www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:59:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1439 1440 1441 1442 1443 [1444] 1445 1446 1447 1448 1449 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331954 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22879 Dátum: 2007 December 29, 20:13:45 »

vaaaagy leszeded a légszűrőt, kis benya a karbiba, és brümmm
vagy ahogy én szoktam, kulcs elfordít, szöszöszöszöszöszö bráámmm  Wink  Grin
(na persze pár hónapnál többet sosem állt még)
sajnos, ha ki van száradva az AC és a csövek fel vannak levegősödve, akkor jobb az említett módszer.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22878 Dátum: 2007 December 29, 20:10:14 »

Persze nem elsőre pöcc-röff, de nem is szenvedtem túl sokat sokat vele.
Régen beindított boginál pár trükk (főleg a 6V-osoknál érdemes ezt végigcsinálni, mert hamar lemeríti az akksit a sok indítózás):
Benzincsöveket lekapom az AC pumpáról, a pumpát leszerelem.
A bemenő ágat egy kanna benzinbe lógatom és kézzel addig pumpálom az AC-t, míg fel nem szívja a benzint és spriccelni kezdi a kimenő ágon.
Az autón megszívom a tankból az AC-re menő benzincsövet, hogy hátrajöjjön a benzin (utána kis köpködés befigyel).
AC-t visszaszerelem, indítózom és kb második próbára pöcc-röff.
vaaaagy leszeded a légszűrőt, kis benya a karbiba, és brümmm
vagy ahogy én szoktam, kulcs elfordít, szöszöszöszöszöszö bráámmm  Wink  Grin
(na persze pár hónapnál többet sosem állt még)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22877 Dátum: 2007 December 29, 19:53:40 »

Én is SZMB-ztem ma:
Beindítottam a 66-ost több, mint 1 év pihenő után:
http://www.youtube.com/watch?v=5npMKb9397o
Monza cső + Kővári dob + garázs akusztika rulez  Grin
Persze nem elsőre pöcc-röff, de nem is szenvedtem túl sokat sokat vele.
Régen beindított boginál pár trükk (főleg a 6V-osoknál érdemes ezt végigcsinálni, mert hamar lemeríti az akksit a sok indítózás):
Benzincsöveket lekapom az AC pumpáról, a pumpát leszerelem.
A bemenő ágat egy kanna benzinbe lógatom és kézzel addig pumpálom az AC-t, míg fel nem szívja a benzint és spriccelni kezdi a kimenő ágon.
Az autón megszívom a tankból az AC-re menő benzincsövet, hogy hátrajöjjön a benzin (utána kis köpködés befigyel).
AC-t visszaszerelem, indítózom és kb második próbára pöcc-röff.

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #22876 Dátum: 2007 December 29, 19:51:56 »

Azt még nem néztem, holnap akarom megszemlézni, a végeredménytől függ a szilveszteri tali.
Csak nem jöttök a kölekedésihez.  Cheesy
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22875 Dátum: 2007 December 29, 19:39:47 »

Én is SZMB-ztem ma:
Beindítottam a 66-ost több, mint 1 év pihenő után:
http://www.youtube.com/watch?v=5npMKb9397o
Monza cső + Kővári dob + garázs akusztika rulez  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Robpanzer
« Hozzászólás #22874 Dátum: 2007 December 29, 19:20:40 »

Nekem van benn vdo jeladom. Ilyen <beszúrt kép törölve>
http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=VDO%2D323%2D055
Kinn komoly 2k HUF, vagy meg kevesebb a mai arfolyammal. Anno kerdeztem az egyik hazai bogar-alkatresz kereskedot, es 13k-t emlegetett. (mellesleg az enyemek cseh gyartmanyuak)
Az utobbi osszeget elkerni erte azert rablas 
En a blokkok hatuljaba raktam be, ahol a typ3 olajbetolto nyilasa csatlakozik be. Itt nem log ki lefele, es nem zavar semmit. Az olajnyomas pedig egy T-vel van berakva (idiota jelado es nyomasjelado kulon, biztos ami biztos), mert annak jo a mellekag is nyomas szempontjabol.
A tuti azonban a hengerfej homerseklet mero lenne.


És a nívópálcás jeladó az milyen?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22873 Dátum: 2007 December 29, 18:10:44 »

Mai szmb!
Bakolás, kerék lekapás, gumi leszedetés!
Vacsi új fékek félév alatt szépen kaptak a természettől... rozsdaoldó-passzivátor meg sprés festék oszt csókolom...

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22872 Dátum: 2007 December 29, 17:44:10 »

A hülyeség sem, ahogy elnézem...

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22871 Dátum: 2007 December 29, 17:41:40 »

Nincs letőrve a csavarok hegyes vége,vagy a másikon a gumigyűrü megkopva?
Azt még nem néztem, holnap akarom megszemlézni, a végeredménytől függ a szilveszteri tali.

Bácsi Győző
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22870 Dátum: 2007 December 29, 17:31:06 »

Kellene tipp a következőben:


Betekert alapjárati csavarral -benzin is, levegő is- tök jó alapjárata van a bogárnak. A fojtószelep zárva van, honnan a nyavalyából vételezi a benyát?
Lehet gyors is a válasz! Grin

 Nincs letőrve a csavarok hegyes vége,vagy a másikon a gumigyűrü megkopva?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22869 Dátum: 2007 December 29, 17:29:10 »

Érdekes!
Szerintem inkább ,honnan veszi a levegőt?Falsot szív?
Evvel a beállítáásoddal mentél is ?
Mentem, persze, de nem az igazi, alapjáraton mintha megszívná magát, ha sokáig állok helyben, meg aztán indulásra kicsit megfullad, de második gázadásra megindul rendesen. Kicsit falánk is, a megszokotthoz képest...

Bácsi Győző
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #22868 Dátum: 2007 December 29, 17:08:57 »

Kellene tipp a következőben:


Betekert alapjárati csavarral -benzin is, levegő is- tök jó alapjárata van a bogárnak. A fojtószelep zárva van, honnan a nyavalyából vételezi a benyát?
Lehet gyors is a válasz! Grin

Érdekes!
Szerintem inkább ,honnan veszi a levegőt?Falsot szív?
Evvel a beállítáásoddal mentél is ?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #22867 Dátum: 2007 December 29, 16:54:50 »

Kellene tipp a következőben:


Betekert alapjárati csavarral -benzin is, levegő is- tök jó alapjárata van a bogárnak. A fojtószelep zárva van, honnan a nyavalyából vételezi a benyát?
Lehet gyors is a válasz! Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22866 Dátum: 2007 December 29, 13:52:34 »

http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/323426.jpg
http://img165.imageshack.us/img165/5859/img0224cn2.jpg
http://i30.photobucket.com/albums/c316/caslor_1978/DSC04222.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v481/jmsmilin/DSC01027.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v481/jmsmilin/DSC01032.jpg
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/245436.jpg

Azt mondja meg valaki - régebben volt erről itt szó - hogy a két torziósköteg között mekkora az előfeszítés különbsége?

És az ültetés nem ismer határokat (őrültek):
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/318884.jpg
http://i8.photobucket.com/albums/a35/germanpridevw/58%20Bug/03e4770e.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 29, 15:11:18 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #22865 Dátum: 2007 December 29, 13:09:47 »

skacok segítsetek nekem vettem a torzióba bele hegeszthető ültető vackot
odáig eljutok hogy kiszedem a futó művet de hogy tovább??????
személyes üzibe küldjétek!
előre is kösz zoli!!


Csodálom az önbizalmadat. Egy ilyen feladatnak csak akkor állnék neki ha előtte jól körberágtam volna a témát, és szinte már mindent tudnék róla az elejétől a végéig...elméletben. A gyakorlat persze úgyis más lesz, de a fő lépésekkel akkor is tisztában lennék. A következő műveletekhez kell flex meg hegesztőgép meg persze egy jó szakember Wink
Most megdobnálak egy linkel ahol képekkel van illusztrálva egy ilyen művelet, de mivel Bogarhatu.hu keresőmotorja egy fabatkát sem ér ,nem teszem.

Egy másik odalon viszon találtam leírást deviszont ez angol:
http://www.swayaway.net/joomla/images/InstallInstructions/9902_VWBALLJOINTANDLINKPINFRONTADJUSTERS.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2007 December 29, 14:19:51 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #22864 Dátum: 2007 December 29, 12:39:47 »

skacok segítsetek nekem vettem a torzióba bele hegeszthető ültető vackot
odáig eljutok hogy kiszedem a futó művet de hogy tovább??????
személyes üzibe küldjétek!
előre is kösz zoli!!

Huh Huh Huh
Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #22863 Dátum: 2007 December 29, 11:54:51 »

a hátsó futó műbe mi kópoghat ezeken kívül
lengéscsilapító
stabil rúd
csapágy

Nem elérhető Sztankó Zoltán
Hozzászólások: 164


« Hozzászólás #22862 Dátum: 2007 December 29, 11:48:42 »

skacok segítsetek nekem vettem a torzióba bele hegeszthető ültető vackot
odáig eljutok hogy kiszedem a futó művet de hogy tovább??????
személyes üzibe küldjétek!
előre is kösz zoli!!

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22861 Dátum: 2007 December 29, 09:49:42 »

szereztem 4 bakot
egyeztettem időpontot gumisnál
indul a mandulaaa  Smiley
jah és prímán megy a gép, megjárattam kicsit  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #22860 Dátum: 2007 December 29, 07:21:22 »

Sziasztok!!

Szörnyű dolog történt ma!! Sad

68 -as bogaramban (1200) a motor úgy kalapál, h azt hiszem szétesik!!

Pedig sztem a motorból jön, mert minden jel erre mutat!!

Tudna valaki segíteni, h mi lehet a baj???
Valami eltört?? hajtókar?? csapágy??


Tudom h csak akkor lehet pontosan megállapítani ha szét lesz szedve, de mégis tudna valaki mondani valami előzeteset??
Gyüjtsek motorra?? vagy azért nem ekkora a probléma??

Köszi szépen helló

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem az 1,2-es mocim akkor csinált iylet, amikor a 3-as hengerben a dugattyú leszakadt a hatókarról.... Valamennyire ment még, de nagyon csattogott...
Egy henger-dugó és csapágyak cseréjével orvosolható volt a probléma... ma is ezzel a motor van benne...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #22859 Dátum: 2007 December 29, 01:39:22 »

baszottul rászorult....

Mindig csak a tunning meg a csicsamicsa...  Grin

Ha tartasz a kalapálástól nagyon, akkor előtte, óvatosan csavarlazítóval fújd be! És ne 15 percet hanem 2 órát hagyd úgy!

Amúgy meg sztem a magyar utakon sokkal nagyobbakat kap, mint amit kézzel az ember ütni tud...
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22858 Dátum: 2007 December 28, 23:27:33 »

na mentem aludni
honap majd kiderül...  Undecided
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22857 Dátum: 2007 December 28, 23:23:09 »

ne legyél csirke!
baszottul rászorult....
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22856 Dátum: 2007 December 28, 23:19:35 »

na peeesze
vacsi új fékek, meg vacsi új futóműről majd csak úgy elkezdem leverni a pogit.

ne legyél csirke!

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22855 Dátum: 2007 December 28, 23:18:12 »

Smiley
csavarhúzó és nagykalapács?

a BMWről nekem is úgy kellett leverni a pogácsát...
na peeesze
vacsi új fékek, meg vacsi új futóműről majd csak úgy elkezdem leverni a pogit.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #22854 Dátum: 2007 December 28, 23:17:04 »

persze... nem megy... a szélesírő központósító olny pontosra sikeedett, hogy épp felment a fékekre, le már nem jön, szal csak ilyen vagy nagyobb lyukú (lüzepű) felni megy rá...

Smiley
csavarhúzó és nagykalapács?

a BMWről nekem is úgy kellett leverni a pogácsát...

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22853 Dátum: 2007 December 28, 23:12:39 »

igen, de szerezél kereket kölcsönbe, az a legjobb.
persze... nem megy... a szélesírő központósító olny pontosra sikeedett, hogy épp felment a fékekre, le már nem jön, szal csak ilyen vagy nagyobb lyukú (lüzepű) felni megy rá...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22852 Dátum: 2007 December 28, 23:10:58 »

igen, de szerezél kereket kölcsönbe, az a legjobb.
elöl?
lengőkar töve mögött?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22851 Dátum: 2007 December 28, 23:09:43 »

elöl?
lengőkar töve mögött?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22850 Dátum: 2007 December 28, 23:09:06 »

igen

szal hátula torziós fedél mögött!!?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22849 Dátum: 2007 December 28, 23:07:31 »

hátul vagy kétoldalon, vagy középen. ha nem lesz löködve akkor megáll. (persze ez egy rendes bogár alváz felülnézeti képe)
miért nem intézel rá valami kula kerekt?  akkor még lehet mozgatni is.


szal hátula torziós fedél mögött!!?
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #22848 Dátum: 2007 December 28, 23:06:15 »

Igen, ez "szekérfutóműves  Grin".  Evil Tongue


                             GNX-967
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #22847 Dátum: 2007 December 28, 23:04:33 »

.
ez egy torziós bogi alváza.
a tiéd ilyen pörölycápafejű:

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22846 Dátum: 2007 December 28, 23:04:33 »

hátul vagy kétoldalon, vagy középen. ha nem lesz löködve akkor megáll. (persze ez egy rendes bogár alváz felülnézeti képe)
miért nem intézel rá valami kula kerekt?  akkor még lehet mozgatni is.


fatuskó rulez (vastag)

[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22845 Dátum: 2007 December 28, 22:57:19 »

Persze attól is függ, hogy mivel lesz bakolva.
Nekem vannak 30*30*30-as beton kockáim, azokra teszek egy rongyot és nagyon stabilan szoktam tárolni autókat.
De fogok venni normális bakot is.


fatuskó rulez (vastag)
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22844 Dátum: 2007 December 28, 22:56:06 »

Persze attól is függ, hogy mivel lesz bakolva.
Nekem vannak 30*30*30-as beton kockáim, azokra teszek egy rongyot és nagyon stabilan szoktam tárolni autókat.
De fogok venni normális bakot is.


a torzió fedél alatt?
fingom nincs mi az az alvázfej
valaki muti egy alvázat alulról berajzolva...
bocs, de sürgős és holnap egyedül művészkedek megint...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22843 Dátum: 2007 December 28, 22:54:38 »

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22842 Dátum: 2007 December 28, 22:49:14 »

nyomj egy képet egy alvázról és berajzolom.
a torzió fedél alatt?
fingom nincs mi az az alvázfej
valaki muti egy alvázat alulról berajzolva...
bocs, de sürgős és holnap egyedül művészkedek megint...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #22841 Dátum: 2007 December 28, 22:45:49 »

ne legyél már gyík!
hátul a torziók alttat, elől meg az alvázfejnél.
vennéd a fáradságot, hogy kicsit aláfetrengenél akkor magadtól is rájöhetnél.
a torzió fedél alatt?
fingom nincs mi az az alvázfej
valaki muti egy alvázat alulról berajzolva...
bocs, de sürgős és holnap egyedül művészkedek megint...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #22840 Dátum: 2007 December 28, 22:42:58 »

ne legyél már gyík!
hátul a torziók alttat, elől meg az alvázfejnél.
vennéd a fáradságot, hogy kicsit aláfetrengenél akkor magadtól is rájöhetnél.
naaaaaaaaa
demost komolyan
lehet hogy heteket kell a bakon állnia

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1439 1440 1441 1442 1443 [1444] 1445 1446 1447 1448 1449 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.