www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 06:26:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1067 1068 1069 1070 1071 [1072] 1073 1074 1075 1076 1077 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13293917 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37758 Dátum: 2009 Június 29, 18:06:51 »

A kereső nem hoz semmi találatot.... Cry





Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #37757 Dátum: 2009 Június 29, 18:05:21 »

Nézzél vissza a buszosba!

A kereső nem hoz semmi találatot.... Cry
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37756 Dátum: 2009 Június 29, 17:38:45 »

Itt egy kép csak, hogy jól érezd magad.  Wink

Ahogy azt itt mondani szokták, a szopó álarcot azért helyezd készenlétbe, de ne a bőrt hanem a lakkos zipzárasat!  Grin
Felkerültek a karbik is.(Most már a jó oldalra.)
Ha minden igaz kapok majd rudazatot próbára.
Sajnos amit Vili adott az úgylátszik nem ehhez a fajtához való, mert ide az kell szerintem ahol a vízszintes tengely forog a húzáskor.
 

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #37755 Dátum: 2009 Június 29, 15:52:35 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem? Egy T2b-s 1975-ös busz kerékdőlés, és kerékösszetartás adatai kellenénk, mert itt
Miskolcon sajnos egyik futóműves sem tudja az értékeket!
Szerdán meg már szeretnék vele egy hosszab útra menni, de így nem merek, mert biztosan nem jók az értékek most, mert mindent kicseréltem!

Előre is köszönöm!
Nézzél vissza a buszosba!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #37754 Dátum: 2009 Június 29, 15:38:28 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni nekem? Egy T2b-s 1975-ös busz kerékdőlés, és kerékösszetartás adatai kellenénk, mert itt
Miskolcon sajnos egyik futóműves sem tudja az értékeket!
Szerdán meg már szeretnék vele egy hosszab útra menni, de így nem merek, mert biztosan nem jók az értékek most, mert mindent kicseréltem!

Előre is köszönöm!
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #37753 Dátum: 2009 Június 29, 15:33:42 »

Elérkezett az idő, hogy legnéscsillapítót cseréljek az autón. Milyet kell bele venni? Smiley 1959. 1200.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37752 Dátum: 2009 Június 28, 22:54:48 »

Mi ez a téma amit bekarikáztam?
Mikor szedtem szét a gépet nem volt semmi se iderögzítve.
Kellene hogy valami nagyon hiányozzon?
ha jól látom, az az a csonk, amin a határoló csavarok vannak.
2 db csavar
ha a kormányt teljesen eltekered egyik és másik irányba, ezeken ütközik fel. vagyis a csavarokkal tudod szabályozni, hogy az adott nagyságú felni-gumi kanyarban ne érjen bele sehova, ezzel tudod a fordulékonyságot oldalanként korlátozni
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37751 Dátum: 2009 Június 28, 22:50:20 »

Mi ez a téma amit bekarikáztam?
Mikor szedtem szét a gépet nem volt semmi se iderögzítve.
Kellene hogy valami nagyon hiányozzon?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37750 Dátum: 2009 Június 28, 22:36:14 »

gondoltam hogy nem fogja összeolvasztani, de ha hozzáérek törik, ezt szeretném megállítani :-)

A Loctite-nak van egy valahanyas számú ragasztója. Melóban használjuk. Holnapra megnézem neked a számát.
Fekete színe van szóval az lehet hogy jó a sárvédőhöz.
Az ajtókéderhez meg szintén van valami cuccuk, de nem tudom jó e a haboshoz. Megnézem ezt is.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37749 Dátum: 2009 Június 28, 22:09:21 »

azt már baszhatod.
csere.

ezek a szarok mindenféle kurvahosszú szén alapú molekulákból vannak.
ezek a molekulák az UV sugárzás, hő és egyéb behatások miatt széttöredeznek.
össze már soha nem fognak ragadni.
Én vettem egy hátsó kédert, (JP Group, de azér drága) ott a molekulák egy hónap mulva összevesztek.
Most egy éves és kb át van szakadva a saroknál.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37748 Dátum: 2009 Június 28, 21:44:05 »

gondoltam hogy nem fogja összeolvasztani, de ha hozzáérek törik, ezt szeretném megállítani :-)

azt már baszhatod.
csere.

ezek a szarok mindenféle kurvahosszú szén alapú molekulákból vannak.
ezek a molekulák az UV sugárzás, hő és egyéb behatások miatt széttöredeznek.
össze már soha nem fognak ragadni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37747 Dátum: 2009 Június 28, 21:23:50 »

ezen lehet de a mienken nincs. azért kérdeztem, hogy nem kell e felhajtani a szélét, vagy valami ilyesmi.
tid kéneképen ..hnincs akkor nincs mit felhajtani

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37746 Dátum: 2009 Június 28, 21:18:31 »

ezen van

ezen lehet de a mienken nincs. azért kérdeztem, hogy nem kell e felhajtani a szélét, vagy valami ilyesmi.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37745 Dátum: 2009 Június 28, 21:15:09 »

ilyesmi a mienk is
<beszúrt kép törölve> de a küszöbnél nincs csík a szőnyegnek...

ezen van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37744 Dátum: 2009 Június 28, 21:09:46 »

ilyesmi a mienk is
de a küszöbnél nincs csík a szőnyegnek...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37743 Dátum: 2009 Június 28, 21:04:52 »

az új kédernél hogy ne repedezzen.a repedezettet már nem tudja visszaállítani
gondoltam hogy nem fogja összeolvasztani, de ha hozzáérek törik, ezt szeretném megállítani :-)
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37742 Dátum: 2009 Június 28, 20:58:03 »

szerintem tegyél be képeket a lakatolt részekről mert egyre érdekesebb a kérdéseid alapján az elvégzett munka....

van néhány kép, de az új küszöb nem látszik rajtuk. Amúgy meglepően szépen dolgoztak szerintem. A csatorna amúgy a bakáts térről van, elvileg gyári....Próbáltuk felhajtani a szélét, de olyan rideg, hogy nem ment.
RNIE
« Hozzászólás #37741 Dátum: 2009 Június 28, 20:49:21 »

a kiszáradt, repedezett sárvédő és ablakkédert hogy lehet újra rugalmasabbá tenni?
úgy emlékszem glicerin volt a megoldás,
az új kédernél hogy ne repedezzen.a repedezettet már nem tudja visszaállítani
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37740 Dátum: 2009 Június 28, 20:47:01 »

rongyra önteném és áttörölném a kédert vele
sárvédőkéderen lesz valami hatása? vagy arra nincs ilyen megoldás, jobb az utángyártott?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37739 Dátum: 2009 Június 28, 20:44:47 »

a kiszáradt, repedezett sárvédő és ablakkédert hogy lehet újra rugalmasabbá tenni?
úgy emlékszem glicerin volt a megoldás, de hogyan? ronggyal fel kell rá vinni, vagy hogyan? tisztán vagy higítva? vagy be le kéne mártani valahogy?
egyáltalán jó ez minden fajta kéderre? az ajtó kédere mintha szivacsos lenne, a szélvédőé jó gumis, a sárvédőé meg tiszta műanyag..
rongyra önteném és áttörölném a kédert vele
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37738 Dátum: 2009 Június 28, 20:43:57 »

Hello!

Tanácsot szeretnék kérni. Kicseréltük a komplett fűtéscsatornát mindkét oldalt....de ezután szembesültünk azzal, hogy az utángyártotton (vagy legalábbis a mienken) nincs egy kis lemezcsík ami megfogná a küszöb gumiját. Arra gondoltunk, hogy palmatex+néhány kárpitcsavar lesz a megoldás. Esetleg tud valaki jobbat?

üdv!
Tom


szerintem tegyél be képeket a lakatolt részekről mert egyre érdekesebb a kérdéseid alapján az elvégzett munka....
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37737 Dátum: 2009 Június 28, 20:43:11 »

a kiszáradt, repedezett sárvédő és ablakkédert hogy lehet újra rugalmasabbá tenni?
úgy emlékszem glicerin volt a megoldás, de hogyan? ronggyal fel kell rá vinni, vagy hogyan? tisztán vagy higítva? vagy be le kéne mártani valahogy?
egyáltalán jó ez minden fajta kéderre? az ajtó kédere mintha szivacsos lenne, a szélvédőé jó gumis, a sárvédőé meg tiszta műanyag..
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #37736 Dátum: 2009 Június 28, 20:40:31 »

az milyen utángyártott küszöb, hogy nincs rajta szőnyegfogó perem?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37735 Dátum: 2009 Június 28, 20:20:01 »

Hello!

Tanácsot szeretnék kérni. Kicseréltük a komplett fűtéscsatornát mindkét oldalt....de ezután szembesültünk azzal, hogy az utángyártotton (vagy legalábbis a mienken) nincs egy kis lemezcsík ami megfogná a küszöb gumiját. Arra gondoltunk, hogy palmatex+néhány kárpitcsavar lesz a megoldás. Esetleg tud valaki jobbat?

üdv!
Tom
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37734 Dátum: 2009 Június 28, 19:24:35 »

Ezt akartam utoljára, ez nekem is eszembe jutott.  Wink
finom csiszpapir

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37733 Dátum: 2009 Június 28, 19:14:45 »

Olyan segítség kellene hogy Érden az M7 túloldalán van egy bogár szerelő, kéne a neve telefonszáma. Segítséget előre is köszönöm!
06 23 378280 vagy 06 70 5419294

Magyar bogárszerviz. De nem biztos.   Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37732 Dátum: 2009 Június 28, 19:13:32 »

Fekete gumifestékkel.(és ez nem vicc)!

Ezt akartam utoljára, ez nekem is eszembe jutott.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #37731 Dátum: 2009 Június 28, 19:11:55 »

Olyan segítség kellene hogy Érden az M7 túloldalán van egy bogár szerelő, kéne a neve telefonszáma. Segítséget előre is köszönöm!

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #37730 Dátum: 2009 Június 28, 19:08:23 »

Ablakgumi pereméről a korábbi festés nyomait mivel lehet eltávolítani?
Kromofág, Nitrohigitó már bevetve, de eredménytelenül.

Flex? Evil
Fekete gumifestékkel.(és ez nem vicc)!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37729 Dátum: 2009 Június 28, 19:02:18 »

Ablakgumi pereméről a korábbi festés nyomait mivel lehet eltávolítani?
Kromofág, Nitrohigitó már bevetve, de eredménytelenül.

Flex? Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37728 Dátum: 2009 Június 28, 15:46:52 »

Itt egy kép csak, hogy jól érezd magad.  Wink

Ahogy azt itt mondani szokták, a szopó álarcot azért helyezd készenlétbe, de ne a bőrt hanem a lakkos zipzárasat!  Grin
Köszi!
Ez nagyon jól néz ki!
Most már akkor nem hagyom abba.Lényeg, hogy meglehet csinálni.
A motor asztalon van, tehát elég szerelhető.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37727 Dátum: 2009 Június 28, 08:20:20 »

Itt egy kép csak, hogy jól érezd magad.  Wink

Ahogy azt itt mondani szokták, a szopó álarcot azért helyezd készenlétbe, de ne a bőrt hanem a lakkos zipzárasat!  Grin
Szia!
Igen, ezek Typ3-as csonkok, sajna alacsonyak is , ahogy Stunt írta.
Varia lesz. de nem kicsit.
Szuper vagy!Zsolti barátom segít az átvariálásban, ha szükség lesz rá.
Előre is Köszi!
Majd meghálálom valami alkatrésszel.Holnap sajnos melózom.De így megcsillant megint a reménysugár, hogy lesz valami belőle.

Persze ez már az 1,6-os motorra lesz, ami az Andris fiunké lesz.(Nem is tudom minek töröm magam. Grin)
Ma elvitettem magam vele, mert tegnap megjött a jogsija.A bogit akarta vezetni először.
Ja, és így megihattam végre egy sört a legrégebbi barátommal.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37726 Dátum: 2009 Június 27, 22:06:23 »

Most látom Bélám, hogy mivel szenvedsz.  Shocked
Ez biztos, hogy Typ3 csonk? Illetve ez egy pár?
A karbit már Stunt megmondta, hogy mi.
PDSIT elfér a turbinaháztól, max a csonkok összekötő csonkja ér bele a kasztniba.
Van egy gány typ3-as középenfordítós konzolom, valaki faragta hegesztgette, de kiindulásnak jó lesz.
A faudi csöcsök is rajta vannak ha jól emlékszem. Majd átviszem valamikor.

Szia!
Igen, ezek Typ3-as csonkok, sajna alacsonyak is , ahogy Stunt írta.
Varia lesz. de nem kicsit.
Szuper vagy!Zsolti barátom segít az átvariálásban, ha szükség lesz rá.
Előre is Köszi!
Majd meghálálom valami alkatrésszel.Holnap sajnos melózom.De így megcsillant megint a reménysugár, hogy lesz valami belőle.

Persze ez már az 1,6-os motorra lesz, ami az Andris fiunké lesz.(Nem is tudom minek töröm magam. Grin)
Ma elvitettem magam vele, mert tegnap megjött a jogsija.A bogit akarta vezetni először.
Ja, és így megihattam végre egy sört a legrégebbi barátommal.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 27, 22:11:47 írta sparkafer »

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37725 Dátum: 2009 Június 27, 22:03:28 »

ezt már vagy 2 éve monmdom  h nem oda való nem fog jol müködni sosem vagy valmi nagyon hajmeresztö megoldással Grin
Ez a jó szó rá tényleg.(hajmeresztő)
Most már tudom!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37724 Dátum: 2009 Június 27, 22:00:11 »

A képen látható karbi NEM typ3-asé, hanem t2-es buszé, typ4 motorral. Ráadásul forditva is vannak a szívócsövön... Shocked

Ehhez kersztrudazat kell, a typ3 pdsit karbija pedig középen fordítós, faudi fejes, pálcás.

Mondtam: typ3 szívócsővel a bogárra nem egyszerű a karbit felügyeskedni, nert a szívócső rövid és túl "egyenes".
Igazad van, mert megcseréltem őket és így azt hiszem elférnek. A mai fűnyírás, után a 6-os rozsdamentes köracél beszerzése volt műsoron.Megvannak.
Nekem is feltűnt, hogy a képen amit kaptam, egy kicsit másak a karbik.
Sajnos a ráfordítható összeg az elég kevés, de azért megpróbálok valamit alkotni.

1303LS
« Hozzászólás #37723 Dátum: 2009 Június 27, 19:23:49 »

Ma leszedtem a motorról a szívócsonkot.
Első lépésként feltettem a helyére a typ3 szívócsonkokat.
Ezek még passzolnak is. De a Pdsit karbik már nem mennek fel, mert útban van a burkoló lemez is meg a turbinaház oldala is.
Nem lesz egyszerű összerakni.
A gáz húzásiránya sem jó, mert a karbikon felfele kell húzni a rudak meg oldalra húznak.
Érdekes lesz!
Holnap leveszem a turbinaházat, hogy legalább az ne legyen már útban.
Most látom Bélám, hogy mivel szenvedsz.  Shocked
Ez biztos, hogy Typ3 csonk? Illetve ez egy pár?
A karbit már Stunt megmondta, hogy mi.
PDSIT elfér a turbinaháztól, max a csonkok összekötő csonkja ér bele a kasztniba.
Van egy gány typ3-as középenfordítós konzolom, valaki faragta hegesztgette, de kiindulásnak jó lesz.
A faudi csöcsök is rajta vannak ha jól emlékszem. Majd átviszem valamikor.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37722 Dátum: 2009 Június 27, 19:13:09 »

Ma leszedtem a motorról a szívócsonkot.
Első lépésként feltettem a helyére a typ3 szívócsonkokat.
Ezek még passzolnak is. De a Pdsit karbik már nem mennek fel, mert útban van a burkoló lemez is meg a turbinaház oldala is.
Nem lesz egyszerű összerakni.
A gáz húzásiránya sem jó, mert a karbikon felfele kell húzni a rudak meg oldalra húznak.
Érdekes lesz!
Holnap leveszem a turbinaházat, hogy legalább az ne legyen már útban.

A képen látható karbi NEM typ3-asé, hanem t2-es buszé, typ4 motorral. Ráadásul forditva is vannak a szívócsövön... Shocked

Ehhez kersztrudazat kell, a typ3 pdsit karbija pedig középen fordítós, faudi fejes, pálcás.

Mondtam: typ3 szívócsővel a bogárra nem egyszerű a karbit felügyeskedni, nert a szívócső rövid és túl "egyenes".
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 27, 19:14:55 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37721 Dátum: 2009 Június 27, 19:02:37 »

abban kérnék segítséget,hogy hogyan kell buszba a műszerfal alá a polcot felszerelni
bambusz polc ami mostanság kapható
az oldalsó rögzítésről kéne kép a középső konzol megvan az nagyjából adja magát

előre is köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37720 Dátum: 2009 Június 27, 16:42:19 »

Jaaaa, de aki nem tudja, hogy milyen egy '71-es műszerfal, annak én odaírnám, hogy bár ez egy 68-as, a 71-es ilyen, csak lécek nélkül...

ilyen esetben legjobb forrás a thesamba.com

Ez egy '68-69-es műszerfal, a '70-es modellévtől már nincs díszléc...

Tessék:

Kösz mindenkinek. Rámegyek a témára.
Ahogy logikázom jelenleg a dolgokat, akkor WildDaemon képe jó, csak a díszleceket ne tegyek rá.
A magnó helye (széltében x magasságában) mekkora méretű?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37719 Dátum: 2009 Június 27, 13:44:24 »

Köszi!!
Csak egyet nem értek, hogy ezen csak 3 kivezetés van.D- D+ DF! A dinamó fesszabról viszont a B+ megy az akksiraAkkor ezt hogyan lehetne bekötni?Nincs valakinek leirása, vagy rajza?De az is elég ha elmagyarázza Huh
váci bogarasok oldalán van sok kapcsolási rajz, biztos találsz külső fesszabos generátorost is közte
Oldalak: 1 ... 1067 1068 1069 1070 1071 [1072] 1073 1074 1075 1076 1077 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.218 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.