www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 00:03:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1810 1811 1812 1813 1814 [1815] 1816 1817 1818 1819 1820 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13176897 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8035 Dátum: 2006 Október 05, 19:28:01 »


24 ezer km-t tettem bele egy céges Impreza WRX-be 2000-ben...  Smiley


Én azt mondom igenis van értelme az 1600-osból 2110-est csinálni...  Smiley Wink

Na ezt mondom, hogy 2 liter alatt most már neki sem állnék. A cél kb 100 LE lenne, és ezt egy Typ4-ből ki lehetne hozni szvsz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8034 Dátum: 2006 Október 05, 19:25:17 »

Az a helyzet, hogy 120 lovas boxermotorral még soha nem mentem. Mentem már 200 lovas soros autóval, de a boxernél valahogy teljesen más a teljesitmény. Egyszerűen semmi értelmét nem látom ezekután egy 1600-as motort tuningolgatni. Valahol tényleg a 2 literes Typ4-nél kezdődik a tuning.


24 ezer km-t tettem bele egy céges Impreza WRX-be 2000-ben...  Smiley


Én azt mondom igenis van értelme az 1600-osból 2110-est csinálni...  Smiley Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8033 Dátum: 2006 Október 05, 19:24:58 »

Ezt mind megnézzük holnap. :-)

Nem csúszott le a csúszósaru az elektromágneses szelep(ek)ről?
Szinkroncsövel (kis vékony ledugózva) nem csúsztak le?
Balanszcső nem csúszott le?
Hány éves a kapitány?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8032 Dátum: 2006 Október 05, 19:21:50 »

Adjak egy jó Shure mikrofont? Felveszed és lejátszod az egyébként sokkal jobb bogaradban. A gyorsulást meg szimulálod egy 50e Ft-os GTi-vel...

Viccet félretéve, komolyan mondom, tudom, hogy az erő mit jelent, tudom, hogy milyen részegítő, de hidd el, nagyon megbánnád. Nem kéne hozzá fél év.

Az a helyzet, hogy 120 lovas boxermotorral még soha nem mentem. Mentem már 200 lovas soros autóval, de a boxernél valahogy teljesen más a teljesitmény. Egyszerűen semmi értelmét nem látom ezekután egy 1600-as motort tuningolgatni. Valahol tényleg a 2 literes Typ4-nél kezdődik a tuning.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8031 Dátum: 2006 Október 05, 19:18:26 »

Egyszerűen nem volt ellenfél az úton. közel 120 LE, és valami őserő van benne, ahogy megy. Amikor felmelegitettem, akkor megküldtem, utoljára a GTI Golfnál éreztem valami hasonlót, de valami hihetetlen szép öblös motohangja van.

Adjak egy jó Shure mikrofont? Felveszed és lejátszod az egyébként sokkal jobb bogaradban. A gyorsulást meg szimulálod egy 50e Ft-os GTi-vel...

Viccet félretéve, komolyan mondom, tudom, hogy az erő mit jelent, tudom, hogy milyen részegítő, de hidd el, nagyon megbánnád. Nem kéne hozzá fél év.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8030 Dátum: 2006 Október 05, 19:15:50 »

Egyszerűen nem volt ellenfél az úton. közel 120 LE, és valami őserő van benne, ahogy megy. Amikor felmelegitettem, akkor megküldtem, utoljára a GTI Golfnál éreztem valami hasonlót, de valami hihetetlen szép öblös motohangja van.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8029 Dátum: 2006 Október 05, 19:14:30 »

Na ma kipróbáltam a 6-os uton a Typ3-at. Még mindig remeg egy kicsit a lábam tőle. 160-nál még gyorsult elég rendesen...
Fogalmam sincs mit tegyek ezekután...


Őrizd meg emlékezetedben és örülj a bogaradnak.

Én, a typ3-asok nagy barátja azt mondom, hogy butaság lenne elcserélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8028 Dátum: 2006 Október 05, 19:12:16 »

Na ma kipróbáltam a 6-os uton a Typ3-at. Még mindig remeg egy kicsit a lábam tőle. 160-nál még gyorsult elég rendesen...
Fogalmam sincs mit tegyek ezekután...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8027 Dátum: 2006 Október 05, 19:11:43 »

Tibinek megnéztem a váltórudazatát. Hátul kicsit szét volt csúszva, visszaraktam, szépen a helyére tettem. Elöl a kulissza még mindig érdekes, szerintem ki van kopva annyira, hogy elforog körbe a váltórúd. Ja, a negyediket változatlanul kidobja.
Elment az alapjáratom is, se hidegen, se melegen nincsen. Viszont a tank szépen beépült a végleges heyére, az összes túlfolyó és szellőző csővel együtt.
Várom nagyon a Stuntot holnap! :-))))

Nem csúszott le a csúszósaru az elektromágneses szelep(ek)ről?
Szinkroncsövel (kis vékony ledugózva) nem csúsztak le?
Balanszcső nem csúszott le?
Hány éves a kapitány?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8026 Dátum: 2006 Október 05, 19:05:33 »

Tibinek megnéztem a váltórudazatát. Hátul kicsit szét volt csúszva, visszaraktam, szépen a helyére tettem. Elöl a kulissza még mindig érdekes, szerintem ki van kopva annyira, hogy elforog körbe a váltórúd. Ja, a negyediket változatlanul kidobja.
Elment az alapjáratom is, se hidegen, se melegen nincsen. Viszont a tank szépen beépült a végleges heyére, az összes túlfolyó és szellőző csővel együtt.
Várom nagyon a Stuntot holnap! :-))))
1303LS
« Hozzászólás #8025 Dátum: 2006 Október 05, 18:55:15 »

nekem 404
Buta böngésző.  Grin
Válts valami használhatóra.  Evil
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8024 Dátum: 2006 Október 05, 18:49:35 »

tenksz

Amit egyszer kaptam német tuning katalógust, abban is az volt: Brisk....
Tényleg semmi gondom nem volt még velük...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8023 Dátum: 2006 Október 05, 18:48:25 »

Hallgass rám: Brisk gyertya muzsikál már jó ideje az Öcsisajtban és No Problemo!!
tenksz

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8022 Dátum: 2006 Október 05, 18:47:19 »

bosch w8ac.
biztos, hogy gyertya?
a jó minőségű gyújtókábelek is tudnak szarakodni
Akár... csavarhúzóval teszteltem, jön-é a szikra, elég rendszertelennek tűnt, néha egy helyről, néha mindenhonnan, néha sehonnan...

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #8021 Dátum: 2006 Október 05, 18:36:44 »

Hülyét fogok kérdezni! Milyen a bogárba való gyertya? Lehet mellévásároltam, kétszáz km után két henger is gyengélkedik...

Hallgass rám: Brisk gyertya muzsikál már jó ideje az Öcsisajtban és No Problemo!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #8020 Dátum: 2006 Október 05, 18:25:19 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

Előre is köszönöm.
nekem 404
Sajna nem gondoltam azokra akiknek a brózerje nem tuggya kezelni az "ü"-t.

Helyes link: http://fradidani.uw.hu/Guntherr1005.mp3
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8019 Dátum: 2006 Október 05, 18:15:39 »

de ne legyen török, meg indiai, meg ilyenek...
nekem a noviúj török bosch-okból 3 eleve szar volt

én ngk-val is szoptam hasonlóképpen.
bízz az ISO9xxx-ben, tezsvírem! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8018 Dátum: 2006 Október 05, 18:13:50 »

bosch w8ac.

de ne legyen török, meg indiai, meg ilyenek...
nekem a noviúj török bosch-okból 3 eleve szar volt
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8017 Dátum: 2006 Október 05, 18:09:41 »

Hülyét fogok kérdezni! Milyen a bogárba való gyertya? Lehet mellévásároltam, kétszáz km után két henger is gyengélkedik...
bosch w8ac.
biztos, hogy gyertya?
a jó minőségű gyújtókábelek is tudnak szarakodni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8016 Dátum: 2006 Október 05, 18:05:13 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

http://fradidani.uw.hu/Güntherr1005.mp3

Előre is köszönöm.

nekem 404
1303LS
« Hozzászólás #8015 Dátum: 2006 Október 05, 18:02:02 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

http://fradidani.uw.hu/Güntherr1005.mp3

Előre is köszönöm.
EZt fogadjunk telefonnal vetted fel.
Én csapszeg/dugó törésre tippelnék.
Így ne járasd, ez viszont biztos.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8014 Dátum: 2006 Október 05, 17:58:48 »


Hülyét fogok kérdezni! Milyen a bogárba való gyertya? Lehet mellévásároltam, kétszáz km után két henger is gyengélkedik...

Bácsi Győző
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #8013 Dátum: 2006 Október 05, 17:56:39 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

http://fradidani.uw.hu/Güntherr1005.mp3

Előre is köszönöm.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8012 Dátum: 2006 Október 05, 17:22:30 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?

Gyorsan megkeresném az elgurult gyógyszerem...
Most ezt komolyan mondod? Ezt a bogarat lecserélni? TE?
Megbánnád, mint a kutya, aki hetet kölykezett.
Nem egészen 2-3 hónap múlva sírnál, hogy bezzeg a jó öreg '66-os... Ilyen autód sosem lesz az életben még egy!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #8011 Dátum: 2006 Október 05, 10:48:58 »

hali,
van egy kis szmb bajom, de miután nem jármű, hát a BlackP topikba írtam.
kösz, valaki ránéz, azt meg pláne kösz, ha tanácsot is ad.  Wink Cheesy
Süni
« Hozzászólás #8010 Dátum: 2006 Október 04, 22:42:53 »

Nekem ugyan Golfom van, ahhoz minden drágább, mint a Gófhoz :-) a szíj 8000 szokott lenni (tdi) az excenteres rugós feszítő 7500, a kis feszítő/vezetőgörgő meg 2500 Ft. Ezek jobb cuccok, nem a legolcsóbbak.
Ennyi egy vezérműszíj csere.
Tudok kedvezményt !  Grin Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8009 Dátum: 2006 Október 04, 21:41:42 »

Én még nem.

üdv mindenkinek
Ha valaki kapott Tatabányán bónt akkor az irjon hogy meg e kaptátok az Agipos cuccokat köszi!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8008 Dátum: 2006 Október 04, 21:40:00 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?

nekem biztosan tetszene a dolog, de te biztosan megbánnád

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #8007 Dátum: 2006 Október 04, 21:35:27 »

üdv mindenkinek
Ha valaki kapott Tatabányán bónt akkor az irjon hogy meg e kaptátok az Agipos cuccokat köszi!

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8006 Dátum: 2006 Október 04, 21:32:04 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?
Én nem írnék pl bogaras könyvet, és lemondanék az eredetiségmániámról Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8005 Dátum: 2006 Október 04, 20:57:46 »

azért kicsit más műszaki tartalmat kap az ember a Subaru vagy az Alfa boxerrel, mint a bogáréval
én az Alfa előtt el se tudtam volna képzelni, hogy egy sima mezei paraszt 1.3-as boxer ekkorát tud lépni
az a verda olyat ment, hogy az 1.6 16V Opel Astrát simán megfogta és nem csak az első 50 méteren
cserébe viszont nem érte meg gyártani, abba is hagyták
belesülyedtek a közönséges kispolgári soros 4-be

1351 köbcentiből majdnem 90 paci, pedig semmi "extra" nem volt benne, központi karbi, 8 szelep
hót gyári állapot és "alul" sem haldoklott

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8004 Dátum: 2006 Október 04, 20:49:14 »

Az én bogaramnak nincs neve... csak az, hogy bogárka (de azt biztosan tudom róla, hogy Nő  Kiss )


a szíjcsere kb 980 ft Cool
ékszij Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8003 Dátum: 2006 Október 04, 20:34:16 »

Nekem bogaram van, neve Spenót, egyenlőre jól viselkedik meghúzza magát.
Szíjcsere nem tudom mennyi.

Az én bogaramnak nincs neve... csak az, hogy bogárka (de azt biztosan tudom róla, hogy Nő  Kiss )


a szíjcsere kb 980 ft Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #8002 Dátum: 2006 Október 04, 20:27:34 »

Megnezem.
A pontos tunet az hogy 70-en kapcsolok 4-edt es alig megy 3mp es kidobja. De ha rajta tartod a kezed egy darabig akkor utanna nem dobja ki Huh
Látod!Nem vitted el a váltót!!

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #8001 Dátum: 2006 Október 04, 18:47:14 »

Megnezem.
A pontos tunet az hogy 70-en kapcsolok 4-edt es alig megy 3mp es kidobja. De ha rajta tartod a kezed egy darabig akkor utanna nem dobja ki Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8000 Dátum: 2006 Október 04, 18:44:43 »

Mit nezzek meg eloszor ha mindig kidoja a 4.-et? Undecided


Rudazatot az utastérben, a kar alatt. Fellazult csavar, elcsúszott határoló lapot keress.

Aztán a szerelő fedéelet vedd le a hátsóülés alatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #7999 Dátum: 2006 Október 04, 18:38:40 »

Mit nezzek meg eloszor ha mindig kidoja a 4.-et? Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7998 Dátum: 2006 Október 04, 18:38:08 »

Nekem bogaram van, neve Spenót, egyenlőre jól viselkedik meghúzza magát.
Szíjcsere nem tudom mennyi.

Nekem meg tegnap a vacsorám volt spenót. De annak sincs köze a szíjakhoz.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7997 Dátum: 2006 Október 04, 18:24:14 »

Nekem ugyan Golfom van, ahhoz minden drágább, mint a Gófhoz :-) a szíj 8000 szokott lenni (tdi) az excenteres rugós feszítő 7500, a kis feszítő/vezetőgörgő meg 2500 Ft. Ezek jobb cuccok, nem a legolcsóbbak.
Ennyi egy vezérműszíj csere.

Nekem bogaram van, neve Spenót, egyenlőre jól viselkedik meghúzza magát.
Szíjcsere nem tudom mennyi.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7996 Dátum: 2006 Október 04, 18:21:36 »


szíj : 32e


annyiból már nagyon jó autót lehet venni, és még marad is egy kis pénz ;-)))
Oldalak: 1 ... 1810 1811 1812 1813 1814 [1815] 1816 1817 1818 1819 1820 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.