www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 20:07:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13255289 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46317 Dátum: 2010 Június 14, 19:10:18 »

Na ja de asszony már így is rágja a fülemet hogy menet közben nem lehet velem beszélgetni, mert hangos a zene. Ilyenkor mindig leterelem, hogy azért hangos a zene mert nem akarok beszélgetni.  Grin
örülj neki, hogy akar beszélgetni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46316 Dátum: 2010 Június 14, 19:01:25 »

Na ja de asszony már így is rágja a fülemet hogy menet közben nem lehet velem beszélgetni, mert hangos a zene. Ilyenkor mindig leterelem, hogy azért hangos a zene mert nem akarok beszélgetni.  Grin
Nálunk asszony nem nagyon ül be a bogárba, ezért nem hangos a zene! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46315 Dátum: 2010 Június 14, 18:56:23 »

Első segélyként komolyabb zenecucccot kell beszerelni. Aztán jöhetnek a csapágyak.
Na ja de asszony már így is rágja a fülemet hogy menet közben nem lehet velem beszélgetni, mert hangos a zene. Ilyenkor mindig leterelem, hogy azért hangos a zene mert nem akarok beszélgetni.  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #46314 Dátum: 2010 Június 14, 18:52:27 »

Ha már nagyon zajos a váltóm mit lehet csinálni? 70-90 között (átlag utazóm) már annyra búg hogy a zene se tudja mindig elnyomni. Csere, vagy felújítás? Nincs egy éve hogy olajat cseréltem benne, megnéztem, az olajszint is jó. Sebességeket veszi, nem recseg, nem szórja ki, amúgy semmi baja nincs.
Első segélyként komolyabb zenecucccot kell beszerelni. Aztán jöhetnek a csapágyak.

Bácsi Győző
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46313 Dátum: 2010 Június 14, 18:49:14 »

Ha már nagyon zajos a váltóm mit lehet csinálni? 70-90 között (átlag utazóm) már annyra búg hogy a zene se tudja mindig elnyomni. Csere, vagy felújítás? Nincs egy éve hogy olajat cseréltem benne, megnéztem, az olajszint is jó. Sebességeket veszi, nem recseg, nem szórja ki, amúgy semmi baja nincs.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46312 Dátum: 2010 Június 14, 16:44:31 »

Alacsony fordulaton gyulladt ki, igaz?
Igen.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46311 Dátum: 2010 Június 14, 11:08:43 »

Nekem is érdekes jelenséget produkál a töltésem.

Fonyódról hazafelé menet indulás után 2-3 km után piros kigyulladt. Világítást levettem, felvettem az utazó 80-as tempót. Elaludt, világítás vissza és onnéttól nem csinálta.

 Roll Eyes

Alacsony fordulaton gyulladt ki, igaz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #46310 Dátum: 2010 Június 13, 22:48:39 »

csere mi?
dimangó vagy fesszab?
fesszab...... a héten csináltuk Wink Smiley

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46309 Dátum: 2010 Június 13, 22:15:49 »

nekem is igy kezdte (2008 gyoma) egyre gyikabb lett ,csere lett a vége Undecided

csere mi?
dimangó vagy fesszab?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46308 Dátum: 2010 Június 13, 21:52:53 »

nekem is igy kezdte (2008 gyoma) egyre gyikabb lett ,csere lett a vége Undecided
Szuper, akkor kipuff csere után meglesz a következő feladat.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #46307 Dátum: 2010 Június 13, 21:40:03 »

Nekem is érdekes jelenséget produkál a töltésem.

Fonyódról hazafelé menet indulás után 2-3 km után piros kigyulladt. Világítást levettem, felvettem az utazó 80-as tempót. Elaludt, világítás vissza és onnéttól nem csinálta.

 Roll Eyes
nekem is igy kezdte (2008 gyoma) egyre gyikabb lett ,csere lett a vége Undecided
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #46306 Dátum: 2010 Június 13, 21:00:43 »

Nekem is érdekes jelenséget produkál a töltésem.

Fonyódról hazafelé menet indulás után 2-3 km után piros kigyulladt. Világítást levettem, felvettem az utazó 80-as tempót. Elaludt, világítás vissza és onnéttól nem csinálta.

 Roll Eyes
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46305 Dátum: 2010 Június 13, 15:39:07 »

Amikor az ékszíj nincs fent és áramot adsz a dinamónak annak forognia kell. Motorként működik. Egyből látod, hogy jó! Amikor fent van az ékszíj, akkor a plusz vezetéknél a dinamónál adsz még egy + áramot az akksiról. Neki érinted egy párszor 1-2 másodpercre. Így gerjeszted fel a dinamó mágneses terét. Sokan nem tudják, de egy kiszerelt dinamó idővel elveszíti a mágneses terét. Az újnak meg nincs is.

hö, ezt nem is tudtam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46304 Dátum: 2010 Június 13, 14:36:00 »

igen.
Szóval voltak gondjaim a töltéssel a múltkor,  elfogyott a szénkefe a régi dnamóban, aztán az új is, a lényeg hogy akollektor része kuka lett, vettem egy újat, egy darabig minden jó lett, de most nem meríti az akkut már ellenben nincs töltés.
A feszültség szabályzó, ha vaspor rakódik az érinkezői alá akkor nem nyit, vagy nem zár. Ilyenkor áramot ad a dinamónak, és mivel az motorként működik lemeríti az akkumulátort. A vasportól ami az elektromágneses tekercsekhez rakódik meg kell tisztítani az érintkezőket. Sokan hajlítgatják a fülecskéket, amik igazából jók. (Papír lappal szokták tísztítani) Sűritett levegő is jó. Alapjáraton nem tölt a dinamó, ha fogyasztó van bekapcsolva az mind az akkumulátorról veszi fel az áramot. A generátórnak az az előnye, hogy minden fordulaton leadja az áramot. Alapjáraton is termel!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46303 Dátum: 2010 Június 13, 14:29:06 »

Amikor az ékszíj nincs fent és áramot adsz a dinamónak annak forognia kell. Motorként működik. Egyből látod, hogy jó! Amikor fent van az ékszíj, akkor a plusz vezetéknél a dinamónál adsz még egy + áramot az akksiról. Neki érinted egy párszor 1-2 másodpercre. Így gerjeszted fel a dinamó mágneses terét. Sokan nem tudják, de egy kiszerelt dinamó idővel elveszíti a mágneses terét. Az újnak meg nincs is.
Köszi, ezt este bepróbálom! 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46302 Dátum: 2010 Június 13, 14:24:26 »

igen.
Szóval voltak gondjaim a töltéssel a múltkor,  elfogyott a szénkefe a régi dnamóban, aztán az új is, a lényeg hogy akollektor része kuka lett, vettem egy újat, egy darabig minden jó lett, de most nem meríti az akkut már ellenben nincs töltés.
Amikor az ékszíj nincs fent és áramot adsz a dinamónak annak forognia kell. Motorként működik. Egyből látod, hogy jó! Amikor fent van az ékszíj, akkor a plusz vezetéknél a dinamónál adsz még egy + áramot az akksiról. Neki érinted egy párszor 1-2 másodpercre. Így gerjeszted fel a dinamó mágneses terét. Sokan nem tudják, de egy kiszerelt dinamó idővel elveszíti a mágneses terét. Az újnak meg nincs is.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46301 Dátum: 2010 Június 13, 13:02:26 »

Slavia itt vagy?
igen.
Szóval voltak gondjaim a töltéssel a múltkor,  elfogyott a szénkefe a régi dnamóban, aztán az új is, a lényeg hogy akollektor része kuka lett, vettem egy újat, egy darabig minden jó lett, de most nem meríti az akkut már ellenben nincs töltés.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46300 Dátum: 2010 Június 13, 12:46:23 »

nem kéne a tankba recskáznod :-))
ha jól emlékszem, akkor még ultrahangos pucerájozáson is átesett a karbid.

Hát ezért b@sz fel nem kicsit 

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46299 Dátum: 2010 Június 13, 12:32:20 »

3 van rajta nem? vagy olyan sok? az első a fhp, a második a 7,5 fok, a harmadik meg asszem 10 fok. Vagy valami ilyesmi. Attól függ milyen benyát használsz arra kell tenni.

szóval (balról tekintve) a második.
köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46298 Dátum: 2010 Június 13, 12:30:43 »

Slavia itt vagy?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #46297 Dátum: 2010 Június 13, 09:25:56 »

grafomániám van.
rég állítottam gyújtást.
van az ékszíjtárcsán (balról-jobbra):
nagy vágás -- 1-1,5 centi szünet -- még egy nagy vágás --2-3 kicsi vágás.
álló helyzetben melyikre állítsam?
3 van rajta nem? vagy olyan sok? az első a fhp, a második a 7,5 fok, a harmadik meg asszem 10 fok. Vagy valami ilyesmi. Attól függ milyen benyát használsz arra kell tenni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #46296 Dátum: 2010 Június 12, 23:01:09 »

nem kéne a tankba recskáznod :-))
ha jól emlékszem, akkor még ultrahangos pucerájozáson is átesett a karbid.
biztos akkor szabadult fel a trutymó és most kering  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46295 Dátum: 2010 Június 12, 22:45:23 »

grafomániám van.
rég állítottam gyújtást.
van az ékszíjtárcsán (balról-jobbra):
nagy vágás -- 1-1,5 centi szünet -- még egy nagy vágás --2-3 kicsi vágás.
álló helyzetben melyikre állítsam?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46294 Dátum: 2010 Június 12, 22:43:53 »

ma végre kicseréltem az önindítónak a perselyét.
hábazze... egy 200 ft-os szar miatt ki kell húzni a motort...
de most már pörög, mint a kisangyal.

egyúttal olajat is cseréltem.
elég érdekes dolgok jöttek ki.
kíváncsi leszek, hogy az ónémet technika mit szól a csigazabáló (elf) olajhoz.

megoldottam azt a problémát is, hogy miért folyt az olaj a szűrő mellett. (külső szűrős pumpa)
ahova feltekeri az ember a szűrőt, a csavar egy anyával van lekontrázva.
csak az a probléma, hogy az anya miatt nem lehetett cuppanósra húzni a szűrőt.
eldobtam a getszibe és most nem csöpög :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #46293 Dátum: 2010 Június 12, 22:40:14 »

NA bazze....gondoltam ma elmegyek tankolni, mielőtt nekiállok az alapjárat-mizériának. Rosszul tettem. Útközben fogta magát, és megállt, csak a gyorsító pumpált be anyagot, rugdosnom kellett a pedált az első parkolóig...nem vagyok valami boldog. Lehet valami hatalmas vándor-szmötyi a rendszerben.
nem kéne a tankba recskáznod :-))
ha jól emlékszem, akkor még ultrahangos pucerájozáson is átesett a karbid.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46292 Dátum: 2010 Június 12, 18:25:17 »

NA bazze....gondoltam ma elmegyek tankolni, mielőtt nekiállok az alapjárat-mizériának. Rosszul tettem. Útközben fogta magát, és megállt, csak a gyorsító pumpált be anyagot, rugdosnom kellett a pedált az első parkolóig...nem vagyok valami boldog. Lehet valami hatalmas vándor-szmötyi a rendszerben.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46291 Dátum: 2010 Június 11, 23:32:26 »

Nem az volt a baj, hogy rücsi, hanem hogy jutott mindenhová belőle: lengőkartól blokk aljáig. Most úgyis minden ilyen hülyeségen rugóznak, mint pl. rozsdás kipufogó-leömlő és társai. Idióták.
Akkor nem csodálom. Sőt, szerintem még igazuk is volt.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46290 Dátum: 2010 Június 11, 23:31:05 »

jó döntés Wink
Kösz! Grin Wink

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #46289 Dátum: 2010 Június 11, 19:15:23 »

http://www.youtube.com/watch?v=OX7_L01MWYg&feature=related
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46288 Dátum: 2010 Június 11, 18:36:18 »

Köszönjük szépen Smiley
Szedjétek bőszen Grin.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #46287 Dátum: 2010 Június 11, 18:12:24 »

Köszönjük szépen Smiley

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #46286 Dátum: 2010 Június 11, 16:48:55 »

szerintem az alváz ilyen festése sem elfogadott....most bukott meg egy 4 körlámpás Lada veteránvizsgán mert fekete rücsis volt az alja....tele van vele net

Nem az volt a baj, hogy rücsi, hanem hogy jutott mindenhová belőle: lengőkartól blokk aljáig. Most úgyis minden ilyen hülyeségen rugóznak, mint pl. rozsdás kipufogó-leömlő és társai. Idióták.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #46285 Dátum: 2010 Június 11, 15:58:55 »

http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=1b5f663e42daac59e49531d097fa53d4

   Aki priviben kérte,annak a megadott címre elküldtem.Üdv.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #46284 Dátum: 2010 Június 11, 10:15:25 »

Van két ilyenem szkennelve,darabja kb.:6MB,ha valaki itt elérhetővé tudná tenni minden érdeklödő számára,akkor küldném neki.

Feltolom a tárhelyemre, ha elküldöd !

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #46283 Dátum: 2010 Június 11, 09:44:00 »

Nem, átgondoltam a dolgot. Mérlegeltem, és az ezüst mellett döntöttem.
jó döntés Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46282 Dátum: 2010 Június 10, 22:37:23 »

nem voltak egyedi típusok, ha vevő metál színnel kérte metál lett az ovál, és azokban sem volt több extra....
Lehet, nem tudom.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #46281 Dátum: 2010 Június 10, 21:59:51 »

Az eredeti színe phoenixrot volt, ami valójában egy narancs árnyalat volt. OT-n nem ragaszkodnak az eredeti színhez, csak olyan szín kell, amelyik már létezett, és elérhető volt az adott autó gyártásakor, tehát amilyen elvileg akár lehetett is volna. PL. bogár metálszínek a 70-es években egymás után jöttek ki, és volt olyan év, hogy adott metálszín nem volt gyártásban. De attól még elérhető volt, csak várni kellett rá és sok pénzt kifizetni a kínálatban levőkhöz képest. Persze már oválban is volt aranymetál, de ezek valami egyedi típusok voltak még egy halom extrával, tehát annak kicsi az esélye, hogy egy akármilyen, OT.n megjelenő ovál aranymetál színű legyen, ill. ilyen esetben arra hegyezik ki a dolgot, hogy akkor ez egyike-e az esetleg csak 4 példányban készített sorozatnak. Mivel nem, de annak akar látszani, ezt is beírják a lapjára, miszerint replika.
nem voltak egyedi típusok, ha vevő metál színnel kérte metál lett az ovál, és azokban sem volt több extra....
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46280 Dátum: 2010 Június 10, 21:58:55 »

Viccelt csak.
Nem, átgondoltam a dolgot. Mérlegeltem, és az ezüst mellett döntöttem.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #46279 Dátum: 2010 Június 10, 21:56:21 »

Fiva minősítésen nem gond a nem gyártáskori szín?

Mi volt az eredeti színe?
Narancs?
Az eredeti színe phoenixrot volt, ami valójában egy narancs árnyalat volt. OT-n nem ragaszkodnak az eredeti színhez, csak olyan szín kell, amelyik már létezett, és elérhető volt az adott autó gyártásakor, tehát amilyen elvileg akár lehetett is volna. PL. bogár metálszínek a 70-es években egymás után jöttek ki, és volt olyan év, hogy adott metálszín nem volt gyártásban. De attól még elérhető volt, csak várni kellett rá és sok pénzt kifizetni a kínálatban levőkhöz képest. Persze már oválban is volt aranymetál, de ezek valami egyedi típusok voltak még egy halom extrával, tehát annak kicsi az esélye, hogy egy akármilyen, OT.n megjelenő ovál aranymetál színű legyen, ill. ilyen esetben arra hegyezik ki a dolgot, hogy akkor ez egyike-e az esetleg csak 4 példányban készített sorozatnak. Mivel nem, de annak akar látszani, ezt is beírják a lapjára, miszerint replika.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #46278 Dátum: 2010 Június 10, 21:51:57 »

Igen, ha nézed a képet lent, akkor az öreg barátom fejénél láthatod a polcon. Most új ablakgumikra gyűjtök feszítővel! (komplett)
Szeretném, ha jól nézne ki a kocsi, ha elkészül. Mint titkot szivárogtatok most ki. Az ajtókban minden új lesz, csak az üvegek nem. A két kék ajtód is a műhelyben van, egyenlőre kerülgetem. Meglátom, ha jobb a lemezelése, akkor azok kerülnek a kocsimra.
hajrá Cheesy Cheesy Cheesy..ha kész lessz a vas megyek filmezni(csak úgy gyengében nem mint a "profik)
 Cheesy Cheesy Cheesy
Oldalak: 1 ... 853 854 855 856 857 [858] 859 860 861 862 863 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.223 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.