www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:37:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1114 1115 1116 1117 1118 [1119] 1120 1121 1122 1123 1124 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13220999 alkalommal)
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35875 Dátum: 2009 április 10, 22:23:14 »

Azt tudjátok,hogy 2 cm belógásának kell lennie a kuplungbovdenháznak. Ha nincs meg,akkor alátétekkel kihézagolni.
persze ezt tudom!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35874 Dátum: 2009 április 10, 22:21:11 »

az része nem gond...csak nem értem hogy más is rakott be újabb váltót újabb motort és nekem miért nem fér el... vagyis állítólag bakokkal variált a szerelőm még valamit és most este azt mondta benn van motor ...csak nem szeretném ha leszakadna
Azt tudjátok,hogy 2 cm belógásának kell lennie a kuplungbovdenháznak. Ha nincs meg,akkor alátétekkel kihézagolni.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35873 Dátum: 2009 április 10, 22:17:19 »

ja persze lehetséges hogy elszúrták anno hátfal cserét és nincs a helyén....most keresem régi képeket hogy hogy állt az 1200es motor
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35872 Dátum: 2009 április 10, 22:16:19 »

Még a végén lehet,hogy rángatni is fog amikor elindulsz. A kuplungbovden és a háza máshova esik.

az része nem gond...csak nem értem hogy más is rakott be újabb váltót újabb motort és nekem miért nem fér el... vagyis állítólag bakokkal variált a szerelőm még valamit és most este azt mondta benn van motor ...csak nem szeretném ha leszakadna
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35871 Dátum: 2009 április 10, 22:12:51 »

az első bak maradt a régi 2csavaros a váltó AB-s de az öreg váltó kétcsavaros kupakjával van összerakva
Még a végén lehet,hogy rángatni is fog amikor elindulsz. A kuplungbovden és a háza máshova esik.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35870 Dátum: 2009 április 10, 22:11:46 »

És akkor az "long block" ?
azt n nem tudom de mérhető a külömnbség
és nem áll ferdén semilyen irányba sem nem dől sem nem bukik stb
minden maradt a régiben csak a motor lett kicserélve

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35869 Dátum: 2009 április 10, 22:09:55 »

a mexikói 1,6 2-3cm-el hátrébb van mint a nem mexikói pl
a blokköntvény nem de a karbitalpnál mérve igen
És akkor az "long block" ?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35868 Dátum: 2009 április 10, 22:09:42 »

És az első gumibak? Abból van többfajta.
az első bak maradt a régi 2csavaros a váltó AB-s de az öreg váltó kétcsavaros kupakjával van összerakva
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35867 Dátum: 2009 április 10, 22:07:28 »

Létezik hogy az 1.6 motorom nagyobb annyival hogy nem fér be? A hátsó lemez eléri a hátfalat meg beleér a kipufogó két csöve a hátfalba  a két lyuknál...? Vagy ez normális ha pre67 kasztniba teszek egy újabb motort? Szerelőmnek faragni kellet hátsó lemezen...?
a mexikói 1,6 2-3cm-el hátrébb van mint a nem mexikói pl
a blokköntvény nem de a karbitalpnál mérve igen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35866 Dátum: 2009 április 10, 22:06:54 »

Ja, lehet hogy nem is "hosszabb" a motor (mitől lenne?) csak felfelé billenik és ezabaj.
Majd,ha benne a motor és mész a kocsival beáll a torzió. Most befelé terpeszt a kocsi és talán attól van ez.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #35865 Dátum: 2009 április 10, 22:04:07 »

az én 55ösömben valaha későbbi váltót farigcsáltak bele, ettől a a 30 lovas motor felfelé állt, ami miatt megvagdosták a hátfalat, és faragtak  a lökháritón
most csinálhatjuk vissza...

Létezik hogy az 1.6 motorom nagyobb annyival hogy nem fér be? A hátsó lemez eléri a hátfalat meg beleér a kipufogó két csöve a hátfalba  a két lyuknál...? Vagy ez normális ha pre67 kasztniba teszek egy újabb motort? Szerelőmnek faragni kellet hátsó lemezen...?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #35864 Dátum: 2009 április 10, 22:03:26 »

És az első gumibak? Abból van többfajta.
Ja, lehet hogy nem is "hosszabb" a motor (mitől lenne?) csak felfelé billenik és ezabaj.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35863 Dátum: 2009 április 10, 22:01:14 »

kocsi eleje felé eső részét (kupak) átcseréltük a régi váltóéra...hátsó pont is ugyanott van
És az első gumibak? Abból van többfajta.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35862 Dátum: 2009 április 10, 21:59:20 »

kocsi eleje felé eső részét (kupak) átcseréltük a régi váltóéra...hátsó pont is ugyanott van

akkor passz.
kint hagytad az esőn és összement a hátulja :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35861 Dátum: 2009 április 10, 21:58:29 »

1.3 és az 1.6 kurvára ugyanakkora kívülről.
valami más bazmeg van.

mondtad, hogy váltót is cseréltetek, inkább arrafelé lehet a gond (talán a bakok)

kocsi eleje felé eső részét (kupak) átcseréltük a régi váltóéra...hátsó pont is ugyanott van
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35860 Dátum: 2009 április 10, 21:56:57 »

hátfal felé van probléma...szélességben jó...

1.3 és az 1.6 kurvára ugyanakkora kívülről.
valami más bazmeg van.

mondtad, hogy váltót is cseréltetek, inkább arrafelé lehet a gond (talán a bakok)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35859 Dátum: 2009 április 10, 21:54:06 »

Persze kicsit szélesebb a nagyobb motor. Más a fűtődob elhelyezkedése. De én a régi motoromra tettem más fűtődobot,és én is vágtam!
hátfal felé van probléma...szélességben jó...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #35858 Dátum: 2009 április 10, 21:49:27 »

Létezik hogy az 1.6 motorom nagyobb annyival hogy nem fér be? A hátsó lemez eléri a hátfalat meg beleér a kipufogó két csöve a hátfalba  a két lyuknál...? Vagy ez normális ha pre67 kasztniba teszek egy újabb motort? Szerelőmnek faragni kellet hátsó lemezen...?
Persze kicsit szélesebb a nagyobb motor. Más a fűtődob elhelyezkedése. De én a régi motoromra tettem más fűtődobot,és én is vágtam!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35857 Dátum: 2009 április 10, 21:43:55 »

Létezik hogy az 1.6 motorom nagyobb annyival hogy nem fér be? A hátsó lemez eléri a hátfalat meg beleér a kipufogó két csöve a hátfalba  a két lyuknál...? Vagy ez normális ha pre67 kasztniba teszek egy újabb motort? Szerelőmnek faragni kellet hátsó lemezen...?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35856 Dátum: 2009 április 10, 13:40:44 »

Szia!

Valamikor felugrok aztán,beállítjátok.Már bánom,hogy akkor nem hívtalak fel telefonon,mikor emelőn volt az autó.

Amúgy ha emeled,magasítod a kocsi elejét,akkor az két kiálló valami amire az anyákat csavarod,azok lemennek a függőleges felé,vagy inkább felállnak és a vízszintest közelítik?
én felhívtam amikor a Stone-ét csináltuk egy parkolóban de nem vette fel  Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #35855 Dátum: 2009 április 10, 10:08:11 »

Igazad lehet, én is gondolkodtam a dolgon. A kondit váltakozó árammal lehetne kimérni, szóval nem ismerek módszert. Egyedül a szikra képe, színe lehet támpont így otthoni szerelgetésnél. Kár volt túl tudományosítani. Smiley
Digi müszer tönkre is mehet...

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #35854 Dátum: 2009 április 10, 08:38:06 »

Ha jól értem akkor feszültség alatt mértél ellenállást? Az ellenállásmérő gyakorlatilag egy árammérő (saját tápforrással), és ha feszültséget kapcsolsz rá akkor kitér, így a mérés nem mutathatott helyes értéket.
(Nem kötözködök csak szeretnék tisztán látni, mert lehet hogy ismersz egy módszert amit én nem.. Wink )

Igazad lehet, én is gondolkodtam a dolgon. A kondit váltakozó árammal lehetne kimérni, szóval nem ismerek módszert. Egyedül a szikra képe, színe lehet támpont így otthoni szerelgetésnél. Kár volt túl tudományosítani. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #35853 Dátum: 2009 április 09, 23:46:30 »

nm,
 Wink

 Shocked

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #35852 Dátum: 2009 április 09, 23:43:38 »

okés köszönöm szépen

nm,
 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 09, 23:51:34 írta VWooDoO »
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #35851 Dátum: 2009 április 09, 23:40:48 »

-hát újban sztem kapsz bogár alkatrészes dielereknél Csillag,Bakáts,Hudáknál is.. tel Wink!

-használt-jó állapotút meg ki kell fogni..

ha megnézed képeket-láthatod h az újnál edzett-vastagabb a furat körül.. míg egy 4x130as-t ha megfúratsz 5x130ra akkor lyukak már nem edzett-vastagabb helyre esnek és az ördög nem alszik  Evil..

okés köszönöm szépen

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35850 Dátum: 2009 április 09, 23:36:25 »

és hol tudnék ilyen fékdobot venni?

Csillag Gábor www.bogaralkatresz.hu pl
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #35849 Dátum: 2009 április 09, 23:36:04 »

és hol tudnék ilyen fékdobot venni?

-hát újban sztem kapsz bogár alkatrészes dielereknél Csillag,Bakáts,Hudáknál is.. tel Wink!

-használt-jó állapotút meg ki kell fogni..

ha megnézed képeket-láthatod h az újnál edzett-vastagabb a furat körül.. míg egy 4x130as-t ha megfúratsz 5x130ra akkor lyukak már nem edzett-vastagabb helyre esnek és az ördög nem alszik  Evil..

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #35848 Dátum: 2009 április 09, 23:24:35 »

hát esztergáltatsz vagy készen megveszed...

de azért figyelj oda h közbetéttel megváltozik az ET-d ... és előfordulhat, h túl kilógnak majd a felnik... ráadásul nem egy életbiztosítás, szerintem akkor már inkább 5x130as fékdobokat vegyél készen..(lehet h olcsóbban is kijössz)

és hol tudnék ilyen fékdobot venni?

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #35847 Dátum: 2009 április 09, 23:22:18 »

Köszönöm Smiley

és ilyen átalakító közbetétet honnan lehetne szerezni?

hát esztergáltatsz vagy készen megveszed...

de azért figyelj oda h közbetéttel megváltozik az ET-d ... és előfordulhat, h túl kilógnak majd a felnik... ráadásul nem egy életbiztosítás, szerintem akkor már inkább 5x130as fékdobokat vegyél készen..(lehet h olcsóbban is kijössz)
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #35846 Dátum: 2009 április 09, 23:16:48 »

lehetőségek;
-átalakító közbetét
- 5x130asra fúrt/vagy original fékdobok
-porsche féktárcsa..

Köszönöm Smiley

és ilyen átalakító közbetétet honnan lehetne szerezni?

58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #35845 Dátum: 2009 április 09, 23:07:39 »

Sziasztok

Ma szereztem egy fuchs kerékgarniturát Smiley és fel szeretném rakni a bogaramra, de az enyém 4 lyukas mit kéne nekem kicserélni,hogy fel tudjam rakni rá?


lehetőségek;
-átalakító közbetét
- 5x130asra fúrt/vagy original fékdobok
-porsche féktárcsa..
Nem elérhető szerinted
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #35844 Dátum: 2009 április 09, 22:37:37 »

Sziasztok

Ma szereztem egy fuchs kerékgarniturát Smiley és fel szeretném rakni a bogaramra, de az enyém 4 lyukas mit kéne nekem kicserélni,hogy fel tudjam rakni rá?


58' VW 1200 Faltdach
59' VW 1200 Faltdach
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #35843 Dátum: 2009 április 09, 21:52:23 »

Létezhet olyan,hogy a magból kiálló csavarok már a felső határon vannak,de az autó magassága még mindig alacsony?

Én ott felfelé irányban már csak egy-két centi állítási lehetőséget láttam.Egy két centi állítás a ricnin,mennyit cm-t differálhat a magasságon?
igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35842 Dátum: 2009 április 09, 21:34:53 »

Elég sokat. Nézd meg az elméleti körsugarak különbségét.

Létezhet olyan,hogy a magból kiálló csavarok már a felső határon vannak,de az autó magassága még mindig alacsony?

Én ott felfelé irányban már csak egy-két centi állítási lehetőséget láttam.Egy két centi állítás a ricnin,mennyit cm-t differálhat a magasságon?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #35841 Dátum: 2009 április 09, 21:32:43 »

Ha emelsz a kocsin, akkor a magból kiálló csavarok felfele indulnak meg.

Létezhet olyan,hogy a magból kiálló csavarok már a felső határon vannak,de az autó magassága még mindig alacsony?

Én ott felfelé irányban már csak egy-két centi állítási lehetőséget láttam.Egy két centi állítás a ricnin,mennyit cm-t differálhat a magasságon?
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35840 Dátum: 2009 április 09, 21:27:17 »

Ha emelsz a kocsin, akkor a magból kiálló csavarok felfele indulnak meg.

Szia!

Valamikor felugrok aztán,beállítjátok.Már bánom,hogy akkor nem hívtalak fel telefonon,mikor emelőn volt az autó.

Amúgy ha emeled a kocsi elejét,akkor az két kiálló valami amire az anyákat csavarod,azok lemennek a függőleges felé,vagy inkább felállnak és a vízszintest közelítik?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #35839 Dátum: 2009 április 09, 21:25:16 »

De, ha valamikor feljössz, akkor megmutatom...

Szia!

Valamikor felugrok aztán,beállítjátok.Már bánom,hogy akkor nem hívtalak fel telefonon,mikor emelőn volt az autó.

Amúgy ha emeled,magasítod a kocsi elejét,akkor az két kiálló valami amire az anyákat csavarod,azok lemennek a függőleges felé,vagy inkább felállnak és a vízszintest közelítik?
« Utoljára szerkesztve: 2009 április 09, 21:27:11 írta Narancs »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35838 Dátum: 2009 április 09, 21:24:36 »

Nem tudod úgy rosszul beállítani, hogy ferde legyen...

Aham, akkor ez lesz a kulcs. Ha ferdén áll a kocsi eleje, akkor fáradt a torzió, vagy lehet rosszul beállított puma (56-os kocsiról beszélünk)?


Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #35837 Dátum: 2009 április 09, 21:17:39 »

Aham, akkor ez lesz a kulcs. Ha ferdén áll a kocsi eleje, akkor fáradt a torzió, vagy lehet rosszul beállított puma (56-os kocsiról beszélünk)?

Amikor a levegőben volt és leszerelted az anyákat és a bordás alátéteket, akkor meg kellett volna rángatnod a kerekeket (lengőkarokat) lefele. Csak a kerekek súlya nem elég, hogy megmozduljon a mag...

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35836 Dátum: 2009 április 09, 21:16:22 »

De, ha valamikor feljössz, akkor megmutatom...

Amikor a levegőben volt és leszerelted az anyákat és a bordás alátéteket, akkor meg kellett volna rángatnod a kerekeket (lengőkarokat) lefele. Csak a kerekek súlya nem elég, hogy megmozduljon a mag...


Oldalak: 1 ... 1114 1115 1116 1117 1118 [1119] 1120 1121 1122 1123 1124 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.