www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 01:34:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13239205 alkalommal)
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #45756 Dátum: 2010 Május 15, 17:11:23 »

hozzátenném hogy padlóig sose nyomd el a pedált, hanem csak azon az úton ahol normál használatkor jár. Ugyanis ott van összejáródva a munkahenger a karmantyúval és ha tovább nyomod bennragadhat, vagy tönkremehet a karmantyú. Ha nem jön vissza a dugattyú akkor kiskalapáccsal kocogtasd meg a főfékhengert.


                             GNX-967
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45755 Dátum: 2010 Május 15, 16:36:17 »

A légtelenítést a jobb hátsó, bal hátsó, jobb első, bal első sorrendben csináld. A l...


Igen, és előfordul, hogy kurv@ sokáig nem jön semmi, nekem legutóbb , főfékhenger-csere után ráment egy fél délutánom  Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #45754 Dátum: 2010 Május 15, 16:05:50 »

Sziasztok!
...
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.

A légtelenítést a jobb hátsó, bal hátsó, jobb első, bal első sorrendben csináld. A legegyszerűbb, ha a fékfolyadéktartályt teletöltöd és a jobb hátsó légtelenítőre ráhúzol egy gumicsövet aminek az alját beteszed egy befőttesüvegbe, amibe annyi fékfolyadékot öntesz, hogy ez a cső biztos benne legyen. Kinyitod a légtelenítőcsavart egy picit, és lassan elkezded pumpálni a pedált. Ne ijedj meg, a padlóig fog menni. Addig kell pumpálni lassan, amíg a befőttesüvegbe buborékmentesen nem jön ki a folyadék. Ekkor elzárod a légtelenítőt (nem kell erősen meghúzni nehogy beletörjön) és átcuccolsz a következő kerékhez. Innentől ugyanaz a folyamat mint eddig. Ha mind a 4 kerék készen van, akkor kell, hogy legyen féked. Ha nincs, akkor szar a főhenger, bár ha eddig nem volt gondod vele akkor pont most nem valószínű, hogy tönkrement.

a kis rúd a pedál felől egy kontraanyával van a pedálhoz csavarozva, a másik vége pedig csak simán be van dugva a gumiporvédőn át a főhenger kúpos végébe. Ezzel tudod a pedál holtjátékát állítani, ezt ne állítsd el.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Vwfun
Hozzászólások: 214


« Hozzászólás #45753 Dátum: 2010 Május 14, 22:59:32 »

Sziasztok!

Az a nagy helyzet van, hogy hó végén műszakira szeretném vinni az autót és elég szarul állok :-(
tegnap úgy kezdődött, hogy az új, tip-top motorom nem indult...három hete én álltam be a garázsba,állítottam le, minden faja volt! Most meg teker, de smi...gyújtás szét, össze...van jedi! Benzint kap, mégsem megy...jó helyen van, elég nagot üt...passz! aztán elkezdtem cserélgetni a dolgokat: megszakító, gyújtótrafó,gyertyák, stb...aztán elértem a kondihoz és az volt a szar :S

De ennél sokkal szarabb helyzet, hogy kicseréltem az összes munkahengert és most úgy néz ki, hogy szar a főfékhenger is...vagyis csak sejtem mert ilyet még nem csináltam!
Annak a kis rúdnak ami a pedál felől van ki kell jönnie magától? vagy honnan tudom, hogy jó e? mert sok sok pumpálás után még mindig nincs egy csepp olaj sem a doboknál :'-(

Mindenki segítségét előre is köszi.

"Kedvencem a hidegvágó és flex után az Ultra Derm!!"
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45752 Dátum: 2010 Május 14, 18:39:19 »

                                                              Elkészült az új filmem.
                                       
                            http://auto.indavideo.hu/video/Egy_VW_bogar_motor_beinditasa_es_jaratasa   
A kutya valahogy ismerős volt Grin
Hát igen, NO COMMENT!!

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #45751 Dátum: 2010 Május 14, 18:33:59 »

Nem spatula az, hanem műanyag lap, csávónak van komplett készlete ilyenekből. Amúgy üvegszálas igen.
Akkor már Fonyódra minden kész lesz?Királyság. Grin
Szép legyen ám,mert megnézem Wink

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #45750 Dátum: 2010 Május 14, 17:18:35 »

                                                              Elkészült az új filmem.
                                       
                            http://auto.indavideo.hu/video/Egy_VW_bogar_motor_beinditasa_es_jaratasa   
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45749 Dátum: 2010 Május 14, 16:41:40 »

és miért spatulával kell kenni? Tongue
Lehet kartecsnivel is

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45748 Dátum: 2010 Május 14, 16:32:06 »

Nem spatula az, hanem műanyag lap, csávónak van komplett készlete ilyenekből. Amúgy üvegszálas igen.
Grin csak potyog le a szélén,picit szélesebbel szebben,gyorsabban lehetne?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45747 Dátum: 2010 Május 14, 15:22:27 »

ez milyen gitt?(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
Nem spatula az, hanem műanyag lap, csávónak van komplett készlete ilyenekből. Amúgy üvegszálas igen.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #45746 Dátum: 2010 Május 14, 14:05:35 »

ez milyen gitt?(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
milyen lenne üvegszálas  Roll Eyes csak az a jó cucc én csak tudom Wink

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #45745 Dátum: 2010 Május 14, 11:48:01 »

(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
az volt kéznél  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5802


redgear.hu

« Hozzászólás #45744 Dátum: 2010 Május 14, 10:56:54 »

Na akkor íme pár kép:
<beszúrt kép törölve>
 Grin
<beszúrt kép törölve>
"gittes" haver nyomja  Cool
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>

Ha valakit érdekel van kép a másik oldalról is. Wink Jövő hét közepénm szétszedem újra aztán szórótapasz csiszmisz megint aztán standox anyaggal színrefújom.
ez milyen gitt?(és miért spatulával kell kenni? Tongue)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #45743 Dátum: 2010 Május 13, 20:11:50 »

Ismereteim szerint az aluminium hotagulasi egyutthatoja tobb, mint ketszerese a vasenak. Ha tehat a hengerfej jobban tagul oldalra, akkor meleg motornal a ket hengernek a vegen kicsit szet kell allnia ? Vagy nagyobb resz van kimarva a hengerfejbol es a hengerek maradnak a helyukon, a hengerfej meg kicsit kiszelesedik ?

........
Nem elérhető Genzy
Hozzászólások: 51


« Hozzászólás #45742 Dátum: 2010 Május 13, 19:54:35 »

Autometer olajnyomás jeladó használható VDO műszerhez?
Nem elérhető dt
Hozzászólások: 248


« Hozzászólás #45741 Dátum: 2010 Május 13, 18:29:36 »

persze... elbaltáztad, aztán most nem mered kirakni  Wink
Ha valakit érdekel van kép a másik oldalról is. Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45740 Dátum: 2010 Május 13, 14:38:45 »

Na akkor íme pár kép:

 Grin

"gittes" haver nyomja  Cool






Ha valakit érdekel van kép a másik oldalról is. Wink Jövő hét közepénm szétszedem újra aztán szórótapasz csiszmisz megint aztán standox anyaggal színrefújom.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #45739 Dátum: 2010 Május 13, 14:20:45 »

Na ma végeztem a gyorsjavítással, kocsi összerakva ideiglenesen, jövő 7en színrefújás. Képek mindjárt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45738 Dátum: 2010 Május 12, 23:51:09 »


 Megnyujtja a tocsavarokat es aztan azok majd rugalmasan visszahuzodnak ?


igen
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45737 Dátum: 2010 Május 12, 23:49:12 »

egyenletesen tágul a henger és a hengerfejcsavar, hengerfej. Nem egyformán, de egyenletesen. Nem fog kifújni.
Ismereteim szerint az aluminium hotagulasi egyutthatoja tobb, mint ketszerese a vasenak. Ha tehat a hengerfej jobban tagul oldalra, akkor meleg motornal a ket hengernek a vegen kicsit szet kell allnia ? Vagy nagyobb resz van kimarva a hengerfejbol es a hengerek maradnak a helyukon, a hengerfej meg kicsit kiszelesedik ?

Tehat azt nem ertem, hogy az aluminium hengerfej nagyobb tagulasabol jovo terfogatnovekedes hova megy?! Megnyujtja a tocsavarokat es aztan azok majd rugalmasan visszahuzodnak ? Vagy belenyomodik a hengerek szele a hengerfejbe ? (Ha igen, akkor egy ido utan hidegen kifuj ?)
Hat ezer' nem ertem, de megkoszonom, ha elmagyarazod! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45736 Dátum: 2010 Május 12, 23:11:33 »

Errol jut eszembe, multkor felmerult bennem a kerdes: ha jol emlekszem akkor a hengerek es a hengerfej koze a bogarnal nem kell tomites, csak sikba kell csiszolni a hengert es a hengerfejet (uvegpor, miegymas), de akkor hah elkezd a motor tagulni es a ket anyag hotagulasa mas, akkor ez nem megy a tomites rovasara ? Miert nem fog kifujni itt-ott ?

Szépen felfekszik egy körgyűrű felületen az öntött henger az alu hengerfejre, nem összevissza deformálódik, hanem egyenletesen tágul a henger és a hengerfejcsavar, hengerfej. Nem egyformán, de egyenletesen.

Nem fog kifújni. Pláne nem a vastag 1.3-as henger.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #45735 Dátum: 2010 Május 12, 21:30:21 »

Mai SZMB (Szopasd magad  bogaraddal... Grin Grin )

Amióta a sportkormányt felraktam a kisricnis kormányrúddal, nem igazán figyeltem oda egy-két dologra: kattogott állandóan az indexvisszahúzó vacak...
Szétszedve láttam, hogy a 4 db 3-as csavar, ami a kapcsolót fogatja a kormányburkolathoz, laza. Gondoltam meghúzom, kalap. Akkor lestem, mert a spiáter menetes zsákfuratainál 4 furatban 3 megadta magát, eggyel lehetett meghúzni. No, azért óvatosan majdnem készrehúzva visszatettem a kormányt.
Ma megint hallgatom, mizu. Mondom, kitakarítom az autót végre, de előtte meghúzom a csavarokat. No akkor jött a meglepi: 2 csavarnál a menet a furatban K.O, 1 csavar rendben, egyet mikor kihajtok, beletörik.
Bótba szalad, 2-es fúrót vesz, 3-as menetmetszőt vesz, és 4 db. hosszabb csavart, mint a gyári (mert az nem ér végig a furatban.
Sikerrel továbbfúrtam a lukakat, menet bele. A beletört csavart is sikerült megfúrni, menetet a likba. A harmadikba sikeresen beletörtem a menetfúrót (kapkodás...). De most stabilan áll a kapcsoló. Műszerolajat adtam még a kapcsoló mechanikájának, és a 3 csavarral visszaraktam, nagyon jól fogja.

Szóval nem árt néha a kormánykereket levéve ide is bekukkantani, hogy minden rendben van-e, nem kevés szívástól kíméli meg magát a kedves tulaj.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #45734 Dátum: 2010 Május 12, 21:05:59 »

becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.
Errol jut eszembe, multkor felmerult bennem a kerdes: ha jol emlekszem akkor a hengerek es a hengerfej koze a bogarnal nem kell tomites, csak sikba kell csiszolni a hengert es a hengerfejet (uvegpor, miegymas), de akkor hah elkezd a motor tagulni es a ket anyag hotagulasa mas, akkor ez nem megy a tomites rovasara ? Miert nem fog kifujni itt-ott ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45733 Dátum: 2010 Május 12, 20:45:08 »

Fos mind.

A gyári a jó és le kell venni a hengerfejet cserénél. Megnézni a tömítettségét, becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.

De aztán megint jó 20 évig.
ez igy van tüzoltásra jó csak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45732 Dátum: 2010 Május 12, 20:42:10 »

Fos mind.

A gyári a jó és le kell venni a hengerfejet cserénél. Megnézni a tömítettségét, becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.

De aztán megint jó 20 évig.
jónak tűnt a gyári és eddig nem is eresztett, 30km után a harmónika csöpög nem a tömítő felületnél

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #45731 Dátum: 2010 Május 12, 20:39:31 »

ez nem szivárog, meg vehetem, volt már tapasztalat vele?

Fos mind.

A gyári a jó és le kell venni a hengerfejet cserénél. Megnézni a tömítettségét, becsiszolni a hengereket és a hengertalpakat is letömíteni.

De aztán megint jó 20 évig.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45730 Dátum: 2010 Május 12, 20:17:24 »

de utolagos cserénél szokot lenni 4-5e /db
ez nem szivárog, meg vehetem, volt már tapasztalat vele?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #45729 Dátum: 2010 Május 12, 20:16:45 »

Az nem állítható, hanem 2 cső, és rugó nyomja szét.
Tehát állítható. Cool Mert jó a rövid és a hosszú löketű motorokhoz is. És könnyebb cserélni a végein a gumitömítéseket, mert nem kell a hengerfejet leszedni hozzá. Viszont gyakran szivárog, és drága.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45728 Dátum: 2010 Május 12, 20:15:37 »

köszi
esetleg nem találkoztál már olyan szelepemelőrúd átvezető csővel ami állítható hosszúságú?
de utolagos cserénél szokot lenni 4-5e /db

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45727 Dátum: 2010 Május 12, 20:08:31 »

Az nem állítható, hanem 2 cső, és rugó nyomja szét.
nem a gyárira gondolok
lehet olyat venni amin állítható a hossz, 2 db-ból ban

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #45726 Dátum: 2010 Május 12, 20:06:10 »

köszi
esetleg nem találkoztál már olyan szelepemelőrúd átvezető csővel ami állítható hosszúságú?
Az nem állítható, hanem 2 cső, és rugó nyomja szét.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 Május 12, 21:12:51 írta sparkafer »

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45725 Dátum: 2010 Május 12, 20:03:52 »

1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl
köszi
esetleg nem találkoztál már olyan szelepemelőrúd átvezető csővel ami állítható hosszúságú?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45724 Dátum: 2010 Május 12, 20:02:13 »

kb. egy darab laposvas pont elég hozzá
én pl. asztalosszorító végével szoktam
köszi
olyanom van

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #45723 Dátum: 2010 Május 12, 20:00:04 »

van hozzá szerszám vagy csináljak?


kb. egy darab laposvas pont elég hozzá
én pl. asztalosszorító végével szoktam
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45722 Dátum: 2010 Május 12, 19:57:30 »

1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl
van hozzá szerszám vagy csináljak?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #45721 Dátum: 2010 Május 12, 19:49:18 »

1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl
én is igy tudom Wink

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #45720 Dátum: 2010 Május 12, 19:48:40 »

1: sajtolva van

2: a gyári, harmonikásat nem, mert szét kell húzni  berakás előtt, aztán a hf visszanyomja. Az állíthatót elvileg igen.  Abból meg bazi drága ami jó.
1:körmöos belsö csvarja van kupak felöl

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45719 Dátum: 2010 Május 12, 19:42:52 »

Üdv mindenkinek!
SzMB-s kérdés
1. Bogáron az olajbetöltőt hogy lehet le szerelni a generátortalpról, és mivel?
2. A szelep tolórúd átvezető cső cserélhető-e a hf leszerelése nélkül?
(hallottam állítható hosszúságú csőről ez jó megoldás lehet?)

1: sajtolva van

2: a gyári, harmonikásat nem, mert szét kell húzni  berakás előtt, aztán a hf visszanyomja. Az állíthatót elvileg igen.  Abból meg bazi drága ami jó.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #45718 Dátum: 2010 Május 12, 19:29:03 »

Üdv mindenkinek!
SzMB-s kérdés
1. Bogáron az olajbetöltőt hogy lehet le szerelni a generátortalpról, és mivel?
2. A szelep tolórúd átvezető cső cserélhető-e a hf leszerelése nélkül?
(hallottam állítható hosszúságú csőről ez jó megoldás lehet?)

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #45717 Dátum: 2010 Május 12, 15:08:21 »

Vagy szelepes. Smiley


VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Oldalak: 1 ... 867 868 869 870 871 [872] 873 874 875 876 877 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.