www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 22:12:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1106 1107 1108 1109 1110 [1111] 1112 1113 1114 1115 1116 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13236235 alkalommal)
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36196 Dátum: 2009 április 25, 11:57:49 »

Az enyém ilyen, csak ezen a rádión rajta van a fül gyárilag.

<beszúrt kép törölve>

szép  Smiley

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36195 Dátum: 2009 április 25, 11:08:59 »

Ha ilyen nagy gyűjtő vagy, egy alig használt Videoton "kétnormás", fekete előlapos (a drágábbik Smiley ) nem érdekel? Most veszem ki a Nissanból ahol eddig a lyukat takarta..  Vagy lehet, hogy van közte, csak nem látom?

Huh az előlapok között is van többféle méret
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36194 Dátum: 2009 április 25, 11:08:41 »

Az enyém ilyen, csak ezen a rádión rajta van a fül gyárilag.


Huh az előlapok között is van többféle méret

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36193 Dátum: 2009 április 25, 10:53:18 »

kb 5 ilyent vettem, de mindegyik nagyobb mint az előlap.  Undecided
lehet megfaragom az egyiket.


 Huh az előlapok között is van többféle méret

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36192 Dátum: 2009 április 25, 10:41:19 »

kb 5 ilyent vettem, de mindegyik nagyobb mint az előlap.  Undecided
lehet megfaragom az egyiket.

pl egy ilyen rögzítő kerettől:

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36191 Dátum: 2009 április 25, 10:40:42 »

Így van. Én sem a külső díszre gondoltam, csak nem voltam pontos. A régi műszerfalon két lyuk volt a tekerő gomboknak. Legalábbis az én 57-es Wartburgomon.

pl ettől.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36190 Dátum: 2009 április 25, 10:40:25 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #36189 Dátum: 2009 április 25, 10:38:52 »

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

<beszúrt kép törölve> 

pl egy ilyen rögzítő kerettől:

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #36188 Dátum: 2009 április 25, 10:35:16 »

Ha ilyen van, akkor mindig valami testzárlat szokott lenni.Azt hiszem.
Nálam ha kirakom az indexet jobbra , akkor megy ki a bizti. Most már nálam is kiment.
Jobb oldali első indexre fordítva van rádugva a két vezeték...
szerintem

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36187 Dátum: 2009 április 25, 10:14:21 »

akkor teszek egy kísérletet.
köszi
 
Szerintem annyi.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36186 Dátum: 2009 április 25, 10:08:53 »

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

 
Úgy emlékszem, a régi rádióknak csak a kijelző helye volt kivágva, és a kezelőgombok tengelye volt a rögzítési pont elől, hátul meg egy függesztőcsavar. A bogárnak eleve nagyobb a rádióhelye.

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36185 Dátum: 2009 április 25, 10:08:25 »

Szerintem annyi.

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

<beszúrt kép törölve> 
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36184 Dátum: 2009 április 25, 09:44:22 »

Van egy gyári Grundig rádióm.
Ezt szeretném beépíteni az autóba, de a rádió oldalán nincs rögzítő rugó.
Az lenne a kérdés, hogy mitől marad ez a helyén?
Hátul van egy rögzítési pont meg elől tartja az előlap és ennyi?

 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #36183 Dátum: 2009 április 25, 09:26:12 »

pöfög a buggym csak az a baj hogy egyszere az összes helyzetjelzö világit söt még az indexis, itt valami nem kóser ezt nem értem ,viszem a villamosági szerelöhöz majd az kideriti
Ha ilyen van, akkor mindig valami testzárlat szokott lenni.Azt hiszem.
Nálam ha kirakom az indexet jobbra , akkor megy ki a bizti. Most már nálam is kiment.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #36182 Dátum: 2009 április 24, 22:26:43 »

itthon a bogár 1 hónap után holnap megjáratom mert még csak 7 km van az órában
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36181 Dátum: 2009 április 24, 21:51:40 »

pöfög a buggym csak az a baj hogy egyszere az összes helyzetjelzö világit söt még az indexis, itt valami nem kóser ezt nem értem ,viszem a villamosági szerelöhöz majd az kideriti
  ah ez ámerikai kivitel Grin

Nem elérhető suki
Hozzászólások: 675


20/4848-392

« Hozzászólás #36180 Dátum: 2009 április 24, 14:33:01 »

pöfög a buggym csak az a baj hogy egyszere az összes helyzetjelzö világit söt még az indexis, itt valami nem kóser ezt nem értem ,viszem a villamosági szerelöhöz majd az kideriti
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36179 Dátum: 2009 április 24, 13:17:24 »

van valakinek ilyen sínes ülése ami romhalmaz de a sínt odaadná róla?

sörér vagy pénzér is akár
nam akarnám a saját üléseim alját  megbontani az újabbakért

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36178 Dátum: 2009 április 24, 11:50:30 »

Drasztikus megoldás, de célravezetőnek tűnik.  Kezfogas Köszi azért az ötletet.
mondom egyik újabb fajta főhengerben sincs ilyen ! és helyesbítek  két rugó közt műanyag fészekben van egy 5ös csapágygolyó ami körül ha összegyűlik a rozsda esetleg beszorulhat 

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36177 Dátum: 2009 április 24, 10:47:30 »

  úgy gondoltam hogy a szelep belsejét! kitekered a baszást lehúzod a fém kupakot van benne egy rugó egy gumitányér meg még valami már nem emléxem tán egy golyó kipucolod vagy kibaszod asztán a házat visszarakod Roll Eyes
Drasztikus megoldás, de célravezetőnek tűnik.
igen, úgy jó. csak volt már rá példa hogy felcserélték a dolgokat és nem sikerült légteleníteniük.
Kezfogas Köszi azért az ötletet.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36176 Dátum: 2009 április 24, 10:04:26 »

Valamiért csak oda tették?  Huh
A helyére sztem nem megy be a fékcső csavarja vagy igen?
  úgy gondoltam hogy a szelep belsejét! kitekered a baszást lehúzod a fém kupakot van benne egy rugó egy gumitányér meg még valami már nem emléxem tán egy golyó kipucolod vagy kibaszod asztán a házat visszarakod Roll Eyes

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36175 Dátum: 2009 április 23, 22:44:43 »

féklámpakapcsolók az alsó sorban egymás mellett, első fékkör a főhenger elején szemből nézne jobbra és felül, hátsó fékkör ezek mögött (asszem oldalt, de most nem ugrik be. Jó így?  Roll Eyes  Wink
igen, úgy jó. csak volt már rá példa hogy felcserélték a dolgokat és nem sikerült légteleníteniük.


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36174 Dátum: 2009 április 23, 22:38:07 »

És nem lehet hogy a féklámpa kapcsoló helyére kötötted az egyik fékcsövet?
féklámpakapcsolók az alsó sorban egymás mellett, első fékkör a főhenger elején szemből nézne jobbra és felül, hátsó fékkör ezek mögött (asszem oldalt, de most nem ugrik be. Jó így?  Roll Eyes  Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #36173 Dátum: 2009 április 23, 22:32:25 »

És nem lehet hogy a féklámpa kapcsoló helyére kötötted az egyik fékcsövet?


                             GNX-967
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36172 Dátum: 2009 április 23, 22:29:54 »

XI.ker Csorbai út. tényleg szinte minden van nála Smiley
1-208-5268
Szabó&Szabó

depóban mindig hirdet
Köcce.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36171 Dátum: 2009 április 23, 22:26:34 »

Hogy tudom Őt elérni?
XI.ker Csorbai út. tényleg szinte minden van nála Smiley
1-208-5268
Szabó&Szabó

depóban mindig hirdet
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #36170 Dátum: 2009 április 23, 22:21:03 »

köszi, az nem kizárt az első futómű állapotát tekintve
a bal oldali kerék mögött, van két csavar, kb a kormánymű alatt. leginkább alulról látszanak. értelemszerűen azt a csavart kéne kicsit kicsavarnod, amelyikre jobbra tekerve felütközik egy nyúlvány
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36169 Dátum: 2009 április 23, 22:17:40 »

basszad ki a visszacsapó szelepet tök fölösleges az újabbfőhengerekben nincs is
Valamiért csak oda tették?  Huh
A helyére sztem nem megy be a fékcső csavarja vagy igen?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36168 Dátum: 2009 április 23, 22:15:29 »

Wink  Grin
Csak akkor durvulok be mikor nem jövök rá mi a gond. De akkor mint a bulldózer.... Grin
Hát Baditznál nem találtam sajna, meg a Unixnál sem.
Bizom a Fórum erejében!  Cool
basszad ki a visszacsapó szelepet tök fölösleges az újabbfőhengerekben nincs is

Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36167 Dátum: 2009 április 23, 21:54:41 »

Aham!
Legjobb aprókütyü feltalálóhely. Wink
Hogy tudom Őt elérni?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36166 Dátum: 2009 április 23, 21:42:40 »

Szabó Miki????
Aham!
Legjobb aprókütyü feltalálóhely. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36165 Dátum: 2009 április 23, 21:36:53 »

Pesti lévén bízzál inkább a Szabó Miki sokfiókos szekrényében!
Szabó Miki????

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36164 Dátum: 2009 április 23, 21:34:35 »

Wink  Grin
Csak akkor durvulok be mikor nem jövök rá mi a gond. De akkor mint a bulldózer.... Grin
Hát Baditznál nem találtam sajna, meg a Unixnál sem.
Bizom a Fórum erejében!  Cool
Pesti lévén bízzál inkább a Szabó Miki sokfiókos szekrényében!

Bácsi Győző
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36163 Dátum: 2009 április 23, 21:33:18 »

Ilyennek adjon az ember tanácsot...! Grin
A visszacsapószelep mondjuk pont azért van, hogy az általam vázolt probléma ne jöhessen létre. Ilyet lehet venni külön? Huh
Wink  Grin
Csak akkor durvulok be mikor nem jövök rá mi a gond. De akkor mint a bulldózer.... Grin
Hát Baditznál nem találtam sajna, meg a Unixnál sem.
Bizom a Fórum erejében!  Cool

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36162 Dátum: 2009 április 23, 21:28:12 »

Nos tehát ma kielemeztem a főfékhengerem lekivilágát.
A 2. csipkebokor vessző a jó megoldás a problémámra!  Grin
Tehát: ugye 2 körös a fék.
A hátsó kör van a tüzfalhoz közelebb, annak 1 kivezetése van hátul elosztóval elosztva a 2 kerékhez, így ha ott valami gebasz van akkor hátul nincs fék. Az első kör elől van viszont annka 2(!) kivezetése van, egy a bal, egy a jobb oldalra, igy gáz esetén az egyik első keréken mindig van fék elvileg.
ELVILEG! Gyakorlatilag a rendszerbe mindhárom kivezetéshez van rakva egy visszacsapószelep (általam nem ismert belvilágú kis valami, ami talán egy minimális előfeszítést ad a rendszernek) Na most ebból a jobb első szar és nem megy ki nyomás a kerékhez.
Erre úgy sikerült rájönöm, hogy megcseréltem a bal és a jobb oldali kis szelepet és most a bal oldal a szar........ Tongue
Tényleg nem tud valaki a részemre egy ilyet adni?  Huh
Uff végeztem  Smiley
Ilyennek adjon az ember tanácsot...! Grin
A visszacsapószelep mondjuk pont azért van, hogy az általam vázolt probléma ne jöhessen létre. Ilyet lehet venni külön? Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36161 Dátum: 2009 április 23, 21:17:53 »

<beszúrt kép törölve>
Ez a mai termés!!:D
amugy lakk sárgit akármiylen jó
Boccs a poszter ért:D

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #36160 Dátum: 2009 április 23, 21:17:03 »

Majd Maresz elmondja mennyi idő&munka lenne kézzel egy ilyen felnit megcsinálni... jaaa és 4volt belőle  Evil

Ez a mai termés!!:D
amugy lakk sárgit akármiylen jó

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36159 Dátum: 2009 április 23, 21:15:58 »

Ha főfékhenger, akkor a bal első sem fékezne, lévén a kamra közös.
Valami elzárja az olaj útját...
Vagy a fék beállítása nem jó. Arra gondolok, hogy a jobb első féked nagyon vissza van állítva a többihez képest, ezért a többin már kialakul a fékhatás, ott meg nem: a főhenger már nem nyom tovább, hiszen 3 féken már felütközött.
Nos tehát ma kielemeztem a főfékhengerem lekivilágát.
A 2. csipkebokor vessző a jó megoldás a problémámra!  Grin
Tehát: ugye 2 körös a fék.
A hátsó kör van a tüzfalhoz közelebb, annak 1 kivezetése van hátul elosztóval elosztva a 2 kerékhez, így ha ott valami gebasz van akkor hátul nincs fék. Az első kör elől van viszont annka 2(!) kivezetése van, egy a bal, egy a jobb oldalra, igy gáz esetén az egyik első keréken mindig van fék elvileg.
ELVILEG! Gyakorlatilag a rendszerbe mindhárom kivezetéshez van rakva egy visszacsapószelep (általam nem ismert belvilágú kis valami, ami talán egy minimális előfeszítést ad a rendszernek) Na most ebból a jobb első szar és nem megy ki nyomás a kerékhez.
Erre úgy sikerült rájönöm, hogy megcseréltem a bal és a jobb oldali kis szelepet és most a bal oldal a szar........ Tongue
Tényleg nem tud valaki a részemre egy ilyet adni?  Huh
Uff végeztem  Smiley

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36158 Dátum: 2009 április 23, 21:10:02 »

Nem fog olaj jönni a negyedik munkahengernél.
Hat de miert? Hiszen oda a fofekhenger meg tudna nyomni fekfolyadekot, tehat meg benyomhato kicsit, nem?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36157 Dátum: 2009 április 23, 21:09:02 »

Mert szerintem addig lehet benyomni a fofekhengert, amig 1. vagy vegallasba kerul, (2. csipkebokor vesszo,) 3. amig mind a negy fekmunkahenger fel nem fekszik/kemenyedik. Az, hogy harom mar betonkemeny es a negyedik meg nem, nem jelent semmit ...
Dehogynem.
Nem fog olaj jönni a negyedik munkahengernél.

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1106 1107 1108 1109 1110 [1111] 1112 1113 1114 1115 1116 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.224 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.