www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 00:09:52

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1282 1283 1284 1285 1286 [1287] 1288 1289 1290 1291 1292 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15576646 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #29174 Dátum: 2008 Július 01, 19:42:14 »

Lecseréltem a motoron az ezüst gégecsöveket feketére,és tettem egy matricát a légszűrőház tetejére.

Most szerényebb a motor esztétikája,nem tűnik olyan csilli-villinek,de közelebb áll a gyári designhoz.
Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #29173 Dátum: 2008 Július 01, 19:41:51 »

Lecseréltem a motoron az ezüst gégecsöveket feketére,és tettem egy matricát a légszűrőház tetejére.

Most szerényebb a motor esztétikája,nem tűnik olyan csilli-villinek,de közelebb áll a gyári designhoz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Robpanzer
« Hozzászólás #29172 Dátum: 2008 Július 01, 19:26:22 »

Gratula!!
Ha hiszed ha nem, nekem ugyanez volt... Az AC-t nem lehet szétszedni? Akkor szereld le és alulról lökdösi egy tolórúd. Én annak ott egy csavarnyúzóval meglökdöstem (feldugtam neki Grin) és onnan már elindult a benzin. Lehetett látni ahogy szívja fel szépen.
Ha akkor sem akkor valahogy szét kell pedig szedni és a kis fúvókákat meg kell nézni... vagy ilyen kis szelepek azok. a visszaáramlónak, meg amiben a tankból jön a benya.

Szétszedni egyáltalán nem lehet... Szal, hogyha nem válik be ez a mdszer, amit amondtál, akkor veszek egy szédszethetőt, aztán felrakom azt.  Egyébként most egy pierburg van fennt.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29171 Dátum: 2008 Július 01, 19:17:48 »

üdvw!
a Km órán lehet valahogy állítani, hogy pontosabban mérjen?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29170 Dátum: 2008 Július 01, 19:01:00 »

Üdvw!
Sikerült betenni a motorháztetőt, és megkíséreltük a motor beindítását. Itt van egy kis probléma, ugyanis nem indul.  Az ac-ig megy a benzin (gondolom a gravitáció hatására) , de onnan nem. Mielőtt kivettük volna a motort működött...  Sajnos nem szétszerelhető az ac...  Megpróbáljam kífújni vmivel, hátha eltömődött?

Gratula!!
Ha hiszed ha nem, nekem ugyanez volt... Az AC-t nem lehet szétszedni? Akkor szereld le és alulról lökdösi egy tolórúd. Én annak ott egy csavarnyúzóval meglökdöstem (feldugtam neki Grin) és onnan már elindult a benzin. Lehetett látni ahogy szívja fel szépen.
Ha akkor sem akkor valahogy szét kell pedig szedni és a kis fúvókákat meg kell nézni... vagy ilyen kis szelepek azok. a visszaáramlónak, meg amiben a tankból jön a benya.
Robpanzer
« Hozzászólás #29169 Dátum: 2008 Július 01, 18:57:11 »

Üdvw!
Sikerült betenni a motorháztetőt, és megkíséreltük a motor beindítását. Itt van egy kis probléma, ugyanis nem indul.  Az ac-ig megy a benzin (gondolom a gravitáció hatására) , de onnan nem. Mielőtt kivettük volna a motort működött...  Sajnos nem szétszerelhető az ac...  Megpróbáljam kífújni vmivel, hátha eltömődött?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #29168 Dátum: 2008 Július 01, 16:46:55 »

Es ott is felig fel kellett emelni ?
nem, ott a földön áll  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29167 Dátum: 2008 Július 01, 16:44:12 »

Régi autóskönyvben olvastam ilyet, csak ott a kerékre tekertek pár menetet kötélből, és annak a végét rántják meg.
Es ott is felig fel kellett emelni ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29166 Dátum: 2008 Július 01, 16:40:09 »

igen, az világos Smiley
aztán már csak vigyázni kell, hogy elöbb vedd ki üresbe mielőtt leengeded  Evil

Régi autóskönyvben olvastam ilyet, csak ott a kerékre tekertek pár menetet kötélből, és annak a végét rántják meg.

VW Beetle - the original since 1938
xoyox
« Hozzászólás #29165 Dátum: 2008 Július 01, 16:30:54 »

Ez eleg hujesegnek hangzik... Ha megtekerem a kereket feloldalt felemelve az autot es beindul a motor (mert sebessegben van!) akkor vszeg leugrik a bakrol vagy az emelorol ...
Vagy a diffi miatt ketszer olyan gyorsan forog a felemelt kerek, mig a masik all?
En biztos nem csinalnam meg ... ;-)
probald ki, mielött hülyesegeket irogatsz  !
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29164 Dátum: 2008 Július 01, 16:12:33 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.
Ez eleg hujesegnek hangzik... Ha megtekerem a kereket feloldalt felemelve az autot es beindul a motor (mert sebessegben van!) akkor vszeg leugrik a bakrol vagy az emelorol ...
Vagy a diffi miatt ketszer olyan gyorsan forog a felemelt kerek, mig a masik all?
En biztos nem csinalnam meg ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #29163 Dátum: 2008 Július 01, 16:08:23 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.

igen, az világos Smiley
aztán már csak vigyázni kell, hogy elöbb vedd ki üresbe mielőtt leengeded  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29162 Dátum: 2008 Július 01, 16:05:21 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
xoyox
« Hozzászólás #29161 Dátum: 2008 Július 01, 15:39:05 »

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
elindul total könnyeden . . .
Ha tök szar az öninditod stb, csak aram legyen . . .
Tulajdonkeppen ugyanaz, mintha betolnad nem ? csak ott futni kene utana Smiley Grin Grin Grin
/ jo az öreg a haznal Smiley /
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #29160 Dátum: 2008 Július 01, 15:32:17 »

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
pityubá is tud extrém módon autót indítani Cheesy

en szetszereles elött ujra mennek vele, jobban leszükitenem a hibaforrast.
aztan 2 megoldas marad: Kupplung vagy feltengely
ha kupplung azt latni fogod, nyelestengely, bordak, tarcsa, rugok benne stb.
ha feltengely , akkor hatul felemel, kerek + 36-os anya le, es tengely huzogat ki be, közben forgat es masik oldalon, kell a masik kerek ellenkezö iranyban forogjon
ha kottyanik, vagy a masik oldal nem forog, akkor szetszed
persze igy innen föleg nehez. ezert elötte kiados menet-proba !
/ valakivel, aki ha kell hazahuz /
meg egy :

Egyik fel hatul felemel, es kerek forgat ide-oda .
Ez arra jo, hogy a sebvaltot erezd jo-e a kapcsolat.
Ha sebbe van kapcsolva -2- akkor erezhetö esetleg a hiba( ha van )
/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt


köszi, próbálkozni fogok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #29159 Dátum: 2008 Július 01, 15:29:35 »


/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt


micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
xoyox
« Hozzászólás #29158 Dátum: 2008 Július 01, 15:23:39 »

egy intenzív balkanyarnál jött a hiba ésegy másiknál nyomtalanul eltűnt
en szetszereles elött ujra mennek vele, jobban leszükitenem a hibaforrast.
aztan 2 megoldas marad: Kupplung vagy feltengely
ha kupplung azt latni fogod, nyelestengely, bordak, tarcsa, rugok benne stb.
ha feltengely , akkor hatul felemel, kerek + 36-os anya le, es tengely huzogat ki be, közben forgat es masik oldalon, kell a masik kerek ellenkezö iranyban forogjon
ha kottyanik, vagy a masik oldal nem forog, akkor szetszed
persze igy innen föleg nehez. ezert elötte kiados menet-proba !
/ valakivel, aki ha kell hazahuz /
meg egy :

Egyik fel hatul felemel, es kerek forgat ide-oda .
Ez arra jo, hogy a sebvaltot erezd jo-e a kapcsolat.
Ha sebbe van kapcsolva -2- akkor erezhetö esetleg a hiba( ha van )
/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #29157 Dátum: 2008 Július 01, 14:38:00 »

mivel kanyarban vetted eszre a hibat gondoltam egy feltengely Seegergyürü töresre . . .
ha nem, akkor szerelesi hiba lehet valahol a Kupplung körül. meg kell nezni-motor ujra ki. mas nem jut eszembe
egy intenzív balkanyarnál jött a hiba ésegy másiknál nyomtalanul eltűnt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
xoyox
« Hozzászólás #29156 Dátum: 2008 Július 01, 14:02:13 »

csak motor felújítás volt, a váltóhoz max addig nyúltunk, amíg leszedtük róla a motort. nem volt kerregés, vagy csattogás, inkább mintha a motor magában pörögne. kuplung lett cserélve
mivel kanyarban vetted eszre a hibat gondoltam egy feltengely Seegergyürü töresre . . .
ha nem, akkor szerelesi hiba lehet valahol a Kupplung körül. meg kell nezni-motor ujra ki. mas nem jut eszembe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #29155 Dátum: 2008 Július 01, 13:46:27 »

az a kerdes csereltel-e benne feltengelyt ?
amit stunt irt ott ( ha az a baj ) ott szetcsuszhatott a meghajtas .
 kerreges szerü hang volt ? vagy kattogas ? 
csak motor felújítás volt, a váltóhoz max addig nyúltunk, amíg leszedtük róla a motort. nem volt kerregés, vagy csattogás, inkább mintha a motor magában pörögne. kuplung lett cserélve

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29154 Dátum: 2008 Július 01, 13:13:40 »

Aztathittem, hogy az már a difibe megy közvetlenül.

Féltengely is lehet, főleg, ha olajos. A belső kihajtása.
xoyox
« Hozzászólás #29153 Dátum: 2008 Július 01, 12:01:20 »

az a kerdes csereltel-e benne feltengelyt ?
amit stunt irt ott ( ha az a baj ) ott szetcsuszhatott a meghajtas .
 kerreges szerü hang volt ? vagy kattogas ? 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29152 Dátum: 2008 Július 01, 10:04:53 »

tőlem az is lehet, az elvileg nem lett bántva. igazából nehéz elmondani milyen érzés volt és most nem is produkálja, így nehéz bizonyítani is :S

Féltengely is lehet, főleg, ha olajos. A belső kihajtása.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #29151 Dátum: 2008 Július 01, 09:32:08 »

Difi?

tőlem az is lehet, az elvileg nem lett bántva. igazából nehéz elmondani milyen érzés volt és most nem is produkálja, így nehéz bizonyítani is :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29150 Dátum: 2008 Július 01, 09:20:09 »

Difi?

ma megindultam a bogárral, vettem egy 90 fokos kanyart nagyobb tempóval, ami után mintha elkezdett volna csúszni a kplunk, vagy nemis tudom hogym ondjam. fura hang, pörgött a motor, de nem ment. aztán leállítás, újraindítás és jó. és nincs is windows rajta. elindultam, megint az előbbi jelenség. fleadtam, elkínlódtam magam hazáig, az utolsó előtti kanyart is a lehetőségekhez képest nagy tempóval vettem, ugyancsak balos és láss csodát, hibátlanul ment.

a motor most lett felújítva, kuplung is új. fogalmam nincs mi lehet  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #29149 Dátum: 2008 Június 30, 23:49:08 »

ma megindultam a bogárral, vettem egy 90 fokos kanyart nagyobb tempóval, ami után mintha elkezdett volna csúszni a kplunk, vagy nemis tudom hogym ondjam. fura hang, pörgött a motor, de nem ment. aztán leállítás, újraindítás és jó. és nincs is windows rajta. elindultam, megint az előbbi jelenség. fleadtam, elkínlódtam magam hazáig, az utolsó előtti kanyart is a lehetőségekhez képest nagy tempóval vettem, ugyancsak balos és láss csodát, hibátlanul ment.

a motor most lett felújítva, kuplung is új. fogalmam nincs mi lehet  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29148 Dátum: 2008 Június 30, 22:39:24 »

igazad van félreérthető voltam szóval természetesen cserélni kell lökörudat ha másfajta a pumpa, úgy értettem hogy nem feltétlen kell AC-t cserélni generátorosításkor
Többféle AC-van, nekem beleért.

Rudat tényleg kell cserélni az új AC-hoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29147 Dátum: 2008 Június 30, 22:09:03 »

Ha pumpat cserelsz egyik fajtarol a masikra akkor kell (nem a fedele szamit, a talpanak a magassaga-szoge)
A buszomban egyebkent magasabbik van, es koszoni kenyelmesen elvan a generator mellett  Wink
Mellesleg szinten 30 PICT-3

igazad van félreérthető voltam szóval természetesen cserélni kell lökörudat ha másfajta a pumpa, úgy értettem hogy nem feltétlen kell AC-t cserélni generátorosításkor
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #29146 Dátum: 2008 Június 30, 21:52:40 »

én nem cseréltem AC-t (kúpos tetején egy csavaros pierburg) és karbit sem reszelgettem (30pict3) mégis elfért minden
Ha pumpat cserelsz egyik fajtarol a masikra akkor kell (nem a fedele szamit, a talpanak a magassaga-szoge)
A buszomban egyebkent magasabbik van, es koszoni kenyelmesen elvan a generator mellett  Wink
Mellesleg szinten 30 PICT-3

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29145 Dátum: 2008 Június 30, 21:28:56 »

Az AC pumpa nyomroudjanak a csereje is kell. (magas verzio asszem 108, a dontott generatorhoz valo 100 mm-es hosszu csak)

én nem cseréltem AC-t (kúpos tetején egy csavaros pierburg) és karbit sem reszelgettem (30pict3) mégis elfért minden
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #29144 Dátum: 2008 Június 30, 21:22:53 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.
Az AC pumpa nyomroudjanak a csereje is kell. (magas verzio asszem 108, a dontott generatorhoz valo 100 mm-es hosszu csak)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29143 Dátum: 2008 Június 30, 20:46:04 »

kéne tudni mi van karbiba?
majd megnézem,van vmi másik garnitúra fúvóka garnitúrám.de belefáradtam az állitgatásba. Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29142 Dátum: 2008 Június 30, 20:37:03 »

ezt a karbi,és a szivócsonk közé??ez megoldás??
elmegyek majd összehangoltatni,mert nem az igazi.2000 fölött már jó.alatta hmm..
kéne tudni mi van karbiba?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29141 Dátum: 2008 Június 30, 18:51:30 »

venni nem veszek mert 16000ft egyhez, ellenben van egy tábla 5mm-es bakelit lemezem Grin Grin Grin
ezt a karbi,és a szivócsonk közé??ez megoldás??
elmegyek majd összehangoltatni,mert nem az igazi.2000 fölött már jó.alatta hmm..
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29140 Dátum: 2008 Június 30, 18:42:57 »

a témáról jut eszembe!van olyan gondom is,h behalt a fesszabályzóm.generátor van fent,és régebbe elkezdte enni a szabályzókat,és ha pár 4-5 napot állt a gép,leszivta valami az aksit.aztán kitaláltam,h bekötök lada fesszabályzót,ez 900 pénz csak.igaz visszajelzés nincs,de van töltésmérő órám.a lada fesszabályzó,kb 3 hónap,6 hónap,1 éveket kibir,mikor behal,gariba kicseréltetem.az a gondom,h most megint behalt a szabályzóm,17,8 v töltött.hoztam újat helyette,ez meg 17,5. nem értem,hoztam másikat,holnap bepróbálom.
ha jól agyalok elvileg szabályzó gonja van,de ha 2 újjal se jó,esetleg a diódasortól csinálhat ilyet???
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29139 Dátum: 2008 Június 30, 17:15:26 »

Van ami dinamóhoz volt, és elfér. De kocoghat hozzá.

utánygártott, sárgarész színű brazil ac pumpám van, mint ezen:
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29138 Dátum: 2008 Június 30, 17:13:17 »


Duplakarbi? Mert ha nem, akkor kell kicsit reszelni a gyorsítószivattyú karjánál. Egyébként a régi jó szögletes fejű, szerelhető AC elfér.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29137 Dátum: 2008 Június 30, 16:33:23 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

utánygártott, sárgarész színű brazil ac pumpám van, mint ezen:




 így alakult a cserebere, tlap, fesszab lesz hozzá Smiley , elvileg tehát majdnem plágennpléj, csak más a vezetékelés, ha za ac t nem kell cserélni. akkor nézek kapcsrajzot hozzájuk.

« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 30, 16:35:30 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29136 Dátum: 2008 Június 30, 16:13:03 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

AC?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29135 Dátum: 2008 Június 30, 16:08:58 »

emberek, dinamó ==> generátor konverzió mekkora meló ?

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1282 1283 1284 1285 1286 [1287] 1288 1289 1290 1291 1292 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.203 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.