www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:34:29

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 870 871 872 873 874 [875] 876 877 878 879 880 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239196 alkalommal)
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #45636 Dátum: 2010 Május 09, 15:45:45 »

No, olaj + szűrő csere, szelephézag, gyújtás,karbi ,fék állítás, km spirál csere, ( inkább kikötöm megint, túl sokat mutat folyton az óra Cheesy ) volt a hétvégi SZMB.

10w40 Castrol Magnatec Dieselt sikerült most olcsón szerezni, ártani csak nem árt  Smiley

Érdekes, a 3-4 hengernél nem volt már semmi hézag, a másik oldalon meg nem is mászott el.

5.6-os csavar monnyon le, a gyújtáselosztó-rögzítőbilincsben simán megszakítottam...(na jó, meg én is lemondok Smiley ), találtam itthon 8.8-as csavart, persze az 5 milivel rövidebb volt, mint kellene, így ugyanolyat tettem vissza...óvatosabban is húztam meg természetesen  Cheesy

A dobfék teljesítmény-tartalékát meg már rég túlléptem,de a tuninghoz egyenlőre csak a féktárcsák vannak meg...nyári prodzsekt lesz az orrának szolid ültetése + tárcsafék.

Gumibától meg elnézést,hogy még nem mentem el a pólóért, nem sikerült 6 előtt bejutni  Embarrassed Embarrassed Embarrassed



motordoktor vr1 racing

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45635 Dátum: 2010 Május 09, 15:37:16 »

10w40 Castrol Magnatec Dieselt sikerült most olcsón szerezni, ártani csak nem árt  Smiley

kicsit vékony a melegoldali viszkozitás.
dehát a gépműhelyeseknek is meg kell élniük valamiből :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45634 Dátum: 2010 Május 09, 15:24:22 »

No, olaj + szűrő csere, szelephézag, gyújtás,karbi ,fék állítás, km spirál csere, ( inkább kikötöm megint, túl sokat mutat folyton az óra Cheesy ) volt a hétvégi SZMB.

10w40 Castrol Magnatec Dieselt sikerült most olcsón szerezni, ártani csak nem árt  Smiley

Érdekes, a 3-4 hengernél nem volt már semmi hézag, a másik oldalon meg nem is mászott el.

5.6-os csavar monnyon le, a gyújtáselosztó-rögzítőbilincsben simán megszakítottam...(na jó, meg én is lemondok Smiley ), találtam itthon 8.8-as csavart, persze az 5 milivel rövidebb volt, mint kellene, így ugyanolyat tettem vissza...óvatosabban is húztam meg természetesen  Cheesy

A dobfék teljesítmény-tartalékát meg már rég túlléptem,de a tuninghoz egyenlőre csak a féktárcsák vannak meg...nyári prodzsekt lesz az orrának szolid ültetése + tárcsafék.

Gumibától meg elnézést,hogy még nem mentem el a pólóért, nem sikerült 6 előtt bejutni  Embarrassed Embarrassed Embarrassed


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45633 Dátum: 2010 Május 09, 15:05:14 »

magyarul:
ne vetkőzz, szopni fogsz :-))
hát ja ! nálam a vízmérték és szögmérő is előkerül mióta egy cimborám kioktatott Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45632 Dátum: 2010 Május 09, 13:17:46 »

remélem linkel neked valaki értelmeset mert 2sorban nehéz leírni .  igazából  nem az imbusz csavaros végén lesz a trükközés hanem a torziófedél levétele után következik mert nem tudod lehúzni a hosz lengőkart amég a lengőkar imbusz csavarját ki nem veszed és le nem akasztod a futóművet aztán  ha kíhúztad kicsit a rugót akkor meg kell mérni hogy áll és ahhoz képest számolgatni kívül 1borda fel belüll 2le kb 2cm jó szórakozást Roll Eyes

magyarul:
ne vetkőzz, szopni fogsz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45631 Dátum: 2010 Május 09, 12:50:41 »

Tudna valaki segíteni abban hogy hogyan is kéne a hátulját le engedni a kocsinak? Száraz féltengelyes. Azt látom hogy valami batár nagy imbusz kulcs kéne hozzá vagy valami hasonló és feljebb emelni a lengőkart de hogyan is kéne pontosan? Félek hogy szétugrik ott valami hátul aztán szívok. Privátba is jó ha valaki úgy lebírná írni vagy valami szakirodalmat róla. Köszi.

<beszúrt kép törölve>
remélem linkel neked valaki értelmeset mert 2sorban nehéz leírni .  igazából  nem az imbusz csavaros végén lesz a trükközés hanem a torziófedél levétele után következik mert nem tudod lehúzni a hosz lengőkart amég a lengőkar imbusz csavarját ki nem veszed és le nem akasztod a futóművet aztán  ha kíhúztad kicsit a rugót akkor meg kell mérni hogy áll és ahhoz képest számolgatni kívül 1borda fel belüll 2le kb 2cm jó szórakozást Roll Eyes

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45630 Dátum: 2010 Május 09, 12:17:58 »

Tudna valaki segíteni abban hogy hogyan is kéne a hátulját le engedni a kocsinak? Száraz féltengelyes. Azt látom hogy valami batár nagy imbusz kulcs kéne hozzá vagy valami hasonló és feljebb emelni a lengőkart de hogyan is kéne pontosan? Félek hogy szétugrik ott valami hátul aztán szívok. Privátba is jó ha valaki úgy lebírná írni vagy valami szakirodalmat róla. Köszi.


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45629 Dátum: 2010 Május 09, 09:16:20 »

asztra.
a betét és a tárcsa is olyan széles, mint egy bálna.
Nem lazul vissza a fékbetét, meg kéne járatni a fékdugattyút, mocskot kitakarítani a karima mellöl.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45628 Dátum: 2010 Május 09, 08:30:45 »

pontosabban milyen off jármű?
Vannak fékbetétek amelyeken van egy kopásjelző lemezke, ami hozzáér a tárcsához ha vékony a betét. Vagy vállas a tárcsa, esetleg szorul valamelyik betét. Csapágyat azért meghallanád, ha szar.
asztra.
a betét és a tárcsa is olyan széles, mint egy bálna.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45627 Dátum: 2010 Május 08, 23:22:45 »

akkor én is érdeklődnék:

off járműről van szó.
csikorog menet közben a fék, de balkanyarban nem. (tárcsa)
ez mi a tosz lehet? kerékcsapágy?
pontosabban milyen off jármű?
Vannak fékbetétek amelyeken van egy kopásjelző lemezke, ami hozzáér a tárcsához ha vékony a betét. Vagy vállas a tárcsa, esetleg szorul valamelyik betét. Csapágyat azért meghallanád, ha szar.


                             GNX-967
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45626 Dátum: 2010 Május 08, 22:23:25 »

Szia!
Az antikváriusra nekem is sikerült rábukkannom, a legnagyobb baj az hogy, "A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott." Sad(
Akkor marad te_o: http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=51
Nem elérhető macgyver_P20
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #45625 Dátum: 2010 Május 08, 22:11:46 »


Szia!
Az antikváriusra nekem is sikerült rábukkannom, a legnagyobb baj az hogy, "A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott." Sad(
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #45624 Dátum: 2010 Május 08, 22:03:08 »

Sziasztok!
http://www.antikvarium.hu/ant/book.php?konyv-cim=elkon-s-320-gepjarmu-diagnosztikai-merotaska&ID=261663
de keresek tovább...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45623 Dátum: 2010 Május 08, 21:28:04 »

Sziasztok!

Kéréssel/kérdéssel fordulnék hozzátok. Bár valószínűleg sok ember nem fogja tudni hova tenni a nickem, röviden csak annyit, nagy Pannoniás vagyok (BigBug -no és a lánya révén Smiley) ) keveredtem ide. Smiley

Nemrég hozzájutottam egy Elkon S320-as gépjármű diagnosztikai műszerhez. Sajnos a kézikönyve elkallódott, ezért a stroboszkópon kívül nem tudom, hogy az egyes funkciókat hogyan is tudnám használni.. Kísérletezni nem szeretek ilyen cuccokkal.. Smiley Szóval, ha valakinek van a látókörében ilyen cucc, és megvan hozzá a kézikönyv, megtenné, hogy valamilyen formában "digitalizálja" azt nekem (olvasható fénykép is tökéletes volna)? Nagyon nagy segítség volna!

Köszi előre is!
Üdv: Frey Péter


Írj egy privátot te_o -nak!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45622 Dátum: 2010 Május 08, 21:23:52 »

a rudazat takaró gumirol beszél nem váltóbakrol Kiss
jaaa, az nem is kell :-))
felesleges ballaszt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45621 Dátum: 2010 Május 08, 21:12:36 »

tulajdonképpen bármivel összerakhato, nagy baja nem lesz.
legfeljebb kopog egy kicsit, meg kidobálja a fokozatokat.
de ki nem szarja le :-))
a rudazat takaró gumirol beszél nem váltóbakrol Kiss

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető macgyver_P20
Hozzászólások: 7

« Hozzászólás #45620 Dátum: 2010 Május 08, 21:10:45 »

Sziasztok!

Kéréssel/kérdéssel fordulnék hozzátok. Bár valószínűleg sok ember nem fogja tudni hova tenni a nickem, röviden csak annyit, nagy Pannoniás vagyok (BigBug -no és a lánya révén Smiley) ) keveredtem ide. Smiley

Nemrég hozzájutottam egy Elkon S320-as gépjármű diagnosztikai műszerhez. Sajnos a kézikönyve elkallódott, ezért a stroboszkópon kívül nem tudom, hogy az egyes funkciókat hogyan is tudnám használni.. Kísérletezni nem szeretek ilyen cuccokkal.. Smiley Szóval, ha valakinek van a látókörében ilyen cucc, és megvan hozzá a kézikönyv, megtenné, hogy valamilyen formában "digitalizálja" azt nekem (olvasható fénykép is tökéletes volna)? Nagyon nagy segítség volna!

Köszi előre is!
Üdv: Frey Péter
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #45619 Dátum: 2010 Május 08, 21:08:08 »

tulajdonképpen bármivel összerakhato, nagy baja nem lesz.
legfeljebb kopog egy kicsit, meg kidobálja a fokozatokat.
de ki nem szarja le :-))

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45618 Dátum: 2010 Május 08, 21:05:12 »

Össze raktam úgy hogy csak felfekszik, de elég fas*** áll. Lehet rakok alá vékonyan valami tömítő pasztát hogy oda fogja rendesen bár ez már gányolás csak, inkább marad így Smiley Próbáltam bele illeszteni is a lyukba, de lehetetlen, de hogy milyen horror ára van ennek a guminak.... Vagy csak én kerestem rossz helyen mind1 találtam itthon még 1-et ami még jó.

tulajdonképpen bármivel összerakhato, nagy baja nem lesz.
legfeljebb kopog egy kicsit, meg kidobálja a fokozatokat.
de ki nem szarja le :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45617 Dátum: 2010 Május 08, 20:53:11 »

az is szopó, hogy 2 féle gumi van.
legalábbis én ennyivel találkoztam.

Össze raktam úgy hogy csak felfekszik, de elég fas*** áll. Lehet rakok alá vékonyan valami tömítő pasztát hogy oda fogja rendesen bár ez már gányolás csak, inkább marad így Smiley Próbáltam bele illeszteni is a lyukba, de lehetetlen, de hogy milyen horror ára van ennek a guminak.... Vagy csak én kerestem rossz helyen mind1 találtam itthon még 1-et ami még jó.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45616 Dátum: 2010 Május 08, 20:26:54 »

Úgy emlékszem ezen én is agyaltam,de csak felfeküdt,mert más lehetőséghez nem volt kialakítva

az is szopó, hogy 2 féle gumi van.
legalábbis én ennyivel találkoztam.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45615 Dátum: 2010 Május 08, 19:06:32 »

Felfekszik. Szerintem.
Úgy emlékszem ezen én is agyaltam,de csak felfeküdt,mert más lehetőséghez nem volt kialakítva

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45614 Dátum: 2010 Május 08, 18:53:50 »

A váltó orránál lévő gumit bekéne paszíroznom az alvázon található lyukba ahol bemegy a váltónak az orra vagy csak felfekszik a lemezre?
Felfekszik. Szerintem.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #45613 Dátum: 2010 Május 08, 18:44:33 »

Mi újság a rend őreivel? Mert azért aggódom a hozzáállásuk miatt...
Álltam már meg rendőrtől útbaigazítást kérni vele, eddig nem volt gond
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #45612 Dátum: 2010 Május 08, 16:28:56 »

A váltó orránál lévő gumit bekéne paszíroznom az alvázon található lyukba ahol bemegy a váltónak az orra vagy csak felfekszik a lemezre?

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45611 Dátum: 2010 Május 08, 15:19:03 »

lehet,hogy csak egy kavics van beszorulva a légterelőporvédő és a tárcsa töve közé
mindenesetre ha szétszeded meglátod
én szétszedném
ammá' megvolt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #45610 Dátum: 2010 Május 08, 14:59:00 »

lehet,hogy csak egy kavics van beszorulva a légterelőporvédő és a tárcsa töve közé
mindenesetre ha szétszeded meglátod
én szétszedném

ha balra kanyarnál akkor a jobb oldalin matatnék  - más amióta kicseréltem a haldokló kipufogódobot azóta a vegyes fogyasztás visszaesett 8.4 -re (9.4 volt, közönséges gyári dob)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #45609 Dátum: 2010 Május 08, 14:52:50 »

más lehet?
gömbfej? kormányösszekötő? anyámp#csája?

ha tuti, akkor már varázsolom is szét, mert az m0-n letekert ablakkal kiesik a fogtömésem ahogy visszaverődik a betonról a nyiknyiknyik. :-))
lehet,hogy csak egy kavics van beszorulva a légterelőporvédő és a tárcsa töve közé
mindenesetre ha szétszeded meglátod
én szétszedném

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45608 Dátum: 2010 Május 08, 14:50:43 »

lehet hogy lóg egy kicsit a csapágy, nálam is volt ilyen

más lehet?
gömbfej? kormányösszekötő? anyámp#csája?

ha tuti, akkor már varázsolom is szét, mert az m0-n letekert ablakkal kiesik a fogtömésem ahogy visszaverődik a betonról a nyiknyiknyik. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #45607 Dátum: 2010 Május 08, 14:47:34 »

akkor én is érdeklődnék:

off járműről van szó.
csikorog menet közben a fék, de balkanyarban nem. (tárcsa)
ez mi a tosz lehet? kerékcsapágy?

lehet hogy lóg egy kicsit a csapágy, nálam is volt ilyen
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45606 Dátum: 2010 Május 08, 14:37:12 »

akkor én is érdeklődnék:

off járműről van szó.
csikorog menet közben a fék, de balkanyarban nem. (tárcsa)
ez mi a tosz lehet? kerékcsapágy?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45605 Dátum: 2010 Május 08, 14:36:16 »

Ja. És hidegen.

természetesen, tanult barátom :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45604 Dátum: 2010 Május 08, 11:47:42 »

elementary, my dear watson 0.15.
:-))
Ja. És hidegen.

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #45603 Dátum: 2010 Május 07, 22:33:55 »

Holnap szelephézagot kellene állítanom.
Mennyi az érték? 1,6-os szimplaszívós motor.
köszi.
hát most nincs itt a könyv..
talán 0.15? (rég állítottam, elfelejtettem Embarrassed )

elementary, my dear watson 0.15.
:-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #45602 Dátum: 2010 Május 07, 21:35:20 »

Holnap szelephézagot kellene állítanom.
Mennyi az érték? 1,6-os szimplaszívós motor.
köszi.
hát most nincs itt a könyv..
talán 0.15? (rég állítottam, elfelejtettem Embarrassed )
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #45601 Dátum: 2010 Május 07, 20:40:41 »

hétvégén valaki nálam szmb?
 


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #45600 Dátum: 2010 Május 07, 20:37:55 »

Holnap szelephézagot kellene állítanom.
Mennyi az érték? 1,6-os szimplaszívós motor.
köszi.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45599 Dátum: 2010 Május 07, 18:31:13 »


Hát, Komáromban még lökhárító is kell, T-bar nem játszik, már kérdeztem rendőrt is, nem volt bíztató...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #45598 Dátum: 2010 Május 07, 18:25:57 »

Mi újság a rend őreivel? Mert azért aggódom a hozzáállásuk miatt...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #45597 Dátum: 2010 Május 07, 18:23:06 »

az enyém kb. 2 hónapja kapta meg a gyári méretű(arra volt csontig ráengedve) helyett a smartot, most kb. másfélszer annyira van letekerve a puma, de nem pattog sokkal jobban
Mi újság a rend őreivel? Mert azért aggódom a hozzáállásuk miatt...

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 870 871 872 873 874 [875] 876 877 878 879 880 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.233 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.