www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 21:42:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1282 1283 1284 1285 1286 [1287] 1288 1289 1290 1291 1292 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14682247 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #29171 Dátum: 2008 Július 01, 19:17:48 »

üdvw!
a Km órán lehet valahogy állítani, hogy pontosabban mérjen?

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #29170 Dátum: 2008 Július 01, 19:01:00 »

Üdvw!
Sikerült betenni a motorháztetőt, és megkíséreltük a motor beindítását. Itt van egy kis probléma, ugyanis nem indul.  Az ac-ig megy a benzin (gondolom a gravitáció hatására) , de onnan nem. Mielőtt kivettük volna a motort működött...  Sajnos nem szétszerelhető az ac...  Megpróbáljam kífújni vmivel, hátha eltömődött?

Gratula!!
Ha hiszed ha nem, nekem ugyanez volt... Az AC-t nem lehet szétszedni? Akkor szereld le és alulról lökdösi egy tolórúd. Én annak ott egy csavarnyúzóval meglökdöstem (feldugtam neki Grin) és onnan már elindult a benzin. Lehetett látni ahogy szívja fel szépen.
Ha akkor sem akkor valahogy szét kell pedig szedni és a kis fúvókákat meg kell nézni... vagy ilyen kis szelepek azok. a visszaáramlónak, meg amiben a tankból jön a benya.
Robpanzer
« Hozzászólás #29169 Dátum: 2008 Július 01, 18:57:11 »

Üdvw!
Sikerült betenni a motorháztetőt, és megkíséreltük a motor beindítását. Itt van egy kis probléma, ugyanis nem indul.  Az ac-ig megy a benzin (gondolom a gravitáció hatására) , de onnan nem. Mielőtt kivettük volna a motort működött...  Sajnos nem szétszerelhető az ac...  Megpróbáljam kífújni vmivel, hátha eltömődött?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #29168 Dátum: 2008 Július 01, 16:46:55 »

Es ott is felig fel kellett emelni ?
nem, ott a földön áll  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29167 Dátum: 2008 Július 01, 16:44:12 »

Régi autóskönyvben olvastam ilyet, csak ott a kerékre tekertek pár menetet kötélből, és annak a végét rántják meg.
Es ott is felig fel kellett emelni ?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29166 Dátum: 2008 Július 01, 16:40:09 »

igen, az világos Smiley
aztán már csak vigyázni kell, hogy elöbb vedd ki üresbe mielőtt leengeded  Evil

Régi autóskönyvben olvastam ilyet, csak ott a kerékre tekertek pár menetet kötélből, és annak a végét rántják meg.

VW Beetle - the original since 1938
xoyox
« Hozzászólás #29165 Dátum: 2008 Július 01, 16:30:54 »

Ez eleg hujesegnek hangzik... Ha megtekerem a kereket feloldalt felemelve az autot es beindul a motor (mert sebessegben van!) akkor vszeg leugrik a bakrol vagy az emelorol ...
Vagy a diffi miatt ketszer olyan gyorsan forog a felemelt kerek, mig a masik all?
En biztos nem csinalnam meg ... ;-)
probald ki, mielött hülyesegeket irogatsz  !
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29164 Dátum: 2008 Július 01, 16:12:33 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.
Ez eleg hujesegnek hangzik... Ha megtekerem a kereket feloldalt felemelve az autot es beindul a motor (mert sebessegben van!) akkor vszeg leugrik a bakrol vagy az emelorol ...
Vagy a diffi miatt ketszer olyan gyorsan forog a felemelt kerek, mig a masik all?
En biztos nem csinalnam meg ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #29163 Dátum: 2008 Július 01, 16:08:23 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.

igen, az világos Smiley
aztán már csak vigyázni kell, hogy elöbb vedd ki üresbe mielőtt leengeded  Evil
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29162 Dátum: 2008 Július 01, 16:05:21 »

De csak az egyik oldalt kell emelni, különben nem megy - ha jól sejtem.

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
xoyox
« Hozzászólás #29161 Dátum: 2008 Július 01, 15:39:05 »

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
elindul total könnyeden . . .
Ha tök szar az öninditod stb, csak aram legyen . . .
Tulajdonkeppen ugyanaz, mintha betolnad nem ? csak ott futni kene utana Smiley Grin Grin Grin
/ jo az öreg a haznal Smiley /
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #29160 Dátum: 2008 Július 01, 15:32:17 »

micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
pityubá is tud extrém módon autót indítani Cheesy

en szetszereles elött ujra mennek vele, jobban leszükitenem a hibaforrast.
aztan 2 megoldas marad: Kupplung vagy feltengely
ha kupplung azt latni fogod, nyelestengely, bordak, tarcsa, rugok benne stb.
ha feltengely , akkor hatul felemel, kerek + 36-os anya le, es tengely huzogat ki be, közben forgat es masik oldalon, kell a masik kerek ellenkezö iranyban forogjon
ha kottyanik, vagy a masik oldal nem forog, akkor szetszed
persze igy innen föleg nehez. ezert elötte kiados menet-proba !
/ valakivel, aki ha kell hazahuz /
meg egy :

Egyik fel hatul felemel, es kerek forgat ide-oda .
Ez arra jo, hogy a sebvaltot erezd jo-e a kapcsolat.
Ha sebbe van kapcsolva -2- akkor erezhetö esetleg a hiba( ha van )
/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt


köszi, próbálkozni fogok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18505


1969

« Hozzászólás #29159 Dátum: 2008 Július 01, 15:29:35 »


/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt


micsoda?

gyújtást ráadtad, 2esbe tetted, felemelted emelővel és kézzel megforgattad a kereket és beindult? : )))
hát ilyet ki nem találtam volna magamtól Grin
xoyox
« Hozzászólás #29158 Dátum: 2008 Július 01, 15:23:39 »

egy intenzív balkanyarnál jött a hiba ésegy másiknál nyomtalanul eltűnt
en szetszereles elött ujra mennek vele, jobban leszükitenem a hibaforrast.
aztan 2 megoldas marad: Kupplung vagy feltengely
ha kupplung azt latni fogod, nyelestengely, bordak, tarcsa, rugok benne stb.
ha feltengely , akkor hatul felemel, kerek + 36-os anya le, es tengely huzogat ki be, közben forgat es masik oldalon, kell a masik kerek ellenkezö iranyban forogjon
ha kottyanik, vagy a masik oldal nem forog, akkor szetszed
persze igy innen föleg nehez. ezert elötte kiados menet-proba !
/ valakivel, aki ha kell hazahuz /
meg egy :

Egyik fel hatul felemel, es kerek forgat ide-oda .
Ez arra jo, hogy a sebvaltot erezd jo-e a kapcsolat.
Ha sebbe van kapcsolva -2- akkor erezhetö esetleg a hiba( ha van )
/ ha gyujtas lenne es 2-es sebesseg bekapcsova lenne, elindulna a motor- elörefele tekerve persze a kerek Smiley  /
en soxor inditottam igy a Lavinat a vasarlas utan, mert a starter tönkre volt

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #29157 Dátum: 2008 Július 01, 14:38:00 »

mivel kanyarban vetted eszre a hibat gondoltam egy feltengely Seegergyürü töresre . . .
ha nem, akkor szerelesi hiba lehet valahol a Kupplung körül. meg kell nezni-motor ujra ki. mas nem jut eszembe
egy intenzív balkanyarnál jött a hiba ésegy másiknál nyomtalanul eltűnt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
xoyox
« Hozzászólás #29156 Dátum: 2008 Július 01, 14:02:13 »

csak motor felújítás volt, a váltóhoz max addig nyúltunk, amíg leszedtük róla a motort. nem volt kerregés, vagy csattogás, inkább mintha a motor magában pörögne. kuplung lett cserélve
mivel kanyarban vetted eszre a hibat gondoltam egy feltengely Seegergyürü töresre . . .
ha nem, akkor szerelesi hiba lehet valahol a Kupplung körül. meg kell nezni-motor ujra ki. mas nem jut eszembe
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #29155 Dátum: 2008 Július 01, 13:46:27 »

az a kerdes csereltel-e benne feltengelyt ?
amit stunt irt ott ( ha az a baj ) ott szetcsuszhatott a meghajtas .
 kerreges szerü hang volt ? vagy kattogas ? 
csak motor felújítás volt, a váltóhoz max addig nyúltunk, amíg leszedtük róla a motort. nem volt kerregés, vagy csattogás, inkább mintha a motor magában pörögne. kuplung lett cserélve

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29154 Dátum: 2008 Július 01, 13:13:40 »

Aztathittem, hogy az már a difibe megy közvetlenül.

Féltengely is lehet, főleg, ha olajos. A belső kihajtása.
xoyox
« Hozzászólás #29153 Dátum: 2008 Július 01, 12:01:20 »

az a kerdes csereltel-e benne feltengelyt ?
amit stunt irt ott ( ha az a baj ) ott szetcsuszhatott a meghajtas .
 kerreges szerü hang volt ? vagy kattogas ? 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29152 Dátum: 2008 Július 01, 10:04:53 »

tőlem az is lehet, az elvileg nem lett bántva. igazából nehéz elmondani milyen érzés volt és most nem is produkálja, így nehéz bizonyítani is :S

Féltengely is lehet, főleg, ha olajos. A belső kihajtása.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #29151 Dátum: 2008 Július 01, 09:32:08 »

Difi?

tőlem az is lehet, az elvileg nem lett bántva. igazából nehéz elmondani milyen érzés volt és most nem is produkálja, így nehéz bizonyítani is :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29150 Dátum: 2008 Július 01, 09:20:09 »

Difi?

ma megindultam a bogárral, vettem egy 90 fokos kanyart nagyobb tempóval, ami után mintha elkezdett volna csúszni a kplunk, vagy nemis tudom hogym ondjam. fura hang, pörgött a motor, de nem ment. aztán leállítás, újraindítás és jó. és nincs is windows rajta. elindultam, megint az előbbi jelenség. fleadtam, elkínlódtam magam hazáig, az utolsó előtti kanyart is a lehetőségekhez képest nagy tempóval vettem, ugyancsak balos és láss csodát, hibátlanul ment.

a motor most lett felújítva, kuplung is új. fogalmam nincs mi lehet  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #29149 Dátum: 2008 Június 30, 23:49:08 »

ma megindultam a bogárral, vettem egy 90 fokos kanyart nagyobb tempóval, ami után mintha elkezdett volna csúszni a kplunk, vagy nemis tudom hogym ondjam. fura hang, pörgött a motor, de nem ment. aztán leállítás, újraindítás és jó. és nincs is windows rajta. elindultam, megint az előbbi jelenség. fleadtam, elkínlódtam magam hazáig, az utolsó előtti kanyart is a lehetőségekhez képest nagy tempóval vettem, ugyancsak balos és láss csodát, hibátlanul ment.

a motor most lett felújítva, kuplung is új. fogalmam nincs mi lehet  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29148 Dátum: 2008 Június 30, 22:39:24 »

igazad van félreérthető voltam szóval természetesen cserélni kell lökörudat ha másfajta a pumpa, úgy értettem hogy nem feltétlen kell AC-t cserélni generátorosításkor
Többféle AC-van, nekem beleért.

Rudat tényleg kell cserélni az új AC-hoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29147 Dátum: 2008 Június 30, 22:09:03 »

Ha pumpat cserelsz egyik fajtarol a masikra akkor kell (nem a fedele szamit, a talpanak a magassaga-szoge)
A buszomban egyebkent magasabbik van, es koszoni kenyelmesen elvan a generator mellett  Wink
Mellesleg szinten 30 PICT-3

igazad van félreérthető voltam szóval természetesen cserélni kell lökörudat ha másfajta a pumpa, úgy értettem hogy nem feltétlen kell AC-t cserélni generátorosításkor
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #29146 Dátum: 2008 Június 30, 21:52:40 »

én nem cseréltem AC-t (kúpos tetején egy csavaros pierburg) és karbit sem reszelgettem (30pict3) mégis elfért minden
Ha pumpat cserelsz egyik fajtarol a masikra akkor kell (nem a fedele szamit, a talpanak a magassaga-szoge)
A buszomban egyebkent magasabbik van, es koszoni kenyelmesen elvan a generator mellett  Wink
Mellesleg szinten 30 PICT-3

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #29145 Dátum: 2008 Június 30, 21:28:56 »

Az AC pumpa nyomroudjanak a csereje is kell. (magas verzio asszem 108, a dontott generatorhoz valo 100 mm-es hosszu csak)

én nem cseréltem AC-t (kúpos tetején egy csavaros pierburg) és karbit sem reszelgettem (30pict3) mégis elfért minden
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #29144 Dátum: 2008 Június 30, 21:22:53 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.
Az AC pumpa nyomroudjanak a csereje is kell. (magas verzio asszem 108, a dontott generatorhoz valo 100 mm-es hosszu csak)

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29143 Dátum: 2008 Június 30, 20:46:04 »

kéne tudni mi van karbiba?
majd megnézem,van vmi másik garnitúra fúvóka garnitúrám.de belefáradtam az állitgatásba. Roll Eyes
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29142 Dátum: 2008 Június 30, 20:37:03 »

ezt a karbi,és a szivócsonk közé??ez megoldás??
elmegyek majd összehangoltatni,mert nem az igazi.2000 fölött már jó.alatta hmm..
kéne tudni mi van karbiba?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29141 Dátum: 2008 Június 30, 18:51:30 »

venni nem veszek mert 16000ft egyhez, ellenben van egy tábla 5mm-es bakelit lemezem Grin Grin Grin
ezt a karbi,és a szivócsonk közé??ez megoldás??
elmegyek majd összehangoltatni,mert nem az igazi.2000 fölött már jó.alatta hmm..
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #29140 Dátum: 2008 Június 30, 18:42:57 »

a témáról jut eszembe!van olyan gondom is,h behalt a fesszabályzóm.generátor van fent,és régebbe elkezdte enni a szabályzókat,és ha pár 4-5 napot állt a gép,leszivta valami az aksit.aztán kitaláltam,h bekötök lada fesszabályzót,ez 900 pénz csak.igaz visszajelzés nincs,de van töltésmérő órám.a lada fesszabályzó,kb 3 hónap,6 hónap,1 éveket kibir,mikor behal,gariba kicseréltetem.az a gondom,h most megint behalt a szabályzóm,17,8 v töltött.hoztam újat helyette,ez meg 17,5. nem értem,hoztam másikat,holnap bepróbálom.
ha jól agyalok elvileg szabályzó gonja van,de ha 2 újjal se jó,esetleg a diódasortól csinálhat ilyet???
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #29139 Dátum: 2008 Június 30, 17:15:26 »

Van ami dinamóhoz volt, és elfér. De kocoghat hozzá.

utánygártott, sárgarész színű brazil ac pumpám van, mint ezen:
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29138 Dátum: 2008 Június 30, 17:13:17 »


Duplakarbi? Mert ha nem, akkor kell kicsit reszelni a gyorsítószivattyú karjánál. Egyébként a régi jó szögletes fejű, szerelhető AC elfér.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29137 Dátum: 2008 Június 30, 16:33:23 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

utánygártott, sárgarész színű brazil ac pumpám van, mint ezen:




 így alakult a cserebere, tlap, fesszab lesz hozzá Smiley , elvileg tehát majdnem plágennpléj, csak más a vezetékelés, ha za ac t nem kell cserélni. akkor nézek kapcsrajzot hozzájuk.

« Utoljára szerkesztve: 2008 Június 30, 16:35:30 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29136 Dátum: 2008 Június 30, 16:13:03 »

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

AC?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #29135 Dátum: 2008 Június 30, 16:08:58 »

emberek, dinamó ==> generátor konverzió mekkora meló ?

Új talp, új AC pumpa (régi nem fér el) és a vezetékelése is kicsit más, valamint a fesz-szabályzója. Nem ördöngősség, de 20 perc alatt nincs meg.

És szvsz teljesen felesleges.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29134 Dátum: 2008 Június 30, 16:06:22 »

emberek, dinamó ==> generátor konverzió mekkora meló ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #29133 Dátum: 2008 Június 30, 15:04:41 »

Miért nem a tank alatt húzod le?
egyszerűbb a motortérben szerintem és ha ott van elöregedve a cső vége, könnyebb levágni. legalábbis én ott csinálnám.

de gondoltam, pont azt idézted Grin
viszont a mondat 2. rész az hasznos, tehát ha a motornál a bemzincsövet lehúzom, akkor ott vákuum nékül kifolyik ami a csőbe + tankba van?
(próbálkozni nem szeretek, inkább kérdezek)
jatélleg, a végét nem figyeltem. amúgy mi baj a műanyag kannával? (semmi). megdönteni nem kell, az aljáról úgysem tudod leszívni, ami meg fent nem jön ki, az kijön lent. én beruháznék ilyen rázós végű vagy milyen leszívóra, újabban nem finom a benzin, hétvégén kóstoltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #29132 Dátum: 2008 Június 30, 14:59:45 »

de gondoltam, pont azt idézted Grin
viszont a mondat 2. rész az hasznos, tehát ha a motornál a bemzincsövet lehúzom, akkor ott vákuum nékül kifolyik ami a csőbe + tankba van?
(próbálkozni nem szeretek, inkább kérdezek)

Miért nem a tank alatt húzod le?

VW Beetle - the original since 1938
Oldalak: 1 ... 1282 1283 1284 1285 1286 [1287] 1288 1289 1290 1291 1292 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.