www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:06:48

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1811 1812 1813 1814 1815 [1816] 1817 1818 1819 1820 1821 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14745704 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #8011 Dátum: 2006 Október 05, 10:48:58 »

hali,
van egy kis szmb bajom, de miután nem jármű, hát a BlackP topikba írtam.
kösz, valaki ránéz, azt meg pláne kösz, ha tanácsot is ad.  Wink Cheesy
Süni
« Hozzászólás #8010 Dátum: 2006 Október 04, 22:42:53 »

Nekem ugyan Golfom van, ahhoz minden drágább, mint a Gófhoz :-) a szíj 8000 szokott lenni (tdi) az excenteres rugós feszítő 7500, a kis feszítő/vezetőgörgő meg 2500 Ft. Ezek jobb cuccok, nem a legolcsóbbak.
Ennyi egy vezérműszíj csere.
Tudok kedvezményt !  Grin Wink
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8009 Dátum: 2006 Október 04, 21:41:42 »

Én még nem.

üdv mindenkinek
Ha valaki kapott Tatabányán bónt akkor az irjon hogy meg e kaptátok az Agipos cuccokat köszi!


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8008 Dátum: 2006 Október 04, 21:40:00 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?

nekem biztosan tetszene a dolog, de te biztosan megbánnád

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető vwbogaraspepe69
Hozzászólások: 91


Dark Angel

« Hozzászólás #8007 Dátum: 2006 Október 04, 21:35:27 »

üdv mindenkinek
Ha valaki kapott Tatabányán bónt akkor az irjon hogy meg e kaptátok az Agipos cuccokat köszi!

Vwbogaraspepe69
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #8006 Dátum: 2006 Október 04, 21:32:04 »

Éppen azon gondolkozom, hogy megvennék a bogaramat, és meg tudnám venni a Typ3 limuzint. Az eleve alfa motoros, 117 loerős, olyan 170-180 a végsebessége, gyorsul mint a barom, és tartósan képes 160-at menni autópályán. Mit tennétek?
Én nem írnék pl bogaras könyvet, és lemondanék az eredetiségmániámról Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8005 Dátum: 2006 Október 04, 20:57:46 »

azért kicsit más műszaki tartalmat kap az ember a Subaru vagy az Alfa boxerrel, mint a bogáréval
én az Alfa előtt el se tudtam volna képzelni, hogy egy sima mezei paraszt 1.3-as boxer ekkorát tud lépni
az a verda olyat ment, hogy az 1.6 16V Opel Astrát simán megfogta és nem csak az első 50 méteren
cserébe viszont nem érte meg gyártani, abba is hagyták
belesülyedtek a közönséges kispolgári soros 4-be

1351 köbcentiből majdnem 90 paci, pedig semmi "extra" nem volt benne, központi karbi, 8 szelep
hót gyári állapot és "alul" sem haldoklott

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #8004 Dátum: 2006 Október 04, 20:49:14 »

Az én bogaramnak nincs neve... csak az, hogy bogárka (de azt biztosan tudom róla, hogy Nő  Kiss )


a szíjcsere kb 980 ft Cool
ékszij Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #8003 Dátum: 2006 Október 04, 20:34:16 »

Nekem bogaram van, neve Spenót, egyenlőre jól viselkedik meghúzza magát.
Szíjcsere nem tudom mennyi.

Az én bogaramnak nincs neve... csak az, hogy bogárka (de azt biztosan tudom róla, hogy Nő  Kiss )


a szíjcsere kb 980 ft Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 14010


30-347-1939

« Hozzászólás #8002 Dátum: 2006 Október 04, 20:27:34 »

Megnezem.
A pontos tunet az hogy 70-en kapcsolok 4-edt es alig megy 3mp es kidobja. De ha rajta tartod a kezed egy darabig akkor utanna nem dobja ki Huh
Látod!Nem vitted el a váltót!!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #8001 Dátum: 2006 Október 04, 18:47:14 »

Megnezem.
A pontos tunet az hogy 70-en kapcsolok 4-edt es alig megy 3mp es kidobja. De ha rajta tartod a kezed egy darabig akkor utanna nem dobja ki Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8000 Dátum: 2006 Október 04, 18:44:43 »

Mit nezzek meg eloszor ha mindig kidoja a 4.-et? Undecided


Rudazatot az utastérben, a kar alatt. Fellazult csavar, elcsúszott határoló lapot keress.

Aztán a szerelő fedéelet vedd le a hátsóülés alatt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #7999 Dátum: 2006 Október 04, 18:38:40 »

Mit nezzek meg eloszor ha mindig kidoja a 4.-et? Undecided

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7998 Dátum: 2006 Október 04, 18:38:08 »

Nekem bogaram van, neve Spenót, egyenlőre jól viselkedik meghúzza magát.
Szíjcsere nem tudom mennyi.

Nekem meg tegnap a vacsorám volt spenót. De annak sincs köze a szíjakhoz.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7997 Dátum: 2006 Október 04, 18:24:14 »

Nekem ugyan Golfom van, ahhoz minden drágább, mint a Gófhoz :-) a szíj 8000 szokott lenni (tdi) az excenteres rugós feszítő 7500, a kis feszítő/vezetőgörgő meg 2500 Ft. Ezek jobb cuccok, nem a legolcsóbbak.
Ennyi egy vezérműszíj csere.

Nekem bogaram van, neve Spenót, egyenlőre jól viselkedik meghúzza magát.
Szíjcsere nem tudom mennyi.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7996 Dátum: 2006 Október 04, 18:21:36 »


szíj : 32e


annyiból már nagyon jó autót lehet venni, és még marad is egy kis pénz ;-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7995 Dátum: 2006 Október 04, 18:12:59 »

Na jó, de a Gófomban van egy szíj 3500 ért, + egy görgő 4000,- ért...

Nekem ugyan Golfom van, ahhoz minden drágább, mint a Gófhoz :-) a szíj 8000 szokott lenni (tdi) az excenteres rugós feszítő 7500, a kis feszítő/vezetőgörgő meg 2500 Ft. Ezek jobb cuccok, nem a legolcsóbbak.
Ennyi egy vezérműszíj csere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #7994 Dátum: 2006 Október 04, 17:40:00 »

Vetté Gófot ?
még nem, csak vicc vót
Süni
« Hozzászólás #7993 Dátum: 2006 Október 04, 17:28:05 »

5ezerért ideadsz mindent? Grin
Vetté Gófot ?
Holló
« Hozzászólás #7992 Dátum: 2006 Október 04, 17:22:46 »

Na jó, de a Gófomban van egy szíj 3500 ért, + egy görgő 4000,- ért...
5ezerért ideadsz mindent? Grin
Süni
« Hozzászólás #7991 Dátum: 2006 Október 04, 17:19:02 »

ez nem olyan extrém drága
az Alfámhoz is hasonló árak voltak
Na jó, de a Gófomban van egy szíj 3500 ért, + egy görgő 4000,- ért...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7990 Dátum: 2006 Október 04, 15:54:48 »

van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...

ez nem olyan extrém drága
az Alfámhoz is hasonló árak voltak

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7989 Dátum: 2006 Október 04, 15:54:14 »

Akkor ha jól számolom ez kb 1Ft/km.
Ha hobbiautonak használják akkor kb 20 évente kell cserélni! Smiley

van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #7988 Dátum: 2006 Október 04, 15:52:12 »

És mindez úgy nyolcvanezrenként..... Vagy nem?

van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...
Süni
« Hozzászólás #7987 Dátum: 2006 Október 04, 15:48:19 »

Rossznak nem rossz csak kérdezd meg a Sünit hogy most mennyibe kerülnek alapvető dolgok egy subaru blokkhoz.Értem ezalatt például a szíjakat.....


van 4 vezetőgörgő : 10e/db
szíj : 32e
feszítő : 18e
és vezérlésben van még a vízpumpa is : 18e

Össz : 108e, és ez csak egy vezérléscsere anyagköltsége utángyártottban...
Holló
« Hozzászólás #7986 Dátum: 2006 Október 04, 14:50:19 »


Hagyd már ezt a használhatóbbat, bazeg!  Wink


Ami érv lehet egy autó megvásárlásánál, egy hobbi autó megvásárlásánál sokadrangú. Ezeknél az autóknál nem a racionalitás a döntő érv. Ki venne akkor bogarat???  Evil
már áruljuk is
szeda_1970
« Hozzászólás #7985 Dátum: 2006 Október 04, 14:16:08 »

Rossznak nem rossz csak kérdezd meg a Sünit hogy most mennyibe kerülnek alapvető dolgok egy subaru blokkhoz.Értem ezalatt például a szíjakat.....


Azért nem annyira rossz egy Subaru motor egy buszban:


szeda_1970
« Hozzászólás #7984 Dátum: 2006 Október 04, 14:06:21 »

Tibi olyan állat gép hogy még stunt sem akarta vezetni mert félt hogy nem tudja kordában tartani Tibi évek óta húzódó szabadságvágyát!!
Szóval Tibivel vigyázni mert most az évek alatt több száz lóerőt raktározott el magában  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7983 Dátum: 2006 Október 04, 13:53:59 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry


Akármit is csinálsz vele, ne ide írd, oké?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7982 Dátum: 2006 Október 04, 13:52:29 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry

SW frissités?
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7981 Dátum: 2006 Október 04, 13:50:13 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry
íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííveld meg!
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #7980 Dátum: 2006 Október 04, 13:48:07 »

beszart ma az mp3as penndrive-om... 512MB,  Creative...

a pc sem tudja formázni ,és magát sem tudja kezelni...

most mit tudok ilyenkor csinálni ? megtapossam ?  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7979 Dátum: 2006 Október 04, 13:34:46 »

Azért nem annyira rossz egy Subaru motor egy buszban:



Persze, nem rossz, de itt elvekről van szó! 

Egy zsúptetős, vályogfalas házba sem teszel műanyag thermoplan üvegű ablakokat. Pedig tuti jól szigetelnek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7978 Dátum: 2006 Október 04, 13:32:57 »

Azért nem annyira rossz egy Subaru motor egy buszban:


A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7977 Dátum: 2006 Október 04, 13:30:51 »

A kisebb fojtású dob és a nagyobb összenyitású (hegyes) vezérműtengely nagyon tudja csökkenteni a hengerfej (legkényesebb rész) hőmérsékletét.

Persze ha minden gyári, az úgy okés, lemezek, stb., mert gyári, jól beállított állapotban azért nem melegszenek ezek túl. A túlmelegedésnek mindig oka van.

A kisebb fojtású dob hangját nem szerettem. Gyári tengely, 1.25 himbasor, +1 L olajteknő.  Nem melegszik.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7976 Dátum: 2006 Október 04, 13:27:46 »

Igen ezt tudom, azért is rakott vissza mindent eredetire Pista.
J cső helyett hőcserélő, gyári kipuff, termosztát.


A kisebb fojtású dob és a nagyobb összenyitású (hegyes) vezérműtengely nagyon tudja csökkenteni a hengerfej (legkényesebb rész) hőmérsékletét.

Persze ha minden gyári, az úgy okés, lemezek, stb., mert gyári, jól beállított állapotban azért nem melegszenek ezek túl. A túlmelegedésnek mindig oka van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7975 Dátum: 2006 Október 04, 13:23:34 »

Jó, csak vicceltem :-)
Ezzel nem is lehetne indulni szerintem semelyik kategóriában.


Kategória: széria mutáns.   Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7974 Dátum: 2006 Október 04, 13:23:09 »



A buszok és a typ3-asok nagyon érzékenyek a hűtésre. Amíg gyári midnen, addig nincs baj, de ha pontatlanság stb. van akkor hamar melege lesz.
Bogár jobb ilyen szempontból.
Igen ezt tudom, azért is rakott vissza mindent eredetire Pista.
J cső helyett hőcserélő, gyári kipuff, termosztát.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7973 Dátum: 2006 Október 04, 13:22:49 »

Most próbálom magam elé képzelni...
A Typ 3 fűtése más mint a bogáré illetve a buszé ha jól derneg:)
Akkor ez most olyan mintha a kutyaól kijövő két nyílását ledugóznám az AS motoron?
És a fűtésem pedig álandóan rajta van. Csak nincs ami befújja mert a ventillapátor nem keni kifele.
Jól értem?!




Jól, pontosan ez a helyzet!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #7972 Dátum: 2006 Október 04, 13:21:35 »


Ha a hűtőlevegőt belefújja a hőcserélőbe, akkor a hőcserélő végén lévő klappantyú zárja el a levegő útját, gyakorlatilag egy zsákutca. Viszont a hőcserélni burkolata nem igazán passzol jól, minimális veszteség, szivárgás még a klappantyúnál is lehetséges, ami tényleg nem sok, de ha már akkor már, ugye.
Ezért én a kivezetést ledugóztam és a hőcserélőkbe bele sem fújja a levegőt, ki van nyitva a klappantyú arrafelé szellőzik valamennyit és kész. Fűtés nulla.

A buszok és a typ3-asok nagyon érzékenyek a hűtésre. Amíg gyári midnen, addig nincs baj, de ha pontatlanság stb. van akkor hamar melege lesz.
Bogár jobb ilyen szempontból.
Most próbálom magam elé képzelni...
A Typ 3 fűtése más mint a bogáré illetve a buszé ha jól derneg:)
Akkor ez most olyan mintha a kutyaól kijövő két nyílását ledugóznám az AS motoron?
És a fűtésem pedig álandóan rajta van. Csak nincs ami befújja mert a ventillapátor nem keni kifele.
Jól értem?!

Oldalak: 1 ... 1811 1812 1813 1814 1815 [1816] 1817 1818 1819 1820 1821 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.