www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:08:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1816 1817 1818 1819 1820 [1821] 1822 1823 1824 1825 1826 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13188171 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #7795 Dátum: 2006 Október 02, 20:59:37 »

...Igazából már azon is csodálkoztam, hogy kihozta néhány találkozóra, mert amikor beszélgettem vele, mindig azt taglalta, hogy itthon nincs értelme találkozóra járni, mert számára nincs semmi látnivaló meg hasonlók.

Még szerencse, hogy azért páran elmennek talira :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7794 Dátum: 2006 Október 02, 20:58:31 »


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.


nem is igaz, nekem nem szívesen mutatnád meg ;-))))))))))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7793 Dátum: 2006 Október 02, 20:56:35 »

Motortér milyen, csőfonat tekereg? Mert szépen is meg lehet csinálni...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=246616
Basszus, ez nagyon szépen meg van építve!
A piros autónál arra emlékszem, hogy a motor mögötti tűzfal a hátsó ablak alatti területen ki volt vágva és belógótt valami cucc a hátsó ülés mögötti pakolótérbe.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7792 Dátum: 2006 Október 02, 20:56:21 »

Igen, elég fura srác a tulaj. Itt lakott régebben az utcánk végében és hallottam párszor, amikor kihozta próbaútra a bogit. Eszetlen hangja volt, libabőrös lettem tőle.  Grin
Igazából már azon is csodálkoztam, hogy kihozta néhány találkozóra, mert amikor beszélgettem vele, mindig azt taglalta, hogy itthon nincs értelme találkozóra járni, mert számára nincs semmi látnivaló meg hasonlók.


Különbözőek vagyunk mi emberek. Én tök szivesen mutatnám meg mindenkinek, ha egy ilyet építenék.

Majd meg is fogom.  Wink

Egyébként én is hiányolom a technikai trükköket itthon, amit Aircult esztétikára locsol azt én a motorra költeném. És akkor az ütne.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7791 Dátum: 2006 Október 02, 20:52:17 »

German-style 17" felnik... Szerintem nem néz ki rosszul.

Motortér milyen, csőfonat tekereg? Mert szépen is meg lehet csinálni...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=246616

bemegy a hátsó ülés mögé is picit a cucc
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7790 Dátum: 2006 Október 02, 20:51:03 »

A kübelben az air-ride izgalmasabb, mint a motor. Mindazok ellenére, hogy mondjuk az ország (egyik) legerősebb motorja.
én is megnéznék egy kk-s turbos motort Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7789 Dátum: 2006 Október 02, 20:50:35 »

A turbós autó. Csak úgy, mert nekem tetszett.
<beszúrt kép törölve>

German-style 17" felnik... Szerintem nem néz ki rosszul.

Motortér milyen, csőfonat tekereg? Mert szépen is meg lehet csinálni...
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=246616

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7788 Dátum: 2006 Október 02, 20:49:47 »

Azt meg végképp nem értem, hogy ha valaki megépít egy ilyen turbo gépet, akkor miért nem mer róla beszélni? Ha elmondás alapján valaki utána csinálja akkor elmondás nélkül is meg tudná csinálni, ez az én véleményem.
Igen, elég fura srác a tulaj. Itt lakott régebben az utcánk végében és hallottam párszor, amikor kihozta próbaútra a bogit. Eszetlen hangja volt, libabőrös lettem tőle.  Grin
Igazából már azon is csodálkoztam, hogy kihozta néhány találkozóra, mert amikor beszélgettem vele, mindig azt taglalta, hogy itthon nincs értelme találkozóra járni, mert számára nincs semmi látnivaló meg hasonlók.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7787 Dátum: 2006 Október 02, 20:47:30 »

Beszélgess a szekivel. Ő épített izgalmasat.


A kübelben az air-ride izgalmasabb, mint a motor. Mindazok ellenére, hogy mondjuk az ország (egyik) legerősebb motorja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #7786 Dátum: 2006 Október 02, 20:47:22 »

Ha valaki hajlandó megcsináni, akkor én segítkezek a buszom turbosításában...
Smiley

Még a WBX idejlben akartam turbósítnai és össze is akadtam egy hozzáértő sráccal. Ő osztott szorzott meg egy csomó olyan dolgot mesélt amiből egy árva hangyafingnyit sem értettem és közölte, hogy arra a motorra nem való turbó, inkább egy kompresszor.
Ha meg véletlenül mégis turbósítani akarok, akkor ilyen lapátszök meg olyan áttétel és nehogy vegyek a piacot ellepő KKK turbókból, mert azok kurvára nem jók nekem.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7785 Dátum: 2006 Október 02, 20:43:49 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.

Szerintem egy sima, normális stroker typ1 motor sincs ebben az országban. Mondjuk egy 90.5 X 86-os...

Azt meg végképp nem értem, hogy ha valaki megépít egy ilyen turbo gépet, akkor miért nem mer róla beszélni? Ha elmondás alapján valaki utána csinálja akkor elmondás nélkül is meg tudná csinálni, ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7784 Dátum: 2006 Október 02, 20:38:36 »

A turbós autó. Csak úgy, mert nekem tetszett.


1963 VW1200 DeLuxe
Süni
« Hozzászólás #7783 Dátum: 2006 Október 02, 20:29:20 »

Amit a szeda talált valami vashulladék lerakóban? :-)

Nem-nem ! egy hibátlan Subaru 1.8 XT Turbo-ból....
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7782 Dátum: 2006 Október 02, 20:27:17 »

Amit a szeda talált valami vashulladék lerakóban? :-)

Asszem nem árulok el nagy titkot avval, hogy a melóhelyen Bugmaster széke mögött ott figyel egy dupla csiga formájú fém izé....
Süni
« Hozzászólás #7781 Dátum: 2006 Október 02, 20:26:07 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.
Asszem nem árulok el nagy titkot avval, hogy a melóhelyen Bugmaster széke mögött ott figyel egy dupla csiga formájú fém izé....
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #7780 Dátum: 2006 Október 02, 20:23:59 »

Beszélgess a szekivel. Ő épített izgalmasat.

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.
Süni
« Hozzászólás #7779 Dátum: 2006 Október 02, 20:22:27 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.
Grin Grin Cool
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7778 Dátum: 2006 Október 02, 20:21:31 »

valaki építhetne valami izgalmasat, pl. turbós vagy kompresszoros motort.
a piros, turbo 1302-es tulaja óta nem csinált senki ilyet, ráadásul ő sem volt túl bőbeszédű a részleteket illetően.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7777 Dátum: 2006 Október 02, 20:16:39 »

Én azt gondolom, hogy a szívóoldalra kötött kartercső nem azért van odakötve, hogy bármi szívóhatást kifejtsen, sőt, sok esetben a szellőző egy bizonyos karter túlnyomásra van beállítva egy rugóval (pl. typ3 motor)

Akkor szivároghat, ha túl nagy a túlnyomás, pl. nincs semmilyen karter-gáz elvezető vagy be van dugulva.
1,9et épitesz te is!!??

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7776 Dátum: 2006 Október 02, 20:14:22 »

szivároghat egy motorból az olaj csak azért, mert a kartergáz nincs elszippantva a légszűrőbe kötött cső segítségével? a helyi szerelőbácsi éppen ezt ecsetelte egy ügyfélnek, amikor ott voltam, a frissen generálozott motorja kapcsán. (a srácnak olyan légszűrője volt, amiben nem volt ilyen csőcsatlakozás és az említett szerelőbácsi azt mondta, hogy így nem tud kezeskedni róla, hogy nem fog csöpögni a motor)
én ezt csacsiságnak érzem. más mit gondol erről?


Én azt gondolom, hogy a szívóoldalra kötött kartercső nem azért van odakötve, hogy bármi szívóhatást kifejtsen, sőt, sok esetben a szellőző egy bizonyos karter túlnyomásra van beállítva egy rugóval (pl. typ3 motor)

Akkor szivároghat, ha túl nagy a túlnyomás, pl. nincs semmilyen karter-gáz elvezető vagy be van dugulva.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7775 Dátum: 2006 Október 02, 20:09:03 »

WEBER RULEZ!!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7774 Dátum: 2006 Október 02, 20:08:45 »

Még megvárnám vw1966 és Balage tapasztalatait, van egy érzésem, h. ők még belefuthattak ebbe...

nekem bogárboltos leolvad...most nincs fenn semmi...rozsdamentes lap lesz és alá valami...vagy nemtom
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7773 Dátum: 2006 Október 02, 20:04:50 »

Állomás utca nem volt occó.
mi pénz?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7772 Dátum: 2006 Október 02, 19:52:48 »

szivároghat egy motorból az olaj csak azért, mert a kartergáz nincs elszippantva a légszűrőbe kötött cső segítségével? a helyi szerelőbácsi éppen ezt ecsetelte egy ügyfélnek, amikor ott voltam, a frissen generálozott motorja kapcsán. (a srácnak olyan légszűrője volt, amiben nem volt ilyen csőcsatlakozás és az említett szerelőbácsi azt mondta, hogy így nem tud kezeskedni róla, hogy nem fog csöpögni a motor)
én ezt csacsiságnak érzem. más mit gondol erről?

Nem csacsiság, ha a motort ledugaszolják. Annak idején a Junak motorok híresek voltak arról, hogy csupa olaj lett a vezetó nadrágja. A problémát egy utólag beépített karter szuszogó prímán orvosolta...

Bácsi Győző
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7771 Dátum: 2006 Október 02, 18:41:37 »

jó lenne, ha megváltoztatnád az avatarodat, mert keverlek  Grin
majd csinálok egy animgif-et, amin a 63-as és az 1302 váltakozik  Wink

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #7770 Dátum: 2006 Október 02, 18:13:37 »

jó lenne, ha megváltoztatnád az avatarodat, mert keverlek  Grin
Ma már ne igyál.  Evil
Holló
« Hozzászólás #7769 Dátum: 2006 Október 02, 18:12:02 »

szivároghat egy motorból az olaj csak azért, mert a kartergáz nincs elszippantva a légszűrőbe kötött cső segítségével? a helyi szerelőbácsi éppen ezt ecsetelte egy ügyfélnek, amikor ott voltam, a frissen generálozott motorja kapcsán. (a srácnak olyan légszűrője volt, amiben nem volt ilyen csőcsatlakozás és az említett szerelőbácsi azt mondta, hogy így nem tud kezeskedni róla, hogy nem fog csöpögni a motor)
én ezt csacsiságnak érzem. más mit gondol erről?

jó lenne, ha megváltoztatnád az avatarodat, mert keverlek  Grin
1303LS
« Hozzászólás #7768 Dátum: 2006 Október 02, 17:57:24 »


én ezt csacsiságnak érzem. más mit gondol erről?

Csacsiság is.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7767 Dátum: 2006 Október 02, 17:37:12 »

szivároghat egy motorból az olaj csak azért, mert a kartergáz nincs elszippantva a légszűrőbe kötött cső segítségével? a helyi szerelőbácsi éppen ezt ecsetelte egy ügyfélnek, amikor ott voltam, a frissen generálozott motorja kapcsán. (a srácnak olyan légszűrője volt, amiben nem volt ilyen csőcsatlakozás és az említett szerelőbácsi azt mondta, hogy így nem tud kezeskedni róla, hogy nem fog csöpögni a motor)
én ezt csacsiságnak érzem. más mit gondol erről?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7766 Dátum: 2006 Október 02, 17:34:04 »

Kakiszin :-)

nem is..
pisi-kaki,van benne aranysárga is Cheesy Wink


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Holló
« Hozzászólás #7765 Dátum: 2006 Október 02, 17:30:15 »

Holló! Meg tudod adni a telefonszámodat, hogy megbeszélhessük?
20.222.6906
Nem elérhető manofalvi
Hozzászólások: 46


« Hozzászólás #7764 Dátum: 2006 Október 02, 17:22:45 »

szerintem jó
maresz: hívj fel, ha érdekes a dolog
Holló! Meg tudod adni a telefonszámodat, hogy megbeszélhessük?
Nem elérhető bugmaster
Hozzászólások: 459


« Hozzászólás #7763 Dátum: 2006 Október 02, 16:15:43 »

bugmaster!
olyan dudagombot keresek mint a tied honnan van? tudsz szerezni?
Állomás utca nem volt occó.

Vw 1300
Audi 80 Avant 1.9TDI Rs2 style
Vw Polo 6n colour concept 1.9TDI faltdach
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7762 Dátum: 2006 Október 02, 16:15:04 »

Ahogy más munkájukat nézetm (DCOE fedelek, Ladára) biztos szép lesz.

Az előbb beszéltem Szekyvel. Beszéltünk az eladó motorjáról, nekem kellene a longblock, nem kell valakinek a többi, számomra nem kellő kacat? Turbinaház, generátor, karbik (40-es dellorto). Nem akarsz szép krómmotort? Jól mutatna! Gene Berg has it all....  Wink

nekem nem jó a turbinaház,ezért fényezőnél van,a generátor is a polírozónál,injektor Moartonvásáron..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7761 Dátum: 2006 Október 02, 16:08:52 »

Na a mai nap én is voltam Martonvásáron,hogy az injektoromat egy kicsit polírozzák fel..
Pénteken megyek érte,remélem szép lesz Wink

Ahogy más munkájukat nézetm (DCOE fedelek, Ladára) biztos szép lesz.

Az előbb beszéltem Szekyvel. Beszéltünk az eladó motorjáról, nekem kellene a longblock, nem kell valakinek a többi, számomra nem kellő kacat? Turbinaház, generátor, karbik (40-es dellorto). Nem akarsz szép krómmotort? Jól mutatna! Gene Berg has it all....  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #7760 Dátum: 2006 Október 02, 16:01:24 »

építőiparban használatos szigetelőlapból is lehet csinálni. nekünk a 66-osban ilyen van. nem olvadt el és nem szívta be a turbina.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7759 Dátum: 2006 Október 02, 15:41:43 »

Na a mai nap én is voltam Martonvásáron,hogy az injektoromat egy kicsit polírozzák fel..
Pénteken megyek érte,remélem szép lesz Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #7758 Dátum: 2006 Október 02, 15:40:12 »

Én biztos nem, nekem a gyári van fent!  Wink


Mármint amit még Hanzi rakott bele? Mázlista! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7757 Dátum: 2006 Október 02, 15:36:18 »

Én biztos nem, nekem a gyári van fent!  Wink

Még megvárnám vw1966 és Balage tapasztalatait, van egy érzésem, h. ők még belefuthattak ebbe...

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #7756 Dátum: 2006 Október 02, 15:35:25 »

akkor gallery-search: és a Search for Submitter-hez írd be, hogy: vintagemx0

Az eredeti tényleg megy.
Köszi.
Oldalak: 1 ... 1816 1817 1818 1819 1820 [1821] 1822 1823 1824 1825 1826 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.