www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 22:25:10

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1852 1853 1854 1855 1856 [1857] 1858 1859 1860 1861 1862 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14780717 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6371 Dátum: 2006 Augusztus 18, 10:05:21 »

Hát, van különbség!
Az igaz, hogy nem ég ki, de a halogénnél máshova esik a hagyományos nem halogén lámpa parabola tükrének gyújtóponjához képest az izzószál. Eredmény: úgy vakít a tompítottad, mint a szar, a reflektor meg szanaszét világít.
Ezt onnan tudom, hogy amikor haver R4-ét hoztuk haza, a nem halogénes lámpába halogént raktunk (mert az akadt a kezünkbe...), és én mentem elöl, oszt tükrön keresztül majd kisült a kis szemem. Amint a sima égőt raktuk be otthon, volt tökéletes tompított fénykéve, meg minden.


A nem halogénes lámpába (bilux) a H4-est csak adapterrel tudod berakni, ami az izzószálat pontosan fókuszpontba hozza. Az eltérő geometria méretű izzóknak a szoknyájuk is más, hogy ne lehessen felcserélni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6370 Dátum: 2006 Augusztus 18, 09:44:07 »

Múltkor beszéltem egy fényszóróboltossal aki szerint hülyeség az, hogy "kiég a foncsor az erős halogénektől" meg hasonlók, mivel foncsorozás csak egyféle van nincs nagy variáció.
Max minőségben lehet különbség.


Hát, van különbség!
Az igaz, hogy nem ég ki, de a halogénnél máshova esik a hagyományos nem halogén lámpa parabola tükrének gyújtóponjához képest az izzószál. Eredmény: úgy vakít a tompítottad, mint a szar, a reflektor meg szanaszét világít.
Ezt onnan tudom, hogy amikor haver R4-ét hoztuk haza, a nem halogénes lámpába halogént raktunk (mert az akadt a kezünkbe...), és én mentem elöl, oszt tükrön keresztül majd kisült a kis szemem. Amint a sima égőt raktuk be otthon, volt tökéletes tompított fénykéve, meg minden.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #6369 Dátum: 2006 Augusztus 18, 09:33:09 »

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink

Jeladónál még szívás:
igaz, az enyém sima egy úszós, de a többinél is hiba lehet. A tekercs a súrlódástól megkopik, majd elszakad. Apám ezt úgy orvosolta, hogy a hibás menet(ek)et rövidre kötötte. Ennek eredményeképpen van egy tartomány, ahol a műszer mutatója elkezd fel-le táncolni (hol kap impulzust a hullámzó benzin miatt, hol nem, mert a rövidre kötött tekercsmenet(ek) semmi testet nem adnak...).
Egyébként komplett csere. Én még várok vele...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #6368 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:40:39 »

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink

Na ez engem is érdekelne, mert nekem sem képes teletankot mutatni.... mégha csurig is van....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6367 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:30:12 »

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink

erről a tekertyűről valami képet tudnál mutatni?
láttam már szintjelző műszert, de ilyesmi nem rémlik.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #6366 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:20:42 »

senki nem tudja, hogy lehet-e a benzinszintmérőt valahogy állítani, hogy üresen tényleg üreset mutasson??

nem láttam rajta semmi állítási lehetőséget Sad  Huh

Tegnap este raszantam egy kis idot es beallitottam a szintmerot. Nekem olyan tartalyom van, amelybe bele kell csavarozni a jeladot (2 uszos).

Talaltam egy finomallitast: a kisebbik uszo tengelyvege muanyag, ott pedig egy negyzet alaku melyedest talalsz. Nagyon kisfeju lapos csavarhuzoval tudod tekergetni: itt a meresi tartomanyt tudod eltolni lefele vagy felfele (ures tanknal ureset, tele tanknal telet mutasson a - persze - kiszerelt jelado).

Most tele-tartalynal visszahelyezve a jeladot ugy kell beallitani a kisebbik uszo karjat (hajlas-szog enyhe megvaltoztatasaval), hogy eppen teletankot mutasson a muszer. Ha majd majdnem kiurul a tankom (lesz benne meg ca. 5  liter benzin), akkor a hosszabbik kart bellitom az "R" mezo elejere.

Beepitett szivato: ha nincsenek jol meghuzva az uszok, konnyen a tartalyban fog el-uszkalni (nekem nem sikerullt maskepp kiszedni, csak a tartaly kiszerelese es felforditasa utan).

Remelem segitettem!
 Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 18, 08:23:29 írta matchbox »
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6365 Dátum: 2006 Augusztus 18, 08:13:33 »

én azért a féket is lekötném
á nem muszáj féktartó lemezzel eggyüt leveszed a csonktengelyröl, gondolom nem nagy kedve lenne légteleniteni, meg minek ha nem muszáj Wink

Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #6364 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:55:05 »

kosz mindenkinek mostmar csak egy kis idore lenne szuksegem.nincs valakinek felesleges?
Holló
« Hozzászólás #6363 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:50:02 »

én azért a féket is lekötném
jaaaa, te!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6362 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:41:15 »

kettő csavar van ami bodéhoz köti.... tank ki kormány hardinál lekött...kasznihoz menő két csavar ki....alvázhoz kötödő csavarok ki futómű lefelé lejön....szvsz

én azért a féket is lekötném
Holló
« Hozzászólás #6361 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:33:51 »

hogy lehet megoldani anelkul hogy le keljen venni a bodet?
vicvót vazze
nem győztem elég szmájlit odarakni
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6360 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:33:36 »

kosz a segitseget


kettő csavar van ami bodéhoz köti.... tank ki kormány hardinál lekött...kasznihoz menő két csavar ki....alvázhoz kötödő csavarok ki futómű lefelé lejön....szvsz
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #6359 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:26:49 »

kiveszed csavarokat és leveszed futóművet
kosz a segitseget
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6358 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:25:51 »

hogy lehet megoldani anelkul hogy le keljen venni a bodet?

kiveszed csavarokat és leveszed futóművet
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #6357 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:23:41 »

megy anélkül is
hogy lehet megoldani anelkul hogy le keljen venni a bodet?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6356 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:21:02 »

hát baszki, sajnos nagyon
le kell venned a bódét Wink Cheesy Grin Evil

megy anélkül is
Holló
« Hozzászólás #6355 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:14:46 »

elso futomu cserenel mennyire kell szetszedni az autot?(bogar) azt hiszem meg kellene mar csinalnom.
hát baszki, sajnos nagyon
le kell venned a bódét Wink Cheesy Grin Evil
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #6354 Dátum: 2006 Augusztus 17, 22:11:55 »

elso futomu cserenel mennyire kell szetszedni az autot?(bogar) azt hiszem meg kellene mar csinalnom.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6353 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:56:08 »

és mi volt vele a gond? nem volt földje?

a vészvillogó meg nekem is bemondta az unalmast Sad nem hajlandó villogtatni. remélem javítható. Nálad a kapcsoló rossz ,vagy sose volt jó, mert nincs jól összekötve? Majd írd le ha tudod mi volt rossz Smiley
ki is égett, meg nemis érintkezett, most kimértük. a vészvillogót nemtom, hogy ment e valaha, majd kipróbálom másik relével meg kapcsolóval és kiderül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6352 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:51:54 »

ott a pont Smiley így volt csak mi cégen belül ingyen hívunk telón faterral egy helyen melózom
Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6351 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:49:32 »

bocs valahogy 2szer ment!  Shocked

gondoltam, elmeséled még egyszer-kétszer ;-)))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6350 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:47:29 »

te mennyiért foncsoroztattad?
és szerinted milyen fénye van?

;-)))

bocs valahogy 2szer ment!  Shocked
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6349 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:46:45 »

Elötte 500 méterrel "felvezetö kocsi"+voki-toki,oszt hadd szójjon! Cheesy

ott a pont Smiley így volt csak mi cégen belül ingyen hívunk telón faterral egy helyen melózom
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #6348 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:46:29 »

én 1500ért foncsoroztattam és sztem nincs rossz fénye gyári izzóval

te mennyiért foncsoroztattad?
és szerinted milyen fénye van?

;-)))
1303LS
« Hozzászólás #6347 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:46:14 »

én 1500ért foncsoroztattam és sztem nincs rossz fénye gyári izzóval
A környékünkön nem tudok semmi ilyesmit, mert annyiért én is megcsináltatnék egy pára darabot.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6346 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:45:20 »

De a fémgőzölés vagy mi a szösz ugyan az, valami ilyesmiről beszélt.
Egyébként meg rám akart nyomni két eredeti hella foncsort foncsorozási árban 10000-ért a párt.
Sajátja megmaradt.

én 1500ért foncsoroztattam és sztem nincs rossz fénye gyári izzóval
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6345 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:44:25 »

Ha erre valóban hajlandó vagy akkor a következő rajzásra kiviszem neked üzemanyagárban!!
Ez tetszik! Cool



minek tréler ? megy az saját lábon is  Evil Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6344 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:40:40 »

De a fémgőzölés vagy mi a szösz ugyan az, valami ilyesmiről beszélt.
Egyébként meg rám akart nyomni két eredeti hella foncsort foncsorozási árban 10000-ért a párt.
Sajátja megmaradt.

én 1500ért foncsoroztattam és sztem nincs rossz fénye gyári izzóval
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6343 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:40:09 »

ha van rendszáma és nem nagyon roncs esetleg mosd le....akkor én lábon mennék simán KRESZT betartva....Sopron - Győr távon eljöttem a 2001ben lejárt vizsgás busszal lábon a 85ösön ami mint tudjuk teli van zsarukkal
Elötte 500 méterrel "felvezetö kocsi"+voki-toki,oszt hadd szójjon! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6342 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:32:27 »

Tudtommal: igen. Ha en vontatnam, akkor lenne rajta hatul elakadasjelzo-haromszog es hatso vilagitas. Max. sebessegem 30-40 km/h-t nem lepne at.

Azert irom igy, mert pontosan nem ismerem a vonatkozo jogszabalyokat, de a 'JPE System' - Józan Paraszti Ész logikája - szerint en igy csinalnam.

ha van rendszáma és nem nagyon roncs esetleg mosd le....akkor én lábon mennék simán KRESZT betartva....Sopron - Győr távon eljöttem a 2001ben lejárt vizsgás busszal lábon a 85ösön ami mint tudjuk teli van zsarukkal
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6341 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:14:34 »

na, szmb keretei közt lett bal oldali hátsó helyzetjelzőm, már csak a tolatólámpa nem ég(fuszujt sem kap, lehet, hogy a váltónál baszódott meg a jeladó), meg vészvillogót kéne még megcsinálnom
és mi volt vele a gond? nem volt földje?

a vészvillogó meg nekem is bemondta az unalmast Sad nem hajlandó villogtatni. remélem javítható. Nálad a kapcsoló rossz ,vagy sose volt jó, mert nincs jól összekötve? Majd írd le ha tudod mi volt rossz Smiley
1303LS
« Hozzászólás #6340 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:09:01 »

A lámpatest kialakításában lehet eltérés meg az anyagában.
De a fémgőzölés vagy mi a szösz ugyan az, valami ilyesmiről beszélt.
Egyébként meg rám akart nyomni két eredeti hella foncsort foncsorozási árban 10000-ért a párt.
Sajátja megmaradt.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #6339 Dátum: 2006 Augusztus 17, 20:05:38 »

na, szmb keretei közt lett bal oldali hátsó helyzetjelzőm, már csak a tolatólámpa nem ég(fuszujt sem kap, lehet, hogy a váltónál baszódott meg a jeladó), meg vészvillogót kéne még megcsinálnom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6338 Dátum: 2006 Augusztus 17, 19:51:37 »

Ezzel vagyok elfoglalva en is; egyszeru: hajlitani kell a 2 uszo-tarto droton.
DE vigyazz: nagyon kis szogvaltozas mar jelentos elmozdulast okoz a muszeren.

Nekem a teletank full jelzese nem akar osszeallni - raadasul meg mar 2 uszot belebenaztam a tartalyba...
azt hittem lehet valami csavarral kalibrálni. szóval nem .. kár
akkor majd görbítgetem az úszókat. vagy megtanulom mikor mennyi van benne
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #6337 Dátum: 2006 Augusztus 17, 19:50:03 »

sziasztok
45\40-es ego helyett mi lesz ha rakok mondjuk 60/55 oset? megolvad valami?

a 100/80-as is befigyel a bilux helyére.
már 3 éve járok így, de semmi baja a foncsornak.
no para!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #6336 Dátum: 2006 Augusztus 17, 19:14:55 »


Nem biztos, hogy a kisebb fúvóka fogyasztáscsökkenést eredményez, egyrészt jobban kell nyomnod, másrészt még melegszik is a hengerfej.
Általában a legjobb fogyasztási adat a gyári fúvóka vagy esetleg alatta 2.5-tel, tehát a 125 helyett 122.5.

Viszont takarékossági szempontokból a 30-as karbi jobb választás az 1.3-as motorra...

Szerintem.

Csak ha korabban 34-es volt a mocin (duplaszivos) akkor a 30-as vagy 31-es felrakasahoz kell egy adapter...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #6335 Dátum: 2006 Augusztus 17, 19:13:48 »

senki nem tudja, hogy lehet-e a benzinszintmérőt valahogy állítani, hogy üresen tényleg üreset mutasson??

nem láttam rajta semmi állítási lehetőséget Sad  Huh

nezz korbe itt a technical articles kozott...
http://www.type2.com/library/fuel.htm#9

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #6334 Dátum: 2006 Augusztus 17, 19:08:18 »

Múltkor beszéltem egy fényszóróboltossal aki szerint hülyeség az, hogy "kiég a foncsor az erős halogénektől" meg hasonlók, mivel foncsorozás csak egyféle van nincs nagy variáció.
Max minőségben lehet különbség.

A lámpatest kialakításában lehet eltérés meg az anyagában.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
matchbox
« Hozzászólás #6333 Dátum: 2006 Augusztus 17, 19:03:32 »

senki nem tudja, hogy lehet-e a benzinszintmérőt valahogy állítani, hogy üresen tényleg üreset mutasson??

nem láttam rajta semmi állítási lehetőséget Sad  Huh

Ezzel vagyok elfoglalva en is; egyszeru: hajlitani kell a 2 uszo-tarto droton.
DE vigyazz: nagyon kis szogvaltozas mar jelentos elmozdulast okoz a muszeren.

Nekem a teletank full jelzese nem akar osszeallni - raadasul meg mar 2 uszot belebenaztam a tartalyba...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #6332 Dátum: 2006 Augusztus 17, 18:41:58 »

senki nem tudja, hogy lehet-e a benzinszintmérőt valahogy állítani, hogy üresen tényleg üreset mutasson??

nem láttam rajta semmi állítási lehetőséget Sad  Huh
Oldalak: 1 ... 1852 1853 1854 1855 1856 [1857] 1858 1859 1860 1861 1862 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.