www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:38:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1113 1114 1115 1116 1117 [1118] 1119 1120 1121 1122 1123 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13221016 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #35915 Dátum: 2009 április 11, 21:39:04 »

Na ez a brutáldurva...


miért? Wink
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35914 Dátum: 2009 április 11, 21:38:29 »

mi is ilyen koronggal csiszoltuk fémtisztára a busz nagyrészét, csak az fúrón volt
Na ez a brutáldurva...

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #35913 Dátum: 2009 április 11, 21:33:22 »

Shocked Ezzel a brutáldurva drótkorongfejjel??? Nem ette a lemezt nagyon? Rám is ez a sors fog várni, azért kérdezem... Én is ilyennel "kenem" majd az alját ha már ott fogok tartani egyszer...
mi is ilyen koronggal csiszoltuk fémtisztára a busz nagyrészét, csak az fúrón volt
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35912 Dátum: 2009 április 11, 21:08:19 »

hupsz, tényleg  Lips Sealed
valamiért a motorkivevésre asszociáltam  Embarrassed
Gondoltam, hogy van valami turpisság a 9es kulcsban ...  Grin
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35911 Dátum: 2009 április 11, 20:45:01 »

Shocked Ezzel a brutáldurva drótkorongfejjel??? Nem ette a lemezt nagyon? Rám is ez a sors fog várni, azért kérdezem... Én is ilyennel "kenem" majd az alját ha már ott fogok tartani egyszer...

hát ha már  a vasat eszi akkor régen rossz Grin
de legalább kijönnek a hibák is
lett nekem is egykét új, nem gyári lyuk...ami persze amugy is ott volt már kicsiben...

 gáz az amikor már felforrósodik a korong és szó szerint csak keni szét a sok szart...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #35910 Dátum: 2009 április 11, 20:33:57 »

flex és drótkorong...és drótkorong.. és drótkorong
a flex környékén még az ezer éves szenny, talán látszik a különbség

 Shocked Ezzel a brutáldurva drótkorongfejjel??? Nem ette a lemezt nagyon? Rám is ez a sors fog várni, azért kérdezem... Én is ilyennel "kenem" majd az alját ha már ott fogok tartani egyszer...
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35909 Dátum: 2009 április 11, 20:31:24 »

Hogy vegezted ezt a pucolast ?
flex és drótkorong...és drótkorong.. és drótkorong
a flex környékén még az ezer éves szenny, talán látszik a különbség

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35908 Dátum: 2009 április 11, 19:03:13 »

na ne már!

ki kell lazítani a csavart (eredetileg 9-es nyílású kulccsal), aztán kalapáccsal le kell kocogtatni a váltóba bemenő kapcsolótengelyről.
hupsz, tényleg  Lips Sealed
valamiért a motorkivevésre asszociáltam  Embarrassed
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #35907 Dátum: 2009 április 11, 18:00:28 »

elkészült  a pucolás
eszméletlen mennyiségű szemét lejött róla
Hogy vegezted ezt a pucolast ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35906 Dátum: 2009 április 11, 17:57:43 »

ha a váltót akarod kivenni, akkor sem kell a hátsó ülés alatt szétszedni Smiley

na ne már!

ki kell lazítani a csavart (eredetileg 9-es nyílású kulccsal), aztán kalapáccsal le kell kocogtatni a váltóba bemenő kapcsolótengelyről.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #35905 Dátum: 2009 április 11, 17:45:43 »

Akkor tovább is gondolom a dolgot és máshogy teszem fel a kérdést, ha a váltót szeretném esetleg majd levenni akkor mi a túrót csináljak majd?
ha a váltót akarod kivenni, akkor sem kell a hátsó ülés alatt szétszedni Smiley
azt akkor kell, ha a rudazatot akarod kivenni (előrefelé!). erre meg esetleg akkor van szükség ha a váltókarod valami miatt nehezen jár, de akkor sem itt keresném először a hibát, hanem közvetlenül a kar alatt (vagy hogy a váltóban van-e elég olaj)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #35904 Dátum: 2009 április 11, 17:39:10 »

és egy lendülettel el is ment az ujjáépítő műhelybe...
szóval végre elindult....
Eddig remek!
Sok sikert és kitartást a folytatáshoz a végigcsináláshoz!

Tóth Zoltán
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35903 Dátum: 2009 április 11, 17:35:02 »

és egy lendülettel el is ment az ujjáépítő műhelybe...
szóval végre elindult....

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35902 Dátum: 2009 április 11, 17:34:07 »

elkészült  a pucolás
eszméletlen mennyiségű szemét lejött róla
és nem a perverzitás miat  Cheesy csináltam   hanem mert az 55.08 előtti alvázak másmilyenek, nincs hozzájuk javítóelem..


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 11, 17:37:44 írta mikrobi »
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35901 Dátum: 2009 április 11, 17:16:46 »

amig jo a válto ne nyulj hozzá utánna meg furd ki.szerintem

Akkor tovább is gondolom a dolgot és máshogy teszem fel a kérdést, ha a váltót szeretném esetleg majd levenni akkor mi a túrót csináljak majd?
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35900 Dátum: 2009 április 11, 17:14:15 »

miért kell a váltórudazatot lekötni a kasztni levételéhez??
Akkor tovább is gondolom a dolgot és máshogy teszem fel a kérdést, ha a váltót szeretném esetleg majd levenni akkor mi a túrót csináljak majd?
Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35899 Dátum: 2009 április 11, 17:11:13 »

miért kell a váltórudazatot lekötni a kasztni levételéhez??
Egy ismerős mondta ezt nekem.
Nekem ez az első bogaram, de akkor visszakérdezésedből kiderült számomra, hogy: nemkell!  Grin Jó a következtetésem?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #35898 Dátum: 2009 április 11, 17:03:37 »

miért kell a váltórudazatot lekötni a kasztni levételéhez??

>:(Lassan már letörésközeli erővel húzomnyomom azt a nyomorult csavart a hátsóülés alatt, hogy lekössem a váltórudazatot. Locsoltam már mindenféle "rozsdabarát" anyaggal. A csavarfej már kezd szopósodni. Azt mondjátok meg, ha fogom és bennehagyom, hol tudom még lekötni úgy hogy a kaszni levételkor jó legyen?? Vagy nem villáskulcsal kéne kitekerni? Vagy húzzamnyomjam, letörik, kifúrom oszt majd szívok ha rakom összefelé... Undecided Vagy nem tudom miafa...legyen...További ötletek?

Nem elérhető dilikutya
Hozzászólások: 154


Haladavas...

« Hozzászólás #35897 Dátum: 2009 április 11, 17:00:33 »

 >:(Lassan már letörésközeli erővel húzomnyomom azt a nyomorult csavart a hátsóülés alatt, hogy lekössem a váltórudazatot. Locsoltam már mindenféle "rozsdabarát" anyaggal. A csavarfej már kezd szopósodni. Azt mondjátok meg, ha fogom és bennehagyom, hol tudom még lekötni úgy hogy a kaszni levételkor jó legyen?? Vagy nem villáskulcsal kéne kitekerni? Vagy húzzamnyomjam, letörik, kifúrom oszt majd szívok ha rakom összefelé... Undecided Vagy nem tudom miafa...legyen...További ötletek?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #35896 Dátum: 2009 április 11, 14:55:30 »

nekem nem ilyen hátfalam van...ez már 67es modell
bizony, az egy 67-es hátfal, ergo az egy 67-es modell. nem lehetetlen, de nem is túl valószínű, hogy átvarrtak egy 66-osra egy kizárólag 1 évig gyártott 67-es hátfalat.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35895 Dátum: 2009 április 11, 14:29:11 »

nem 66os gömbfejes 5 csavaros

nekem nem ilyen hátfalam van...ez már 67es modell
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35894 Dátum: 2009 április 11, 11:45:31 »

Maresz,ez nem egy 67-es autó?Csak a hátfal alapján gondolom.
nem 66os gömbfejes 5 csavaros

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #35893 Dátum: 2009 április 11, 11:41:32 »

Motordőléshez:

Nekem is volt már ilyen tapasztalatom, egyszer egy motor ki-be után sokkal közelebb kerültek a furulyák a kasztnihoz, zavart is, majd egy újabb kivétel és berakás után visszaállt az eredeti helyzetbe.... Huh Huh (nem volt kasztnizás közben, sem kipufogócsere, ugyan abban a felállásban kerültek vissza a dolgok)
Persze ezzel nem oldottam meg a problémádat, csak jelzem, hogy nálam is volt már ilyen.... Undecided

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #35892 Dátum: 2009 április 11, 10:33:15 »

azért it sem anyira fényes a helyzet ez el van lakatzolva törödj bele
 néz meg nálunk igy kell álni a papircsönek ha csak agumitol nézem!
ez is 66os kocsi uj váltóvla nem régi 66os ével
<beszúrt kép törölve>
Maresz,ez nem egy 67-es autó?Csak a hátfal alapján gondolom.
matchbox
« Hozzászólás #35891 Dátum: 2009 április 11, 09:28:19 »

Hi,
Elhoztam a vadiúj Ernst kipuff-dobot - nem volt éppen olcsó mulatság, de tartósnak szánom.
Bár a Merki Pista szerint ez a német minőség már nem AZ a régi...
Megkérdeztem: felesleges fújással, csiszolással, ráolvasással, stb. védekezni a rozsda ellen: csak idő kérdése minden.
http://picasaweb.google.com/zbuzas/200904?authkey=Gv1sRgCLyu7uX4jaKiGg#5323329477957467762
http://picasaweb.google.com/zbuzas/200904?authkey=Gv1sRgCLyu7uX4jaKiGg#5323329515958418402

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 11, 09:31:53 írta matchbox »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35890 Dátum: 2009 április 11, 09:07:34 »

motorteres képet nyitja nálam meg!!
de akkor beszúrom csak nem akartam posztereket!

azért it sem anyira fényes a helyzet ez el van lakatzolva törödj bele
 néz meg nálunk igy kell álni a papircsönek ha csak agumitol nézem!
ez is 66os kocsi uj váltóvla nem régi 66os ével

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35889 Dátum: 2009 április 11, 08:16:29 »

tegnap ferdén állt mintha tűzfal felé dőlne és kipufogó beleért hátfalba ( két furulya pl)  a hátsó lemez meg nem fért fel....reggel ki volt véve...este hívott a szerelő hogy alakított az első bakon és most már jól áll de nem láttam...és mi van ha faragott bakom leszakad...Stunt azt mondta 65 ló
Váltóban van már olaj? Fékek légtelenítése? Lehet még szívni még nincs vége!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35888 Dátum: 2009 április 11, 00:37:51 »

most hogy áll ?

tegnap ferdén állt mintha tűzfal felé dőlne és kipufogó beleért hátfalba ( két furulya pl)  a hátsó lemez meg nem fért fel....reggel ki volt véve...este hívott a szerelő hogy alakított az első bakon és most már jól áll de nem láttam...és mi van ha faragott bakom leszakad...Stunt azt mondta 65 ló
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35887 Dátum: 2009 április 11, 00:02:52 »

most hogy áll ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35886 Dátum: 2009 április 11, 00:02:06 »

ez a régi 1200es motor volt ami megadta magát...5évet jártam vele, generálozva nem volt még...és eléggé bizonytalan előélete van
borz alom

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35885 Dátum: 2009 április 10, 23:59:48 »

na jó neked a kes-ből lehet
de ez igy sokkalfaszább  Wink

ez nem véletlenül egy eredeti Göbölyös special  ?  Grin

ez a régi 1200es motor volt ami megadta magát...5évet jártam vele, generálozva nem volt még...és eléggé bizonytalan előélete van
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35884 Dátum: 2009 április 10, 23:53:35 »

motorteres képet nyitja nálam meg!!
de akkor beszúrom csak nem akartam posztereket!
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
na jó neked a kes-ből lehet
de ez igy sokkalfaszább  Wink

ez nem véletlenül egy eredeti Göbölyös special  ?  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35883 Dátum: 2009 április 10, 23:48:35 »

picit konkrétabban a 3millió képedből léci  Wink

motorteres képet nyitja nálam meg!!
de akkor beszúrom csak nem akartam posztereket!

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35882 Dátum: 2009 április 10, 23:43:21 »

picit konkrétabban a 3millió képedből léci  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35881 Dátum: 2009 április 10, 22:54:39 »

az a helyzet hogy két oldalsó perem ami gumit tartja házilag lett hajtva ott lehetséges hogy eddig se volt párhuzamos a motorlemez de mikor tegnap láttam a kocsit az egész motor úgy tűnt mintha tűzfal felé meg lenne dőlve

http://kep.tar.hu/vw1966/27593798#2 eddig így állt
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35880 Dátum: 2009 április 10, 22:54:05 »

eddig jól állt a háta.
mondjuk az elbaszott kipuff gyanúsan jó ötlet.

az a helyzet hogy két oldalsó perem ami gumit tartja házilag lett hajtva ott lehetséges hogy eddig se volt párhuzamos a motorlemez de mikor tegnap láttam a kocsit az egész motor úgy tűnt mintha tűzfal felé meg lenne dőlve
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35879 Dátum: 2009 április 10, 22:47:01 »

ettöl sem álhat ferén  aváltó ha az nyulvány végén bakon és kupka végén bakon van a féltengely csötöl nem lehet ferde
sokszor még arutinos  laktos is elbassza a hátulját!vagy gagyi a kipuff,töröt volt a kocsi na ezek inkább

eddig jól állt a háta.
mondjuk az elbaszott kipuff gyanúsan jó ötlet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35878 Dátum: 2009 április 10, 22:36:47 »

Ha a féltengely háza nem az eredeti és hosszabb, akkor megit csak állhat feljebb a váltó.  Variálták a torziós rudakat is pont ezért. Igy változtattak a nyomtávon. Minden évben módosított valamit a VW gyár. Nagyon tisztában kell lenni mindennel,ha ekkora munkába fogtok.

ettöl sem álhat ferén  aváltó ha az nyulvány végén bakon és kupka végén bakon van a féltengely csötöl nem lehet ferde
sokszor még arutinos  laktos is elbassza a hátulját!vagy gagyi a kipuff,töröt volt a kocsi na ezek inkább

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35877 Dátum: 2009 április 10, 22:33:26 »

Ha a féltengely háza nem az eredeti és hosszabb, akkor megit csak állhat feljebb a váltó.  Variálták a torziós rudakat is pont ezért. Igy változtattak a nyomtávon. Minden évben módosított valamit a VW gyár. Nagyon tisztában kell lenni mindennel,ha ekkora munkába fogtok.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35876 Dátum: 2009 április 10, 22:25:24 »

ja persze lehetséges hogy elszúrták anno hátfal cserét és nincs a helyén....most keresem régi képeket hogy hogy állt az 1200es motor
Beleűltök négyen és megtoljátok oda vissza a műhelyben,és lemegy a motor! A rugók emelik meg a váltót. Ezt is próbáld meg,nem kerűl semmibe.
Oldalak: 1 ... 1113 1114 1115 1116 1117 [1118] 1119 1120 1121 1122 1123 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.22 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.