www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 00:25:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1082 1083 1084 1085 1086 [1087] 1088 1089 1090 1091 1092 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14872109 alkalommal)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37171 Dátum: 2009 Június 06, 20:31:02 »

Hello!

Amúgy Wilddaemon én pesterzsébeti vagyok, szóval lehet hogy majd hosszabb távon érdeklődnék a műhelyedről, ha már ilyen közel van és értesz hozzá. Smiley

üdvw!
Tom


Na pont ezzel van még a gondom ezért nem válkalok nagyon munkát mert nincs hol csináljam.. Sad
Ez az autó jelenleg a tulajnál készül egy nem tul nagy garázsban.
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37170 Dátum: 2009 Június 06, 20:23:14 »

Szia!

Én most egy bogarat lakatolok Csepelen munka után olyan 1/2 3-3 körül tudok neki állni és olyan 6 óráig csinálom, hétköznap

Hello!

Köszi az infókat, bár nem mondanám, hogy megnyugodtam tőlük. Igazság szerint ez a lakatos/mindenes műhely egy ismerősünk ismerőséé, és ezért jó ötletnek tűnt oda vinni, de már nem vagyok biztos benne. Mondjuk elég sok régi verdát láttam náluk, amiket ők restaurálnak, de azért remélem, hogy a bogaramat is úgy csinálják meg ahogy írtátok, nem összegányolják....csak kissé nehéz elviselnem, hogy május 2-án vettük a kocsit és azóta kb egyszer vezettem, mert vagy szereltük vagy több mint 3 hete ott áll Sad  És miután hazajön még vizsgáztatni is kell, szóval vagy másfél-két hónapja meglesz mire végre mehetek vele......és legalábbis nekem ez elég szar érzés.

Amúgy Wilddaemon én pesterzsébeti vagyok, szóval lehet hogy majd hosszabb távon érdeklődnék a műhelyedről, ha már ilyen közel van és értesz hozzá. Smiley

üdvw!
Tom
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37169 Dátum: 2009 Június 06, 20:04:11 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!
 Wink

   <beszúrt kép törölve>
.
ÜdVW!
Nekem amikor elindultunk Tökölre akkor szóltak, hogy nincs baloldali fényszóróm.És az ablaktörlőm sem akart elindulni.
Csak a biztinél volt kontakthiba szerencsére.
Az ablaktörlő az már más dolog.Mikor hazaértünk akkor néztem, hogy lehet 6 V-os a cucc benne. Vagy volt ugyanolyan házban 12 V-os ablaktörlőmotor mint a 6V-osban?

Ez sem lesz 2 perc, mert bele van iktatva ütemszabályzó.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #37168 Dátum: 2009 Június 06, 19:59:02 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!

Levegöt fujtatok a lámpába? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #37167 Dátum: 2009 Június 06, 19:50:55 »

Mai "szmb" ! Jó ha JÓ a világitás Cheesy Cheesy Cheesy
Köcce "Gumibácsinak"!
 Wink

   
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37166 Dátum: 2009 Június 06, 19:10:25 »

Ma nekiálltam kiszerelni a váltót!
elkezdtem leszedni a dolgokat róla, meg ilyenek aztán rá kellett jönnöm nem öt perces móka lesz!
elolvastam a könyvbe h mit kéne csinálni aztán átraktam holnapra a  programot!
a fékdob csavarját sem tudtam levenni!rá van rohadva! majd holnap lesz szerszám aztán nekiesek újra!

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37165 Dátum: 2009 Június 06, 18:33:52 »

Szia!

Én most egy bogarat lakatolok Csepelen munka után olyan 1/2 3-3 körül tudok neki állni és olyan 6 óráig csinálom, hétköznap és nem minden nap tudok menni csinálni.
Ez a munka úgy kezdődött hogy taposó lemez szélén van rohadás azt kellene kijavítani.
Az autó egy gánymester lakatosnál volt aki olyan megoldásokat csinált, hogy mikor megláttam majdnem elsírtam magam.
Jelenleg az autó ott tart, hogy alváz: taposólemez csere, napoleon sapi csere, rahmenkoff foltozás,
Kaszni: fűtéscsatorna komplett csere, tűzfal csere, pótkerék zseben vannak a sarokban foltozni valók, hátsó köténylemez félig leválva, hátsó bakok és doblemez javítva volt mindenféle tisztítás nélkül ami 2 év alatt le is rohadt.

Fűtéscsatornát csak le, illetve elemelt kasznival lehet cserélni, minden más megoldás felejtős (nem tudod kivágni normálisan), ehhez a folyamathoz merevíteni kell a kasznit az ajtók helyén és a B oszlopok között.
Ha folyamatosan csinálja napi 7-8 órát akkor ha csak a fűtéscsatornát kell cserélnie és semmi más nem jön közbe akkor kb. 1-másfél hét alatt megvan.
Árat nem mondok mert mindenki döntse el milyen munkáért mennyit hajlandó kifizetni.

Ha esetleg a jelenlegi munkám érdekel valakit akkor későbbiekben kérésre teszek fel képeket.


Sziasztok!

Tudnátok körülbelüli árakat és teljesítési időtartamokat mondani arra a melóra, hogy a lakatosnak a teljes fűtéscsövet kell cserélni mindkét oldalon a bogárba? Ugyanis már több mint 3 hete vittük el egy vidéki szerelőhöz, és én ezt már elég sok időnek találom, hogy még mindig nincs kész....vagy legalább ha ilyen sokáig csinálja, akkor ne kérjen irreális árat.

Előre is köszi!

Tom
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37164 Dátum: 2009 Június 06, 16:46:34 »

Aircult Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #37163 Dátum: 2009 Június 06, 13:37:03 »

ki.

ez jó hír!! lesz 1 jó motorom Grin Grin Grin
köszi

1.6 Smiley
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37162 Dátum: 2009 Június 06, 13:35:49 »

a kuplung szerkezetet ki tudom cserélni? az 1.2 ben új van!!
ki.

Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #37161 Dátum: 2009 Június 06, 13:32:25 »

helló

szereztem egy 1.3 f-es motort felújitva. átteszem a sparomba. előre is köszi
a kuplung szerkezetet ki tudom cserélni? az 1.2 ben új van!!

1.6 Smiley
Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #37160 Dátum: 2009 Június 06, 13:25:59 »

gyertyából ngk b5hs, vagy bosch w8 ac, vagy champion l86c, egyenlőre ezek így fejből.
köszi én ngk-ra gondoltam. de akkor felírom a többit is.

1.6 Smiley
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37159 Dátum: 2009 Június 06, 13:23:26 »

helló

szereztem egy 1.3 f-es motort felújitva. átteszem a sparomba. van valami amire oda kell figyeljek? külömbségek beszerelésnél...? és ha már lúd kicsereélem a gyertyákat is!  Smiley milyen gyertyát rakjak bele?

előre is köszi
gyertyából ngk b5hs, vagy bosch w8 ac, vagy champion l86c, egyenlőre ezek így fejből.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37158 Dátum: 2009 Június 06, 13:20:18 »

Ha korrekt lakatos akkor a fűtéscső csere alvázról levétellel jár, aminek következménye lesz majd körben az autó alsó 20centijénak javítása. Vagyis kasztnit ki kell merevíteni ajtóknál és keresztbe, majd levenni az alvázról, ekkor látható lesz hogy az egész padló megy e kukába vagy csak körben a széle. Ez a minimum és szükség esetén napolen cseréje vagy javítása doblemezek stb foltozása. Szerintem ez 1-2hét alatt megcsinálható munka lenne de legtöbb lakatos szeret párhuzamosan több kocsit félig csinálni, nem értem miért jó nekik az. Ez a munka szerintem 100ezer körüli munkadíjjal reális, viszont ha nem így kezdett neki hanem tud valami egyszerűbb módszert akkor hozd el de gyorsan!
  én is ezt tartom reálisnak , és nem hiszem hogy ne derülne ki más hiba a küszöb lebontása közben Roll Eyes

Nem elérhető kisa
Hozzászólások: 86


« Hozzászólás #37157 Dátum: 2009 Június 06, 13:14:20 »

helló

szereztem egy 1.3 f-es motort felújitva. átteszem a sparomba. van valami amire oda kell figyeljek? külömbségek beszerelésnél...? és ha már lúd kicsereélem a gyertyákat is!  Smiley milyen gyertyát rakjak bele?

előre is köszi

1.6 Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #37156 Dátum: 2009 Június 05, 22:34:01 »

Sziasztok!

Tudnátok körülbelüli árakat és teljesítési időtartamokat mondani arra a melóra, hogy a lakatosnak a teljes fűtéscsövet kell cserélni mindkét oldalon a bogárba? Ugyanis már több mint 3 hete vittük el egy vidéki szerelőhöz, és én ezt már elég sok időnek találom, hogy még mindig nincs kész....vagy legalább ha ilyen sokáig csinálja, akkor ne kérjen irreális árat.

Előre is köszi!

Tom

Ha korrekt lakatos akkor a fűtéscső csere alvázról levétellel jár, aminek következménye lesz majd körben az autó alsó 20centijénak javítása. Vagyis kasztnit ki kell merevíteni ajtóknál és keresztbe, majd levenni az alvázról, ekkor látható lesz hogy az egész padló megy e kukába vagy csak körben a széle. Ez a minimum és szükség esetén napolen cseréje vagy javítása doblemezek stb foltozása. Szerintem ez 1-2hét alatt megcsinálható munka lenne de legtöbb lakatos szeret párhuzamosan több kocsit félig csinálni, nem értem miért jó nekik az. Ez a munka szerintem 100ezer körüli munkadíjjal reális, viszont ha nem így kezdett neki hanem tud valami egyszerűbb módszert akkor hozd el de gyorsan!
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37155 Dátum: 2009 Június 05, 21:28:32 »

Azért itt sokmindentől függ a dolog.Pl mikor volt szétszedve,mennyire volt karban tartva.Na ez nem mindegy,mert így akár többszörösére növekszik a munkaidő.Ha valamire való lakatos,akkor leszedi a bódét.Anélkül csak kókány lesz az egész.Én a sajátomat az öcsémmel csináltam,de ha dúrván is számolok akkor is egy hét alatt megvan a két komplett küszöb.Persze ha nem kocsmába jár. Wink

1303LS
« Hozzászólás #37154 Dátum: 2009 Június 05, 19:49:11 »

Valamit nem értek.
Képesek vagytok odavinni az autót a lakatoshoz/szerelőhöz/fényezőhöz stb, úgy hogy időről, pénzről nem is beszéltek?  Roll Eyes
Ha ilyen kuncsaftok vannak esküszöm valami ilyesmibe kellene fognom.
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #37153 Dátum: 2009 Június 05, 18:18:03 »

Sziasztok!

Tudnátok körülbelüli árakat és teljesítési időtartamokat mondani arra a melóra, hogy a lakatosnak a teljes fűtéscsövet kell cserélni mindkét oldalon a bogárba? Ugyanis már több mint 3 hete vittük el egy vidéki szerelőhöz, és én ezt már elég sok időnek találom, hogy még mindig nincs kész....vagy legalább ha ilyen sokáig csinálja, akkor ne kérjen irreális árat.

Előre is köszi!

Tom

Nekem másfél éve van a lakatosnál...bizonytalanok mint a holnap. Nem ijesztgetni akarlak.
Ár előzetesen nem volt megbeszélve?

Azért küszöbcserékhez (ha a fűtéscsövekkel arra gondol) nemárt levenni a bódét szerintem.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
matchbox
« Hozzászólás #37152 Dátum: 2009 Június 05, 17:07:50 »

Teljesen jók, láthatóan jó állapotú a motor, kevés a lerakódás.
Viszont biztos az az 50e km? Túl szépek az élek is rajtuk.
Nem, bocsi; utánanéztem, tévedtem: csak 46e km
 Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37151 Dátum: 2009 Június 05, 16:05:01 »

leemeli a kasztnit az alvázról


Csudálnám....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37150 Dátum: 2009 Június 05, 15:48:35 »

Szerelőknél semmi se gyors.  Grin Egyébként ha leemeli a kasztnit az alvázról, és úgy javítja, akkor reális a hosszú idejű javítás.
Konkrét ár, idő lakatosfüggő.

körülbelüli ár? mondjuk 80-100e vagy 40-50?.....első apám szerint, másodikat valahol láttam neten egy felújítás blogban
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37149 Dátum: 2009 Június 05, 15:45:31 »

Sziasztok!

Tudnátok körülbelüli árakat és teljesítési időtartamokat mondani arra a melóra, hogy a lakatosnak a teljes fűtéscsövet kell cserélni mindkét oldalon a bogárba? Ugyanis már több mint 3 hete vittük el egy vidéki szerelőhöz, és én ezt már elég sok időnek találom, hogy még mindig nincs kész....vagy legalább ha ilyen sokáig csinálja, akkor ne kérjen irreális árat.

Előre is köszi!

Tom

Szerelőknél semmi se gyors.  Grin Egyébként ha leemeli a kasztnit az alvázról és úgy javítja, akkor reális a hosszú idejű javítás.
Konkrét ár, idő lakatosfüggő.
Én bogarat sokat látott lakatoshoz vittem volna a helyedben. Tudok énis olyan formát aki sártól dagonyázott udvara közepén egy sátorban lakatol. És gyönyörűen! Haveromék kombi bmw-jét megzúzták a jobb hátsó keréknél-ajtónál. Javítóelemt az öreg nem is kért. Táblalemezből kihajlítgatta ami kellett... Pénzt tilos volt előre adni neki, különben eltűnt vele a helyi kocsmákba, és addig ott volt míg az a lóvé el nem fogyott.  Grin
Bogaram nem hozzá vittem.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 05, 16:01:33 írta tazoli »
Nem elérhető Thomasssss
Hozzászólások: 176


« Hozzászólás #37148 Dátum: 2009 Június 05, 15:41:11 »

Sziasztok!

Tudnátok körülbelüli árakat és teljesítési időtartamokat mondani arra a melóra, hogy a lakatosnak a teljes fűtéscsövet kell cserélni mindkét oldalon a bogárba? Ugyanis már több mint 3 hete vittük el egy vidéki szerelőhöz, és én ezt már elég sok időnek találom, hogy még mindig nincs kész....vagy legalább ha ilyen sokáig csinálja, akkor ne kérjen irreális árat.

Előre is köszi!

Tom
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37147 Dátum: 2009 Június 05, 10:26:48 »


kössz, ma is tanultam valamit
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37146 Dátum: 2009 Június 05, 10:06:45 »

most találtam ezeket a prospektusokat a thesamba-n:

http://www.thesamba.com/vw/archives/pressphotos/type3.php
ezek a sima '66os kétkarbis typ3 motorra azt írják hogy 65 lóerő! amerikában máshogy számolják és ott ugyanaz a motor ami nálunk 54 ló az nekik 65?
ráadásul ha jól értem ez csökkentett kompressziójú motor? (vagy akkor 7,7:1 volt mind?)

A gépkocsimotorok teljesítményét és forgatónyomatékénak számszerű értékét az autóiparban kétféle módszer szerint számítják ki. a SAE (society of automative engineers) szabvány előírásai szerint mérés közben nem maga a motor hajtja a hozzá tartózó benzinszivattyút, ventilátort, dinamót stb., és a levegőszűrőt meg a kipufogót is leszerelik a motorról. Az így kapott mérési eredmény a SAE-le, az ún. tiszta motorteljesítmény, a SAE-mkg (vagy kpm) pedig a tiszta forgatónyomaték.
A DIN (deutsche industrie norm) szabvány szerint végzett mérés a valamennyi tartozékkal felszerelt, tehát beépíthető, menetkész motor teljesítményét adja meg DIN-le, illetve DIN-mkg. Ezért ugyanannak a motornak a SAE-le teljesítménye számszerűen mindig nagyobb, mint a DIN-le teljesítménye.

pl:  1200cm3 ->SAE-le = 42 le, DIN-le =34 le

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37145 Dátum: 2009 Június 05, 09:34:41 »

Hi!
Megvolt a gyertyacsere - a kiszerelt Fosch-ok meglepően jó állapotban voltak 50e km után is (25e km után volt kiszerelve ellenőrzésre): jól látható a felirat - ezért bírt ennyit.
Az NGK-kal mentem egy próbakört: alvó pacik bújtak elő kisebb fordszámon és még az alapjárat is egyenletes lett 800-900 rpm-en.

Ezért érdemes kb. 20-30e km után cserélni. Egy idő után kiégnek az elektródák, csökken az ionizáló képességük, csökken a szigetelő dielektrikus tulajdonsága is, gyengül a szikra

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37144 Dátum: 2009 Június 05, 09:32:30 »

Itt van egy 'csoportkép' is.
Túlhevülés: Bosch W8AC volt
Túl szegény keverék: 125-ös főfúvóka, 60-as üresjárati levegő és 110-es levegő 31PICT-3-ban.
Szerintem minden klappol - gyújtás szintúgy beállítva.
Alapvetően napi 2x20 km-es használatban (ált. 'ami a csövön kifér' tempóban).

Teljesen jók, láthatóan jó állapotú a motor, kevés a lerakódás.
Viszont biztos az az 50e km? Túl szépek az élek is rajtuk.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37143 Dátum: 2009 Június 04, 20:56:53 »

most találtam ezeket a prospektusokat a thesamba-n:
<beszúrt kép törölve><beszúrt kép törölve>
http://www.thesamba.com/vw/archives/pressphotos/type3.php
ezek a sima '66os kétkarbis typ3 motorra azt írják hogy 65 lóerő! amerikában máshogy számolják és ott ugyanaz a motor ami nálunk 54 ló az nekik 65?
ráadásul ha jól értem ez csökkentett kompressziójú motor? (vagy akkor 7,7:1 volt mind?)
Igen, máshogy számolják. Náluk  (legalábbis anno) főtengelyen mérték (sae) ajrópáben meg keréken (din). Ha nem így van javítsatok nem fogok besértődni és anyázni...  Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #37142 Dátum: 2009 Június 04, 20:53:37 »

most találtam ezeket a prospektusokat a thesamba-n:

http://www.thesamba.com/vw/archives/pressphotos/type3.php
ezek a sima '66os kétkarbis typ3 motorra azt írják hogy 65 lóerő! amerikában máshogy számolják és ott ugyanaz a motor ami nálunk 54 ló az nekik 65?
ráadásul ha jól értem ez csökkentett kompressziójú motor? (vagy akkor 7,7:1 volt mind?)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 04, 20:55:15 írta Typ117 »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37141 Dátum: 2009 Június 04, 20:26:30 »

Itt van egy 'csoportkép' is.
Túlhevülés: Bosch W8AC volt
Túl szegény keverék: 125-ös főfúvóka, 60-as üresjárati levegő és 110-es levegő 31PICT-3-ban.
Szerintem minden klappol - gyújtás szintúgy beállítva.
Alapvetően napi 2x20 km-es használatban (ált. 'ami a csövön kifér' tempóban).
Biztos jó, de nekem akkor is, főleg a jobboldali igen fehér. Majd holnap fotózom az enyémeket, összehasonlításképpen. (bár az én mocim, azért nem egy hűde hajde)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
matchbox
« Hozzászólás #37140 Dátum: 2009 Június 04, 20:24:53 »

Vszínűleg szegény keverékkel jártál, mert optimálisan enyhén őzbarnának kéne lennie.
Itt van egy 'csoportkép' is.
Túlhevülés: Bosch W8AC volt
Túl szegény keverék: 125-ös főfúvóka, 60-as üresjárati levegő és 110-es levegő 31PICT-3-ban.
Szerintem minden klappol - gyújtás szintúgy beállítva.
Alapvetően napi 2x20 km-es használatban (ált. 'ami a csövön kifér' tempóban).

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37139 Dátum: 2009 Június 04, 20:20:16 »

Hi!
Megvolt a gyertyacsere - a kiszerelt Fosch-ok meglepően jó állapotban voltak 50e km után is (25e km után volt kiszerelve ellenőrzésre): jól látható a felirat - ezért bírt ennyit.
Az NGK-kal mentem egy próbakört: alvó pacik bújtak elő kisebb fordszámon és még az alapjárat is egyenletes lett 800-900 rpm-en.
Vszínűleg szegény keverékkel jártál, mert optimálisan enyhén őzbarnának kéne lennie.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37138 Dátum: 2009 Június 04, 20:12:22 »

jó állapotban voltak
A szine alapjan azt mondanam, hogy a gyertyad tulhevult, ennek oka lehet a tul szegeny keverek vagy a nem jo hoerteku gyertya valasztasa.


Buzi, aki fékez! :-)))
matchbox
« Hozzászólás #37137 Dátum: 2009 Június 04, 20:07:07 »

Hi!
Megvolt a gyertyacsere - a kiszerelt Fosch-ok meglepően jó állapotban voltak 50e km után is (25e km után volt kiszerelve ellenőrzésre): jól látható a felirat - ezért bírt ennyit.
Az NGK-kal mentem egy próbakört: alvó pacik bújtak elő kisebb fordszámon és még az alapjárat is egyenletes lett 800-900 rpm-en.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #37136 Dátum: 2009 Június 04, 17:52:48 »

Lenne egy kérésem hozzátok!
Kéne nekem rossz ajtókárpit amiről át tudnám jelölni a lukakat,az új farostlemezre. Főleg bal első kéne.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37135 Dátum: 2009 Június 04, 13:32:28 »

Ez így önmagában nem igaz, mert a széria, gyári vezérműtengely az egyik legkeményebb és legjobb. Viszont amikor egy kopott, nem egyenletes felületű vezérműtengelyhez párosítunk egy új szeleptőkét az nem túl jó, mert nem érintkezik egész felületen, helyi pontokon nagy lesz a nyomás, jobban melegszik, aztán meg elkopik, pittingesedik, stb.

A jó megoldás az, amikor új tengelyt vagy tőkéket teszünk be, akkor ahhoz új tőkéket, vagy tengelyt is be kell tenni.  Grin


A Scat szelepemelőknek volt egy rossz sorozatuk, pár motort tönkretettek a tengeren túlon. (forrás: Thesamba.com) Én azt nem használnék.
Akkor ennek mefelelően járok el, szétszedés után megnézzük a tengelyt, ha van rajta minimális kopás, akkor azt is cserélem, nem csak a tőkéket, és ezek szerint bele lehet tenni a billetet, nem Scat, vmilyen másik amerikai.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 04, 13:39:14 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37134 Dátum: 2009 Június 04, 13:26:27 »

Ki tudja az igazat arról, hogy ha kicserélem a szelepemelő tőkéket "billet" keményítettre, akkor az esetleg tönkrebaszhatja-e a széria vezérműtngelyt, vagy ez nem igaz. Állítólag hamar megeszi, lekoptatja a bütykeit. Hallott már vki evvel kapcsolatban okosat, tudományosat? Pl. Stunt véleményére volnék kíváncsi. Kösz.

Ez így önmagában nem igaz, mert a széria, gyári vezérműtengely az egyik legkeményebb és legjobb. Viszont amikor egy kopott, nem egyenletes felületű vezérműtengelyhez párosítunk egy új szeleptőkét az nem túl jó, mert nem érintkezik egész felületen, helyi pontokon nagy lesz a nyomás, jobban melegszik, aztán meg elkopik, pittingesedik, stb.

A jó megoldás az, amikor új tengelyt vagy tőkéket teszünk be, akkor ahhoz új tőkéket, vagy tengelyt is be kell tenni.  Grin


A Scat szelepemelőknek volt egy rossz sorozatuk, pár motort tönkretettek a tengeren túlon. (forrás: Thesamba.com) Én azt nem használnék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37133 Dátum: 2009 Június 04, 11:50:33 »

Body cumók nem drágák?  Huh

M eg miaz hogy a bitumenesen nem áll meg?  Huh
1200körül van a Body,viszont kőfelverődésnek nem örül,annak rűcsi.

De őszintén most rücsiztem,és az eladó ki nagyon ért hozzá mondta,hogy sajna nem akar megálni a bitumenesen .
Én speckó 9 palack KS 1000 rücsit fújtam fel csak a bódé aljára.Nagyon fogyott.Meg 5000 Huf volt a pisztoly hozzá.
(amit kaptam használtat az szar volt)

A bitumenes gazdaságosabb,bár hígítót nem kaptam hozzávalót,más szarral meg nem szabad higítani,így kis teddyvel kentem fel rücsi hatását keltve.

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #37132 Dátum: 2009 Június 04, 09:07:02 »

Valóban...
Nem minden kocsi szereti, de ha 50e-t elment.. én 5e-ként cserélem  másfajtát is.

5? Minek? Ilyen gazdag vagy?

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1082 1083 1084 1085 1086 [1087] 1088 1089 1090 1091 1092 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.244 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.