www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 06:24:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1066 1067 1068 1069 1070 [1071] 1072 1073 1074 1075 1076 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13293898 alkalommal)
Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37798 Dátum: 2009 Június 30, 22:15:19 »

olyan van benne ami mutatja, a műszerfalas az csak fake...csak nem tudom minek rakták bele....
akkor jó.... Cool

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37797 Dátum: 2009 Június 30, 22:14:02 »

olyan van benne ami mutatja, a műszerfalas az csak fake...csak nem tudom minek rakták bele....
Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37796 Dátum: 2009 Június 30, 22:13:12 »

Tudok egy belevalót. Km óra és szintjelző egyben, fekete számlapos. Wink 3E?
160as? Wink

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37795 Dátum: 2009 Június 30, 22:12:24 »

hátigen Smiley.......amúgy nem is mutat semmit Smiley

Tudok egy belevalót. Km óra és szintjelző egyben, fekete számlapos. Wink 3E?
Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37794 Dátum: 2009 Június 30, 22:12:00 »

hátigen Smiley.......amúgy nem is mutat semmit Smiley
és a km órában lévő?
vagy az nem mutat...a régi igen...

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37793 Dátum: 2009 Június 30, 22:11:13 »

én speciel még nem láttam....mivel a km órában van beépitve.... Smiley

hátigen Smiley.......amúgy nem is mutat semmit Smiley
Elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #37792 Dátum: 2009 Június 30, 22:10:39 »

Hello!
És egy kérdés: Ilyen puha műszerfal, amiben külön üzemanyagszint mérő van, ugye nem létezett gyárilag?
üdv!
Tom
én speciel még nem láttam....mivel a km órában van beépitve.... Smiley

Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37791 Dátum: 2009 Június 30, 22:08:52 »

Hello!

Ma végre bekerültek a kárpitok, az ülések, egy új akksi. Az elmúlt napokban pedig a krómos kopoltyú, egy jó állapotú hátsó lökös és a jobbos tükör. Kezd autóként kinézni a kis bogi, bár még sok minden hátra van.....de remélem, pénteken levizsgázik. Itt van egy-két kép a mostani állapotról. És egy kérdés: Ilyen puha műszerfal, amiben külön üzemanyagszint mérő van, ugye nem létezett gyárilag?

üdv!
Tom



1303LS
« Hozzászólás #37790 Dátum: 2009 Június 30, 21:44:40 »



A typ3 központi fordító meg a középső motorcsavarokra van fogva, de ott a bogárnak a kutyaház van, nem fér oda...



Nem az AC mellettire és az AC egyik csavarjára?
1303LS
« Hozzászólás #37789 Dátum: 2009 Június 30, 21:42:06 »

Felkerültek a karbik is.(Most már a jó oldalra.)
Ha minden igaz kapok majd rudazatot próbára.
Sajnos amit Vili adott az úgylátszik nem ehhez a fajtához való, mert ide az kell szerintem ahol a vízszintes tengely forog a húzáskor.
 
Karbik tengelyét nem lehet úgy megmókolni, hogy felül és húzásra álljanak, na meg a 90'-ot is le tudd húzni rajtuk?
Vagy csinálj felül tekergetős rudasat szépet, de mindenképp csapágyasat.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 30, 21:45:21 írta 1303LS »
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37788 Dátum: 2009 Június 30, 19:35:37 »

le alapozódtak a felnieim!
bár a kép készítése óta már le is festettem!majd lesz róla kép!

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37787 Dátum: 2009 Június 30, 17:11:48 »

ha már a karbiknál tartunk, kit tudtok ajánlani karbi felújításra? (solex)
nekem egyből Merki jutott eszembe, írtam is neki, de egyből azt kérdezte, ugye nem sürgős? nekem azért nem ártana ha nem kéne sokat várni, így keresek további jó tapasztalatokat.
Kaptam már még egy nevet: Szabados Tamásét. még nem hívtam fel, ha jól láttam Debreceni, vele volt már valakinek tapasztalata?
esetleg Pesthez közelebbi megbízható tipp?

Bp. III.ker: Szalkai mühely. 20/989-3356 (Mercin lévő dupla Solex karburátorhoz legalábbis értettek  Roll Eyes)
Karburátor Kft M3-as mellett Szőnyi út 25 251-7214 (Stromberget újíttattam fel náluk, nem volt olcsó...)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37786 Dátum: 2009 Június 30, 14:12:37 »

ismered a viccet?
"vadász, vadász, te szopni jársz ide?" :-)))
    ja Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37785 Dátum: 2009 Június 30, 12:07:28 »

aszem ma vissza csatlakozom a szopó ágra Roll Eyes
ismered a viccet?
"vadász, vadász, te szopni jársz ide?" :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37784 Dátum: 2009 Június 30, 10:49:07 »

aszem ma vissza csatlakozom a szopó ágra Roll Eyes

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37783 Dátum: 2009 Június 30, 08:45:16 »

Ventillátorházat majd egy másikból csinálunk, mert nem tudom mikor találok.
A rudazatra kapok mintát hétvégén.
Sajnálnám a fűtéscsonkokat, mert azért télen is jó lenne bogarazni.
elektronyos ventilátor? Wink

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37782 Dátum: 2009 Június 29, 23:30:25 »

Vagy 30 lovas kutyaház kell, vagy le kell flexelni a fűtés kivezetőket, mert a rudazat ott kell hogy menjen.

A typ3 központi fordító meg a középső motorcsavarokra van fogva, de ott a bogárnak a kutyaház van, nem fér oda...


Biztos megoldható egyébként.
Ventillátorházat majd egy másikból csinálunk, mert nem tudom mikor találok.
A rudazatra kapok mintát hétvégén.
Sajnálnám a fűtéscsonkokat, mert azért télen is jó lenne bogarazni.

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37781 Dátum: 2009 Június 29, 22:54:23 »

hát végülis végső esetben..
majd ebből építek vízlehúzót az ajtóra  Cool

Szerintem alkalmas lesz rá, de hosszú melóra számíccss.... Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37780 Dátum: 2009 Június 29, 22:45:51 »

nem az odaragasztásra gondoltam, hanem mondjuk valami hegyes cuccal (pl.: vékony injecióstű, fogpiszkáló, satöbbi)  kitöltöd a repedéseket és stipistopi megállt a repedés ... legalább a látható felületeken.
hát végülis végső esetben..
majd ebből építek vízlehúzót az ajtóra  Cool
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37779 Dátum: 2009 Június 29, 22:42:52 »

hát odaragasztani a kédert nem biztos hogy jó ötlet :-) mert akkor hogy veszem le később?
de kösz hogy utánanéztél, jó tudni ilyeneket (vagy tudni hogy hol kell utánanézni), esetleg törött kapaszkodó rését feltölteni.. csak ahhoz lehet drága meg felesleges ilyen strapabíró
meg inkább újabb autók lökháritóján lehet ilyenre szükség

nem az odaragasztásra gondoltam, hanem mondjuk valami hegyes cuccal (pl.: vékony injecióstű, fogpiszkáló, satöbbi)  kitöltöd a repedéseket és stipistopi megállt a repedés ... legalább a látható felületeken.
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37778 Dátum: 2009 Június 29, 22:39:31 »

...
Adatlapokat becsatoltam....


Ahogy nézem, mégse, mert nem fér bele a megadott méretbe...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37777 Dátum: 2009 Június 29, 22:38:24 »

Typ117:

hát odaragasztani a kédert nem biztos hogy jó ötlet :-) mert akkor hogy veszem le később?
de kösz hogy utánanéztél, jó tudni ilyeneket (vagy tudni hogy hol kell utánanézni), esetleg törött kapaszkodó rését feltölteni.. csak ahhoz lehet drága meg felesleges ilyen strapabíró
meg inkább újabb autók lökháritóján lehet ilyenre szükség
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #37776 Dátum: 2009 Június 29, 22:30:33 »

A Loctite-nak van egy valahanyas számú ragasztója. Melóban használjuk. Holnapra megnézem neked a számát.
Fekete színe van szóval az lehet hogy jó a sárvédőhöz.
Az ajtókéderhez meg szintén van valami cuccuk, de nem tudom jó e a haboshoz. Megnézem ezt is.

Typ117: Itt a Loctite cuccos. Talán a 406os (Műanyagok, elasztomerek, gumik (beleértve EPDM is) gyors ragasztására. Nehezen ragasztható anyagok esetében a Loctite® 7239, vagy a Loctite® 770 primerrel együtt alkalmazva) volt amit használtuk, de nem biztos.
Katalógusból néztünk még az 5366-ost és 5368ast (Állandó vibrációnak és hőmérsékletváltozás által okozott dilatációnak kitett felületek ragasztására és tömítésére alkalmas termék. Rugalmas, gumiszerű anyaggá keményedik ki. Rugalmasságát és -60 °C és +250°C között megtartja.)
Adatlapokat becsatoltam. Árat, kiszerelést nem tudok, de kiindulásnak jók ezek is.
Ajtó szivacsos kéderéhez nem találtam semmi okosat.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37775 Dátum: 2009 Június 29, 22:22:30 »

karbik
Ahogy Narancs írta...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #37774 Dátum: 2009 Június 29, 22:12:43 »

ha már a karbiknál tartunk, kit tudtok ajánlani karbi felújításra? (solex)
nekem egyből Merki jutott eszembe, írtam is neki, de egyből azt kérdezte, ugye nem sürgős? nekem azért nem ártana ha nem kéne sokat várni, így keresek további jó tapasztalatokat.
Kaptam már még egy nevet: Szabados Tamásét. még nem hívtam fel, ha jól láttam Debreceni, vele volt már valakinek tapasztalata?
esetleg Pesthez közelebbi megbízható tipp?
Én inkább az új,Brosol karbit javasolnám.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37773 Dátum: 2009 Június 29, 21:57:55 »

ha már a karbiknál tartunk, kit tudtok ajánlani karbi felújításra? (solex)
nekem egyből Merki jutott eszembe, írtam is neki, de egyből azt kérdezte, ugye nem sürgős? nekem azért nem ártana ha nem kéne sokat várni, így keresek további jó tapasztalatokat.
Kaptam már még egy nevet: Szabados Tamásét. még nem hívtam fel, ha jól láttam Debreceni, vele volt már valakinek tapasztalata?
esetleg Pesthez közelebbi megbízható tipp?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37772 Dátum: 2009 Június 29, 21:43:19 »

A szopi majd akkor jön, ha a motor bent van a helyén.

Vagy 30 lovas kutyaház kell, vagy le kell flexelni a fűtés kivezetőket, mert a rudazat ott kell hogy menjen.

A typ3 központi fordító meg a középső motorcsavarokra van fogva, de ott a bogárnak a kutyaház van, nem fér oda...


Biztos megoldható egyébként.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37771 Dátum: 2009 Június 29, 21:13:11 »

na az van hátul.
Akkor lehet, hogy rosszul fogalmaztam.A kocsi szempontjából tényleg hátul van.
A bogár motoron is ott van akkor, csak ezen lejjebb van.
A mi 1,6-os Typ3-as cseremotorunkon is ott a helye.


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37770 Dátum: 2009 Június 29, 21:05:30 »

Én tudtam, csak nem sejtettem.
Grin
azért csak hajrá  Cheesy
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37769 Dátum: 2009 Június 29, 20:59:42 »

Ez egy typ4-es blokk.
Én tudtam, csak nem sejtettem.

Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #37768 Dátum: 2009 Június 29, 20:47:32 »

Nah ma is bütyköltem. Pumával babráltam délelőtt. Utána lemostam a Tökölön nyert autósamponnal. Polírpasztával meg ronggyal áttöröltem a kocsit, krómtisztítóval a krómokat, gumiápolóval az ablakgumikat, szilikonsprével a belteret.

Aztán jöttek a kupakok. Fúrtam mindegyikbe 3db hármas lyukat, 4-es menetmetszővel vágtam bele menetet és a legmacerásabb volt: túrtam a garázsban megfelelő csavarokat.... És kész a belső rögzítésű alu sprintstar kupak. Hét folyamán felkerül, csak most pár napig nem leszek itthon.

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

El fog férni, lehet majd rögízteni nem kell paráznia senkinek.  Cool
hajra hajra!  Cool

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37767 Dátum: 2009 Június 29, 20:45:06 »

A szopi majd akkor jön, ha a motor bent van a helyén.
Felkerültek a karbik is.(Most már a jó oldalra.)
Ha minden igaz kapok majd rudazatot próbára.
Sajnos amit Vili adott az úgylátszik nem ehhez a fajtához való, mert ide az kell szerintem ahol a vízszintes tengely forog a húzáskor.
 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37766 Dátum: 2009 Június 29, 20:33:19 »

á, értem. és ez tényleg typ3 blokknak tűnik, hátul van az olajbetöltő
(csak burkoló lemezek nincsenek..)

Ez egy typ4-es blokk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37765 Dátum: 2009 Június 29, 20:22:43 »

Nah ma is bütyköltem. Pumával babráltam délelőtt. Utána lemostam a kocsit Tökölön nyert autósamponnal aztán polírpasztával meg ronggyal áttöröltem. Krómtisztítóval a krómokat, gumiápolóval az ablakgumikat, szilikonsprével a belteret.

Aztán jöttek a kupakok. Fúrtam mindegyikbe 3db hármas lyukat, 4-es menetmetszővel vágtam bele menetet és a legmacerásabb volt: túrtam a garázsban megfelelő csavarokat.... És kész a belső rögzítésű alu sprintstar kupak. Hét folyamán felkerül, csak most pár napig nem leszek itthon.





El fog férni, lehet majd rögízteni nem kell paráznia senkinek.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 29, 23:20:23 írta tazoli »
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #37764 Dátum: 2009 Június 29, 19:50:40 »


Az olajbetöltő az elöl van.Ott a nívópálca is benne.


na az van hátul.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37763 Dátum: 2009 Június 29, 18:56:37 »

á, értem. és ez tényleg typ3 blokknak tűnik, hátul van az olajbetöltő
(csak burkoló lemezek nincsenek..)
Azt nem tudom milyen moci. De nekem tetszik.
Csak ilyenre nincs pénzem, ezért próbálkozom valami kisebb, olcsóbb dologgal.
Az olajbetöltő az elöl van.Ott a nívópálca is benne.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 29, 19:22:31 írta sparkafer »

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37762 Dátum: 2009 Június 29, 18:46:26 »

Úgy gondoltam, hogy gázadáskor a vízszintes tengely forog, és a végén levő kar húzza a karbin lévő faudit.
Csak ezeknél a karbiknál felfele kell hogy mozogjanak a karok.
Hasonló , mint *Gabi motorján, csak ott lefele mozognak a karok.
á, értem. és ez tényleg typ3 blokknak tűnik, hátul van az olajbetöltő
(csak burkoló lemezek nincsenek..)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37761 Dátum: 2009 Június 29, 18:42:21 »

hogy tud vízszintes tengely körül forogni? illetve az hogy húzza vagy tolja a szélén a karbikat?
Úgy gondoltam, hogy gázadáskor a vízszintes tengely forog, és a végén levő kar húzza a karbin lévő faudit.
Csak ezeknél a karbiknál felfele kell hogy mozogjanak a karok.
Hasonló , mint *Gabi motorján, csak ott lefele mozognak a karok.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37760 Dátum: 2009 Június 29, 18:26:00 »

Felkerültek a karbik is.(Most már a jó oldalra.)
Ha minden igaz kapok majd rudazatot próbára.
Sajnos amit Vili adott az úgylátszik nem ehhez a fajtához való, mert ide az kell szerintem ahol a vízszintes tengely forog a húzáskor.
 
amit mondtam ismerős annak,  bovden húzza két karbit és kerékpárboltos kellékekkel van valami háromszög alakú egység ami két bovdent közösíti Smiley (bicikliszerelő)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37759 Dátum: 2009 Június 29, 18:20:12 »

Felkerültek a karbik is.(Most már a jó oldalra.)
Ha minden igaz kapok majd rudazatot próbára.
Sajnos amit Vili adott az úgylátszik nem ehhez a fajtához való, mert ide az kell szerintem ahol a vízszintes tengely forog a húzáskor.
 
hogy tud vízszintes tengely körül forogni? illetve az hogy húzza vagy tolja a szélén a karbikat?
Oldalak: 1 ... 1066 1067 1068 1069 1070 [1071] 1072 1073 1074 1075 1076 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.224 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.