www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 23:31:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13257649 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #37117 Dátum: 2009 Június 02, 20:14:02 »

Jó kis összehasonlító-táblázat:
http://www.szocimotoros.hu/download/gyertyakonverziostabla.pdf
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #37116 Dátum: 2009 Június 02, 19:08:59 »

Ezt is érdemes talán elolvasni...

http://totalcar.hu/magazin/szotar/gyertya!1

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37115 Dátum: 2009 Június 02, 18:45:41 »

AH egyátalán húzza addig... Már, ha egyátalán a bolti új jó... Nekem ami most van benn 4 azt 12db újból válogattam  össze.... Bár én nem készletben veszem hanem darabonként. Champion. Bosch volt már hogy 4 ből 4 szar volt.
A kulcsszó: Made in Japan (Denso)  Wink

http://www.formula3000.hu/shop/index.php?cPath=65
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=KAFER%2FBEETLE&filename=4w-97.txt&action=search
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #37114 Dátum: 2009 Június 02, 18:36:09 »

Sok.

30e-nél csere.

AH egyátalán húzza addig... Már, ha egyátalán a bolti új jó... Nekem ami most van benn 4 azt 12db újból válogattam  össze.... Bár én nem készletben veszem hanem darabonként. Champion. Bosch volt már hogy 4 ből 4 szar volt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #37113 Dátum: 2009 Június 02, 18:32:34 »

50 ekm óta;
Sok.

30e-nél csere.
matchbox
« Hozzászólás #37112 Dátum: 2009 Június 02, 18:28:30 »

Sziasztok!
A gyújtógyertya már volt nem is egyszer ONtopic - engem most az érdekelne, hogy ki ? km után cseréli?
Nekem Fosch Bosch van bent olyan 50 ekm óta; egyszer volt kiszedve drótkefézés és hézagállítás miatt, de egyre gyengébb a szikra, így csere lesz (NGK, B5HS: 940 HUF/db; olajshop.hu).
Szerintem ez korrekt egy léghűtésestől, amelyben kínai után gyártott szarok vannak.
 Huh
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 02, 18:30:55 írta matchbox »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37111 Dátum: 2009 Június 01, 20:22:26 »

mé?csomószor voltam nálad
Jóvanna, akkor sokszor ezért nem jöttél be. Grin

RNIE
« Hozzászólás #37110 Dátum: 2009 Június 01, 20:19:05 »

Ja!
Ernie sem jött be soha ezért.
De most már megcsinálták.
mé?csomószor voltam nálad
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #37109 Dátum: 2009 Június 01, 20:16:39 »

Nem igaz. Az a rugo tolja ra a pedalt a gazkarra, illetve annak gorgojere. Ezert nem esik le a pedal lapja a padlora, feled. A gazpedalt a karbin levo rugonak kell visszahuznia. Szerintem.
Nem. A pedált is visszahúzza egy rugó.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37108 Dátum: 2009 Június 01, 20:16:10 »

Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?
Ja!
Ernie sem jött be soha ezért.
De most már megcsinálták.

Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #37107 Dátum: 2009 Június 01, 20:10:47 »

Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?

Most már járható! Smiley Megcsinálták végre!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37106 Dátum: 2009 Június 01, 19:56:06 »

Bár a kapunál lévő emelkedő miatt gondolkodóba estem, hogy kell-é nekem. De majd akkor tudom a választ, ha bent lesz.
Nalatok ugy emlekszem, hogy az egesz utca olyan, hogy terepjaroval is nehez vegigmenni rajta ... Azota ezt megcsinaltak ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37105 Dátum: 2009 Június 01, 19:36:54 »

A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.



Akkor jó. Király! Sört én is bontottam  Grin Ha kell a motor szólj!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37104 Dátum: 2009 Június 01, 19:22:53 »

nagyon betyár! gratulálok  Cool
Köszi!
És még nincs alatta az első futóműved!
Bár a kapunál lévő emelkedő miatt gondolkodóba estem, hogy kell-é nekem. De majd akkor tudom a választ, ha bent lesz.
De akkor is inkább keverek 1/2 Köbméter betont, hogy megcsináljam a kihajtást.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 01, 19:25:44 írta sparkafer »

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #37103 Dátum: 2009 Június 01, 19:17:15 »

Ennek örömére, hazaérkezés után bontottam egy sört!

nagyon betyár! gratulálok  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37102 Dátum: 2009 Június 01, 19:09:39 »

tudna valaki mutatni képet hátsó fékről hogy hogy néz ki összerakva? esetleg robbantott ábrán?
a kérdésem az lenne hogy ha behúzom a kéziféket, akkor ugye a hátsó munkahenger nem dolgozik? tehát ha az tönkrement, a kézifékkel akkor is fékezhetek, ugye?
Győző nektek is valami ilyen gond volt/van, nem?
Első keréken volt-van a baj.
Ettől függetlenül kézifékkel szép nyugodtan haza lehet közlekedni, ha baj van. Volt már rá példa, hogy főfékhenger hiba miatt így abszolváltuk a rajzás-Komárom utat.

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37101 Dátum: 2009 Június 01, 19:02:14 »

A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.


Ennek örömére, hazaérkezés után bontottam egy sört!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37100 Dátum: 2009 Június 01, 17:45:50 »

Ablaktörlőhöz van 6V-os motorom, ha kell!
A renszer már 12 V-os. Az ablaktörlő ami most benne van az 6V-os. De valamiért akkor működik amikor ő akarja.
Elsőkörben kicserélem a kapcsolót.Nekem nem baj, ha gyorsabban jár, csak töröljön.
Ja és még kell egy lapát a jobboldali csonkra.

Kisütött a nap! Így kimerészkedtünk a benzinkútra egy rövid próbaútra.Élmény volt!!
Mászkált az eleje össze-vissza. A keréknyomás persze 4 különböző volt.



[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37099 Dátum: 2009 Június 01, 16:27:12 »

Már nem sok hiányzik, de nem mertem elindulni Tökölre vele.Pedig nagyon szerettem volna.
Még ablaktörlő, fényváltó és belső kárpitok nincsenek pillanatnyilag.És egy szakadás a faltdachon.
WildDaemon Zsolti pedig sokat segített, neki külön köszönet.Majd Gyomára talán kész lesz az én tempómmal is.

Ablaktörlőhöz van 6V-os motorom, ha kell!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #37098 Dátum: 2009 Június 01, 16:08:22 »

A csillapított, de csak akkor, ha jó és nem a szétesés szélén áll. Komfortosabb váltás, ksiebb zaj, kisebb rezonancia. Kicsit mérsékli a lökésszerű terheléseket a váltón.

Gyorsulni jobb a fix.
köszönöm
a kép csak illusztráció Wink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #37097 Dátum: 2009 Június 01, 16:04:29 »

Már nem sok hiányzik, de nem mertem elindulni Tökölre vele.Pedig nagyon szerettem volna.
Még ablaktörlő, fényváltó és belső kárpitok nincsenek pillanatnyilag.És egy szakadás a faltdachon.
WildDaemon Zsolti pedig sokat segített, neki külön köszönet.Majd Gyomára talán kész lesz az én tempómmal is.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #37096 Dátum: 2009 Június 01, 16:03:59 »

Ki tudja az igazat arról, hogy ha kicserélem a szelepemelő tőkéket "billet" keményítettre, akkor az esetleg tönkrebaszhatja-e a széria vezérműtngelyt, vagy ez nem igaz. Állítólag hamar megeszi, lekoptatja a bütykeit. Hallott már vki evvel kapcsolatban okosat, tudományosat? Pl. Stunt véleményére volnék kíváncsi. Kösz.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Június 01, 16:06:59 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #37095 Dátum: 2009 Június 01, 16:02:12 »

üdv!
valaki hozzáértő mondja meg melyik kuplung jobb a csillapított, vagy a direkt,
bogárban még nem volt tapasztalatom ilyennel,
<beszúrt kép törölve>
itt van nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/4qsrX9EaLtLE_dfmNohGaw?feat=directlink

A csillapított, de csak akkor, ha jó és nem a szétesés szélén áll. Komfortosabb váltás, ksiebb zaj, kisebb rezonancia. Kicsit mérsékli a lökésszerű terheléseket a váltón.

Gyorsulni jobb a fix.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #37094 Dátum: 2009 Június 01, 15:41:28 »

üdv!
valaki hozzáértő mondja meg melyik kuplung jobb a csillapított, vagy a direkt,
bogárban még nem volt tapasztalatom ilyennel,

itt van nagyban
http://picasaweb.google.com/lh/photo/4qsrX9EaLtLE_dfmNohGaw?feat=directlink

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37093 Dátum: 2009 Június 01, 15:29:35 »

mindegyik fékez,ahogy húzod a jobboldalit,az tolja el a baloldalit ;)a minkahenger alatt ami van keresztbe fém,az tolja el
tényleg. azt hittem az fix és arra támaszkodik, de igazatok van, a szemben lévőre támaszkodik Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37092 Dátum: 2009 Június 01, 15:08:45 »

ezekszerint a munkahenger nem dolgozik és csak a képen jobb oldali fékpofa fékez
Ahogy DANIka mondta, mindketto fekez.

[a csatolmányt egy admin törölte]


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #37091 Dátum: 2009 Június 01, 15:05:07 »

a gázpedál aljánál lévő rugó, annak lenne az a feladata hogy visszahúzza a pedált ha elengedem a gázt, igaz?
Nem igaz. Az a rugo tolja ra a pedalt a gazkarra, illetve annak gorgojere. Ezert nem esik le a pedal lapja a padlora, feled. A gazpedalt a karbin levo rugonak kell visszahuznia. Szerintem.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető B.DANIka
Hozzászólások: 97


« Hozzászólás #37090 Dátum: 2009 Június 01, 14:47:33 »

pont ilyet kerestem, köszönöm!
ezekszerint a munkahenger nem dolgozik és csak a képen jobb oldali fékpofa fékez
mindegyik fékez,ahogy húzod a jobboldalit,az tolja el a baloldalit ;)a minkahenger alatt ami van keresztbe fém,az tolja el
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37089 Dátum: 2009 Június 01, 14:46:30 »

így?
pont ilyet kerestem, köszönöm!
ezekszerint a munkahenger nem dolgozik és csak a képen jobb oldali fékpofa fékez
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #37088 Dátum: 2009 Június 01, 14:31:04 »

tudna valaki mutatni képet hátsó fékről hogy hogy néz ki összerakva? esetleg robbantott ábrán?
a kérdésem az lenne hogy ha behúzom a kéziféket, akkor ugye a hátsó munkahenger nem dolgozik? tehát ha az tönkrement, a kézifékkel akkor is fékezhetek, ugye?
Győző nektek is valami ilyen gond volt/van, nem?

így?

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #37087 Dátum: 2009 Június 01, 14:22:28 »

tudna valaki mutatni képet hátsó fékről hogy hogy néz ki összerakva? esetleg robbantott ábrán?
a kérdésem az lenne hogy ha behúzom a kéziféket, akkor ugye a hátsó munkahenger nem dolgozik? tehát ha az tönkrement, a kézifékkel akkor is fékezhetek, ugye?
Győző nektek is valami ilyen gond volt/van, nem?
így kéne lennie ,erre van kitalálva

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #37086 Dátum: 2009 Június 01, 14:19:40 »

tudna valaki mutatni képet hátsó fékről hogy hogy néz ki összerakva? esetleg robbantott ábrán?
a kérdésem az lenne hogy ha behúzom a kéziféket, akkor ugye a hátsó munkahenger nem dolgozik? tehát ha az tönkrement, a kézifékkel akkor is fékezhetek, ugye?
Győző nektek is valami ilyen gond volt/van, nem?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #37085 Dátum: 2009 Június 01, 12:33:50 »

Fehér gumiperemet hogy kell felrakni?
Csak gumis?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37084 Dátum: 2009 Június 01, 09:37:52 »

Köszönöm!
Holnap megpróbálom a karbidat!!  Wink Wink
Valahogy kitaláltam, ki vagy! Grin Grin Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #37083 Dátum: 2009 Május 31, 21:14:01 »

Főfúvoka 120 ezerötöshöz
             125 ezerhármashoz
üresjárati  55 mindkettőhöz
féklevegő 125z mindkettőhöz


Köszönöm!
Holnap megpróbálom a karbidat!!  Wink Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #37082 Dátum: 2009 Május 31, 16:24:23 »

Valaki meg tudná mondani, hogy Solex 30 Pict 2 porlasztóban mekkora fúvókák vannak??
Köszönöm!  Wink
Főfúvoka 120 ezerötöshöz
             125 ezerhármashoz
üresjárati  55 mindkettőhöz
féklevegő 125z mindkettőhöz

Bácsi Győző
RNIE
« Hozzászólás #37081 Dátum: 2009 Május 31, 13:58:53 »

a külsö ajak felszorult ...... letépödött bebújt a másik ajak alá és elfosta magát........
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #37080 Dátum: 2009 Május 31, 10:44:23 »

hogyan?
tényleg érdekel!!
a külsö ajak felszorult a lendkerék kupos részére letépödött bebújt a másik ajak alá és elfosta magát  

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #37079 Dátum: 2009 Május 31, 09:54:15 »

Gyári gátlod miat nem fog lejjeb meni! Wink

Kössz. Akkor trabigátlót keresek, előre bemegy és meglátjuk...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #37078 Dátum: 2009 Május 31, 09:23:26 »

Kint rájöttem hogy nekem ültetnem kell elöl.
Írjátok hogy csináljam. Felemel mondjuk napóleonnál, vagy valami fix helyen az alvázon, (vagy pumán, úgyis belül a rugókötegen forgatok, uh. nem oszt nem szoroz kívülről hol emelek.) Kerék maradhat fent. Aztán lazítom a pumán a felsőt ill. alsó anyát. Aztán a ricnit lefele kell tekerni ugyi? És mikor van jól beálítva? Ha alső és felső csavar kb. egyfele néz? Vagy ettől azért bonyolultabb a dolog? Végül rögzít örül, csatornafedélnek nem nekiküldi.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Gyári gátlod miat nem fog lejjeb meni! Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1083 1084 1085 1086 1087 [1088] 1089 1090 1091 1092 1093 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.248 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.