www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 21:22:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1278 1279 1280 1281 1282 [1283] 1284 1285 1286 1287 1288 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14682001 alkalommal)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #29331 Dátum: 2008 Július 06, 19:43:38 »

Tekintettel a sok új fórumtagra, bemutathatnád az Ulrichot  Evil
Walter Ulrich a néhai NDK elsö embere volt! Grin
(kis csusztatással)

Tóth Zoltán
Nem elérhető kanyarkiraly
Hozzászólások: 759


CSD-226

« Hozzászólás #29330 Dátum: 2008 Július 06, 19:39:22 »

a fékek baszakodnak, az egyik dugattyú ragad, mint a dög (elöl), oszt jól nem lehet kapni sehol tárcsafékhez ilyet.
kell egy jóérzésú esztergályos, aki megbőrözi.
pontosan mit kéne esztergálni?
professzionális amatör vagyok Grin

VW1300 '69 "Bíborka"    (OFF - Opel Rekord B '66 - UFF)
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #29329 Dátum: 2008 Július 06, 19:04:40 »

hurrráááá!
csoda történt!

bent van a motor ulrichban.
Tekintettel a sok új fórumtagra, bemutathatnád az Ulrichot  Evil
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29328 Dátum: 2008 Július 06, 19:01:20 »

ááá, az arrébb van.
a fékek baszakodnak, az egyik dugattyú ragad, mint a dög (elöl), oszt jól nem lehet kapni sehol tárcsafékhez ilyet.
kell egy jóérzésú esztergályos, aki megbőrözi.
a másik, hogy pappert kell rá intézni, ez meg ugye vizsga + zk = 40 kavics
perverz vagy.
az emberek 99%-a kibaszta volna és betesz egy másikat. (pl. én is)
mi a gyíkom az a "sönt"?
kikell nyomatni is pucolni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #29327 Dátum: 2008 Július 06, 15:11:44 »

Amúgy nem sokat figyelem...alapjáraton, vagy álló motornál viszont tetszik, ahogy az indexre, vagy a tucctuccoló mélyládára lengedezik a mutató  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #29326 Dátum: 2008 Július 06, 15:00:17 »

mi a gyíkom az a "sönt"?

az egy nagy teljesítményű, ámde kis ohmértékű ellenállás, amit az ampermérővel szokás párhuzamosan kötni, hogy a ménkű java azon follyon át és ne a műszeren...  (gyk. az azon eső feszültséget méri az ampermérő, de a kalibrálása persze A-ben van)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29325 Dátum: 2008 Július 06, 14:29:49 »

ne bassz..... Grin
király!
akkor gyomára lehet hogy bogival jössz???
ha kell szóljál és összdobjuk a gépet...... Wink
AC-t én is tudok adni ha kell.....
üdvw
ááá, az arrébb van.
a fékek baszakodnak, az egyik dugattyú ragad, mint a dög (elöl), oszt jól nem lehet kapni sehol tárcsafékhez ilyet.
kell egy jóérzésú esztergályos, aki megbőrözi.
a másik, hogy pappert kell rá intézni, ez meg ugye vizsga + zk = 40 kavics

Srácok öszefosta magát az index kapcsolom ,és tegnap nekiáltam megjavitani ,mire szétszetem darabokra a tököm elhagytam ,majd öszerakni megszegecselni ujra kábelezni faszom baszom csapágygolyot visza csempészni érintkezöket rugokal berakni,már ugy voltam kidobom a francba ,szerintem ez a legbonyultab résza a kocsinak.SOHA TÖBET MÉGEGYSZER
Amugy tök jo lett megérte a szopoka
perverz vagy.
az emberek 99%-a kibaszta volna és betesz egy másikat. (pl. én is)

Elvileg jól van bekötve.
Nekem speciel egy sönt be van építve, még hátul a motortérben...
mi a gyíkom az a "sönt"?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #29324 Dátum: 2008 Július 06, 12:20:40 »

sziasztok!
Légyszi segítsetek, az ampermérő úgy jól van bekötve, hogy az akumlátortól a fesszabig menő piros-fehér vezetékbe van kötve az ampermérő?  Vagy ha így nem jó, akkor, hogyan kell? Vmit mutat, de nem vagyok biztos benne, hogy jó.

Elvileg jól van bekötve.
Nekem speciel egy sönt be van építve, még hátul a motortérben, hogy ne kelljen a vastag kábelt áthúzni az egész kocsin, amin ráadásul még biztosíték sincs. Így nekem csak sima vékonyabb drót jön előre a mutatóhoz, és ezen ugye csak pár mA szaladgál a sönt miatt. Napersze nincs bekalibrálva a műszerem, tehát pontos értéket nem ad, de nem is ez a lényeg, hanem hogy lássam, hogy mikor dől balra, meg mikor jobbra a mutató. Amúgy nem sokat figyelem...alapjáraton, vagy álló motornál viszont tetszik, ahogy az indexre, vagy a tucctuccoló mélyládára lengedezik a mutató  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #29323 Dátum: 2008 Július 06, 10:24:04 »

Srácok öszefosta magát az index kapcsolom ,és tegnap nekiáltam megjavitani ,mire szétszetem darabokra a tököm elhagytam ,majd öszerakni megszegecselni ujra kábelezni faszom baszom csapágygolyot visza csempészni érintkezöket rugokal berakni,már ugy voltam kidobom a francba ,szerintem ez a legbonyultab résza a kocsinak.SOHA TÖBET MÉGEGYSZER

Amugy tök jo lett megérte a szopoka

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29322 Dátum: 2008 Július 06, 09:58:25 »

Mai problem.
van 3karbim.
1.full szar az uszohaz csavarjanal nincs menet.
2. ez volt a legjobb ezzek 22litert evett.
3.-dik most ez van rajta 28-as solex (1,6-os szimplaszivos motoron) ezzel meg ha varosba szepen lassan gurulgatok akkor egyszer gondol egyet megall es az istenert sem akkar elindulni. de ha elindul akkor viszont ha meghajtod megcsepen a benzin a gazkar vegen a bovden rogzito csavarjanal.
Ja 009-es gyujtas szep atlatszo eloszto fedelel meg bosch 4polusu gyertyak.
mi a fasz baja lehet Cry

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29321 Dátum: 2008 Július 06, 09:44:03 »

Nekem is kell egy ilyen 1.6-os motor!!  Tongue
majd ha megunom szolok! Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #29320 Dátum: 2008 Július 06, 08:39:31 »

hurrráááá!
csoda történt!

bent van a motor ulrichban.
kanyarkirály kolléga hathatós segítségével becuppantottuk.
sajnos nem röfög, mert az AC nem szipókázza fel a nyálat, ezt még meg kell bőrözni.
ne bassz..... Grin
király!
akkor gyomára lehet hogy bogival jössz???
ha kell szóljál és összdobjuk a gépet...... Wink
AC-t én is tudok adni ha kell.....
üdvw

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29319 Dátum: 2008 Július 06, 01:54:15 »

na ma elég jó tapasztalataim vannak
 ma mentem 150km 13liter benzinnel ami ugy nézki kb 80-100autokázó tempo ,meg felvonulás,meg egy kis város
volt kb 10km amin gps el 165el mentem(pfuj)
 3személy
és  martonvásár után emelkedön elkezdett tolni egy 1,4 16v corsa aztán meglepödött mert 140lemaradt Grin
aztán martonnál a lámpánál kiszált a srác és azt kérdezte mi van ebbe turbo????? Grin

ja és olaj 90fok fölé nem ment!

Nekem is kell egy ilyen 1.6-os motor!!  Tongue
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29318 Dátum: 2008 Július 05, 22:20:41 »

nem célom az értékesítés de ha valakinek gondja van akkor szívesen segítek
holnap feltárom a helyzetet és írok ha nagyon eladnék egyet kettőt
Szétszedhetöset szeretnék, ami egyben van és szar az is jo csak brazil van nekem fenn és félek elöre + nem szétszedhetö. (ráadásul meg lett eröltetve mán nagyon Tongue )
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29317 Dátum: 2008 Július 05, 22:14:02 »

na ma elég jó tapasztalataim vannak
 ma mentem 150km 13liter benzinnel ami ugy nézki kb 80-100autokázó tempo ,meg felvonulás,meg egy kis város
volt kb 10km amin gps el 165el mentem(pfuj)
 3személy
és  martonvásár után emelkedön elkezdett tolni egy 1,4 16v corsa aztán meglepödött mert 140lemaradt Grin
aztán martonnál a lámpánál kiszált a srác és azt kérdezte mi van ebbe turbo????? Grin

ja és olaj 90fok fölé nem ment!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29316 Dátum: 2008 Július 05, 21:45:59 »

van pár szétszedhetős is darabokban

Olyat kell beépíteni, ami régi és működik, mert az új felújítókészletek 80%-a fos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29315 Dátum: 2008 Július 05, 21:45:11 »

sziasztok!
Légyszi segítsetek, az ampermérő úgy jól van bekötve, hogy az akumlátortól a fesszabig menő piros-fehér vezetékbe van kötve az ampermérő?  Vagy ha így nem jó, akkor, hogyan kell? Vmit mutat, de nem vagyok biztos benne, hogy jó.

Ez általános iskolás anyag, az áram az folyik, két pont között, így az árammérőt sorosan kell bekötni, a feszültség pedig két pont közötti potenciálkülönbség, tehát a feszültségmérőt párhuzamosan.
Sorba kell kötni, jó vastag kábellel.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29314 Dátum: 2008 Július 05, 21:42:34 »

szerencsére szétszedhetős fajta, ezért még tudok próbálkozni egy kört.
ha nem jön össze, élek szíves felajánlásoddal, köszönöm.
van pár szétszedhetős is darabokban

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29313 Dátum: 2008 Július 05, 21:37:35 »

van kb 8db AC-m  ha köll

szerencsére szétszedhetős fajta, ezért még tudok próbálkozni egy kört.
ha nem jön össze, élek szíves felajánlásoddal, köszönöm.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29312 Dátum: 2008 Július 05, 21:17:42 »

én biza vevö lennék egy patinás német darabra ha ojanod is vanik
nem célom az értékesítés de ha valakinek gondja van akkor szívesen segítek
holnap feltárom a helyzetet és írok ha nagyon eladnék egyet kettőt

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #29311 Dátum: 2008 Július 05, 21:13:36 »

van kb 8db AC-m  ha köll
én biza vevö lennék egy patinás német darabra ha ojanod is vanik
Robpanzer
« Hozzászólás #29310 Dátum: 2008 Július 05, 21:13:10 »

sziasztok!
Légyszi segítsetek, az ampermérő úgy jól van bekötve, hogy az akumlátortól a fesszabig menő piros-fehér vezetékbe van kötve az ampermérő?  Vagy ha így nem jó, akkor, hogyan kell? Vmit mutat, de nem vagyok biztos benne, hogy jó.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29309 Dátum: 2008 Július 05, 20:50:29 »

hurrráááá!
csoda történt!

bent van a motor ulrichban.
kanyarkirály kolléga hathatós segítségével becuppantottuk.
sajnos nem röfög, mert az AC nem szipókázza fel a nyálat, ezt még meg kell bőrözni.
van kb 8db AC-m  ha köll

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29308 Dátum: 2008 Július 05, 20:41:00 »

hurrráááá!
csoda történt!

bent van a motor ulrichban.
kanyarkirály kolléga hathatós segítségével becuppantottuk.
sajnos nem röfög, mert az AC nem szipókázza fel a nyálat, ezt még meg kell bőrözni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #29307 Dátum: 2008 Július 05, 18:04:55 »

Nah tehát összefoglalom: Ro55 helyett használjak würth-öt. Most ha jól értem ezek olyanok mint a kromofág. Lemarják az előző réteg szarokat a vasról.
Aztán lecsiszolom vasig. Aztán rozsdagátló alapozó: Body 960 2k.
Aztán passzívátor az meg a zománc lenne? Tehát supraluy zománc vagy würth zománc.
És megy a rücskó.

Ugye?
a ro55 elvileg rozsdamaró (passziváló  Huh), tehát nem a festéket marja hanem a rozsdát, és azt olvastam, hogy a würth is hasonló képességekkel rendelkezik
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29306 Dátum: 2008 Július 05, 17:57:34 »

Bááászki, ma reggel írtam ezekről a trutyikról ide, de most meg nincs sehol. 
Béna vagyok, biztos az elküld helyetta friss gombra nyomtam.  Undecided

Mindegy még egyszer biztos nem írom le.
Amúgy meg rozsdagátlónak állítólag  alegjobb a Body 960 2K
Paszivátorból meg kb mindegy jó a supralux is a Würth is csak drágább. würthös ember mondta, hogy gyakorlatilag az övék is ugyanaz.

Nah tehát összefoglalom: Ro55 helyett használjak würth-öt. Most ha jól értem ezek olyanok mint a kromofág. Lemarják az előző réteg szarokat a vasról.
Aztán lecsiszolom vasig. Aztán rozsdagátló alapozó: Body 960 2k.
Aztán passzívátor az meg a zománc lenne? Tehát supraluy zománc vagy würth zománc.
És megy a rücskó.

Ugye?
matchbox
« Hozzászólás #29305 Dátum: 2008 Július 05, 17:23:39 »

Ha már olaj:)
Nektek hány fokos az olajotok üzemi hőfokon? Úgy érzem csal a műszerem!
Városban nem igazán hajtva 70-75fok, városon kívül 80-85fok. Kb 4-5 kilóméteren melegszik be 70 fok körülire.
Ezek az értékek jók? mert azt hallottam hogy a bogár általában magasabb hőmérsékleten doolgozik!
Attól függ, hol van a jeladó: nekem az olaj-leeresztőcsavar helyén - én még ennél is alacsonyabb értékeket mérek.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29304 Dátum: 2008 Július 05, 14:53:56 »

Ha már olaj:)
Nektek hány fokos az olajotok üzemi hőfokon? Úgy érzem csal a műszerem!
Városban nem igazán hajtva 70-75fok, városon kívül 80-85fok. Kb 4-5 kilóméteren melegszik be 70 fok körülire.
Ezek az értékek jók? mert azt hallottam hogy a bogár általában magasabb hőmérsékleten doolgozik!
Ez így jó, ahogy írod.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #29303 Dátum: 2008 Július 05, 12:27:09 »

stunt beszélt valamikor régebben valami würth márkájú trutyiról, ami erre a célra teljesen kóser.
szerintem ezek teljesen korrekt értékek.
Bááászki, ma reggel írtam ezekről a trutyikról ide, de most meg nincs sehol. 
Béna vagyok, biztos az elküld helyetta friss gombra nyomtam.  Undecided

Mindegy még egyszer biztos nem írom le.
Amúgy meg rozsdagátlónak állítólag  alegjobb a Body 960 2K
Paszivátorból meg kb mindegy jó a supralux is a Würth is csak drágább. würthös ember mondta, hogy gyakorlatilag az övék is ugyanaz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #29302 Dátum: 2008 Július 05, 09:28:13 »

Tazoli!
Az RO55-öt felejtsd el!
Tapasztalatból tudom,hogy ha fennhagyod,vagy ledobja a festéket mint a rétestészta,vagy allulról szétmarja.
stunt beszélt valamikor régebben valami würth márkájú trutyiról, ami erre a célra teljesen kóser.

Ha már olaj:)
Nektek hány fokos az olajotok üzemi hőfokon? Úgy érzem csal a műszerem!
Városban nem igazán hajtva 70-75fok, városon kívül 80-85fok. Kb 4-5 kilóméteren melegszik be 70 fok körülire.
Ezek az értékek jók? mert azt hallottam hogy a bogár általában magasabb hőmérsékleten doolgozik!
szerintem ezek teljesen korrekt értékek.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #29301 Dátum: 2008 Július 05, 09:12:58 »

Nem tudom, de felhívod a homasitát és lehet hogy meg tudják mondani.
Ha már olaj:)
Nektek hány fokos az olajotok üzemi hőfokon? Úgy érzem csal a műszerem!
Városban nem igazán hajtva 70-75fok, városon kívül 80-85fok. Kb 4-5 kilóméteren melegszik be 70 fok körülire.
Ezek az értékek jók? mert azt hallottam hogy a bogár általában magasabb hőmérsékleten doolgozik!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #29300 Dátum: 2008 Július 04, 22:46:26 »

ro55.
Tazoli!
Az RO55-öt felejtsd el!
Tapasztalatból tudom,hogy ha fennhagyod,vagy ledobja a festéket mint a rétestészta,vagy allulról szétmarja.

Vagy ha használod,akkor valahogyan el kell alaposan tüntetni a felületről mint mondjuk a kromofágot.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #29299 Dátum: 2008 Július 04, 21:55:32 »

de az honan derul ki hogy ez jo-e az en pilot markaju muszeremhez?????
Nem tudom, de felhívod a homasitát és lehet hogy meg tudják mondani.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #29298 Dátum: 2008 Július 04, 21:34:29 »

Ültetés rula mi?!  Evil

Nesze, de mert csak jó kedvemben vagyok.  Wink
http://homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=371078370&kat=d5i&text=M%E9r%F5m%FBszer,%20m%FBszerh%E1z

<beszúrt kép törölve>
de az honan derul ki hogy ez jo-e az en pilot markaju muszeremhez?????

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29297 Dátum: 2008 Július 04, 21:18:24 »

ro55. aztán lecsisz, majd jön a kooróziógázló alapozó.Aztán egy vízhatlan festékrétek, legjobb valamilywn zománc festék.(fekete?) aztán erre az alvázvédő(rücsi?). MERT: az alvázvédő nem zár tökéletesen, sosem szabad magában használni!
igy van....

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #29296 Dátum: 2008 Július 04, 20:37:21 »

nekem az olaj leereszto csvarban volt benne a jelado 2evig semmi problema.
multheten viszot sikkerult oda baszni az aljat es megnyekkent a jelado.
ja es kulon nem lehet kapni csak muszerel egyutt fuck Tongue
Ültetés rula mi?!  Evil

Nesze, de mert csak jó kedvemben vagyok.  Wink
http://homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=371078370&kat=d5i&text=M%E9r%F5m%FBszer,%20m%FBszerh%E1z

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29295 Dátum: 2008 Július 04, 18:17:30 »

ro55. aztán lecsisz, majd jön a kooróziógázló alapozó.Aztán egy vízhatlan festékrétek, legjobb valamilywn zománc festék.(fekete?) aztán erre az alvázvédő(rücsi?). MERT: az alvázvédő nem zár tökéletesen, sosem szabad magában használni!

Császár vagy. Köszi!
Zománc ment a fellépőimre is. Alapozó majd zománc. Rücsit nem kapott. De alvázat meg kerékjárati íveket cask rücsizni kéne a kavicsok miatt... De akkor enniy, így nyomom majd, kössz!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29294 Dátum: 2008 Július 04, 18:09:18 »

Értem. És az alapozó alá, kell valami rozsdapasszíválló cucc?
Autófestékekkel külön foglalkozó boltba menjek (ilyet Dunaharasztin tudok), ott vegyek spéci alapozót, meg alvázvédőt? Mert én annó mikor a fellépőket festettem, és mondtam itt a "mezei" festékboltban hogy rozsdapasszívátor akkor nagy szemekkel bámultak rám és adtak alapozót ami vasra, rézre, aluminiumra volt jó.
Annó itt valaki említett valami kétkomponensű vackot amit már nem is lehet kapni festékboltokban mert környezetszennyező.
A lényeg ki a fing tud nekem elmagyarázni menetet, lépést, szereket, amikkel faszán megcsinálhatom majd az alját a gépnek......
ro55. aztán lecsisz, majd jön a kooróziógázló alapozó.Aztán egy vízhatlan festékrétek, legjobb valamilywn zománc festék.(fekete?) aztán erre az alvázvédő(rücsi?). MERT: az alvázvédő nem zár tökéletesen, sosem szabad magában használni!
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 04, 18:12:12 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #29293 Dátum: 2008 Július 04, 18:07:33 »

S ha mar itt tartunk vki nem tudja megmondani annak a csokanak az elerhetoseget aki alvaz meg ureg stb vedelmet csinal.a honlapjan ha nem tevedek van suzuki de talan t2 is a kepek kozott.na az ki?

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #29292 Dátum: 2008 Július 04, 18:03:57 »

Alapozó mindenképp kell, mert az egy tapadóhíd a fém-festék között.

Értem. És az alapozó alá, kell valami rozsdapasszíválló cucc?
Autófestékekkel külön foglalkozó boltba menjek (ilyet Dunaharasztin tudok), ott vegyek spéci alapozót, meg alvázvédőt? Mert én annó mikor a fellépőket festettem, és mondtam itt a "mezei" festékboltban hogy rozsdapasszívátor akkor nagy szemekkel bámultak rám és adtak alapozót ami vasra, rézre, aluminiumra volt jó.
Annó itt valaki említett valami kétkomponensű vackot amit már nem is lehet kapni festékboltokban mert környezetszennyező.
A lényeg ki a fing tud nekem elmagyarázni menetet, lépést, szereket, amikkel faszán megcsinálhatom majd az alját a gépnek......
Oldalak: 1 ... 1278 1279 1280 1281 1282 [1283] 1284 1285 1286 1287 1288 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.