www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:12:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1105 1106 1107 1108 1109 [1110] 1111 1112 1113 1114 1115 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236237 alkalommal)
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #36236 Dátum: 2009 április 27, 19:22:20 »

Ez így a szerszám? Semmi kiegészítő?
Egy kis segítség?
Tessék! Kicseréltem...
De tippet még nem-Firefoxostól sem kaptam... Grin

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #36235 Dátum: 2009 április 27, 18:03:17 »

Na és az antenna az smafu. Grin

Az lett a legjobban sikerült része a tegnapi mókának... Wink Grin
Elküldtem a képeket, amiket kértél...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #36234 Dátum: 2009 április 27, 18:01:17 »

Az már semmiség a tegnapi mutatványhoz képest...

Na és az antenna az smafu. Grin

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #36233 Dátum: 2009 április 27, 17:49:39 »

Még az alapjáratod hátra van...! Grin

Az már semmiség a tegnapi mutatványhoz képest...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #36232 Dátum: 2009 április 27, 17:20:35 »

Igen, de most már más bogara fog következni... Csendőr kolléga, mit szólsz ehhez???  Wink

Még az alapjáratod hátra van...! Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #36231 Dátum: 2009 április 27, 17:19:41 »

ha az ékezeteket kiveszed a fájl névből, akkor nagyban is meg tudjuk nézni (legalábbis firefoxban)

Tessék! Kicseréltem...
De tippet még nem-Firefoxostól sem kaptam... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #36230 Dátum: 2009 április 27, 16:09:27 »

Ez, pl.: egy ovál bogár, ott így rakták fel...

Így kell felrakni, afternél is így van fent. Semmi fúrás, két csavar, opcionálisan egy sör.
Pityubácsi után szabadon: ne légy buzi! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #36229 Dátum: 2009 április 27, 15:03:39 »

Reméltem megúszom ezt a fúrást-farigcsálást. Meg sem néztem a lila könyvet, mert nem derengett, hogy benne lenne ilyen dolog...
Köszi, bár úgyis csak a hétvégén esek neki, addig jöhetnek még tippek
Ez, pl.: egy ovál bogár, ott így rakták fel...
<beszúrt kép törölve>

Már miért kéne fúrni faragni?
A tartóval kell felrakni a lököstartó csavarokkal.


 Evil

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #36228 Dátum: 2009 április 27, 13:10:45 »

+5 ló befigyel.  Evil
Egyébként szerintem ne tegyél fel ilyet, mert sztem:
 1) ronda
 2) faragni kell

Biztos 5? Cheesy

Egyébként szerintem:
1) Régi bogárnak igenis jól áll, nem tudom miért, de valamiért bejön. Pedig régen nem voltam oda érte...
2) Ki tudja, hátha régen volt már ilyen rajta és fel tudom tenni, elvégre annyi lyuk van ott Cheesy

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #36227 Dátum: 2009 április 27, 13:08:47 »

lila könyvbe olvastamnemrég hogy fúrni faragni kell, meg asszem konzol is kell hozzá
valahol a könyv hátuljába leírják részletesen mit kell csinállni
azt mondjuk nem tom hogy ponotsan melyik évjárathoz volt írva
Reméltem megúszom ezt a fúrást-farigcsálást. Meg sem néztem a lila könyvet, mert nem derengett, hogy benne lenne ilyen dolog...

Köszi, bár úgyis csak a hétvégén esek neki, addig jöhetnek még tippek

Ez, pl.: egy ovál bogár, ott így rakták fel...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36226 Dátum: 2009 április 27, 13:07:47 »

Egy kis segítség kellene  Grin

+5 ló befigyel.  Evil
Egyébként szerintem ne tegyél fel ilyet, mert sztem:
 1) ronda
 2) faragni kell
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36225 Dátum: 2009 április 27, 13:03:16 »

Egy kis segítség kellene  Grin Ezzel is sikerül bénázni, holott egyszerűnek tűnik...Sárvédőgumi felszerelés a téma  Smiley
lila könyvbe olvastamnemrég hogy fúrni faragni kell, meg asszem konzol is kell hozzá
valahol a könyv hátuljába leírják részletesen mit kell csinállni
azt mondjuk nem tom hogy ponotsan melyik évjárathoz volt írva
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #36224 Dátum: 2009 április 27, 12:56:01 »

Egy kis segítség kellene  Grin Ezzel is sikerül bénázni, holott egyszerűnek tűnik...Sárvédőgumi felszerelés a téma  Smiley

1. Van gyárilag lyuk a felfüggesztéshez, vagy ki kell fúrni? Vagy a lökhárítót tartó csavarra kellene tenni, ami az enyémen rozsdás? A sárvédőgumimon két tartó van, s lehet elég csak eggyel felfogatni?
2. Ha van gyári, akkor ezek közül melyik az? Ami jónak tűnik, az olyan, hogy mögötte lemez van és nem lehet a csavart átdugni rajta és a másik oldalon alátéttel odafogatni.
3. Nekem már nincs ötletem Smiley

Esetleg ha valakinek régebbi bogara van és van fent sárvédőgumi, és van képe a felfogatásról, vagy legalább arról, hogy melyikbe kellene tenni, az király lenne Grin

« Utoljára szerkesztve: 2009 április 27, 13:01:50 írta d1987 »

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #36223 Dátum: 2009 április 27, 11:32:49 »


Szerintem a többiek is örömmel segítettek kicsit életet lehelni a Bogaradba... Wink
Majd folytatjuk... Cool

Igen, de most már más bogara fog következni... Csendőr kolléga, mit szólsz ehhez???  Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #36222 Dátum: 2009 április 27, 10:55:18 »

Szakik!!
A vasárnapi SZMB party keretében használtuk ezt az "orig. VW" célszerszámot, vajon mi célt szolgált?
Tippeket várok!
 Grin
ha az ékezeteket kiveszed a fájl névből, akkor nagyban is meg tudjuk nézni (legalábbis firefoxban)

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #36221 Dátum: 2009 április 27, 10:41:02 »

Szakik!!
A vasárnapi SZMB party keretében használtuk ezt az "orig. VW" célszerszámot, vajon mi célt szolgált?
Tippeket várok!
 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 27, 17:18:55 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #36220 Dátum: 2009 április 26, 22:10:35 »

Köszönöm! Cheesy

Igen jobbról mászok át,duplagarázs,és a két autó között eléggé kicsi hely van,muszáj teljesen falra állnom.

Miért nem tolatsz? Pont jó helyen lenne az ajtó...  Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #36219 Dátum: 2009 április 26, 22:08:28 »

38e Ft.
Ezek szerint megéri...

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36218 Dátum: 2009 április 26, 22:07:11 »

Ára?
38e Ft.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #36217 Dátum: 2009 április 26, 21:44:29 »

1000 köszönet  a mai TBK-s SZMB-ért TBK-001-nek, Csendőrnek, Kiss Steve-nek és Patonyi Petinek.. Grin


Igazán van mit.... Grin Evil
Szerintem a többiek is örömmel segítettek kicsit életet lehelni a Bogaradba... Wink
Majd folytatjuk... Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #36216 Dátum: 2009 április 26, 21:29:19 »

1000 köszönet  a mai TBK-s SZMB-ért TBK-001-nek, Csendőrnek, Kiss Steve-nek és Patonyi Petinek.. Grin

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #36215 Dátum: 2009 április 26, 21:05:58 »

Jó ez a karbi,
Ára?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36214 Dátum: 2009 április 26, 20:17:19 »

Remélem nem lesz túl nagy szívás = az lesz.
Milyen ragasztóval érdemes berakni az újat = mindenki másra esküszik. Jellemző a Palmatex, 10 perc száradás után.
Hangszigetelést érdemes tenni hátsó fertályra = szerintem érdemes.
Szívesen.
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #36213 Dátum: 2009 április 26, 18:58:00 »

Vettünk egy nagy levegőt és kikaptuk a 4 ablakot és elkezdtük lebontani a kárpitot. Remélem nem lesz túl nagy szívás az új kárpit berakása. Leginkább a hátsó ablaknál lévő kerettől tartok.
Bármilyen hasznos infót szívesen veszek.
Milyen ragasztóval érdemes berakni az újat?
Hangszigetelést érdemes tenni hátsó fertájra?
Köszönöm!

[a csatolmányt egy admin törölte]

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #36212 Dátum: 2009 április 25, 21:33:58 »

Jó ez a karbi,most már rájöttem,hogy jobb egy ilyen új Brosol,mint egy felújított Solex.Maresz is írta,Solex karbi felújítása ritkán sikerül jól,kb.tízből,kétszer.

Új karbiba csak ezt az egyet lehet kapni,ez ilyen univerzális,minden motorhoz.Van hozzá valami módosító adapter,hogy más szívócsőre is felszerelhető legyen.Hogy az én szívócsövemre felmenjen,azt a közbetét amit két imbusz csavar fog,le kellett vennem.

Azthiszem az megy az 1600-asok szivócsővére.

Nekem az volt a lényeg,hogy az 1500-as motor szivócsöve kellett hozzá, mivel az F-es motorokon 30-as karbi volt, ez meg (bár rá van irva, hogy 30/31) 31-es.

Ilyen nekem:
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 21:35:35 írta NGA »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36211 Dátum: 2009 április 25, 21:31:29 »

A régi F-es motoroknál K-s szivócsonk kell ehhez a karbihoz! Ugyanis az ilyen vastag, mint a tied! A többi meg vékonyabb, igy lesz egy perem a karbi és a csonk között.
Nekem is ilyen van fent, kifogástalan 4 éve már, abszolute finom alapjárat van.
Jó ez a karbi,most már rájöttem,hogy jobb egy ilyen új Brosol,mint egy felújított Solex.Maresz is írta,Solex karbi felújítása ritkán sikerül jól,kb.tízből,kétszer.

Új karbiba csak ezt az egyet lehet kapni,ez ilyen univerzális,minden motorhoz.Van hozzá valami módosító adapter,hogy más szívócsőre is felszerelhető legyen.Hogy az én szívócsövemre felmenjen,azt a közbetétet amit két imbusz csavar fog,le kellett vennem.
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 21:34:04 írta Narancs »
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #36210 Dátum: 2009 április 25, 21:22:47 »

Itt meg már beszerelve.

A régi F-es motoroknál K-s szivócsonk kell ehhez a karbihoz! Ugyanis az ilyen vastag, mint a tied! A többi meg vékonyabb, igy lesz egy perem a karbi és a csonk között.
Nekem is ilyen van fent, kifogástalan 4 éve már, abszolute finom alapjárat van.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36209 Dátum: 2009 április 25, 21:19:21 »

Szia!
Megjártad az új motorral az ausztriai talit?
Milyen volt?
igen! semmi különösebb program nem volt...bogarakat letámasztották aztán tolták a sört Smiley kb. 100 autó, volt egykét érdekes nagy része 03as kabrió buggy meg after 67
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36208 Dátum: 2009 április 25, 21:16:00 »

Szééép! (Hétfőn utalok.) Jobbról szállsz be?
Köszönöm! Cheesy

Igen jobbról mászok át,duplagarázs,és a két autó között eléggé kicsi hely van,muszáj teljesen falra állnom.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #36207 Dátum: 2009 április 25, 21:06:07 »

Én is SZMB-ztem ma egy kicsit.

Szééép! (Hétfőn utalok.) Jobbról szállsz be?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36206 Dátum: 2009 április 25, 21:04:02 »

Itt meg már beszerelve.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36205 Dátum: 2009 április 25, 21:03:41 »

 Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36204 Dátum: 2009 április 25, 21:03:18 »

Az új karbi.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36203 Dátum: 2009 április 25, 21:01:49 »

Én is SZMB-ztem ma egy kicsit.
-Sikerült feljebbemelnem a pumát.Callook köszi az ötletet!Simán ment,felemeltem az elejét,lelazítottam a csavarokat,megnyomkodtam lefelé a kerekeket,és már felfelé is mentek a nutban azok a kiálló csavarok.
-Felkerültek az új,német lökősök.
-Az indexvisszahúzom nem működött,a bajuszkapcsolómban le volt törve a visszahúzó rugó egyik tartópöcke.Ezt is kicseréltem.
-És felkerült egy új Pict 30-31-es karbi.(Bár amit leszedtem sem volt rossz,az is egy Merki Pista által generálozott karbi volt).A boltban azt mondták,hogy gyárilag be van állítva,csak fel kell szerelni.Gondoltam azért minden motor más beállítást követel meg,ez egy hülyeség,de nagyot döbbentem!!!Feltöltögettem fecskendővel az úszóházat.Összeraktam a dolgokat,mondom kipróbálom.Csak lestem!Az indítómotor első fordítására beindult,volt alapjárat,gázra szépen reagált,hibátlanul járt a motor.Elvittem egy próbakörre,de ott is kifogástalanul működött az autó.Nem gondoltam volna,hogy felteszek egy karbit,és még csak alapjáratot sem kell állítani,nem,hogy mást.

Itt még a lökősök felszerelésre várnak.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 25, 21:04:38 írta Narancs »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36202 Dátum: 2009 április 25, 20:43:56 »

Megvolt a próbaút a bogárral!
250 km-t mentem vele...jól húz..nagyon jól megy...de néha durran egyet egyet pl ha beérek faluba és elveszem lábam gázról lassításkor, vagy ha 3asban kell araszolgatni, szóval gyújtáson finomítanom kell. Empi T váltókarom van ezen egy kicsit állítani kell mert az 1es nem mindig van meg. Viszont most hogy behordtam kocsiból cuccokat és le lett téve garázsba...egy 5cm átmérőjű olajfoltot találtam alatta....nem látszik sehol olajosnak...na majd jövő héten megcsináljuk ....

(ja behalt km óra, meg nem kapcsol be CD, meg bal elől nincs világítás ezeket holnap meg kell néznem)
Szia!
Megjártad az új motorral az ausztriai talit?
Milyen volt?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36201 Dátum: 2009 április 25, 20:08:27 »

Megvolt a próbaút a bogárral!
250 km-t mentem vele...jól húz..nagyon jól megy...de néha durran egyet egyet pl ha beérek faluba és elveszem lábam gázról lassításkor, vagy ha 3asban kell araszolgatni, szóval gyújtáson finomítanom kell. Empi T váltókarom van ezen egy kicsit állítani kell mert az 1es nem mindig van meg. Viszont most hogy behordtam kocsiból cuccokat és le lett téve garázsba...egy 5cm átmérőjű olajfoltot találtam alatta....nem látszik sehol olajosnak...na majd jövő héten megcsináljuk ....

(ja behalt km óra, meg nem kapcsol be CD, meg bal elől nincs világítás ezeket holnap meg kell néznem)
Wink
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36200 Dátum: 2009 április 25, 20:01:28 »

Megvolt a próbaút a bogárral!
250 km-t mentem vele...jól húz..nagyon jól megy...de néha durran egyet egyet pl ha beérek faluba és elveszem lábam gázról lassításkor, vagy ha 3asban kell araszolgatni, szóval gyújtáson finomítanom kell. Empi T váltókarom van ezen egy kicsit állítani kell mert az 1es nem mindig van meg. Viszont most hogy behordtam kocsiból cuccokat és le lett téve garázsba...egy 5cm átmérőjű olajfoltot találtam alatta....nem látszik sehol olajosnak...na majd jövő héten megcsináljuk ....

(ja behalt km óra, meg nem kapcsol be CD, meg bal elől nincs világítás ezeket holnap meg kell néznem)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36199 Dátum: 2009 április 25, 19:51:03 »

Az enyém ilyen, csak ezen a rádión rajta van a fül gyárilag.


enyémen is ami vitrinemben van Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36198 Dátum: 2009 április 25, 15:38:00 »

Rendben, akkor festek rá.  Grin  Csak nem akartam kidobni.

köszi, tulképpen csak  a kék pötyy...  Grin
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36197 Dátum: 2009 április 25, 11:58:50 »

Ha ilyen nagy gyűjtő vagy, egy alig használt Videoton "kétnormás", fekete előlapos (a drágábbik Smiley ) nem érdekel? Most veszem ki a Nissanból ahol eddig a lyukat takarta..  Vagy lehet, hogy van közte, csak nem látom?


köszi, tulképpen csak  a kék pötyy...  Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Oldalak: 1 ... 1105 1106 1107 1108 1109 [1110] 1111 1112 1113 1114 1115 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.