www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 23:51:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1074 1075 1076 1077 1078 [1079] 1080 1081 1082 1083 1084 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14892759 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37491 Dátum: 2009 Június 21, 12:53:15 »

bármelyik csapágyboltban tudsz venni szimeringet külön is.

Így van. Kicsit elmebajos méret, de rendelésre meghozták  Roll Eyes

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37490 Dátum: 2009 Június 21, 11:50:38 »

bármelyik csapágyboltban tudsz venni szimeringet külön is.
akkor hétfőn benézek SKF-be vagy Bárdihoz, Unixhoz..
köszi Wink
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37489 Dátum: 2009 Június 21, 11:29:44 »

bármelyik csapágyboltban tudsz venni szimeringet külön is.


                             GNX-967
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37488 Dátum: 2009 Június 21, 11:13:57 »

Misinél csak kompletten láttam a katalógusban.
Baditzot meg fel kell hívni.
De mostanában szabira megy, úgy hallottam.
Úgyhogy hétfőn hívd fel.

Ha nincs ekkora átmérőjű csöved a beütéshez, akkor szép finoman, kis , körkörösen ütögetve belehet rakni.
Mi történt? Beütötted egy oldalon nagyon?
annak már mindegy... megnéztem flexel a belső szerkezetét Roll Eyes
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37487 Dátum: 2009 Június 21, 11:12:02 »

aha! én nem találtam oda külön  Roll Eyes
ez volt a kérdés Roll Eyes  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37486 Dátum: 2009 Június 21, 11:10:46 »

hátsó féltengely szimering (olajoshoz)
veszek egy(másik) komplett javítókészletet, 1150.-
csak azt hittem(reméltem) h szimeringet külön kapni, de akkor ezek szerint mégsem..
do it yourself-szmb megoldom magam! 
aha! én nem találtam oda külön  Roll Eyes

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37485 Dátum: 2009 Június 21, 11:09:14 »

Ezt szerintem csak VWoodoo tudja. Majd megmondja, ha visszajött.
Én olajoshoz néztem a Misinél.Az szerintem szett-ben sem olyan vészes.
Szárazféltengelyesen én nem cseréltem még.

ott a váltóba van az eccerü az agyba meg befele néz a féltengely fele na az szopóág Roll Eyes az olajosnál meg kell a komplett a kis gumigyürü meg pair miatt  Wink

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37484 Dátum: 2009 Június 21, 11:08:51 »

Lényegében mindegy is. Lehet jobban járna ha keresne valakit, aki már csinált ilyent és mondaná neki, hogy mit hogyan csináljon.
Mert ha olajos a váltó, akkor kisebb összegben fogadnék, hogy folyni fog az új szimeringgel is. 
természetesen sérültet nem rakok be!
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37483 Dátum: 2009 Június 21, 11:07:50 »

de mihez drágarózsa?
hátsó féltengely szimering (olajoshoz)
veszek egy(másik) komplett javítókészletet, 1150.-
csak azt hittem(reméltem) h szimeringet külön kapni, de akkor ezek szerint mégsem..
do it yourself-szmb megoldom magam! 
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37482 Dátum: 2009 Június 21, 11:04:28 »

száraz féltengelyeshez ? ahhoz van  olajoshoz meg csak készletbe, kérdés továbbra is az hogy mihez drágarózsáim egyem meg a zuzátok  Kiss Wink
Ezt szerintem csak VWoodoo tudja. Majd megmondja, ha visszajött.
Én olajoshoz néztem a Misinél.Az szerintem szett-ben sem olyan vészes.
Szárazféltengelyesen én nem cseréltem még.
Egyáltalán ott hol van?
Majd megnézem.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 21, 11:09:14 írta sparkafer »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37481 Dátum: 2009 Június 21, 10:59:52 »

Lényegében mindegy is. Lehet jobban járna ha keresne valakit, aki már csinált ilyent és mondaná neki, hogy mit hogyan csináljon.
Mert ha olajos a váltó, akkor kisebb összegben fogadnék, hogy folyni fog az új szimeringgel is. 
száraz féltengelyeshez ? ahhoz van  olajoshoz meg csak készletbe, kérdés továbbra is az hogy mihez drágarózsáim egyem meg a zuzátok  Kiss Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37480 Dátum: 2009 Június 21, 10:53:42 »

megkockáztatom, hogy féltengelyhez.  Roll Eyes
száraz féltengelyeshez ? ahhoz van  olajoshoz meg csak készletbe, kérdés továbbra is az hogy mihez drágarózsáim egyem meg a zuzátok  Kiss Wink

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #37479 Dátum: 2009 Június 21, 10:48:29 »

tegnap nekiláttam egyedül hátsó féltengely szimeringet cserélni...

kijönni kijött, de az újat(célszerszám hiányában) erőszakkal kalapáltam be.. úgyhogy inkább veszek egy újat!

nem tudja valaki h szimeringet külön lehet venni-vagy csak javítókészletben??
Misinél csak kompletten láttam a katalógusban.
Baditzot meg fel kell hívni.
De mostanában szabira megy, úgy hallottam.
Úgyhogy hétfőn hívd fel.

Ha nincs ekkora átmérőjű csöved a beütéshez, akkor szép finoman, kis , körkörösen ütögetve belehet rakni.
Mi történt? Beütötted egy oldalon nagyon?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 21, 10:51:39 írta sparkafer »
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37478 Dátum: 2009 Június 21, 10:42:22 »

megkockáztatom, hogy féltengelyhez.  Roll Eyes
de mihez drágarózsa?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37477 Dátum: 2009 Június 21, 10:39:48 »

tegnap nekiláttam egyedül hátsó féltengely szimeringet cserélni...

kijönni kijött, de az újat(célszerszám hiányában) erőszakkal kalapáltam be.. úgyhogy inkább veszek egy újat!

nem tudja valaki h szimeringet külön lehet venni-vagy csak javítókészletben??
de mihez drágarózsa?

Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #37476 Dátum: 2009 Június 21, 09:10:54 »

tegnap nekiláttam egyedül hátsó féltengely szimeringet cserélni...

kijönni kijött, de az újat(célszerszám hiányában) erőszakkal kalapáltam be.. úgyhogy inkább veszek egy újat!

nem tudja valaki h szimeringet külön lehet venni-vagy csak javítókészletben??
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37475 Dátum: 2009 Június 20, 20:59:55 »

 Wink
mert jól látható helyen van!
Igen, nagyon helyes, en is mindig azzal kezdem, hogy meglatok egy bogarat es megnezem a valtojat ... ;-)

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37474 Dátum: 2009 Június 20, 19:01:22 »

egyszer még fekete is lesz ami meg polír az meg polír marad!
Igen, nagyon helyes, en is mindig azzal kezdem, hogy meglatok egy bogarat es megnezem a valtojat ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető vwakos
Hozzászólások: 1704


« Hozzászólás #37473 Dátum: 2009 Június 20, 18:21:41 »

mai szmb!
egyszer még fekete is lesz ami meg polír az meg polír marad!
egyszer!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37472 Dátum: 2009 Június 19, 22:35:03 »

Talán oda nem fogom kötni! De köszi szépen a segítséget! Ha még lesz kérdésem szólok!  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37471 Dátum: 2009 Június 19, 22:28:19 »

Remélem így érthetőbb:
Be fogja kötni a zöldet a hamutartóhoz... Evil

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37470 Dátum: 2009 Június 19, 22:24:19 »

Remélem így érthetőbb:

[a csatolmányt egy admin törölte]


                             GNX-967
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37469 Dátum: 2009 Június 19, 22:19:25 »

fesszabályzót meg kell hagyni, dísznek. Ha jól emlékszem a fesszabon lévő kék vezeték a a visszajelzőé azt meg kell toldani és ráhúzni a csúszósarura. A csavarosról meg vastag vezetékkel megy az akku "+"-ra egy töltő szál, ill a biztosítéktáblára a fix áramot adja. A fesszabon két vastag  piros vezeték 1 ponton.
A többi vezeték fölös.
Ja, igen én is a többire értettem.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37468 Dátum: 2009 Június 19, 22:18:14 »

és a többi kábel ami volt a dinamó fesszabályzóján?

fesszabályzót meg kell hagyni, dísznek. Ha jól emlékszem a fesszabon lévő kék vezeték a a visszajelzőé azt meg kell toldani és ráhúzni a csúszósarura. A csavarosról meg vastag vezetékkel megy az akku "+"-ra egy töltő szál, ill a biztosítéktáblára a fix áramot adja. A fesszabon két vastag  piros vezeték 1 ponton.
A többi vezeték fölös.


                             GNX-967
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37467 Dátum: 2009 Június 19, 22:17:42 »

Értem! Köszönöm szépen a válaszokat! Megpróbálom így!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37466 Dátum: 2009 Június 19, 22:15:45 »

Az igen!  Grin

Tehát akkor elvileg a piros kábel megy a csavarosra és a töltés visszajelző kábel a csúszósarura és ennyi?
Sajnos a dinamósat nem ismerem, de a fesszabályzóig levő tyukbelek elvileg a generátoron belül találhatóak...

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37465 Dátum: 2009 Június 19, 22:13:54 »

Az igen!  Grin

Tehát akkor elvileg a piros kábel megy a csavarosra és a töltés visszajelző kábel a csúszósarura és ennyi?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37464 Dátum: 2009 Június 19, 22:11:12 »

és a többi kábel ami volt a dinamó fesszabályzóján?

Fölös

Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37463 Dátum: 2009 Június 19, 22:07:09 »

és a többi kábel ami volt a dinamó fesszabályzóján?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #37462 Dátum: 2009 Június 19, 22:05:29 »

Ez egy külső fesszabályzós generátor. Tehát a tetején egy csúszósaru van meg egy csavaros.
Tehát ez pont egy belső szabályzós generátor. A csavaroson lesz a +, a csúszósaruról meg megy egy szál a töltésvisszajelzőre (gerjesztés).


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37461 Dátum: 2009 Június 19, 21:56:05 »

A másik:Ma elinditottam a buszt és hirtelen lefuladt, ujra inditottam(nem sokat), de nem akart és a kipuff csövén meg a dobból is folyt a benya orrán-száján.levettem a karbit, szétszedtem, uszóházat mindent átnéztem, minden rendben volt.Az elektromos leállitó szelep miatt lehet ilyen?Ha az rossz akkor ki sem nyit nem?

Ehhez semmi köze a leállítószelepnek.


Lehet, hogy leragadt az úszó, de amikor szétszedted már jó volt...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Tomi 1302
Hozzászólások: 466


« Hozzászólás #37460 Dátum: 2009 Június 19, 21:45:19 »

Sziasztok! Lenne egy kérdésem hozzátok!

Az egyik ismerősöm Bogarát szeretném átalakítani dinamósról generátorosra.

A művelet meg is történt, de a bekötésnél elakadtam. Ez egy külső fesszabályzós generátor. Tehát a tetején egy csúszósaru van meg egy csavaros. Sajnos nem nagyon mertem hozzányúlni a kábelekhez. Nagyjából eredeti az összes kábel!

A kérdésem az lenne, hogy milyen fesszabályzót érdemes beletenni ami nem Bogáré és olcsó és működik vele a dolog, meg hogy melyik kábelt hová kössem?

Választ írhattok priviben is!

Előre is köszönöm! Tomi
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #37459 Dátum: 2009 Június 19, 20:58:00 »

Rájöttem,hogy a bogáron a kormánymű irányítókarja alul lóg.Talán csapágy? Lehet valamit kezdeni vele,vagy csere.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #37458 Dátum: 2009 Június 19, 13:33:07 »

KÖszönöm!!!Mindenképp ilyesmi lesz a hiba mert a váltócsere óta van ez a bibi, elötte nem volt.Namost, az öninditó tengely végén van egy kis csapágy.Az teljesen jó állapotban van, akkor a váltóházban kell lenni vmi perselynek, ami elkopott??!!Lehet ezt cserélni, vagy hézagolni?Vagy csak kiszedett váltónál érdemes vele foglalkozni?
van egy persely, a váltóházban.
csak az önindítót kell leszedni és némi nőgyógyász technikával cserélhető.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37457 Dátum: 2009 Június 19, 13:25:14 »

A másik:Ma elinditottam a buszt és hirtelen lefuladt, ujra inditottam(nem sokat), de nem akart és a kipuff csövén meg a dobból is folyt a benya orrán-száján.levettem a karbit, szétszedtem, uszóházat mindent átnéztem, minden rendben volt.Az elektromos leállitó szelep miatt lehet ilyen?Ha az rossz akkor ki sem nyit nem?
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37456 Dátum: 2009 Június 19, 13:24:37 »

KÖszönöm!!!Mindenképp ilyesmi lesz a hiba mert a váltócsere óta van ez a bibi, elötte nem volt.Namost, az öninditó tengely végén van egy kis csapágy.Az teljesen jó állapotban van, akkor a váltóházban kell lenni vmi perselynek, ami elkopott??!!Lehet ezt cserélni, vagy hézagolni?Vagy csak kiszedett váltónál érdemes vele foglalkozni?

A másik:Ma elinditottam a buszt és hirtelen lefuladt, ujra inditottam(nem sokat), de nem akart és a kipuff csövén meg a dobból is folyt a benya orrán-száján.levettem a karbit, szétszedtem, uszóházat mindent átnéztem, minden rendben volt.Az elektromos leállitó szelep miatt lehet ilyen?Ha az rossz akkor ki sem nyit nem?
Most két dologról beszélünk, minimálisan.
A gyújtás levétele után még pöffenő motor általában túlmelegedett, az égéstérben vannak olyan izzó részek (pl. gyertya elektróda, izzó korom, koksz), amik begyújtják még a benzin levegő keveréket, kiváltképpen az elektromos leállítószeleppel nem rendelkező karbik esetében. Én megvizsgálnám a gyertya színét és állagát, utána meg jól meghajtanám, hogy tisztuljon az égéstér.  Evil

Amikor melegen nem forgatja át az indítómotor, akkor általában problémás váltóház perselyről van szó, amely melegben  kicsit nagyobb játékot enged a forgórésznek és az részben letestel, vagy a forgórész koszosodása miatt szegmens zárlat is lehetséges, ami az indítómotor elektromos teljesítményét csökkenti, de áramfelvételét növeli...úgy csinál, mintha beteg lenne az akksi.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37455 Dátum: 2009 Június 19, 13:19:27 »


Amikor melegen nem forgatja át az indítómotor, akkor általában problémás váltóház perselyről van szó, amely melegben  kicsit nagyobb játékot enged a forgórésznek és az részben letestel, vagy a forgórész koszosodása miatt szegmens zárlat is lehetséges, ami az indítómotor elektromos teljesítményét csökkenti, de áramfelvételét növeli...úgy csinál, mintha beteg lenne az akksi.

Illetve ugyan ezt produkálja a túl nagy előgyújtásnál is..
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37454 Dátum: 2009 Június 19, 13:10:06 »

Üdvw!

Kérdés:Miért van, hogy leállitás után, gyujtás nélkül még beröffen egyszer a motor? Utógyujtás?Eléggé melegszik a motor, ha sokat megyek utána nem hajlandó inditani, mintha le lenne merülve az akksi!De nem,12.6 volt...
Heeeeeeeeeelllllllpppppppppp!!


Most két dologról beszélünk, minimálisan.
A gyújtás levétele után még pöffenő motor általában túlmelegedett, az égéstérben vannak olyan izzó részek (pl. gyertya elektróda, izzó korom, koksz), amik begyújtják még a benzin levegő keveréket, kiváltképpen az elektromos leállítószeleppel nem rendelkező karbik esetében. Én megvizsgálnám a gyertya színét és állagát, utána meg jól meghajtanám, hogy tisztuljon az égéstér.  Evil

Amikor melegen nem forgatja át az indítómotor, akkor általában problémás váltóház perselyről van szó, amely melegben  kicsit nagyobb játékot enged a forgórésznek és az részben letestel, vagy a forgórész koszosodása miatt szegmens zárlat is lehetséges, ami az indítómotor elektromos teljesítményét csökkenti, de áramfelvételét növeli...úgy csinál, mintha beteg lenne az akksi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #37453 Dátum: 2009 Június 19, 13:01:39 »

Üdvw!

Kérdés:Miért van, hogy leállitás után, gyujtás nélkül még beröffen egyszer a motor? Utógyujtás?Eléggé melegszik a motor, ha sokat megyek utána nem hajlandó inditani, mintha le lenne merülve az akksi!De nem,12.6 volt...
Heeeeeeeeeelllllllpppppppppp!!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37452 Dátum: 2009 Június 19, 12:58:32 »

buszos topicba írtam, aki tud szerelési tanácsadással szolgálni ne tartsa vissza  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Oldalak: 1 ... 1074 1075 1076 1077 1078 [1079] 1080 1081 1082 1083 1084 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.