www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 18:48:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1634 1635 1636 1637 1638 [1639] 1640 1641 1642 1643 1644 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14727978 alkalommal)
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #15091 Dátum: 2007 április 16, 15:14:35 »

Valaki most má tényleg árujja el, hogy a DO-kóddal gyártott váltó az milyen váltó!
Vagy hol keressek rá? Mindenhol csak DD-ig van táblázat!! Huh
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15090 Dátum: 2007 április 16, 11:16:59 »

A metroban a gtx olaj (nem a 3) 2868Ft. Átlagos motorba tökéletes.
Ja, meg Tungsram retro (nem H4) komplett izzókészlet 120Ft. Vettem is kettőt, lesz minden kocsiban. :-)

Az jó ár! Nem jársz arra még véletlenül? (Nincs kártyám).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #15089 Dátum: 2007 április 16, 10:31:04 »

Most kénytelen vagyok fater off autójával mászkálni... 3000ccm benzin...Meg tudnám szokni:D:D:D

2 üléses és kék ? akkor az csak Ifa lehet    (ok, az dízel  Wink )

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15088 Dátum: 2007 április 16, 09:35:10 »

A metroban a gtx olaj (nem a 3) 2868Ft. Átlagos motorba tökéletes.
Ja, meg Tungsram retro (nem H4) komplett izzókészlet 120Ft. Vettem is kettőt, lesz minden kocsiban. :-)
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #15087 Dátum: 2007 április 16, 07:32:18 »

Sziasztok!
Hosszu idő után megint nyűgösködik a bogi:)
Valami a kuplungommal lehet mert iszonyatosan bekeményedett és csak a 2 hajlandó bevenni de azt is csak nyűgösen.
Lehet hogy megsértődött hogy nem mentem rajzásra?Cheesy
A kuplungszerkezetre gyanakszom. Amint meglesz az anyagi fedezet megcsinálom meg akkor már a főtengelyszimmeringet is:)
Most kénytelen vagyok fater off autójával mászkálni... 3000ccm benzin...Meg tudnám szokni:D:D:D
Ha valakinek van használt, olcsó de jó kuplungszerkezete az szolhatna, Nekem még a 3lábú van de ugy hallottam ki lehet cserélni a 100lábúra.
matchbox
« Hozzászólás #15086 Dátum: 2007 április 15, 22:51:56 »

Az marha jó...
 Shocked
Metróban nincs 4000 HUf se 4L; nem akciós, hanem standard ár - már 3 kannával vettem az elmúlt 1 évben.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15085 Dátum: 2007 április 15, 22:28:07 »

Most az Auchan-ban 5500 körül van 4 liter. Az jó ár?

Az marha jó...
 Shocked

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #15084 Dátum: 2007 április 15, 22:21:53 »

Hogy lehet, ill. van-e mód a bogaraknál a bal ajtókilincsben a zárbetétet(hengert) külön cserélni?
Tehát egy másik kilincset akarok feltenni, aminek nincs meg a kulcsa, és a régiét akarom beleépíteni.
persze megoldhato
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15083 Dátum: 2007 április 15, 22:13:48 »

Most az Auchan-ban 5500 körül van 4 liter. Az jó ár?

GTX3-at használtam én is azzal nem volt gondom.
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15082 Dátum: 2007 április 15, 22:03:35 »

Hogy lehet, ill. van-e mód a bogaraknál a bal ajtókilincsben a zárbetétet(hengert) külön cserélni?
Tehát egy másik kilincset akarok feltenni, aminek nincs meg a kulcsa, és a régiét akarom beleépíteni.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15081 Dátum: 2007 április 15, 20:58:00 »

Is, meg Tibor megmarad, és esedékes a felújítás óta (900km) a második olajcsere. Meg a szelepállítás.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15080 Dátum: 2007 április 15, 20:46:32 »

Következő kérdés: milyen castrol olajat vegyek? kb 23 fajtát találtam, abból vagy 5db 15w40-es... (CRX, GTX3, LX SAE, Multigrade, Protection).
Köszi!

cuppan összefele a typ4?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15079 Dátum: 2007 április 15, 20:38:01 »

Következő kérdés: milyen castrol olajat vegyek? kb 23 fajtát találtam, abból vagy 5db 15w40-es... (CRX, GTX3, LX SAE, Multigrade, Protection).
Köszi!
GTX3-at használtam én is azzal nem volt gondom.

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15078 Dátum: 2007 április 15, 20:34:23 »

GTX3
Én is azt használok.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15077 Dátum: 2007 április 15, 20:25:07 »

Köszi!

GTX3
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15076 Dátum: 2007 április 15, 20:24:05 »

Következő kérdés: milyen castrol olajat vegyek? kb 23 fajtát találtam, abból vagy 5db 15w40-es... (CRX, GTX3, LX SAE, Multigrade, Protection).
Köszi!

GTX3
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15075 Dátum: 2007 április 15, 20:22:43 »

Következő kérdés: milyen castrol olajat vegyek? kb 23 fajtát találtam, abból vagy 5db 15w40-es... (CRX, GTX3, LX SAE, Multigrade, Protection).
Köszi!
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15074 Dátum: 2007 április 15, 19:12:23 »

Eldöntöttem, lesz adalék Tibiben. Metabond, vagy legyen más? Tapasztalatok?
metabondod már mi is raktunk egy OFF S.Samurai-ba,
 váltó+difi+moci mivel egy babodi fesztiválon mi voltunk a reklám autójuk
 és nagyon jónak minösült.
szóval részről tegyél ha kell.
üdvw

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15073 Dátum: 2007 április 15, 19:02:09 »

Változik valami ha a sima solex helyett felrakok egy duplatorkút?vagy csak a fogyasztás lesz nagyobb?
elvileg fordulaton több benzint etet meg a hengerekkel, így valószínűleg némi teljesítménynövekedést fogsz tapasztalni.
bár a szívőcsó a szűk keresztmetszet, ahelyett kellene pölö duplakarbi két rövid szívócsővel.

Eldöntöttem, lesz adalék Tibiben. Metabond, vagy legyen más? Tapasztalatok?
azs esküszik a metabondra, dönts el, hogy megbízol-e benne :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15072 Dátum: 2007 április 15, 18:26:32 »

Eldöntöttem, lesz adalék Tibiben. Metabond, vagy legyen más? Tapasztalatok?
RNIE
« Hozzászólás #15071 Dátum: 2007 április 15, 12:28:45 »

Változik valami ha a sima solex helyett felrakok egy duplatorkút?vagy csak a fogyasztás lesz nagyobb?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #15070 Dátum: 2007 április 15, 10:50:51 »

mégegyszer szeretnék megkérni valakit, hogyha rendelkezik 1303-ra való első lökháritóval, akkor mérje meg legyen szives az index méretét. szélesség x magasság.
előre is köszönöm!
minden jót!
üdvw!
'74-es 1.2-en 14.5 cm*4 cm, de oldalról 2-2 cm-t belógnak a búra tartófülei,a sarkai kerekítettek.
nem tudon, hogy egyezik-e a 03-as és a többi typ aminek a lökhárítójában van az irányjelző

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15069 Dátum: 2007 április 15, 03:23:54 »

de kiváncsi vagy...  Smiley
Hell!
ilyen lököst szeretnék feltenni csak az index helyére ködlámpát szerelnék...

jajjjj....
most esett le, hogy a lökhárítóba való indexet kérdezed.
bocsesz...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15068 Dátum: 2007 április 14, 22:42:51 »

említettem, hogy egy szavadba kerül és megmérem, csak áruld el, hogy mi a szöszért érdekel ez téged.
de kiváncsi vagy...  Smiley
Hell!
ilyen lököst szeretnék feltenni csak az index helyére ködlámpát szerelnék...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15067 Dátum: 2007 április 14, 17:42:15 »

mégegyszer szeretnék megkérni valakit, hogyha rendelkezik 1303-ra való első lökháritóval, akkor mérje meg legyen szives az index méretét. szélesség x magasság.
előre is köszönöm!
minden jót!

említettem, hogy egy szavadba kerül és megmérem, csak áruld el, hogy mi a szöszért érdekel ez téged.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15066 Dátum: 2007 április 14, 16:40:29 »

mégegyszer szeretnék megkérni valakit, hogyha rendelkezik 1303-ra való első lökháritóval, akkor mérje meg legyen szives az index méretét. szélesség x magasság.
előre is köszönöm!
minden jót!
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #15065 Dátum: 2007 április 14, 11:28:33 »

igen kellemes időnk van. a mai nap éppen megfelelő arra, hogy az ember bogarát szerelje a napsütésben..  Cheesy

legyen jó kedvetek!!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #15064 Dátum: 2007 április 13, 14:32:50 »

mailbombert neki, a frmélen már egy gigányit tud fogadni  Grin

off off

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #15063 Dátum: 2007 április 13, 14:08:00 »

tiltsuk már le!

 Evil

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #15062 Dátum: 2007 április 13, 14:04:40 »

micsoda stilusod van! Wink

akad olyan aki ezt toleralja?  Grin Tongue

tiltsuk már le!
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15061 Dátum: 2007 április 13, 14:03:27 »

Feküdj vissza aludni! :-)

És elötte fogat is kell mosni, valamint a hajhálóról se feledkezz meg!  Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15060 Dátum: 2007 április 13, 11:46:01 »

És elötte fogat is kell mosni, valamint a hajhálóról se feledkezz meg!  Grin

Az a tervem, hogy összerakás előtt mindent kiteszünk egy nagy fehér lepedőre, és tiszta kézzel összerakjuk a mocit (persze a szükséges helyeken kenő- és tömítőanyagokat alkalmazva).
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #15059 Dátum: 2007 április 13, 11:45:45 »

Vedd ki a váltókart és nézz bele. 2 csavar, asszem.


könnyen kijön? még nem bontottam ilyet
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15058 Dátum: 2007 április 13, 11:19:29 »

Vedd ki a váltókart és nézz bele. 2 csavar, asszem.

ha ráteszem a kezem az alagútra a váltókar környékén akkor érzem hogy valami nekiütődik az alagút oldalának
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #15057 Dátum: 2007 április 13, 10:43:20 »

vagy ha tényleg a kardánalagútból jön, végső űberszopásként elrohadt/eltört a vezetőcső, és ahogy megfeszül a bovden, valami koppan valamihez.


ha ráteszem a kezem az alagútra a váltókar környékén akkor érzem hogy valami nekiütődik az alagút oldalának
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15056 Dátum: 2007 április 13, 10:30:02 »

vagy ha tényleg a kardánalagútból jön, végső űberszopásként elrohadt/eltört a vezetőcső, és ahogy megfeszül a bovden, valami koppan valamihez.

nem jár a motor akkor is hallani de csak amikor visszaengedem a kuplungot és mintha ütne egyet a kardánalagút oldalán Huh
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #15055 Dátum: 2007 április 13, 10:28:30 »

help me elvtársak:

mi lehet az oka annak hogy ha kiengedem a kuplungot akkor hallani egy csattanó hangot a kardánalagútból a váltókar környékéről álló motornál is, tegnap jött elő a hiba hosszas dugóban történő araszolás után

Ha a váltókar környékéről jön, akkor szerintem a kuplungbovden vagy pedál környékén van valami bibi. Szétugrott, vagy szét akar ugrani, foszlik a bovden vége, ilyesmi. Vagy a pedál visszahúzórúgója akadozik, törik, felakad.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15054 Dátum: 2007 április 13, 10:28:17 »

Hogy a szórakozó p*cs*s mellett legyen kis on téma is, ma elmostam és átfújtam a szeleptolórudakat, ezek hüvelyeit, az olajszűrő csatlakozósát illetve az olajbeöntő csövet.
Az a tervem, hogy összerakás előtt mindent kiteszünk egy nagy fehér lepedőre, és tiszta kézzel összerakjuk a mocit (persze a szükséges helyeken kenő- és tömítőanyagokat alkalmazva).
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #15053 Dátum: 2007 április 13, 10:27:25 »

Szerintem kinyomócsapágy, vagy szerkezet. Bár a hangot is kellene hallani.


nem jár a motor akkor is hallani de csak amikor visszaengedem a kuplungot és mintha ütne egyet a kardánalagút oldalán Huh
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #15052 Dátum: 2007 április 13, 10:25:32 »

Szerintem kinyomócsapágy, vagy szerkezet. Bár a hangot is kellene hallani.

help me elvtársak:

mi lehet az oka annak hogy ha kiengedem a kuplungot akkor hallani egy csattanó hangot a kardánalagútból a váltókar környékéről álló motornál is, tegnap jött elő a hiba hosszas dugóban történő araszolás után
Oldalak: 1 ... 1634 1635 1636 1637 1638 [1639] 1640 1641 1642 1643 1644 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.