www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 01:40:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921221 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1861 1862 1863 1864 1865 [1866] 1867 1868 1869 1870 1871 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13259258 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5997 Dátum: 2006 Augusztus 12, 17:50:21 »

ma rászántam magam, hogyha már szar idő van és itthon vagyok, akkor végre felrakom a Bogira a karbit. szétszedtem az újat, minden kivehető szelepet, stb-t, kipucoltam karbi tisztítóval meg sűrített levegővel, összeraktam, fel a gépre és voala, műxik. még rendesen be kell állítani, meg a gyújtást utánállítani, majd előások egy leírást Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #5996 Dátum: 2006 Augusztus 12, 17:48:56 »

Beteszem a buszt egyesbe, engedem fel a kuplungpedált, rángatást tapasztalok. Próbálkoztam többféle gázállással is, de mindig rángat, hol kevésbé, hol jobban. Mi halt meg / fog meghalni?

Kuplung? Nem kopott már?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #5995 Dátum: 2006 Augusztus 12, 17:41:56 »

Beteszem a buszt egyesbe, engedem fel a kuplungpedált, rángatást tapasztalok. Próbálkoztam többféle gázállással is, de mindig rángat, hol kevésbé, hol jobban. Mi halt meg / fog meghalni?

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5994 Dátum: 2006 Augusztus 12, 14:45:14 »

A szelep vezetője, a hengerfejben. Amibe a szelepszár belecsúszik! Alul, az égéstér felé nem szabad, hogy pontos legyen az illesztése, mert a kipufogógázokból korom ráég a szelepszárra és amikor a szelep visszacsukódik akkor begyűri a sok kormot a szelepvezetőbe és szoros lesz. Itt be szoktak szúrni kb 10 mm-es hosszon, hogy legyen helye a koromnak. Azért elég 10 mm, mert kb ennyit emel a himba, olyan 8 mm-t.

Na itt a válasz egy februári kérdésemre. Köszönöm! Smiley
Ez volt az, még rajzoltam is hozzá:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg1577#msg1577

Közben rájöttem hogy akkoriban is ugyanez volt a válasz pár hozzászólással arrébb:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=8.msg1810#msg1810

Bár még mindig nem értem hogy miért nem hagyható el a nagyobb átmérőjű rész a végéről?
Valahol olyat is láttam hogy a szelepvezetőt levágták 'tőbe'...
Azaz inkább lefaragták: http://www.funkenblitz.com/images/755.jpg
Itt lehet látni hogy a kipuffogószelep-vezető egyáltalán nem áll ki: http://www.funkenblitz.com/images/759.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 12, 17:34:22 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5993 Dátum: 2006 Augusztus 12, 13:35:13 »

fákk...

góf buzizás van műsoron.
gondoltam, hogy visszarakom a pedálsort, mert a kuplungbowden-vezető szar le volt törve.
ez vissza lett hegesztve, de rossz szögben, mint most kiderült, hegesztőapparátja meg senkinek sincs.
akinek van, az meg nem ér rá.

jó, akkor karbi + gy.elosztó + hátsó kerékcsapágy cserébe + vezetékezésbe fogtam, de a második menüpont közepén elkezdett esni ez a szájbaQrt eső.
fákk!!

holnap már festeni akartam... grrr....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #5992 Dátum: 2006 Augusztus 12, 11:09:19 »

A dugattyúkiállás a henger legfelső pereme és a dugattyú teteje közötti távolság. Amikor azt mondják, hogy a dugattyúkiállás 1.5 mm az valójában - (mínusz)1.5, mert mélyebben van. De a bogár motornál csak mélyebben lehet, itt nem szokták ezt hangsúlyozni.

Kétütemű versenymotoroknál szokott lenni pozitív, akkor a dugattyú teteje kiemelkedhet a hengerből valamennyire.


A négy ütemű trabantomnál is kilóg a dugattyú a hengerből felső holtpontnál.
1303LS
« Hozzászólás #5991 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:53:59 »

Idézet innen: szeda_1970  Tegnap, ebben az időpontban 17:39:14
Én meg a kuplungkart feszítő rugóval szopok ami a kiemelővillát húzza vissza alaphelyzetbe és tartja feszesen a bowdent.Nem jön le a tengelyről a kar, emiatt nem tudom kicserélni a rugót és visszarakni a motort.
Kezd kicsit elegem lenni a folyamatos szopásból.


Valaki már a múltkor problémázott ezen.
Simán lejön a rugó anélkül, hogy levennéd a kart.
Kettőt is szedtem le a napokban.
Főleg hogy kint van a motorod.


Na kifelé és addíg be ne gyere amig kész nincs. 
 


Valaki aki Szeda felé lakik szóljon már neki hogy bejöhet.
Tegnap óta nincs hír róla, kezdek aggódni. Shocked
1303LS
« Hozzászólás #5990 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:44:02 »

jóvanna, gondoltam, hogy igyexel, de egy gömbölűszélvédősnek ne higyj sosem, ez örök szabály :-))
hogy áll a talyigád?
Múlt héten beteg volt a gyerek nem igazán foglalkoztam az autóval.
Mostmeg szinte egyfolytában dolgozom (rohadt túlóra) csak kedden leszek otthon pl a jövő héten.
Szóval lassú munkához idő kell.
Utoljára meg akkorát szívtam egy kipufogó csavarral, hogy csak na.
A beszakadt csavart szépen ki tudtam furdalni majd a menetfúró( szerintem valami ócska szarráedzett orosz piaci csak benyúltam a fiókba) is beletört úgy hogy a síktól kb 5mm-re volt beljebb a törés.
Vagy 2 óra volt mire kivettem ráhegesztgetős módszerrel ami természetesen vagy 86-szor letört.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 12, 10:49:51 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #5989 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:40:02 »

Sziasztok,

Le szeretnem cserelni az 1303-osban (73-as) az elso rugokat.
Leirna nekem valaki par mondtaban mikent kellene eljarnom?
Kell hozza rugo osszeszorito?
Ha jol latom fentrol tudom leszedni a rugot...de viszonylag akkor jol szet kellene szednem, hogy le is tudjam szedni a hosszu gatlokrol, nem ?

Koszi elore is.

Nem árt ha van összehúzó, de ha ügyes vagy nem feltétlen kell.
Stabil bak meg stabil krokodilemelő azért kell.
Ha a Hudák féle ültető rugót veszed (asszem18000) azt még könnyebb is összerakni, meg nem fog bután az égbe szökellni a szekér.
Mondjuk szerelgetési gyakorlat nélkül inkább ne fogj hozzá, meg a lengéscsillapító felső végéhez komoly imbuszkulcs kell és még akkor sem biztos a siker (ha nagyon be van gyógyulva törhet is a lengéscsillapító vége)
Lehet jobban jársz ha mondjuk megkérded a Mareszt vagy valakit.
1303LS
« Hozzászólás #5988 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:31:00 »

vw1303,
lécci meséld el, hogy mit csináltál a szar ablakemelőiddel.
ahogy néztem, a tekertyű része préselve van, ezáltal nem nagyon javítható

Ha a tekerentyű része szar akkor kb kuka.
Ha az jó és csak a bowden kopott meg akkor simán megfordítod a bowdent a szerkentyűben.
Ütköző behajtást kihajtod, szétszed.
Az ablakra csavaranytyús részhez a bowdent jó közel befogod a satuba érzéssel de erősen.
Óvatosan lecsavarod róla a lemez bizbazt majd az egészet értelemszerűen ordítva rakod össze.
Ha nem csavarodik le a cucc szépen akkor nincs szerencséd, de le kell annak jönni egy kis kézügyességgel.
Emberek csinálták azt is nem az UFOk. 
Sok sikert.
Nem elérhető Tyrsec
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #5987 Dátum: 2006 Augusztus 12, 10:19:35 »

Sziasztok,

Le szeretnem cserelni az 1303-osban (73-as) az elso rugokat.
Leirna nekem valaki par mondtaban mikent kellene eljarnom?
Kell hozza rugo osszeszorito?
Ha jol latom fentrol tudom leszedni a rugot...de viszonylag akkor jol szet kellene szednem, hogy le is tudjam szedni a hosszu gatlokrol, nem ?

Koszi elore is.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5986 Dátum: 2006 Augusztus 12, 09:42:17 »

veszel nálam  1000.-ért 1et Grin

csak ne laknál olyan szájbavert messze.. :-))
orfüvön leszel? oda hozhatnál egyet mondjuk



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5985 Dátum: 2006 Augusztus 12, 09:37:38 »

vw1303,
lécci meséld el, hogy mit csináltál a szar ablakemelőiddel.
ahogy néztem, a tekertyű része préselve van, ezáltal nem nagyon javítható
veszel nálam  1000.-ért 1et Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5984 Dátum: 2006 Augusztus 12, 09:35:30 »

vw1303,
lécci meséld el, hogy mit csináltál a szar ablakemelőiddel.
ahogy néztem, a tekertyű része préselve van, ezáltal nem nagyon javítható



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5983 Dátum: 2006 Augusztus 12, 08:56:14 »

a himba oldalon?

A szelep vezetője, a hengerfejben. Amibe a szelepszár belecsúszik! Alul, az égéstér felé nem szabad, hogy pontos legyen az illesztése, mert a kipufogógázokból korom ráég a szelepszárra és amikor a szelep visszacsukódik akkor begyűri a sok kormot a szelepvezetőbe és szoros lesz. Itt be szoktak szúrni kb 10 mm-es hosszon, hogy legyen helye a koromnak. Azért elég 10 mm, mert kb ennyit emel a himba, olyan 8 mm-t.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5982 Dátum: 2006 Augusztus 12, 08:24:01 »

na mizu? sikerült meggyártanod a bitumenes zajcsillapitószigetelöt? vagy nem adott a mama zsákot és maradt a PVC Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5981 Dátum: 2006 Augusztus 12, 07:27:05 »

A pityubá megy? :-)))

sajnos nem, bár a flex elő van készítve.
egy telefon, és repülnék :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #5980 Dátum: 2006 Augusztus 12, 06:03:36 »

A pityubá megy? :-)))

Na pár óra és elkezdődik a műtétje a Fiatal úrnak,ma mezdjük szétaszedni Wink
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #5979 Dátum: 2006 Augusztus 12, 05:58:12 »

Na pár óra és elkezdődik a műtétje a Fiatal úrnak,ma mezdjük szétaszedni Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5978 Dátum: 2006 Augusztus 11, 22:25:55 »

Figyelj, hogy a kipu szelep bronz vezetőjének az alja kb 1 cm hosszon ne 9-es furatú legyen, hanem tizes. Ezt néhány fasz hengerfejes elfelejti és a korom megragasztja a szelepet a dugó meg megüti és kikad a szelepék. Én már jártam így! 
a himba oldalon?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #5977 Dátum: 2006 Augusztus 11, 22:02:24 »


holló meg majd vág nekem "gulf" matricát, csak még nem tud róla :-))
kezdem kapisgálni Wink
sajnos most nincs iroda, amit festeni kéne:)
de ha minde igaz " ezért festettél? hát ezt ollóval kivágtam volna" valszeg rá érek Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5976 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:54:19 »

ja 9ces!!összes szelep

Figyelj, hogy a kipu szelep bronz vezetőjének az alja kb 1 cm hosszon ne 9-es furatú legyen, hanem tizes. Ezt néhány fasz hengerfejes elfelejti és a korom megragasztja a szelepet a dugó meg megüti és kikad a szelepék. Én már jártam így! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5975 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:50:29 »

Holnap rakom össze Stone motorját. Majd csinálok fotókat. Most short block állapotban van, de holnap majdnem készre játszom.
ja 9ces!!összes szelep

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5974 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:48:29 »

ma hazafelé csak úgy beugrott, lusták SzMB-je: Szerelted Mással Bogarad
holnap meg motor fogok csesztetni.
ja és most fasza a busz kuplungja

Holnap rakom össze Stone motorját. Majd csinálok fotókat. Most short block állapotban van, de holnap majdnem készre játszom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5973 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:47:01 »

edzett szelep kerülnek a hengerfejembe vastagabb szárral!

Minden szelep edzett. 9-es szárral? Enyémben is az van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #5972 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:37:31 »

ma hazafelé csak úgy beugrott, lusták SzMB-je: Szerelted Mással Bogarad
holnap meg motor fogok csesztetni.
ja és most fasza a busz kuplungja

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #5971 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:33:39 »

Felületkezelés? Amit te csinálsz csak jóindulattal mázolás, inkább a "gány", kissé pejoratív szóval jellemezném...

És mindenkinek kuss!  Csak Maresz szólhat!

 Grin
és én?
én is tudok pingálni!?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5970 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:30:52 »

edzett szelep kerülnek a hengerfejembe vastagabb szárral!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5969 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:23:49 »

na  szolók
Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5968 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:21:04 »

Felületkezelés? Amit te csinálsz csak jóindulattal mázolás, inkább a "gány", kissé pejoratív szóval jellemezném...

És mindenkinek kuss!  Csak Maresz szólhat!

 Grin
na  szolók

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #5967 Dátum: 2006 Augusztus 11, 21:04:35 »

...

És mindenkinek kuss!  Csak Maresz szólhat!

 Grin
Fedönevem Maresz!!

Szeretnék szóni! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5966 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:50:33 »

Felületkezelés? Amit te csinálsz csak jóindulattal mázolás, inkább a "gány", kissé pejoratív szóval jellemezném...
És mindenkinek kuss!  Csak Maresz szólhat!
 Grin

ha nem teccik, akkor gyere, fesd le nekem.
fizetem a söröt. :-PPP

buzi!  



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #5965 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:50:16 »

Felületkezelés? Amit te csinálsz csak jóindulattal mázolás, inkább a "gány", kissé pejoratív szóval jellemezném...

És mindenkinek kuss!  Csak Maresz szólhat!

 Grin

inkább beszéljük meg, hogy ki milyen olajat és milyen gyertyát ajánl a bogárba ;-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5964 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:48:50 »

hülyearcú barátom, a karosszéria felületkezelése legalább annyira eszembé, mint a szaros dugattyúid  Evil Tongue

 Felületkezelés? Amit te csinálsz csak jóindulattal mázolás, inkább a "gány", kissé pejoratív szóval jellemezném...

És mindenkinek kuss!  Csak Maresz szólhat!

 Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5963 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:43:31 »

Olyan hülyék vagytok, mint a faszom.
Magatokra hagylak, nem nyomok egy kis olajos témát, egy kis vezérműtengelyest, egy kis lökettérfogatos dugattyúkiállóst, akkor elviszitek a legjobb topikot is szobafestősbe vagy számítógépesbe, mert a számítógépes témákra is rábukik a sok rendszergazda, mint gyöngytyúk a meleg takonyra.
Van itt annyi idióta topik, ne pont az egyetlen normálist csesszétek szét, majmok!!
Sörivó focisták! 

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

hülyearcú barátom, a karosszéria felületkezelése legalább annyira eszembé, mint a szaros dugattyúid  Evil Tongue



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5962 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:42:30 »

cinkromátost!
az alfában van nálunk.......
ha kell szóljál és hozzunk neked...
csókolom.... Cool

itt is van festékbót.
az a kérdés, hogy mi a cinkkromátos cucc neve, amit keresnem kell.

hétvégén összerakom technikában a gófot, aztán előkészítem festésre.
holló meg majd vág nekem "gulf" matricát, csak még nem tud róla :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #5961 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:22:51 »

Olyan hülyék vagytok, mint a faszom.
Magatokra hagylak, nem nyomok egy kis olajos témát, egy kis vezérműtengelyest, egy kis lökettérfogatos dugattyúkiállóst, akkor elviszitek a legjobb topikot is szobafestősbe vagy számítógépesbe, mert a számítógépes témákra is rábukik a sok rendszergazda, mint gyöngytyúk a meleg takonyra.
Van itt annyi idióta topik, ne pont az egyetlen normálist csesszétek szét, majmok!!
Sörivó focisták! 

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Ne OFFolj!! 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5960 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:21:30 »

Olyan hülyék vagytok, mint a faszom.
Magatokra hagylak, nem nyomok egy kis olajos témát, egy kis vezérműtengelyest, egy kis lökettérfogatos dugattyúkiállóst, akkor elviszitek a legjobb topikot is szobafestősbe vagy számítógépesbe, mert a számítógépes témákra is rábukik a sok rendszergazda, mint gyöngytyúk a meleg takonyra.
Van itt annyi idióta topik, ne pont az egyetlen normálist csesszétek szét, majmok!!
Sörivó focisták! 

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5959 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:08:26 »

jó rendben:

hülye buzik,
írjátok le még egyszer, hogy milyen passziválót meg alapozót ajánlotok. 
cinkromátost!
az alfában van nálunk.......
ha kell szóljál és hozzunk neked...
csókolom.... Cool

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5958 Dátum: 2006 Augusztus 11, 20:02:40 »

Írtad, hogy holnap mész. Cool
Akkor meg mi pánik van?He?
Pont akartam írni az én verziómat mikor láttam, hogy már megkaptad . Cheesy

jóvanna, gondoltam, hogy igyexel, de egy gömbölűszélvédősnek ne higyj sosem, ez örök szabály :-))
hogy áll a talyigád?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 1861 1862 1863 1864 1865 [1866] 1867 1868 1869 1870 1871 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.