www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 20:46:43
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1820
1821
1822
1823
1824
[
1825
]
1826
1827
1828
1829
1830
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14746174 alkalommal)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7651 Dátum:
2006 Október 01, 19:14:41 »
Idézetet írta: Aircult - 2006 Október 01, 18:45:30
és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
nem festés a keritést festik!!
FÉNYEZÉST!!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7650 Dátum:
2006 Október 01, 19:12:07 »
Idézetet írta: Balage - 2006 Október 01, 19:02:01
Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.
Persze, nem célom egy drag váltó építése. Nekem az kell, hogy 130-140-et tudjak utazni tartósan. Ha olyan 3500 körül lenne 130-on az tuti.
Vigyázni kell a nagyon hosszú váltóval, mert mondjuk mész fel egy emelkedőre, a motor nagy lökettérfogatú (1915), nyomatékos és szépen krúzolsz fel 70-nel és a hengerfejed meg melegszik, mint a villanyrezsó. Észre sem veszed, csak amikor kihullik a szelepülék...
A typ3-as amúgy is érzékeny a melegedésre. Most is a karbik tök meleg levegőt szivnak, ami nem jó. Erre majd kitalálok valamit. Valami menetszél odavezetést.
Bármit beleváltoztatsz a gyári jól kitalált elrendezésbe mindig jön valami ami nem kívánatos jarulék. Vagy nem lesz belőle baj, vagy bizonyos szituációkban valami beb*szik.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7649 Dátum:
2006 Október 01, 19:02:01 »
Ja, hogy Te csak a végáttételt fogod változtatni.
Nézegettem a csp-nél hosszú 4. fokozatot (0.77) de az is majdnem 300 ajro.
3.88-t meg lehet a Bakács téren venni 30e körül.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 18:32:58
Volt az ebay-en egy 3.44-es végáttétel, de majdnem 400 euro lett!
Mondjuk az jó lett volna egy nyomatékos motorhoz, talán nem főtt volna meg 60-70-nel utazva sem (ilyenkor nagyon kicsi a légszállítás), úgyhogy most 3.88-asra vadászok és a typ3 DC váltó hosszú negyedikével ez egy jó páros lesz egy kicsit nagyobb motorhoz. Bár már szinte ez is elbírná, elég nyomatékos, pláne ahhoz képest, hogy csak 1600-os.
Én fogom megcsinálni, átépíteni a télen.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7648 Dátum:
2006 Október 01, 18:58:10 »
Idézetet írta: Aircult - 2006 Október 01, 18:56:03
gyári porsche gyöngyház
Nem spórolsz, öcsém.
Szurkolok.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7647 Dátum:
2006 Október 01, 18:57:38 »
Idézetet írta: Aircult - 2006 Október 01, 18:45:30
és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés
Milyen kiegészítőkkel?
Vagy meglepetés???
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7646 Dátum:
2006 Október 01, 18:57:01 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Október 01, 18:55:03
Komoly a szín
Jaja ! Nekem is teccen !
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7645 Dátum:
2006 Október 01, 18:56:03 »
Idézetet írta: PBéci - 2006 Október 01, 18:55:03
Komoly a szín
gyári porsche gyöngyház
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
PBéci
Hozzászólások: 2350
Az élet túl rövid,hogy unalmas autókat vezessünk
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7644 Dátum:
2006 Október 01, 18:55:03 »
Idézetet írta: Aircult - 2006 Október 01, 18:45:30
és végre csinált egy kártyát a fényező...
Komoly a szín
Mini 1275 Gt 1974
VW Golf C 1.6D 1984
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7643 Dátum:
2006 Október 01, 18:45:30 »
és végre csinált egy kártyát a fényező...
vasárnap festés
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7642 Dátum:
2006 Október 01, 18:43:25 »
és lealapozva..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7641 Dátum:
2006 Október 01, 18:41:00 »
7végi szmb.
alváz drótkorongozás,alapozás,motor kiszedés,burkolatok leszedése..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7640 Dátum:
2006 Október 01, 18:32:58 »
Idézetet írta: Balage - 2006 Október 01, 18:29:34
inkább a váltó projektedről beszélj kicsit!
Volt az ebay-en egy 3.44-es végáttétel, de majdnem 400 euro lett!
Mondjuk az jó lett volna egy nyomatékos motorhoz, talán nem főtt volna meg 60-70-nel utazva sem (ilyenkor nagyon kicsi a légszállítás), úgyhogy most 3.88-asra vadászok és a typ3 DC váltó hosszú negyedikével ez egy jó páros lesz egy kicsit nagyobb motorhoz. Bár már szinte ez is elbírná, elég nyomatékos, pláne ahhoz képest, hogy csak 1600-os.
Én fogom megcsinálni, átépíteni a télen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7639 Dátum:
2006 Október 01, 18:29:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 18:26:33
Süni, ezeket tedd már át valahová, mondjuk a Szóljatok ide-be, oké? Köszi.
Bocsi ! Oda akartam, nem tom mér ide lett...
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7638 Dátum:
2006 Október 01, 18:29:34 »
inkább a váltó projektedről beszélj kicsit!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 18:25:31
A forgósabb motorra sincs pénzem, így aztán nem gondolkodtam ezen. Nem akarok tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaróm ér, egy 1915-öst meg tudnék építeni nyomatékosra, olyan 85-90 lovasra, talán meg is lesz.
Nagyobb löketű motor azért nem olcsó, azok a főtengelyek 8 stiftesek, tehát kell egy új lendkerék is, kellenek hajtórudak és természetesen henger/dugó a nagyobb lökethosszhoz. Aztán a motortömböt ki kell reszelni, hogy elférjen, de akkor meg más abból is kéne egy alumínium vagy egy CB Supercase.
Ehhez képest más semmi, hogy a lemezeket is módosítani kell, karbi rudazatot, stb.
Én nem szeretem a félmegoldásokat, ha egyszer csinálok egy stroker-t, akkor az tuti lesz. De az sok pénz.
Viszont olyat nem akarok, hogy belerakok egy jó főtengelyt egy olyan-amilyen blokkba, valamit melléácsolok, aztán mindig lesz valami baj, ha más nem hát olajfolyás.
Egyelőre a nagyobb hengerek felé tendálok, gyári 69-es főtengellyel és a CB 044-es hengerfejekkel. Abból egy jó kombó kijön, szépen összeillő alkatrészekkel, a 40-es webereim tudják is etetni a nyomatékos motort 90 lóig.
De nem szeretek erről beszélni, mert ez csak álmodozás. Majd ha lesz valami.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7637 Dátum:
2006 Október 01, 18:26:33 »
Idézetet írta: Süni - 2006 Október 01, 18:15:01
Trabi 1.8 G60 :
http://video.racing.hu/files/1100/film_1_video.racing.hu.wmv
Süni, ezeket tedd már át valahová, mondjuk a Szóljatok ide-be, oké? Köszi.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7636 Dátum:
2006 Október 01, 18:25:31 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Október 01, 18:13:55
Nagyobb löketben nem gondolkodtál még?
A forgósabb motor plusszköltségeit beletenni egy főtengelybe és egy faxa nyomatékos motort csinálni.
Ja és tán a szívás is fele annyi lenne vele.
A forgósabb motorra sincs pénzem, így aztán nem gondolkodtam ezen. Nem akarok tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaróm ér, egy 1915-öst meg tudnék építeni nyomatékosra, olyan 85-90 lovasra, talán meg is lesz.
Nagyobb löketű motor azért nem olcsó, azok a főtengelyek 8 stiftesek, tehát kell egy új lendkerék is, kellenek hajtórudak és természetesen henger/dugó a nagyobb lökethosszhoz. Aztán a motortömböt ki kell reszelni, hogy elférjen, de akkor meg más abból is kéne egy alumínium vagy egy CB Supercase.
Ehhez képest más semmi, hogy a lemezeket is módosítani kell, karbi rudazatot, stb.
Én nem szeretem a félmegoldásokat, ha egyszer csinálok egy stroker-t, akkor az tuti lesz. De az sok pénz.
Viszont olyat nem akarok, hogy belerakok egy jó főtengelyt egy olyan-amilyen blokkba, valamit melléácsolok, aztán mindig lesz valami baj, ha más nem hát olajfolyás.
Egyelőre a nagyobb hengerek felé tendálok, gyári 69-es főtengellyel és a CB 044-es hengerfejekkel. Abból egy jó kombó kijön, szépen összeillő alkatrészekkel, a 40-es webereim tudják is etetni a nyomatékos motort 90 lóig.
De nem szeretek erről beszélni, mert ez csak álmodozás. Majd ha lesz valami.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7635 Dátum:
2006 Október 01, 18:13:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 17:42:37
Megoszlanak a vélemények. Az 1835-ös a legrosszabb és a 1776-os a legjobb a 69-es löketűek között. Mármint falvastagság szempontjából.
Ha 94 mm-est használnék, akkor a 40-es karbijaimmal csak valami nyomatékos utcai autóra pályázhatnék, alacsony kompresszióval, nem hegyes tengellyel és akkor a hengerfej és a hengerek hőterhelése normál maradna. De akkor hosszú váltó kell.
Ha 1776-ost építek akkor meg valami forgósabbat...de a fordulat nagy pénz, más alkatrészek kellenek stb. Minimum egy másik, komolyabb főtengely és hajtókarok.
Naponta ezen agyalok, jól meg kell gondolni, mert pl. egy épített hosszúváltó 3.88 + hosszú negyedik egy forgós 1776-oshoz teljesen hülyeség, de a rövid váltó meg egy nyomatékos 1914-eshez nem passzol. A leendő 40/35-ös hengerfejeim sem támogatják az 1776-os forgós motort... Az egész koncepciót át kell gondolni.
Egyelőre a pénz nélküli gondolkodás megy.
Nagyobb löketben nem gondolkodtál még?
A forgósabb motor plusszköltségeit beletenni egy főtengelybe és egy faxa nyomatékos motort csinálni.
Ja és tán a szívás is fele annyi lenne vele.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7634 Dátum:
2006 Október 01, 18:11:37 »
Idézetet írta: vw1966 - 2006 Október 01, 12:16:58
Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba?
Én úgy tudom hogy csak némi gányolással, úgy mint a bogárba.
Lemezcsavarokkal és úgy vissza a keret.
Én is nézegettem de egyenlőre jobban tetszik az eredeti domború üveg.
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7633 Dátum:
2006 Október 01, 17:56:32 »
Utcában dupla SZMB... Reggel elindultam Fehérvárra, Baracska végénél a jobb hátsó kerék úgy döntött, hogy nem forog tovább... Addig mozgattam, míg elindult, 30-al haza Érdre. Diagnózis : széthullott a belső csapágy. Após autójával be az üzletbe, megdöbbenés : nincs raktáron. Felráztam valahonnan a másik boltunk üzletvezetőjét, hozott nekem csapágyt. Havernál leütöttük a belső gyűrűt a tengelycsonkról, mire kiderült, hogy az is kuka, mert megfordult rajta a csapágy. A fűben találtunk egy 2-es Góf hátsó hidat, azé ugyanolyan. Go haza összerak, örül. Közben pár házzal arrébb SzeDa, és Bugmaster pakolták be az 1.6 K-Jetet master bogijába...(Pihenésképp megautóztattam őket az Escort MK2-vel, és tetszett nekik !
)
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Október 01, 18:13:52 írta Süni
»
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7632 Dátum:
2006 Október 01, 17:52:29 »
Idézetet írta: vw1966 - 2006 Október 01, 12:16:58
Golf kristálylámpát hogy kell betenni a buszba?
Maresz te tudod hogyan?
Süni
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7631 Dátum:
2006 Október 01, 17:52:21 »
Idézetet írta: AZS - 2006 Október 01, 16:32:56
szeda. addig ütöd, amíg a feléből nem enged egy ezrest ;-)))
Csak győzd felhívni ! 5 próbálkozásból jó, ha 1x felveszi....
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7630 Dátum:
2006 Október 01, 17:42:37 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Október 01, 17:21:11
Na, nekem meg azt mondtad, hogy csak 94-est NE.
Mondjuk már nem is akarok.
Megoszlanak a vélemények. Az 1835-ös a legrosszabb és a 1776-os a legjobb a 69-es löketűek között. Mármint falvastagság szempontjából.
Ha 94 mm-est használnék, akkor a 40-es karbijaimmal csak valami nyomatékos utcai autóra pályázhatnék, alacsony kompresszióval, nem hegyes tengellyel és akkor a hengerfej és a hengerek hőterhelése normál maradna. De akkor hosszú váltó kell.
Ha 1776-ost építek akkor meg valami forgósabbat...de a fordulat nagy pénz, más alkatrészek kellenek stb. Minimum egy másik, komolyabb főtengely és hajtókarok.
Naponta ezen agyalok, jól meg kell gondolni, mert pl. egy épített hosszúváltó 3.88 + hosszú negyedik egy forgós 1776-oshoz teljesen hülyeség, de a rövid váltó meg egy nyomatékos 1914-eshez nem passzol. A leendő 40/35-ös hengerfejeim sem támogatják az 1776-os forgós motort... Az egész koncepciót át kell gondolni.
Egyelőre a pénz nélküli gondolkodás megy.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7629 Dátum:
2006 Október 01, 17:21:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 17:17:02
Csak agyalok a téli projekten...
Na, nekem meg azt mondtad, hogy csak 94-est NE.
Mondjuk már nem is akarok.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7628 Dátum:
2006 Október 01, 17:19:54 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2006 Október 01, 15:02:16
SiD!
Ha ez nálad "egy kis tél előtti gatyábarázás", mit takar egy felújítás?
A restaurálást már számra sem merem venni...
A fotók 5. oldalától végig 404-es hibát jelez a rendszer. Kár, mert érdekelt volna a többi fotó is!!
nézd meg a 63as projektet
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7627 Dátum:
2006 Október 01, 17:19:18 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Október 01, 17:16:52
lehet hogy fel kellene mágnesezni a mágnest.
Az biztos, hogy gyengült, azért 40 km/h-ig ugrál is a mutató, ugyanis a mágnes gyenge, a visszahúzó rugó meg alig fog ellent.
Ezek új korukban nem ugráltak. Spirálom tiszta, jól vezetett és majdnem új. (3000 km)
Egyelőre jó így. Egyszer lehet, hogy haudek-féle nagy felújítás lesz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7626 Dátum:
2006 Október 01, 17:17:02 »
Tudja esetleg valaki, hogy a 94mm-es hengert be lehet-e munkálni abba a motorblokkba, aminek 10-es hengerfej csavarjai vannak?
Megoszlanak a vélemények, hogy a henger-talp furata érinti-e a tőcsavar menetét...
Vajon Szekynek milyen hengerfej csavarjai vannak?
Csak agyalok a téli projekten...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7625 Dátum:
2006 Október 01, 17:16:52 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 17:07:56
Igen, az tényleg így van. De nem gondolnám, hogy valaki átépítette ennek a váltóját rövidre. DC a gyári váltó, az is van ráírva.
Egyébként az imént mértünk egyet GPS-szel, amikor 3000-et forog a motor a km órám 85-öt mutat és 95-tel megy az autó, amikor meg 120-at mutat az óra pontosan 130-at megy a gép és az pont 4000-es fordulat. Ez összevág a CSP adataival (131 km/h).
Az előbb kicsit állítottam a visszahúzó rugón, de nem próbáltam ki.
lehet hogy fel kellene mágnesezni a mágnest.
Már ha szét szede ezért az órát.
BlackP
Hozzászólások: 27168
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7624 Dátum:
2006 Október 01, 17:09:31 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 17:08:50
A kézi nincs itthon, a másik meg be van építve a Golfba, nem egyszerű kiszedni, mert a GPS antenna vezetékes...
oh, értem
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7623 Dátum:
2006 Október 01, 17:08:50 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Október 01, 17:05:39
gps már nem is jó?
A kézi nincs itthon, a másik meg be van építve a Golfba, nem egyszerű kiszedni, mert a GPS antenna vezetékes...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7622 Dátum:
2006 Október 01, 17:07:56 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Október 01, 15:17:59
a legrövidebb bogár váltó tud ilyet emlékeim szerint
Igen, az tényleg így van. De nem gondolnám, hogy valaki átépítette ennek a váltóját rövidre. DC a gyári váltó, az is van ráírva.
Egyébként az imént mértünk egyet GPS-szel, amikor 3000-et forog a motor a km órám 85-öt mutat és 95-tel megy az autó, amikor meg 120-at mutat az óra pontosan 130-at megy a gép és az pont 4000-es fordulat. Ez összevág a CSP adataival (131 km/h).
Az előbb kicsit állítottam a visszahúzó rugón, de nem próbáltam ki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27168
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7621 Dátum:
2006 Október 01, 17:05:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 15:13:37
Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...
gps már nem is jó?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7620 Dátum:
2006 Október 01, 17:02:17 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Október 01, 15:27:00
Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?
Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.
Ami szokott lenni: 12+ és (negatív), világítás és 1-es pont, azaz megszakító stb. jel.
Pár órája kötöttem be egyet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7619 Dátum:
2006 Október 01, 16:32:56 »
Idézetet írta: Strano - 2006 Október 01, 16:30:45
Tud valaki olcsó trélerest?
(Pest XI-Vác)
szeda. addig ütöd, amíg a feléből nem enged egy ezrest ;-)))
Strano
Hozzászólások: 1785
Mana mou Ellas
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7618 Dátum:
2006 Október 01, 16:30:45 »
Tud valaki olcsó trélerest?
(Pest XI-Vác)
Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7617 Dátum:
2006 Október 01, 16:16:49 »
Volna egy kérdésem! Van főfékhenger nyomástartó szelep nélkül? Ha van, létezik-e ekkora szopás, mint amit ma bemutattam: a vadiúj szaküzletben vásárolt munkahengerbe nem mennek bele a régi nyomástartő szelepek. A fékpedál nyomórúdja a leghátsó állásig tekerve is állandóan myomja a munkahengert, ergo holtjáték nincs. De nyomás se, csak pisilget! Téli lesz a bogaram, basszus!
Bácsi Győző
BlackPsenior
Hozzászólások: 19078
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7616 Dátum:
2006 Október 01, 15:49:28 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Október 01, 15:27:00
Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?
Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.
számlapvilágítás?? (ötlet)
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7615 Dátum:
2006 Október 01, 15:27:00 »
Valaki meg tudja mondani melyik milyen vezeték egy fordszámmérőn?
piros, fekete, zöld, fehér.
Ha a pirosat +ra a feketét a megszaítóra kötöm akkor mér.
De mi a többi?
Kapcsolója van 4-6-8 hengeres.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7614 Dátum:
2006 Október 01, 15:25:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 15:13:37
Beraktam egy VDO fordulatszámmérőt. Semmit sem értek...
A motor simán elforog 6000-ig kettesben, ez kicsit több, mint 70 km/h, harmadikban 5000-nél 105-öt megy, pont 4000-nél megy 120-at, de 3000-nél 85-öt. Pedighát annak meg kilencvennek kellene lenni.
De a CSP kalkulátora szerint a DC váltóval 195/65 15 gumival 3000-en 98 km/h (nekem 85) 4000-nél meg 131, nekem meg 120 km/h.
Vagy a fordszámmérő mér rosszul, vagy a km óra mér kevesebbet vagy mittudomén.
Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...
Nem tettél vesszőt a CSP kalkulátorba?
Tudod a múltkor én is azzal szívtam meg, még TE mondtad.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7613 Dátum:
2006 Október 01, 15:21:33 »
Idézetet írta: vw1966 - 2006 Október 01, 12:48:22
no de én beépíteném
Gyógyszeredet kerestesd meg a családdal!
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #7612 Dátum:
2006 Október 01, 15:18:41 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 01, 15:13:37
Beraktam egy VDO fordulatszámmérőt. Semmit sem értek...
A motor simán elforog 6000-ig kettesben, ez kicsit több, mint 70 km/h, harmadikban 5000-nél 105-öt megy, pont 4000-nél megy 120-at, de 3000-nél 85-öt. Pedighát annak meg kilencvennek kellene lenni.
De a CSP kalkulátora szerint a DC váltóval 195/65 15 gumival 3000-en 98 km/h (nekem 85) 4000-nél meg 131, nekem meg 120 km/h.
Vagy a fordszámmérő mér rosszul, vagy a km óra mér kevesebbet vagy mittudomén.
Mindjárt valakit megkérek a családból, hogy jöjjön velem a Golfommal és nézze már meg mi van...
Gumik mérete tuti, hogy jó?
A CSP meg tényleg szentírás? Nekem baromi elméletinek tűnik... Egy dolog, hogy mit kalkulálok, másik a gyakorlat...
Vagy dobd ki a ford.számmérőt, csak mondd meg, hova dobtad!
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak:
1
...
1820
1821
1822
1823
1824
[
1825
]
1826
1827
1828
1829
1830
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...