www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:15:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1519 1520 1521 1522 1523 [1524] 1525 1526 1527 1528 1529 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13306530 alkalommal)
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19678 Dátum: 2007 Október 04, 14:23:55 »

km óra hátlap sablon nincs valakinek?
Nyomtatható kellene, hogy szép hátlapot gyárthassak.

a gugli a barátom:



Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #19677 Dátum: 2007 Október 04, 13:15:04 »

Milyen hosszú egy 68' 1300-s első lengéscsillapítója széthúzott és összenyomot állapotban??
Méretezni kéllene az enyémbe valamit, hogy ne pattogjon annyira....Smiley

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19676 Dátum: 2007 Október 04, 12:57:12 »

km óra hátlap sablon nincs valakinek?
Nyomtatható kellene, hogy szép hátlapot gyárthassak.
A gyári a legszebb, mondjuk igazán karakteresek a 74 (vagy 73???) előttiek órái. Amik 140-ig, vagy 120-ig vannak számozva, hosszúkás számokkal. A legszebb persze a krómkarikás 67-69 óra. Meg a pre 67-ek is szépek. SZVSZ stílusában más nem nagyon illik, ilkletve megbontja az összhangot.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19675 Dátum: 2007 Október 04, 12:17:56 »

Nekem is olyanra fáj a fogm. Valaki esetleg vágja a VW 1300 1.3-asnak a motorkódját?  Undecided

volt egy pár...

pl: F , AB , AC, E, AR


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #19674 Dátum: 2007 Október 04, 12:16:30 »

Nekem is olyanra fáj a fogm. Valaki esetleg vágja a VW 1300 1.3-asnak a motorkódját?  Undecided
http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
http://www.bugbox.hu/kod/motorszam.html

Nem elérhető Moca
Hozzászólások: 296


'74 VW 1300 (ex), '86 VW Golf MKII

« Hozzászólás #19673 Dátum: 2007 Október 04, 12:00:42 »

km óra hátlap sablon nincs valakinek?
Nyomtatható kellene, hogy szép hátlapot gyárthassak.

Nekem is olyanra fáj a fogm. Valaki esetleg vágja a VW 1300 1.3-asnak a motorkódját?  Undecided
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19672 Dátum: 2007 Október 04, 11:57:50 »

km óra hátlap sablon nincs valakinek?
Nyomtatható kellene, hogy szép hátlapot gyárthassak.
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #19671 Dátum: 2007 Október 04, 11:56:29 »

Tenném be az elektromos benzinszintjelző cuccot, de csak egy kábelnek van csatlakozó.
Namármost a legközelebbi hely ahol 2 érintkezőnek van hely az órában, a benzinszintjelző hátulján van.
Mit kell rákötni?
1303LS
« Hozzászólás #19670 Dátum: 2007 Október 04, 06:47:53 »

és igazad van !  Shocked

este Melák barátom (autószerelő a mestersége) ránézett a vasra. megrángatta a főtengelyt, és az qwára kotyog ! a kinyomócsapágy megnyomja az egész főtengelyés az darál, miután vissza engedem, minden vissza mozdul a helyére és minden ok. tehát motor kiszed és hézagolás  Undecided

valszeg a két lendkerék nem volt teljesen azonos, azért van most ez a nagy lógás (nem volt benne semmiylen hézagoló) 
A hézagolással párhuzamosan azért kicsit farigcsáljatok ott ahol beleér, mert ha ilyen 0.5mm (az már főtengely rángatásnál elég durván érződik) alatt van a távolság a lendkerék és az öntvény között az nem annyira jó, bár nem ér bele.
Hézagolni meg csak óvatosan, összerakott motornál ( henger, HF rajta stb ) nehéz megállapítani mi is szorul, nehogy elolvadjon a csapágy. Szóval inkább lógjon 0.2-ed mint szoruljon.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19669 Dátum: 2007 Október 03, 21:47:23 »

Mert lóg a főtengely hosszirányban.
Szétszed, beleérésnél simán kifarag az öntvénybőll szalonnázókéssel.


és igazad van !  Shocked

este Melák barátom (autószerelő a mestersége) ránézett a vasra. megrángatta a főtengelyt, és az qwára kotyog ! a kinyomócsapágy megnyomja az egész főtengelyés az darál, miután vissza engedem, minden vissza mozdul a helyére és minden ok. tehát motor kiszed és hézagolás  Undecided

valszeg a két lendkerék nem volt teljesen azonos, azért van most ez a nagy lógás (nem volt benne semmiylen hézagoló) 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #19668 Dátum: 2007 Október 03, 19:46:56 »

A leírtak alapján arra lehetett következtetni. Ha megszűnt örülj neki. Azt meg honnan kellett volna tudnom hogy 2 éves a motorod?
Egyetértek veled,valamint a jó szándékot esetleg nem így kellene megköszönni.Igaz?

Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #19667 Dátum: 2007 Október 03, 19:19:13 »

Köszönöm mindenkinek a tapasztalatokat és tanácsokat.
Az akku rendben,ezt a sebességbe moccantásos módszer nekem is eszembe jutott,mert nagy dízelmociknál is ilyen a hang,ha "fogra kap".
Sarukat is leellenőrizzük.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19666 Dátum: 2007 Október 03, 17:34:59 »

Pityubá!
Ezúton elnézést, a faszkodásomat visszatöröltem... Embarrassed

úgyis útállak, akkor nem mindegy?  Kiss
nem vagyok sértődős fajta, kár volt törölnöd.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19665 Dátum: 2007 Október 03, 16:22:11 »

Bravó, helyes megfejtés!!


Pityubá!

Ezúton elnézést, a faszkodásomat visszatöröltem... Embarrassed

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #19664 Dátum: 2007 Október 03, 15:50:43 »

lehetséges ?

nem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19663 Dátum: 2007 Október 03, 15:47:54 »

Protheus felvetette, hogy talán az lehet a bibi, hogy zsír/olaj került a kinyomócsapágy felületére, és ezért lecsúszik a kuplung szerekezetről, és hozzá ér a nyeles tengelyhez... lehetséges ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19662 Dátum: 2007 Október 03, 13:08:22 »

szvsz töltsd föl az akksid
így van, vagy sak simán mérj rá. Ha ven fesz, akkor tisztítsd meg a sarut. Ha megvan és mindig nemjó, akkor jön a többi dolog.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
dt
« Hozzászólás #19661 Dátum: 2007 Október 03, 13:00:22 »

Nagytudású,sokat tapasztalt kollegák:
Indításkor az önindító felől csak egy kattanás hallható...Mi lenne a hiba?
Tolásra simán beindul  Wink

szvsz töltsd föl az akksid
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19660 Dátum: 2007 Október 03, 12:59:14 »

lecsusszant a kis saru az önindítóról. nekem akkor csinált ilyet. kábel vissza, aztán csókolom  Wink

Az érdekes, mert azon a kis sarun kapja meg a behúzófeszültséget az önindító, tehát ha az lecsúszik akkor max csak az indítókulcs kattog.
Az ilyen hiba lehet maga az önindító vagy a behúzómágnes hibája IS. Sajnos csak próbálgatással derül ki hogy ki a hunyó. ( A behúzómágnes csak az önindítóval együtt, annak tekercselésén keresztül húz be...)

'81 Hecho en México
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19659 Dátum: 2007 Október 03, 12:55:45 »

nekem is csinált ilyet, volt kétszer önindító csere, néha most is csinálja, de leég sebeségber rakni és kicsit moccantani rajta, utána beindul. érdemes az alábbiakat is végigjárni
Nekem meg egyszerűen ha merülőben van az akkum akkor csinálja ezt. Nem muszályj egyből nagyjavítást rendezni...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #19658 Dátum: 2007 Október 03, 12:49:59 »

szerintem tom@szé a jármű.
Bravó, helyes megfejtés!!

« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 03, 16:20:25 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19657 Dátum: 2007 Október 03, 12:48:41 »

Nagytudású,sokat tapasztalt kollegák:
Indításkor az önindító felől csak egy kattanás hallható...Mi lenne a hiba?
Tolásra simán beindul  Wink

lecsusszant a kis saru az önindítóról. nekem akkor csinált ilyet. kábel vissza, aztán csókolom  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19656 Dátum: 2007 Október 03, 12:46:14 »

Nagytudású,sokat tapasztalt kollegák:
Indításkor az önindító felől csak egy kattanás hallható...Mi lenne a hiba?
Tolásra simán beindul  Wink
nekem is csinált ilyet, volt kétszer önindító csere, néha most is csinálja, de leég sebeségber rakni és kicsit moccantani rajta, utána beindul. érdemes az alábbiakat is végigjárni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #19655 Dátum: 2007 Október 03, 12:44:33 »

Nagytudású,sokat tapasztalt kollegák:
Indításkor az önindító felől csak egy kattanás hallható...Mi lenne a hiba?
Tolásra simán beindul  Wink
Akku nem lemerült? Kontakt? Nincs eloxálva a saru? Ezek a legvalószínűbbek.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #19654 Dátum: 2007 Október 03, 12:43:27 »

Nagytudású,sokat tapasztalt kollegák:
Indításkor az önindító felől csak egy kattanás hallható...Mi lenne a hiba?
Tolásra simán beindul  Wink
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #19653 Dátum: 2007 Október 03, 12:37:23 »

azt nem tom, hogy vezetett-e, de most állítottam a bowdenen (lazítottam)

most nem nyomja bele a cuccot az izébe, de rendesen, old. indulásnál nem rángat, kuplungolásnál nem fullad le. a tünteket orvosltuk.  Cheesy

csak most szar a kuplung pedál, nagy a holtjátéka, kis úton van ellenállása, nem lehet oylan szépen csúsztatni. a de a probláma megszünt   


És most olyan erő van benne,hogy repkenek a viakolor darabok?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19652 Dátum: 2007 Október 03, 12:12:01 »

a visszarakás elötti pillanatok. látszik a képen valami rendellenes ?
http://diwad.hu/qzma/bogarhatu/motorbe.JPG

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19651 Dátum: 2007 Október 03, 12:06:30 »

Leszeded a lendkereket, és addi pakolászod alatt a hézagoló lemezkéket, mig pont jó lesz. A lógás méréséhez van célszerszám, vagy indikátor óra.célszer

Hogy kell kihezagolni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #19650 Dátum: 2007 Október 03, 11:59:39 »

azt nem tom, hogy vezetett-e, de most állítottam a bowdenen (lazítottam)

most nem nyomja bele a cuccot az izébe, de rendesen, old. indulásnál nem rángat, kuplungolásnál nem fullad le. a tünteket orvosltuk.  Cheesy

csak most szar a kuplung pedál, nagy a holtjátéka, kis úton van ellenállása, nem lehet oylan szépen csúsztatni. a de a probláma megszünt   
legalább olyan jó munkát végeztél, mint a linóleummal  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19649 Dátum: 2007 Október 03, 11:54:18 »

vezetett kinyomócsapágyas? ha nem, akkor lehet hogy a kinyomócsapágy ér el a nyelestengelyt(?) -> ahogy írtad bowden állítás megoldja

azt nem tom, hogy vezetett-e, de most állítottam a bowdenen (lazítottam)

most nem nyomja bele a cuccot az izébe, de rendesen, old. indulásnál nem rángat, kuplungolásnál nem fullad le. a tünteket orvosltuk.  Cheesy

csak most szar a kuplung pedál, nagy a holtjátéka, kis úton van ellenállása, nem lehet oylan szépen csúsztatni. a de a probláma megszünt   

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #19648 Dátum: 2007 Október 03, 11:46:50 »

Azt hiszem a főtengely lógás 0,15 max. hosszirányban. Ha kiszeded a mocit, vedd le a lendkereket, és hézagold ki. Megéri.

Hogy kell kihezagolni?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #19647 Dátum: 2007 Október 03, 11:45:24 »

Azt hiszem a főtengely lógás 0,15 max. hosszirányban. Ha kiszeded a mocit, vedd le a lendkereket, és hézagold ki. Megéri.

de a lendkerék, az teljesen fix tengely irányban, az nem mocorog. főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
Sompi
« Hozzászólás #19646 Dátum: 2007 Október 03, 11:27:56 »

előre is köszönöm 1303LS és a Te segítségedet a motor ki-be szerelésénél  Grin
Nincs mit mehetünk miután végeztünk az enyémmel! Smiley
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19645 Dátum: 2007 Október 03, 11:27:16 »


(MÁRMINT QZMA KÉSZÜLJÖN FEL!??! NEM  1303LS kollega)

előre is köszönöm 1303LS és a Te segítségedet a motor ki-be szerelésénél  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #19644 Dátum: 2007 Október 03, 11:25:00 »

de a lendkerék, az teljesen fix tengely irányban, az nem mocorog. főtengely nem lóg, talán 1mm-et.
a hiba és a zajok csak kuplungolás közben észlelhetők, ha már sebességben van, akkor minden nagyon szép. az önindítónak szép hangja van, rögtön beindul, nem rángat, alapjárat is van.

na most minnyá lemegyek, oszt álitok a kuplung bowdenen, hátha csak ott ment valami el... a többi mókához ki kell pajszerolni a mocit  Undecided

vezetett kinyomócsapágyas? ha nem, akkor lehet hogy a kinyomócsapágy ér el a nyelestengelyt(?) -> ahogy írtad bowden állítás megoldja
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 03, 11:27:06 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #19643 Dátum: 2007 Október 03, 11:05:58 »

melyik az erősebb csavara , az 5,6-os, vagy a 8,8-as ?

az eredeti lendkerekembe 5,6osak voltak, oszt egynek sikerült is letépni a fejét úgy, hogy beletört a lendkerékbe. aztán sikerült nőgyógyászati módszerekke sikerültl szépen ki sedergetni a lendkerékből. utána a többi csavart (részben) 8,8asra cseréltük.
a 8.8 a keményebb
Sompi
« Hozzászólás #19642 Dátum: 2007 Október 03, 11:05:17 »

Shocked
Az már a "rögtön szétszedni" előtti lépcsőfok.
...nyugodtan készülj fel a moci kiszedésre lélekben. Persze a remény hal meg utoljára, meg neked legyen igazad, meg ilyenek, de készítsd ki az ultra dermet. pííísz
(MÁRMINT QZMA KÉSZÜLJÖN FEL!??! NEM  1303LS kollega)
« Utoljára szerkesztve: 2007 Október 03, 11:07:46 írta Sompi »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #19641 Dátum: 2007 Október 03, 11:05:09 »

szerintem minuszos et nincs, az hülyeség...
de bizony van...........
pl a terepjároknál ,a 8"- szélestől már szinte mindegyik minuszos ET-vel redelkezik.
és valoban a a betoldott lada vagy egyéb felni is minuszos körüli.
 
de a bogira való mangels 7" széles 0-ás ET vel gyártott.

és nagyon jó a rajz az ET szám magyarázatához!!!grat  Wink Cheesy

üdvw

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #19640 Dátum: 2007 Október 03, 11:03:45 »

A csavar 8.8 -as.

melyik az erősebb csavara , az 5,6-os, vagy a 8,8-as ?

az eredeti lendkerekembe 5,6osak voltak, oszt egynek sikerült is letépni a fejét úgy, hogy beletört a lendkerékbe. aztán sikerült nőgyógyászati módszerekke sikerültl szépen ki sedergetni a lendkerékből. utána a többi csavart (részben) 8,8asra cseréltük.

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Sompi
« Hozzászólás #19639 Dátum: 2007 Október 03, 11:03:21 »

Pontyosan... DE most már ne OFF-oljunk, mert be lesz *****-va a szélvédőnk... Grin
...az enyimé sík. arról lepattan a bézbolütő.  Grin Evil Grin ....bocs ez nem tudtam megállni. Off vége!  Grin Grin Grin
Oldalak: 1 ... 1519 1520 1521 1522 1523 [1524] 1525 1526 1527 1528 1529 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.