www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:46:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1819 1820 1821 1822 1823 [1824] 1825 1826 1827 1828 1829 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14746174 alkalommal)
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7691 Dátum: 2006 Október 02, 11:12:21 »

igen, közben megneztem a Fotokat.
Latom te a sima Bogar szivocsonkot hasznaltad en a 914-esere gondoltam Smiley
az ilyen lenne- foto
tankvarialas erdekes, a fojtoszelepet en megprobalom az eredetit, ugyanis ahoz ott van a gummicsö is azonnal. / persze meg nem tudom helyileg mi hogy fer ki /
na ja.
emiled van ?
 mikor probalod ki ? vagy mar mentel vele?
A 914-es szívócsonk a TYP4-re megy fel,vagy átalakító kell.Télen keztem menni vele.Nem mértem meg mit tud.Óra szerint 147-150-et mentem,de beszívta a turbina a hangszigetelőt és kicsit melege lett a mocinak.A rajzás napján olvadt el a tuninszeleplökörúd cső (teflon) és elfolyt az olaj.1db hengerfej felújítással megúsztam.Azóta alumíniumra  cseréltem.Ez 1.6-os k-fejjel volt.Most 924-es 2l a torlótárcsáját raktam össze a 1.6-os benzinelosztóval.Apudig próbája az evés......Smiley)))

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Süni
« Hozzászólás #7690 Dátum: 2006 Október 02, 11:11:53 »

ez egyszerű???
huhh, tiszteletem a kitartásodért

Váááááááárjá ! Ez még nem volt neki elég ! Most teszi(tette) be a Porsche 944 futóművet-féket......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7689 Dátum: 2006 Október 02, 10:47:25 »

Első lépés a szívócső.Van egy jobbos 1.6-os TYP3-as szívócsövem aminek az alsó részét,ahol a befecsiszelepek vannak legyártattam aluból és a gyári ikerszívócsövet elvágtam a megfelelő helyen és összeheggesztettem.Úgy néz ki ,mint a gyári csak van két lyuk az alján.Konkrétan majdnem 1 évet szoptam emiatt,mire mindent össze tudtam hozni.A középső szívórész magam csináltam.A gyáriról leforrasztottam a karbis részt és egy precizíós 50-es csövet kovácsoltam rá.Ekkor már meg volt a volvó folytószelepház amit a helygazdálkodás miatt vettem be a csapatba.A k-fej légszűrőházát alulról üvegszálas lappal beragasztottam és egy csövet oldalra kivezettem a direktszűrő miatt.(nem volt már megoldás).A tanknál is variáltam mert van benne egy átemelő pumpa ami egy fehér dobozkába tolja a cuccost és onnan folyik tovább a nagy ac-ba.Tankmosás,flexelés, felrobbanás nélkül,Golf1 tankjeladóhely beheggesztés.Kívülről olyan mintha két benzinszintjeladó lenne.Visszafolyóág csövét be kellett húzni,mert gyárilag nincs.A tankos balhét azért csináltam,hogy amikor kevés a benya ne kecskézzen a kanyarba.Pár méter benzincsövet még be kellett szerelni és az elektromos részeket be kellett kötni.A középső gumikönyök golf2 monojetonicé,a többi a k-jetronicé.Ja a blokkon lévő ac-t leszereltem és egy vaslappal lefedtem.Ide jön a melegedésszabályzó.A befecsicsöveket ami a 3,4-es hengerekhez mennek egy egyszerű toldó segítségével megoldottam.Nagyjából ennyi!Tapasztalat még nem sok,nemsokára tesztelés jön.Ha bármiben tudok nagyon szívesen segítek,a lényeg a kitartás és az elszántság. 

ez egyszerű???
huhh, tiszteletem a kitartásodért



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #7688 Dátum: 2006 Október 02, 10:30:02 »

a typ4-es mocin van egy müa. cucc elől, ami a ventillátortól megy balra lefelé.
valószínűleg a hőcserélőhöz. nekem a fűtés nincs bekötve,d de a kérdés az lenne, hogy felrakjam-e, van-e valami jelentősége a hűtés szempontjából?
tehát,  felszereljem?
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7687 Dátum: 2006 Október 02, 10:24:01 »

Ok Kösz
A legszürö megoldasod es a melegedes-szabalyzo megoldasod vilagos, de nem ertem, a szivofejjel miert  varialtal ennyit ?
Egy sima szivocsonkra is berakhattad volna a düsniket, nem ?
A tank megoldast sem ertem, miert kellett a kis edenybe extra visszanyomni  a benzint, miert nem azonnal a Tankba vissza ?
Miert a Volvo fej, a GTI tul nagy lett volna ?
Stb stb Smiley
A szívócsonknál nem mindegy a spriccni beesési szöge.Ha találomra befúrsz lehet hogy nem pont a szeleptányér felé megy a nafta,hanem ráköpi a szívófalra és nem biztois,hogy jó.A volvo fojtószelep átmérője kb:56mm átmérőjű ami ennek a motornak még így tuningolva is bőven elég,nem beszélve arról,hogy sokkal jobban elfér.Olyan mint egy karbi.A tankvariálást meg leírtam.Ha kevés a beny a tankba és racingosan vezetsz,a kanyarban a benya kicsapódik a tank falára és elképzelhető ,hogy ha csak a nagy ac van a verdában,amit alacsonyabbra kell tenni mint a tankot,mert csak tolja a benyát szívni nem szívja.Így ha nem kap naftát a kanyarban,kecskézhet,nem beszélve hogy az ac-t a benzin hűti és üresjáratban beállhat mint a szög.

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7686 Dátum: 2006 Október 02, 09:41:02 »

MESTER !
Le a kalappal  elötted, maximalis a tiszteletem:))

En ugyanis most penteken szereztem be a cuccokat ,/ mar amit sikerült / es majd eccer is nekiallnek a beszerelesnek, atalakitasnak.
Itt a kep, a dolgokrol, hogy hogy lesz mindez beepitve meg nem tiszta Smiley Egy fekvö turbinalapaton spekulalok a hely miatt eppen . . .
Megneznem a geped, hogy vagy helyileg ? ( Hol laksz ? )
Üdv xoyox
Érden lakom,megbeszélhetjük.06702594433

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7685 Dátum: 2006 Október 02, 08:36:55 »

:-))
naná, hogy szidtam én is porke bácsit, meg nordhofot is.
csak az érdekelt volna, hogy pontosan, step-by-step mik a lépések.
Első lépés a szívócső.Van egy jobbos 1.6-os TYP3-as szívócsövem aminek az alsó részét,ahol a befecsiszelepek vannak legyártattam aluból és a gyári ikerszívócsövet elvágtam a megfelelő helyen és összeheggesztettem.Úgy néz ki ,mint a gyári csak van két lyuk az alján.Konkrétan majdnem 1 évet szoptam emiatt,mire mindent össze tudtam hozni.A középső szívórész magam csináltam.A gyáriról leforrasztottam a karbis részt és egy precizíós 50-es csövet kovácsoltam rá.Ekkor már meg volt a volvó folytószelepház amit a helygazdálkodás miatt vettem be a csapatba.A k-fej légszűrőházát alulról üvegszálas lappal beragasztottam és egy csövet oldalra kivezettem a direktszűrő miatt.(nem volt már megoldás).A tanknál is variáltam mert van benne egy átemelő pumpa ami egy fehér dobozkába tolja a cuccost és onnan folyik tovább a nagy ac-ba.Tankmosás,flexelés, felrobbanás nélkül,Golf1 tankjeladóhely beheggesztés.Kívülről olyan mintha két benzinszintjeladó lenne.Visszafolyóág csövét be kellett húzni,mert gyárilag nincs.A tankos balhét azért csináltam,hogy amikor kevés a benya ne kecskézzen a kanyarba.Pár méter benzincsövet még be kellett szerelni és az elektromos részeket be kellett kötni.A középső gumikönyök golf2 monojetonicé,a többi a k-jetronicé.Ja a blokkon lévő ac-t leszereltem és egy vaslappal lefedtem.Ide jön a melegedésszabályzó.A befecsicsöveket ami a 3,4-es hengerekhez mennek egy egyszerű toldó segítségével megoldottam.Nagyjából ennyi!Tapasztalat még nem sok,nemsokára tesztelés jön.Ha bármiben tudok nagyon szívesen segítek,a lényeg a kitartás és az elszántság. 

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7684 Dátum: 2006 Október 02, 08:01:05 »

Kedves Pityubácsi!
Ez csak a mellékzöngéje a dolgoknak! Aki még nem szídta a technikát az hazudik,vagy nem ő szereli a bogarát.(Szídja helyette a szerelő)
Mire vagy kíváncsi.Hogy milyen "egyszerű" átpakolni a k-jetronicot a boxerra.CSAK szívócsöveket kell legyártani és csavarozni,műanyagozni,agyalni,hajat hullajtani,de mindennek előtt leülni és átgondolni az egészet,mert szerintem egyszerűbb,mint a faék.
A helyhiány miatt meg Ferdinánd bácsi anyukáját szídtuk.                                                                                                                                                                                                                                                                             A csávó

:-))
naná, hogy szidtam én is porke bácsit, meg nordhofot is.
csak az érdekelt volna, hogy pontosan, step-by-step mik a lépések.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7683 Dátum: 2006 Október 02, 07:56:38 »

jaaa, ennyiből áll egy befecsit belapátolni a bogárba? :-)))
Kedves Pityubácsi!
Ez csak a mellékzöngéje a dolgoknak! Aki még nem szídta a technikát az hazudik,vagy nem ő szereli a bogarát.(Szídja helyette a szerelő)
Mire vagy kíváncsi.Hogy milyen "egyszerű" átpakolni a k-jetronicot a boxerra.CSAK szívócsöveket kell legyártani és csavarozni,műanyagozni,agyalni,hajat hullajtani,de mindennek előtt leülni és átgondolni az egészet,mert szerintem egyszerűbb,mint a faék.
A helyhiány miatt meg Ferdinánd bácsi anyukáját szídtuk.                                                                                                                                                                                                                                                                             A csávó

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Süni
« Hozzászólás #7682 Dátum: 2006 Október 02, 07:47:44 »

jaaa, ennyiből áll egy befecsit belapátolni a bogárba? :-)))
Az má rég bent van neki ! Képek :

http://kep.tar.hu/suni25/50127361#2
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7681 Dátum: 2006 Október 02, 07:17:22 »

Mire vagy kíváncsi ? Ferdinand Porsche Úr anyukájának emlegetésére, vagy a vitát arról, hogy a törött tégla megtartja -e a gépet ??  Grin

jaaa, ennyiből áll egy befecsit belapátolni a bogárba? :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7680 Dátum: 2006 Október 02, 05:33:24 »

Elite körökben... :-)

Jó körökben mozogsz...
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7679 Dátum: 2006 Október 01, 23:33:53 »

Szeki apjának volt valami fasza, svájci cink festéke(nem spray),amit ellízingeltünk Cheesy
nevét nem tudom,nekik is hozták csak úgy,állítólag a lámpaoszlopokat nyomatják ezzel..
Jó körökben mozogsz...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #7678 Dátum: 2006 Október 01, 23:15:51 »

erről valami beszámolót verjél ki a csávóból lécci :-)))
Mire vagy kíváncsi ? Ferdinand Porsche Úr anyukájának emlegetésére, vagy a vitát arról, hogy a törött tégla megtartja -e a gépet ??  Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7677 Dátum: 2006 Október 01, 21:45:55 »

milyen alapozót használtatok az alváznál?

Szeki apjának volt valami fasza, svájci cink festéke(nem spray),amit ellízingeltünk Cheesy
nevét nem tudom,nekik is hozták csak úgy,állítólag a lámpaoszlopokat nyomatják ezzel..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7676 Dátum: 2006 Október 01, 21:38:26 »

ez festve lesz Tongue Wink
milyen alapozót használtatok az alváznál?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #7675 Dátum: 2006 Október 01, 21:14:16 »

Közben pár házzal arrébb SzeDa, és Bugmaster pakolták be az 1.6 K-Jetet master bogijába...

erről valami beszámolót verjél ki a csávóból lécci :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7674 Dátum: 2006 Október 01, 20:20:39 »

úgy indult, de aztán elkattantam...  Grin
azok az oldalak még csak készülnek, ahogy haladunk az autóval...

Baráti alapon elkattanhatnál az enyémmel is...
Nekem a nagyfelújítás anno nem volt ilyen (igaz, 1999-2000 telén, na, akkor megfogadtam, télen autót soha...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7673 Dátum: 2006 Október 01, 20:17:33 »

Jó estét!
Megosztom veletek mert ilyen is van.
Dr Gonzó komám buszából folyton folyvást folyt az olaj.
Sorozatos szimmering csere, összehúzás, lendkerék kiegyensúlyozás, és még mindig folyik az olaj. Azán kizárásos alapon rájöttünk hogy nem onnan folyik az olaj, hanem a vezérműtengely végét lezáró vakdugónál. Nem zárt rendesen és szivárgott a blokk és közte.
Végülis  úgy sikerült megcsinálni hogy sterilre le lett tisztítva és be lett kenve, kétkomponensű ragasztóval /halenyv szagú/.  Járattuk 20 percig a földön most nem folyik.
Az érdekelne hogyha netán nem birná ez a tömítő, akkor milyen más lehetőség lenne még?


naugyemegmondtam, hogy kint kell elindítani és akkor kiderül a turpisság
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #7672 Dátum: 2006 Október 01, 20:15:04 »

Jó estét!
Megosztom veletek mert ilyen is van.
Dr Gonzó komám buszából folyton folyvást folyt az olaj.
Sorozatos szimmering csere, összehúzás, lendkerék kiegyensúlyozás, és még mindig folyik az olaj. Azán kizárásos alapon rájöttünk hogy nem onnan folyik az olaj, hanem a vezérműtengely végét lezáró vakdugónál. Nem zárt rendesen és szivárgott a blokk és közte.
Végülis  úgy sikerült megcsinálni hogy sterilre le lett tisztítva és be lett kenve, kétkomponensű ragasztóval /halenyv szagú/.  Járattuk 20 percig a földön most nem folyik.
Az érdekelne hogyha netán nem birná ez a tömítő, akkor milyen más lehetőség lenne még?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7671 Dátum: 2006 Október 01, 19:48:26 »

SiD!

Ha ez nálad "egy kis tél előtti gatyábarázás", mit takar egy felújítás? Grin
A restaurálást már számra sem merem venni...

A fotók 5. oldalától végig 404-es hibát jelez a rendszer.  Kár, mert érdekelt volna a többi fotó is!!
úgy indult, de aztán elkattantam...  Grin
azok az oldalak még csak készülnek, ahogy haladunk az autóval...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7670 Dátum: 2006 Október 01, 19:34:29 »

Oks, akkor majd hozod, amikor tudod.


Nálam van, de holnap nem biztos, hogy el tudom vinni.

Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7669 Dátum: 2006 Október 01, 19:33:37 »

nem festés  a keritést festik!!
FÉNYEZÉST!! Evil Evil

ez festve lesz Tongue Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7668 Dátum: 2006 Október 01, 19:32:27 »

Nem spórolsz, öcsém.  Cheesy
Szurkolok.

köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7667 Dátum: 2006 Október 01, 19:32:18 »

Akkor jó.
A karbikhoz kellene még két kis rugó, az Nálad van, vagy vegyek valahol?



Nálam van, de holnap nem biztos, hogy el tudom vinni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7666 Dátum: 2006 Október 01, 19:32:01 »

Milyen kiegészítőkkel?
Vagy meglepetés???

kiegészítő?
mire gondolsz?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7665 Dátum: 2006 Október 01, 19:29:52 »

és tényleg!  Grin  

Itt a ventillátor kerék a főtengely hátsó végén van, ékpályával és anyával rögzítve. Az ékszij csupán a dinamót hajtja.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7664 Dátum: 2006 Október 01, 19:29:37 »

Akkor jó.
A karbikhoz kellene még két kis rugó, az Nálad van, vagy vegyek valahol?

Fel lehet tenni utólag (typ3-ra) és olyan, mint a bogáré, azt hiszem.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7663 Dátum: 2006 Október 01, 19:28:22 »

Akkor holnap pillantsunk rá, ha van időd...
Ugyan olyan, mint a Bogáré? Utólag fel lehet tenni?


Fel lehet tenni utólag (typ3-ra) és olyan, mint a bogáré, azt hiszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7662 Dátum: 2006 Október 01, 19:27:38 »

mert?  Huh


Itt a ventillátor kerék a főtengely hátsó végén van, ékpályával és anyával rögzítve. Az ékszij csupán a dinamót hajtja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7661 Dátum: 2006 Október 01, 19:27:24 »

Akkor holnap pillantsunk rá, ha van időd...
Ugyan olyan, mint a Bogáré? Utólag fel lehet tenni?

Nálam nincs, de ott a cégednél láttam a nagy dobozban régebben.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7660 Dátum: 2006 Október 01, 19:26:28 »

Annak nálam kellene lennie?


Nálam nincs, de ott a cégednél láttam a nagy dobozban régebben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7659 Dátum: 2006 Október 01, 19:26:19 »

mert?  Huh

A bogáron, de nem a typ3-ason...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7658 Dátum: 2006 Október 01, 19:25:25 »

A melegedést meg az ékszíj méretének a változtatásával lehetne kiküszöbölni.


A bogáron, de nem a typ3-ason...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7657 Dátum: 2006 Október 01, 19:24:30 »

A melegedést meg az ékszíj méretének a változtatásával lehetne kiküszöbölni.


Elég fura lenne ha betennék egy 0.77-es negyediket... nagyot ejtene.
Gondoltam rá én is, mert nem kellene újra hézagolni a difit, attól kicsit félek.

Most nézem, 3500-nál 132 km/h menne. A harmadikat meg üvegre kellene huzatni, különben lezuhanna a fordulat, még egy nagy motor sem bírná.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7656 Dátum: 2006 Október 01, 19:24:06 »

Annak nálam kellene lennie?


Kell a hátsó motortakaró, ami a kuplungharangra ül fel, mert a gázbowden arra támaszkodik be.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7655 Dátum: 2006 Október 01, 19:23:09 »

Kurva életbe. Rossz helyre (magasabbra) tettük a Typ3 rendszámtábla világítását. Bö. De így egyedi. :-)
Gázbovden, ékszíj, és repülünk. Komplett a gép.
Köszi Bigbugnak és szedának a segítséget!


Kell a hátsó motortakaró, ami a kuplungharangra ül fel, mert a gázbowden arra támaszkodik be.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7654 Dátum: 2006 Október 01, 19:17:40 »

Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.




Elég fura lenne ha betennék egy 0.77-es negyediket... nagyot ejtene.
Gondoltam rá én is, mert nem kellene újra hézagolni a difit, attól kicsit félek.

Most nézem, 3500-nál 132 km/h menne. A harmadikat meg üvegre kellene huzatni, különben lezuhanna a fordulat, még egy nagy motor sem bírná.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 01, 19:20:23 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7653 Dátum: 2006 Október 01, 19:16:46 »

Kurva életbe. Rossz helyre (magasabbra) tettük a Typ3 rendszámtábla világítását. Bö. De így egyedi. :-)
Gázbovden, ékszíj, és repülünk. Komplett a gép.
Köszi Bigbugnak és szedának a segítséget!
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7652 Dátum: 2006 Október 01, 19:15:33 »

egy overdrive lenne a megoldás!   Grin

Persze, nem célom egy drag váltó építése. Nekem az kell, hogy 130-140-et tudjak utazni tartósan. Ha olyan 3500 körül lenne 130-on az tuti.


Vigyázni kell a nagyon hosszú váltóval, mert mondjuk mész fel egy emelkedőre, a motor nagy lökettérfogatú (1915), nyomatékos és szépen krúzolsz fel 70-nel és a hengerfejed meg melegszik, mint a villanyrezsó. Észre sem veszed, csak amikor kihullik a szelepülék...

A typ3-as amúgy is érzékeny a melegedésre. Most is a karbik tök meleg levegőt szivnak, ami nem jó. Erre majd kitalálok valamit. Valami menetszél odavezetést.

Bármit beleváltoztatsz a gyári jól kitalált elrendezésbe mindig jön valami ami nem kívánatos jarulék. Vagy nem lesz belőle baj, vagy bizonyos szituációkban valami beb*szik.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1819 1820 1821 1822 1823 [1824] 1825 1826 1827 1828 1829 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.