www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 23:30:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1424 1425 1426 1427 1428 [1429] 1430 1431 1432 1433 1434 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13332817 alkalommal)
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23479 Dátum: 2008 Január 11, 18:20:57 »

és csak gyujtás után nincs test ?

akkor is valószínű

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23478 Dátum: 2008 Január 11, 18:14:45 »

és csak gyujtás után nincs test ?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23477 Dátum: 2008 Január 11, 18:13:21 »

kösz azal segitenél

még azt is nézd meg hogy a karosszéria és az alváz között is van e test

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23476 Dátum: 2008 Január 11, 18:06:34 »

ne műanyagra testelj  Grin
ezt akartam írni  Grin Evil
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23475 Dátum: 2008 Január 11, 18:06:12 »

kösz azal segitenél

ne műanyagra testelj  Grin

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23474 Dátum: 2008 Január 11, 18:05:29 »

amig nincs gyujtás rajta adik szuper az egész ha ráteszem akor meghal minden

egyértelmű test hiba azt mondja ez tuti

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23473 Dátum: 2008 Január 11, 18:04:57 »



kösz azal segitenél

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23472 Dátum: 2008 Január 11, 18:03:51 »

amig nincs gyujtás rajta adik szuper az egész ha ráteszem akor meghal minden
[/qu

mindjárt meg kérdem az autó vilamoságit

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23471 Dátum: 2008 Január 11, 17:57:23 »

nekem ha nincs rendesen be tolva az elakadás jelző kapcsolóm akkor szokja ezt csinállni

amig nincs gyujtás rajta adik szuper az egész ha ráteszem akor meghal minden

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23470 Dátum: 2008 Január 11, 17:55:30 »

HELP

mi van akkor ha az elakadás jelzö tök jol volog és ráadom a gyujtást és csak halványan világit a  négy ined
ugyanez ha kiteszuem balra vagy jobra GYUJRÁSON akkor csak halványan világit és nem vilogg (3 relét cseréltem már)

nekem ha nincs rendesen be tolva az elakadás jelző kapcsolóm akkor szokja ezt csinállni

Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23469 Dátum: 2008 Január 11, 17:51:52 »

HELP

mi van akkor ha az elakadás jelzö tök jol volog és ráadom a gyujtást és csak halványan világit a  négy ined
ugyanez ha kiteszuem balra vagy jobra GYUJRÁSON akkor csak halványan világit és nem vilogg (3 relét cseréltem már)

valami ötletet mert itt kilodok vele már miota

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23468 Dátum: 2008 Január 11, 17:51:31 »

HELP

mi van akkor ha az elakadás jelzö tök jol volog és ráadom a gyujtást és csak halványan világit a  négy ined
ugyanez ha kiteszuem balra vagy jobra GYUJRÁSON akkor csak halványan világit és nem vilogg (3 relét cseréltem már)

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23467 Dátum: 2008 Január 11, 17:32:43 »

Az autómatta szivatónál jobb oldalt 3 csavar tart egy fedelet abban van a bimetál ami a motor melegedésével szabájozza a fogaslécen a pillanatnyi alapjáratot. A rugónak eredeti hosszúnak kell lennie.

az jó nekem az a jelenségem hogy egyszerűen nem lehet alapjáratot találni mert ingadozik
az alap járat állitó csavar mellett be tud szív ni annyi farssot

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23466 Dátum: 2008 Január 11, 17:29:46 »

de a sűrű menet mellett be tud szív ni annyi levegőt

Az a baj, hogy ott benzin mellé/helyett szívja...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #23465 Dátum: 2008 Január 11, 17:29:04 »

Az autómatta szivatónál jobb oldalt 3 csavar tart egy fedelet abban van a bimetál ami a motor melegedésével szabájozza a fogaslécen a pillanatnyi alapjáratot. A rugónak eredeti hosszúnak kell lennie.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #23464 Dátum: 2008 Január 11, 17:28:55 »

szmb nosztalgiáztam kicsit, csináltam egy képsorozatot, hogy épült fel a moci:
http://freeportal.hu/vidajozsef/album_pic/big/235687_Bog%E1r_doktor.JPG
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23463 Dátum: 2008 Január 11, 17:28:25 »

ezt én is tudtam ne néz annyira kezdőnek csak ilyen karbit még nem babráltam

de a sűrű menet mellett be tud szív ni annyi levegőt

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23462 Dátum: 2008 Január 11, 17:27:40 »

PICT. Pick a szalámi.
Alappróba: teljesen becsavart levegőcsavarnál (oldalt nagy csavar) le kell fulladnia. Ha nem: falsot szív.

ezt én is tudtam ne néz annyira kezdőnek csak ilyen karbit még nem babráltam

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23461 Dátum: 2008 Január 11, 17:25:15 »

lehet hogy el árultad a hibámat köszi az alapjárat i csavaron is kell lennie gumi tömítésnek ugye????

Igen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23460 Dátum: 2008 Január 11, 17:24:58 »

34 pick -3

PICT. Pick a szalámi.
Alappróba: teljesen becsavart levegőcsavarnál (oldalt nagy csavar) le kell fulladnia. Ha nem: falsot szív.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23459 Dátum: 2008 Január 11, 17:24:14 »

Például. Vagy a későbbi típusokon a bypass vagy a keverék csavarok melletti gumitömítésnél jó falsot tud szívni.
Vagy a kiegyenlítőcsőben van egy krokodil, és a benzinszinttől függően változik a keverékösszetétel.

lehet hogy el árultad a hibámat köszi az alapjárat i csavaron is kell lennie gumi tömítésnek ugye????

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23458 Dátum: 2008 Január 11, 17:20:42 »

Például. Vagy a későbbi típusokon a bypass vagy a keverék csavarok melletti gumitömítésnél jó falsot tud szívni.
Vagy a kiegyenlítőcsőben van egy krokodil, és a benzinszinttől függően változik a keverékösszetétel.

itt a karbi mellettem majd min gyár izé porrá szedem századjára és még egyszer megnézem

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23457 Dátum: 2008 Január 11, 17:18:10 »

Mi van a karburátorra írva? SOLEX PICK 28? 32? 34?

34 pick -3

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23456 Dátum: 2008 Január 11, 17:13:01 »

Biztos modernebb és bimetálos az övé. Ha eltörik a rugó a bimetálos részben akkor az keverhet az alapjáratnál.

Például. Vagy a későbbi típusokon a bypass vagy a keverék csavarok melletti gumitömítésnél jó falsot tud szívni.
Vagy a kiegyenlítőcsőben van egy krokodil, és a benzinszinttől függően változik a keverékösszetétel.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #23455 Dátum: 2008 Január 11, 17:10:29 »

nekem amit mozgatna  az az egész le van vágva
Mi van a karburátorra írva? SOLEX PICK 28? 32? 34?
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #23454 Dátum: 2008 Január 11, 17:08:13 »

A régi karbikon volt olyan, az a ritkább. Gyakoribb, hogy egy sima dugasz, a leállítás utáni becsöpögést gátolja meg. Ez a típus alapjáratban semmit nem baszik. Egyébként nem láttam, hogy a kolléga leírta volna legalább a karbi típusát, így sötétben tapogatózunk, bár látom, van, akinek jól megy. Wink
Biztos modernebb és bimetálos az övé. Ha eltörik a rugó a bimetálos részben akkor az keverhet az alapjáratnál.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23453 Dátum: 2008 Január 11, 17:03:45 »

Nekem olyan mágnes szelepem volt aminek a vége fúvóka volt. De Te mondtad,hogy hiányzik belőle?

A régi karbikon volt olyan, az a ritkább. Gyakoribb, hogy egy sima dugasz, a leállítás utáni becsöpögést gátolja meg. Ez a típus alapjáratban semmit nem baszik. Egyébként nem láttam, hogy a kolléga leírta volna legalább a karbi típusát, így sötétben tapogatózunk, bár látom, van, akinek jól megy. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23452 Dátum: 2008 Január 11, 17:02:26 »

nekem amit mozgatna  az az egész le van vágva

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #23451 Dátum: 2008 Január 11, 16:57:59 »

hol van fúvóka az lesz akkor a baj??????????????????????????
Nekem olyan mágnes szelepem volt aminek a vége fúvóka volt. De Te mondtad,hogy hiányzik belőle?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #23450 Dátum: 2008 Január 11, 16:49:56 »

Nekem rángatott a kocsi mert a mágnesszelep rossz volt . Kockaköves úton kifogástalanul működödött,de sima úton rángatott. (még kezdő bogaras voltam) de tudtam,hogy el kell dobni. Így is tettem. Utánna mondták,hogy egy fúvóka is van ám ott.

Már amelyikben...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23449 Dátum: 2008 Január 11, 16:48:14 »

Nekem rángatott a kocsi mert a mágnesszelep rossz volt . Kockaköves úton kifogástalanul működödött,de sima úton rángatott. (még kezdő bogaras voltam) de tudtam,hogy el kell dobni. Így is tettem. Utánna mondták,hogy egy fúvóka is van ám ott.

hol van fúvóka az lesz akkor a baj??????????????????????????

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #23448 Dátum: 2008 Január 11, 16:46:53 »

skacok még egyszer fel teszem a kérdést
kell a karbira a mágnes szelep vagy nem?????
mert nem birok alapjáratot állítani össze vissza pörög ingadozik le áll  stb.
mert a mágnes szelepnek le van vágva a dugattyúja
Nekem rángatott a kocsi mert a mágnesszelep rossz volt . Kockaköves úton kifogástalanul működödött,de sima úton rángatott. (még kezdő bogaras voltam) de tudtam,hogy el kell dobni. Így is tettem. Utánna mondták,hogy egy fúvóka is van ám ott.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #23447 Dátum: 2008 Január 11, 16:45:55 »

a pillangó szelepen van lyuk az gyárilag ugye????
szerintem enyémen is van, igen
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23446 Dátum: 2008 Január 11, 16:45:06 »

szerintetek akkor mi lehet a baj
farssot nem szív minden lyukat át lehet fújni kompresszorral fújkáltam

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23445 Dátum: 2008 Január 11, 16:40:29 »

a pillangó szelepen van lyuk az gyárilag ugye????

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23444 Dátum: 2008 Január 11, 16:37:53 »

üzem közben nincs szerepe, csak a leállításkor.
ja ezért furi.
ártani biztos nem árt.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #23443 Dátum: 2008 Január 11, 16:37:42 »

skacok még egyszer fel teszem a kérdést
...

megismétlem magam:
a mágnesszelep állandóan nyitva levése alapvetően nem okoz gondot, alapjárati problémát pedig biztosan nem
ha a karbi egyébként rendben van, akkor a mágnesszelep csak akkor tud problémás lenni, ha nem nyillik ki (ekkor nincs alapjárat egyáltalán)

olyat már láttam, hogy a mágnesszelep olyan erősen volt becsavarva, hogy elrepedt mellette a karbi és ott falsot szívott

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #23442 Dátum: 2008 Január 11, 16:35:58 »

tegyél rá.megnéztem a régi karbim, azon meg van a dugattyú, csak nem mozog.

de ez a szar össze függ a alapjárattal????

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #23441 Dátum: 2008 Január 11, 16:35:06 »

skacok még egyszer fel teszem a kérdést
kell a karbira a mágnes szelep vagy nem?????
mert nem birok alapjáratot állítani össze vissza pörög ingadozik le áll  stb.
mert a mágnes szelepnek le van vágva a dugattyúja

üzem közben nincs szerepe, csak a leállításkor.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #23440 Dátum: 2008 Január 11, 16:34:27 »

skacok még egyszer fel teszem a kérdést
kell a karbira a mágnes szelep vagy nem?????
mert nem birok alapjáratot állítani össze vissza pörög ingadozik le áll  stb.
mert a mágnes szelepnek le van vágva a dugattyúja
tegyél rá.megnéztem a régi karbim, azon meg van a dugattyú, csak nem mozog.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1424 1425 1426 1427 1428 [1429] 1430 1431 1432 1433 1434 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.