www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:34:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1857 1858 1859 1860 1861 [1862] 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13253531 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6157 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:06:14 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

ja, mit értesz finom papír alatt ? mert pl a gitáromon a bundokat 2000 essel szinteztem, na az elég finom Smiley ide akkor 2-400 as elég,nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6156 Dátum: 2006 Augusztus 14, 14:04:59 »

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

okidoki, kösz szépen. tulajdonképpen ez történik sok kilométer alatt magától is, nem?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6155 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:59:15 »

drágább, de jobb megoldás a dob felszabályoztatása, akkor tuti passzol bele a fékpofa

Akkor sem biztos, hogy passzol bele, mert sajnos a pofa sem tökéletesen centrálisan ül be a támaszokba. A legjobb módszer az, hogy felteszed a dobot, valaki nyomja a féket óvatosan te meg forgatod a kereket vagy csak a dobot. 5-10 fordulat után a tiszta fékpofán nagyon jól látszik a rész, ahol érintkezik a dobbal, Itt kell finom papírral megcsiszolni. Elég vacakolós munka de egyszer kell jól megcsinálni és akkor sokkal jobban fog fékezni, a pedál-érzés is keményebb lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6154 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:45:41 »

lehet buta kérdés, de hogyan ? Smiley nézzem az íveket, hol érintkezik,hol nem , és nyomassam smirglivel?
drágább, de jobb megoldás a dob felszabályoztatása, akkor tuti passzol bele a fékpofa

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6153 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:42:05 »

Szedd le és csiszold bele a dobba pontosan.
Megdöbbentő lesz a érzés mikor először megnyomod. Wink

lehet buta kérdés, de hogyan ? Smiley nézzem az íveket, hol érintkezik,hol nem , és nyomassam smirglivel?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6152 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:06:55 »

De egyszerű a dolog, alvázszám beirás, és máris kiderül minden. 1965 aug 1-től volt gömbfejes első futómű.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6151 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:05:18 »

az alváza lehet, de a kasztni lehet más Wink

A kaszni is 1966-osnak látszik erősen.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6150 Dátum: 2006 Augusztus 14, 13:04:25 »

ne az első futóművet nézd, az cserélhető, inkább a hátsót stirold

Na azért nem ennyire egyszerű a helyzet, az 1965-ös függőcsapszeges első futómű helyére nem rakható fel az 1966-os gömbfejes első futómű. Valamint 1966-ban még keskeny volt hátul a futómű, 5 csavaros volt a fék.
1303LS
« Hozzászólás #6149 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:49:13 »

srácok ! mennyi idő kell az első fékpofáknaíkmíg beállnak ? mert tegnap kb 3 szor állítottam utánna, de még nem koptak be rendesen. szóval mennyit körözgessek még ?Smiley kb 20 kilométertmentem vele a csere óta.

Szedd le és csiszold bele a dobba pontosan.
Megdöbbentő lesz a érzés mikor először megnyomod. Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6148 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:47:17 »

srácok ! mennyi idő kell az első fékpofáknaíkmíg beállnak ? mert tegnap kb 3 szor állítottam utánna, de még nem koptak be rendesen. szóval mennyit körözgessek még ?Smiley kb 20 kilométertmentem vele a csere óta.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6147 Dátum: 2006 Augusztus 14, 12:26:56 »

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
ne az első futóművet nézd, az cserélhető, inkább a hátsót stirold

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6146 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:46:28 »

Csináltam pár képet. Az eleje is törött tehát még azt is javítani kell majd.


<beszúrt kép törölve>


Az elejére próbálj szerezni törésmentes fedelet (ha csak kölcsönbe is!), ahhoz húzassátok vissza az elejét!
Utána már a törött fedelet is vissza lehet lakatolni.

Haverom csak lesett, amikor egy bontott, de töretlen fedelet raktak a kasztnisnál a kocsijára, és előrébb lógott a fedél alja vagy 5-10 centivel...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6145 Dátum: 2006 Augusztus 14, 10:03:00 »

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
az alváza lehet, de a kasztni lehet más Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #6144 Dátum: 2006 Augusztus 14, 09:12:13 »

azért mert ez egy 65ös standard mint pl jávoré is volt! és ezekben ilyen van

Maradjunk annyiban, hogy a futómű alapján egy 1966-os vw 1200-as.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6143 Dátum: 2006 Augusztus 14, 08:07:23 »

ez hülyeség..ő is kromofágos,és hibátlan a festés rajta...


Nitrohigítós lemosás, de alaposan!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6142 Dátum: 2006 Augusztus 14, 07:29:08 »

Szakik!
Tegnap idefelé 4-5x olyat csinált a Busz, hogy totál elment az erő. Mintha nem lenne benzin vagy szikra. Aztán 2-3mp után megint minden a régi.
Már volt ilyen, akkor a biztosítéknál volt kontakthiba. Van valakinek más ötlete?
Még a motortérben az egyik karbira menő vezeték (fűtés) szigetelése elveszett, elég közel van a motortakaró lemezhez, de ha az letestel, gondolom nem lehet probléma. Azért ma leszigetelem.
Köszönöm!
biztos nagyon éhes és szárazra szíjja az úszóházat Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6141 Dátum: 2006 Augusztus 14, 06:13:07 »

Szakik!
Tegnap idefelé 4-5x olyat csinált a Busz, hogy totál elment az erő. Mintha nem lenne benzin vagy szikra. Aztán 2-3mp után megint minden a régi.
Már volt ilyen, akkor a biztosítéknál volt kontakthiba. Van valakinek más ötlete?
Még a motortérben az egyik karbira menő vezeték (fűtés) szigetelése elveszett, elég közel van a motortakaró lemezhez, de ha az letestel, gondolom nem lehet probléma. Azért ma leszigetelem.
Köszönöm!
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6140 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:47:35 »

A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...
Biztosra mentek, nehogy elforogjon Smiley
Leon 1303
« Hozzászólás #6139 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:43:12 »

Kromofág???
Mikor a gyári fényezésű weltmeister felnieimet akartam lekromofágozni, a 4. átkenés után is csak elmázgálta picit a felső réteget 1 lici cucc. lekellett homokszórni...
Számomra elég hihetetlen, hogy egy ilyen festést képes leszedni, abszolút nem tom felfogni!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6138 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:41:03 »


A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...


na ilyet még nem láttam ;-)))
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #6137 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:37:04 »

Megtaláltam a kaszni rögzítő csavarokat. de az oldalsókból csak kettőt tudtam kiszedni, mert eltörtem 2 13mm-es dugókulcsot. Mondjuk nem minőségi darabok voltak. Hogy azért a munka haladjon, nekikezdtem a festék eltávolításnak. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:
...

Nemrég műtőttem le én is a kasznit az alvázról. A 2-2 első csavarok (a küszöb végénél keresztbe) kivételével (azokat kapásból flexelésre ítéltem) az összes csavar könnyen megindult. Igaz az egyik oldalon - ahol elrohadt a küszöb alja - egy-két csavar feje ugy szakadt le minimális erőhatásra, mintha ragasztva lett volna.
Aztán voltak "érdekes" megoldások is pl.:
http://web.axelero.hu/aptom/csavar2.jpg
Nem tudtam elképzelni vajon mit keres ott az a csavar...aztán:
http://web.axelero.hu/aptom/csavar1.jpg
A másik végére volt lheggesztve az egyik tartócsavar anyája...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6136 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:34:45 »

no akkor egy fórumos naplót elkezdhetnél
illusztrációval

Hol lehet csinálni ezen a fórumon?
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6135 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:34:18 »

köszi Smiley
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #6134 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:23:48 »

Hajrá Noo! Hajrá Noo! Hajrá Noo!

 Cheesy Cheesy Cheesy
Holló
« Hozzászólás #6133 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:23:31 »

Kromofággal szedtem le a festéket. Elég nagy meló lesz, de így legalább tudom mi lesz a festésem alatt. A rendszámvilágításomon 6 rétegnyi festék volt. A hátsó ablak alján elég vastagon állt a gitt. Ha ráfestek egy ilyen részre, akkor fél év mulva kezdhetném újra. Amilyen gyorsan tudom lealapozom majd. Lehet, hogy megpróbálom hőlégfúvóval a nagyrészét leszedni. Az költséghatékonyabb. Az első sárvédőkről azzal szedtem le.
Köszönöm a biztatást mindenkinek Smiley Nem fogy el a lelkesedésem. Imádok babrálni ezzel a géppel.
no akkor egy fórumos naplót elkezdhetnél
illusztrációval
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6132 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:21:19 »

Kromofággal szedtem le a festéket. Elég nagy meló lesz, de így legalább tudom mi lesz a festésem alatt. A rendszámvilágításomon 6 rétegnyi festék volt. A hátsó ablak alján elég vastagon állt a gitt. Ha ráfestek egy ilyen részre, akkor fél év mulva kezdhetném újra. Amilyen gyorsan tudom lealapozom majd. Lehet, hogy megpróbálom hőlégfúvóval a nagyrészét leszedni. Az költséghatékonyabb. Az első sárvédőkről azzal szedtem le.
Köszönöm a biztatást mindenkinek Smiley Nem fogy el a lelkesedésem. Imádok babrálni ezzel a géppel.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6131 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:15:21 »

na ezért nem volt állítás
pedig én is így tudtam Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Holló
« Hozzászólás #6130 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:13:31 »

ez hülyeség..ő is kromofágos,és hibátlan a festés rajta...

na ezért nem volt állítás
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6129 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:10:00 »

hát az ablak alatti csurgásokból itélve kromofág.
azt visszont nem tudom, hogy azt lehet e semlegesíteni.
a denszesz jó, de állítólag egy kromofágos autót sose lehet visszafényezni, mert lejön a festék.?
nem tuti

ez hülyeség..ő is kromofágos,és hibátlan a festés rajta...




www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Holló
« Hozzászólás #6128 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:05:08 »

Üdv!
Mivel szeded a festéket?
hát az ablak alatti csurgásokból itélve kromofág.
azt visszont nem tudom, hogy azt lehet e semlegesíteni.
a denszesz jó, de állítólag egy kromofágos autót sose lehet visszafényezni, mert lejön a festék.?
nem tuti
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #6127 Dátum: 2006 Augusztus 13, 21:02:19 »

. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:
<beszúrt kép törölve>

<beszúrt kép törölve>
Üdv!
Mivel szeded a festéket?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6126 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:23:48 »

Csináltam pár képet. Az eleje is törött tehát még azt is javítani kell majd.

Új elejét ne vegyél, keress jó lakatost! Hátsó doblemez csinosan lukas, ha jól látom, az szépen javítható, padlószőnyegeket szedd le, mert alatta lakik a halál, ha van... És ha már lvakarod a festéket, marha gyorsan fedd le valami alapozóval, mert már most fázom  Grin







<beszúrt kép törölve>


Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #6125 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:08:36 »

Megtaláltam a kaszni rögzítő csavarokat. de az oldalsókból csak kettőt tudtam kiszedni, mert eltörtem 2 13mm-es dugókulcsot. Mondjuk nem minőségi darabok voltak. Hogy azért a munka haladjon, nekikezdtem a festék eltávolításnak. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:

Én a helyedben munkanapok végén lekenném valami szerrel.
Egyébként a lelkesedésed dícsérendő, nehogy elhagyjon.  Wink
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6124 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:07:53 »

Noo,
az nem egy 3 küllős perec kormány, ami kocsidban figyel???? :-))

azért mert ez egy 65ös standard mint pl jávoré is volt! és ezekben ilyen van
Holló
« Hozzászólás #6123 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:05:02 »

Megtaláltam a kaszni rögzítő csavarokat. de az oldalsókból csak kettőt tudtam kiszedni, mert eltörtem 2 13mm-es dugókulcsot. Mondjuk nem minőségi darabok voltak. Hogy azért a munka haladjon, nekikezdtem a festék eltávolításnak. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:

vazze, te nagyon komolyan gondolod. sok sikert hozzá
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #6122 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:04:29 »

huhh,
egy hét múlva milyen szép rozsdás lesz ez a felület, ahonnan leszedted a festéket :-))

lehet, hogy ratlúk a cél?? Huh Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #6121 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:03:53 »

3 küllős de hogy perecnek hívják-e azt nem tudom Smiley Annyira még nem vagyok bent ebben a témában Smiley

a perec nem a kormányra, hanem a hátsó ablakra vonatkozik :-))

amúgy üdvw a csapatban!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6120 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:03:39 »

Megtaláltam a kaszni rögzítő csavarokat. de az oldalsókból csak kettőt tudtam kiszedni, mert eltörtem 2 13mm-es dugókulcsot. Mondjuk nem minőségi darabok voltak. Hogy azért a munka haladjon, nekikezdtem a festék eltávolításnak. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:

huhh,
egy hét múlva milyen szép rozsdás lesz ez a felület, ahonnan leszedted a festéket :-))

mivel vakartad le?
hőlégfúvó, flex, kromofág???



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6119 Dátum: 2006 Augusztus 13, 20:01:07 »

Megtaláltam a kaszni rögzítő csavarokat. de az oldalsókból csak kettőt tudtam kiszedni, mert eltörtem 2 13mm-es dugókulcsot. Mondjuk nem minőségi darabok voltak. Hogy azért a munka haladjon, nekikezdtem a festék eltávolításnak. Mindenhol leszedem az előző festékrétegeket és teljesen előről kezdem majd a fényezést. Eddig jutottam el:


Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6118 Dátum: 2006 Augusztus 13, 19:53:16 »

3 küllős de hogy perecnek hívják-e azt nem tudom Smiley Annyira még nem vagyok bent ebben a témában Smiley
Oldalak: 1 ... 1857 1858 1859 1860 1861 [1862] 1863 1864 1865 1866 1867 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.