www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 18:08:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 [1520] 1521 1522 1523 1524 1525 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13300838 alkalommal)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19838 Dátum: 2007 Október 08, 15:13:34 »

A hátsó ülések tartósínje alatt fut, az alagúttól a hátsó fűtéscsatornáig. Gyárilag le van hegesztve a vezetője. Merev drót a bowdenje, mivel a hátsóknak (ha jól tudom) nincsen visszahúzórugója. Ha szarok a küszöbök, akkor hátul kinyitva még tud egy kis meleget nyomni.

nekem ezt már valaki kiflexelte vagy ilyesmi, mert ennek nyoma sincs...
Nembaj, bedrótoztam fixre szinte minden meleg előre jön.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19837 Dátum: 2007 Október 08, 14:36:16 »

Hétvégén, barátnőm kérésére fűtés SZMB volt.
két kar van ugye: egyik indítja, a másik állítja hogy előre v hátra menjen a meleg.
2 kérdésem van:
- Az előre/hátra állítósnak hol fut a drótja?
- mind a kettő vezeték ugyanúgy néz ki?

A hátsó ülések tartósínje alatt fut, az alagúttól a hátsó fűtéscsatornáig. Gyárilag le van hegesztve a vezetője. Merev drót a bowdenje, mivel a hátsóknak (ha jól tudom) nincsen visszahúzórugója. Ha szarok a küszöbök, akkor hátul kinyitva még tud egy kis meleget nyomni.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19836 Dátum: 2007 Október 08, 13:27:33 »

Alkatrész gyilkosság lenne. Meg a lámpa többe kerül, mint a fél bogár.

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?

Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19835 Dátum: 2007 Október 08, 13:26:28 »

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?

perszehogy felrakható, csak a lyukakat kell máshová fúrni, plusz a régieket behegeszteni. egyébként csatlakozom az előttem felszólalóhoz! nem erre való.
megvetted Strano kocsiját?
a lámpa nem funkcionál indexként, tudomásom szerint a szívecske a féklámpa, a másik pedig helyzetjelző. persze mindent be lehet kötni mindennek... sufniban
másrészről a két hátsó lámpa árából már egy kocsit is vehetsz magadnak  Cheesy vagy van ilyened a zsebben?
RNIE
« Hozzászólás #19834 Dátum: 2007 Október 08, 13:23:37 »

ja,kicsihez illene egy ovál
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #19833 Dátum: 2007 Október 08, 13:20:14 »

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?

 

Szubjektív véleményem: én nem cserélném le a két lámpát...
A kicsi nem erre való.... SZVSZ...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #19832 Dátum: 2007 Október 08, 13:15:09 »

egy kérdés, az alábbi bogira felrakható e a mellékelt hátsó lámpa minden különösebb átalakítás nélkül? illetve ez indexként is funkcionál?


[melléklet törölve az admin által]

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19831 Dátum: 2007 Október 08, 12:33:50 »

Hétvégén, barátnőm kérésére fűtés SZMB volt.
két kar van ugye: egyik indítja, a másik állítja hogy előre v hátra menjen a meleg.
2 kérdésem van:
- Az előre/hátra állítósnak hol fut a drótja?
- mind a kettő vezeték ugyanúgy néz ki?
a hátsó ülés alatti fal mögött megy egy sima fekete csőben.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19830 Dátum: 2007 Október 08, 12:01:44 »

Hétvégén, barátnőm kérésére fűtés SZMB volt.
két kar van ugye: egyik indítja, a másik állítja hogy előre v hátra menjen a meleg.
2 kérdésem van:
- Az előre/hátra állítósnak hol fut a drótja?
- mind a kettő vezeték ugyanúgy néz ki?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #19829 Dátum: 2007 Október 08, 11:37:39 »

Úgy néz ki ma megtaláltam a hibáját az önindító nemindításának.
Reggel megint megmakacsolta magát, megint csak félig vagy még annyira sem húzott be a behúzótekercs az önindítóban.
Gyorsan kikaptam a hátsó ülést és megkerestem azt a csatlakozást amit asszem Funk kolléga ajánlott mint hibaforrást ami a kötegből megy az önindítóig, majdnem a fűtés Y alatt van nem épp észrevehető helyen.
Mikor már megfogdostam éreztem, hogy meleg úgyhogy valószínűleg itt lehetett a bibi.
Megpucolgattam összenyomtam a sarut és visszaszigeteltem.
Most jó.
Rohadt rejtett hibák.

Ja, önindító jelzi először a szar csatlakozásokat. Hétvégn összeállt az autó, de a testkábel csak kézzel volt ráhúzva a sarura. Első indításkor még jó volt, másodikra már a visszajelző lámpák sem villantak fel. Csak meg kellett húzni a csavart, és minden jó lett. Előtte a világítást teszteltem, nem volt semmi probléma. Szóval ez ilyen.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #19828 Dátum: 2007 Október 08, 11:17:08 »

Ráteszem a cakkpakk zsírúj szettet és 1.5-ös?  Beférnek a hengerek a blokkba? A csapszeg nem vastagabb az 1,6-os dugóba? Nomeg az 1,2-es hengerfej is maradhat?  Roll Eyes
annyira azért nem cakk-pakk. a motorblokk oldalát fel kell bővíteni a nagyobb hengerekhez, valamint a hengerek hosszát is meg kell kurtítani x mm-rel (4<x<6), hacsak nem elégedsz meg a 3-4 körüli kompresszióviszonnyal. valamint érdemes a hengerfejeket is cserélni, sztem nem érdemes a kicsi szívócsöves, kicsi szelepes fejeket felmunkáltatni. csapszeget nem tudom, mérni kell.

egyébként a 12 literes fogyasztás rohadt sok egy 1.2-nél! nekem a szimplaportos 1.6-os sem eszik annyit, talán csak ha állandóan kinyomnám a szemét... olyat meg nem csinálok, 9-10 körül fogyaszt. volt szimpla szívós 1.3asom nagyon régen, ami 7-8 lityivel ment (az akkori lazább forgalomban). nézd meg a beállításaidat, fúvókákat a karbidban...
1303LS
« Hozzászólás #19827 Dátum: 2007 Október 08, 11:13:56 »

pesti közlekedésben 10 km-t megtenni 3/4 óra alatt a lámpákat nemis nézve, mert folyamatos araszolás van ilyenkor szerintem egyáltalán nem sok. illetve az, de nem meglepő
Skodi miskolci
1303LS
« Hozzászólás #19826 Dátum: 2007 Október 08, 11:13:10 »

Hát igen, bár a fogyasztással én már úgy vagyok, hogy "gyári adat" szerint eszik. Eddigi tapasztalataim szerint kerek 12 litert eszik városban. Namármost a könyvben a zsírúj 1.2-esekre ír 10 litert, ehhez képest, ez teljesen jó, ha belevesszük, hogy nem vadiúj motor, nomeg a könyvekben általában inkább kevesebbet írnak  Wink
12 literes fogyasztást mérve asszem a következő 12 litert a kocsira locsolnám..........
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19825 Dátum: 2007 Október 08, 11:07:04 »

az nem sok?nekem az automata 2.3-as eszik annyit
pesti közlekedésben 10 km-t megtenni 3/4 óra alatt a lámpákat nemis nézve, mert folyamatos araszolás van ilyenkor szerintem egyáltalán nem sok. illetve az, de nem meglepő

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #19824 Dátum: 2007 Október 08, 11:01:21 »

Eddigi tapasztalataim szerint kerek 12 litert eszik városban.
az nem sok?nekem az automata 2.3-as eszik annyit
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19823 Dátum: 2007 Október 08, 11:00:01 »

viszont 1,5-ösre fejleszthető, az 1,6-os hengerdugószettel

Ráteszem a cakkpakk zsírúj szettet és 1.5-ös?  Beférnek a hengerek a blokkba? A csapszeg nem vastagabb az 1,6-os dugóba? Nomeg az 1,2-es hengerfej is maradhat?  Roll Eyes

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19822 Dátum: 2007 Október 08, 10:57:52 »

1.2 1.3 hoz képest sokkal jobban megy az 1.6.
Viszont a maga nemében az 1.2 is jól megy.
OFF dévúmatyi is összefossa magát 5 személlyel emelkedőn, több lóerős papíron.
Bogárral vele jár a dinamikájának hiánya, ennyi.
Asszem volt szó régebben az autód fogyazstásáról, asszem ezen az úton kellene elindulnod, mert ha jól emlékszem k.. sokat eszik, ennek oka van.

Hát igen, bár a fogyasztással én már úgy vagyok, hogy "gyári adat" szerint eszik. Eddigi tapasztalataim szerint kerek 12 litert eszik városban. Namármost a könyvben a zsírúj 1.2-esekre ír 10 litert, ehhez képest, ez teljesen jó, ha belevesszük, hogy nem vadiúj motor, nomeg a könyvekben általában inkább kevesebbet írnak  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
1303LS
« Hozzászólás #19821 Dátum: 2007 Október 08, 10:56:09 »

Úgy néz ki ma megtaláltam a hibáját az önindító nemindításának.
Reggel megint megmakacsolta magát, megint csak félig vagy még annyira sem húzott be a behúzótekercs az önindítóban.
Gyorsan kikaptam a hátsó ülést és megkerestem azt a csatlakozást amit asszem Funk kolléga ajánlott mint hibaforrást ami a kötegből megy az önindítóig, majdnem a fűtés Y alatt van nem épp észrevehető helyen.
Mikor már megfogdostam éreztem, hogy meleg úgyhogy valószínűleg itt lehetett a bibi.
Megpucolgattam összenyomtam a sarut és visszaszigeteltem.
Most jó.
Rohadt rejtett hibák.
RNIE
« Hozzászólás #19820 Dátum: 2007 Október 07, 23:24:18 »

Szeda is egyedül pakolgatta a motorom a dokába
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19819 Dátum: 2007 Október 07, 21:48:09 »

egyedül hogyan lehet ki/be rakni a motort?
beszarsz, amíg le/fel teszed a krokodilra.
Fa alátétekkel billegtetve szépen egyik oldalt a másik után úgy alá tudod ékelni több lépcsőben, hogy be tudd tolni alá a krokodilt.
Öcsém egyedül mindent ki-berak a kocsi alól/alá, úgy, ahogy azt Maresz írja. Ja, nincs szerelőaknája.
Én azért nem űzöm ezt a sportot, mert apósomat idézve "Ki minek nem mestere, gyilkosa annak...", ezt a munkát öcsém, apám hozzám képest profi szinten nyomják.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19818 Dátum: 2007 Október 07, 21:14:29 »

holnap megküldöm emelővel, ha azzal sem megy akkor marad a flex  Cool

szem 2 tengely 2kupos

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #19817 Dátum: 2007 Október 07, 21:14:12 »


De ha jól tom az 1.2-es nem is "fejleszthető" 1,3-asra.


viszont 1,5-ösre fejleszthető, az 1,6-os hengerdugószettel
1303LS
« Hozzászólás #19816 Dátum: 2007 Október 07, 21:11:00 »

Lenne egy kérdésem
1.2 1.3 hoz képest sokkal jobban megy az 1.6.
Viszont a maga nemében az 1.2 is jól megy.
OFF dévúmatyi is összefossa magát 5 személlyel emelkedőn, több lóerős papíron.
Bogárral vele jár a dinamikájának hiánya, ennyi.
Asszem volt szó régebben az autód fogyazstásáról, asszem ezen az úton kellene elindulnod, mert ha jól emlékszem k.. sokat eszik, ennek oka van.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19815 Dátum: 2007 Október 07, 21:03:33 »

Szóval érdekelne, hogy pl. egy 1.3-as vagy 1.6-os sokkal jobban húz-e, mert az igazat megvallva, én bogarat "húzni" még nem láttam, semelyik sem gyorsul, legyen az bármilyen, legalábbis itt Miskolcon  Grin Láttam már 1303S-t is, de az is csak "vonaglott", mint az enyém  Cool Egy olyan kéne nekem, ami legalább annyira megy, mint egy 120-as Skoda mondjuk, vagy egy Zsiga, ha már babrálom a motort.

érezhetően nem húz jobban, de az 1.6-os erőlködés nélkül felgyorsul az érdi emelkedő aljáról a tetejére 100-ról 130-ra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #19814 Dátum: 2007 Október 07, 20:45:17 »

Ha ez vígasztal, én sem tudtam szétszedni egy váltót.  Wink

én igen.csak nem tudtam összerakni.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #19813 Dátum: 2007 Október 07, 20:43:50 »

Lenne egy kérdésem azokhoz, akiknek volt 1.2-es, meg 1.3-as, meg 1.6-os bogaruk is, magyarul szinte az egész paletta:)
Na szóval van ezek között jól érezhető erőkülönbség? Leginkább a dinamikára gondolok, meg a "hegymászásra", a végsebesség nem érdekel, 100-nál úgysem megyek többet. Na meg a fogyasztás-különbségek is érdekelnének.

Csak azért érdekel, mert hegymenetben 5 személlyel nagyon-nagyon gyenguska ez az 1,2-es, mondjuk nem is várható több 34LE-től. Idővel majd tervbe van véve egy motorfelújítás, aztán érdekelne, hogy milyennel érdemes foglalkozni. De ha jól tom az 1.2-es nem is "fejleszthető" 1,3-asra. Legalábbis más a löket, főtengely-csere tuti kéne. Az meg már teljes szétbontás:)

Szóval érdekelne, hogy pl. egy 1.3-as vagy 1.6-os sokkal jobban húz-e, mert az igazat megvallva, én bogarat "húzni" még nem láttam, semelyik sem gyorsul, legyen az bármilyen, legalábbis itt Miskolcon  Grin Láttam már 1303S-t is, de az is csak "vonaglott", mint az enyém  Cool Egy olyan kéne nekem, ami legalább annyira megy, mint egy 120-as Skoda mondjuk, vagy egy Zsiga, ha már babrálom a motort.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19812 Dátum: 2007 Október 07, 20:09:03 »

Azt addig értem, hogy emelővel kinyomom, de hogy kerül akkor vissza a helyére?

szem 2 tengely 2kupos

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19811 Dátum: 2007 Október 07, 20:05:01 »

Azt addig értem, hogy emelővel kinyomom, de hogy kerül akkor vissza a helyére?

én olajemelövel szokltam(2x)csináltam Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19810 Dátum: 2007 Október 07, 19:41:48 »

használtautón van kb 4
max a fék mondom de szerintem az egsézböl a buszhoz való porsche tengelycsonk lenne a legérdekesebb

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #19809 Dátum: 2007 Október 07, 19:39:25 »

melyik hirdetés?
használtautón van kb 4
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19808 Dátum: 2007 Október 07, 19:37:03 »

hirdetés tele van 924 futóművel,azért gondoltam
melyik hirdetés?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #19807 Dátum: 2007 Október 07, 19:33:02 »

max a féket szolták
hirdetés tele van 924 futóművel,azért gondoltam
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19806 Dátum: 2007 Október 07, 19:32:39 »

Az lehet, hogy így kell kinyomni?  Huh


én olajemelövel szokltam(2x)csináltam Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #19805 Dátum: 2007 Október 07, 19:31:54 »

Porke 924 futóművet érdemes berakni busz alá?Mennyire bonyolult?Vagy hagyjam a francba?
max a féket szolták

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
RNIE
« Hozzászólás #19804 Dátum: 2007 Október 07, 19:26:30 »

Porke 924 futóművet érdemes berakni busz alá?Mennyire bonyolult?Vagy hagyjam a francba?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19803 Dátum: 2007 Október 07, 18:40:59 »

Ha ez vígasztal, én sem tudtam szétszedni egy váltót.  Wink

Tudom, hogy én vagyok a béna, de nem tudom hol hibáztam.    Undecided
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19802 Dátum: 2007 Október 07, 18:35:13 »

Az lehet, hogy így kell kinyomni?  Huh



[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19801 Dátum: 2007 Október 07, 18:24:33 »

Tudom, hogy én vagyok a béna, de nem tudom hol hibáztam.    Undecided

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19800 Dátum: 2007 Október 07, 18:23:28 »

Difiházból is kiirtottam mindent.

[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #19799 Dátum: 2007 Október 07, 18:22:54 »

Ennyire jön csak szét.

[melléklet törölve az admin által]

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 [1520] 1521 1522 1523 1524 1525 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.