www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:51:11

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1734 1735 1736 1737 1738 [1739] 1740 1741 1742 1743 1744 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14732024 alkalommal)
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11091 Dátum: 2006 December 18, 00:56:14 »

na az olyan is. mondjuk ami Skodri célja, arra jó, úgy érzem nem soká lesz a tulaja annak a gépnek. ha eladnád, beszélj velem, lehet, hogy érdekelne Smiley

Nonono, lassan a testtel

Mondom, hogy nem 100%-os gépre gyúrok, hol lenne diákként nekem arra pénzem  Wink

De szerintem rajtam kívül sokan vannak még így, mert azért a legtöbb bogáron mindig van mit csinálni , elenyésző számú az 500-ért lakatolt, 250-ért fényezett, 300-ért generálozott bogik száma  Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11090 Dátum: 2006 December 18, 00:27:46 »

2padlo, 2küszöb, A oszlop sarka javító 2db, kasztni alvázhoz csatlakozo része elől tűzfalnál, alváztömítés , festék , munkadij hátso oldafal javíto alacsony....ezeket illik kicserélni sztem
Szerintem Skodi gépe ennyire nincs elájulva. 2 padló 22 rugó, 2 küszöb legyen 30, napoleon nyak legyen 20 (de sztem nincs ennyi...), alváztömítés max. 10, oldalfal jav. elemek max 25 rongy. ez így munkadíjjal együtt szerintem max. 200 ezer de ez a plafon. Az is lehet, hogy csak 2-3 folt kell mondjuk a padlóra, vagy az oldalfalra. Az mínusz anyagköltség.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11089 Dátum: 2006 December 18, 00:13:34 »

Má' megbocsáss, de ezt hogyan kalkulálod?

2padlo, 2küszöb, A oszlop sarka javító 2db, kasztni alvázhoz csatlakozo része elől tűzfalnál, alváztömítés , festék , munkadij hátso oldafal javíto alacsony....ezeket illik kicserélni sztem
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #11088 Dátum: 2006 December 17, 23:48:47 »

Üdv.!
Tudna nekem valaki segíteni? A képen látható alkatrészt hová kell beépíteni???
Ez megmaradt, nem találom a helyét!
Előre is köszi...

Igy ránézésre fingom sincs.
Milyen autó, esetleg jobb kép?


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #11087 Dátum: 2006 December 17, 23:47:25 »

Soha nem láttam még ilyet!
De ez szokásos!
Nekem is mindig kimarad egy cipősdoboz cucc, mikor szerelek  Grin Grin Grin

Nálad ezen nem csodálkozunk.

 Evil

Leon 1303
« Hozzászólás #11086 Dátum: 2006 December 17, 23:28:15 »

Üdv.!

Tudna nekem valaki segíteni? A képen látható alkatrészt hová kell beépíteni???
Ez megmaradt, nem találom a helyét!

Előre is köszi...

Soha nem láttam még ilyet!
De ez szokásos!
Nekem is mindig kimarad egy cipősdoboz cucc, mikor szerelek  Grin Grin Grin
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #11085 Dátum: 2006 December 17, 23:20:11 »

Ma kiszedték Güntherrből a motort...
még mindig zörög a motor. gyanús, hogy valami beletört...  Cry
garanciális, nem?
vagy már nem?
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #11084 Dátum: 2006 December 17, 23:18:02 »

Ma kiszedték Güntherrből a motort...
még mindig zörög a motor. gyanús, hogy valami beletört...  Cry
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11083 Dátum: 2006 December 17, 22:47:42 »

csak egy küszöbcsere amiről beszélsz az 300 mivel ahhoz szét kell emelned az aljától és így az also 20cm lehet körbejavítani...szóval azért modtuk hogy ha nincs pénzed ne döntsd szét
Má' megbocsáss, de ezt hogyan kalkulálod?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Bela_OT-0295
Hozzászólások: 290


« Hozzászólás #11082 Dátum: 2006 December 17, 22:16:38 »

Üdv.!

Tudna nekem valaki segíteni? A képen látható alkatrészt hová kell beépíteni???
Ez megmaradt, nem találom a helyét!

Előre is köszi...
Nem elérhető vw1970
Hozzászólások: 604


« Hozzászólás #11081 Dátum: 2006 December 17, 22:10:49 »

3500ért már kapsz fellépőt/pár ha joltom

Én is most néztem, de 14000-17000-ig találtam csak!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11080 Dátum: 2006 December 17, 21:55:16 »

3500ért már kapsz fellépőt/pár ha joltom
na az olyan is. mondjuk ami Skodri célja, arra jó, úgy érzem nem soká lesz a tulaja annak a gépnek. ha eladnád, beszélj velem, lehet, hogy érdekelne Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #11079 Dátum: 2006 December 17, 21:18:16 »

Kőlevesről már halottam a népmesékben, de a karburáror-leves nemtom milyen lehet  Smiley  Trisót szokták ajánlani, de vigyázni kell, mert oldja az alumíniumot.

Miben lehet karburátort kifőzni?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #11078 Dátum: 2006 December 17, 21:16:26 »

Miben lehet karburátort kifőzni?
Edenyben?  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #11077 Dátum: 2006 December 17, 21:07:50 »

Miben lehet karburátort kifőzni?

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11076 Dátum: 2006 December 17, 20:39:51 »

Én küszüb alatt tévesen csak a fellépőket értem:) Az egyik már erősen gyenge, gondolom a másik sem lehet jobb, meg a sárvédőkkel való csatlakozás is eléggé kipergősen gittes:(
Alatta természetesen foltozgatni kell majd, de leemelés nélkül, meg a sárvédők alját megvarrni, úgymond csak "barmolva". Dehát ennyire futi  Wink

3500ért már kapsz fellépőt/pár ha joltom
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11075 Dátum: 2006 December 17, 20:34:26 »

csak egy küszöbcsere amiről beszélsz az 300 mivel ahhoz szét kell emelned az aljától és így az also 20cm lehet körbejavítani...szóval azért modtuk hogy ha nincs pénzed ne döntsd szét

Én küszüb alatt tévesen csak a fellépőket értem:) Az egyik már erősen gyenge, gondolom a másik sem lehet jobb, meg a sárvédőkkel való csatlakozás is eléggé kipergősen gittes:(
Alatta természetesen foltozgatni kell majd, de leemelés nélkül, meg a sárvédők alját megvarrni, úgymond csak "barmolva". Dehát ennyire futi  Wink

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11074 Dátum: 2006 December 17, 20:19:16 »


Na azért én nem ilyen fokú felújításban gondolkozom. Ha ennnyit ráköltenék csak lakatra, akkor már annyira félteném, hogy tényleg többet állna garázsban, mint úton:)  Nem célom a muzeális állapot.
Szal én ennyit akkkor sem költenék rá, ha lenne. Nem vágyom ennyire felújítani.
Akkor már inkább vennék még egy másik Bogarat, vagy buszt, egyéb veteránt.

csak egy küszöbcsere amiről beszélsz az 300 mivel ahhoz szét kell emelned az aljától és így az also 20cm lehet körbejavítani...szóval azért modtuk hogy ha nincs pénzed ne döntsd szét
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11073 Dátum: 2006 December 17, 20:13:57 »

5-600


Na azért én nem ilyen fokú felújításban gondolkozom. Ha ennnyit ráköltenék csak lakatra, akkor már annyira félteném, hogy tényleg többet állna garázsban, mint úton:)  Nem célom a muzeális állapot.
Szal én ennyit akkkor sem költenék rá, ha lenne. Nem vágyom ennyire felújítani.
Akkor már inkább vennék még egy másik Bogarat, vagy buszt, egyéb veteránt.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11072 Dátum: 2006 December 17, 19:03:42 »

50-60-at, vagy 5-600-at írtál?Smiley
5-600

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11071 Dátum: 2006 December 17, 18:47:40 »

100-200 mire?5-60nál már belevághatsz és akkor majd te fested hengerrel amíg nem lesz lé rendes fényezére... nekem egy törés után majd' 200ezer volt újraépíteni, pedig nem sérültek fontosabb dolgok, csak 4 sárvédő, lökhárító és tartóbakok, motorháztető, hátsó köténylemez és ezek fényezése, némi tömítés és a munka java részét sk csináltam

50-60-at, vagy 5-600-at írtál?Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #11070 Dátum: 2006 December 17, 18:10:54 »

olyan kérdésem lenne hogy milyen különbség van a 4*130 as s a 5*205os lyukkiosztásu fekbetétek között?
mennyire lehet cserélgetni öket.
s ha nem akkor az alaplap csere milyen veszélyeket rejt?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11069 Dátum: 2006 December 17, 18:08:27 »

Ha hátul visszanyom egy munkahengeredet az már elég ahhoz, hogy beljebb fogjon a fék.

Egyébként ez csak egy tipp volt, lehet, hogy egyszerűen levegős. Utálok így tippelgetni, érezni kellene, meg látni.
ok, akkor befigyel a légtelenítés, meg az utánállítás(ezt amúgyis meg akartam már csinálni)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11068 Dátum: 2006 December 17, 18:04:16 »

de elöl közben már tárcsa van.

Ha hátul visszanyom egy munkahengeredet az már elég ahhoz, hogy beljebb fogjon a fék.

Egyébként ez csak egy tipp volt, lehet, hogy egyszerűen levegős. Utálok így tippelgetni, érezni kellene, meg látni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11067 Dátum: 2006 December 17, 17:15:45 »

Szerintem ahogy elkezd hátra tolatni megváltozik a felfutó oldal a betéten és egy picit visszanyomja a dugattyút a lefutó oldal.

Vedd le a dobot és a betétek mindkét végét, a fel és lefutót is az élek közelében csiszold meg.

Nekem is volt már ilyen.
de elöl közben már tárcsa van.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11066 Dátum: 2006 December 17, 17:03:07 »

az is lehet, hogy a hátsó betétek távol laknak a dobtól.
némi állítgatást javallok ott.
bár gyanús, hogy csak hátrafelé jelentkezik,de ezt betudom a hibaszázaléknak.

Szerintem ahogy elkezd hátra tolatni megváltozik a felfutó oldal a betéten és egy picit visszanyomja a dugattyút a lefutó oldal.

Vedd le a dobot és a betétek mindkét végét, a fel és lefutót is az élek közelében csiszold meg.

Nekem is volt már ilyen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11065 Dátum: 2006 December 17, 16:38:50 »

az is lehet, hogy a hátsó betétek távol laknak a dobtól.
némi állítgatást javallok ott.
bár gyanús, hogy csak hátrafelé jelentkezik,de ezt betudom a hibaszázaléknak.
jaja, ott is utánállítok. lehet, hogy szét is szedem, nemtom ott milyenek a betétek. de akkoris fura

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11064 Dátum: 2006 December 17, 16:23:04 »

bá, az mitől lehet, hogyha tolatok egyet, akkor a fékpedált tövig lehet nyomni egyszer, onnantól jó. még mindig levegős lenne valahol? mondjuk akkor előrefelé is levegős...

az is lehet, hogy a hátsó betétek távol laknak a dobtól.
némi állítgatást javallok ott.
bár gyanús, hogy csak hátrafelé jelentkezik,de ezt betudom a hibaszázaléknak.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11063 Dátum: 2006 December 17, 16:21:39 »

bá, az mitől lehet, hogyha tolatok egyet, akkor a fékpedált tövig lehet nyomni egyszer, onnantól jó. még mindig levegős lenne valahol? mondjuk akkor előrefelé is levegős...
lötyög valamelyik betét talán...
ne tolassál szerintem :-))

ettől még nincs kilakatolva...
legalább nem látszik a korhadás. az is eredmény :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11062 Dátum: 2006 December 17, 15:03:07 »

Karácsonyra kompresszort kapok, azzal fogom lefújni:)
ettől még nincs kilakatolva...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11061 Dátum: 2006 December 17, 15:00:15 »

100-200 mire?5-60nál már belevághatsz és akkor majd te fested hengerrel amíg nem lesz lé rendes fényezére... nekem egy törés után majd' 200ezer volt újraépíteni, pedig nem sérültek fontosabb dolgok, csak 4 sárvédő, lökhárító és tartóbakok, motorháztető, hátsó köténylemez és ezek fényezése, némi tömítés és a munka java részét sk csináltam

Karácsonyra kompresszort kapok, azzal fogom lefújni:)

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11060 Dátum: 2006 December 17, 14:52:45 »

bá, az mitől lehet, hogyha tolatok egyet, akkor a fékpedált tövig lehet nyomni egyszer, onnantól jó. még mindig levegős lenne valahol? mondjuk akkor előrefelé is levegős...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11059 Dátum: 2006 December 17, 14:43:18 »

Van még benne olaj!
Öngyógyító lett:D vagy nem tudom de lényeg hogy eddig 300km-en megevett 1l olajat vagyis kifolyatta magából most meg semmi! beállít szépen a nívó közepére és már kb 500km óta semmi folyás!
azt hittem hogy a váltóolaj folyt de nem!
megnéztem!

Most viszont motor ki akkor már motortérszigetelés! és motortakarítás és ilyen apróságok!
viszont csütörtökig hozzá se nyúlok mert vizsga vizsga hátán:D

ne törődj a csipkelődésekkel.
vannak ilyen öngyógyító dolgok, morogni meg általában a kinyomócsapágy szokott, az nem nagy pénz.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11058 Dátum: 2006 December 17, 14:41:12 »

Úgy-úgy.
Kaszni leemelésről szó se lehet, mert akkor aztán tényleg nem lenne autóm pár évig Smiley Meg pénzem se:)
Marad a toldozás-foltozás, aztán majd ha lesz leg. 100-200 ezrem felesbe, akkor nekivágok Smiley
Fő szempont úgyis az nekem, hogy legyen egy mindennapi használatú pre67-es bogaram, ami kinéz valahogy. Erre meg így is megfogja tenni. Aztán majd lehet igényeskedni....
100-200 mire?5-60nál már belevághatsz és akkor majd te fested hengerrel amíg nem lesz lé rendes fényezére... nekem egy törés után majd' 200ezer volt újraépíteni, pedig nem sérültek fontosabb dolgok, csak 4 sárvédő, lökhárító és tartóbakok, motorháztető, hátsó köténylemez és ezek fényezése, némi tömítés és a munka java részét sk csináltam

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11057 Dátum: 2006 December 17, 14:02:04 »

azá azé én lejjebb tenném!
majd leengedem a gumikat Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11056 Dátum: 2006 December 17, 13:15:02 »

Van még benne olaj!
Öngyógyító lett:D vagy nem tudom de lényeg hogy eddig 300km-en megevett 1l olajat vagyis kifolyatta magából most meg semmi! beállít szépen a nívó közepére és már kb 500km óta semmi folyás!
azt hittem hogy a váltóolaj folyt de nem!
megnéztem!

Most viszont motor ki akkor már motortérszigetelés! és motortakarítás és ilyen apróságok!
viszont csütörtökig hozzá se nyúlok mert vizsga vizsga hátán:D

Esetleg lehet, hogy a hidegben megdermedt az olaj.
Nekem a motoromon folyt eddig a váltókarnál,a szimeringnél, de most a hidegekben elállt.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11055 Dátum: 2006 December 17, 13:13:03 »

ha csak ennyi pénzed lesz szerintem ne emeld le kasztnit az alvázról mert csak az anyagköltség lenne min 50...akkor inkább foltozzatok de úgy hogy később még meg lehessen majd csinálni normálisan

Úgy-úgy.
Kaszni leemelésről szó se lehet, mert akkor aztán tényleg nem lenne autóm pár évig Smiley Meg pénzem se:)
Marad a toldozás-foltozás, aztán majd ha lesz leg. 100-200 ezrem felesbe, akkor nekivágok Smiley
Fő szempont úgyis az nekem, hogy legyen egy mindennapi használatú pre67-es bogaram, ami kinéz valahogy. Erre meg így is megfogja tenni. Aztán majd lehet igényeskedni....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #11054 Dátum: 2006 December 17, 13:00:56 »

Van még olaj benne???


Van még benne olaj!
Öngyógyító lett:D vagy nem tudom de lényeg hogy eddig 300km-en megevett 1l olajat vagyis kifolyatta magából most meg semmi! beállít szépen a nívó közepére és már kb 500km óta semmi folyás!
azt hittem hogy a váltóolaj folyt de nem!
megnéztem!

Most viszont motor ki akkor már motortérszigetelés! és motortakarítás és ilyen apróságok!
viszont csütörtökig hozzá se nyúlok mert vizsga vizsga hátán:D
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11053 Dátum: 2006 December 17, 12:48:08 »

Hát ja, amennyire futni fogja annnyi meg lesz csinálva, kb. egy olyan 50-80 ezer ft-om lesz most tavassszal egy nagyjábóli hegeszgetés célra, tudom nem sok, de azért annnyira meglehet ennyiből csinálni, hogy ne peregjen szét:)
Én így évekre nem akarom betenni a garázsba ( tudom, hogy igényesen csak úgy lehetne diákként, apránként), inkább rohadjon itt-ott, javítgassam a fényezést, meg ne legyen tökéletes, de a lényeg, hogy járhassak vele, bogarazzak. Nap, mint nap.
Végülis most is jó, csak az ilyen rohadásoktól mindig tartok, nehogy egyszercsak kiszálljon a futómű, vagy leszakadjon a motor, vagy ilyesmi.
Egyszer egy zastavával ugrattunk kint a réten egy kicsit, aztán megreccsent a küszöbnél Grin

ha csak ennyi pénzed lesz szerintem ne emeld le kasztnit az alvázról mert csak az anyagköltség lenne min 50...akkor inkább foltozzatok de úgy hogy később még meg lehessen majd csinálni normálisan
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11052 Dátum: 2006 December 17, 12:26:14 »

küszöbcserével remélem tudod hogy magával vonja az also 20cm körbe javítását ...hamár annyira szét van döntve akkor meg érdemes a többit is rendbetenni...csak azért mondom mert saját bogaram kb ugy nézett ki mint a tied most....aztán 4év mulva állt csak ki garázsaból...mert kicsit huzós lett javítás

Hát ja, amennyire futni fogja annnyi meg lesz csinálva, kb. egy olyan 50-80 ezer ft-om lesz most tavassszal egy nagyjábóli hegeszgetés célra, tudom nem sok, de azért annnyira meglehet ennyiből csinálni, hogy ne peregjen szét:)
Én így évekre nem akarom betenni a garázsba ( tudom, hogy igényesen csak úgy lehetne diákként, apránként), inkább rohadjon itt-ott, javítgassam a fényezést, meg ne legyen tökéletes, de a lényeg, hogy járhassak vele, bogarazzak. Nap, mint nap.
Végülis most is jó, csak az ilyen rohadásoktól mindig tartok, nehogy egyszercsak kiszálljon a futómű, vagy leszakadjon a motor, vagy ilyesmi.
Egyszer egy zastavával ugrattunk kint a réten egy kicsit, aztán megreccsent a küszöbnél Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Oldalak: 1 ... 1734 1735 1736 1737 1738 [1739] 1740 1741 1742 1743 1744 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 17 lekéréssel.