www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 18:05:21

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1636 1637 1638 1639 1640 [1641] 1642 1643 1644 1645 1646 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13954100 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #15002 Dátum: 2007 április 10, 12:29:02 »

Ügyes vagy.

még a hézagok is jók lettek
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #15001 Dátum: 2007 április 10, 10:14:10 »

ahoj

két AF-es motorkód kicserélése végrehajtható manőver???érdekelne hogy meg lehet e egyáltalán csinálni illetve ha igen akkor mhogyan

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #15000 Dátum: 2007 április 10, 09:05:03 »

A dinamótalp miért van fordítva? Shocked Grin
gondoltam hogy valakinek szúrni fogja a szemét Grin azé forditottam meg mert kiváncsi voltam hogy a motor feléig beér-e mert középre akarom rakni a dinamót mert ennél a WBX motornál más hűtést fogok alkalmazni mint a gyári,  Wink

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #14999 Dátum: 2007 április 10, 09:01:16 »

egy kis motorpróba Grin
A dinamótalp miért van fordítva? Shocked Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14998 Dátum: 2007 április 10, 08:58:43 »

mér állná, főleg hogy komplett felújitás, meg törötten vettük
semmi, kevertelek, bocs

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14997 Dátum: 2007 április 10, 08:31:35 »

egy kis motorpróba Grin

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14996 Dátum: 2007 április 10, 08:30:13 »

itt viszont gebasz van a hézaggal, el van baszva a csomitető

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14995 Dátum: 2007 április 10, 08:28:39 »

biztosító állja?
mér állná, főleg hogy komplett felújitás, meg törötten vettük

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14994 Dátum: 2007 április 10, 08:26:54 »

még a hézagok is jók lettek
biztosító állja?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14993 Dátum: 2007 április 10, 08:26:37 »

blac p megnézem lehet ehéten

persely  arégi mert régi váltó harnagja ment át hogy nem busz inditó motoros legyne hanem bogár persely elvileg jo!
megtekintem dolgot lehet hogy kábel hal meg valahol!
off aki irt csak este nézek forumot sok melo Smiley
inditómotor egy bontot
ok, mikor gurítsam át? jó lenne rajzani  Cool meg hoznám a CD-t, hogy haladjon az oldal

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14992 Dátum: 2007 április 10, 08:26:28 »

még a hézagok is jók lettek

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14991 Dátum: 2007 április 10, 08:25:02 »

mindenhol cinkromátos kikenősfújós

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #14990 Dátum: 2007 április 10, 08:23:21 »

Tegnap ismét haladtam egy kicsit.

[melléklet törölve az admin által]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14989 Dátum: 2007 április 10, 07:49:57 »

blac p megnézem lehet ehéten

persely  arégi mert régi váltó harnagja ment át hogy nem busz inditó motoros legyne hanem bogár persely elvileg jo!
megtekintem dolgot lehet hogy kábel hal meg valahol!
off aki irt csak este nézek forumot sok melo Smiley
inditómotor egy bontot

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14988 Dátum: 2007 április 10, 05:58:34 »

Az Eberspacher kályha beszereléséhez nem kell egy jókora lyukat vágni a csomagtartó és az utastér közé? Vagy neked hol fújja be a meleget?
Én nem vágtam sehol!
Rákötöttem a levegő befúvást a gyári befúvó helyekre, azaz a csomagtartóban széthúztam a csöveket, és ött kötöttem rá.
Így csak a szélvédőnél nyom, de így is léégsz a kocsiban, ha odapirítasz neki.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #14987 Dátum: 2007 április 09, 23:26:13 »

Az Eberspacher kályha beszereléséhez nem kell egy jókora lyukat vágni a csomagtartó és az utastér közé? Vagy neked hol fújja be a meleget?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14986 Dátum: 2007 április 09, 23:18:41 »

ugyanez volt 2-3 hónapja is...indítómotor csere megvolt, most ismét. nem jó ez így...

gondolom nem új vagy felújított került beépítésre hanem csak egy másik
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #14985 Dátum: 2007 április 09, 23:14:04 »

Minek vészvillogó? Ezek nem olyan autók amik csak úgy cserbenhagyják szerető gazdájukat.  Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #14984 Dátum: 2007 április 09, 23:03:21 »

Kerdes: mitol lehet az, hogy a veszvillogo gombjat kihuzva a visszajelzo lampa a muszerfalon rendesen villog, azonban csak jobb oldali iranyjelzok villognak. Ha ilyenkor a bajuszkapcsoloval balra indexelek, akkor villog mind a negy iranyjelzo egyszerre (ahogy kellene neki). Ha nincs a gyujtas raadva, akkor is mukodik igy, mig a sima iranyjelzo gyujtas nelkul nem mukodik. Merre keressem vajon a hibat? Van vkinek vmi otlete?

UdVW:
Gergo
ezek a vészvillogók egyre rejtélyesebbek  Grin az enyém is makacskodik. de te legalább rájöttél hogy tudod használni
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #14983 Dátum: 2007 április 09, 23:01:08 »


Kerdes: mitol lehet az, hogy a veszvillogo gombjat kihuzva a visszajelzo lampa a muszerfalon rendesen villog, azonban csak jobb oldali iranyjelzok villognak. Ha ilyenkor a bajuszkapcsoloval balra indexelek, akkor villog mind a negy iranyjelzo egyszerre (ahogy kellene neki). Ha nincs a gyujtas raadva, akkor is mukodik igy, mig a sima iranyjelzo gyujtas nelkul nem mukodik. Merre keressem vajon a hibat? Van vkinek vmi otlete?

UdVW:
Gergo


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14982 Dátum: 2007 április 09, 22:07:38 »

ugyanez volt 2-3 hónapja is...indítómotor csere megvolt, most ismét. nem jó ez így...

Mondom lehet akkor, hogy a váltó házban ahova becsuszik az önindító tengelye az a persely van kikopva!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14981 Dátum: 2007 április 09, 22:05:54 »

próbáld meg összezárni az öninditó végén található két 8-as csavart(bendix végén +-be aksitól és a bendix önindító felöli +-ot)
ha erre reagál az önindító akkor a bendixen nem megy át a feszltség, ha nem akkor lehet a fogaskoszorú kopása vagy az indító motor beteg vagy szorul: pl a váltóházban van az önindító felső perselye ez ha kivan kopva akkor a tekercs hozzárántódik indításnál az állórészhez kattan és melegszik kis mértékben.

ugyanez volt 2-3 hónapja is...indítómotor csere megvolt, most ismét. nem jó ez így...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14980 Dátum: 2007 április 09, 22:00:16 »

minden ok, csak a motor nem
próbáld meg összezárni az öninditó végén található két 8-as csavart(bendix végén +-be aksitól és a bendix önindító felöli +-ot)
ha erre reagál az önindító akkor a bendixen nem megy át a feszltség, ha nem akkor lehet a fogaskoszorú kopása vagy az indító motor beteg vagy szorul: pl a váltóházban van az önindító felső perselye ez ha kivan kopva akkor a tekercs hozzárántódik indításnál az állórészhez kattan és melegszik kis mértékben.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14979 Dátum: 2007 április 09, 21:55:55 »

beégett szerintem....
és ezt hogy hozta össze? semmi extrém igénybevétel, napi 4 indítás, napi 25-30km autózás...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14978 Dátum: 2007 április 09, 21:55:09 »

A testkábel kontaktol rendesen?
saruk? kötések?

minden ok, csak a motor nem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14977 Dátum: 2007 április 09, 21:53:06 »

Kérdés:
Bogáron vonóhorogtól elfér a csőkigyó+dob???
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14976 Dátum: 2007 április 09, 21:52:26 »

akksi fasza, egy hosszabb út után állt meg. Maresz váltócsere után kicserélte az öndítót is, mivel egyből megdöglött. most is ugyanaz a jelenség. kocogtattam, de semmi hatás

beégett szerintem....
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14975 Dátum: 2007 április 09, 21:46:41 »

akksi fasza, egy hosszabb út után állt meg. Maresz váltócsere után kicserélte az öndítót is, mivel egyből megdöglött. most is ugyanaz a jelenség. kocogtattam, de semmi hatás
A testkábel kontaktol rendesen?
saruk? kötések?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14974 Dátum: 2007 április 09, 21:43:07 »

Töltsél akksit,nincs szufla,azért kattog és nem huz be.őnindito!
A kattog az egyet egyet,vagy ketyeg,mert akkor lehet bendix is.
akksi fasza, egy hosszabb út után állt meg. Maresz váltócsere után kicserélte az öndítót is, mivel egyből megdöglött. most is ugyanaz a jelenség. kocogtattam, de semmi hatás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14973 Dátum: 2007 április 09, 21:27:31 »

?

szerintem hótt ugyanakkora, mint az 1300-asé.
hossz, szél, magasság, mit szeretnél tudni?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14972 Dátum: 2007 április 09, 21:18:57 »

Hell!
meg tudná mérni valaki, hogy az 1303 első lökösébe mekkora az index búra?
előre is köszönöm!
?
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14971 Dátum: 2007 április 09, 21:00:10 »

már a vizsga után tette bele.... amit épít tuning motor ahoz meg nemárt a fordszámmérő sem (még széria motor van benne)
Az túlzás, hogy építem! Ha így lenne már régen kész lenne!
Sajnos ha már az embernek családja van, akkor már nem költheti minden pénzét a bogarára, főleg ha még egy építkezés is közbe jön!
De lassacskán halad!
Most fog jönni haza a sógornőm Amcsiból, de sajna nem hoz nekem semmit, mert nincs most rá zseton!
Bár lehet, hogy egy pár apróságot hozatok vele, majd szétnézek a cip1-en.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14970 Dátum: 2007 április 09, 20:59:27 »

Nekem is 7 féle színű!
Ha megnézed hátrébb a képet róla, akkor a jelzőfénytől balra van egy kis gomb. Azt kell nyomkodni a színváltáshoz.
az enyémen ott nincs gomb. ez gáz nah mind1 megszoktam igy
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14969 Dátum: 2007 április 09, 20:55:29 »

Hogy állítod a háttérszínét?
Nekem is ugyanilyen van de csak a váltásjelzőnek lehet cserélgetni a kupakját vagy piross vagy kék.
engem azzal etettek be hogy 7féle háttérszin és milyen jo de nem mert csak mezei sárga vagy én vagyok hulye:D
Nekem is 7 féle színű!
Ha megnézed hátrébb a képet róla, akkor a jelzőfénytől balra van egy kis gomb. Azt kell nyomkodni a színváltáshoz.
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #14968 Dátum: 2007 április 09, 20:14:32 »

Ma beépítettem egy fordulatszám mérőt az autóba.
Természetesen úgy, hogy  semmi sincs kifurkálva, átalakítgatva, hogy bármikor visszaállítható legyen az eredeti állapot!
Kíváncsi leszek milyen sebességnél mennyi a motor fordulatszáma!
Egész jó kis verkli, még a háttér színeket is lehet állítani.

Hogy állítod a háttérszínét?
Nekem is ugyanilyen van de csak a váltásjelzőnek lehet cserélgetni a kupakját vagy piross vagy kék.
engem azzal etettek be hogy 7féle háttérszin és milyen jo de nem mert csak mezei sárga vagy én vagyok hulye:D
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #14967 Dátum: 2007 április 09, 20:02:29 »

hali

Én nem akarok ilyen askalodos "fikazos" kommentet írni, szval nem annak szánom!! OT-s autod van es ez a forimérő hogy jön bele?? ezzel atmegy a vizsgan?? vegy korhű?? Shocked nem igen volt ilyen a 70 es evekben. Roll Eyes
üdv gegob
Úgy van! Ma tettem bele.
Ha valamit is csinálok az autómon, akkor az úgy van megcsinálva, hogy bármikor kiszerelhető legyen belőle, ne legyen semmi nyoma, tehát vissza lehessen állítani az eredeti (korhű) állapotára!
Például van benne egy vadi új Eberspacher kályha is, de ha akorom egy fél óra alatt kihajintom belőle, és már zsír eredeti is!
A fellépők is rozsdamentesek! És képzeld így ment át a veteránvizsgán! Igaz nem 100%-osan!
De azért én is szeretem használni néha az autót, azért alakítom az én igényeimnek megfelelően.
De természetesen a legfontosabb az, hogy vissza lehessen állítani a gyári állapotot.
Majd ha legközelebb viszem a veteránvizsgára visszacsinálok mindent az eredetire.
De majd leveszem a rendszámot a rajzáson, ha valakit zavar ez! Grin

Üdvw.


Buszt még most sem találtam!!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14966 Dátum: 2007 április 09, 19:33:01 »

Ma széthúztam a typ4 blokkot. Szerintem szép. Holnap pillant rá a doktor bácsi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14965 Dátum: 2007 április 09, 19:32:22 »

faszkivan, megint nem indul a busz, csak kattog, önindító nem mozdul. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

már bocs...
Töltsél akksit,nincs szufla,azért kattog és nem huz be.őnindito!
A kattog az egyet egyet,vagy ketyeg,mert akkor lehet bendix is.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14964 Dátum: 2007 április 09, 19:06:50 »

faszkivan, megint nem indul a busz, csak kattog, önindító nem mozdul. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

már bocs...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14963 Dátum: 2007 április 09, 18:58:40 »

hali

Én nem akarok ilyen askalodos "fikazos" kommentet írni, szval nem annak szánom!! OT-s autod van es ez a forimérő hogy jön bele?? ezzel atmegy a vizsgan?? vegy korhű?? Shocked nem igen volt ilyen a 70 es evekben. Roll Eyes
üdv gegob

már a vizsga után tette bele.... amit épít tuning motor ahoz meg nemárt a fordszámmérő sem (még széria motor van benne)
Oldalak: 1 ... 1636 1637 1638 1639 1640 [1641] 1642 1643 1644 1645 1646 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.