www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 23:55:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1599 1600 1601 1602 1603 [1604] 1605 1606 1607 1608 1609 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 15576267 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #16494 Dátum: 2007 Június 11, 14:51:37 »

A következő a problémám:
az olajbetöltő nyílás konzolja (?) alul kirohadt. (Gondolom az elözö gazdája vigyázott rá, h ne kerüljön oda víz :S , vagy nemtom, de rozsda által keletkezett egy termetes nyílás)
Természetesen az olajgőz - vagy nevezzük bárminek - a környezetében mindent összeolajoz, ezzel már gondot okozva a gyertyapipáknak is. Nem beszélve a szagokról.
Sajnos nem találtam a leszerelhetőségét tanusító semmyilen csavart/kallantyút/bizgentyűt/bilincset.
A kérdésem: milyen alternatív módszerek lehetnének arra, hogy ne kelljen generátortalppal együtt cserélnem a kócerájt? Be/le ragasztani/tömni/vágni akármi. Hegesztés szempontjából megközelíthetetlen.
köszi
egyátalán találkozott már valaki hasonló problémával?
Szerelhető.
Belül egy nagy csavar van, lehet hogy az olajsártól nem látod, de ott van.
Valami nagy vasdarabot méretre alakítassz és kicsavarod, ha szerencséd van ki is jön.
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #16493 Dátum: 2007 Június 11, 14:49:55 »

A következő a problémám:
az olajbetöltő nyílás konzolja (?) alul kirohadt. (Gondolom az elözö gazdája vigyázott rá, h ne kerüljön oda víz :S , vagy nemtom, de rozsda által keletkezett egy termetes nyílás)
Természetesen az olajgőz - vagy nevezzük bárminek - a környezetében mindent összeolajoz, ezzel már gondot okozva a gyertyapipáknak is. Nem beszélve a szagokról.
Sajnos nem találtam a leszerelhetőségét tanusító semmyilen csavart/kallantyút/bizgentyűt/bilincset.
A kérdésem: milyen alternatív módszerek lehetnének arra, hogy ne kelljen generátortalppal együtt cserélnem a kócerájt? Be/le ragasztani/tömni/vágni akármi. Hegesztés szempontjából megközelíthetetlen.
köszi
egyátalán találkozott már valaki hasonló problémával?

Ha leveszed a beöntő sapkát és belenézel ott van egy spec. üreges csavar.
Egy kb 3cm széles laposvas szerű célszerszámmal, aminek az eleje el van véknyítva tudod oldani.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #16492 Dátum: 2007 Június 11, 14:44:26 »

A következő a problémám:
az olajbetöltő nyílás konzolja (?) alul kirohadt. (Gondolom az elözö gazdája vigyázott rá, h ne kerüljön oda víz :S , vagy nemtom, de rozsda által keletkezett egy termetes nyílás)
Természetesen az olajgőz - vagy nevezzük bárminek - a környezetében mindent összeolajoz, ezzel már gondot okozva a gyertyapipáknak is. Nem beszélve a szagokról.
Sajnos nem találtam a leszerelhetőségét tanusító semmyilen csavart/kallantyút/bizgentyűt/bilincset.
A kérdésem: milyen alternatív módszerek lehetnének arra, hogy ne kelljen generátortalppal együtt cserélnem a kócerájt? Be/le ragasztani/tömni/vágni akármi. Hegesztés szempontjából megközelíthetetlen.
köszi
egyátalán találkozott már valaki hasonló problémával?

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16491 Dátum: 2007 Június 11, 13:53:07 »

Nem, ha 100e-után nézne ki így akkor az azt jelentené hogy közben egyszer sem volt szelephézag állítás... Még én sem láttam hogy hogyan kopnak össze ezek a dolgok, kiváncsi vagyok a reakciókra.. Smiley 


brazil csavarok?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16490 Dátum: 2007 Június 11, 13:19:58 »

Mivan? 100 km után??? nem inkább 100e-re gondoltál?  Huh Shocked

Nem, ha 100e-után nézne ki így akkor az azt jelentené hogy közben egyszer sem volt szelephézag állítás... Még én sem láttam hogy hogyan kopnak össze ezek a dolgok, kiváncsi vagyok a reakciókra.. Smiley 

'81 Hecho en México
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #16489 Dátum: 2007 Június 11, 12:40:21 »

Abba 12-es anya megy!  Grin

OFF

csináltál csúzlit ? Cheesy

ON
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16488 Dátum: 2007 Június 11, 12:39:05 »

Van kölcsön másfél kiló csapágygolyód?  Apropó, hol lehet ilyesmit venni? 8-as, vagy 10-es kéne pár marékkal.

akkora nincs, de csavar-csapágy boltban lehet venni ócsóé.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16487 Dátum: 2007 Június 11, 12:38:20 »

Van kölcsön másfél kiló csapágygolyód?  Apropó, hol lehet ilyesmit venni? 8-as, vagy 10-es kéne pár marékkal.


OFF

csináltál csúzlit ? Cheesy

ON

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #16486 Dátum: 2007 Június 11, 12:36:26 »

Van kölcsön másfél kiló csapágygolyód?  Apropó, hol lehet ilyesmit venni? 8-as, vagy 10-es kéne pár marékkal.

Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó bele, és a betonkeferőre lett felrögzítve,és a forgás által tisztult, nem kell rázogatni. Utánna meg 2-szer átmostni azt kész.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16485 Dátum: 2007 Június 11, 12:34:11 »

(új) szelep-állítócsavar kopás 100km után:

(eredeti méretben: http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs1.jpg )
(és egy másik:http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs2.jpg)



Mivan? 100 km után??? nem inkább 100e-re gondoltál?  Huh Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16484 Dátum: 2007 Június 11, 12:25:05 »

(új) szelep-állítócsavar kopás 100km után:

(eredeti méretben: http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs1.jpg )
(és egy másik:http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs2.jpg)




 Shocked Shocked Shocked

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #16483 Dátum: 2007 Június 11, 12:24:49 »

hehe, ez a módszer sem rossz

én még anno az indiánék oldalán leírt módszert használtam (ro55 vízzel hígítva csurig a tankba,éjjelre állni hagyni  aztán leeresztés, benzinnel kimosás) sokan modnták nem lesz jau a víz a benzintankba ígyúgy, de ez a hígított rozsátalakító megoldotta a gondomat. A rozsda eltűnz, helyette fehéres- szürkés réteg képződött a felületen.

mondjuk lehet töményen is használni ecsettel az anyagot (előírásszerűen:)), ha valkinek hosszú, felxibilis és vékony karja van, ami elér mindenhova a tankban Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #16482 Dátum: 2007 Június 11, 12:13:12 »

(új) szelep-állítócsavar kopás 100km után:

(eredeti méretben: http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs1.jpg )
(és egy másik:http://web.t-online.hu/aptom/szelepcs2.jpg)




[melléklet törölve az admin által]
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 11, 12:16:30 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #16481 Dátum: 2007 Június 11, 10:49:29 »

naná, az is a spájzban!  Wink Grin

nehogy hőkönvágjanak az offolás miatt:
mi van az ablakintegetőddel, rá tudtál nézni?
persze, ugyanúgy áll

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #16480 Dátum: 2007 Június 11, 10:48:55 »

és persze betonkeverőnk is van Cool
naná, az is a spájzban!  Wink Grin

nehogy hőkönvágjanak az offolás miatt:
mi van az ablakintegetőddel, rá tudtál nézni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #16479 Dátum: 2007 Június 11, 10:44:47 »

hát igen, ez amolyan minden háztartásban fellelhető alapkellék, nekünk is ott van a spájzban a stelázsin a baracklekvár meg a liszt között dunsztosüvegben  Wink Grin Grin Grin
és persze betonkeverőnk is van  Cool

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #16478 Dátum: 2007 Június 11, 10:38:47 »

Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó

hát igen, ez amolyan minden háztartásban fellelhető alapkellék, nekünk is ott van a spájzban a stelázsin a baracklekvár meg a liszt között dunsztosüvegben  Wink Grin Grin Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #16477 Dátum: 2007 Június 11, 10:35:34 »

3500cm3, több mint 110 lóerő és eszeveszett nyomaték, a 8 hengeres boci  Grin


fenét. a felső ellendolgozik  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #16476 Dátum: 2007 Június 11, 10:34:31 »

3500cm3, több mint 110 lóerő és eszeveszett nyomaték, a 8 hengeres boci  Grin


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16475 Dátum: 2007 Június 11, 09:53:57 »

nono, azért nem egészen!
Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó bele, és a betonkeferőre lett felrögzítve,és a forgás által tisztult, nem kell rázogatni. Utánna meg 2-szer átmostni azt kész.

hehe, ez a módszer sem rossz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #16474 Dátum: 2007 Június 11, 09:53:40 »

nono, azért nem egészen!
Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó bele, és a betonkeferőre lett felrögzítve,és a forgás által tisztult, nem kell rázogatni. Utánna meg 2-szer átmostni azt kész.

a leleményesség  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16473 Dátum: 2007 Június 11, 09:43:16 »

na, az még egy kellemes művelet.
sóder be a tankba, oszt rázzad paraszt!
egyszer már majdnem csináltam, de inkább lebeszéltem magamat róla :_))
nono, azért nem egészen!
Kb másfél kiló 2-es csapágygolyó bele, és a betonkeferőre lett felrögzítve,és a forgás által tisztult, nem kell rázogatni. Utánna meg 2-szer átmostni azt kész.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16472 Dátum: 2007 Június 10, 23:31:30 »

Tudok adni !
Köszi, és mindenkinek Smiley Ez fenomenális, már egyre több mindenem lehet hibás/dzsuvás/eltömődött Cheesy persze tudtam én, csak úgy gondoltam, mielőtt nincs kész a lakatosmunka az alvázon, nem borítom szét a motort...különben nem lesz mivel elmenni a szerelőhöz, no meg pénz se maradna ha a mocira költenék.

Bár még mindig a pumpára gyanakszom a hülés közben nyekergés meg magátol pumpálás miatt, de jó lesz átnézni mindent... csak majdan jussunk el alvázjavításra meg onnan haza, akkor megnyugszom és megpróbálok összehozni egy házi kis motorgenerált.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16471 Dátum: 2007 Június 10, 23:30:57 »

folyton ezt a szűrőt mondod..
én két saját tankban néztem de nem volt semmi.
csak bejön egy cső és kicsit magasabbra áll mint a tank belseje. az alsó csatlakozás ráadásul úgy be van ragadva hogy szerintem jobb nem bántani. én fentről a tankjeladó helyén néztem be, onnan pont rálátni kis zseblámpával Wink a koszt is ki lehet rázni vagy szedni csipesszel
"minden bontás egy rontás" Wink
Most mi van? ezt az egy specifikus alkatrészt ismerem. Valamivel csak frenkizhetek én is... Tongue
 Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16470 Dátum: 2007 Június 10, 23:21:39 »

Aznán rozsdétlanítottam ("betonkeverőztem") a tankot.

na, az még egy kellemes művelet.
sóder be a tankba, oszt rázzad paraszt!
egyszer már majdnem csináltam, de inkább lebeszéltem magamat róla :_))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #16469 Dátum: 2007 Június 10, 23:06:10 »

...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
Tudok adni !
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #16468 Dátum: 2007 Június 10, 22:53:30 »

pl nekem vaqn benne szűrő!
ok, csak akkor nincs mindegyikben Wink
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #16467 Dátum: 2007 Június 10, 22:52:28 »

folyton ezt a szűrőt mondod..
én két saját tankban néztem de nem volt semmi.
csak bejön egy cső és kicsit magasabbra áll mint a tank belseje. az alsó csatlakozás ráadásul úgy be van ragadva hogy szerintem jobb nem bántani. én fentről a tankjeladó helyén néztem be, onnan pont rálátni kis zseblámpával Wink a koszt is ki lehet rázni vagy szedni csipesszel
"minden bontás egy rontás" Wink
pl nekem vaqn benne szűrő!
Volt olyan gondom vele, hogy rozsdásodott a tank, és a rozsdapelyhek rátapadtak a szűrőre és alig tudott színi egy idő után. Induláskor egy darabig jó volt, majd pár km és leálás stb. Aznán rozsdétlanítottam ("betonkeverőztem") a tankot.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 10, 22:54:15 írta slavia919 »

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #16466 Dátum: 2007 Június 10, 22:48:54 »

Az az! Én már jártam így! AC-ról benzincső le, pumpát rádugod, megfújod.
Ha ezek után már rendesen jön akkor néha ezt kell tenned, vagy a tankból kitekerni alulról a hollanderrel befogatott szűrőt, ami szét lehet szakadva. Forrasztással helyrehozható.
folyton ezt a szűrőt mondod..
én két saját tankban néztem de nem volt semmi.
csak bejön egy cső és kicsit magasabbra áll mint a tank belseje. az alsó csatlakozás ráadásul úgy be van ragadva hogy szerintem jobb nem bántani. én fentről a tankjeladó helyén néztem be, onnan pont rálátni kis zseblámpával Wink a koszt is ki lehet rázni vagy szedni csipesszel
"minden bontás egy rontás" Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16465 Dátum: 2007 Június 10, 22:40:02 »

próbáltál már belefújkálni a benzincsőbe a tank felé?
lehet, hogy úszkál a csőben egy krokodil, ami csak kicsit engedi folydogálni a benzint.
Az az! Én már jártam így! AC-ról benzincső le, pumpát rádugod, megfújod.
Ha ezek után már rendesen jön akkor néha ezt kell tenned, vagy a tankból kitekerni alulról a hollanderrel befogatott szűrőt, ami szét lehet szakadva. Forrasztással helyrehozható.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16464 Dátum: 2007 Június 10, 22:34:06 »

Lefullasztottam ismét. Kb. 10percig volt jó.. Mikor nem ment, a benzinszűrőben csak 1-2 mm benya volt. Bugyborékolt fel a levegö (lehet, hogy csak azért, mert most raktam vissza és még tele volt levegővel). Kb 10perc várás, (és tüzetes nézegetés) hülés alatt lassan emelkedett a benzinszűrőben a benzinszint. A végén már elérte a tetejét. Amikor hült és emelkedett a benya meg bugyogott a levegő, a benzinpumpa kattogott. Akkó beinditottam oszt hazáig jöttünk 500m-t.

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?

próbáltál már belefújkálni a benzincsőbe a tank felé?
lehet, hogy úszkál a csőben egy krokodil, ami csak kicsit engedi folydogálni a benzint.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #16463 Dátum: 2007 Június 10, 22:23:29 »

ja persze, a szürö a normális helyén van, karbi és pumpa közt félúton. A pumpa elé rakni szűrőt viszont okos dolog. Egyszer majd én is így teszek.
Brazil és préselt a pumpa, nemtom egyáltalán szét lehet-e szedni felújításra...ha meg igen, egyáltalán érdemes-e.Engem ugyan nem zavarna, de lefullad 10perc után és amíg ki nem hül, semmi. A kérdés csak az, a pumpa miatt, vagy nem. A héten szerzek valahogy egy jó pumpát legalább rájönni, hogy mi a rossz...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
A szűrő nekem az AC előtt van a motortérben. Így az AC sem kap nagy szutykot, és még könnyedén cserélhető ahhoz képest, hogy ha a tank alatt lenne.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16462 Dátum: 2007 Június 10, 22:20:32 »

ja persze, a szürö a normális helyén van, karbi és pumpa közt félúton. A pumpa elé rakni szűrőt viszont okos dolog. Egyszer majd én is így teszek.
Brazil és préselt a pumpa, nemtom egyáltalán szét lehet-e szedni felújításra...ha meg igen, egyáltalán érdemes-e.Engem ugyan nem zavarna, de lefullad 10perc után és amíg ki nem hül, semmi. A kérdés csak az, a pumpa miatt, vagy nem. A héten szerzek valahogy egy jó pumpát legalább rájönni, hogy mi a rossz...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
szerintem nem

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16461 Dátum: 2007 Június 10, 22:19:35 »

Megérne egy misét a benzinpumpa felújítása: olyan 3 E HUF lehet a felújítókészlet, de megéri.
ja persze, a szürö a normális helyén van, karbi és pumpa közt félúton. A pumpa elé rakni szűrőt viszont okos dolog. Egyszer majd én is így teszek.
Brazil és préselt a pumpa, nemtom egyáltalán szét lehet-e szedni felújításra...ha meg igen, egyáltalán érdemes-e.
Ez engem is zavart,de azt mondták ,gondolkodjak!Nem onnan ,hanem a karbiból kapja a szívócsonk a benzint!Most,hogy már folyamatosan használom a bogit tele van a szűrő!
Engem ugyan nem zavarna, de lefullad 10perc után és amíg ki nem hül, semmi. A kérdés csak az, a pumpa miatt, vagy nem. A héten szerzek valahogy egy jó pumpát legalább rájönni, hogy mi a rossz...juteszembe van valakinek kölcsönadható pumpája?  Grin (inkább majd az alkatrészekben)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #16460 Dátum: 2007 Június 10, 21:55:44 »

Például a test közös... Valamelyik kapcsolód a kettő közül behalt, aztán általam érthetetlen módon külön áramkört hoz létre a biztosítékok utáni vezetékek felhasználásával. Tőlem ne kérdezd, hogyan, de valami ilyesmi lesz.
de a tompított ég, a városi nem, a fényszóró csak akkor, ha húzom a bajuszkapcsolót.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14023


30-347-1939

« Hozzászólás #16459 Dátum: 2007 Június 10, 20:36:30 »

Lefullasztottam ismét. Kb. 10percig volt jó.. Mikor nem ment, a benzinszűrőben csak 1-2 mm benya volt. Bugyborékolt fel a levegö (lehet, hogy csak azért, mert most raktam vissza és még tele volt levegővel). Kb 10perc várás, (és tüzetes nézegetés) hülés alatt lassan emelkedett a benzinszűrőben a benzinszint. A végén már elérte a tetejét. Amikor hült és emelkedett a benya meg bugyogott a levegő, a benzinpumpa kattogott. Akkó beinditottam oszt hazáig jöttünk 500m-t.

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?
Ez engem is zavart,de azt mondták ,gondolkodjak!Nem onnan ,hanem a karbiból kapja a szívócsonk a benzint!Most,hogy már folyamatosan használom a bogit tele van a szűrő!
matchbox
« Hozzászólás #16458 Dátum: 2007 Június 10, 20:29:07 »

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?
Anno a benzinszűrőm a karbi és a pumpa között volt: akkor sem volt tele benzinnel a szűrő (most a tartály alatt van elől - nekem ez biztonságosabb megoldásnak tűnik).
Megérne egy misét a benzinpumpa felújítása: olyan 3 E HUF lehet a felújítókészlet, de megéri.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16457 Dátum: 2007 Június 10, 20:08:10 »

Lefullasztottam ismét. Kb. 10percig volt jó.. Mikor nem ment, a benzinszűrőben csak 1-2 mm benya volt. Bugyborékolt fel a levegö (lehet, hogy csak azért, mert most raktam vissza és még tele volt levegővel). Kb 10perc várás, (és tüzetes nézegetés) hülés alatt lassan emelkedett a benzinszűrőben a benzinszint. A végén már elérte a tetejét. Amikor hült és emelkedett a benya meg bugyogott a levegő, a benzinpumpa kattogott. Akkó beinditottam oszt hazáig jöttünk 500m-t.

A benzinpumpa tünik hibásnak. Vagy nem?
A benzinszűrő tele kéne, hogy legyen benzinnel vagy csak az alján lenne 1-2 cm normális esetben?
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #16456 Dátum: 2007 Június 10, 19:33:11 »

Javaslat: szánj rá egy délutánt és a biztitáblán a sarukat tiszítsd meg drótkefével vagy cseréld le => olcsó megoldás végignézni az összes érintkezőt a drótok másik végén is; az ember nem is gondolná, milyen hasznos.
(Pl. a testeléseim sok helyen olyan állapotban voltak, hogy szerintem csak "emlékezetből" volt zárt az áramkör)

kösz, akkor úgy néz ki, először sziszifusz bácsi játszik  Wink Grin
matchbox
« Hozzászólás #16455 Dátum: 2007 Június 10, 19:26:50 »

Gömbtámaszok rendben vannak?
Jövő hónapban lesz az éves szervíz Merkinél - megemlítem neki.
Csókoltatlak!
Oldalak: 1 ... 1599 1600 1601 1602 1603 [1604] 1605 1606 1607 1608 1609 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.