www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 28, 14:56:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1433 1434 1435 1436 1437 [1438] 1439 1440 1441 1442 1443 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13341870 alkalommal)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #23122 Dátum: 2008 Január 06, 18:45:04 »

hát akkor evvel nem nagyon lettem kisegítve Cheesy
mér? a határon meg sem kell állni!
RNIE
« Hozzászólás #23121 Dátum: 2008 Január 06, 18:44:18 »

Nekem itthon... neked kint... Wink Szlovákiában... itthon a "kamrában" Grin illetve apám műhelyében Tongue
hát akkor evvel nem nagyon lettem kisegítve Cheesy
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23120 Dátum: 2008 Január 06, 18:43:19 »

itthon csinálták vagy kint?

Nekem itthon... neked kint... Wink Szlovákiában... itthon a "kamrában" Grin illetve apám műhelyében Tongue

RNIE
« Hozzászólás #23119 Dátum: 2008 Január 06, 18:43:13 »

Ami viszont (homokfújás után) kapott speciális bevonatot az a alábbi képeken látható alkatrészek..
ahogy az újságot nézem ezt kint csinálták
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23118 Dátum: 2008 Január 06, 18:39:41 »

homok után kapott valami bevonatot?

Ami viszont (homokfújás után) kapott speciális bevonatot az a alábbi képeken látható alkatrészek... A generátorra nembiztos hogy maresz még ráismer, de ezt tőle vettem, és most a gagyábarázás után (csapágy-, szénkefecsere, kommutátor egalizálás) és a felületi kezelés után, ami tisztítás, homokfújás, és "pozinkelés" (ami szintén szlovák nyelven van, magyarul cinkfelvitelt jelent galvanizálás útján) a generátoron 2 féle "pozink" található, a sárga fixátoros (ellenálóbb, külső alkatrészekre használják, polírozott felületen magas fényű aranysárga), és a kék fixátoros (a turbina bevonata, kevésbé ellenálló, inkább belső alkatrészekre való, polírozott felületen magas fényű ezüstös hatású)... a generátor alumínium háza csak homokfújva van (balentina)...

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23117 Dátum: 2008 Január 06, 18:39:11 »

Szerintem is tuti, hogy túl szegény az alapjárati keverék. (Hacsak nem piszkálták a gyújtást.)
Tapasztalatom szerint ilyen esetekben az ember hajlamos "pumpálással" segíteni a gyorsulásnak, ami eszement módon megdobja a fogyasztást.

Pontosan így segítem ki magamat a képszakadásból!(pumpálás)
matchbox
« Hozzászólás #23116 Dátum: 2008 Január 06, 18:33:14 »

Zöldkaris bácsi elbaxta a beállítást véleményem szerint.
Mondanám, hogy Stuntmanust kérdezd, de hónapok óta ide sem dugja az orrát.
Ha jól sejtem, kissé elvette a kaját a zöldkártyás, tehát szegényebb keveréket kap... Bár akkor a fogyasztásnbak sem kellen magasnak lennie...
Mindenképpen a keverékállítást nézném meg (lehet, hogy a túl dús keverék is ezt okozza?) Esetleg gyorsító rendszert érdemes átnézni...
Karbi leszed, átpucol, megnéz, tömítéseket leellenőrzöd, meg a fúvókákat kellene megnézni, hogy gyári méretűek-e...
Szerintem is tuti, hogy túl szegény az alapjárati keverék. (Hacsak nem piszkálták a gyújtást.)
Tapasztalatom szerint ilyen esetekben az ember hajlamos "pumpálással" segíteni a gyorsulásnak, ami eszement módon megdobja a fogyasztást.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #23115 Dátum: 2008 Január 06, 18:32:36 »

Kéne egy kis segítség!
Van valakinek tapasztalata obus visszapillantóban? Ajándékba kaptam, meg ugye tetszik is, de el nem tudom képzelni, hogyan láthatnék bármit is a jobb oldaliban...? Már kipróbáltam kínomban úgy is, hogy az eredeti tükörtartóra feltettem, de tök úgy néz ki, mint egy keresőlámpa...  Huh
semmit sebalbol sejobbol

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #23114 Dátum: 2008 Január 06, 18:23:16 »

A karbi nem kapott semilyen speckó bevonatot, viszont speckó homokkal lett megfújva... jobbanmondva nem is homokkal, hanem "balotina" nevezetü (legalábbis szlovákiában így hívják ezt az anyagot) kis, néhány mikronos üveggyögygyökkel... ettől lett ilyen szép fényes felülete...
itthon csinálták vagy kint?
Nem elérhető tom@SZ
Hozzászólások: 629


(Ó\_!_/Ó)

« Hozzászólás #23113 Dátum: 2008 Január 06, 18:21:54 »

homok után kapott valami bevonatot?

A karbi nem kapott semilyen speckó bevonatot, viszont speckó homokkal lett megfújva... jobbanmondva nem is homokkal, hanem "balotina" nevezetü (legalábbis szlovákiában így hívják ezt az anyagot) kis, néhány mikronos üveggyögygyökkel... ettől lett ilyen szép fényes felülete...

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #23112 Dátum: 2008 Január 06, 18:21:07 »

Kéne egy kis segítség!
Van valakinek tapasztalata obus visszapillantóban? Ajándékba kaptam, meg ugye tetszik is, de el nem tudom képzelni, hogyan láthatnék bármit is a jobb oldaliban...? Már kipróbáltam kínomban úgy is, hogy az eredeti tükörtartóra feltettem, de tök úgy néz ki, mint egy keresőlámpa...  Huh

Bácsi Győző
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #23111 Dátum: 2008 Január 06, 18:20:14 »

Segítség kéne!
Mindegy,h.hideg, vagy meleg motornál,ha gyorsítani akarok,(nagyobb)gázadásnál visszahőköl az autó,aztán egy 4 másodpecig semmi,majd megindul,mint az ökör...Ez mitől van?+Zöldkaris bácsi beállította az alapjáratot(épphogy nem fullad le) de a fogyasztásom is elég magas...

Tuti elcsavargatták. Alapjárat meg inkább magasabb legyen, mintsem alacsony !
Nem egy mai injektoros ótó ez, hogy 600-as rezzenéstelen alapjárata legyen  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #23110 Dátum: 2008 Január 06, 17:47:40 »

help!!
ma szerettem volna elvinni a buszom a zalvázvédőshöz, beindítottam, hagytam járni hogy bemelegedjen - addig ablak tisztítás, aztán mikor beültem már kissé erős benya szag volt...kb 500m megtétele után vettem észre hogy füst gomolyog a hátsó üléssor alól, illetve furcsán erőtlen volt a busz - azonnal félreálltam, poroltó elő...de semmi sem égett, cska füst jött a fütéscsőből, újraindítottam a motort akkor már nem jött füst de valahonnan nagyon jött a benzin vagy benzin szerű szag, még mentem vele egy kicsit - nagyon szar helyen álltam félre - akkor már jónak tűnt a motor ereje, de nem mertem huzatni...de a szag továbbra is dőlt befelé...
mi lehet ez? merjek vele menni? ne vagyok benne biztos de mintha jóval feljebb állt volna a benya mutatóm mint most...pedig nem mentem vele.

folyik a tankom? de akkor miért az utastérbe van elviselhetetlen benzin szerű szag????

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #23109 Dátum: 2008 Január 06, 17:34:11 »

Segítség kéne!
Mindegy,h.hideg, vagy meleg motornál,ha gyorsítani akarok,(nagyobb)gázadásnál visszahőköl az autó,aztán egy 4 másodpecig semmi,majd megindul,mint az ökör...Ez mitől van?Zöldkaris bácsi beállította az alapjáratot(épphogy nem fullad le) de a fogyasztásom is elég magas...
Zöldkaris bácsi elbaxta a beállítást véleményem szerint.
Mondanám, hogy Stuntmanust kérdezd, de hónapok óta ide sem dugja az orrát.
Ha jól sejtem, kissé elvette a kaját a zöldkártyás, tehát szegényebb keveréket kap... Bár akkor a fogyasztásnbak sem kellen magasnak lennie...
Mindenképpen a keverékállítást nézném meg (lehet, hogy a túl dús keverék is ezt okozza?) Esetleg gyorsító rendszert érdemes átnézni...
Karbi leszed, átpucol, megnéz, tömítéseket leellenőrzöd, meg a fúvókákat kellene megnézni, hogy gyári méretűek-e...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 06, 17:37:48 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBen
Hozzászólások: 508


« Hozzászólás #23108 Dátum: 2008 Január 06, 17:23:04 »

Segítség kéne!
Mindegy,h.hideg, vagy meleg motornál,ha gyorsítani akarok,(nagyobb)gázadásnál visszahőköl az autó,aztán egy 4 másodpecig semmi,majd megindul,mint az ökör...Ez mitől van?+Zöldkaris bácsi beállította az alapjáratot(épphogy nem fullad le) de a fogyasztásom is elég magas...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 06, 17:32:57 írta BigBen »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #23107 Dátum: 2008 Január 06, 15:50:44 »

Evvel én nem értek egyet, mert ha az eredeti motor megfekszik és nincs annyi pénzed hogy megcsináltasd, akkor nem állítod félre az autót szerintem hogy majd lesz belőle valami. Mert az az eredeti motorja. Végül a parkolóból vagy a diófa alól szépen megy a bontóba néhány év múlva. Elárulom hisz nem titok az én eredeti motorom is ott áll csapágyasan a kamrában, azóta már vagy 5 motor volt az autómban és szebb mint valaha, nincs a bontóba. Külföldön pont ezért nincs motorszám, ha meghal a motor típusazonost tehetsz bele a szám meg senkit nem érdekel. Csak hát ez magyarország és a motor átírás az nagyon jó bevétel az államnak.

viszont a számot baszogatni hülyeség...úgyis kiszúrják. 5 motor árából nem lett volna kész az eredeti? én az ütött számtól tudnék hányni, mint az tudjátok..amúgy a szám a rendőrség szerint nem egedi azonosító. mostmár elég a motorkód is, szal nem ütögetni számokat 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #23106 Dátum: 2008 Január 06, 15:21:06 »

  azon se látszódik hogy r.mentes Roll Eyes
akkor ésszerű ha feketén hagyom,költségkímélő Grin
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #23105 Dátum: 2008 Január 06, 15:17:47 »

vazze,ha szerzel fényes hőálló lilát,az lesz Cool
bebugyolálod vékony rozsdamentes lemezzel mint a dinamot meg gy.trafót szokták .  egyébként hiába lenne króm vagy r.mentes 1-2hónap alatt annyira elszineződik hogy már nem is látszódik nezd meg a honlapomon a képet ahol csápos emelőn van  azon se látszódik hogy r.mentes Roll Eyes

RNIE
« Hozzászólás #23104 Dátum: 2008 Január 06, 14:06:30 »

legyen lila!! :-))
vazze,ha szerzel fényes hőálló lilát,az lesz Cool
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23103 Dátum: 2008 Január 06, 14:01:42 »

nyemnyem,empi duálkvájetem van,azt akartam fényesíteni.akkó marad fekete Undecided

legyen lila!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #23102 Dátum: 2008 Január 06, 13:59:42 »


esetleg a rozsdamentes acél verziót le lehetne gyártani és felpolírozni.
nyemnyem,empi duálkvájetem van,azt akartam fényesíteni.akkó marad fekete Undecided
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #23101 Dátum: 2008 Január 06, 13:58:27 »

a vége így is króm,de jobb volna az egész Roll Eyes de akkor gondolom szétmegy a belseje

a króm alatt úgyis szétrohad belülről, akkor meg mifasznak krómozni.
esetleg a rozsdamentes acél verziót le lehetne gyártani és felpolírozni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #23100 Dátum: 2008 Január 06, 13:53:53 »

  Szerintem csak a végek játszanak krómban.A többi büdös kályhafesték,mint az igényes felniken. Grin
a vége így is króm,de jobb volna az egész Roll Eyes de akkor gondolom szétmegy a belseje
Nem elérhető Patrone
Hozzászólások: 485


« Hozzászólás #23099 Dátum: 2008 Január 06, 13:48:08 »

ha úgy vesszük már 10-15 éve fúj nekünk bogarakat. 25-30at már biztos csinált, meg buszokat.
És mennyiért vállal buszt komplett?
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #23098 Dátum: 2008 Január 06, 13:47:12 »

kipufogódobot hogyan szoktak utólag krómozni?sehogy?

  Szerintem csak a végek játszanak krómban.A többi büdös kályhafesték,mint az igényes felniken. Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #23097 Dátum: 2008 Január 06, 13:45:14 »

nálam azért lesz. Meg másnak is szívesen segítek ha fényeztetni szeretne. Öreg VW-eket előszeretettel vállalja.
helyileg?

új számom van:20 592 5434
RNIE
« Hozzászólás #23096 Dátum: 2008 Január 06, 13:30:21 »

kipufogódobot hogyan szoktak utólag krómozni?sehogy?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23095 Dátum: 2008 Január 06, 12:59:07 »

ok,kicsit jobb idő lesz,pontosítunk
ok


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23094 Dátum: 2008 Január 06, 12:58:48 »

na ez is ritka aki szereti is az öreg VW ket  (bogarakat meg pláne)
ha úgy vesszük már 10-15 éve fúj nekünk bogarakat. 25-30at már biztos csinált, meg buszokat.


                             GNX-967
RNIE
« Hozzászólás #23093 Dátum: 2008 Január 06, 12:56:09 »

hozd nyugodtan
ok,kicsit jobb idő lesz,pontosítunk
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23092 Dátum: 2008 Január 06, 12:54:50 »

Viszem a mercit
hozd nyugodtan


                             GNX-967
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #23091 Dátum: 2008 Január 06, 12:40:51 »

nálam azért lesz. Meg másnak is szívesen segítek ha fényeztetni szeretne. Öreg VW-eket előszeretettel vállalja.

na ez is ritka aki szereti is az öreg VW ket  (bogarakat meg pláne)
RNIE
« Hozzászólás #23090 Dátum: 2008 Január 06, 12:39:05 »

nálam azért lesz. Meg másnak is szívesen segítek ha fényeztetni szeretne.
Viszem a mercit
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #23089 Dátum: 2008 Január 06, 12:37:11 »

Valakinek van valami ötlete vagy tapasztalata hogyan lehet torzios futomüre (71 bogár) valami bika brutál elsö féket szögelni.
Kiváncsi vagyok az ötletekre

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #23088 Dátum: 2008 Január 06, 07:35:21 »

Szelepfedél téma: Miért jobb a csavaros szelepfedél mint a rugós? (ha egyáltalán jobb)
Amikor tervezték az okos mérnökök, miért ezt a megoldást választották, hiszen a csavaros megoldás kézenfekvőbbnek tűnik?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23087 Dátum: 2008 Január 06, 00:43:55 »

masik ilyen ocso alkalmam nekem se lesz mar az tuti Tongue
nálam azért lesz. Meg másnak is szívesen segítek ha fényeztetni szeretne. Öreg VW-eket előszeretettel vállalja.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23086 Dátum: 2008 Január 06, 00:36:43 »

nem volt drága  Shocked
Akkor elárulom hogy az enyémet 65ért fújta mindenestől kívűl belül. Nagyon fasza 2k-s festékkel (from Volán Wink ). De igaz ezek nagyon haveri alapon mennek. Ilyen téli időszakba amikor fűteni is kell szerintem 20-30nál több nem marad neki meg rajta. Az meg egy ilyen munkáért picsafüst.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Január 06, 00:39:31 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #23085 Dátum: 2008 Január 06, 00:31:18 »

nem volt drága  Shocked
masik ilyen ocso alkalmam nekem se lesz mar az tuti Tongue

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #23084 Dátum: 2008 Január 06, 00:27:24 »

Az aláfújószín, a festék+lakk volt 88ezer a munkadíj 70 ebbe benn van az előkészítés is anyagostól.

nem volt drága  Shocked

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #23083 Dátum: 2008 Január 06, 00:24:14 »

Az aláfújószín, a festék+lakk volt 88ezer a munkadíj 70 ebbe benn van az előkészítés is anyagostól.


                             GNX-967
Oldalak: 1 ... 1433 1434 1435 1436 1437 [1438] 1439 1440 1441 1442 1443 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.