www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 11:21:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1520 1521 1522 1523 1524 [1525] 1526 1527 1528 1529 1530 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13311598 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #19638 Dátum: 2007 Október 03, 11:02:50 »

Pontyosan... DE most már ne OFF-oljunk, mert be lesz *****-va a szélvédőnk... Grin
Ne OFFoljatok mert be lesz b....... 
 Grin
1303LS
« Hozzászólás #19637 Dátum: 2007 Október 03, 11:02:09 »

főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
a
Shocked
Az már a "rögtön szétszedni" előtti lépcsőfok.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #19636 Dátum: 2007 Október 03, 11:01:26 »

...minek ellenség, ha van egy két jó barát?????

Pontyosan... DE most már ne OFF-oljunk, mert be lesz *****-va a szélvédőnk... Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19635 Dátum: 2007 Október 03, 11:00:38 »

Itt a megoldás. Mikor beleraktam a váltóba a lendkereket, már húztam a számat. de Qzma mester állította, így jó lesz!
Szóval motor ki, megnéz, hova ver be a lendkerék, ott sokat flexel, majd visszarak moci. Ezt ismételni annyiszor, amíg jó nem lesz.


de a lendkerék, az teljesen fix tengely irányban, az nem mocorog. főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
a hiba és a zajok csak kuplungolás közben észlelhetők, ha már sebességben van, akkor minden nagyon szép. az önindítónak szép hangja van, rögtön beindul, nem rángat, alapjárat is van.

na most minnyá lemegyek, oszt álitok a kuplung bowdenen, hátha csak ott ment valami el... a többi mókához ki kell pajszerolni a mocit  Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #19634 Dátum: 2007 Október 03, 11:00:17 »

Mi lenne velem, ha nem lennének ilyen "remek" barátaim...... Grin Cool
...minek ellenség, ha van egy két jó barát?????
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #19633 Dátum: 2007 Október 03, 10:59:28 »

Mi lenne velem, ha nem lennének ilyen "remek" barátaim...... Grin Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #19632 Dátum: 2007 Október 03, 10:56:17 »

De ugye ez nem a mi hibánk.....  Grin Evil Roll Eyes Cool
Csak részben.  Evil
Sompi
« Hozzászólás #19631 Dátum: 2007 Október 03, 10:55:41 »

De ugye ez nem a mi hibánk.....  Grin Evil Roll Eyes Cool
.....háááááát....  Evil Evil Evil Grin  Wink
1303LS
« Hozzászólás #19630 Dátum: 2007 Október 03, 10:52:59 »

Nincs ezzel semmi baj. Elég erős a csavar benne. Mér hogyha gyári rozsdi tökrekiálló csavar lenne benne akkó mivan?
De van vele baj!
A kúpos csavar kúpja azon kívül, hogy központosít, még sokkal nagyobb felületen is tapad, tehát kisebb eséllyel lazul le.Nembeszélve a kúpon szögben ható erőkről.
Itt van gyártva egy kúpos izé, amibe megy bele a csivcsavar, szóval itt az csavar a nem kúpos találkozásnál elég könnyen tud lazulni. Mondjuk ha kúpos izét tudtak esztergányolni akkor egy csavar sem lett volna sokkal nagyobb meló.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19629 Dátum: 2007 Október 03, 10:48:34 »

baj nincs vele, csak nem szép. Ha ennyit költesz szíííp felnire illik szíííp csavarral feltenni. PÍÍÍSZ!
Mondjuk abban igazad van, hoygy azért a feliratot éni lecsisszantottam volna a csavarról...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #19628 Dátum: 2007 Október 03, 10:48:17 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.



De ugye ez nem a mi hibánk.....  Grin Evil Roll Eyes Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Sompi
« Hozzászólás #19627 Dátum: 2007 Október 03, 10:46:19 »

Nincs ezzel semmi baj. Elég erős a csavar benne. Mér hogyha gyári rozsdi tökrekiálló csavar lenne benne akkó mivan?
baj nincs vele, csak nem szép. Ha ennyit költesz szíííp felnire illik szíííp csavarral feltenni. PÍÍÍSZ!
Sompi
« Hozzászólás #19626 Dátum: 2007 Október 03, 10:44:27 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?
Csak tippelek, de szerinte a delikvens nem vett hosszabb kerék csavarokat a vastagabb anyagú felnihez. (nem tom hogy ez a centerline mennyivel vastagabb a gyárinál, de gondolom itt is az a helyzet mint a többi köfém felninél....  Roll Eyes
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19625 Dátum: 2007 Október 03, 10:42:55 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.


Nincs ezzel semmi baj. Elég erős a csavar benne. Mér hogyha gyári rozsdi tökrekiálló csavar lenne benne akkó mivan?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19624 Dátum: 2007 Október 03, 10:42:47 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.
A csavar 8.8 -as.

lehet, hogy nem szabványos 4x130 a felni osztója és ez a legegyszerűbb.
fékdobba belefúr, menetet metsz, csavaroz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #19623 Dátum: 2007 Október 03, 10:41:35 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.


...nem csodálom!  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19622 Dátum: 2007 Október 03, 10:41:18 »

Shocked Shocked Grin
ez aztán a schufni tyuming!! kié a ótó?????

szerintem tom@szé a jármű.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19621 Dátum: 2007 Október 03, 10:40:22 »

Tatabányán készült a kép. 5 percig álltam néztem és nem tudtam megszólalni.

A csavar 8.8 -as.


Shocked Shocked Grin
ez aztán a schufni tyuming!! kié a ótó?????

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Sompi
« Hozzászólás #19620 Dátum: 2007 Október 03, 10:36:32 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?
Shocked Shocked Grin
ez aztán a schufni tyuming!! kié a ótó?????
1303LS
« Hozzászólás #19619 Dátum: 2007 Október 03, 10:33:30 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?
Miabaj csiv 6.5, nem kemény rideg könnyentörős hanem az a puhaféle rugalmas.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19618 Dátum: 2007 Október 03, 10:29:47 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?

jó kis "5.5-ös csiv" csavarok.
jójaz :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19617 Dátum: 2007 Október 03, 10:24:53 »

ezt megmagyarázná nekem valaki?

[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19616 Dátum: 2007 Október 03, 09:54:06 »

Itt a megoldás. Mikor beleraktam a váltóba a lendkereket, már húztam a számat. de Qzma mester állította, így jó lesz!
Szóval motor ki, megnéz, hova ver be a lendkerék, ott sokat flexel, majd visszarak moci. Ezt ismételni annyiszor, amíg jó nem lesz.

Mert lóg a főtengely hosszirányban.
Szétszed, beleérésnél simán kifarag az öntvénybőll szalonnázókéssel.

1303LS
« Hozzászólás #19615 Dátum: 2007 Október 03, 09:52:17 »

Szerintem simán belenyomja a lendkeretek a váltó falába, mikor kinyomod a kuplungot.
Mert lóg a főtengely hosszirányban.
Szétszed, beleérésnél simán kifarag az öntvénybőll szalonnázókéssel.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19614 Dátum: 2007 Október 03, 09:52:03 »

kérdés köynen indul alpjáraton nem ráz?????

Konnyen indul es nem raz. Tehat - ha jol ertelmezem - kozeppontos mind a lendkerek, mind a kuplungszerkezet (gondolom ez csak nagyjabol, ennek azer' lehet nehany tizedmillimeter elterese... De nem raz/rangat).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19613 Dátum: 2007 Október 03, 09:50:38 »

Szerintem simán belenyomja a lendkeretek a váltó falába, mikor kinyomod a kuplungot.

Es azt igy hogy?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #19612 Dátum: 2007 Október 03, 09:49:46 »

Szerintem simán belenyomja a lendkeretek a váltó falába, mikor kinyomod a kuplungot.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19611 Dátum: 2007 Október 03, 09:31:21 »

kérdés köynen indul alpjáraton nem ráz?????
 

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19610 Dátum: 2007 Október 03, 09:29:33 »

A regi kerult vissza mindenbol, csak a lendkerek maga lett lecserelve. Az a fokszamon kivul a sulyaban ter el a masiktol, minden egyebben elvileg megegyezik a regivel. A lendkerek meghuzasanal/felszerelesenel nem voltam ott, nemtok nyilatkozni...
nem lehet hogy ez a lendkerék szélesebb? vastagabb?
fotók vannak?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #19609 Dátum: 2007 Október 03, 09:27:18 »

Mik a kerékcsavar-osztókör átalakító hátrányai?

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19608 Dátum: 2007 Október 03, 09:26:10 »

Van ugye olyan kinyomó szerkezet, meg váltó, amit egy cső központosít, és van egy korábbi fajta.  Nem kevertétek a darabokat?

A regi kerult vissza mindenbol, csak a lendkerek maga lett lecserelve. Az a fokszamon kivul a sulyaban ter el a masiktol, minden egyebben elvileg megegyezik a regivel. A lendkerek meghuzasanal/felszerelesenel nem voltam ott, nemtok nyilatkozni...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19607 Dátum: 2007 Október 03, 08:54:01 »

Van ugye olyan kinyomó szerkezet, meg váltó, amit egy cső központosít, és van egy korábbi fajta.  Nem kevertétek a darabokat?

2éve nekem is ugyan ez volt. ki lett cserélve minden, idáig hibátlan volt
szétszedés elött nem volt semmi baja a kuplungnak, pöpecül működött.
valamit mi csesztünk szét  Lips Sealed
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19606 Dátum: 2007 Október 03, 08:45:29 »

Deeegonosz. 
viccet félretéve én a nyomszerkezet lábainál meg a nyomcsapágy találkozásánál keresném a hibát , tehát motorral ki és gubómeresztés ,hibafelismerés Wink

1303LS
« Hozzászólás #19605 Dátum: 2007 Október 03, 08:25:32 »

kupplungtárcsát fordítva rakták be Grin Evil meg a nyomcsapágyat kihagyták belőlle Grin
Deeegonosz. 
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19604 Dátum: 2007 Október 03, 07:46:36 »

Lendkereket jól meghúztátok?
kupplungtárcsát fordítva rakták be Grin Evil meg a nyomcsapágyat kihagyták belőlle Grin

1303LS
« Hozzászólás #19603 Dátum: 2007 Október 03, 07:16:19 »


valamit mi csesztünk szét  Lips Sealed
Lendkereket jól meghúztátok?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19602 Dátum: 2007 Október 03, 00:32:17 »

A motor-váltó összeillesztés könnyedén ment? Egymásba cuppantak, vagy rákellett segíteni erősebben?

Siman rament! A ket also csavar a helyen volt mar, emelovel a megfelelo magassagba igazgattuk a motrot, az ekszijjal kicsit jaccva siman betoltuk a helyere...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19601 Dátum: 2007 Október 03, 00:21:37 »

Ez meg a hengerfej.

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19600 Dátum: 2007 Október 03, 00:20:29 »

Szétkaptam kiváncsiságképp a 61-es bódémhoz tartozó blokkot....ismerjem már meg a Bogár-motorokat alapon  Wink
Kicsit túlzottan olajos kép fogadott a hengerekben. Vagy ez teljesen megszokott a bogaraknál? Végülis itt nem tud lefolyni az olaj a kartelba, hanem a henger oldalára-aljára tapad le. Bár így képről nemigen lehet megállapítani, de vajon ez egy szarrákopott motor, vagy csak egy átlagos?

Idővel a 65-ös, kocsiban dolgozó blokkot(nem ezek a képek) felakarom újítani, mert nagy a gyanum, hogy erősen kopott, és azért is fogyaszt sokat, mind benzinből, mind olajból, és ezért is küszköd nagyon az emelkedőkön.... :-\n Kevés ez a kraft....a benya meg csak dől bele, hihetetlenül falánk 

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19599 Dátum: 2007 Október 02, 23:59:38 »

2éve nekem is ugyan ez volt. ki lett cserélve minden, idáig hibátlan volt
szétszedés elött nem volt semmi baja a kuplungnak, pöpecül működött.
valamit mi csesztünk szét  Lips Sealed

A motor-váltó összeillesztés könnyedén ment? Egymásba cuppantak, vagy rákellett segíteni erősebben?  Mert nekem a Skodában egyszer nem akartak összekapni, de összerúgtam őket....a nyelestengely kissé megdomboírította a tárcsát közben.....na ilyenkor darált, meg rángatózott nekem a kuplung..... Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1520 1521 1522 1523 1524 [1525] 1526 1527 1528 1529 1530 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.