www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 05:22:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1064 1065 1066 1067 1068 [1069] 1070 1071 1072 1073 1074 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13293091 alkalommal)
Nem elérhető Caca
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #37878 Dátum: 2009 Július 05, 17:15:00 »

Sziasztok! Smiley
Lenne egy kérdésem, hátha már találkozott valaki hasonló jelenséggel.
Éppen a városban furikáztam szeretett 4 kerekűmmel, amikor balra irányjelzésnél nem igazán jelzett Bogci. Én először azt hittem hogy csak megviccel a 40 fokos hőség, majd az utca végén megálltam, leellenőriztem újra és akkor működött.
Ezt hazafele még eljátszotta egyszer, ez már nyugtalanitott. Embarrassed

Jobbra tökéletesen működik, balra pedig az esetek 70%-ban, amitől nem  vagyok nyugodt.
Kivettem a relét, első ránézésre, nem igazán van vele gond, kicsit megpiszkáltam az elektronikát, hátha kontaktos stb.
A tünetek maradtak a régiek.
Valaki tapasztalt már hasonlót? Előre is köszönöm segitségeteket! Smiley
Caca

>>1302<< GOZ-555
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37877 Dátum: 2009 Július 05, 16:19:31 »



CSAK AZT NEM TUDOM MÉG MINDIG, h belső torzió merre fele fordítva ül/emelkedik....

Süsü-től kaptam egy tippet Wink
Megfejtés;
ha órajárással megegyező irányba fordítod emel, ha ellenkezőleg akkor ültet. Jobboldalon meg pont fordítva.
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37876 Dátum: 2009 Július 05, 15:09:21 »

Miért, ezt nem lehet? "Kint felemeled 4-el, bent leteszed 7-el. Vagy fordítva. Kint engeded 4-el, bent emeled 7-el." Ez 3-3 cm. Nem kivitelezhető?
Mondj akkor tipet szaki.  Smiley Már engem is érdekel!

Én mondjuk már azt nem értem hogy lehet hogy 1 centivel máshogy áll egyik ill. másik oldal....  Pláne ha a telefonokkal jól állt neki....
A porsche telefon felnikkel is operáltam.. akkor a jobb oldalon sztem kijött a belső torzió és rossz pozícióba tettem vissza... itt nem volt akkora a különbség szemmel láthatóan mint most...
jobb oldalon sárvédő és gumi között 1,5ujjnyi távolság
bal oldal sárvédő és gumi között 3ujjnyi távolság

most bal-4 leengedve nem fér be az ujjam.. tehát legalább 3at kell emelnem....

CSAK AZT NEM TUDOM MÉG MINDIG, h belső torzió merre fele fordítva ül/emelkedik....
most rohadt meleg van, nincs erőm dolgozni.... de előbb v utóbb nekiesek és megcsinálom, legegyszerűbb lenne hátul mindkét oldalon felemelni- lebontani fékeket és szögmérővel beállítani előfeszítést Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37875 Dátum: 2009 Július 05, 14:49:20 »

Tegnap elött egyik benzincső eresztett amikor beinditottam Zöld Rettenetet.
Bár először levettem a kereket mert azthittem ott ereszti a benyát.
De ez valszeg a bosszú volt hogy rajzás óta nem ment.
Elmemtem tegnap műszakira, meg van.
Köszönet Gumibognak a kölcsön kerekekért.
A vizsgahelyen találkoztam Thomassssszal is.
Igy élőben is láttam GAT-190-t.


 Evil

Hátigen, bár még őkelme szépülget, de már legalább van vizsgája és mehetek vele!! Smiley

Most épp keverik hozzá a festéket, a gittelés nagy része már kész, ha lesz festék akkor már mindenhol rozsdamentes és festett lesz ha minden igaz...Ekkor jöhet rá a színfelújító meg a wax Smiley

Tegnap meg alaposan kitakarítottam, kárpittisztítő az ülésekre meg minden.

Viszont a fehér tetőkárpiton van néhány elég dúrva folt, van esetleg valakinek ötlete hogy mivel lehet leszedni, ha le lehet egyáltalán? (pl beázásnyom, meg valami fekete dzsuvák Smiley )......amúgy érdekes volt, hogy a kormányomnak is egész más színe lett úgy 30percnyi suvicskolás után, hasonlóan a (mostmár) fehér gumicsíkoknak is.

Pár kép a mostani belsőről



Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37874 Dátum: 2009 Július 05, 13:26:07 »

gondoltát azért Grin

Miért, ezt nem lehet? "Kint felemeled 4-el, bent leteszed 7-el. Vagy fordítva. Kint engeded 4-el, bent emeled 7-el." Ez 3-3 cm. Nem kivitelezhető?
Mondj akkor tipet szaki.  Smiley Már engem is érdekel!

Én mondjuk már azt nem értem hogy lehet hogy 1 centivel máshogy áll egyik ill. másik oldal....  Pláne ha a telefonokkal jól állt neki....
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 05, 13:29:19 írta tazoli »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37873 Dátum: 2009 Július 05, 13:13:06 »

Mind a kettőn kell állítanod méghozzá ellenkező irányokba hogy kiadja a 3 centit matek szerint. (Kint felemeled 4-el, bent leteszed 7-el. Vagy fordítva. Kint engeded 4-el, bent emeled 7-el.) Azt hogy melyik irány merre, sajnos én nem tom megmondani...

Ha aszondod 1cm-t nem lehet variálni, akkor csak matek....
gondoltát azért Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37872 Dátum: 2009 Július 05, 13:08:32 »

szerintetek itt mit hajtanak meg az ékszíjjal a dinamó fölött?


ez valami utólagos légkondi kompresszor amit mindenki máshová szerel fel?

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37871 Dátum: 2009 Július 05, 10:54:22 »

Nekem a beta sosem hajlott el, pedig volt hogy 3-an álltunk rajta a csövön

nekem se hajlott eltört Roll Eyes

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37870 Dátum: 2009 Július 05, 10:51:42 »

1. kerékkulcs :
Nekem a beta sosem hajlott el, pedig volt hogy 3-an álltunk rajta a csövön

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37869 Dátum: 2009 Július 05, 09:52:58 »

Kis segítséget szeretnék kérni... ültetésben?!

külső ricnin ugye 4.cm-t lehet állítani, belsőn meg 7cm.t...
nekem most pont 3cm-t kellene egyik oldalon állítani mert vagy magasabban vagy alacsonyabban áll-ha a külsőn variálok +/- 1ricni..

tehát a kérdés;
h belső torziót merre kell elfordítani h emeljek/ültessek?? úgy mint a külsőt?
tehát h állítom be a 3cmt..?
vagy éppen az 1cm?


Mind a kettőn kell állítanod méghozzá ellenkező irányokba hogy kiadja a 3 centit matek szerint. (Kint felemeled 4-el, bent leteszed 7-el. Vagy fordítva. Kint engeded 4-el, bent emeled 7-el.) Azt hogy melyik irány merre, sajnos én nem tom megmondani...

Ha aszondod 1cm-t nem lehet variálni, akkor csak matek....
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 05, 09:57:47 írta tazoli »
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37868 Dátum: 2009 Július 05, 09:40:44 »

Kis segítséget szeretnék kérni... ültetésben?!

külső ricnin ugye 4.cm-t lehet állítani, belsőn meg 7cm.t...
nekem most pont 3cm-t kellene egyik oldalon állítani mert vagy magasabban vagy alacsonyabban áll-ha a külsőn variálok +/- 1ricni..

tehát a kérdés;
h belső torziót merre kell elfordítani h emeljek/ültessek?? úgy mint a külsőt?
tehát h állítom be a 3cmt..?
vagy éppen az 1cm?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 05, 09:46:14 írta vwoodoo »
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37867 Dátum: 2009 Július 05, 00:22:36 »

Nekem még eredeti a megoldása a turbinaház csappantyúit ( oldalanként 2db összesen 4 csappantyú) összekötő hajlított lemez felfogatásának.
ha szembefordítod a rugót akkor a közepénél megy keresztül a vége a rögzítő rugóknak amikekkel a lemez rögzítve van a leesés ellen és nem zége-gyűrűvel.
én alá fölé tettem alátétet és úgy akasztottam be a rugót.
Az ajtó az már nehezebb dió Smiley
Mindenféle képen az alátámasztás az egyik kulcs mert ha nem megfelelően támasztod alá és erősen kapaszkodik a stift (alsó felénél recézve van)
akkor bizony ügyesen ki lehet szakítani az ajtóból a zsanért is.
Én mindenek előtt áztatnám csavarlazítóval, WD40-el, fékfolyadékkal ami éppen van hogy valamennyire oldja.
A stift a zsanér középső részénél forog el az alsó és felső részénél kapaszkodik. ha tudsz csinálj egy befogót amivel nyomást tudsz rá hatni és úgy ütögetni fentről lefelé.
Lehetőleg jól alátámasztva megfelelő méretű erős dornival üssed és ne túl nagy kalapáccsal mert szétvered! Tongue
remélem valamennyit tudtam segíteni!
Ha valakinek van profi technikája a stifft kiszedésére azt én is szívesen hallgatom!  Evil

Szvsz ha eccer a turbinaház kinnt van akkor ki kell szedni a lamellákat.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37866 Dátum: 2009 Július 05, 00:19:20 »

őőő, te most konkrétan be vagy szipuzva?
a kerékben levegő van.
benzin a benzintartályban és onnan csövön megy hátra.

Jól látod szépségem és az alvázból a balhátsó kerék mögött jön ki fémcső
 onnan pedig gumi amig be nem megy a motortérbe.
Ezt te is tudnád:
1 ha szerelned kellene
2 ha lenne egy bogarad


 Evil

Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #37865 Dátum: 2009 Július 05, 00:05:26 »

Annyira lóg, hogy feltétlen ki kell venni a stiftet?
Ha nem megy ütögetéssel, akkor pneumatikus kalapáccsal lehet próbálkozni. A hevítést akkor ajánlom, ha amúgy is újra akarod fényezni... Bármelyiket választod, lehet, hogy érdemes előtte az ajtót a zsanérokkal együtt levenni, majd ugy kiszedni a stiftet.
Ha veszel új stiftet (különböző túlméretes verzió van), ahhoz kapsz használati utasítást is.
Valszeg fúróval a megfelelő méretre kell fúrnod a zsanérokat (a zsanérok fúrásánál tedd vissza félig az eredeti stiftet és a másik oldalról kezdd el fúrni a zsanért, majd vedd ki a stiftet és fejezd be a furatot). A stift berakása előtt grafitport használj a kenéshez. A zsír és/vagy olaj gyűjti a szennyeződést.





Nekem is írhatna valaki,mert nekem is vannak problémáim.
PL: próbáltam a régi ajtón kivenni a stiftet,de így naturan nem lehet.melegíteni,vagy kinyomatni kell?


Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37864 Dátum: 2009 Július 04, 23:01:17 »

Tegnap elött egyik benzincső eresztett amikor beinditottam Zöld Rettenetet.
Bár először levettem a kereket mert azthittem ott ereszti a benyát.

őőő, te most konkrétan be vagy szipuzva?
a kerékben levegő van.
benzin a benzintartályban és onnan csövön megy hátra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37863 Dátum: 2009 Július 04, 21:47:00 »

nem értem igazán a kérdést.
a turbinaház alján van mindkét oldalon 3 csappantyú, a két oldalt hátul összeköti egy vékony hosszú lemez (két tengelyen, zéger-gyűrűvel). ebbe van egy rugó beakasztva, hogy ha a termosztát tönkremenne, akkor nyissa a csappantyúkat. de alapvetően a termosztát működteti

hogy a fenébe írják a säger/zéger gyűrűt?


Nekem még eredeti a megoldása a turbinaház csappantyúit ( oldalanként 2db összesen 4 csappantyú) összekötő hajlított lemez felfogatásának.
ha szembefordítod a rugót akkor a közepénél megy keresztül a vége a rögzítő rugóknak amikekkel a lemez rögzítve van a leesés ellen és nem zége-gyűrűvel.

én alá fölé tettem alátétet és úgy akasztottam be a rugót.

Az ajtó az már nehezebb dió Smiley
Mindenféle képen az alátámasztás az egyik kulcs mert ha nem megfelelően támasztod alá és erősen kapaszkodik a stift (alsó felénél recézve van)
akkor bizony ügyesen ki lehet szakítani az ajtóból a zsanért is.
Én mindenek előtt áztatnám csavarlazítóval, WD40-el, fékfolyadékkal ami éppen van hogy valamennyire oldja.
A stift a zsanér középső részénél forog el az alsó és felső részénél kapaszkodik. ha tudsz csinálj egy befogót amivel nyomást tudsz rá hatni és úgy ütögetni fentről lefelé.
Lehetőleg jól alátámasztva megfelelő méretű erős dornival üssed és ne túl nagy kalapáccsal mert szétvered! Tongue

remélem valamennyit tudtam segíteni!

Ha valakinek van profi technikája a stifft kiszedésére azt én is szívesen hallgatom!  Evil

« Utoljára szerkesztve: 2009 Július 04, 21:56:21 írta WildDaemon »
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37862 Dátum: 2009 Július 04, 20:40:32 »

Nekem is írhatna valaki,mert nekem is vannak problémáim.
PL: próbáltam a régi ajtón kivenni a stiftet,de így naturan nem lehet.melegíteni,vagy kinyomatni kell?

az ajtót sajnos nem tudom. az első lámpánál szerintem nekem sincs gumitömítés. hol kéne lennie? egy vagy három csavaros lápakeretes?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37861 Dátum: 2009 Július 04, 20:37:50 »

Nekem is írhatna valaki,mert nekem is vannak problémáim.
PL: próbáltam a régi ajtón kivenni a stiftet,de így naturan nem lehet.melegíteni,vagy kinyomatni kell?

nem értem igazán a kérdést.
a turbinaház alján van mindkét oldalon 3 csappantyú, a két oldalt hátul összeköti egy vékony hosszú lemez (két tengelyen, zéger-gyűrűvel). ebbe van egy rugó beakasztva, hogy ha a termosztát tönkremenne, akkor nyissa a csappantyúkat. de alapvetően a termosztát működteti

hogy a fenébe írják a säger/zéger gyűrűt?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37860 Dátum: 2009 Július 04, 20:26:59 »

A turbinaház hátulján levő lemezt,ami a motor hűtését szabályozza,csak azok a kis rugók fogják fel,vagy elvesztettem valamiket? Roll Eyes

Első lámpa és sárvédő közé kell gumi?Mi szerepe van?Mert sokunknak talán nincs is

Ajtóm lóg,jobbos főleg.Mit lehet vele csinálni?Stiftet cserélem elég?vagy más is kopik.Kinek milyen tapasztalata van? Huh
Nekem is írhatna valaki,mert nekem is vannak problémáim.
PL: próbáltam a régi ajtón kivenni a stiftet,de így naturan nem lehet.melegíteni,vagy kinyomatni kell?

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37859 Dátum: 2009 Július 04, 20:24:30 »

nem hevül fel annyira a dob, h. károsodjon valami ?
Mondjuk ha hátsó kerék,akkor a korona anya levétele után lejön a dob,de csak a dob.akkor hevíthetsz.
Viszont olvasva,hogy 3 hónapja lett felrakva,nem rohadhatott be annyira.De a jó minőségű kerék kulcs,követelmény,meg az olyan cső erőkarnak,ami tövig felcsúszik a keresztkulcsra.

Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37858 Dátum: 2009 Július 04, 19:30:25 »

Egy maximum 450grammos kalapáccsal kezd el kalapálgatni de nem kell ütni mint állat csak "kocogtatni" közben WD40-et vagy csavarlazítót fújjál rája.
a kocogtatással (akkor jó ha éles hangja van ami szépen hosszan cseng) keltett rezgések inpulzusától  eljut a csavarlazító olyan helyre is ahova nem jut el akkor sem ha szarrá vered keményen.. Smiley
Ha van dolgod csepel felé akkor segíteni is tudok neked.


köszi, de sikerült leszedi 4. kulcs + a megváltóm
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37857 Dátum: 2009 Július 04, 15:56:53 »

csak elsőket szeretném levenni

Egy maximum 450grammos kalapáccsal kezd el kalapálgatni de nem kell ütni mint állat csak "kocogtatni" közben WD40-et vagy csavarlazítót fújjál rája.
a kocogtatással (akkor jó ha éles hangja van ami szépen hosszan cseng) keltett rezgések inpulzusától  eljut a csavarlazító olyan helyre is ahova nem jut el akkor sem ha szarrá vered keményen.. Smiley
Ha van dolgod csepel felé akkor segíteni is tudok neked.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37856 Dátum: 2009 Július 04, 15:21:18 »

Kinyomja a fék olajat dobra,fékpofára.Munkahenger (fékpofa)csere.Hátúl 36-os csavar leszedése über szopás.Inkább vegyél egy profi kerékkulcsot,vagy egy 19-es profi crovát 3/4-es szárral.Én az előbbit tettem,az 5 körül megvan,utóbbi a duplája.Miután nekem is elnyíródott vagy félberepedt vagy 5 ócska fejem.Süsü a szerszámguru.A mostani készletem már bírja,de az 60 volt.
csak elsőket szeretném levenni
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #37855 Dátum: 2009 Július 04, 15:12:12 »

mik lehetnek annak a következményei ?
Kinyomja a fék olajat dobra,fékpofára.Munkahenger (fékpofa)csere.Hátúl 36-os csavar leszedése über szopás.Inkább vegyél egy profi kerékkulcsot,vagy egy 19-es profi crovát 3/4-es szárral.Én az előbbit tettem,az 5 körül megvan,utóbbi a duplája.Miután nekem is elnyíródott vagy félberepedt vagy 5 ócska fejem.Süsü a szerszámguru.A mostani készletem már bírja,de az 60 volt.
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37854 Dátum: 2009 Július 04, 14:57:39 »

Fék munkahengerről leolvadhat a gumi karmantyú.Oszt annyi.
mik lehetnek annak a következményei ?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #37853 Dátum: 2009 Július 04, 14:53:33 »

nem hevül fel annyira a dob, h. károsodjon valami ?
Fék munkahengerről leolvadhat a gumi karmantyú.Oszt annyi.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #37852 Dátum: 2009 Július 04, 14:50:23 »

Tegnap elött egyik benzincső eresztett amikor beinditottam Zöld Rettenetet.
Bár először levettem a kereket mert azthittem ott ereszti a benyát.
De ez valszeg a bosszú volt hogy rajzás óta nem ment.
Elmemtem tegnap műszakira, meg van.
Köszönet Gumibognak a kölcsön kerekekért.
A vizsgahelyen találkoztam Thomassssszal is.
Igy élőben is láttam GAT-190-t.


 Evil

Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37851 Dátum: 2009 Július 04, 14:49:40 »

én szedtem már le havernak kerékőrt úgy,hogy ráheggesztettem csavart villannyal
kb 30 perc ,pár szopó után lent volt mind a 4
nem hevül fel annyira a dob, h. károsodjon valami ?
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37850 Dátum: 2009 Július 04, 14:48:09 »

Uhh, azert ez igy mar tenyleg mast mutat ... :-(
De latszik, kemenyen kuzdesz! :-))
mire leszedem a kereket leszázalékolnak
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37849 Dátum: 2009 Július 04, 14:40:08 »

most megpróbálom dobostul leszedni
Uhh, azert ez igy mar tenyleg mast mutat ... :-(
De latszik, kemenyen kuzdesz! :-))


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37848 Dátum: 2009 Július 04, 14:37:56 »

ennél egyszerűbb volt
idejött beállt a kertbe és megkért szépen  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37847 Dátum: 2009 Július 04, 14:34:43 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37846 Dátum: 2009 Július 04, 14:20:19 »

csavarra ráheggeszteni érdemes ?
én szedtem már le havernak kerékőrt úgy,hogy ráheggesztettem csavart villannyal
kb 30 perc ,pár szopó után lent volt mind a 4

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37845 Dátum: 2009 Július 04, 14:10:00 »

csavarra ráheggeszteni érdemes ?
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37844 Dátum: 2009 Július 04, 14:09:11 »

 Grin, én vagyok a kerékvasak Golgotája
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37843 Dátum: 2009 Július 04, 14:06:31 »

2.
tudod ki vitatkozzon veled  Lips Sealed Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37842 Dátum: 2009 Július 04, 14:06:17 »

3. kerékvas

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37841 Dátum: 2009 Július 04, 14:05:41 »

2.
,ha nem látszana kerek lett
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37840 Dátum: 2009 Július 04, 14:05:01 »

2.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető elitebubu
Hozzászólások: 597


« Hozzászólás #37839 Dátum: 2009 Július 04, 14:04:13 »

1. kerékkulcs :

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 1064 1065 1066 1067 1068 [1069] 1070 1071 1072 1073 1074 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.221 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.