www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 07:19:27

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1346 1347 1348 1349 1350 [1351] 1352 1353 1354 1355 1356 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13279551 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #26598 Dátum: 2008 április 06, 19:54:28 »

 Sad

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #26597 Dátum: 2008 április 06, 19:54:06 »

képen is látszik a különbség.Talán!

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #26596 Dátum: 2008 április 06, 19:51:54 »

Hát nem sokan vagytok most fórumon,de talán kapok választ :)Az normális,hogy olajos féltengely szimeringezésnél (komplett szimering csomag,Hudák Mihálytól) a külső távtartóba az O gyűrű logyog? A régi nagyobbnak tűnik,és lapos,valamint slég az egyik oldala,gondolva jobb felfekvés miatt.Mivel a távtartoba meg van a helye.Gondolom elhasználódott az O gyűrű (régi) ezért is nagyobb. A gondom tehát az,hogyaz Új gyűrű logyog a távtartó és az alátét között.Akkor meg minek?Valaki,még most csinálok bogáron elösször Roll Eyes

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26595 Dátum: 2008 április 06, 19:35:31 »

Hallosztok! Visszatértem hétvégéről, viszont most abszolút semmit nem tudtam megcsinálni amit beterveztem...  Embarrassed
Nekiálltam az emelőpontok leflexelését, de rájöttem hogy autó alá görnyedve, féloldalasan, nulla rutinnal ezt lehetlen lekapni. Uh. ha valaki csinált már ilyet, és biztos kézzel le tudná nekem kapni a két emelőpontot azonnal jelezzen. Nem mertem nekiesni mert elég necces hogy belevágok a k*rvavékony alvázlemezbe. Alig férni hozzá, legalábbis nekem nem ment...  Cry Az egyik oldala naggyából lentvan, de meguntam 4 órán át tartó bszakodás után azt úgyhagytam most, mondom rohadjon le a fszomba....

Viszont a fellépőket viszaraktam immáron lefestve faszányosan, de díszlécek csak mutatóban vannak bent a kocsiban, mert várok a bolhákra amikkel fel lehet pattintani... Az crusie night-ra lesz talán meg.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26594 Dátum: 2008 április 06, 15:21:52 »

szakértő urak:
létezik több fajta patkólámpás hátsó sárvédő?

levettem a sajátomat, és feltettem a helyére egy másikat, a lámpát tökéletesen fel tudtam rakni, a lyukak kb jó helyen voltak a felfogatásnál is, de a lökőst nem tudom visszatenni. nagyon lent van a kivágás a sárvédőn.. lehet hogy spár hátsó sárvédő és annak alacsonyabban van a gömbölyű lökős felfogatása??
a patkó és a tojás hátsólámpa felfogatási pontjai megegyeznek?
Nekem utángyártott vs. eredetinél volt ugyanez, meg a lámpa is kicsit feljebb esett nekem anno.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #26593 Dátum: 2008 április 06, 15:03:27 »

Mai:
Mégis lesz nyárim szombatra...

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #26592 Dátum: 2008 április 06, 14:41:48 »

Nem akart engedni a képen látható csavar és ahogy erölködtem, megcsúszott a krovafej (ami szintén picit kopott), aztán tovább próbálkoztam (egyéb kulcsokkal is), de a dolog megismétlődött. Most így néz ki a csavar.
Hogyan tudnám mégis kicsavarni? Végső esetben levágom a fejét. Hegesztő cuccom nincs, ha azt javasolnátok, hogy hegesszek valami kart a csavar fejéhez. Ötletparádét kérek!
svédfogó, amíg van elég hely és nem téped le a fejet, bármit kihoz. mondjuk kis csavarlazító/melegítés sem rossz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26591 Dátum: 2008 április 06, 14:14:12 »

szakértő urak:
létezik több fajta patkólámpás hátsó sárvédő?

levettem a sajátomat, és feltettem a helyére egy másikat, a lámpát tökéletesen fel tudtam rakni, a lyukak kb jó helyen voltak a felfogatásnál is, de a lökőst nem tudom visszatenni. nagyon lent van a kivágás a sárvédőn.. lehet hogy spár hátsó sárvédő és annak alacsonyabban van a gömbölyű lökős felfogatása??
a patkó és a tojás hátsólámpa felfogatási pontjai megegyeznek?
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26590 Dátum: 2008 április 06, 12:13:34 »

nekem beér a fellépő alá is kicsit
oks, akkor megszeparálom h jó legyen...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26589 Dátum: 2008 április 06, 12:10:16 »

Sárvédő kédernek meddig kell mennie....? konkrétan a hátsó érdekel, egészen fellépőig vagy lejjebb?? mert emiatt nem tudom rendesen feltenni fellépőt!
nekem beér a fellépő alá is kicsit
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #26588 Dátum: 2008 április 06, 11:50:24 »

Sárvédő kédernek meddig kell mennie....? konkrétan a hátsó érdekel, egészen fellépőig vagy lejjebb?? mert emiatt nem tudom rendesen feltenni fellépőt!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26587 Dátum: 2008 április 06, 11:01:30 »

akril vagy nitrobázisu a 2 k festékek?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26586 Dátum: 2008 április 06, 10:48:41 »

megharapott vagy mi?  Cheesy

jamajdnem vigyáztam hogy ne hogy megsércsem erre eldobtam véletlenül  Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #26585 Dátum: 2008 április 06, 10:46:45 »

deig még rajta van pedig el si dobtam véletlenül az egyiket repült vagy 5m t
megharapott vagy mi?  Cheesy

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26584 Dátum: 2008 április 06, 10:42:24 »

A keretek vegulis nincsenek annyira mechanikai hatasnak kiteve, de a kilincseket allandoan taperolod, szerintem eleg gyorsan lejon majd rola a festek. De majd meglatjuk ... :-)

deig még rajta van pedig el si dobtam véletlenül az egyiket repült vagy 5m t

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26583 Dátum: 2008 április 06, 10:41:25 »

de jo mert én csak a kilincseket meg a kereteket lefujta
A keretek vegulis nincsenek annyira mechanikai hatasnak kiteve, de a kilincseket allandoan taperolod, szerintem eleg gyorsan lejon majd rola a festek. De majd meglatjuk ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26582 Dátum: 2008 április 06, 10:38:18 »

Igy van.

de jo mert én csak a kilincseket meg a kereteket lefujta

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26581 Dátum: 2008 április 06, 10:35:26 »

szerintem egy beáldozható darabot jól megcsiszolni.
Igy van.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #26580 Dátum: 2008 április 06, 10:31:58 »

mit kel vele csinálni hogy ne jöjön le??
szerintem egy beáldozható darabot jól megcsiszolni.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26579 Dátum: 2008 április 06, 10:30:48 »

nem, le fog pattogzani mint öreg lábasról a zománcfesték.

mit kel vele csinálni hogy ne jöjön le??

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26578 Dátum: 2008 április 06, 10:29:34 »

le is lesz foliázva csak érdekelne hogy mi történik vele ( kilincsek stb) rajta marad e?
szerintem lepereg, az nagyon sima felulet...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26577 Dátum: 2008 április 06, 10:28:59 »

le is lesz foliázva csak érdekelne hogy mi történik vele ( kilincsek stb) rajta marad e?
nem, le fog pattogzani mint öreg lábasról a zománcfesték.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26576 Dátum: 2008 április 06, 10:15:16 »

Azt mondtad lefoliazod alatta, nem baszod el azt a szuperzsirkiraly kromot! :-)

le is lesz foliázva csak érdekelne hogy mi történik vele ( kilincsek stb) rajta marad e?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26575 Dátum: 2008 április 06, 10:14:09 »

a kromra hogy tapad a festék (lökös)
Azt mondtad lefoliazod alatta, nem baszod el azt a szuperzsirkiraly kromot! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26574 Dátum: 2008 április 06, 10:12:56 »

a kromra hogy tapad a festék (lökös)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #26573 Dátum: 2008 április 06, 01:27:29 »

Nem akart engedni a képen látható csavar és ahogy erölködtem, megcsúszott a krovafej (ami szintén picit kopott), aztán tovább próbálkoztam (egyéb kulcsokkal is), de a dolog megismétlődött. Most így néz ki a csavar.
Hogyan tudnám mégis kicsavarni? Végső esetben levágom a fejét. Hegesztő cuccom nincs, ha azt javasolnátok, hogy hegesszek valami kart a csavar fejéhez. Ötletparádét kérek!
Én a makacs csavarokat hőlégfúvóval megmelegítem. Esetleg csőfogó is szóba jöhet, vagy hidegvágóval kell úgy ütni az oldalát, mintha kifelé tekernéd....Érted...

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26572 Dátum: 2008 április 06, 01:04:59 »

Ez már a pucolás utáni állapot. Egyébként azzal szoktam kezdeni. Drótkefe, csavarlazító, drótkefe, csavarlazító, kopogtatás kalapáccsal és csak utána tekerem ki. Az összes többi szépen kijött kivéve ezt az egyet.

bocs de a kép alapján nem úgy tűnt mintha megpucoltad volna
de az is lehet hogy én pucolok máshogy

kocogtasd még és ha az sem jön be reszeld egy mérettel kisebbre legalább egy átfogóját
hátha úgy sikerül
én a hatlapfej alját ütném hidegvágóval hátha lepattan a félcenti redva
ami lehet lejönne drótkefével is

és a crovát kibasznám ami ezt csinálta a hatlapfejjel
bár ha előte megpucoltad volna lehet nem fordult volna le

és ne haragudj hogy ezt írom de lehet azért mert egy hujebuzi vagyok de ez nekem nem lepucolás    .
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 06, 01:12:21 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #26571 Dátum: 2008 április 06, 00:30:25 »

pucolás lenne az első talán
Ez már a pucolás utáni állapot. Egyébként azzal szoktam kezdeni. Drótkefe, csavarlazító, drótkefe, csavarlazító, kopogtatás kalapáccsal és csak utána tekerem ki. Az összes többi szépen kijött kivéve ezt az egyet.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26570 Dátum: 2008 április 06, 00:24:56 »

Nem akart engedni a képen látható csavar és ahogy erölködtem, megcsúszott a krovafej (ami szintén picit kopott), aztán tovább próbálkoztam (egyéb kulcsokkal is), de a dolog megismétlődött. Most így néz ki a csavar.
Hogyan tudnám mégis kicsavarni? Végső esetben levágom a fejét. Hegesztő cuccom nincs, ha azt javasolnátok, hogy hegesszek valami kart a csavar fejéhez. Ötletparádét kérek!

pucolás lenne az első talán

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #26569 Dátum: 2008 április 06, 00:16:14 »

rászorítós-izé-fogó, nem tudom a nevét Cheesy
Tényleg, azzal ,még nem próbáltam. Hátha....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #26568 Dátum: 2008 április 06, 00:13:19 »

Nem akart engedni a képen látható csavar és ahogy erölködtem, megcsúszott a krovafej (ami szintén picit kopott), aztán tovább próbálkoztam (egyéb kulcsokkal is), de a dolog megismétlődött. Most így néz ki a csavar.
Hogyan tudnám mégis kicsavarni? Végső esetben levágom a fejét. Hegesztő cuccom nincs, ha azt javasolnátok, hogy hegesszek valami kart a csavar fejéhez. Ötletparádét kérek!

rászorítós-izé-fogó, nem tudom a nevét Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #26567 Dátum: 2008 április 06, 00:12:53 »

nekem a legolcsóbb fajta ciripel és nem rohad.
megis hatódtam tőle
naja mert abban eredeti kóreai tücskök vannak  Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #26566 Dátum: 2008 április 06, 00:12:24 »

Éppen kicsit rendberakom tél után az 1302-est.
Nem olyan rossz a helyzet egy kb 10 éve felújított 36 éves autóhoz képest. Így néz ki a küszöböm a fellépő alatt:


[a csatolmányt egy admin törölte]

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #26565 Dátum: 2008 április 06, 00:06:35 »

Nem akart engedni a képen látható csavar és ahogy erölködtem, megcsúszott a krovafej (ami szintén picit kopott), aztán tovább próbálkoztam (egyéb kulcsokkal is), de a dolog megismétlődött. Most így néz ki a csavar.
Hogyan tudnám mégis kicsavarni? Végső esetben levágom a fejét. Hegesztő cuccom nincs, ha azt javasolnátok, hogy hegesszek valami kart a csavar fejéhez. Ötletparádét kérek!

[a csatolmányt egy admin törölte]

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #26564 Dátum: 2008 április 05, 22:51:34 »

after bogárban hogyan kell leszedni az ajtókárpitokat?
vki írja le, holnapra kéne a megoldás
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26563 Dátum: 2008 április 05, 22:31:43 »

nekem Hudák féle szuperkróm ciripel még, viszont rozsda pöttyöt láttam rajta,  Shocked pedig esőben nem is bogarazom....lehet sokat mosom a kocsit ? Smiley

a te autóddal pont az a baj hogy a legkisebb szösz is égbekiáltó trágyadombnak tűnik rajta  Grin
képzelem az a rozsdapöttyöt gondolom én mikroszkóppal látnám csak  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #26562 Dátum: 2008 április 05, 22:25:15 »

nekem a legolcsóbb fajta ciripel és nem rohad.
megis hatódtam tőle

nekem Hudák féle szuperkróm ciripel még, viszont rozsda pöttyöt láttam rajta,  Shocked pedig esőben nem is bogarazom....lehet sokat mosom a kocsit ? Smiley
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #26561 Dátum: 2008 április 05, 22:24:48 »

mit kell csinálnom ha a motort egyik váltóról a másikra átrakom? Fötengelyem nem mozog, kb 1mm-t csak, azzal nincs baj.

MÁsik: kinyomócsapágy az uj váltoban más mint a régiben, ha nyomkodom, kicsit lötyög, kattog (de tökéletesen forog nyomás alatt). Nem lesz csunya hangja ha megyek vele?

Kipuff mitöl nem fog ciripelni?
A benne lévő perforált lemeztől ciripel, régen lada kipuffba raktunk.
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #26560 Dátum: 2008 április 05, 22:21:15 »

én meg a hollómukikopaszfeketemadártól kaptam a buszra egy busz egycsövű dobot és ciripel mint egy bogár

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #26559 Dátum: 2008 április 05, 22:13:19 »

nekem a legolcsóbb fajta ciripel és nem rohad.
megis hatódtam tőle
Új furulyáktól (kipuff krómvégektől)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1346 1347 1348 1349 1350 [1351] 1352 1353 1354 1355 1356 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.427 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.