www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:46:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1820 1821 1822 1823 1824 [1825] 1826 1827 1828 1829 1830 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14746174 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #7651 Dátum: 2006 Október 01, 19:14:41 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés Wink

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
nem festés  a keritést festik!!
FÉNYEZÉST!! Evil Evil

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7650 Dátum: 2006 Október 01, 19:12:07 »

Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.



Persze, nem célom egy drag váltó építése. Nekem az kell, hogy 130-140-et tudjak utazni tartósan. Ha olyan 3500 körül lenne 130-on az tuti.


Vigyázni kell a nagyon hosszú váltóval, mert mondjuk mész fel egy emelkedőre, a motor nagy lökettérfogatú (1915), nyomatékos és szépen krúzolsz fel 70-nel és a hengerfejed meg melegszik, mint a villanyrezsó. Észre sem veszed, csak amikor kihullik a szelepülék...

A typ3-as amúgy is érzékeny a melegedésre. Most is a karbik tök meleg levegőt szivnak, ami nem jó. Erre majd kitalálok valamit. Valami menetszél odavezetést.

Bármit beleváltoztatsz a gyári jól kitalált elrendezésbe mindig jön valami ami nem kívánatos jarulék. Vagy nem lesz belőle baj, vagy bizonyos szituációkban valami beb*szik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7649 Dátum: 2006 Október 01, 19:02:01 »

Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.



Volt az ebay-en egy 3.44-es végáttétel, de majdnem 400 euro lett!  Shocked Shocked Shocked Shocked

Mondjuk az jó lett volna egy nyomatékos motorhoz, talán nem főtt volna meg 60-70-nel utazva sem (ilyenkor nagyon kicsi a légszállítás), úgyhogy most 3.88-asra vadászok és a typ3 DC váltó hosszú negyedikével ez egy jó páros lesz egy kicsit nagyobb motorhoz. Bár már szinte ez is elbírná, elég nyomatékos, pláne ahhoz képest, hogy csak 1600-os.

Én fogom megcsinálni, átépíteni a télen.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #7648 Dátum: 2006 Október 01, 18:58:10 »

gyári porsche gyöngyház Wink
Nem spórolsz, öcsém.  Cheesy
Szurkolok.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7647 Dátum: 2006 Október 01, 18:57:38 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés Wink

Milyen kiegészítőkkel?
Vagy meglepetés???

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
« Hozzászólás #7646 Dátum: 2006 Október 01, 18:57:01 »

Komoly a szín Shocked Shocked
Jaja ! Nekem is teccen !
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7645 Dátum: 2006 Október 01, 18:56:03 »

Komoly a szín Shocked Shocked
gyári porsche gyöngyház Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető PBéci
Hozzászólások: 2350


Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk

« Hozzászólás #7644 Dátum: 2006 Október 01, 18:55:03 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...

Komoly a szín Shocked Shocked

Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7643 Dátum: 2006 Október 01, 18:45:30 »

és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés Wink



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7642 Dátum: 2006 Október 01, 18:43:25 »

és lealapozva..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #7641 Dátum: 2006 Október 01, 18:41:00 »

7végi szmb.
alváz drótkorongozás,alapozás,motor kiszedés,burkolatok leszedése..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7640 Dátum: 2006 Október 01, 18:32:58 »

inkább a váltó projektedről beszélj kicsit!



Volt az ebay-en egy 3.44-es végáttétel, de majdnem 400 euro lett!  Shocked Shocked Shocked Shocked

Mondjuk az jó lett volna egy nyomatékos motorhoz, talán nem főtt volna meg 60-70-nel utazva sem (ilyenkor nagyon kicsi a légszállítás), úgyhogy most 3.88-asra vadászok és a typ3 DC váltó hosszú negyedikével ez egy jó páros lesz egy kicsit nagyobb motorhoz. Bár már szinte ez is elbírná, elég nyomatékos, pláne ahhoz képest, hogy csak 1600-os.

Én fogom megcsinálni, átépíteni a télen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #7639 Dátum: 2006 Október 01, 18:29:51 »


Süni, ezeket tedd már át valahová, mondjuk a Szóljatok ide-be, oké? Köszi.
Bocsi ! Oda akartam, nem tom mér ide lett... Embarrassed
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7638 Dátum: 2006 Október 01, 18:29:34 »

inkább a váltó projektedről beszélj kicsit!

A forgósabb motorra sincs pénzem, így aztán nem gondolkodtam ezen. Nem akarok tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaróm ér, egy 1915-öst meg tudnék építeni nyomatékosra, olyan 85-90 lovasra, talán meg is lesz.

Nagyobb löketű motor azért nem olcsó, azok a főtengelyek 8 stiftesek, tehát kell egy új lendkerék is, kellenek hajtórudak és természetesen henger/dugó a nagyobb lökethosszhoz. Aztán a motortömböt ki kell reszelni, hogy elférjen, de akkor meg más abból is kéne egy alumínium vagy egy CB Supercase.

Ehhez képest más semmi, hogy a lemezeket is módosítani kell, karbi rudazatot, stb.

Én nem szeretem a félmegoldásokat, ha egyszer csinálok egy stroker-t, akkor az tuti lesz. De az sok pénz.
Viszont olyat nem akarok, hogy belerakok egy jó főtengelyt egy olyan-amilyen blokkba, valamit melléácsolok, aztán mindig lesz valami baj, ha más nem hát olajfolyás.


Egyelőre a nagyobb hengerek felé tendálok, gyári 69-es főtengellyel és a CB 044-es hengerfejekkel. Abból egy jó kombó kijön, szépen összeillő alkatrészekkel, a 40-es webereim tudják is etetni a nyomatékos motort 90 lóig.


De nem szeretek erről beszélni, mert ez csak álmodozás. Majd ha lesz valami.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7637 Dátum: 2006 Október 01, 18:26:33 »



Süni, ezeket tedd már át valahová, mondjuk a Szóljatok ide-be, oké? Köszi.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7636 Dátum: 2006 Október 01, 18:25:31 »

Nagyobb löketben nem gondolkodtál még?
A forgósabb motor plusszköltségeit beletenni egy főtengelybe és egy faxa nyomatékos motort csinálni.
Ja és tán a szívás is fele annyi lenne vele.

A forgósabb motorra sincs pénzem, így aztán nem gondolkodtam ezen. Nem akarok tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaróm ér, egy 1915-öst meg tudnék építeni nyomatékosra, olyan 85-90 lovasra, talán meg is lesz.

Nagyobb löketű motor azért nem olcsó, azok a főtengelyek 8 stiftesek, tehát kell egy új lendkerék is, kellenek hajtórudak és természetesen henger/dugó a nagyobb lökethosszhoz. Aztán a motortömböt ki kell reszelni, hogy elférjen, de akkor meg más abból is kéne egy alumínium vagy egy CB Supercase.

Ehhez képest más semmi, hogy a lemezeket is módosítani kell, karbi rudazatot, stb.

Én nem szeretem a félmegoldásokat, ha egyszer csinálok egy stroker-t, akkor az tuti lesz. De az sok pénz.
Viszont olyat nem akarok, hogy belerakok egy jó főtengelyt egy olyan-amilyen blokkba, valamit melléácsolok, aztán mindig lesz valami baj, ha más nem hát olajfolyás.


Egyelőre a nagyobb hengerek felé tendálok, gyári 69-es főtengellyel és a CB 044-es hengerfejekkel. Abból egy jó kombó kijön, szépen összeillő alkatrészekkel, a 40-es webereim tudják is etetni a nyomatékos motort 90 lóig.


De nem szeretek erről beszélni, mert ez csak álmodozás. Majd ha lesz valami.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7635 Dátum: 2006 Október 01, 18:13:55 »

Megoszlanak a vélemények. Az 1835-ös a legrosszabb és a 1776-os a legjobb a 69-es löketűek között. Mármint falvastagság szempontjából.

Ha 94 mm-est használnék, akkor a 40-es karbijaimmal csak valami nyomatékos utcai autóra pályázhatnék, alacsony kompresszióval, nem hegyes tengellyel és akkor a hengerfej és a hengerek hőterhelése normál maradna. De akkor hosszú váltó kell.

Ha 1776-ost építek akkor meg valami forgósabbat...de a fordulat nagy pénz, más alkatrészek kellenek stb. Minimum egy másik, komolyabb főtengely és hajtókarok.


Naponta ezen agyalok, jól meg kell gondolni, mert pl. egy épített hosszúváltó 3.88 + hosszú negyedik egy forgós 1776-oshoz teljesen hülyeség, de a rövid váltó meg egy nyomatékos 1914-eshez nem passzol. A leendő 40/35-ös hengerfejeim sem támogatják az 1776-os forgós motort... Az egész koncepciót át kell gondolni.
Egyelőre a pénz nélküli gondolkodás megy.
Nagyobb löketben nem gondolkodtál még?
A forgósabb motor plusszköltségeit beletenni egy főtengelybe és egy faxa nyomatékos motort csinálni.
Ja és tán a szívás is fele annyi lenne vele.
1303LS
« Hozzászólás #7634 Dátum: 2006 Október 01, 18:11:37 »

Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba? Grin

Én úgy tudom hogy csak némi gányolással, úgy mint a bogárba.
Lemezcsavarokkal és úgy vissza a keret.
Én is nézegettem de egyenlőre jobban tetszik az eredeti domború üveg. Grin
Süni
« Hozzászólás #7633 Dátum: 2006 Október 01, 17:56:32 »

Utcában dupla SZMB... Reggel elindultam Fehérvárra, Baracska végénél a jobb hátsó kerék úgy döntött, hogy nem forog tovább... Addig mozgattam, míg elindult, 30-al haza Érdre. Diagnózis : széthullott a belső csapágy. Após autójával be az üzletbe, megdöbbenés : nincs raktáron. Felráztam valahonnan a másik boltunk üzletvezetőjét, hozott nekem csapágyt. Havernál leütöttük a belső gyűrűt a tengelycsonkról, mire kiderült, hogy az is kuka, mert megfordult rajta a csapágy. A fűben találtunk egy 2-es Góf hátsó hidat, azé ugyanolyan. Go haza összerak, örül. Közben pár házzal arrébb SzeDa, és Bugmaster pakolták be az 1.6 K-Jetet master bogijába...(Pihenésképp megautóztattam őket az Escort MK2-vel, és tetszett nekik !  Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 01, 18:13:52 írta Süni »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7632 Dátum: 2006 Október 01, 17:52:29 »

Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba? Grin

Maresz te tudod hogyan?
Süni
« Hozzászólás #7631 Dátum: 2006 Október 01, 17:52:21 »

szeda. addig ütöd, amíg a feléből nem enged egy ezrest ;-)))
Csak győzd felhívni ! 5 próbálkozásból jó, ha 1x felveszi.... Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7630 Dátum: 2006 Október 01, 17:42:37 »

Na, nekem meg azt mondtad, hogy csak 94-est NE.
Mondjuk már nem is akarok.  Grin

Megoszlanak a vélemények. Az 1835-ös a legrosszabb és a 1776-os a legjobb a 69-es löketűek között. Mármint falvastagság szempontjából.

Ha 94 mm-est használnék, akkor a 40-es karbijaimmal csak valami nyomatékos utcai autóra pályázhatnék, alacsony kompresszióval, nem hegyes tengellyel és akkor a hengerfej és a hengerek hőterhelése normál maradna. De akkor hosszú váltó kell.

Ha 1776-ost építek akkor meg valami forgósabbat...de a fordulat nagy pénz, más alkatrészek kellenek stb. Minimum egy másik, komolyabb főtengely és hajtókarok.


Naponta ezen agyalok, jól meg kell gondolni, mert pl. egy épített hosszúváltó 3.88 + hosszú negyedik egy forgós 1776-oshoz teljesen hülyeség, de a rövid váltó meg egy nyomatékos 1914-eshez nem passzol. A leendő 40/35-ös hengerfejeim sem támogatják az 1776-os forgós motort... Az egész koncepciót át kell gondolni.
Egyelőre a pénz nélküli gondolkodás megy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7629 Dátum: 2006 Október 01, 17:21:11 »


Csak agyalok a téli projekten...
Na, nekem meg azt mondtad, hogy csak 94-est NE.
Mondjuk már nem is akarok.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #7628 Dátum: 2006 Október 01, 17:19:54 »

SiD!

Ha ez nálad "egy kis tél előtti gatyábarázás", mit takar egy felújítás? Grin
A restaurálást már számra sem merem venni...

A fotók 5. oldalától végig 404-es hibát jelez a rendszer.  Kár, mert érdekelt volna a többi fotó is!!

nézd meg a 63as projektet
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7627 Dátum: 2006 Október 01, 17:19:18 »

lehet hogy fel kellene mágnesezni a mágnest.

Az biztos, hogy gyengült, azért 40 km/h-ig ugrál is a mutató, ugyanis a mágnes gyenge, a visszahúzó rugó meg alig fog ellent.
Ezek új korukban nem ugráltak. Spirálom tiszta, jól vezetett és majdnem új. (3000 km)

Egyelőre jó így.   Egyszer lehet, hogy haudek-féle nagy felújítás lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7626 Dátum: 2006 Október 01, 17:17:02 »

Tudja esetleg valaki, hogy a 94mm-es hengert be lehet-e munkálni abba a motorblokkba, aminek 10-es hengerfej csavarjai vannak?
Megoszlanak a vélemények, hogy a henger-talp furata érinti-e a tőcsavar menetét...

Vajon Szekynek milyen hengerfej csavarjai vannak?


Csak agyalok a téli projekten...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #7625 Dátum: 2006 Október 01, 17:16:52 »

Igen, az tényleg így van. De nem gondolnám, hogy valaki átépítette ennek a váltóját rövidre. DC a gyári váltó, az is van ráírva.


Egyébként az imént mértünk egyet GPS-szel, amikor 3000-et forog a motor a km órám 85-öt mutat és 95-tel megy az autó, amikor meg 120-at mutat az óra pontosan 130-at megy a gép és az pont 4000-es fordulat. Ez összevág a CSP adataival (131 km/h).

Az előbb kicsit állítottam a visszahúzó rugón, de nem próbáltam ki.
lehet hogy fel kellene mágnesezni a mágnest.
Már ha szét szede ezért az órát.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7624 Dátum: 2006 Október 01, 17:09:31 »

A kézi nincs itthon, a másik meg be van építve a Golfba, nem egyszerű kiszedni, mert a GPS antenna vezetékes...
oh, értem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7623 Dátum: 2006 Október 01, 17:08:50 »

gps már nem is jó?

A kézi nincs itthon, a másik meg be van építve a Golfba, nem egyszerű kiszedni, mert a GPS antenna vezetékes...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7622 Dátum: 2006 Október 01, 17:07:56 »

a legrövidebb bogár váltó tud ilyet emlékeim szerint

Igen, az tényleg így van. De nem gondolnám, hogy valaki átépítette ennek a váltóját rövidre. DC a gyári váltó, az is van ráírva.


Egyébként az imént mértünk egyet GPS-szel, amikor 3000-et forog a motor a km órám 85-öt mutat és 95-tel megy az autó, amikor meg 120-at mutat az óra pontosan 130-at megy a gép és az pont 4000-es fordulat. Ez összevág a CSP adataival (131 km/h).

Az előbb kicsit állítottam a visszahúzó rugón, de nem próbáltam ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #7621 Dátum: 2006 Október 01, 17:05:39 »

Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...  Huh Huh
gps már nem is jó?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #7620 Dátum: 2006 Október 01, 17:02:17 »

Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?

Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.

Ami szokott lenni: 12+ és (negatív), világítás és 1-es pont, azaz megszakító stb. jel.

Pár órája kötöttem be egyet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #7619 Dátum: 2006 Október 01, 16:32:56 »

Tud valaki olcsó trélerest?

(Pest XI-Vác)

szeda. addig ütöd, amíg a feléből nem enged egy ezrest ;-)))
Nem elérhető Strano
Hozzászólások: 1785


Mana mou Ellas

« Hozzászólás #7618 Dátum: 2006 Október 01, 16:30:45 »

Tud valaki olcsó trélerest?

(Pest XI-Vác)

Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #7617 Dátum: 2006 Október 01, 16:16:49 »

Volna egy kérdésem! Van főfékhenger nyomástartó szelep nélkül? Ha van, létezik-e ekkora szopás, mint amit ma bemutattam: a vadiúj szaküzletben vásárolt munkahengerbe nem mennek bele a régi nyomástartő szelepek. A fékpedál nyomórúdja a leghátsó állásig tekerve is állandóan myomja a munkahengert, ergo holtjáték nincs. De nyomás se, csak pisilget! Téli lesz a bogaram, basszus!

Bácsi Győző
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #7616 Dátum: 2006 Október 01, 15:49:28 »

Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?

Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.

számlapvilágítás?? (ötlet)
1303LS
« Hozzászólás #7615 Dátum: 2006 Október 01, 15:27:00 »

Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?

Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.
1303LS
« Hozzászólás #7614 Dátum: 2006 Október 01, 15:25:01 »

Beraktam egy VDO fordulatszámmérőt. Semmit sem értek...  Huh

A motor simán elforog 6000-ig kettesben, ez kicsit több, mint 70 km/h, harmadikban 5000-nél 105-öt megy, pont 4000-nél megy 120-at, de 3000-nél 85-öt. Pedighát annak meg kilencvennek kellene lenni.

De a CSP kalkulátora szerint a DC váltóval 195/65 15 gumival 3000-en 98 km/h (nekem 85) 4000-nél meg 131, nekem meg 120 km/h.

Vagy a fordszámmérő mér rosszul, vagy a km óra mér kevesebbet vagy mittudomén.

Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...  Huh Huh

Nem tettél vesszőt a CSP kalkulátorba?
Tudod a múltkor én is azzal szívtam meg, még TE mondtad.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7613 Dátum: 2006 Október 01, 15:21:33 »

no de én beépíteném  Grin

Gyógyszeredet kerestesd meg a családdal!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #7612 Dátum: 2006 Október 01, 15:18:41 »

Beraktam egy VDO fordulatszámmérőt. Semmit sem értek...  Huh

A motor simán elforog 6000-ig kettesben, ez kicsit több, mint 70 km/h, harmadikban 5000-nél 105-öt megy, pont 4000-nél megy 120-at, de 3000-nél 85-öt. Pedighát annak meg kilencvennek kellene lenni.

De a CSP kalkulátora szerint a DC váltóval 195/65 15 gumival 3000-en 98 km/h (nekem 85) 4000-nél meg 131, nekem meg 120 km/h.

Vagy a fordszámmérő mér rosszul, vagy a km óra mér kevesebbet vagy mittudomén.

Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...  Huh Huh
Gumik mérete tuti, hogy jó?
A CSP meg tényleg szentírás? Nekem baromi elméletinek tűnik... Egy dolog, hogy mit kalkulálok, másik a gyakorlat...
Vagy dobd ki a ford.számmérőt, csak mondd meg, hova dobtad! Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1820 1821 1822 1823 1824 [1825] 1826 1827 1828 1829 1830 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.161 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.