www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:15:31

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1517 1518 1519 1520 1521 [1522] 1523 1524 1525 1526 1527 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13306528 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #19758 Dátum: 2007 Október 06, 17:21:02 »

Hol lehet lemérni a blokkon az olajfurat méretét nagyobb bontás nélkül?
Csak az olajhűtő alatt?
És melyik mennyi? Mármint a kicsi meg a nagy furatos hány-hány mm???
"F1..." a legkisebb, ne reménykedj.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #19757 Dátum: 2007 Október 06, 17:19:09 »

Hol lehet lemérni a blokkon az olajfurat méretét nagyobb bontás nélkül?
Csak az olajhűtő alatt?
És melyik mennyi? Mármint a kicsi meg a nagy furatos hány-hány mm???
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #19756 Dátum: 2007 Október 06, 15:39:14 »

Mekkora a beépítési mélységű hangszórót lehet még beszerelni bogár ajtóba gyári helyre (1302-03).
Ha van valakinek lehetősége lemérni, megköszönném! Az az adat is elég kb, hogy mennyi a 2 lemez (külső-belső) közötti táv az ajtóban.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #19755 Dátum: 2007 Október 06, 08:24:18 »

Generátor beszerelésről tud valaki ábrát adni? Mit mihez kell kötni?
Reggelt!
A generátoron van egy B+ kivezetés ami 3 vékony kábelből áll. És van D+ D- DF jelölés. Mit hova dugjak? A régi fesszabályozót kell használni, vagy van külön generátorhoz való?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #19754 Dátum: 2007 Október 06, 07:58:40 »

Bakker, hőlégfúvó és kézzel kijön a helyéről.  Kiss
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19753 Dátum: 2007 Október 05, 21:56:00 »

Hajtókar meg görbgörb  Evil  Friss motornál nekem kellett csinálnom egy kinyomót. Pár százezer fölött tényleg kijön.


nem bangbang, hanem kockoc ;-) friss motort meg nem kell szétszedni
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19752 Dátum: 2007 Október 05, 21:46:00 »

Hajtókar meg görbgörb  Evil  Friss motornál nekem kellett csinálnom egy kinyomót. Pár százezer fölött tényleg kijön.

egy kalapács és kockoc
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19751 Dátum: 2007 Október 05, 21:41:43 »

Nekem eddig mindegyik mociban siman kinyomhato volt, max egy csokulcs kellett hozza, de kezzel kinyomhato volt.

a krova hosszabbítószára, egy kalapács és kockoc. szépen kijön az (ha nem, akkor ott már nagy gáz van)
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #19750 Dátum: 2007 Október 05, 21:35:40 »

Én egy 80 éves VW szerelőtől tanultam és most tovább adom. A dugattyúba benzint öntesz és meggyújtod a benzint. Mire elég a benzin addigra meleg a dugattyú,és könyedén belerakható a csapszeg.
Nekem eddig mindegyik mociban siman kinyomhato volt, max egy csokulcs kellett hozza, de kezzel kinyomhato volt.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19749 Dátum: 2007 Október 05, 21:25:19 »

A wbx teljesen szét volt szedve?
Ma néztem, hogy a dugattyú csapszeget ki-be szerelni meg a hüvelyeket ráhúzni elég szopóka-nyalóka.  Evil


még egybe van ,de szét lesz gépmunka stb.....
engem azzal ilyeszgetnek hogy fujja majd aviz rendszert

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19748 Dátum: 2007 Október 05, 21:20:47 »

A wbx teljesen szét volt szedve?
Ma néztem, hogy a dugattyú csapszeget ki-be szerelni meg a hüvelyeket ráhúzni elég szopóka-nyalóka.  Evil


hát most ugy néz ki hogy gyári 1,6os kübel moci!megy bele járni ide oda!
ha kész leszek akkor wbx ami mard is wbx
kap egy w120tengely duplakarbi már megvan hozzá!
rács kivágva neki elöl!hely adott

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19747 Dátum: 2007 Október 05, 21:15:52 »

de az marad wbx, vagy nem?


hát most ugy néz ki hogy gyári 1,6os kübel moci!megy bele járni ide oda!
ha kész leszek akkor wbx ami mard is wbx
kap egy w120tengely duplakarbi már megvan hozzá!
rács kivágva neki elöl!hely adott

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19746 Dátum: 2007 Október 05, 21:12:56 »

igértél képeket, de nem volt 1 sem!  Wink


 Embarrassed Bocs a képek miatt, de vasárnap hoztam el meg neki álltam összerakni. Én hülye meg ba..tam megnézni az akkut a fényképezőmbe. És persze hogy le volt merülve. Sokmindenről nem marattatok le. Mert időm az nem volt. Eddig az üvegek vannak benn meg az ajtók vannak összerakva. Ja meg a műszerfal és a vezetékelés nagyjából OK. Képek lesznek ígérem. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19745 Dátum: 2007 Október 05, 21:10:51 »

de az marad wbx, vagy nem?


kübelbe is lesz egy 1,9 csak csinálnom kéne

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19744 Dátum: 2007 Október 05, 20:58:17 »

Szerintem a harmadik, de inkább a negyedik amiről én tudok.

kübelbe is lesz egy 1,9 csak csinálnom kéne

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19743 Dátum: 2007 Október 05, 20:56:46 »

Van a Szekinek, az már kész van, vagyis már használja, vagy mit tudom én, mi van most vele, de már működött.
Van neked, ami készülget, van még egy srácnak az övé nem tudom, hogy áll meg van az enyém ami kb. 1% készültségű.
És akkor van még az a lehetőség, amiről nem tudunk.

Egyébként meg tele vagyok kérdőjelekkel, és fogalmam sincs mikor kerül legalább tesztüzembe. Remélem jövő nyárra már elérem ezt a szintet

no megelőztek? azok már készen vannak?  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #19742 Dátum: 2007 Október 05, 20:56:07 »

Én egy 80 éves VW szerelőtől tanultam és most tovább adom. A dugattyúba benzint öntesz és meggyújtod a benzint. Mire elég a benzin addigra meleg a dugattyú,és könyedén belerakható a csapszeg.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19741 Dátum: 2007 Október 05, 20:49:45 »

Szerintem a harmadik, de inkább a negyedik amiről én tudok.

no megelőztek? azok már készen vannak?  Grin

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #19740 Dátum: 2007 Október 05, 20:47:49 »

Hivatalosan kb. 80 fokra kell melegíteni olajban a dugót, mikor berakod a csapszeget. Fixen áll a dugóban, úszik a hajtókarban.


Dugót be a sütőbe, csapszeget a hűtőbe.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #19739 Dátum: 2007 Október 05, 20:45:52 »

Hivatalosan kb. 80 fokra kell melegíteni olajban a dugót, mikor berakod a csapszeget. Fixen áll a dugóban, úszik a hajtókarban.

Kerestem képet zsiguli csapszeg beillesztő cuccról, de nem találtam.
Ott ugye a hajtókar fogja a csapszeget (asszem 2-3 százados túlfedéssel) és a dugattyúban forog.
Bár más autónál is hasonló van.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19738 Dátum: 2007 Október 05, 20:43:42 »

Ha nagy leszek, én is csinálok egyet!  Smiley

Szerintem a harmadik, de inkább a negyedik amiről én tudok.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19737 Dátum: 2007 Október 05, 20:41:25 »

Szerintem a harmadik, de inkább a negyedik amiről én tudok.

úgy látom készül az ország második oxyboxere Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19736 Dátum: 2007 Október 05, 20:40:44 »

2.1

nyaminyami  Grin

1,9wbx
nyami Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19735 Dátum: 2007 Október 05, 20:34:38 »

Hivatalosan kb. 80 fokra kell melegíteni olajban a dugót, mikor berakod a csapszeget. Fixen áll a dugóban, úszik a hajtókarban.

csapszeg ki-benyomó?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #19734 Dátum: 2007 Október 05, 20:29:35 »

mókáztam ma egy kicsit!  Cool
úgy látom készül az ország második oxyboxere Grin

Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #19733 Dátum: 2007 Október 05, 20:22:34 »

csapszeg ki-benyomó?

a gyári csapszeg passzos? amikor én szétszedtem a motoromat simán kicsúszott. gondolom mert kopott volt... de az új csapszegperselybe és az új dugóba is simán belecsusszant a csapszeg. igaz nem gyári hanem kolben...
akkor az utángyártott cuccoknak más az illestése? akkor nem is gyári anyagból volnának??? biztos nem...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19732 Dátum: 2007 Október 05, 20:10:48 »

mókáztam ma egy kicsit!  Cool
1,9wbx
nyami Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19731 Dátum: 2007 Október 05, 20:05:26 »

mókáztam ma egy kicsit!  Cool

[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
RNIE
« Hozzászólás #19730 Dátum: 2007 Október 05, 19:27:55 »

Az utolsót láttam Egerben a börtönmúzeumban Grin
1303LS
« Hozzászólás #19729 Dátum: 2007 Október 05, 19:26:06 »

Koszonom! :-) Egyszeruek, de nagyon hasznosak...
Minden szerszám egyszerű.
Amelyik nem az szar.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19728 Dátum: 2007 Október 05, 19:24:44 »

Balról-jobbra.
[...]

Koszonom! :-) Egyszeruek, de nagyon hasznosak...


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #19727 Dátum: 2007 Október 05, 19:20:18 »

Engem pl mindegyik erdekelne, sosem lattam ilyen varazseszkozoket :-) Meik mire valo ?
Balról-jobbra.
Állítható dörzsár lukak méretének megváltoztatására, jellemzően puha fémben.
Szelep ülés maró.
Gömbfejkinyomó megvolt.
Gyűrűösszehúzó hengerbedugáshoz.
Nem tudom.
Csapszeg ki-be nyomó.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19726 Dátum: 2007 Október 05, 19:16:23 »

A bekarikázott cuccos mi lehet?

Engem pl mindegyik erdekelne, sosem lattam ilyen varazseszkozoket :-) Meik mire valo ?


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #19725 Dátum: 2007 Október 05, 19:14:59 »


A bekarikázott cuccos mi lehet?
Homemade gömbfej kinyomó.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19724 Dátum: 2007 Október 05, 19:12:23 »

Szedegetem szét a tartalék blokkomat kiváncsiságképp. Elakadtam a dugattyú csapszeg kivételénél, eddig amiket szereltem motort, mindegyikből könnyedén kijött, olyan szar volt:)
Na mondom kéne valami célszerszám.....elővettem a bogaramhoz kapott alkatrészes ládát, emlékeztem én, hogy adott az öreg hozzá sok cuccost, hát találtam is pár speckó bogárhoz gyártott célszerszámot.
A bekarikázott cuccos mi lehet?

[melléklet törölve az admin által]

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Robi
Hozzászólások: 41


« Hozzászólás #19723 Dátum: 2007 Október 05, 14:56:01 »

vagy:

<beszúrt kép törölve>


De ilyesmiket, csak KM/H - asat tud e valaki...

Ha nem lenne a bogarhatu kii kellene talalni.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #19722 Dátum: 2007 Október 05, 14:34:21 »

Generátor beszerelésről tud valaki ábrát adni? Mit mihez kell kötni?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19721 Dátum: 2007 Október 05, 12:43:36 »

igértél képeket, de nem volt 1 sem!  Wink

Én is azért írtam, hogy mire kiváncsi, mert tudok neki segíteni. Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #19720 Dátum: 2007 Október 05, 12:39:03 »

Tanulj autóelektronikát és ott kell tudni.
Ha kérdezel szivesen válaszolok.

Én is azért írtam, hogy mire kiváncsi, mert tudok neki segíteni. Wink


                             GNX-967
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #19719 Dátum: 2007 Október 05, 11:24:11 »

Nincs kedve valakinek motort kiszedni?  Tongue (Budaörs)

14  óra után?
Oldalak: 1 ... 1517 1518 1519 1520 1521 [1522] 1523 1524 1525 1526 1527 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.