www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 18:23:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1858 1859 1860 1861 1862 [1863] 1864 1865 1866 1867 1868 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13253278 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6117 Dátum: 2006 Augusztus 13, 19:50:42 »

Noo,
az nem egy 3 küllős perec kormány, ami kocsidban figyel???? :-))
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6116 Dátum: 2006 Augusztus 13, 19:40:30 »

Majd rakok,csak szerencsésen lenthagytam a fényképezőm Undecided

szóval a mai napi feladat volt a váltó,motor,alváz első részének+a kasztnin a doblemezek+motortér bebrigéciolozása és tisztítása..szerintem jó lett Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6115 Dátum: 2006 Augusztus 13, 19:17:09 »

A küszöbnél is van azt hiszem oldalanként 6-8 csavar, nem olyan egyszerű az, hogy gyere-buci-hamm-bekaplak.

Ha régen volt széttszedve akkor már úgy össze is lehet gyógyulva, hogy nehéz szétválasztani.

De vannak itt jobban hozzáértők, mint én, majd megmondják a frankót.

Nekem úgy kijött pedig(gyere Buci...) Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6114 Dátum: 2006 Augusztus 13, 19:15:20 »

Teszel fell kepeket hogy nez most igy ki szetszedve Grin

Majd rakok,csak szerencsésen lenthagytam a fényképezőm Undecided

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6113 Dátum: 2006 Augusztus 13, 16:02:58 »

Akkor vettél ültetőrugót?
Képek?
Aha a feheret a Hudaknal. Meg nem fenykepeztem le, de majd megteszem. Roll Eyes
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #6112 Dátum: 2006 Augusztus 13, 14:37:00 »

Ez az első bogaram, meg egyben az első saját autóm. Elment volna még a kocsi egy darabig, mert azért közlekedni lehetett vele. De akkor inkább legyen egy jó kis autóm ami össze van rakva.  A szereléstől meg a barkácsolástól nem félek. Vidéken lakom. (Kaposvár mellett) Megvan szinte minden szerszám ami kellhet egy szereléshez. Ami nincs, azt ismerősöktől kölcsön tudom kérni.
Szeretnék belőle egy nagyon jó kis verdát csinálni, már amennyire a fizetésem engedi Smiley
helyes!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6111 Dátum: 2006 Augusztus 13, 14:35:13 »

nem vagy semmi, apám.
megveszed a bogarat és már szét is kapod.
én hozzá sem mertem nyúlni jó ideig :-))
Ez az első bogaram, meg egyben az első saját autóm. Elment volna még a kocsi egy darabig, mert azért közlekedni lehetett vele. De akkor inkább legyen egy jó kis autóm ami össze van rakva.  A szereléstől meg a barkácsolástól nem félek. Vidéken lakom. (Kaposvár mellett) Megvan szinte minden szerszám ami kellhet egy szereléshez. Ami nincs, azt ismerősöktől kölcsön tudom kérni.
Szeretnék belőle egy nagyon jó kis verdát csinálni, már amennyire a fizetésem engedi Smiley
1303LS
« Hozzászólás #6110 Dátum: 2006 Augusztus 13, 14:03:50 »

Koszi a segitseget, beszereztem az eszkozoket es mar tul is vagyok a rugo cseren.
Ajanlom en is minden 03-asnak akik nem akarjak foldig ulteteni az elejet.


Akkor vettél ültetőrugót?
Képek?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6109 Dátum: 2006 Augusztus 13, 14:01:13 »

Csináltam pár képet. Az eleje is törött tehát még azt is javítani kell majd.

nem vagy semmi, apám.
megveszed a bogarat és már szét is kapod.
én hozzá sem mertem nyúlni jó ideig :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6108 Dátum: 2006 Augusztus 13, 14:00:57 »

Nem árt ha van összehúzó, de ha ügyes vagy nem feltétlen kell.
Stabil bak meg stabil krokodilemelő azért kell.
Ha a Hudák féle ültető rugót veszed (asszem18000) azt még könnyebb is összerakni, meg nem fog bután az égbe szökellni a szekér.
Mondjuk szerelgetési gyakorlat nélkül inkább ne fogj hozzá, meg a lengéscsillapító felső végéhez komoly imbuszkulcs kell és még akkor sem biztos a siker (ha nagyon be van gyógyulva törhet is a lengéscsillapító vége)
Lehet jobban jársz ha mondjuk megkérded a Mareszt vagy valakit.

Koszi a segitseget, beszereztem az eszkozoket es mar tul is vagyok a rugo cseren.
Ajanlom en is minden 03-asnak akik nem akarjak foldig ulteteni az elejet.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6107 Dátum: 2006 Augusztus 13, 12:27:40 »

Igen az nekem is bántja a szemem Smiley De nem ez a motor lesz benne, és a másik motoron már alapból fekete.
szeda_1970
« Hozzászólás #6106 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:55:01 »

Ha már felújítod lehet kérni a hogy a kék motorburkolatot fényezd át feketére? Ennél csak a sárga lenne rondább
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6105 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:39:05 »

Csináltam pár képet. Az eleje is törött tehát még azt is javítani kell majd.









« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 13, 11:42:34 írta Noo »
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6104 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:28:50 »

+méga doblemeznél van 2dn anyulványis
+futomü teteján 2db
6+kormány oszlopot le  kell kötni
ha nem jon és nemk geszteték akor az alváztömitás rohadt össze
Ahogy láttam hegesztés nincs. Nem mostanában volt leszedve, ugyhogy amilyen szerencsém van, biztos összegyógyult a tömítéssel.
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6103 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:26:53 »

Majd meglátod, ha lent lesz!  Wink
Úgy értem a lábam nem lóg ki ha rálépek a fékre Smiley
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6102 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:18:30 »

Köszi
Akkor elől sem találtam meg még mindet. Most megnéztem, és van alatta valami fekete nyúlós cucc.
Ülésnek majd kerítek akkor valami bontott 65-öst. Padlólemez úgy láttam jó állapotban van.
+méga doblemeznél van 2dn anyulványis
+futomü teteján 2db
6+kormány oszlopot le  kell kötni
ha nem jon és nemk geszteték akor az alváztömitás rohadt össze

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6101 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:13:10 »

Köszi
. Padlólemez úgy láttam jó állapotban van.
Majd meglátod, ha lent lesz!  Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6100 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:09:46 »

Elöl 2x2 csavart kell találni, bal oldal-jobb oldal, aztán hátul 2x3-at, és oldalanként még vagy 8, ha jól emlékszem... Ne nagyon erőltesd agyon, mert megtéped  tőmeneteket, aztán annyi a fűtőcsatornának, ha esetleg még jó állapotban van is. Ami nem lehetetlen, ezért először valami jó minőségű csavarlazítót használj, hagyd állni egy napig, aztán próbálkozz tovább! Ha az összes kint van, elvileg emelhető a fülke, ha minden le-ki van kötve, fékcsövek pl. Ha nem emelkedik, annak lehet oka a szigetelő anyag, vagy akár hegesztés is, ami elég nagy gáz, de túlélhető. Sok sikert!

Köszi
Akkor elől sem találtam meg még mindet. Most megnéztem, és van alatta valami fekete nyúlós cucc.
Ülésnek majd kerítek akkor valami bontott 65-öst. Padlólemez úgy láttam jó állapotban van.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6099 Dátum: 2006 Augusztus 13, 11:04:05 »

Köszi a válaszokat. A küszöbnél meglesem a csavarokat. Csinálok pár képet és felteszem.
Újabb kérdés is felmerült. Az első üléseket egy 65-ös bogiban mire lehet cserélni? Ami benne volt azt most kellett kiflexelni, mert nem az eredeti volt. Nem lehetett előredönteni, nem jó magasságban állt, előre-hátra is elég nehézkes volt az állitás.
Egy 65-ös bogárban én csak 65-ös bogár üléseit tudom elképzelni, még akkor is, ha a padlólemezt cserélni kell, hogy szépen a helyére lehessen tenni. Alternatívakiént betehető /ne fanyalogjatok, kipróbáltam/ a kispollszki ülései, egybetámlás, és elég vékony ahhoz, hogy a hátsó ülés használható maradjon.

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6098 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:58:09 »

Sziasztok!
2 hete én is csatlakoztam a bogarasok közé Smiley
Elkezdtem olvasni a fórumot, most kb a felénél tartok. Közben szétszedem a kocsit, és rendbeteszem. Most belefutottam egy problémába. A kasznit és az alvázat hogy lehet legegyszerűbben szétszedni? Találtam elől 2 csavart, hátul 8-at. De nem akar jönni, olyan mintha össze lenne ragasztva valamivel.
Lehet hogy az előző gadája kinyomta valami sziloplaszttal?
Elöl 2x2 csavart kell találni, bal oldal-jobb oldal, aztán hátul 2x3-at, és oldalanként még vagy 8, ha jól emlékszem... Ne nagyon erőltesd agyon, mert megtéped  tőmeneteket, aztán annyi a fűtőcsatornának, ha esetleg még jó állapotban van is. Ami nem lehetetlen, ezért először valami jó minőségű csavarlazítót használj, hagyd állni egy napig, aztán próbálkozz tovább! Ha az összes kint van, elvileg emelhető a fülke, ha minden le-ki van kötve, fékcsövek pl. Ha nem emelkedik, annak lehet oka a szigetelő anyag, vagy akár hegesztés is, ami elég nagy gáz, de túlélhető. Sok sikert!

Bácsi Győző
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6097 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:56:53 »

A hátsó ülés alatt is vannak csavarok! 4db


Azokat megtaláltam már.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6096 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:56:12 »

Mondjuk másik hasonló ülésre, vagy egy bontott ülés lábát levágva (sicc) hegeszthetsz rá bármilyen ülést. Általában dönthető golf üléseket szoktak. De lehet porsche vagy akármi.
Nézd meg a sínek és a paldólemez állapotát, mert ha taposót is cserélsz, tökéletes lesz a sín.

Köszi a válaszokat. A küszöbnél meglesem a csavarokat. Csinálok pár képet és felteszem.
Újabb kérdés is felmerült. Az első üléseket egy 65-ös bogiban mire lehet cserélni? Ami benne volt azt most kellett kiflexelni, mert nem az eredeti volt. Nem lehetett előredönteni, nem jó magasságban állt, előre-hátra is elég nehézkes volt az állitás.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6095 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:54:21 »

A hátsó ülés alatt is vannak csavarok! 4db

Köszi a válaszokat. A küszöbnél meglesem a csavarokat. Csinálok pár képet és felteszem.
Újabb kérdés is felmerült. Az első üléseket egy 65-ös bogiban mire lehet cserélni? Ami benne volt azt most kellett kiflexelni, mert nem az eredeti volt. Nem lehetett előredönteni, nem jó magasságban állt, előre-hátra is elég nehézkes volt az állitás.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #6094 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:54:09 »

Önindító probléma:
Az előző összerakásnál nem került elég erősen meghúzásra a bendix és az indítómotor közötti csavar. Így akkora ívek keletkeztek ott, hogy az alátét elégett, sőt, a csavarból is szép nagy darab hiányzott. Most orvosoltam a problémát, kapott új körmös alátétet, csavart, és gyönyörűen tekeri. :-)))))
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6093 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:52:33 »

Köszi a válaszokat. A küszöbnél meglesem a csavarokat. Csinálok pár képet és felteszem.
Újabb kérdés is felmerült. Az első üléseket egy 65-ös bogiban mire lehet cserélni? Ami benne volt azt most kellett kiflexelni, mert nem az eredeti volt. Nem lehetett előredönteni, nem jó magasságban állt, előre-hátra is elég nehézkes volt az állitás.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6092 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:51:14 »

Ez miért jobb mint a csapágy?

A leírás hozzá:
Type 1 Beam Bushings. Link Pin or Ball Joint. We use these self lubricating urethane bushings as a replacement to the stock needle bushings. They slide right into the beam tubes.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6091 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:24:05 »

Ahoy Stunt!
Nézzél át a lastendfundba!! Cheesy

Nézem és már fájdul a szivem.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #6090 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:22:37 »

Sziasztok!
2 hete én is csatlakoztam a bogarasok közé Smiley
Elkezdtem olvasni a fórumot, most kb a felénél tartok. Közben szétszedem a kocsit, és rendbeteszem. Most belefutottam egy problémába. A kasznit és az alvázat hogy lehet legegyszerűbben szétszedni? Találtam elől 2 csavart, hátul 8-at. De nem akar jönni, olyan mintha össze lenne ragasztva valamivel.
Lehet hogy az előző gadája kinyomta valami sziloplaszttal?
Üdvw a fedélzeten!

ott biztos van valami tömítés. rossz esetben össze is hegesztették  Lips Sealed
hogy hány csavar tartja össze, arról gőzöm sincs

képet tudsz mutatni? kíváncsiak lennénk Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6089 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:22:31 »

A küszöbnél is van azt hiszem oldalanként 6-8 csavar, nem olyan egyszerű az, hogy gyere-buci-hamm-bekaplak.

Ha régen volt széttszedve akkor már úgy össze is lehet gyógyulva, hogy nehéz szétválasztani.

De vannak itt jobban hozzáértők, mint én, majd megmondják a frankót.
Ahoy Stunt!
Nézzél át a lastendfundba!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6088 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:21:02 »

Sziasztok!
2 hete én is csatlakoztam a bogarasok közé Smiley
Elkezdtem olvasni a fórumot, most kb a felénél tartok. Közben szétszedem a kocsit, és rendbeteszem. Most belefutottam egy problémába. A kasznit és az alvázat hogy lehet legegyszerűbben szétszedni? Találtam elől 2 csavart, hátul 8-at. De nem akar jönni, olyan mintha össze lenne ragasztva valamivel.
Lehet hogy az előző gadája kinyomta valami sziloplaszttal?

A küszöbnél is van azt hiszem oldalanként 6-8 csavar, nem olyan egyszerű az, hogy gyere-buci-hamm-bekaplak.

Ha régen volt széttszedve akkor már úgy össze is lehet gyógyulva, hogy nehéz szétválasztani.

De vannak itt jobban hozzáértők, mint én, majd megmondják a frankót.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #6087 Dátum: 2006 Augusztus 13, 10:01:39 »

Sziasztok!
2 hete én is csatlakoztam a bogarasok közé Smiley
Elkezdtem olvasni a fórumot, most kb a felénél tartok. Közben szétszedem a kocsit, és rendbeteszem. Most belefutottam egy problémába. A kasznit és az alvázat hogy lehet legegyszerűbben szétszedni? Találtam elől 2 csavart, hátul 8-at. De nem akar jönni, olyan mintha össze lenne ragasztva valamivel.
Lehet hogy az előző gadája kinyomta valami sziloplaszttal?
1303LS
« Hozzászólás #6086 Dátum: 2006 Augusztus 13, 07:33:16 »

vagy 30 pénz festéket látsz rajta, majdnem hülyét kaptam amikor összeszámoltam

Ja ja, azt hiszi az ember hogy jó hát kétezer egy kör a festékboltba nem sok, aztán mikor már sokadszorra körözöl kijön a szép kerek szám. Shocked
1303LS
« Hozzászólás #6085 Dátum: 2006 Augusztus 13, 07:30:03 »

szíp lesz? BlackP itt a csúnya válzó mégeccer Wink

Nagyon tetszik.
Képen nem látom jól a váltó színét, de ha nem szép akkor dugd el valahová a kocsi alá, mondjuk oda a motor elé pont befér.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #6084 Dátum: 2006 Augusztus 13, 07:20:18 »

kell egy CB Super Case

Bocs megvan.  Lips Sealed
1303LS
« Hozzászólás #6083 Dátum: 2006 Augusztus 13, 07:19:14 »


 először megveszem a blokkot, majd a főtengelyt, stb.




Milyen blokkra csinálnád?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6082 Dátum: 2006 Augusztus 12, 22:23:49 »

itt a beigért másik link http://www.rockyjennings.com/waterboxer_to_air.htm itt már szériában nyomják
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 12, 22:25:38 írta ESZ »

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6081 Dátum: 2006 Augusztus 12, 22:07:31 »

szerintem is jól néz ki
örülnék ha ilyen lenne a bogim alja
vagy 30 pénz festéket látsz rajta, majdnem hülyét kaptam amikor összeszámoltam

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #6080 Dátum: 2006 Augusztus 12, 21:56:22 »

köszönöm jókedvrederítö szavaidat Wink
szerintem is jól néz ki
örülnék ha ilyen lenne a bogim alja
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6079 Dátum: 2006 Augusztus 12, 21:53:35 »

Jó az a váltó! Smiley
köszönöm jókedvrederítö szavaidat Wink

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #6078 Dátum: 2006 Augusztus 12, 21:44:11 »

te mondtad hogy fekete legyen minden Wink a váltószin az én agymenésem volt, igy mégsem egy nagy fekete tepsi kinézete van
Jó az a váltó! Smiley

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 1858 1859 1860 1861 1862 [1863] 1864 1865 1866 1867 1868 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.