www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 22:33:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1812 1813 1814 1815 1816 [1817] 1818 1819 1820 1821 1822 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14747509 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7971 Dátum: 2006 Október 04, 13:18:43 »


Ez nem fair.  Úgy néz ki, hogy nem tudom a télen megcsinálni a motorom. De ha megtudnám, az sem lenne fair.

De a dízel golffal odaverek neki, ha az neked örömöt okoz.  Wink Grin  Evil

Jó, csak vicceltem :-)
Ezzel nem is lehetne indulni szerintem semelyik kategóriában.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7970 Dátum: 2006 Október 04, 13:17:02 »

Ha úgy döntök, hogy megveszem, a rajzáson gyorsulsz majd velem egyet? :-)

Kapsz pici előnyt is :-)


Ez nem fair.  Úgy néz ki, hogy nem tudom a télen megcsinálni a motorom. De ha megtudnám, az sem lenne fair.

De a dízel golffal odaverek neki, ha az neked örömöt okoz.  Wink Grin  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7969 Dátum: 2006 Október 04, 13:15:08 »



Ha úgy döntök, hogy megveszem, a rajzáson gyorsulsz majd velem egyet? :-)

Kapsz pici előnyt is :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7968 Dátum: 2006 Október 04, 13:07:06 »

Olyan légszűrővel mint a Stuntnak van, megmarad az is.

Megnyugodhatsz, elveszítjük!  Evil Evil Grin

Szerintem akkor sem lehet a fedelet lecsukni, magas a karbi is és a generátor is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7967 Dátum: 2006 Október 04, 13:06:07 »

Ezt nem értem de remélem elmagyarázod.



Ha a hűtőlevegőt belefújja a hőcserélőbe, akkor a hőcserélő végén lévő klappantyú zárja el a levegő útját, gyakorlatilag egy zsákutca. Viszont a hőcserélni burkolata nem igazán passzol jól, minimális veszteség, szivárgás még a klappantyúnál is lehetséges, ami tényleg nem sok, de ha már akkor már, ugye.
Ezért én a kivezetést ledugóztam és a hőcserélőkbe bele sem fújja a levegőt, ki van nyitva a klappantyú arrafelé szellőzik valamennyit és kész. Fűtés nulla.

A buszok és a typ3-asok nagyon érzékenyek a hűtésre. Amíg gyári midnen, addig nincs baj, de ha pontatlanság stb. van akkor hamar melege lesz.
Bogár jobb ilyen szempontból.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7966 Dátum: 2006 Október 04, 12:47:38 »

Olyan légszűrővel mint a Stuntnak van, megmarad az is.

Megnyugodhatsz, elveszítjük!  Evil Evil Grin
Kársztájling.hu használhatatlan hátsó csomagtérrel. Elveszítjük NGA-t? Nyugtassatok meg!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7965 Dátum: 2006 Október 04, 12:42:20 »

Kársztájling.hu használhatatlan hátsó csomagtérrel. Elveszítjük NGA-t? Nyugtassatok meg!

Evil Cool

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7964 Dátum: 2006 Október 04, 12:25:47 »

http://www.ahnendorp.com/angebot.html

Nem rossz.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7963 Dátum: 2006 Október 04, 12:25:27 »

Csemetének Golfban a helye. Automata öv, gyerekülés, fűtés, futómű, fék, légzsák.

Milyen csemete?????   Wink


Aki érkezik majd...
 Tongue

Értem, értem.
De egyszer-egyszer csak beleül. És hidegben jobban megy.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7962 Dátum: 2006 Október 04, 12:24:37 »

Most is le van dugózva, hogy ne veszítsek semmi levegőt.
Ezt nem értem de remélem elmagyarázod.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7961 Dátum: 2006 Október 04, 12:20:27 »

És akkor hova lesz a fűtés, ha J cső lesz? Mi lesz a csemetével? Belefagy az autóba az apa hülyesége miatt?


Most is le van dugózva, hogy ne veszítsek semmi levegőt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7960 Dátum: 2006 Október 04, 12:19:51 »

És akkor hova lesz a fűtés, ha J cső lesz? Mi lesz a csemetével? Belefagy az autóba az apa hülyesége miatt?


Csemetének Golfban a helye. Automata öv, gyerekülés, fűtés, futómű, fék, légzsák.

Milyen csemete?????   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7959 Dátum: 2006 Október 04, 12:16:48 »


Amikor lent az egész rendszer, akkor a csőkígyót, hogy ne legyen a motorterem olyan forró. Természetesen a hőcserélőket nem, ha egyáltalán lesznek, nem pedig J cső lesz. Ha J cső lesz, akkor azt is betekerem.

Itthon is be lehet szerezni, van egy motortuningos (motorkerékpár) haverom, az tudja.
És akkor hova lesz a fűtés, ha J cső lesz? Mi lesz a csemetével? Belefagy az autóba az apa hülyesége miatt?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7958 Dátum: 2006 Október 04, 12:14:30 »

De mégis, miként bandázsolnál?



Amikor lent az egész rendszer, akkor a csőkígyót, hogy ne legyen a motorterem olyan forró. Természetesen a hőcserélőket nem, ha egyáltalán lesznek, nem pedig J cső lesz. Ha J cső lesz, akkor azt is betekerem.

Itthon is be lehet szerezni, van egy motortuningos (motorkerékpár) haverom, az tudja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7957 Dátum: 2006 Október 04, 12:08:54 »

A bandázs kicsit hasznosabb, mint 75-80-100 lóerőhöz a wheelie bar....  Wink
De mégis, miként bandázsolnál?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7956 Dátum: 2006 Október 04, 12:08:31 »

A bandázs kicsit hasznosabb, mint 75-80-100 lóerőhöz a wheelie bar....  Wink
Viszont megáll rajta egy kocka sör vagy egy zsugor light cola.
Bár a light semmivel nem könnyebb mint a normál. akkor miért hívják úgy?!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7955 Dátum: 2006 Október 04, 12:06:42 »

Igen, elég gizda.
Akkor viszont jöhet a wheelie bar is, mert az még keményebb, nem?!
<beszúrt kép törölve>

A bandázs kicsit hasznosabb, mint 75-80-100 lóerőhöz a wheelie bar....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7954 Dátum: 2006 Október 04, 12:05:45 »

Nekem nem tetszenek a más motoros egybeépítések. Subaru, Alfa, stb. Még a wbx sem...
Sőt, továbbmegyek, a typ4-esről is lemondtam, pedig az nagyon határeset volt.

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7953 Dátum: 2006 Október 04, 12:03:12 »

sztem van elemes szénmonoxid mérő, tedd az utastérbe, ha tré van, csipog Smiley
ez lehet nem rossz ötlet a hátsó ülés alá.

nincs valakinek egy ilyen mérője kipróbálásra?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7952 Dátum: 2006 Október 04, 12:02:45 »

Belül szokott a J cső kilyukadni. Jellemzően a kivezetésnél. Nme látod kívülről. Most St-nek nincs teljesen igaza.



Szerintem a flajsninál szokott, valamint ott, ahol a külső burkolat érintkezik a csővel, ott a rezonancia is segít neki. Ez jól látszik. A lamellázott belső öntvény nem problémás. Abból kivezető cső pedig ( a burkolat alatt) nem is kap annyira hidegvizet.
Persze minden előfordulhat, ezért mondtam, hogy nagyon jó az óvatosság. Mindenesetre ha kint van könnyű nyomás próbázni.


Az elemes CO mérő nagyon jó ötlet!!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7951 Dátum: 2006 Október 04, 11:57:12 »

kössz, azért ez kicsit megnyugtatott Smiley
meg jó tudni, hogy ha lyukas, az látszik kívülről.
majd igyekszem nem ájultan vezetni Wink  Grin


sztem van elemes szénmonoxid mérő, tedd az utastérbe, ha tré van, csipog Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7950 Dátum: 2006 Október 04, 11:57:03 »

Belül szokott a J cső kilyukadni. Jellemzően a kivezetésnél. Nme látod kívülről. Most St-nek nincs teljesen igaza.

kössz, azért ez kicsit megnyugtatott Smiley
meg jó tudni, hogy ha lyukas, az látszik kívülről.
majd igyekszem nem ájultan vezetni Wink  Grin


Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7949 Dátum: 2006 Október 04, 11:56:35 »

Mindenesetre köszönöm, hogy foglalkoztál vele(m).
Már keresik a féknyeregfestéket!
Az szinte mindent kibír. Estig visszaszólnak.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7948 Dátum: 2006 Október 04, 11:54:28 »

 Evil Cool



Pedig csodaszép hangja van. Az, hogy hogyan is megy, azt ma próbálom ki. De állitólag már kicsi gázadásra is kidobja a fenekét, mint a Porsche 911-es :-)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7947 Dátum: 2006 Október 04, 11:53:37 »


és cool a kinézete!   Cool
Igen, elég gizda.
Akkor viszont jöhet a wheelie bar is, mert az még keményebb, nem?!
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7946 Dátum: 2006 Október 04, 11:52:02 »

Nem adja le a hőt a csövön keresztül és gyorsabb lesz a légsebesség a kipufogóban, növeli a turbónyomást...illetve javítja a töltéscserét is.

És nem melegíti fel úgy a motorteret sem.
És betekernéd vele a fűtődobot is? mert az logikus, hogy a Thunderbird csőkígyóját igen, de a többi?!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7945 Dátum: 2006 Október 04, 11:51:20 »

Nem adja le a hőt a csövön keresztül és gyorsabb lesz a légsebesség a kipufogóban, növeli a turbónyomást...illetve javítja a töltéscserét is.

És nem melegíti fel úgy a motorteret sem.


és cool a kinézete!   Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #7944 Dátum: 2006 Október 04, 11:48:26 »


A bogár és társai fűtése mindig kicsit büdös, van egy jellegzetes szaga akkor is, amikor minden rendben van.
Ritkán szokott kilyukadni a hőcserélő, ha pedig mégis, akkor az kintről jól látszik, a belseje nem jellemzően lyukad ki. Az valami öntvény.

Azonban, ha gyanús, hogy CO bejön, akkor nem érdemes vele bohóckodni, ki kell szerelni, megvizsgálni és lecserélni, megjavítani, ha tényleg.

Ájultam rossz vezetni.  Wink
kössz, azért ez kicsit megnyugtatott Smiley
meg jó tudni, hogy ha lyukas, az látszik kívülről.
majd igyekszem nem ájultan vezetni Wink  Grin

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7943 Dátum: 2006 Október 04, 11:44:31 »

Már kivonták a forgalomból sajnos. Nem foglalkoznak hőálló festékkel egyáltalán.

Mindenesetre köszönöm, hogy foglalkoztál vele(m).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7942 Dátum: 2006 Október 04, 11:43:59 »

Nekem valahol van egy címem. De az mire jó egyébként? Halkab? Más a hőveszteség, vagy mi?!


Nem adja le a hőt a csövön keresztül és gyorsabb lesz a légsebesség a kipufogóban, növeli a turbónyomást...illetve javítja a töltéscserét is.

És nem melegíti fel úgy a motorteret sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #7941 Dátum: 2006 Október 04, 11:43:51 »

Bp. Noszlopy u. 2 Murexin kft. Kőbánya.
este megkeresem az alkalmazástechnikusuk számát,átküldöm

Már kivonták a forgalomból sajnos. Nem foglalkoznak hőálló festékkel egyáltalán.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7940 Dátum: 2006 Október 04, 11:42:29 »

Nem tudja valaki hol lehet venni olyan kipufogó bandázst, amivel pl. a V8-asok meg a turbós gépek leömlőit szokták bandázsolni?
Ez amolyan azbeszt bandázs.
http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+4294923429+4294923290+115+4294918557
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7939 Dátum: 2006 Október 04, 11:41:46 »

Ez kérdés? Add el a golfot, és vedd meg a typ3-at. :-))))


Ezt nem értem. A Golf azért van, hogy fenn tudjak tartani egy hobbiautót. Mivel a Golf télen 100% városban 5-6 liter körül eszik a 200 Ft-os étolajból vagy gázolajból.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7938 Dátum: 2006 Október 04, 11:40:43 »

Nem tudja valaki hol lehet venni olyan kipufogó bandázst, amivel pl. a V8-asok meg a turbós gépek leömlőit szokták bandázsolni?
Ez amolyan azbeszt bandázs.
Nekem valahol van egy címem. De az mire jó egyébként? Halkab? Más a hőveszteség, vagy mi?!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7937 Dátum: 2006 Október 04, 11:40:24 »

jajaj, meg ne részegítsen a lóerő, az nagyon veszélyes, mint a kábszer!

A fehér limóról van szó? A rajzáson megnéztem, dumáltunk.  A te alaposságoddal még van mit tenni rajta.

Igen, azaz autó. Kellene kasznizni allulról, a teljes belsőt megcsinálni, aztán maradna a Porsche Hackmesser felni rajta.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7936 Dátum: 2006 Október 04, 11:39:19 »

Pedig csodaszép hangja van. Az, hogy hogyan is megy, azt ma próbálom ki. De állitólag már kicsi gázadásra is kidobja a fenekét, mint a Porsche 911-es :-)

jajaj, meg ne részegítsen a lóerő, az nagyon veszélyes, mint a kábszer!

A fehér limóról van szó? A rajzáson megnéztem, dumáltunk.  A te alaposságoddal még van mit tenni rajta.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7935 Dátum: 2006 Október 04, 11:37:30 »

a bogiban csak annyira van a fűtésem összerakva, hogy a bal oldalon a hátsó ülés alatt bejön a meleg levegő. a másik hőcserélő ki is van kapcsolva.
ha hosszabban megy a fűtés, úgy érzem mintha büdös is lenne kicsit. lehet hogy lyukas a hőcserélőm? vagy csak ha felmelegszik  tágul ki valahol és akkor ereszt?
ha ez a helyzet akkor mindenképp csere, ugye?





A bogár és társai fűtése mindig kicsit büdös, van egy jellegzetes szaga akkor is, amikor minden rendben van.
Ritkán szokott kilyukadni a hőcserélő, ha pedig mégis, akkor az kintről jól látszik, a belseje nem jellemzően lyukad ki. Az valami öntvény.

Azonban, ha gyanús, hogy CO bejön, akkor nem érdemes vele bohóckodni, ki kell szerelni, megvizsgálni és lecserélni, megjavítani, ha tényleg.

Ájultam rossz vezetni.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7934 Dátum: 2006 Október 04, 11:35:05 »

Nekem nem tetszenek a más motoros egybeépítések. Subaru, Alfa, stb. Még a wbx sem...
Sőt, továbbmegyek, a typ4-esről is lemondtam, pedig az nagyon határeset volt.

Pedig csodaszép hangja van. Az, hogy hogyan is megy, azt ma próbálom ki. De állitólag már kicsi gázadásra is kidobja a fenekét, mint a Porsche 911-es :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7933 Dátum: 2006 Október 04, 11:32:35 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?

Nekem nem tetszenek a más motoros egybeépítések. Subaru, Alfa, stb. Még a wbx sem...
Sőt, továbbmegyek, a typ4-esről is lemondtam, pedig az nagyon határeset volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #7932 Dátum: 2006 Október 04, 11:32:01 »

.

Nemtom, de nekem mindig első látásra a Typ3 a Skoda MB1000-t idézi fel  Evil - ami nem minősítés, mind a 2 szép klasszikus járgány!
Oldalak: 1 ... 1812 1813 1814 1815 1816 [1817] 1818 1819 1820 1821 1822 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.