www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:34:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 866 867 868 869 870 [871] 872 873 874 875 876 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239192 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45796 Dátum: 2010 Május 16, 22:02:35 »

Értem én, csak gyuszkónak mondtam, hogy nem azt vontam kétségbe, hogy ott lyuk van, hanem hogy SZERINTEM az nem a fékrásegítőjé.
Te pedig igazoltad, hogy azé is lehet. Wink
igen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #45795 Dátum: 2010 Május 16, 22:01:52 »

hát pedig bizony azé
jelenleg 3db olyan szívócsövem van amin pont ugyanott van egy cső
mindhármat t2B buszból bontottam

ez tény !
Értem én, csak gyuszkónak mondtam, hogy nem azt vontam kétségbe, hogy ott lyuk van, hanem hogy SZERINTEM az nem a fékrásegítőjé.
Te pedig igazoltad, hogy azé is lehet. Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45794 Dátum: 2010 Május 16, 21:58:56 »

Nem azt mondtam, hogy ott nincs lyuk, hanem azt, hogy szerintem az nem a fékrásegítőjé Wink
hát pedig bizony azé
jelenleg 3db olyan szívócsövem van amin pont ugyanott van egy cső
mindhármat t2B buszból bontottam

ez tény !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #45793 Dátum: 2010 Május 16, 21:48:02 »

Pedig ott. szerinted miért kérdeztem meg? Smiley
Nem azt mondtam, hogy ott nincs lyuk, hanem azt, hogy szerintem az nem a fékrásegítőjé Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #45792 Dátum: 2010 Május 16, 21:08:26 »

Inkább oxigén allergia Smiley

Én már tuti ledobom a sárvédőket. Sajna 41 év után kukák. Nátrium-klorid allergia.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45791 Dátum: 2010 Május 16, 20:47:31 »

Valahogy úgy. Én még nem csináltam, de nem nagy dolog állítólag.
Én sajnos nem halgattam a tapasztaltabbra, mikor szinte könyörgött, hogy szedjük szét, kikapirgáltam faszán, most meg rügyezik.  Undecided

Én már tuti ledobom a sárvédőket. Sajna 41 év után kukák. Nátrium-klorid allergia.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45790 Dátum: 2010 Május 16, 20:47:19 »

Azt főleg szétszedném.  Undecided

De ha szétszedem utána a heggesztésnél ujra ott egy lehetőség. Szerintem felesleges.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
1303LS
« Hozzászólás #45789 Dátum: 2010 Május 16, 20:44:49 »

Lámpabilit hogy? Lefúrom a ponthegesztéseket?
Valahogy úgy. Én még nem csináltam, de nem nagy dolog állítólag.
Én sajnos nem halgattam a tapasztaltabbra, mikor szinte könyörgött, hogy szedjük szét, kikapirgáltam faszán, most meg rügyezik.  Undecided
1303LS
« Hozzászólás #45788 Dátum: 2010 Május 16, 20:42:43 »


Lámpabilivel nem lesz gond mert vadonatúj első sárvédők vannak hozzá. 
Azt főleg szétszedném.  Undecided
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45787 Dátum: 2010 Május 16, 20:41:15 »

Lámpabilit hogy? Lefúrom a ponthegesztéseket?
Aztán valamelyiket eldobhatod, vagy a lámpabilit, vagy a sárvédőt!  A lámpabiliről még úgy is nehéz levenni a sárvédő pontheggesztett egy centis peremét, ha lánggal kőrbevágod a sárvédőt. Fúrógéppel nem lehet hozzáférni.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45786 Dátum: 2010 Május 16, 20:35:54 »

valami szelep van ott a légszűrőházban
sajnos tudatlanságomból kifolyólag nem tudom a válszt , nekem most le van dugózva
nemtudom mit kell csinálni a
lehet,hogy jó nagy faszság hogy ledugóztam
vákum nyitja a légszürő meleg-levegő bevezető nyílását
Nekem a bogáron ezt a termosztát oldja meg a levegőszűrőn gyárilag. Akkor az ítélet: ledugózás. Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45785 Dátum: 2010 Május 16, 20:33:25 »


Ja és a lámpabiliket mindenképpen szedd ki és kikezelés után rakd csak vissza.
Lámpabilit hogy? Lefúrom a ponthegesztéseket?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45784 Dátum: 2010 Május 16, 20:28:18 »

Igen ki van fújva.
Nekem az a véleményem, hogy felesleges a tetőt is lehomokolni, meg hasonló tökéletesen ép felületet. Nem rossz dolog, de felesleges. A fényezőbácsi sem fgo tapsolni neki.
Alapozónak body960-at használhatsz ez 2komponensű és szinte bárhol kapsz.
A homokolással meg házilag óvatosan, bár nem tudom mivel fújsz.
Amit ne felejts el az az alapos üregvédelem.
Ja és a lámpabiliket mindenképpen szedd ki és kikezelés után rakd csak vissza.

Szemcseszórásnál kvarchomokot használok , de volt már amikor sima közönséges finomhomokkal fújtam. Miért mondod hogy óvatosan?
Lámpabilivel nem lesz gond mert vadonatúj első sárvédők vannak hozzá.  Hogy szedjem ki a kábelköteget? kaparjam ki a habot?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #45783 Dátum: 2010 Május 16, 20:18:39 »

hétvégi szmb:
t2 ről leszereltük az önindítót ,mert szorult!hétvégére készen lesz!ha már felújítás akkor a bogárét is elküldtem ,hogy az is 100% os legyen!
az idő sajnos nem engedte ,hogy többet foglalkozzak a pricsel!
volks and rollra nem lesz kész!
szétszereltem ma a bogárnak a motorburkolatait!
ma ráadásként aa golf úgy beázott míg felértünk győrbe ,hogy elkapott az idegbaj és a műhelybe kifúrtam az alját!
volt vagy 5 liter víz a jobb oldalon!
egyszerűen nem értem hogy tudott befolyni ennyi 1,5 óra alatt!
na ennyi!

1303LS
« Hozzászólás #45782 Dátum: 2010 Május 16, 20:13:49 »

Gyárilag ki van fújva a kasztni púrhab szerű valamivel a bal hátsó kerékívnél a lemez mögött ahol a kábelköteg megy hátra a motortérbe? 1303-asnál
Igen ki van fújva.
Nekem az a véleményem, hogy felesleges a tetőt is lehomokolni, meg hasonló tökéletesen ép felületet. Nem rossz dolog, de felesleges. A fényezőbácsi sem fgo tapsolni neki.
Alapozónak body960-at használhatsz ez 2komponensű és szinte bárhol kapsz.
A homokolással meg házilag óvatosan, bár nem tudom mivel fújsz.
Amit ne felejts el az az alapos üregvédelem.
Ja és a lámpabiliket mindenképpen szedd ki és kikezelés után rakd csak vissza.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45781 Dátum: 2010 Május 16, 20:08:03 »

Gyárilag ki van fújva a kasztni púrhab szerű valamivel a bal hátsó kerékívnél a lemez mögött ahol a kábelköteg megy hátra a motortérbe? 1303-asnál

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45780 Dátum: 2010 Május 16, 20:00:16 »

A levegőszűrő csövét is le lehet akkor dugózni? Megmondom őszintén: nem láttam busz levegőszűrőt, a bogáré fog rámenni...
Mi célt szolgál ez a levegőszűrő-karbi csatlakoztatás?
vákum nyitja a légszürő meleg-levegő bevezető nyílását

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45779 Dátum: 2010 Május 16, 20:00:03 »

A levegőszűrő csövét is le lehet akkor dugózni? Megmondom őszintén: nem láttam busz levegőszűrőt, a bogáré fog rámenni...
Mi célt szolgál ez a levegőszűrő-karbi csatlakoztatás?
valami szelep van ott a légszűrőházban
sajnos tudatlanságomból kifolyólag nem tudom a válszt , nekem most le van dugózva
nemtudom mit kell csinálni a
lehet,hogy jó nagy faszság hogy ledugóztam

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45778 Dátum: 2010 Május 16, 19:57:35 »

És az hogy van, hogy egy motoron mind a két helyen ott van?
Mert nekünk olyan is van.
Illetve ott szívhat falsot?
Automatának is van vákumcsöve

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45777 Dátum: 2010 Május 16, 19:52:11 »

Az szerintem nem a karbitalp alatt van.
Pedig ott. szerinted miért kérdeztem meg? Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45776 Dátum: 2010 Május 16, 19:51:23 »

a vékony az a légszűrőházhoz csatlakozik
a szívócsövön levő pedig a fék vákumcsüve
ledugózhatod
A levegőszűrő csövét is le lehet akkor dugózni? Megmondom őszintén: nem láttam busz levegőszűrőt, a bogáré fog rámenni...
Mi célt szolgál ez a levegőszűrő-karbi csatlakoztatás?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45775 Dátum: 2010 Május 16, 19:42:37 »

És az hogy van, hogy egy motoron mind a két helyen ott van?
Mert nekünk olyan is van.
Illetve ott szívhat falsot?
igen hiszen a kettő közűl csak az egyiket tudod bekötni
nekem speciel luk nélküli szívócsonkom van és a talp alatt van egy szvsz utólagos rézzel beforrasztott cső amit használok
de van olyan szívócsonkom is amin rajta van a luk ,természetesen nem azt raktam fel
szvsz a szívócsonkos lehet az eredeti megoldás ,de megmondom őszíntén nem tudom
(könyvemet kölcsönadtam,most nem tudom megnézni  Undecided )

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #45774 Dátum: 2010 Május 16, 19:33:54 »

van amelyiken ott va és van amelyiken a csonkon
két féle megoldást láttam már
speciel nekem a karbitalp alatt van
És az hogy van, hogy egy motoron mind a két helyen ott van?
Mert nekünk olyan is van.
Illetve ott szívhat falsot?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45773 Dátum: 2010 Május 16, 19:32:07 »

Az szerintem nem a karbitalp alatt van.
van amelyiken ott va és van amelyiken a csonkon
két féle megoldást láttam már
speciel nekem a karbitalp alatt van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #45772 Dátum: 2010 Május 16, 19:31:16 »


a szívócsövön levő pedig a fék vákumcsüve

Az szerintem nem a karbitalp alatt van.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45771 Dátum: 2010 Május 16, 19:29:21 »

Buszosok!
34PICT3 karbin van egy rézcső (ami sem a benziné, sem az előgyújtás szabályozóé...) arra mi csatlakozik? Illetve a szívócsövön is van a karbitalp alatt egy, de az le van vakolva - na, pl. az is mire kell?????

a vékony az a légszűrőházhoz csatlakozik
a szívócsövön levő pedig a fék vákumcsüve
ledugózhatod

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45770 Dátum: 2010 Május 16, 19:25:59 »

Buszosok!
34PICT3 karbin van egy rézcső (ami sem a benziné, sem az előgyújtás szabályozóé...) arra mi csatlakozik? Illetve a szívócsövön is van a karbitalp alatt egy, de az le van vakolva - na, pl. az is mire kell?????

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #45769 Dátum: 2010 Május 16, 19:00:36 »

Ok. Akkor szerintem lefújom csak ez a ku**a idő nem engedi. Mivel csak szabad ég alatt bírom fújni mert garázsban neki állok akkor.... áhhh családtagok sikítanak Cheesy Homokom is megázott szóval max csak köv hétvégén lesz rá esély. Ilyen epoxi alapú alapozót hol birok szerezni? Drága? Van külön higítója vagy lakkbenzin/nitróhígító viszi? Smiley
Olyan festékboltban biztos kapsz ahol autófestéket is kevernek.
Van külön hígítója, amit érdemes megvenni, mert avval együtt tökéletesebben megtapad az anyagon(bemarja magát).
Én ezt használtam, de vannak még más ugyan ilyen jó anyagok is. A Szekyék is vmi csúcs anyagot használnak. Azt viszont nem ismerem.

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45768 Dátum: 2010 Május 16, 18:50:12 »

epoxi alapú alapozóval szórd le homokólás után.Én ilyennel fújtam le és tökéletes lett.
Szerintem érdemes mindenhol lehomokfújni a kasznit mert akkor az esetleges nem látszó lyukak és rohadások is előjönnek, plusz nem lesz eltérő festékvastagság az autó különböző területein, ami későbbiekben talán le is tud pattogni esetleg repedni.
A festő biztos nem fog szidni azért mert tiszta és tökéletes felülettel tud dolgozni

Ok. Akkor szerintem lefújom csak ez a ku**a idő nem engedi. Mivel csak szabad ég alatt bírom fújni mert garázsban neki állok akkor.... áhhh családtagok sikítanak Cheesy Homokom is megázott szóval max csak köv hétvégén lesz rá esély. Ilyen epoxi alapú alapozót hol birok szerezni? Drága? Van külön higítója vagy lakkbenzin/nitróhígító viszi? Smiley

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45767 Dátum: 2010 Május 16, 16:01:03 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx
perverzeknek szadista hajlamúaknak kötelező
-engem szid.
-lesz vele dolga


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vgd
Hozzászólások: 420


« Hozzászólás #45766 Dátum: 2010 Május 16, 14:14:44 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx
epoxi alapú alapozóval szórd le homokólás után.Én ilyennel fújtam le és tökéletes lett.
Szerintem érdemes mindenhol lehomokfújni a kasznit mert akkor az esetleges nem látszó lyukak és rohadások is előjönnek, plusz nem lesz eltérő festékvastagság az autó különböző területein, ami későbbiekben talán le is tud pattogni esetleg repedni.
A festő biztos nem fog szidni azért mert tiszta és tökéletes felülettel tud dolgozni

Nem a problémát kell keresni, hanem a megoldást
Szar munkát más is tudd csinálni minek csináljak én is...
1966 VW 1200
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45765 Dátum: 2010 Május 16, 13:12:40 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx
van a pl.: body-nak a 2 komponensű alapozója az hegeszthető és lehet rá fényezni is. Én azt használom. Ha mindenhol lefújatod még jót is csinálsz, mert nem kell pluszba becsiszolni a festékréteget hogy megtapadjon rajt rendesen a szóró gitt.


                             GNX-967
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45764 Dátum: 2010 Május 16, 12:38:27 »

Kérdés: Érdemes lenne lehomokfújnom ott is a kasztnit ahol nincs semmi rohadás,sérülés csak a gyári festék? Értem én ezt pl a tetőre meg a beltérben műszerfal mögött meg ilyen helyeken. Fényező mennyire fog szidni ha fémtiszta lesz az egész autó? illetve sok lesz vele utána a munka?


Milyen alapozóval kéne lefújnom homokszórás után hogy ne rozsdásodjon egyből? Sima alapozó jó rá vagy arról lepattog majd a fényezés? Smiley Thx

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető zoejazz
Hozzászólások: 255


slooow rider.. 06-20/9704079

« Hozzászólás #45763 Dátum: 2010 Május 16, 10:37:15 »

hallo!

ha esetleg van valakinek leírása pict2 karbi beállításáról elektronikus anyaga, az nekem most nagyon jól jönne.. pict3-ról találtam, de ezen a karbin csak egy nagy csavar van, amin tudok állítani, de valahogy az alapjárat nem akar OK lenni! előre is thx!

automata öntözőrendszerek tervezése, kivitelezése, füvesítés, parkosítás
www.kvaderkft.hu
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45762 Dátum: 2010 Május 16, 10:32:43 »

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #45761 Dátum: 2010 Május 16, 10:05:59 »

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45760 Dátum: 2010 Május 16, 09:20:37 »

Sziasztok!

Az a nagy helyzet van, hogy hó végén műszakira szeretném vinni az autót és elég szarul állok :-(
tegnap úgy kezdődött, hogy az új, tip-top motorom nem indult...három hete én álltam be a garázsba,állítottam le, minden faja volt! Most meg teker, de smi...gyújtás szét, össze...van jedi! Benzint kap, mégsem megy...jó helyen van, elég nagot üt...passz! aztán elkezdtem cserélgetni a dolgokat: megszakító, gyújtótrafó,gyertyák, stb...aztán elértem a kondihoz és az volt a szar :S

De ennél sokkal szarabb helyzet, hogy kicseréltem az összes munkahengert és most úgy néz ki, hogy szar a főfékhenger is...vagyis csak sejtem mert ilyet még nem csináltam!
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.
Annak a kis rúdnak a hossza egyáltalán nem mindegy! Előfordul,hogy egy cseppet sem fog nyomni a vadiúj munkahenger, mert visszaállítottad a lökőrúd hosszát, aztán elfogy, mielőtt még dolgozna!

Bácsi Győző
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45759 Dátum: 2010 Május 15, 20:42:54 »

hozzátenném hogy padlóig sose nyomd el a pedált, hanem csak azon az úton ahol normál használatkor jár. Ugyanis ott van összejáródva a munkahenger a karmantyúval és ha tovább nyomod bennragadhat, vagy tönkremehet a karmantyú.
.
Anno szerintem én is így basztam el a munkahengert.Vagyis aki pumpálta,csak nem jutott eszembe.De inkább jobb hogy újat vettem,mert hát az a biztos.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45758 Dátum: 2010 Május 15, 17:38:12 »

én az egyemberes megoldással csináltam xoyox leírása alapján , bevált  http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg406419#msg406419

pont ezt akartam mondani.
a labanc kutya okosba' csinálja a légtelenítést.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #45757 Dátum: 2010 Május 15, 17:25:37 »

Sziasztok!

Az a nagy helyzet van, hogy hó végén műszakira szeretném vinni az autót és elég szarul állok :-(
tegnap úgy kezdődött, hogy az új, tip-top motorom nem indult...három hete én álltam be a garázsba,állítottam le, minden faja volt! Most meg teker, de smi...gyújtás szét, össze...van jedi! Benzint kap, mégsem megy...jó helyen van, elég nagot üt...passz! aztán elkezdtem cserélgetni a dolgokat: megszakító, gyújtótrafó,gyertyák, stb...aztán elértem a kondihoz és az volt a szar :S

De ennél sokkal szarabb helyzet, hogy kicseréltem az összes munkahengert és most úgy néz ki, hogy szar a főfékhenger is...vagyis csak sejtem mert ilyet még nem csináltam!
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.
én az egyemberes megoldással csináltam xoyox leírása alapján , bevált  http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg406419#msg406419

Oldalak: 1 ... 866 867 868 869 870 [871] 872 873 874 875 876 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.