www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 18:04:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1639 1640 1641 1642 1643 [1644] 1645 1646 1647 1648 1649 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13954074 alkalommal)
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #14882 Dátum: 2007 április 05, 18:34:18 »

úgy gondoltam, ha már kárpitozás, akkor az első szettet is lecserélem

lebontottam az iszonyat randa első kárpit szettet... (strandkorlát/vizmű kék filc tökéletes nedszívó, és folyamatosan vizesen tartó hatással) így sajnos az A oszlopom csak nyomokban található meg...
44éves rozsda  Wink
közelítünk a bűvös 200ezer felé  Cry

Hát kellett neked annyit autózni vele télen.  Grin

Elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #14881 Dátum: 2007 április 05, 18:30:42 »

közelítünk a bűvös 200ezer felé Cry

kellett neked piszkálni azt a szerencsétlen bogarat  Grin Grin
1303LS
« Hozzászólás #14880 Dátum: 2007 április 05, 18:29:39 »

úgy gondoltam, ha már kárpitozás, akkor az első szettet is lecserélem

lebontottam az iszonyat randa első kárpit szettet... (strandkorlát/vizmű kék filc tökéletes nedszívó, és folyamatosan vizesen tarnagyok/5.jpeg[/img]
44éves rozsda  ;)tó hatással) így sajnos az A oszlopom csak nyomokban található meg...

http://diwad.hu/qzma/Faltdach1963/Rozsda/

közelítünk a bűvös 200ezer felé  Cry
Hu ez nem szép.  Undecided
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #14879 Dátum: 2007 április 05, 18:21:58 »

úgy gondoltam, ha már kárpitozás, akkor az első szettet is lecserélem

lebontottam az iszonyat randa első kárpit szettet... (strandkorlát/vizmű kék filc tökéletes nedszívó, és folyamatosan vizesen tartó hatással) így sajnos az A oszlopom csak nyomokban található meg...


44éves rozsda  Wink
http://diwad.hu/qzma/Faltdach1963/Rozsda/

közelítünk a bűvös 200ezer felé  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #14878 Dátum: 2007 április 05, 15:15:46 »

tényleg.. mi a jelenség?
nálam ha bekapcsolom, ég a visszajelző (nem villog) a kilóméterórában, de az indexek nem égnek..  még nem találtam meg  hibát, mert hogy a kapcsolóhoz férjek, több mindent ki kéne bontani
Valószínűleg csak nem kötötték vissza, amikor legutóbb elektromos szerelésen esett át Piri. Elől a csomagtérnél sem tették vissza a burkolatot, vagy mi az, és most ott figyel egy csomó kábel....
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #14877 Dátum: 2007 április 05, 13:07:26 »

valaki próbálta már kapcsolási rajz, vagy kimért kapcsoló (melyik érintkező mit csinál) alapján átnézni a témát? nem nagy ördöngősség, de csak egy megoldás létezik az összekötésre úgy, hogy az index, és a vészvillogó minden visszajelző lámpával működjön. eddig volt 3 használatban lévő bogaram (a párszázezres vételárúakból), egyikben sem volt normálisan bekötve a cucc. szerintem felesleges arról álmodni, hogy valami trükktől megjavul. Át kell nézni szisztematikusan (legyen a zsebben pár csúszósaru és 1m vezeték), összekötni amit össze kell, és onnantól fogva működik rendesen. Sztem nem több 1 óránál az egész. Vagy ha a kapcsolót is kiméred, és ki kell találni mi legyen, akkor 2. uff

nálam is valami egyszerű hiba lehet, tudom. de nem fértem még hozzá térben meg időben Smiley. korábban működött. kis kontakthiba akkor is volt, volt hogy abbahgyata a villogtatást és meg kellett mozgatni hogy menjen. már nem megy. nem is érdemes ennyit beszélni róla, csak még nem vettem rá magam hogy kiméregessem hol a gond.
Ráadásul elöbb inkább a fontosabb dolgokat csinálom, pl benzinmérő. kiméréssel találtam meg hogy az órában van elszakadva egy szál, amit nem lehet megforrasztani sem. de már lesz cseredarab hamarosan.

viszont rájöttem, hogy hogy lehet a benzinmutatót kalibrálni Smiley ezt korábban kérdeztem már, de akkor senki nem válaszolt  Tongue
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14876 Dátum: 2007 április 05, 10:58:34 »

valaki próbálta már kapcsolási rajz, vagy kimért kapcsoló (melyik érintkező mit csinál) alapján átnézni a témát? nem nagy ördöngősség, de csak egy megoldás létezik az összekötésre úgy, hogy az index, és a vészvillogó minden visszajelző lámpával működjön. eddig volt 3 használatban lévő bogaram (a párszázezres vételárúakból), egyikben sem volt normálisan bekötve a cucc. szerintem felesleges arról álmodni, hogy valami trükktől megjavul. Át kell nézni szisztematikusan (legyen a zsebben pár csúszósaru és 1m vezeték), összekötni amit össze kell, és onnantól fogva működik rendesen. Sztem nem több 1 óránál az egész. Vagy ha a kapcsolót is kiméred, és ki kell találni mi legyen, akkor 2. uff
nem várom, hogy megjavuljon, utoljára mikor közlekedtem vele nem volt kapcsrajzom, most meg sosem vagyok buszközelben hétvégén, meg nem égető a dolog. majd erőt veszek magamon és megprbálom megcsinálni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14875 Dátum: 2007 április 05, 10:53:45 »

Ez pontosan így van. Egy idő után én is úgy "javítottam" az egyik bogaramat, - amit a sorozatos elektromos hibák miatt adtak el - összes saru és csatlakozás le, némi tisztogatás-pótlás, és egy kapcsolási rajzzal beültem a csomitérbe aztán hajrá. Azóta is megy és semmi baj vele.

valaki próbálta már kapcsolási rajz, vagy kimért kapcsoló (melyik érintkező mit csinál) alapján átnézni a témát? nem nagy ördöngősség, de csak egy megoldás létezik az összekötésre úgy, hogy az index, és a vészvillogó minden visszajelző lámpával működjön. eddig volt 3 használatban lévő bogaram (a párszázezres vételárúakból), egyikben sem volt normálisan bekötve a cucc. szerintem felesleges arról álmodni, hogy valami trükktől megjavul. Át kell nézni szisztematikusan (legyen a zsebben pár csúszósaru és 1m vezeték), összekötni amit össze kell, és onnantól fogva működik rendesen. Sztem nem több 1 óránál az egész. Vagy ha a kapcsolót is kiméred, és ki kell találni mi legyen, akkor 2. uff
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14874 Dátum: 2007 április 05, 10:44:27 »

buszommal ugyanez, biztik jók, két vészvillogókapcoslóval is próbáltam, leszarom, nem köszönk meg semmit senkinek és nem robbanok le  Grin
valaki próbálta már kapcsolási rajz, vagy kimért kapcsoló (melyik érintkező mit csinál) alapján átnézni a témát? nem nagy ördöngősség, de csak egy megoldás létezik az összekötésre úgy, hogy az index, és a vészvillogó minden visszajelző lámpával működjön. eddig volt 3 használatban lévő bogaram (a párszázezres vételárúakból), egyikben sem volt normálisan bekötve a cucc. szerintem felesleges arról álmodni, hogy valami trükktől megjavul. Át kell nézni szisztematikusan (legyen a zsebben pár csúszósaru és 1m vezeték), összekötni amit össze kell, és onnantól fogva működik rendesen. Sztem nem több 1 óránál az egész. Vagy ha a kapcsolót is kiméred, és ki kell találni mi legyen, akkor 2. uff
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14873 Dátum: 2007 április 05, 09:59:33 »

tényleg.. mi a jelenség?
nálam ha bekapcsolom, ég a visszajelző (nem villog) a kilóméterórában, de az indexek nem égnek..  még nem találtam meg  hibát, mert hogy a kapcsolóhoz férjek, több mindent ki kéne bontani
buszommal ugyanez, biztik jók, két vészvillogókapcoslóval is próbáltam, leszarom, nem köszönk meg semmit senkinek és nem robbanok le  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14872 Dátum: 2007 április 05, 09:33:03 »

tényleg.. mi a jelenség?
nálam ha bekapcsolom, ég a visszajelző (nem villog) a kilóméterórában, de az indexek nem égnek..  még nem találtam meg  hibát, mert hogy a kapcsolóhoz férjek, több mindent ki kéne bontani

Testhibának tűnik. Nézzed meg inkább a villogórelét és környékét első körben. A kapcsoló szerintem kevéssé esélyes, max. ha rosszul van kötve, vagy érintkezési hibás.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14871 Dátum: 2007 április 05, 09:31:24 »

attól miért kattogna, tezsó?

Tud kattogni tőle...
De lehet, hogy simán után kéne csak állítani.

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #14870 Dátum: 2007 április 05, 07:43:26 »

attól miért kattogna, tezsó?

"furcsa kattogó" hangról volt szó.
Az meg olyan "nyek-nyek-nyek", nem "nyik-nyik-nyik", senem "kat-kat-kat".
Na jó nem tocsogó betétnél hanem mikor csak a dob egyik felét keni meg a fékolaj.
Nekem is ilyen volt az egyik hátsó fékem, de mivel nem fogyott az olaj a tartályból meg nem is látszott folyás kívülről, meg lusta is voltam nem foglalkoztam vele. Azóta meg elmúlt.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14869 Dátum: 2007 április 04, 21:22:46 »

tudom én, de ahhoz szellőződobozt, rádiót, azt tartó hiltiszalagot Tongue talán a kesztyűtartót ki kell szedni
ráadásul a vászvill. kapcsoló nélkül nincs index sem, azt hiszem. így meg tudok járni, csak nem kell lerobbanni Tongue Cool

igaz, a hiltiszalag téma ver oda igazán.
az enyimében most nincs zajláda, azért van ilyen nagy arcom :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #14868 Dátum: 2007 április 04, 21:19:00 »


a vészvillogó kapcsolója környékén nézz körül első körben.
ha a rádiót (ha van olyan) kiszeded, akkor már hozzáférsz.
(mennyire vagy túsz, lalikám? sörhöz odaférsz? :-)))
tudom én, de ahhoz szellőződobozt, rádiót, azt tartó hiltiszalagot Tongue talán a kesztyűtartót ki kell szedni
ráadásul a vászvill. kapcsoló nélkül nincs index sem, azt hiszem. így meg tudok járni, csak nem kell lerobbanni Tongue Cool
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #14867 Dátum: 2007 április 04, 21:15:32 »

Megkezdődik  szereld magad bakker verzió. Hazaért a masina. Itthon áll a garázsban végre. Segítő kezekre biztosan lesz szükségem majd, remélem kapok is majd tőletek.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14866 Dátum: 2007 április 04, 21:11:27 »

Csinálhatja  fékolajtól tocsogó betét miatt is. Magyarul, folyik a munkahenger.
attól miért kattogna, tezsó?

tényleg.. mi a jelenség?
nálam ha bekapcsolom, ég a visszajelző (nem villog) a kilóméterórában, de az indexek nem égnek..  még nem találtam meg  hibát, mert hogy a kapcsolóhoz férjek, több mindent ki kéne bontani
a vészvillogó kapcsolója környékén nézz körül első körben.
ha a rádiót (ha van olyan) kiszeded, akkor már hozzáférsz.
(mennyire vagy túsz, lalikám? sörhöz odaférsz? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #14865 Dátum: 2007 április 04, 21:07:05 »


- kis elektromos szerelgetés: megint nincs vészvillogóm,  utastérvilágítás, és még egy-két apróság

tényleg.. mi a jelenség?
nálam ha bekapcsolom, ég a visszajelző (nem villog) a kilóméterórában, de az indexek nem égnek..  még nem találtam meg  hibát, mert hogy a kapcsolóhoz férjek, több mindent ki kéne bontani
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #14864 Dátum: 2007 április 04, 20:57:09 »


- kis elektromos szerelgetés: megint nincs vészvillogóm,  utastérvilágítás, és még egy-két apróság


Vészvill: bizit nézd meg, meg esetleg a csomagtérben a széthúzódott dolgokat kell keresni
Utastérvill: a kapcsoló az oszloppan szokott vacakolni nekem. WD40 segít  Grin
matchbox
« Hozzászólás #14863 Dátum: 2007 április 04, 20:54:15 »

hell!

nem egészen szmb, de ha szeretnék egy fél bogárból épitett utánfutót kihez kell forduljak?
tudtok mondani valakit aki csinál vagy csinált ilyet?

Ja, a fleksz
:-)
1303LS
« Hozzászólás #14862 Dátum: 2007 április 04, 20:09:10 »


- szerintem a fékeim sem állnak a helyzet magaslatán - furcsa kattogó hangot ad valamelyik/vagy több kerék. Ennek a problémának a diagnosztizálása, esetleg orvosolása.

Csinálhatja  fékolajtól tocsogó betét miatt is. Magyarul, folyik a munkahenger.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14861 Dátum: 2007 április 04, 19:57:29 »

hell!
nem egészen szmb, de ha szeretnék egy fél bogárból épitett utánfutót kihez kell forduljak?
tudtok mondani valakit aki csinál vagy csinált ilyet?

a népautós fórumban sylvácska csinált ilyet trabiból.
ő mindent tud.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14860 Dátum: 2007 április 04, 19:56:55 »

- szerintem a fékeim sem állnak a helyzet magaslatán - furcsa kattogó hangot ad valamelyik/vagy több kerék. Ennek a problémának a diagnosztizálása, esetleg orvosolása.

nekem olyankor csinált ilyet, amikor túl hosszú volt a kerékcsavar és hozzáért a betétekhez.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #14859 Dátum: 2007 április 04, 18:11:35 »

Grin Grin Grin

tetszik hogy sok mindent kinezel belolem  Tongue

Tuninggal még nem foglalkozol????  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14858 Dátum: 2007 április 04, 16:56:00 »

hell!

nem egészen szmb, de ha szeretnék egy fél bogárból épitett utánfutót kihez kell forduljak?
tudtok mondani valakit aki csinál vagy csinált ilyet?
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #14857 Dátum: 2007 április 04, 10:50:43 »

Szétszedni nem lehet olyan nehéz, ha vannak megfelelő eszközeid, és bátorságod. Smiley

na hat batorsagom az semmi keppen nem lenne.

de a motor egyebkent is makk egeszseges (lekopogom) csak az ego nem eg, de mar nem sokaig Smiley

Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #14856 Dátum: 2007 április 04, 10:46:09 »

Rajzás után egy kis SZMB-parti nálam?
- szélvédő csere
- kis elektromos szerelgetés: megint nincs vészvillogóm,  utastérvilágítás, és még egy-két apróság
- szerintem a fékeim sem állnak a helyzet magaslatán - furcsa kattogó hangot ad valamelyik/vagy több kerék. Ennek a problémának a diagnosztizálása, esetleg orvosolása.

Semmilyen eszközöm(kivéve spárga a szélvédőcseréhez, meg persze a cseredarab) nincs, de sört és esetleg egy kis sütit tudok prezentálni igény szerint.

Na? Sikerült valakit felcsigáznom?

Akkor már inkább nálam, még talán hanszálható szerszámom is akad.  Tongue  Cool

Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #14855 Dátum: 2007 április 04, 10:40:21 »

Rajzás után egy kis SZMB-parti nálam?
- szélvédő csere
- kis elektromos szerelgetés: megint nincs vészvillogóm,  utastérvilágítás, és még egy-két apróság
- szerintem a fékeim sem állnak a helyzet magaslatán - furcsa kattogó hangot ad valamelyik/vagy több kerék. Ennek a problémának a diagnosztizálása, esetleg orvosolása.

Semmilyen eszközöm(kivéve spárga a szélvédőcseréhez, meg persze a cseredarab) nincs, de sört és esetleg egy kis sütit tudok prezentálni igény szerint.

Na? Sikerült valakit felcsigáznom?
Nem elérhető SixtusAngel
Hozzászólások: 842


A zene az élet(em). 06-70-2451733

« Hozzászólás #14854 Dátum: 2007 április 04, 10:34:00 »

Grin Grin Grin

tetszik hogy sok mindent kinezel belolem  Tongue

Bevállallom én a segítséget neked.

Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #14853 Dátum: 2007 április 04, 10:30:37 »

Grin Grin Grin

tetszik hogy sok mindent kinezel belolem  Tongue
Szétszedni nem lehet olyan nehéz, ha vannak megfelelő eszközeid, és bátorságod. Smiley
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #14852 Dátum: 2007 április 04, 09:33:36 »

na, ha így kiokosodtál, akkor a következő lecke a motor szétszerelése lesz :-PPP

a haynes könyvek is úgy kezdődnek, hogy szedjük szét miszlikbe a motort.
a futómű, váltó, kutyafüle csak utána jön.

 Grin Grin Grin

tetszik hogy sok mindent kinezel belolem  Tongue

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14851 Dátum: 2007 április 04, 09:22:23 »

na, ha így kiokosodtál, akkor a következő lecke a motor szétszerelése lesz :-PPP

a haynes könyvek is úgy kezdődnek, hogy szedjük szét miszlikbe a motort.
a futómű, váltó, kutyafüle csak utána jön.
ja az elég érdekes Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #14850 Dátum: 2007 április 03, 20:38:23 »

:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14849 Dátum: 2007 április 03, 18:19:38 »

na jo, kozben GSattila elmondtta privatban. az egon belol van a 2 szal. ok
eleinte ugy ertettem hogy az egohoz jon 2 szal, na de ez ma eleg ego  Tongue

mostmar rendeben ertettem  Cool koszi mindenkinek

na, ha így kiokosodtál, akkor a következő lecke a motor szétszerelése lesz :-PPP

a haynes könyvek is úgy kezdődnek, hogy szedjük szét miszlikbe a motort.
a futómű, váltó, kutyafüle csak utána jön.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #14848 Dátum: 2007 április 03, 13:44:18 »

jól mondod, egy izzószál is elszakadhat!

na jo, kozben GSattila elmondtta privatban. az egon belol van a 2 szal. ok
eleinte ugy ertettem hogy az egohoz jon 2 szal, na de ez ma eleg ego  Tongue

mostmar rendeben ertettem  Cool koszi mindenkinek

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14847 Dátum: 2007 április 03, 11:57:20 »


hordok magammal...
mi az a biluxos? az hogy egyben van a feklamba es a helyzetjelzo?
de nekem a feklampam eg!!
jól mondod, egy izzószál is elszakadhat!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14846 Dátum: 2007 április 03, 11:16:36 »

Egy búrában van a két szál, ha két szép szemeddel megnézed Smiley Namost az egyik ebből kiégett. Figyelj a pöckökre az izzó foglalatán, nem mindegy, hogy próbálod betenni.


hordok magammal...
mi az a biluxos? az hogy egyben van a feklamba es a helyzetjelzo?
de nekem a feklampam eg!!
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #14845 Dátum: 2007 április 03, 11:08:20 »

elvileg biluxos...és az izzókészletben is kell lennie, amit ugye hordasz magaddal? Smiley


hordok magammal...
mi az a biluxos? az hogy egyben van a feklamba es a helyzetjelzo?
de nekem a feklampam eg!!

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #14844 Dátum: 2007 április 03, 10:23:18 »

ok

de a feklampa eg.....


es mert 2t? hogy a masikat is csareljem ki vagy hogy legyen pot?

itt a p. kornelia utca sarkan veszem majd. kb mennyi?
elvileg biluxos...és az izzókészletben is kell lennie, amit ugye hordasz magaddal? Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #14843 Dátum: 2007 április 03, 09:55:13 »

ok

de a feklampa eg.....


es mert 2t? hogy a masikat is csareljem ki vagy hogy legyen pot?

itt a p. kornelia utca sarkan veszem majd. kb mennyi?
hogy legyen pót Smiley
nem lehet egy nagy összeg, de nem tudom mennyi 
Oldalak: 1 ... 1639 1640 1641 1642 1643 [1644] 1645 1646 1647 1648 1649 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.166 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.