www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 22:16:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1600 1601 1602 1603 1604 [1605] 1606 1607 1608 1609 1610 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14747270 alkalommal)
matchbox
« Hozzászólás #16451 Dátum: 2007 Június 10, 19:16:16 »

Kormánylengéscsillapító/lökésgátló cserével nem próbálkoztál még?
mindkettő (azaz 5 = 1 kormánytelóés 4 db teló) cserélve volt 35.000 km-rel (2,5 évvel) ezelőtt.
Hatástalan lökésgátlóval szinte lehetetlen volt az úton tartani a hölgyet bukkanós kanyarban.
Még a régebbi fórumban (2005. végén) leírtam a teljes sztorit, mi mindent cseréltem ki a futóművel kapcsolatban (mind sz*r volt).
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 10, 19:20:46 írta matchbox »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #16450 Dátum: 2007 Június 10, 18:47:15 »

help plíz!!

a bogárban menet közben egyszercsak elmúlt a fényszóró meg az ablaktörlő.

amit eddig megnéztünk:
- minden bizti ok
- csatlakozók-saruk látszólag a helyükön
- bajuszkapcsoló leszed, megvizualizál, befufujkál kontaktszprével, ómmérővel ellenőriz, ok
- ablaktörlőmotor közvetlen 12v-al mozog
- fénykürtre villan a lámpa de a tompított nem mén, izzók valszeg ok-k


mi a túró a közös ebben a kétféle villanyszerkezetben túl azon, hogy jelen pillanatban csesznek műxni?




Például a test közös... Valamelyik kapcsolód a kettő közül behalt, aztán általam érthetetlen módon külön áramkört hoz létre a biztosítékok utáni vezetékek felhasználásával. Tőlem ne kérdezd, hogyan, de valami ilyesmi lesz.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16449 Dátum: 2007 Június 10, 18:44:00 »

help plíz!!

a bogárban menet közben egyszercsak elmúlt a fényszóró meg az ablaktörlő.

amit eddig megnéztünk:
- minden bizti ok
- csatlakozók-saruk látszólag a helyükön
- bajuszkapcsoló leszed, megvizualizál, befufujkál kontaktszprével, ómmérővel ellenőriz, ok
- ablaktörlőmotor közvetlen 12v-al mozog
- fénykürtre villan a lámpa de a tompított nem mén, izzók valszeg ok-k

kérdés: az ablaktörlőmotor 4-es csatlakozójában mikor kell 12v-nak lennie ill. honnan megy a bajuszba a 12v?
van-e reléje az ablaktörlőmotornak és ha igen, holafrancban búvik meg?
van-e reléje a fényszórónak és ha igen, holafrancban búvik meg?
mi a túró a közös ebben a kétféle villanyszerkezetben túl azon, hogy jelen pillanatban csesznek műxni?


ja, apró sikerélmény: kicserélődött a benzinszintmérő. na az legalább jó.

ha golf kapcsoló van benne akkor nincs relé lámpának ,ablaktörlönek szintén nincs mivel nincs benne szakaszos!
hibát bizti táblánál keresném!


ja szerintem kontakspray kocsiba nem nagy találmány szerintm semmits em ér!
uj saruzás letisztitot felület az igen

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #16448 Dátum: 2007 Június 10, 18:23:04 »

Sziasztok!
Hatha valaki hasonló problémákkal küszködik - tavaly ezt az egészet már végigjátszottam, de rosszul jelöltem be a kerekek helyzetét.
Tehát, 65-75 km/h körül berázott a kormány a 1302-en, de úgy, hogy az már veszélyes volt. Hozátszem: a centírozás nem segített - Nyíregy'en van olyan gumis, aki nem középen rögzíti a kereket a centírozó-gépen, hanem a valódi felfogatási helyeken - na ott majd érdemes lesz centíroztatnom.
Tehát elővettem a jó öreg betárcsázós internetet és megkeresetem Rob & Dave honlapját - http://www.vw-resource.com/ - és végigzongoráztam az ott leírtakat:
1. Leszedtem az összes keréksúlyt.
2. Felemeltem az elejét; pörgettem a kerekeket úgy, hogy kréta volt alatta; a tojás 'tetején' krétás lett a gumi.
3. Megpróbáltam a jelöléssel ellentétes irányba eltolni a kereket és úgy rögzíteni => nem járt sikerrel (ami jó, mert ezek szerint a kúpos kerékcsavarok még mindig nincsenek kikopva).
4. 180-kal elforgattam a kereket és úgy raktam fel => megszűnt  rázás, maradt egy nagyon enyhe remegés 70 körül; ezt gondolom a centírozás fogja orvosolni.
5. Ha ez nem segít, akkor 90 fokkal kell kezdeni => ha erősödik a rázás, akkor megint 90 fok következzen (így lesz az erdetihez képest 180 fok). Ha a 90 fok bejött (a rángatás enyhült, de még nem az igazi), akkor jöhet a 180 fokos próba.
A téli kerékcsere alkalmával a dobon és a felnin is meg fogom jelölni a mostani helyzetét, mert jövőre már nem akarok megint gyakorolni.
Az egészben a legjobb, hogy ingyen van, bár kis időbe telik, de az eredmény megéri...
Kormánylengéscsillapító/lökésgátló cserével nem próbálkoztál még?
Nekem nagy sebességnél ha kátyúba rohantam akkor szitált eszeveszettül, új lökésgátló megoldotta. Nem sok pénz érte, de növeli nagy sebességnél is a stabilitást. Most úgy futom a százat, hogy nem akarja tükör aszfalton kitépni a kezemből a kormányt. Cserénél vigyázni kell, mert 30év alatt nagyon össze tud rohadni a csavar, nekünk sikerült beletörni...:S
A problémádon szerintem segíteni fog, ha nem is oldja meg teljesen. (kevésbé fog rángatni és stabilabb lesz tőle az autó, szvsz)
sok sikert.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #16447 Dátum: 2007 Június 10, 17:25:38 »

help plíz!!

a bogárban menet közben egyszercsak elmúlt a fényszóró meg az ablaktörlő.

amit eddig megnéztünk:
- minden bizti ok
- csatlakozók-saruk látszólag a helyükön
- bajuszkapcsoló leszed, megvizualizál, befufujkál kontaktszprével, ómmérővel ellenőriz, ok
- ablaktörlőmotor közvetlen 12v-al mozog
- fénykürtre villan a lámpa de a tompított nem mén, izzók valszeg ok-k

kérdés: az ablaktörlőmotor 4-es csatlakozójában mikor kell 12v-nak lennie ill. honnan megy a bajuszba a 12v?
van-e reléje az ablaktörlőmotornak és ha igen, holafrancban búvik meg?
van-e reléje a fényszórónak és ha igen, holafrancban búvik meg?
mi a túró a közös ebben a kétféle villanyszerkezetben túl azon, hogy jelen pillanatban csesznek műxni?


ja, apró sikerélmény: kicserélődött a benzinszintmérő. na az legalább jó.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #16446 Dátum: 2007 Június 10, 16:25:19 »

oké. de ez a két fűtésdob között van, nem pedig a fűtésdob és a kaszni között.
de köszönöm a tippet!

nálam a dobba menő kipufogócső és a dob között volt 1-2 centi hézag, és nem is volt koncentrikus. kipufogó javító szalaggal simán át tudtam hidalni a hiányt és jó azóta is.
vízbe kellett mártani a szalagot és feltekerni. a kipufogó hőmérsékletétől pedig kő-keményre száradt. talán 700Ft volt a javító szalag
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16445 Dátum: 2007 Június 10, 13:22:28 »

Nekem a fűtés teljesen alumíniumcsöves, mivel rommá ment a két bakelit, ami az utastérbe nyomja át a cuccot.
Úgyhogy ot most ilyen cső megy át.
a papírbéléssel nincs gond szerintem.
Ami jó cucc ilyesmihez: olyan ragszalag, mint amit a csopmagok leragasztásához használnak, de alumíniumból van.
Én benéztem a méretet, és nagyobb volt a cső, úgyhogy hosszában el kellett vágni, és összehajlítani - ezzel az alumíniumos cuccal megragasztottam, és teljesen jó.

oké. de ez a két fűtésdob között van, nem pedig a fűtésdob és a kaszni között.
de köszönöm a tippet!
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16444 Dátum: 2007 Június 10, 12:02:54 »

Nekem a fűtés teljesen alumíniumcsöves, mivel rommá ment a két bakelit, ami az utastérbe nyomja át a cuccot.
Úgyhogy ot most ilyen cső megy át.
a papírbéléssel nincs gond szerintem.
Ami jó cucc ilyesmihez: olyan ragszalag, mint amit a csopmagok leragasztásához használnak, de alumíniumból van.
Én benéztem a méretet, és nagyobb volt a cső, úgyhogy hosszában el kellett vágni, és összehajlítani - ezzel az alumíniumos cuccal megragasztottam, és teljesen jó.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #16443 Dátum: 2007 Június 10, 10:30:12 »

Hell!

van-e ötlete valakinek, hogy a kicsi meg a hosszú fűtés csövet hogyan lehetne összehozni, ha nincsenek vonalban?
a fűtésdobom rá van hegesztve a csőre. (hála a magasságosnak...)
mert ugye most másik kipufogó dobot tettem fel rá és most természetesen semmilyen lyuk sem stimmel...

na lényeg a lényeg: van-e olyan alu vagy vas harmónika cső amiben nincs papir? az átmérő 45mm.

előre is köszi!

 
 ???

SZVSZ jó helyen kapizsgálsz ha aluharmonikával akarod megoldani.
Nekem is hasnló a problémám,de szerencsére csak olyan kicsi volt az eltérés, hogy egy kis lemezdarab befaragásával és azt a gyári bilincs alá dugással tudtam rögzíteni a bilincset.
Autósboltban biztos lehet kapni ilyesmi csövet, de azt a 45mm átmérőt mégegyszer mérd meg mert szerintem több az. 
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16442 Dátum: 2007 Június 10, 10:27:12 »

ha az alsó kettő masszívan a lökösön van, akkor gyakorlatilag az tarthatja az egész pótkereket (pláne, ha a magassága is olyan, hogy még a gumi is ráül a lökösre).
ebben az esetben a homlokfalon levő csavarok csak megtámasztják az egész hóbelevancot, hogy ne dőljön előre, tehát nagy erőt nem kell kifejteniük - két csavar bőven elég kell legyen
nekem az egyik olyan, hogy felül csak lemezcsavarok vannak, és bőven elég az is
kööszööönjüüük szééépen!! Wink  Wink
ezekszerint téleg nem nagyon lehet hozzáférni a fölsö kettöhöz...

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16441 Dátum: 2007 Június 10, 09:53:19 »

Köszi mindenkinek már le is beszéltetek a teliablakrol utána olvastam és igazatok van köszönöma segitséget

És odafigyelek hogy mit hol fogok kérdezni

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
matchbox
« Hozzászólás #16440 Dátum: 2007 Június 10, 09:04:41 »

Sziasztok!
Hatha valaki hasonló problémákkal küszködik - tavaly ezt az egészet már végigjátszottam, de rosszul jelöltem be a kerekek helyzetét.
Tehát, 65-75 km/h körül berázott a kormány a 1302-en, de úgy, hogy az már veszélyes volt. Hozátszem: a centírozás nem segített - Nyíregy'en van olyan gumis, aki nem középen rögzíti a kereket a centírozó-gépen, hanem a valódi felfogatási helyeken - na ott majd érdemes lesz centíroztatnom.
Tehát elővettem a jó öreg betárcsázós internetet és megkeresetem Rob & Dave honlapját - http://www.vw-resource.com/ - és végigzongoráztam az ott leírtakat:
1. Leszedtem az összes keréksúlyt.
2. Felemeltem az elejét; pörgettem a kerekeket úgy, hogy kréta volt alatta; a tojás 'tetején' krétás lett a gumi.
3. Megpróbáltam a jelöléssel ellentétes irányba eltolni a kereket és úgy rögzíteni => nem járt sikerrel (ami jó, mert ezek szerint a kúpos kerékcsavarok még mindig nincsenek kikopva).
4. 180-kal elforgattam a kereket és úgy raktam fel => megszűnt  rázás, maradt egy nagyon enyhe remegés 70 körül; ezt gondolom a centírozás fogja orvosolni.
5. Ha ez nem segít, akkor 90 fokkal kell kezdeni => ha erősödik a rázás, akkor megint 90 fok következzen (így lesz az erdetihez képest 180 fok). Ha a 90 fok bejött (a rángatás enyhült, de még nem az igazi), akkor jöhet a 180 fokos próba.
A téli kerékcsere alkalmával a dobon és a felnin is meg fogom jelölni a mostani helyzetét, mert jövőre már nem akarok megint gyakorolni.
Az egészben a legjobb, hogy ingyen van, bár kis időbe telik, de az eredmény megéri...
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 10, 17:16:21 írta matchbox »
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16439 Dátum: 2007 Június 10, 08:50:29 »

Hell!

van-e ötlete valakinek, hogy a kicsi meg a hosszú fűtés csövet hogyan lehetne összehozni, ha nincsenek vonalban?
a fűtésdobom rá van hegesztve a csőre. (hála a magasságosnak...)
mert ugye most másik kipufogó dobot tettem fel rá és most természetesen semmilyen lyuk sem stimmel...

na lényeg a lényeg: van-e olyan alu vagy vas harmónika cső amiben nincs papir? az átmérő 45mm.

előre is köszi!

 ???
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #16438 Dátum: 2007 Június 10, 08:28:54 »

kedves buszos kolégák.......
<-----hogy három csaj is kedvére tudjon hemperegni a buszban,rakok be a buszba ágyá alakithato hátso üllést...ehez ugye kéne a szivacs a hátso részbe...nekem eddig ott volt a potkerék,szépen a neki kialakitott helyen,szép burkolat alat,de ha berakom az ágyat,akkor nem ott kéne lennie....mivel nekem elöl két üllés van,ülés alá nem tudom rakni a potkereket...a két elsö közé,megint nemtudom,mert nyáron hütövan(ha minden jolmegy)télen pedig remélem kályha,szóóval ez a hely is kiesett...maradt,hogy kirakom elörre,van is olyan konzolom,vagy mi a turom,ezen a konzolon 6 felfogatási pont van kettö a lökösnél, négy pedig a kasznin a négy kasznisnál,az also  kettöhöz hozzálehet férni bentröl,viszont a fölsö kettöhöz nem....a levegö beömlö,vagy mi a turo alatt van,namost akkor azt a fölsö két csavarhelyhez hogy a turoba lehet hozzáférni?????vagy mi a megoldás?????és gondolom ha kinnvan a potkerék,akkor azért rendesen meg kéne ott erösíteni a lemezt,hogy ne rázza szét....ezekre jolenne megoldást találnom,vagy a tapasztalatokat begyülyteni!!
elörre is köszi!!

ha az alsó kettő masszívan a lökösön van, akkor gyakorlatilag az tarthatja az egész pótkereket (pláne, ha a magassága is olyan, hogy még a gumi is ráül a lökösre).
ebben az esetben a homlokfalon levő csavarok csak megtámasztják az egész hóbelevancot, hogy ne dőljön előre, tehát nagy erőt nem kell kifejteniük - két csavar bőven elég kell legyen
nekem az egyik olyan, hogy felül csak lemezcsavarok vannak, és bőven elég az is
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16437 Dátum: 2007 Június 10, 00:48:39 »

nemttud valaki teliablakot bogárba oldara????????????,

menyi be fályhat ujonan?


Teliablak az az, mikor nincs pillangó ablak, csak egy nagy "plexi"??

Na én ezt nagyon utálom, nem tetszik. (magánvélemény Cool)

A perecek ilyenek voltak gyárilag is, azokon sem tetszik ez a részlet. 

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #16436 Dátum: 2007 Június 09, 23:18:29 »

nemttud valaki teliablakot bogárba oldara????????????,

menyi be fályhat ujonan?


Újonnan 30-35 körül mozog pontosan nem tudom, kézalól szokták 18-20ba adni úgy hogy még nem volt beépítve. De az ismerőseim megbánták akiknek az van.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 09, 23:22:52 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #16435 Dátum: 2007 Június 09, 22:58:39 »

kedves buszos kolégák.......
<-----hogy három csaj is kedvére tudjon hemperegni a buszban,rakok be a buszba ágyá alakithato hátso üllést...ehez ugye kéne a szivacs a hátso részbe...nekem eddig ott volt a potkerék,szépen a neki kialakitott helyen,szép burkolat alat,de ha berakom az ágyat,akkor nem ott kéne lennie....mivel nekem elöl két üllés van,ülés alá nem tudom rakni a potkereket...a két elsö közé,megint nemtudom,mert nyáron hütövan(ha minden jolmegy)télen pedig remélem kályha,szóóval ez a hely is kiesett...maradt,hogy kirakom elörre,van is olyan konzolom,vagy mi a turom,ezen a konzolon 6 felfogatási pont van kettö a lökösnél, négy pedig a kasznin a négy kasznisnál,az also  kettöhöz hozzálehet férni bentröl,viszont a fölsö kettöhöz nem....a levegö beömlö,vagy mi a turo alatt van,namost akkor azt a fölsö két csavarhelyhez hogy a turoba lehet hozzáférni?????vagy mi a megoldás?????és gondolom ha kinnvan a potkerék,akkor azért rendesen meg kéne ott erösíteni a lemezt,hogy ne rázza szét....ezekre jolenne megoldást találnom,vagy a tapasztalatokat begyülyteni!!
elörre is köszi!!

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16434 Dátum: 2007 Június 09, 22:58:31 »

a karbit kellett esztergalni, mert nem fekudt rendesen a szivocsovon.
hm...akkor érdekes lesz szerelőhöz jutni Smiley Inkább megoldom egyedül.
Nem elérhető Melák
Hozzászólások: 3046


Tel:06-30-921-91-36

« Hozzászólás #16433 Dátum: 2007 Június 09, 22:33:35 »

nemttud valaki teliablakot bogárba oldara????????????,

menyi be fályhat ujonan?

Farkas Andris

Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
matchbox
« Hozzászólás #16432 Dátum: 2007 Június 09, 22:30:02 »

Akkor vissza az egész.
A baja ugye az, hogy egy idő után, szerintem a melegedéstől egyszercsak hirtelen elfogy a benya a karburátorból. Indításnál is csak forog az önindito. Hidegen viszont minden tökéletes....
Nekem is voltak a multban hasonlo fejfajasaim. Az "en" megoldasom az volt, hogy bogarszerelohoz vittem, aki egybol belenyult: a karbit kellett esztergalni, mert nem fekudt rendesen a szivocsovon.
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #16431 Dátum: 2007 Június 09, 22:20:46 »

Nagy igazság,tapasztaltam milyen praktikus tud lenni!
Átéltem a dolgot,nekem is lekéredzkedett a benzincsö,éreztem a szagot,de még nyomtam a boginak,mert már csak 3 sarokra voltam otthonrol.
Hát 2 sarokig birta,ne tudjátok meg milyen,amikor a visszapillanto tükörböl látod,hogy ég a motor!
Olyan gyorsan még nem szálltam ki autobol,mint akkor.
Egy nagy mákom volt,hogy az ut szélén még volt hó.és azt lapátoltam a motortérbe,szortam mint majom a nullás lisztet!
Sikerült eloltanom,végül a saját lábán ment haza a bogár,de kihagytam volna a kalandot! Grin
tuti kúúúva szar érzés az ilyen.láttam már pár bogarat ami hasonlóan járt.és annyira riasztó volt,h beszereztem 1 poroltó készüléket a bogimba.tuti,h ha már megvan,és foglalja a helyet,az életben nem kell.de inkább ott nézegetem,mint azt végignézem,h kiég a bogaram.valahol láttam videót régebben 1 szép tuning golfról,ahogy kiég teljesen.nagyon rossz volt nézni.milyen lehet az átélni ha valakinek kiég a szeretett autója?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #16430 Dátum: 2007 Június 09, 21:37:38 »

Vékony biztosítódróttal meghurkol a bilincs mögött vagy fogást keres a bilincsen és valahová odarögzíted.
Nem szép de talán hatásos megoldás a véletlen kicsúszó és elengedett slaugként csapkodó benzincső ellen.
Így ha kimozdul is az a csöcs remélhetőleg csak annyi benzin folyik ki aminek a szagát jól megérzed mielőtt kigyulladna a motor.
Az enyémen sincs ledrótozva de majd ha arra járok egyszer szerelésügyileg pótolom majd.
A régi autómon is le volt, meg a buszomon is, jobb félni mint megilyedni SZVSZ.
Nagy igazság,tapasztaltam milyen praktikus tud lenni!
Átéltem a dolgot,nekem is lekéredzkedett a benzincsö,éreztem a szagot,de még nyomtam a boginak,mert már csak 3 sarokra voltam otthonrol.
Hát 2 sarokig birta,ne tudjátok meg milyen,amikor a visszapillanto tükörböl látod,hogy ég a motor!
Olyan gyorsan még nem szálltam ki autobol,mint akkor.
Egy nagy mákom volt,hogy az ut szélén még volt hó.és azt lapátoltam a motortérbe,szortam mint majom a nullás lisztet!
Sikerült eloltanom,végül a saját lábán ment haza a bogár,de kihagytam volna a kalandot! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16429 Dátum: 2007 Június 09, 21:13:15 »

Hell!

van-e ötlete valakinek, hogy a kicsi meg a hosszú fűtés csövet hogyan lehetne összehozni, ha nincsenek vonalban?
a fűtésdobom rá van hegesztve a csőre. (hála a magasságosnak...)
mert ugye most másik kipufogó dobot tettem fel rá és most természetesen semmilyen lyuk sem stimmel...

na lényeg a lényeg: van-e olyan alu vagy vas harmónika cső amiben nincs papir? az átmérő 45mm.

előre is köszi!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16428 Dátum: 2007 Június 09, 21:01:38 »

ha melegen szemétkedik, az bátran lehet a megszakítótól is, hogy pölö szar a hézag.

Lehet-lehet  Undecided holnap kiderül, addigis köszi.
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #16427 Dátum: 2007 Június 09, 20:55:18 »

nem hosszúról volt szó?
De. Az idő múlt, a váltó rövidült.  Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #16426 Dátum: 2007 Június 09, 20:51:35 »

Es ezt igy hogy?
Vékony biztosítódróttal meghurkol a bilincs mögött vagy fogást keres a bilincsen és valahová odarögzíted.
Nem szép de talán hatásos megoldás a véletlen kicsúszó és elengedett slaugként csapkodó benzincső ellen.
Így ha kimozdul is az a csöcs remélhetőleg csak annyi benzin folyik ki aminek a szagát jól megérzed mielőtt kigyulladna a motor.
Az enyémen sincs ledrótozva de majd ha arra járok egyszer szerelésügyileg pótolom majd.
A régi autómon is le volt, meg a buszomon is, jobb félni mint megilyedni SZVSZ.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #16425 Dátum: 2007 Június 09, 20:42:32 »

Überbiztos megoldásként az ott lévő bilincset egy kis vékony dróttal érdemes lehet odadrótozni valahová.Értelemszerűen.

Es ezt igy hogy?


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16424 Dátum: 2007 Június 09, 20:02:54 »

Nem elég ,ha leszedi a légszűrőt és belenéz fentről,majd a gázkar húzásánál nézi,hogy jön-e  a benya ?(persze a pillangószelepet úgy kell állítani ,hogy lássunk is valamit)

kukkantsd meg esetleg az úszószelepet.

Meglesz, működőképesen és döglötten is megnézem, mi a különbség.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16423 Dátum: 2007 Június 09, 20:00:29 »

nem kell benzint tölteni sehova.
a karbiban még van egy rahedli.

ha melegen szemétkedik, az bátran lehet a megszakítótól is, hogy pölö szar a hézag.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16422 Dátum: 2007 Június 09, 19:58:01 »

Akkor vissza az egész.
A baja ugye az, hogy egy idő után, szerintem a melegedéstől egyszercsak hirtelen elfogy a benya a karburátorból. Indításnál is csak forog az önindito. Hidegen viszont minden tökéletes.
Most, hogy csak 5percig járattam, ment minden normálisan persze, mint a hibák elött is. Ezért volt jó nyomás.
Holnap összerakom és megyünk addig amig meg nem hal. Akkor megnézemi, hogy kap-e benzint a karburátor, amikor nem müködik.

Karbi jó állapotban van, eddig amihez hozzáfértem nem mozgott, a benzincsö meg két hete lett kicserélve.
Említettétek, hogy ha a pumpa membránja lyukas lenne, benzin folyna az olajba, az kellemetlen lenne. Megszagoltam a nívópálcát, nem volt benzin szagú, de valahogy máshogy is ellenörizhetem? Ezen kívül nem lehet baja más ha járatom a végzetéig, de erre azért vigyáznék.

Most, hogy üres a pumpa, ha visszarakom, indítás előtt kéne valahova benzint dönteni, vagy majd megoldja egyedül, max kicsit tovább szív?
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #16421 Dátum: 2007 Június 09, 18:04:37 »

ebben az esetben semmi gond nincs az ac-val.
ha megnyomod és nyekereg, az a működés csalhatatlan jele.

kukkantsd meg esetleg az úszószelepet.
leszeded a karburátor tetejét és kukkants bele, hogy áll-e az úszóházban a benzin.
ha igen, akkor ott sincs probléma, ekkor inkább a gyújtásnál kell keresni a bibit.
Nem elég ,ha leszedi a légszűrőt és belenéz fentről,majd a gázkar húzásánál nézi,hogy jön-e  a benya ?(persze a pillangószelepet úgy kell állítani ,hogy lássunk is valamit)
1303LS
« Hozzászólás #16420 Dátum: 2007 Június 09, 17:51:28 »

A karbi nyomóoldalán a csövet megnézni, mennyire jó állapotú de inkább cserélni a bilincseket szépen jól meghúzni, a karbifedélen a bemeneti rézcsövet megnézni nem-e jár ki a házból.
Überbiztos megoldásként az ott lévő bilincset egy kis vékony dróttal érdemes lehet odadrótozni valahová.Értelemszerűen.
Nagynagy tüzijáték lehet belőle.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #16419 Dátum: 2007 Június 09, 17:41:25 »

nem is brazilt akarnék...hamáregyszer beruházok Cheesy
Juteszembe mikor lehúztam a karbiba jutó csövet a benzinpumpáról, szökőkutat játszott (a csőből jött, ami a benzinszűrőig tele volt). Ekkora nyomás nóórmális?
ebben az esetben semmi gond nincs az ac-val.
ha megnyomod és nyekereg, az a működés csalhatatlan jele.

kukkantsd meg esetleg az úszószelepet.
leszeded a karburátor tetejét és kukkants bele, hogy áll-e az úszóházban a benzin.
ha igen, akkor ott sincs probléma, ekkor inkább a gyújtásnál kell keresni a bibit.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #16418 Dátum: 2007 Június 09, 16:09:11 »

1974-es bogárba keresek szélvédőt.
1300as v 1303as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető schwanauer
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #16417 Dátum: 2007 Június 09, 16:08:25 »

1974-es bogárba keresek szélvédőt.
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16416 Dátum: 2007 Június 09, 14:47:00 »

 VIVA BRAZILIA!!
 az adok-veszek rovatban van több bogaras kollega is aki bontott motort s nekik van AC pumpájuk. kérdezzél csak rá!
 saját véleményem: a jóisten mentsen meg attól, hogy vegyél egy új brazil pumpát!!
nem is brazilt akarnék...hamáregyszer beruházok Cheesy

Juteszembe mikor lehúztam a karbiba jutó csövet a benzinpumpáról, szökőkutat játszott (a csőből jött, ami a benzinszűrőig tele volt). Ekkora nyomás nóórmális?
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #16415 Dátum: 2007 Június 09, 13:49:50 »

     
                                                         VIVA BRAZILIA!!

      az adok-veszek rovatban van több bogaras kollega is aki bontott motort s nekik van AC pumpájuk. kérdezzél csak rá!


           saját véleményem: a jóisten mentsen meg attól, hogy vegyél egy új brazil pumpát!!
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #16414 Dátum: 2007 Június 09, 13:35:54 »

Szerintem kérj meg valakit aki már látott/csinált ilyet és vele matassatok.
gondoltam egy erőset és kiszedtem magamtol Cool kicsit meglocsoltam közben a motort, de szépen kijött. A kérdés az, most mi jön. Azon kívül, hogy esetleg egy új benzinpumpa, de azt anyagiak miatt nem szeretném. Ha megnyomom a működtető karját, nyikorog, nyöszörög. Ja és brazil. A benne lévőmembránt kéne kicserélni talán. Hogy lehet (lehet?) szétszedni gány nélkül?

Skodi: kösz Cheesy azt gondoltam. Azt hittem valamit ki kell szedni, hogy hozzá lehessen férni. Kicsit nehezen fért be a hatalmas kulcs a hátsó anyához, de ki lehetett csavarni.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Június 09, 13:37:50 írta gyiik »
1303LS
« Hozzászólás #16413 Dátum: 2007 Június 09, 07:15:36 »

Hogy jutok el legegyszerübben az Ac pumpához?
Szerintem kérj meg valakit aki már látott/csinált ilyet és vele matassatok.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #16412 Dátum: 2007 Június 09, 00:36:58 »

Hogy jutok el legegyszerübben az Ac pumpához? Nem akarok kiszedni olyat amit nem kéne, legalább amig kiderül, hogy az-e a ludas.


Kinyitod a motorházat, és ott lesz az orrod előtt Grin
 Leköveted a karbiba menő benzincsövet, és amire a másik vége megy, az lesz az!  Shocked

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1600 1601 1602 1603 1604 [1605] 1606 1607 1608 1609 1610 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.