www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:51:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1735 1736 1737 1738 1739 [1740] 1741 1742 1743 1744 1745 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14732027 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11051 Dátum: 2006 December 17, 12:18:09 »

Van még olaj benne???

Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11050 Dátum: 2006 December 17, 10:49:25 »

Van még olaj benne???


Eddig ömlött belőle az olaj mostmár nem?!

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11049 Dátum: 2006 December 17, 10:46:18 »

Sziasztok!

Tegnap este probaltam menni a géppel de nem sikerült!
Pöccre indult szokás szerint kinyomott kuplunggal indítottam viszont a kuplung csak félig jött vissza!
Először arra gondoltam hogy befagyott!
Aztán aláfeküdtem és láttam hogy laza a bovden!
Közben beszéltem Billel...
Aztán jött hogy utánállítok!
utánállítottam be is röffent viszont mikor kinyomtam erős fémes morgás volt!
Szoval valoszinu hogy kinyomocsapacs vagy szerkezet!
Melyik a valószínűbb?
Mennyi pénz egy szerkezet egy tárcsa és egy kinyomócsapágy?

Viszont ha már kiveszem a mocit a főtengelycsapágyat is cserélni kéne pedig már nem veri az olajat!
Ez hogy lehet?
Eddig ömlött belőle az olaj mostmár nem?!


A kispolszki injektorosítása és az Uno injektor beépítése után (ami egyszerű) megakadtál egy kis diagnosztikánál?

A főtengelycsapágy biztos meggyógyult!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #11048 Dátum: 2006 December 17, 10:36:54 »

Sziasztok!

Tegnap este probaltam menni a géppel de nem sikerült!
Pöccre indult szokás szerint kinyomott kuplunggal indítottam viszont a kuplung csak félig jött vissza!
Először arra gondoltam hogy befagyott!
Aztán aláfeküdtem és láttam hogy laza a bovden!
Közben beszéltem Billel...
Aztán jött hogy utánállítok!
utánállítottam be is röffent viszont mikor kinyomtam erős fémes morgás volt!
Szoval valoszinu hogy kinyomocsapacs vagy szerkezet!
Melyik a valószínűbb?
Mennyi pénz egy szerkezet egy tárcsa és egy kinyomócsapágy?

Viszont ha már kiveszem a mocit a főtengelycsapágyat is cserélni kéne pedig már nem veri az olajat!
Ez hogy lehet?
Eddig ömlött belőle az olaj mostmár nem?!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11047 Dátum: 2006 December 17, 10:10:02 »

nem egy Aircultos ültetés lett Grin de ez pont elég
Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11046 Dátum: 2006 December 17, 10:05:37 »

no még egy ültetés, ABF sztem a tüszeleped kakilni ment
azá azé én lejjebb tenném!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11045 Dátum: 2006 December 17, 08:26:51 »

Lejjebb tenni bűn lenne! Smiley
nem is érdemes lentebb tenni mert akkor már a talpasokon ülne és nem lenne semmi rugóútja, egy két nagy döcc után meg lehet kitörne a talpas Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11044 Dátum: 2006 December 17, 07:44:08 »

nem egy Aircultos ültetés lett Grin de ez pont elég
Lejjebb tenni bűn lenne! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11043 Dátum: 2006 December 16, 23:34:33 »

Engem vagy egy hete hasonló dolog baszott fel.
Egyik pillanatban cseszett rá menni a benzin be a karbiba, aztán gondolt egyet, aztán már az orrán-száján folyt belőle kifelé is, közben meg csak fuldoklott, hörgött, kínlódott a motor, aztán le is állt. Na ekkkor álltam be a garázsba, hogy megnézem a karbit....
Aztán azóta már szétborítottam mindent rajta, mondván ha már beálltam a garázsba rendbevágom  kicsit. Hát lesz még 1-2 hét, amire legjobb esetben is kiállok vele...., remélem már 12V-osan, és üzembiztosan. Pár csámcsogós rohadást is találtam sajna a padlókárpitok feltépése után, úgyhogy lesz tavassszal munka bőven, nem csak küszöbcsere. Addig nem bántom.

küszöbcserével remélem tudod hogy magával vonja az also 20cm körbe javítását ...hamár annyira szét van döntve akkor meg érdemes a többit is rendbetenni...csak azért mondom mert saját bogaram kb ugy nézett ki mint a tied most....aztán 4év mulva állt csak ki garázsaból...mert kicsit huzós lett javítás
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #11042 Dátum: 2006 December 16, 20:59:48 »

na, valakinek ötlete? Hirtelen elment az alapjáratom, olyan háromhengeresbaszokmenni teljesítményt tudtam csak kicsikarni a motorból. Egy kábel rázott, azt kicseréltem, erre már el sem indult. Akkumerülésig próbálkoztam, megnéztem a gyújtást, megszakítót, minden rendben lévőnek tűnik. Közben tele lett a motor benzinnel, sokkal, ezért olajat cserélte, ekkor beröffent, de csak teljes gázon, egyhengeres üzemben. Kikaptam a gyertyákat, házha rosszul bírják a benzines mosást, az újakkal indult, de rettentő füstökgéssel, amíg ment a szívató, utána megállt. Be lehetett indítani, de gázadásra fulladt, többszöri pumpálásra pörgött csak fel. Leellenőriztem a falsgyanús helyeket, aztán indítani próbáltam ma reggel, amire semmi válasz nem jött, ellenben két, kb tíz mp-es indítás után a motor aljáig folyt a benzin. Olajban még nem néztem, van-e megint, de lassan már hülyét kapok, lehet a karbinak olyan baja, hogy csak úgy folyatja kifele-befele a benzint, sokat? Ja, és karbipuccantás is volt, nem láttam benne semmi különöset...

Engem vagy egy hete hasonló dolog baszott fel.
Egyik pillanatban cseszett rá menni a benzin be a karbiba, aztán gondolt egyet, aztán már az orrán-száján folyt belőle kifelé is, közben meg csak fuldoklott, hörgött, kínlódott a motor, aztán le is állt. Na ekkkor álltam be a garázsba, hogy megnézem a karbit....
Aztán azóta már szétborítottam mindent rajta, mondván ha már beálltam a garázsba rendbevágom  kicsit. Hát lesz még 1-2 hét, amire legjobb esetben is kiállok vele...., remélem már 12V-osan, és üzembiztosan. Pár csámcsogós rohadást is találtam sajna a padlókárpitok feltépése után, úgyhogy lesz tavassszal munka bőven, nem csak küszöbcsere. Addig nem bántom.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11041 Dátum: 2006 December 16, 20:42:40 »

Megpusztult a generátor a buszban. Hogy a legegyszerűbb leszerelni? Hozzáférek kívülről esetleg a kefékhez a teljes generátor  kiszedése nélkül?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11040 Dátum: 2006 December 16, 20:01:17 »

no még egy ültetés, ABF sztem a tüszeleped kakilni ment

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11039 Dátum: 2006 December 16, 19:56:54 »

nem egy Aircultos ültetés lett Grin de ez pont elég
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 16, 19:59:39 írta ESZ »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11038 Dátum: 2006 December 16, 19:54:59 »

Na ma kész lettem a szerelhető hátfallal, 5 perc a le és felszerelés Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #11037 Dátum: 2006 December 16, 19:32:39 »

na, valakinek ötlete? Hirtelen elment az alapjáratom, olyan háromhengeresbaszokmenni teljesítményt tudtam csak kicsikarni a motorból. Egy kábel rázott, azt kicseréltem, erre már el sem indult. Akkumerülésig próbálkoztam, megnéztem a gyújtást, megszakítót, minden rendben lévőnek tűnik. Közben tele lett a motor benzinnel, sokkal, ezért olajat cserélte, ekkor beröffent, de csak teljes gázon, egyhengeres üzemben. Kikaptam a gyertyákat, házha rosszul bírják a benzines mosást, az újakkal indult, de rettentő füstökgéssel, amíg ment a szívató, utána megállt. Be lehetett indítani, de gázadásra fulladt, többszöri pumpálásra pörgött csak fel. Leellenőriztem a falsgyanús helyeket, aztán indítani próbáltam ma reggel, amire semmi válasz nem jött, ellenben két, kb tíz mp-es indítás után a motor aljáig folyt a benzin. Olajban még nem néztem, van-e megint, de lassan már hülyét kapok, lehet a karbinak olyan baja, hogy csak úgy folyatja kifele-befele a benzint, sokat? Ja, és karbipuccantás is volt, nem láttam benne semmi különöset...

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11036 Dátum: 2006 December 16, 15:26:44 »


akkor leszünk páran... bogarhatu.hu -s lobogót vigyem ? kilehetne feszíteni  Evil Grin
off remélem megtalálom a helyet on

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11035 Dátum: 2006 December 16, 15:24:17 »

jaja, közgyűlni már azzal megyek, bár futóműveshez még el kell vinni


akkor leszünk páran... bogarhatu.hu -s lobogót vigyem ? kilehetne feszíteni  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11034 Dátum: 2006 December 16, 15:16:52 »

lett tárcsaféked?
jaja, közgyűlni már azzal megyek, bár futóműveshez még el kell vinni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11033 Dátum: 2006 December 16, 15:16:06 »

hálás köszönetem Pityubának és GSAttilának a segítségért, szerelés, beszerzés, fél1kor már a próbakört mentem a tárcsafékkel, 8kor kezdtük el. még egy futóműves hátravan, de jól áll a dolog!
lett tárcsaféked?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11032 Dátum: 2006 December 16, 14:04:12 »

Köszönöm, már töltöm, nem vagyok egy nagy számítógépes............Meg időnként alaposan körülnézni is elfelejtek Cool.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11031 Dátum: 2006 December 16, 14:00:55 »

Nekem nem jön le semmi Sad Sad Nem található a megfelelő bővítmény

ehune:

" Szükséged lesz egy DjVu-pluginra!
Töltsd le nagyvidáman, mert az jó dolog. "

ringyózhoz : http://www.lizardtech.com/download/dl_download.php?detail=doc_djvu_plugin&platform=win

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11030 Dátum: 2006 December 16, 13:57:53 »

Nekem nem jön le semmi Sad Sad Nem található a megfelelő bővítmény

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11029 Dátum: 2006 December 16, 13:57:20 »

Na akkor tessék beírni, hogy mi volt a baja a szivattyújának. 

semmi !  Wink

nem az volt a ludas, hanme az elülső motor(az szabályozza az ac-t)  kicseréltem.(szerencsére volt belőle még 2ő Wink )

sarukat megígazítottam, ac-t bekötöttem és izzítottam.

csak azt nem tudom, hogy hogy lehetne hátra is elvezetni a meleget.  Undecided

az ajtón van levegőcső, de az sajna kintről kapja a luftot...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
1303LS
« Hozzászólás #11028 Dátum: 2006 December 16, 13:54:17 »

Én is szmb-ztem egy kicsit a minuszokban  Undecided ,de most már ömlik a forró levegő a buszban! megcsináltam az állófűtést   
nagyon vagesz  Cool
Na akkor tessék beírni, hogy mi volt a baja a szivattyújának. 
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11027 Dátum: 2006 December 16, 13:53:54 »

Tudja valaki holtölthető le  a T2-es szervízkönyve?  Kinéz egy generátorszerelés Sad

http://vwinfo.fw.hu/   Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11026 Dátum: 2006 December 16, 13:52:11 »

Tudja valaki holtölthető le  a T2-es szervízkönyve?  Kinéz egy generátorszerelés Sad

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11025 Dátum: 2006 December 16, 13:50:37 »

Én is szmb-ztem egy kicsit a minuszokban  Undecided ,de most már ömlik a forró levegő a buszban! megcsináltam az állófűtést   
nagyon vagesz  Cool
nekem már elvileg úton van, amiíg a gyárit meg nem csináltatom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #11024 Dátum: 2006 December 16, 13:49:48 »

Én is szmb-ztem egy kicsit a minuszokban  Undecided ,de most már ömlik a forró levegő a buszban! megcsináltam az állófűtést   
nagyon vagesz  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27167


« Hozzászólás #11023 Dátum: 2006 December 16, 13:08:31 »

hálás köszönetem Pityubának és GSAttilának a segítségért, szerelés, beszerzés, fél1kor már a próbakört mentem a tárcsafékkel, 8kor kezdtük el. még egy futóműves hátravan, de jól áll a dolog!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11022 Dátum: 2006 December 16, 12:21:35 »

14V körül kell mérned, asszem.
Azon nagyon nincs mit ellenőrizni... Megméred, hogy a kimeneteén van-e feszej, és ha igen, mennyi.


Help!
Nincs töltés a buszban. Ha rámérek a generátorra, milyen értéket kell kapnom a plusz és a test között?
A fesszabályzót hogy tudom leellenőrizni?
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #11021 Dátum: 2006 December 16, 11:46:17 »

Help!
Nincs töltés a buszban. Ha rámérek a generátorra, milyen értéket kell kapnom a plusz és a test között?
A fesszabályzót hogy tudom leellenőrizni?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #11020 Dátum: 2006 December 16, 10:01:09 »

Hello!
Van egy AM-kódu bogár váltóm,tud valaki valamit erröl?Milyen bogiba való,vagy ilyesmi!


"AM
   
1300
   
4,375
   
Lim és Cabr. 70/08-tól "

Váciak szerint.
 http://www.mgvac.sulinet.hu/bogiklub/
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #11019 Dátum: 2006 December 16, 09:33:27 »

Hello!
Van egy AM-kódu bogár váltóm,tud valaki valamit erröl?Milyen bogiba való,vagy ilyesmi!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11018 Dátum: 2006 December 16, 08:54:11 »

Engem is érdekel automatához értő ember.Nekem automata bogaram van....
még mindig szarakodik a váltód? aszitem már megcsináltattad, mégsem a membránnal volt baj?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11017 Dátum: 2006 December 16, 08:24:43 »

Export bogikba szereltek "hagyományos" D fokozatos ótómatát is nemde?

Én még nem láttam olyat, de majd biztos valaki megmondja. Elméletileg lehetséges, volt váltójuk...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #11016 Dátum: 2006 December 16, 08:22:48 »

Ne lepődj meg ha azt mondja ez nem automata és még soha nem látott ilyet...

A bogár váltója az automata váltó és a hagyományos váltó sajátos keveréke. Van benne egy hagyományos kuplung, amit szívócső vákum működtet és olajnyomás vezérel, van benne egy hidraulikus nyomatékátalakító (konverter, hidrokuplung vagy "citrom") és három fokozatú hagyományos váltó. Amikor elindulsz, vagy emelkedőn mész kis fordulattal, akkor a hidrokuplung biztosít valamennyi szlipet (csúszik a kuplung), hogy adott fokozatban, adott sebességnél lehessen nagyobb fordulattal haladni. A váltás úgy tud megvalósulni, ha váltasz a hagyományos karral, ekkor a mechanikus kuplung a vákumhenger segítségével kiold és te teszed át a fokozatot. A véglehajtás 4.375-ös, tehát echte bogár, a fokozatok meg a 2.3.4. bogár fokozatok, kettesben indulsz és szlipet ad a hidrokuplung.


Az tudja javítani, aki ismeri a működési elvét és amúgy járatos váltószerelésben. Az automata része csak egy mechanikus működtető rendszer (olajnyomás, vákum) és a hidrokuplung, azonban a hagyományos automaták bolygóműve, szalagféke, stb, hírből sincs benne.

Ez amolyan hibrid, félautomata váltó, "stick shift".

Azért írtam le, mert már múltkor is kérdezte valaki és emberek keverik a szezont a fazonnal.

A typ3-as és a buszok váltója hagyományos 3 fokozatú automata.
Export bogikba szereltek "hagyományos" D fokozatos ótómatát is nemde?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11015 Dátum: 2006 December 16, 08:16:29 »

...és azt is elmondom, hogy szokott tönkremenni: a váltást érzékelő kapcsoló elromlik, vagy a vákumrendszer tömítetlen és a mechanikus kuplung nem old ki. Ekkor a paraszt erőlteti a kart, mert nem veszi be a fokozatot és nem csak a szinkronokat teszi tönkre, hanem még a rudazatot is! A váltókarban van ez a kapcsoló, a váltóban (váltóorrban) csak az üres jelző van, ami engedélyezi az indítást.

Az esetek 90%-ában nem a váltó a hibás, hanem a működtető rendszer. Vákum, elektromos érzékelés, stb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11014 Dátum: 2006 December 16, 08:11:35 »

Engem is érdekel automatához értő ember.Nekem automata bogaram van....

Ne lepődj meg ha azt mondja ez nem automata és még soha nem látott ilyet...

A bogár váltója az automata váltó és a hagyományos váltó sajátos keveréke. Van benne egy hagyományos kuplung, amit szívócső vákum működtet és olajnyomás vezérel, van benne egy hidraulikus nyomatékátalakító (konverter, hidrokuplung vagy "citrom") és három fokozatú hagyományos váltó. Amikor elindulsz, vagy emelkedőn mész kis fordulattal, akkor a hidrokuplung biztosít valamennyi szlipet (csúszik a kuplung), hogy adott fokozatban, adott sebességnél lehessen nagyobb fordulattal haladni. A váltás úgy tud megvalósulni, ha váltasz a hagyományos karral, ekkor a mechanikus kuplung a vákumhenger segítségével kiold és te teszed át a fokozatot. A véglehajtás 4.375-ös, tehát echte bogár, a fokozatok meg a 2.3.4. bogár fokozatok, kettesben indulsz és szlipet ad a hidrokuplung.


Az tudja javítani, aki ismeri a működési elvét és amúgy járatos váltószerelésben. Az automata része csak egy mechanikus működtető rendszer (olajnyomás, vákum) és a hidrokuplung, azonban a hagyományos automaták bolygóműve, szalagféke, stb, hírből sincs benne.

Ez amolyan hibrid, félautomata váltó, "stick shift".

Azért írtam le, mert már múltkor is kérdezte valaki és emberek keverik a szezont a fazonnal.

A typ3-as és a buszok váltója hagyományos 3 fokozatú automata.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #11013 Dátum: 2006 December 16, 07:23:51 »

Nem tucc alunni, bö?


na, lassan indulok a blackp családhoz tárcsaféket reszelni.
remélem a sört behűtötték, a zúzós zenéket bekészítették :-))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11012 Dátum: 2006 December 16, 07:10:50 »

na, lassan indulok a blackp családhoz tárcsaféket reszelni.
remélem a sört behűtötték, a zúzós zenéket bekészítették :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1735 1736 1737 1738 1739 [1740] 1741 1742 1743 1744 1745 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.