www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 12:27:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1344 1345 1346 1347 1348 [1349] 1350 1351 1352 1353 1354 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14723376 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26691 Dátum: 2008 április 07, 21:12:45 »

hogy nem gyári! nem NOS
Mi az a NOS? Minek a rövidítése, vagy milyen márka ez????

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26690 Dátum: 2008 április 07, 21:10:24 »

KÉrdés: mit tegyek ha az uj monza kipufogonem illeszkedik a kipufogonyílásra egyáltalán hogy lehet ez

hogy nem gyári! nem NOS

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Wega
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #26689 Dátum: 2008 április 07, 21:09:17 »

KÉrdés: mit tegyek ha az uj monza kipufogonem illeszkedik a kipufogonyílásra egyáltalán hogy lehet ez
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26688 Dátum: 2008 április 07, 20:56:17 »

kár volt ennyit faragni van gyári(mexikoiba ) kézifék vissza jelzö!
ha nem kapsz 1es golf  csak 1 likkat kell furni
Egyébként egy unalmas délutánomba került... Cheesy

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26687 Dátum: 2008 április 07, 20:55:40 »

kár volt ennyit faragni van gyári(mexikoiba ) kézifék vissza jelzö!
ha nem kapsz 1es golf  csak 1 likkat kell furni
Baszki! Most kell szólni!!??????
 Grin Grin Grin
Én megoldottam cucialista relációban. Hungarian look forever!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #26686 Dátum: 2008 április 07, 20:51:59 »

Kézifék visszajelző kapcsolója. Matchbox kérdezte, én azért felrakom itt, publikus helyen, hátha érdekel még mást is... (szerintem jópáran jártatok úgy, hogy kicsit meg lett pörkölve a hátsó fék, amikor már kissé kopottas volt a betét... nekem nejem, meg apukám - pedig bogaras!! - sajna megtette, ezek után faragtam be ezt a kőkorszaki cuccot...)

Ilyen kapcsolót vettem az autósboltban. Ez a belső világítás kapcsolója, nem tudom, milyen autóba. Ez volt a legolcsóbb. Erre tekertem egy 8-as csavart (műanyagra menetet vágni gyerekjáték), illetve egy M5 csavart tettem bele, amit rögzítettem egy laposabbra reszelt anyával.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218654.jpg

Itt volt egy gyári lyuk, ezt fúrtam nagyobbra az M5 csavarhoz. Ide rögzítem a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218889.jpg


Így reszeltem le a kézifékkar hátából. Ez a reszelt felület nyomja az anyán keresztül a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218890.jpg

Itt van beépítve. Az utoksó képen a kézifékkar leengedve.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218891.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218938.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219021.jpg

Itt meg behúzva.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219022.jpg

A kapcsoló a testet szakítja meg, tehát a visszajelző lámpától egy barna szálat húztam a kapcsolóig, a lámpa másik sarujára a gyújtáson áramot kapó direkt szálról húztam plusz vezetéket a biztosítéktábláról.
A csavaranyával állítható a kapcsoló érzékenysége. Én javaslom valami nem gagyi (mint az enyém), jobb illesztésekkel ellátott kapcsoló vásárlását. A kézifékkart több lépcsőben reszeltem, nehogy nekiugorj, hogy leszedsz ennyi meg ennyi mmm-t. Ez volt a nem kis szívás. Reszel, kapcsolót betesz, kézifék behúz kattanásonként, nem jó, kapcsoló kiszed, megint reszel. Türelemjáték!
A saru érintkezőjét én lehajtottam, mert így éppen befér a kézifék gumiszoknyája alá. Így sikerült megcsinálnom - nem ki szívással - , hogy egy kattanás után bejelez a lámpa (nejemnek volt szokása "lágytojósan behúzni a kéziféket, ennek köszönhetően égett le két garnitúra fékpofa...)
Jó barkácsolást!


kár volt ennyit faragni van gyári(mexikoiba ) kézifék vissza jelzö!
ha nem kapsz 1es golf  csak 1 likkat kell furni

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26685 Dátum: 2008 április 07, 20:51:20 »

De egyébként az emelőbaknak miért jó ha nincs? (nekem van. le kéne szednem?)  Huh Huh Huh
Nekem a gyári megreccsent. Mondom, oké, csere, ha már kassztnizni kell az autót. Dán Jopex, vagymittoménmi ment rá. Kasztnizás után megemeltem vele az autót. Framkón megroggyant. Seabj, négy év múlva muszáj volt a "mester" munkáját kijavítgatni, hát akkor ezt is megcsinálzuk ismét, megerősítve. Így is megnyekkent. Aztán minden két évben a rozsdát vakartam mellőle/róla, és alatta meg csak kornyadozott minden, lévén, hogy az első kerék oda veri az összes trutymót (pl. sós hókása, ami kifejezetten vas-oxid barát anyag...).
Csepp körtemuzsikám tele lett vel, és mivel már csak esztétikai elem volt az autón, huss, levágtam, és bizony jól tettem. Még 2 év, és lyuk lyuk hátán (így is foltozni kellett a padlólemeznek azt a részét, miután leszedtem... )

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26684 Dátum: 2008 április 07, 20:44:14 »

Én felbakoltam a kocsit. Szintén akna nélkül vágtam le az emelőszemet. Fasza a szemészorvos a kisvárdi kórházban... (ja, nem is szemész, hanem az ügyeletes fül-orr-gégész piszkálta ki a szaruhártyából a flex-szilánkot Shocked )
Jól szellőző védőszemüveget használj, mert én pont a párásodás miatt toltam a homlokomra a kocsi alatt fekve...
De egyébként az emelőbaknak miért jó ha nincs? (nekem van. le kéne szednem?)  Huh Huh Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26683 Dátum: 2008 április 07, 20:25:53 »

Kézifék visszajelző kapcsolója. Matchbox kérdezte, én azért felrakom itt, publikus helyen, hátha érdekel még mást is... (szerintem jópáran jártatok úgy, hogy kicsit meg lett pörkölve a hátsó fék, amikor már kissé kopottas volt a betét... nekem nejem, meg apukám - pedig bogaras!! - sajna megtette, ezek után faragtam be ezt a kőkorszaki cuccot...)

Ilyen kapcsolót vettem az autósboltban. Ez a belső világítás kapcsolója, nem tudom, milyen autóba. Ez volt a legolcsóbb. Erre tekertem egy 8-as csavart (műanyagra menetet vágni gyerekjáték), illetve egy M5 csavart tettem bele, amit rögzítettem egy laposabbra reszelt anyával.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218654.jpg

Itt volt egy gyári lyuk, ezt fúrtam nagyobbra az M5 csavarhoz. Ide rögzítem a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218889.jpg


Így reszeltem le a kézifékkar hátából. Ez a reszelt felület nyomja az anyán keresztül a kapcsolót.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218890.jpg

Itt van beépítve. Az utoksó képen a kézifékkar leengedve.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218891.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34218938.jpg
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219021.jpg

Itt meg behúzva.
http://img0.tar.hu/zsombor99/size2/34219022.jpg

A kapcsoló a testet szakítja meg, tehát a visszajelző lámpától egy barna szálat húztam a kapcsolóig, a lámpa másik sarujára a gyújtáson áramot kapó direkt szálról húztam plusz vezetéket a biztosítéktábláról.
A csavaranyával állítható a kapcsoló érzékenysége. Én javaslom valami nem gagyi (mint az enyém), jobb illesztésekkel ellátott kapcsoló vásárlását. A kézifékkart több lépcsőben reszeltem, nehogy nekiugorj, hogy leszedsz ennyi meg ennyi mmm-t. Ez volt a nem kis szívás. Reszel, kapcsolót betesz, kézifék behúz kattanásonként, nem jó, kapcsoló kiszed, megint reszel. Türelemjáték!
A saru érintkezőjét én lehajtottam, mert így éppen befér a kézifék gumiszoknyája alá. Így sikerült megcsinálnom - nem ki szívással - , hogy egy kattanás után bejelez a lámpa (nejemnek volt szokása "lágytojósan behúzni a kéziféket, ennek köszönhetően égett le két garnitúra fékpofa...)
Jó barkácsolást!


Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #26682 Dátum: 2008 április 07, 19:57:32 »

Ilyen az aknanélküli élet.  Grin Grin
Mostmár megéritek miről beszéltem mikor mondtam féloldalasan meg alatta fekve esélytelen levágni az emelőbakokat... Valami lakatost kell találnom. Sőt olyat aki nekem alváz kivágás nélkül leszedi őket.....
Én felbakoltam a kocsit. Szintén akna nélkül vágtam le az emelőszemet. Fasza a szemészorvos a kisvárdi kórházban... (ja, nem is szemész, hanem az ügyeletes fül-orr-gégész piszkálta ki a szaruhártyából a flex-szilánkot Shocked )
Jól szellőző védőszemüveget használj, mert én pont a párásodás miatt toltam a homlokomra a kocsi alatt fekve...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #26681 Dátum: 2008 április 07, 19:12:08 »

ami enyhén hátrafelé áll, az az üresjárati; ami a jobb hátsó kerék felé néz, az a padlógázos/magas fordszámos
Akkor üresjáratinak g55 és a másik? arra még a könyv sem ír méretet!
most gyári fúvókák vannak benne, kiv az üresjárati:)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26680 Dátum: 2008 április 07, 19:01:50 »

énis igy vagyok vele pedig pöckölt motorom van de nem szivesen taposom ki a lelkét,sokba volt Grin
nem is kell. Arra a Bugyuti Stift waló.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26679 Dátum: 2008 április 07, 19:00:54 »

1200-nál 115??? Én már száz fölé sajnálom hajszolni... 80-90 az utazó nálam...

énis igy vagyok vele pedig pöckölt motorom van de nem szivesen taposom ki a lelkét,sokba volt Grin

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26678 Dátum: 2008 április 07, 18:47:46 »

Az csak 5e (egy átlag motor azt sem forogja ki, legfeljebb szakadéknak hátszéllel).
De 4000 körül adja le a max. teljesítmény, szóval a felett felesleges. Viszont ha minden ok, akkor bírnia kell tartósan, legalábbis a gyár a max. sebességet tartósnak is adta meg. 1200 -esnél ez 115, a többinél 120-125.

1200-nál 115??? Én már száz fölé sajnálom hajszolni... 80-90 az utazó nálam...
matchbox
« Hozzászólás #26677 Dátum: 2008 április 07, 18:44:04 »

köszi
ami enyhén hátrafelé áll, az az üresjárati; ami a jobb hátsó kerék felé néz, az a padlógázos/magas fordszámos
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26676 Dátum: 2008 április 07, 18:24:23 »

115 körül tényleg vége, ez ennyit tud. Ha 45 -ös fúvóka van benne, akkor a gyorsuláson javíthat, ha nagyobbra cseréled. Most nem tudom fejből, hogy a ferde-e az alapjárati, vagy ami oldalt van, mert nem mindegy...
köszi

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26675 Dátum: 2008 április 07, 18:24:13 »

Mi lehet az oka, ill. mi a teendő, ha a féklámpa csak akkor villan fel, mikor már javában lassulok az autóval?
Kicsit parázok, hogy utolér egyszer valaki  Undecided

léktelenics egy nagyot nekem ez volt

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #26674 Dátum: 2008 április 07, 17:42:27 »

Mi lehet az oka, ill. mi a teendő, ha a féklámpa csak akkor villan fel, mikor már javában lassulok az autóval?
Kicsit parázok, hogy utolér egyszer valaki  Undecided
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26673 Dátum: 2008 április 07, 17:23:43 »

Lehet hogy igazad van.
Ma megnéztem mit tud. elég karcsún gyorsul az AB-shoz képest és kb 110 a vége. a moci 3750et forog és ennyi.
Viszont tök szép hangja van:) tetszik!

115 körül tényleg vége, ez ennyit tud. Ha 45 -ös fúvóka van benne, akkor a gyorsuláson javíthat, ha nagyobbra cseréled. Most nem tudom fejből, hogy a ferde-e az alapjárati, vagy ami oldalt van, mert nem mindegy...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #26672 Dátum: 2008 április 07, 17:21:31 »

menyi 5500 Huh

Az csak 5e (egy átlag motor azt sem forogja ki, legfeljebb szakadéknak hátszéllel).
De 4000 körül adja le a max. teljesítmény, szóval a felett felesleges. Viszont ha minden ok, akkor bírnia kell tartósan, legalábbis a gyár a max. sebességet tartósnak is adta meg. 1200 -esnél ez 115, a többinél 120-125.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #26671 Dátum: 2008 április 07, 16:37:17 »

lehet az téveszt meg hogy ugy üvölt a kipu mint álat akkor már és a nyakamat huzom ,fasz kivan ez az autoszerelöi vér nem jo.Lelki szemeim elöt van mi forog mozog  Shocked

csak abból indulok ki, hogy a gyári katalógusban is így van: "legnagyobb és tartós sebesség:"
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26670 Dátum: 2008 április 07, 16:33:22 »

Tuti.

lehet az téveszt meg hogy ugy üvölt a kipu mint álat akkor már és a nyakamat huzom ,fasz kivan ez az autoszerelöi vér nem jo.Lelki szemeim elöt van mi forog mozog  Shocked

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #26669 Dátum: 2008 április 07, 16:31:52 »

az elne a kérsésem igazán hogy 3000-3500 közöt mehetek e én tartosan  Huh

Tuti.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26668 Dátum: 2008 április 07, 16:17:34 »

1.6-al? nem szoktam max forszámon közlekedni, egyszer üresben próbáltam ki mennyi t pörög, üzemmeleg motornál. Amúgy 90 körül közlekedek, az 1.3 mocival, az 1.6 a buszé csak próbálgattam.

az elne a kérsésem igazán hogy 3000-3500 közöt mehetek e én tartosan  Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26667 Dátum: 2008 április 07, 16:11:34 »

és menyin szok tál általában meni max fordszámon  Huh
1.6-al? nem szoktam max forszámon közlekedni, egyszer üresben próbáltam ki mennyi t pörög, üzemmeleg motornál. Amúgy 90 körül közlekedek, az 1.3 mocival, az 1.6 a buszé csak próbálgattam.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26666 Dátum: 2008 április 07, 16:03:02 »

kicsivel 4000 felett.

és menyin szok tál általában meni max fordszámon  Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26665 Dátum: 2008 április 07, 16:01:40 »

de menyinél szabályozz le???
kicsivel 4000 felett.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26664 Dátum: 2008 április 07, 16:00:19 »

De nekem az 1.6ban van a rotorban ilyen rugós fordszám szabályzó, nem engedi túlpörögni. Huh

de menyinél szabályozz le???

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #26663 Dátum: 2008 április 07, 15:56:28 »

1/ami a csövön kifér,ha nem sajnálod.

2/5,5.
De nekem az 1.6ban van a rotorban ilyen rugós fordszám szabályzó, nem engedi túlpörögni. Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #26662 Dátum: 2008 április 07, 15:52:27 »

menyi 5500 Huh
pápápápápápápápápápápápápápápá Grin
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26661 Dátum: 2008 április 07, 15:00:41 »

1/ami a csövön kifér,ha nem sajnálod.

2/5,5.

menyi 5500 Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #26660 Dátum: 2008 április 07, 14:52:15 »

egy széria 1,6 TYP 1 nek menyi a max fordulatszáma és menyi a megengedet max Huh

1/ami a csövön kifér,ha nem sajnálod.

2/5,5.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26659 Dátum: 2008 április 07, 14:40:56 »

egy széria 1,6 TYP 1 nek menyi a max fordulatszáma és menyi a megengedet max Huh

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26658 Dátum: 2008 április 07, 13:15:56 »

Pityubácsit próbáld pár sörrel megvesztegetni Wink
de gondolom rajzás előtt már nehéz lesz
Köszönöm! Már írok is neki. Az meg ha addigra nem lesz kész, nem nem baj. Amúgy sem nagyon tudok most becsoszogni pestre......
« Utoljára szerkesztve: 2008 április 07, 14:23:04 írta tazoli »
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #26657 Dátum: 2008 április 07, 13:14:22 »

  Igen,de néha ilyenkor beránt 15-16-ot amig nem kezd magához térni.

szerintem nekem keveseb lesz 13,5,de mingyárt lemegyek és lemérem

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #26656 Dátum: 2008 április 07, 13:11:50 »

Pityubácsit próbáld pár sörrel megvesztegetni Wink
Ohh, Pityuba' azota fejlodott am! Most mar viragladaval szedi le az emelopontokat, ubermeister!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #26655 Dátum: 2008 április 07, 13:01:10 »

Ilyen az aknanélküli élet.  Grin Grin
Mostmár megéritek miről beszéltem mikor mondtam féloldalasan meg alatta fekve esélytelen levágni az emelőbakokat... Valami lakatost kell találnom. Sőt olyat aki nekem alváz kivágás nélkül leszedi őket.....
Pityubácsit próbáld pár sörrel megvesztegetni Wink
de gondolom rajzás előtt már nehéz lesz
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #26654 Dátum: 2008 április 07, 12:52:21 »

Nagyon kemény az a "felbakolás"!

G.

Ilyen az aknanélküli élet.  Grin Grin
Mostmár megéritek miről beszéltem mikor mondtam féloldalasan meg alatta fekve esélytelen levágni az emelőbakokat... Valami lakatost kell találnom. Sőt olyat aki nekem alváz kivágás nélkül leszedi őket.....
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #26653 Dátum: 2008 április 07, 12:40:21 »

Nahvéégremár. Nem engedte berakni őket.

Nagyon kemény az a "felbakolás"!

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #26652 Dátum: 2008 április 07, 12:39:40 »

g55 üresjárati kell, a 45 -ös nagyon karcsú lesz, nem megy vele, csak fogyaszt.
Lehet hogy igazad van.
Ma megnéztem mit tud. elég karcsún gyorsul az AB-shoz képest és kb 110 a vége. a moci 3750et forog és ennyi.
Viszont tök szép hangja van:) tetszik!
Oldalak: 1 ... 1344 1345 1346 1347 1348 [1349] 1350 1351 1352 1353 1354 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.