www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:49:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1810 1811 1812 1813 1814 [1815] 1816 1817 1818 1819 1820 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14746212 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8051 Dátum: 2006 Október 05, 20:01:52 »

eddig nem azt mondtad hogy szeretsz lassan, időutazva kocsikázni, hogy mindenki megnézze az autódat?
ez nem egy olyan autó lenne.
aztán mit szólnál, ha jövőre megjelenik az új tulaj mondjuk Orfűn aTE kocsiddal? esetleg hogy nem is vigyáz úgy rá mint te..

el ne cseréld erre a typ3ra, szvsz

ja, mindannyian azt mondjuk, hogy szeretjük az okos, belső kisugárzással rendelkező nőket és jön egy nagymellű kurva és szerelmesek leszünk bele. Na de nem vesszük feleségül, vazze!!

 Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #8050 Dátum: 2006 Október 05, 19:59:06 »

a motor nincs
eddig nem azt mondtad hogy szeretsz lassan, időutazva kocsikázni, hogy mindenki megnézze az autódat?
ez nem egy olyan autó lenne.
aztán mit szólnál, ha jövőre megjelenik az új tulaj mondjuk Orfűn aTE kocsiddal? esetleg hogy nem is vigyáz úgy rá mint te..

el ne cseréld erre a typ3ra, szvsz
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8049 Dátum: 2006 Október 05, 19:52:23 »

2 év műszaki van rajta.
Komám!! Jóreggelt!! Ne agyalj már ilyen hülyeségen pont te!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8048 Dátum: 2006 Október 05, 19:51:18 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

Előre is köszönöm.Sajna nem gondoltam azokra akiknek a brózerje nem tuggya kezelni az "ü"-t.

Helyes link: http://fradidani.uw.hu/Guntherr1005.mp3

Ne is indítsd be, motor ki, irány Stuntmanus, vagy valaki, aki motorszétdobásban, meg gépműhelyekben otthon van, és generál.
Vagy Maresztől, vagy Stranotól érdeklődj egy bontott jó moci után... Lehet, hogy jobban megéri, mint ebbe ölni a pénzt. Ebből aztán apránként azért még tudsz jó tartalék motort építeni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8047 Dátum: 2006 Október 05, 19:49:24 »

2 év műszaki van rajta.


Utolsó kettő.

Szerinted egy olyan útszéli vizsgánál, amit én kaptam a Golffal Salzburg mellett (még a hella utólagos lámpám számát is megnézték egy könyvben) mit szólnának a TüV-ös emberek???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8046 Dátum: 2006 Október 05, 19:48:34 »

Egyébként nekem tetszik a verda, de én soha sem voltam még csak megközelítőleg sem eredetiség-mániás.
Le is van papírozva?
Persze a gép tényleg jól néz ki. De NGA bogara is jól néz ki. Persze, Ő tudja! De témyleg, annyira minden a sebesség, az erő?

Bácsi Győző
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8045 Dátum: 2006 Október 05, 19:47:33 »

Egyébként nekem tetszik a verda, de én soha sem voltam még csak megközelítőleg sem eredetiség-mániás.
Le is van papírozva?

Nekem is tetszik az autó, műszakilag is érdekesnek találom, a kivitelezés sem ócska, de vedd figyelembe NGA mentalitását, autójának az állapotát, ebben a relációban egy egetverő ostobaság lenne részéről egy kis talmi fényességért elcserélni az autóját.

És a következő mi lenne? Regisztrálna a kársztájlingon, Subaru motort építene bele, nagy zenét, morcosítás, lefalazás és gyorsulásin indulna alul kék neonokkal?

Ha lecserélné, már Karácsonykor nagyon bánná. És nem azért mert belefagyna. Elszállna a varázsa, de lenne sok olyan, ami zavarná. Azok viszont megmaradnának, örökre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8044 Dátum: 2006 Október 05, 19:47:29 »

az úgy elég érdekes egy vizsgánál, nem, vagy P-vel kened?
 Evil

2 év műszaki van rajta.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #8043 Dátum: 2006 Október 05, 19:44:56 »

a motor nincs
az úgy elég érdekes egy vizsgánál, nem, vagy P-vel kened?
 Evil
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8042 Dátum: 2006 Október 05, 19:41:04 »

Egyébként nekem tetszik a verda, de én soha sem voltam még csak megközelítőleg sem eredetiség-mániás.
Le is van papírozva?

a motor nincs
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8041 Dátum: 2006 Október 05, 19:38:56 »

Egyébként nekem tetszik a verda, de én soha sem voltam még csak megközelítőleg sem eredetiség-mániás.
Le is van papírozva?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8040 Dátum: 2006 Október 05, 19:36:40 »

Na mostan csak az a baj, hogy ez a Typ3 képes 8 literrel elmenni, igaz akkor nem alázok

cseréljetek egy hétre

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8039 Dátum: 2006 Október 05, 19:36:26 »

Na mostan csak az a baj, hogy ez a Typ3 képes 8 literrel elmenni, igaz akkor nem alázok

Jaaa, az mindjárt más! Cseréld el azonnal.

Aztán berakunk helyette egy tdi VW motort, kis okosítás: 150 lóerő, 400 Nm. 6 literrel még aláz is.


Ugye most csak szivatsz? vagy be vagy rúgva?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8038 Dátum: 2006 Október 05, 19:34:45 »


Őrizd meg emlékezetedben és örülj a bogaradnak.

Én, a typ3-asok nagy barátja azt mondom, hogy butaság lenne elcserélni.
De NGA-t elkapta a gépszíj! Így kezdődik... Kár érte. Cry

Bácsi Győző
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8037 Dátum: 2006 Október 05, 19:32:26 »

Na mostan csak az a baj, hogy ez a Typ3 képes 8 literrel elmenni, igaz akkor nem alázok
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8036 Dátum: 2006 Október 05, 19:31:30 »

Na ezt mondom, hogy 2 liter alatt most már neki sem állnék. A cél kb 100 LE lenne, és ezt egy Typ4-ből ki lehetne hozni szvsz.


Typ4-ből könnyen, pláne egy GB kódúból  Wink, de a typ1-ből sem rocket science.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8035 Dátum: 2006 Október 05, 19:28:01 »


24 ezer km-t tettem bele egy céges Impreza WRX-be 2000-ben...  Smiley


Én azt mondom igenis van értelme az 1600-osból 2110-est csinálni...  Smiley Wink

Na ezt mondom, hogy 2 liter alatt most már neki sem állnék. A cél kb 100 LE lenne, és ezt egy Typ4-ből ki lehetne hozni szvsz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8034 Dátum: 2006 Október 05, 19:25:17 »

Az a helyzet, hogy 120 lovas boxermotorral még soha nem mentem. Mentem már 200 lovas soros autóval, de a boxernél valahogy teljesen más a teljesitmény. Egyszerűen semmi értelmét nem látom ezekután egy 1600-as motort tuningolgatni. Valahol tényleg a 2 literes Typ4-nél kezdődik a tuning.


24 ezer km-t tettem bele egy céges Impreza WRX-be 2000-ben...  Smiley


Én azt mondom igenis van értelme az 1600-osból 2110-est csinálni...  Smiley Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8033 Dátum: 2006 Október 05, 19:24:58 »

Ezt mind megnézzük holnap. :-)

Nem csúszott le a csúszósaru az elektromágneses szelep(ek)ről?
Szinkroncsövel (kis vékony ledugózva) nem csúsztak le?
Balanszcső nem csúszott le?
Hány éves a kapitány?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8032 Dátum: 2006 Október 05, 19:21:50 »

Adjak egy jó Shure mikrofont? Felveszed és lejátszod az egyébként sokkal jobb bogaradban. A gyorsulást meg szimulálod egy 50e Ft-os GTi-vel...

Viccet félretéve, komolyan mondom, tudom, hogy az erő mit jelent, tudom, hogy milyen részegítő, de hidd el, nagyon megbánnád. Nem kéne hozzá fél év.

Az a helyzet, hogy 120 lovas boxermotorral még soha nem mentem. Mentem már 200 lovas soros autóval, de a boxernél valahogy teljesen más a teljesitmény. Egyszerűen semmi értelmét nem látom ezekután egy 1600-as motort tuningolgatni. Valahol tényleg a 2 literes Typ4-nél kezdődik a tuning.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8031 Dátum: 2006 Október 05, 19:18:26 »

Egyszerűen nem volt ellenfél az úton. közel 120 LE, és valami őserő van benne, ahogy megy. Amikor felmelegitettem, akkor megküldtem, utoljára a GTI Golfnál éreztem valami hasonlót, de valami hihetetlen szép öblös motohangja van.

Adjak egy jó Shure mikrofont? Felveszed és lejátszod az egyébként sokkal jobb bogaradban. A gyorsulást meg szimulálod egy 50e Ft-os GTi-vel...

Viccet félretéve, komolyan mondom, tudom, hogy az erő mit jelent, tudom, hogy milyen részegítő, de hidd el, nagyon megbánnád. Nem kéne hozzá fél év.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8030 Dátum: 2006 Október 05, 19:15:50 »

Egyszerűen nem volt ellenfél az úton. közel 120 LE, és valami őserő van benne, ahogy megy. Amikor felmelegitettem, akkor megküldtem, utoljára a GTI Golfnál éreztem valami hasonlót, de valami hihetetlen szép öblös motohangja van.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8029 Dátum: 2006 Október 05, 19:14:30 »

Na ma kipróbáltam a 6-os uton a Typ3-at. Még mindig remeg egy kicsit a lábam tőle. 160-nál még gyorsult elég rendesen...
Fogalmam sincs mit tegyek ezekután...


Őrizd meg emlékezetedben és örülj a bogaradnak.

Én, a typ3-asok nagy barátja azt mondom, hogy butaság lenne elcserélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8028 Dátum: 2006 Október 05, 19:12:16 »

Na ma kipróbáltam a 6-os uton a Typ3-at. Még mindig remeg egy kicsit a lábam tőle. 160-nál még gyorsult elég rendesen...
Fogalmam sincs mit tegyek ezekután...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8027 Dátum: 2006 Október 05, 19:11:43 »

Tibinek megnéztem a váltórudazatát. Hátul kicsit szét volt csúszva, visszaraktam, szépen a helyére tettem. Elöl a kulissza még mindig érdekes, szerintem ki van kopva annyira, hogy elforog körbe a váltórúd. Ja, a negyediket változatlanul kidobja.
Elment az alapjáratom is, se hidegen, se melegen nincsen. Viszont a tank szépen beépült a végleges heyére, az összes túlfolyó és szellőző csővel együtt.
Várom nagyon a Stuntot holnap! :-))))

Nem csúszott le a csúszósaru az elektromágneses szelep(ek)ről?
Szinkroncsövel (kis vékony ledugózva) nem csúsztak le?
Balanszcső nem csúszott le?
Hány éves a kapitány?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8026 Dátum: 2006 Október 05, 19:05:33 »

Tibinek megnéztem a váltórudazatát. Hátul kicsit szét volt csúszva, visszaraktam, szépen a helyére tettem. Elöl a kulissza még mindig érdekes, szerintem ki van kopva annyira, hogy elforog körbe a váltórúd. Ja, a negyediket változatlanul kidobja.
Elment az alapjáratom is, se hidegen, se melegen nincsen. Viszont a tank szépen beépült a végleges heyére, az összes túlfolyó és szellőző csővel együtt.
Várom nagyon a Stuntot holnap! :-))))
1303LS
« Hozzászólás #8025 Dátum: 2006 Október 05, 18:55:15 »

nekem 404
Buta böngésző.  Grin
Válts valami használhatóra.  Evil
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #8024 Dátum: 2006 Október 05, 18:49:35 »

tenksz

Amit egyszer kaptam német tuning katalógust, abban is az volt: Brisk....
Tényleg semmi gondom nem volt még velük...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8023 Dátum: 2006 Október 05, 18:48:25 »

Hallgass rám: Brisk gyertya muzsikál már jó ideje az Öcsisajtban és No Problemo!!
tenksz

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8022 Dátum: 2006 Október 05, 18:47:19 »

bosch w8ac.
biztos, hogy gyertya?
a jó minőségű gyújtókábelek is tudnak szarakodni
Akár... csavarhúzóval teszteltem, jön-é a szikra, elég rendszertelennek tűnt, néha egy helyről, néha mindenhonnan, néha sehonnan...

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #8021 Dátum: 2006 Október 05, 18:36:44 »

Hülyét fogok kérdezni! Milyen a bogárba való gyertya? Lehet mellévásároltam, kétszáz km után két henger is gyengélkedik...

Hallgass rám: Brisk gyertya muzsikál már jó ideje az Öcsisajtban és No Problemo!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #8020 Dátum: 2006 Október 05, 18:25:19 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

Előre is köszönöm.
nekem 404
Sajna nem gondoltam azokra akiknek a brózerje nem tuggya kezelni az "ü"-t.

Helyes link: http://fradidani.uw.hu/Guntherr1005.mp3
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8019 Dátum: 2006 Október 05, 18:15:39 »

de ne legyen török, meg indiai, meg ilyenek...
nekem a noviúj török bosch-okból 3 eleve szar volt

én ngk-val is szoptam hasonlóképpen.
bízz az ISO9xxx-ben, tezsvírem! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8018 Dátum: 2006 Október 05, 18:13:50 »

bosch w8ac.

de ne legyen török, meg indiai, meg ilyenek...
nekem a noviúj török bosch-okból 3 eleve szar volt
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8017 Dátum: 2006 Október 05, 18:09:41 »

Hülyét fogok kérdezni! Milyen a bogárba való gyertya? Lehet mellévásároltam, kétszáz km után két henger is gyengélkedik...
bosch w8ac.
biztos, hogy gyertya?
a jó minőségű gyújtókábelek is tudnak szarakodni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #8016 Dátum: 2006 Október 05, 18:05:13 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

http://fradidani.uw.hu/Güntherr1005.mp3

Előre is köszönöm.

nekem 404
1303LS
« Hozzászólás #8015 Dátum: 2006 Október 05, 18:02:02 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

http://fradidani.uw.hu/Güntherr1005.mp3

Előre is köszönöm.
EZt fogadjunk telefonnal vetted fel.
Én csapszeg/dugó törésre tippelnék.
Így ne járasd, ez viszont biztos.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8014 Dátum: 2006 Október 05, 17:58:48 »


Hülyét fogok kérdezni! Milyen a bogárba való gyertya? Lehet mellévásároltam, kétszáz km után két henger is gyengélkedik...

Bácsi Győző
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #8013 Dátum: 2006 Október 05, 17:56:39 »

Ma volt időm felvenni a motor hangját. Hátha ez alapján a vájtfülű szakemberek megmondják, h a hétvégén elmulathatom-e a pénzemet, van innentől reformok jönnek...

http://fradidani.uw.hu/Güntherr1005.mp3

Előre is köszönöm.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #8012 Dátum: 2006 Október 05, 17:22:30 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?

Gyorsan megkeresném az elgurult gyógyszerem...
Most ezt komolyan mondod? Ezt a bogarat lecserélni? TE?
Megbánnád, mint a kutya, aki hetet kölykezett.
Nem egészen 2-3 hónap múlva sírnál, hogy bezzeg a jó öreg '66-os... Ilyen autód sosem lesz az életben még egy!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1810 1811 1812 1813 1814 [1815] 1816 1817 1818 1819 1820 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.