www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 00:16:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1078 1079 1080 1081 1082 [1083] 1084 1085 1086 1087 1088 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14871966 alkalommal)
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37331 Dátum: 2009 Június 12, 13:12:21 »

szerintem felesleges 34es karbira cserélni  sőt szívócső csere nélkül meg pláne úgy is mondhatnám butaság Roll Eyes

A tapasztaltabb véleményét maximálisan tisztelve  Grin, de megkérdezhetem hogy miért?
A henger/dugó át lett rakva 1,6-ra, ehhez talán jobban menne a 34-es karbi. Roll Eyes
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37330 Dátum: 2009 Június 12, 12:12:56 »


A karbi egyébként már ránézésre is buheráltnak tünik, jó lenne lecserélni egy másikra. A jelenlegi Pict 31/3 ezt szeretném egy Pict 34/3-ra, de jelenleg még nem találtam hozzá adaptert a szívócsőhöz (ami AR-s motorhoz van, tehát dupla:szívó-leömlő-előmelegítő.).



szerintem felesleges 34es karbira cserélni  sőt szívócső csere nélkül meg pláne úgy is mondhatnám butaság Roll Eyes

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37329 Dátum: 2009 Június 12, 12:08:04 »

Nincs motorháztömítés, ezért szét ne szedd, ha nem folyik.


Arra a gumikéderre gondolok, ami a motortálca köröl van alul (a motor és a kasztni között) - sajna már öreg és repedezett, többcentis hiányok vannak benne néhány helyen.
1303LS
« Hozzászólás #37328 Dátum: 2009 Június 12, 11:55:18 »


Az meg  a szerelők trehánysága volt, hogy a motort a régi rossz motorháztömitéssel tették vissza, azt tuti hogy cserélni kell.

Nincs motorháztömítés, ezért szét ne szedd, ha nem folyik.
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #37327 Dátum: 2009 Június 12, 11:30:49 »

A gumi.

 Smiley ennyire nem megyek sportosan - olyan nyik nyik nyik szerű hang -  főleg ha állt az autó esőben és utána használom
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37326 Dátum: 2009 Június 12, 11:13:05 »

De, főleg ha a benzinvezeték környéke melegszik nagyon (tank felől).
Meg amúgy is. Szegény a keverék?


A melegedésre egyébként azért gondolok, mert már régebben volt egy előjel: kánikulában hosszabb út vagy rövidebb megkergetés (=nagy motorterhelés) után alapjáratnál pislákolt az olajszintjelző lámpa, ami gázadásra aztán elaludt, és az alapjárati fordulatszám is leesett ilyenkor valamennyire. Most ért el addig a pontig, hogy már egyáltalán nincs alapjárat.
Az egészben az a szomorú, hogy ez a melegedés a henger/dugó csere után jött elő - remélem nem szorulnak. Az meg  a szerelők trehánysága volt, hogy a motort a régi rossz motorháztömitéssel tették vissza, azt tuti hogy cserélni kell.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37325 Dátum: 2009 Június 12, 11:03:03 »


Ami még eszembe jutott: túlmelegedés nem okozhat ilyen gondot (elmenő alapjárat melegen)?


De, főleg ha a benzinvezeték környéke melegszik nagyon (tank felől).
Meg amúgy is. Szegény a keverék?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37324 Dátum: 2009 Június 12, 10:59:06 »

Ha mégsem segít...:
Gázadásra ilyenkor élénkül vagy fullad? AC nyom elég benzint? Olaj nem benzines?
Előgyújtás milyen? Trafó?

Hát nagyon remélem a karbipucolás segíteni fog....
Gázadásra élénkül, tehát nem hiszem hogy túl sok benzint kapna. Az AC két éves benne (jó, utángyártott vacak de ennyit csak kibír), meg jól is indul/gyorsul/megy az autó, szóval nem valószínü hogy a benzinnel lenne a baj. A trafó ősrégi  Smiley de van csere, ezt még majd kipróbálom.

A karbi egyébként már ránézésre is buheráltnak tünik, jó lenne lecserélni egy másikra. A jelenlegi Pict 31/3 ezt szeretném egy Pict 34/3-ra, de jelenleg még nem találtam hozzá adaptert a szívócsőhöz (ami AR-s motorhoz van, tehát dupla:szívó-leömlő-előmelegítő.).

Ami még eszembe jutott: túlmelegedés nem okozhat ilyen gondot (elmenő alapjárat melegen)?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37323 Dátum: 2009 Június 12, 10:14:51 »

Hali!
Valami ötlet arra hogy mi nyikoroghat hátul, ha éles kanyart veszek ?

A gumi.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37322 Dátum: 2009 Június 12, 10:14:38 »

Akkor megvan a hétvégi program - könnyü levezető karbipucolás első lépésként Smiley

Ha mégsem segít...:
Gázadásra ilyenkor élénkül vagy fullad? AC nyom elég benzint? Olaj nem benzines?
Előgyújtás milyen? Trafó?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #37321 Dátum: 2009 Június 12, 08:27:48 »

Hali!
Valami ötlet arra hogy mi nyikoroghat hátul, ha éles kanyart veszek ?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37320 Dátum: 2009 Június 11, 23:56:20 »

Akkor megvan a hétvégi program - könnyü levezető karbipucolás első lépésként Smiley
Vagy felvezető? Cool

Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37319 Dátum: 2009 Június 11, 20:56:42 »


Pl el van dugulva az alapjárati fúvóka, akár benzin, akár levegő.

Alapjárati fúvóka koszos, vagy vízcsepp szorult bele.

Akkor megvan a hétvégi program - könnyü levezető karbipucolás első lépésként Smiley
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37318 Dátum: 2009 Június 11, 20:53:49 »

http://www.youtube.com/watch?v=XcF8newWSaU&feature=related

Ó a másik kábítás! Mi ez a négy csavar?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37317 Dátum: 2009 Június 11, 20:52:14 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


Pl el van dugulva az alapjárati fúvóka, akár benzin, akár levegő.

Bácsi Győző
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37316 Dátum: 2009 Június 11, 20:51:03 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


Alapjárati fúvóka koszos, vagy vízcsepp szorult bele.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37315 Dátum: 2009 Június 11, 20:50:21 »

http://www.youtube.com/watch?v=9XUKOUbp_PA&feature=related

Szétkapták mint foxi a lábtörlőt!  Grin

A pedálsort bennehagyták,pedig lehet vele szívni! Sok cucc meg nem is volt eleve benne!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37314 Dátum: 2009 Június 11, 20:47:12 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


szívócső nem jegesedik ?
sok benzin,sok levegő ?
csak ötleteltem nem értek hozzá  Lips Sealed

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #37313 Dátum: 2009 Június 11, 20:46:41 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh


Picipuci, első körön.  Roll Eyes
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #37312 Dátum: 2009 Június 11, 20:42:55 »

Ma azt vettem észre, hogy meleg motornál nincs alapjárat. Hidegen bekapcsol a szivató, utána pár perc múlva kikapcsol, a fordulatszám leesik olyan 700-800-ra, majd utána 10-15 perc autozás után az alapjárat leesik 400 körülire, még további autozás után egyszerüen elmegy az alapjárat, gázlevételre lefullad az autó.
Az alapjáratot tavaly összel állítottam be meleg motornál, eddig nem volt vele gond.
Pöccre indul hidegen és melegen is amúgy.

Valami ötlet  Huh

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37311 Dátum: 2009 Június 11, 20:20:37 »

Tolatólámpa miatt.
Nekem nincs Wink

 Wink kapcsolótam Grin

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37310 Dátum: 2009 Június 10, 22:40:08 »


OK.. de nem értem miért pont hátsó lököst?  Smiley

esetleg van neked jó minőségű? első is jöhet ha van...  Wink
Tolatólámpa miatt.
Nekem nincs Wink

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37309 Dátum: 2009 Június 10, 22:32:12 »

Majd vegyél rá egy hátsó lököst... Cool Tongue
Amúgy szép nagyon.


OK.. de nem értem miért pont hátsó lököst?  Smiley

esetleg van neked jó minőségű? első is jöhet ha van...  Wink

Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37308 Dátum: 2009 Június 10, 22:16:05 »

Egyébként vállal bogarakat amúgy is? A piac törvényeinek megfelelően?  Roll Eyes Durvábban pénzért, idegeneknek.

háát volt már rá példa... autószerelő lévén elég sokszor előfordul... bogár ritkán fut be, de előfordult már, autókban nem válogat. Évekkel ezelőtt volt nála egy szarrárohadt, fakonstrukciós Praga Picolo, igazi 30-as évekbeli klasszikus olyan mint ez http://www.auta5p.eu/plakaty/2005/praga_piccolo_01.jpg a fa részek elkészítése és pótlása sem fogott ki rajta, pedig ahhoz ténzleg nem voltak javítóelemek... és az én piros bogaram esküszöm szalonautó lett volna mellette... mikor elkészült majdnem sírtam mikor elvitték... meg emlékszem mikor az én koromban volt (jó egy kicsit több) kb 35 éves korában a motorcsónakban látta azt amit én a bogarakban, akkor épített is egy wartburg motoros 4 személyes motorcsónakot szinte a semmiből... sajnos épem nincs róla, de gondolom nem kell sokat bizonygatnom hogy simán felvette a versenyt a gyári epítésűekkel mint diyájnban mint pedig teljesítményben... mikor kiderült hogy elég gyakran elszáll, eltörik, tönkremegy a hajócsavar, elkezdett alumíniumból (régi törött motorblokkból)  hajócsavart önteni... szóval nem az a fajta akin könnzen ki lehet fogni... utálja ha függnie kell valakiktől (várnia, vagy igazodnia), ezért van ennyire jól felszerelt műhelye, és általában (szinte mindig) egyedül dogozik.
ja.. és a kedvencei a bangladeshi autóépítők a national geographicson... tudjátok... a kopasz meg a fekete indiai csóka, azt mondja hogy értenek a pléhez  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 10, 22:23:38 írta tom@SZ »

Nem elérhető boat74
Hozzászólások: 40


APV-061 Attila, Győr

« Hozzászólás #37307 Dátum: 2009 Június 10, 22:04:04 »

Sajnos rájöttem tegnap, hogy miért volt olaj helyett zsír a kormányműben...
Szóval rendesen kifolyik belőle alul a tengelynél, ahogy láttam.
..........
Tud valaki segíteni? Legszívesebben úgy szedném szét, hogy már megvan hozzá az alkatrész. Nem tudom napokra nélkülözni, minden nap használom a kocsit.
(1974. VW1300, AR-es, csigás kormánymű)

Sziasztok!
Köszönöm a segítséget a szimeringgel kapcsolatban, a méret jó volt... de sajnos egy klasszikus idézet jut eszembe: "a műtét sikerült, a beteg meghalt"... Grin
Szóval még mindig látok olajfoltot alatta. Tudom, hogy mondtátok, hogy tegyek a kormányműbe zsírt, de szeretnék neki még egy esélyt adni  Roll Eyes
Feltételezem, a kormányoszlop felé menő tengelyen is szimering lehet.
Annak is tudja valaki a számát? (Ha nem lesz jó, istenbiz teszek bele zsírt Wink)
Köszi

VW 1300 - 1974
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37306 Dátum: 2009 Június 10, 21:36:58 »

Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)
Majd vegyél rá egy hátsó lököst... Cool Tongue
Amúgy szép nagyon.

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37305 Dátum: 2009 Június 10, 21:01:20 »

Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)
Egyébként vállal bogarakat amúgy is? A piac törvényeinek megfelelően?  Roll Eyes Durvábban pénzért, idegeneknek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37304 Dátum: 2009 Június 10, 20:52:06 »

Igen, ez az. A nagy távolság és az idő szűke volt az ami miatt nem lett az enyém. A képeket elnézve nem is bánom, egyáltalán...Ráadásul nem lenne meg a mostani saját kocsim sem... Grin

 Smiley szerintem is jobban jártál így, te is, én is, meg az autó is, így neked is van egy szép autód (valószinűleg töredéke pénzből mint amit erre költöttél volna), nekem is lesz egy szép autóm (valószinűleg, sőt biztos hogy minőségibben megépítve mintha készen vettem volna, saját elképzelés szerint elkészítve, és főleg tudom hogy mi van a festék alatt)...
... egyszóval a sors tudja, hogy mit miért, és hogyan oszt.

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #37303 Dátum: 2009 Június 10, 20:32:12 »

Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)
Édesapád azon emberek egyike aki az otthoni felujitásokat a takimakifusimisi szintről láthatóan egy másik perspektivába helyezi. Gratulálok neki.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #37302 Dátum: 2009 Június 10, 20:25:29 »

Gyak. javító elem nékül, csupasz lemezből, nagyon szép munka. Taposót is lefogadnám ti csinálnátok, ha lenne rá kedv!  Cheesy

 Smiley köszi szépen mindenkinek az elismerő szavakat... átadom a mesternek, had merítsen belőle egy kis erőt és ösztönzést a további és hátralévő munkához... van még mit "bütykölgetni"...

a taposóval pedig igazad van, megcsinálta volna (volt róla szó), de végül én erőltettem az új megvételét, mivel volt róla szó már párszor itt a fórumon, hogy mekkora "kókány" a "kazánlemez"... De ezekszerint jó mester kezében minőségibb a nyers pléh mint a brazil préselt utángyártott javítóelem...  Roll Eyes

még egyszer köszönöm az elismeréseket az apu nevében... (mert sokat segítettem és dolgoztam vele én is, de ez csak 1%-a lehet az ő munkájának)

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37301 Dátum: 2009 Június 10, 20:10:25 »

Az én autómat is szétszedhetné így valaki.. aztán össze is rakhatná... Segítenék is Smiley

Az első - http://ecneb.fw.hu hátha emléxik rá még valaki - bogaramat édesapámmal néztem meg. Ő szakértően körbejárta, majd megvettük... Aztán kiderültek a dolgok  Shocked

Semmi sem lehetetlen! Smiley
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37300 Dátum: 2009 Június 10, 20:09:03 »

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 

Gratulálok édesapádnak mind a munkához mind a nem gyengén felszerelt műhelyhez!
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #37299 Dátum: 2009 Június 10, 20:08:57 »

Ez volt az a 150e Ft körüli 63-as,amiről D1987 anno lecsúszott.
Hozzád került?

Igen, ez az. A nagy távolság és az idő szűke volt az ami miatt nem lett az enyém. A képeket elnézve nem is bánom, egyáltalán...Ráadásul nem lenne meg a mostani saját kocsim sem... Grin

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37298 Dátum: 2009 Június 10, 19:53:29 »

Gyak. javító elem nékül, csupasz lemezből, nagyon szép munka. Taposót is lefogadom ti csinálnátok, ha lenne rá kedv!  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 10, 20:21:26 írta tazoli »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37297 Dátum: 2009 Június 10, 19:47:24 »

Hát ez a váltótól a fűtéscsatornáig nem semmi sokoldalúság! Gratulálok hozzá. Mit meg nem tesz az ember az utódjaiért  Grin

Csak ámultam-bámultam.
Nagyon alapos munka.
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37296 Dátum: 2009 Június 10, 19:25:56 »


Az első - http://ecneb.fw.hu hátha emléxik rá még valaki - bogaramat édesapámmal néztem meg. Ő szakértően körbejárta, majd megvettük... Aztán kiderültek a dolgok  Shocked

ugyanígy jártunk mi is...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #37295 Dátum: 2009 Június 10, 15:52:25 »

Hát ez a váltótól a fűtéscsatornáig nem semmi sokoldalúság! Gratulálok hozzá. Mit meg nem tesz az ember az utódjaiért  Grin

Sztem erre gondol. Az alairasaban levo galeriabol kattintottam at a masik galeriajaba.
http://picasaweb.google.com/Szeepe/RedRidingHood#
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37294 Dátum: 2009 Június 10, 15:37:33 »

Hol van a link? Nekem a régin nem jön be, hiába frissítek Sad
Sztem erre gondol. Az alairasaban levo galeriabol kattintottam at a masik galeriajaba.
http://picasaweb.google.com/Szeepe/RedRidingHood#


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #37293 Dátum: 2009 Június 10, 14:42:58 »

Hol van a link? Nekem a régin nem jön be, hiába frissítek Sad

feltöltöttem... csak győzzétek végignézni... elég részletes lett, 372 kép... lehet csemegézni...  Grin Csak megszállottaknak!! 
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37292 Dátum: 2009 Június 10, 09:37:43 »

Az én autómat is szétszedhetné így valaki.. aztán össze is rakhatná... Segítenék is Smiley

Az első - http://ecneb.fw.hu hátha emléxik rá még valaki - bogaramat édesapámmal néztem meg. Ő szakértően körbejárta, majd megvettük... Aztán kiderültek a dolgok  Shocked
van az a pénz Wink

Oldalak: 1 ... 1078 1079 1080 1081 1082 [1083] 1084 1085 1086 1087 1088 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.262 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.