www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:44:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1912 1913 1914 1915 1916 [1917] 1918 1919 1920 1921 1922 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331694 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #3959 Dátum: 2006 Május 22, 11:45:47 »

Egyik ötletünk nagyban is megvalósul :-))))))

"Új rovat a bogarasok.hu-n
2006. május 11.
Hamarosan indul az új rovat a bogarasok.hu-n. Bogárral kapcsolatos tippek, ötletek, üzemeltetési, karbantartási tanácsok lesznek olvashatók. Az otthon is elvégezhető műveleteket képekkel illusztrálva fogjuk leírni."

forrás: www.bogarasok.hu
dt
« Hozzászólás #3958 Dátum: 2006 Május 21, 21:19:06 »

Nyert! Én inen kiláttam az alján....

 Grin én is kilátok pár helyen.
de már nem sokáig   Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3957 Dátum: 2006 Május 21, 21:17:55 »

Nyert! Én inen kiláttam az alján....
én is de megoldottam

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3956 Dátum: 2006 Május 21, 21:16:11 »

gondolom ezek lehetnek a szar helyek Grin
Nyert! Én inen kiláttam az alján....

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3955 Dátum: 2006 Május 21, 21:13:24 »

Mert még a "kevéssé" szar helyen ment gallyra.. De csinos lett!
gondolom ezek lehetnek a szar helyek Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3954 Dátum: 2006 Május 21, 21:10:24 »

azér ezen is volt javitanivaló,
Mert még a "kevéssé" szar helyen ment gallyra.. De csinos lett!

Bácsi Győző
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #3953 Dátum: 2006 Május 21, 21:06:37 »

Persze hogy nem jó, de amire Te gondolsz arra a Framfilter jó na de 80 akármennyiért?
Valaki itt is hirdetett mostanában egy szűrős pumpát.

igen, én. még megvan.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3952 Dátum: 2006 Május 21, 20:57:13 »

azér ezen is volt javitanivaló,

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3951 Dátum: 2006 Május 21, 20:54:25 »

arra viszont rájöttem hogy a csapszeges futómünek valami folytán jobb lehet a hidtest anyaga mert nem rozsdásodik annyira mint a gömbfejesé ,mig egy csapszeges hidtestet hegeszteni kell addig egy gömfejest vagy 3 szor kell meghegedálni
Ez régi igazság, csak az a baj, hogy nem csereszabatos....

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3950 Dátum: 2006 Május 21, 20:52:35 »

Igazad van, ha menthető, miért ne? Az enyém már vagy három "felújításon" ment át, keresztül lehetett látni rajta...
arra viszont rájöttem hogy a csapszeges futómünek valami folytán jobb lehet a hidtest anyaga mert nem rozsdásodik annyira mint a gömbfejesé ,mig egy csapszeges hidtestet hegeszteni kell addig egy gömfejest vagy 3 szor kell meghegedálni

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3949 Dátum: 2006 Május 21, 20:48:18 »

majd ha kész lesz akkor rakok fel a folyamatrol több meg jobb minőségü képeket, megbeszéltem magammal hogy nem fogok 50-60 pénzt kiadni egy állitható futómüért, inkább meggyártom,meg amugy is fullra szét van szedve teljes felújitáson esik át,akkor meg miért ne csinálnám meg,
Igazad van, ha menthető, miért ne? Az enyém már vagy három "felújításon" ment át, keresztül lehetett látni rajta...

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3948 Dátum: 2006 Május 21, 20:46:37 »

Nem, nem! Csak űgyes! Mondtam!
majd ha kész lesz akkor rakok fel a folyamatrol több meg jobb minőségü képeket, megbeszéltem magammal hogy nem fogok 50-60 pénzt kiadni egy állitható futómüért, inkább meggyártom,meg amugy is fullra szét van szedve teljes felújitáson esik át,akkor meg miért ne csinálnám meg,

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3947 Dátum: 2006 Május 21, 20:41:39 »

persze parafanomén vagyok Grin
Nem, nem! Csak űgyes! Mondtam!

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3946 Dátum: 2006 Május 21, 20:39:16 »

Szóval? már kézrátételre gondoltam. De ügyes vagy. Komolyan. Én csak a fához értek....
persze parafanomén vagyok Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3945 Dátum: 2006 Május 21, 20:38:07 »

szétvágás nélkül tudok
Szóval? már kézrátételre gondoltam. De ügyes vagy. Komolyan. Én csak a fához értek....

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3944 Dátum: 2006 Május 21, 20:37:33 »

Áááá valami rémlik volt ebből már itt vita ugye?
volt , hogy szar mg mé nem veszek punyát, de engem ez jobban érdekel hogy én meg tudom csinálni magamnak

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3943 Dátum: 2006 Május 21, 20:35:36 »

Papírhéjú Grin És mi az a rozsdahalmaz cső a háttérben?:-)
te kis gonyosz az a tesztfutómü, a fényes meg a prototipus Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3942 Dátum: 2006 Május 21, 20:34:45 »

a lényeg az hogy a gyári préselt rögzitöjét kivágtam és ezáltal a lengökar poziciója állithatóvá vált, az állitás szabályzórészét meg lelestem a kapható szétkellvágniésbeheggeszteni a futóműtestbe tipusurol Grin

1303LS
« Hozzászólás #3941 Dátum: 2006 Május 21, 20:32:59 »

ez a dio
Áááá valami rémlik volt ebből már itt vita ugye?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3940 Dátum: 2006 Május 21, 20:31:16 »

ez a dio
Papírhéjú Grin És mi az a rozsdahalmaz cső a háttérben?:-)

Bácsi Győző
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3939 Dátum: 2006 Május 21, 20:29:49 »

ez a dio

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3938 Dátum: 2006 Május 21, 20:28:42 »

képek szarok de aki ismeri a futómüvet az tudja hova tenni a dolgokat

[melléklet törölve a rendszer által]

dt
« Hozzászólás #3937 Dátum: 2006 Május 21, 20:24:21 »

Nem röhögni, a régi hidam kissé szét volt rohadva, így is, úgy is vennem kellett... Grin

...kuss, így szoktam leszállni!
 Grin
1303LS
« Hozzászólás #3936 Dátum: 2006 Május 21, 20:24:06 »

hahaha jó drágán,én kb a villanyáram árárbol kihoztam Grin
Képek?
Ügymenet?
Heee?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3935 Dátum: 2006 Május 21, 20:23:32 »

hahaha jó drágán,én kb a villanyáram árárbol kihoztam Grin
Nem röhögni, a régi hidam kissé szét volt rohadva, így is, úgy is vennem kellett... Grin

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #3934 Dátum: 2006 Május 21, 20:22:53 »

miert az 1.2mocinak sem jo ha lebeg benne a kosz Sad
Persze hogy nem jó, de amire Te gondolsz arra a Framfilter jó na de 80 akármennyiért?
Valaki itt is hirdetett mostanában egy szűrős pumpát.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3933 Dátum: 2006 Május 21, 20:21:40 »

Én se vágtam szét... vettem egy ültethető hídtestet, meg rövidebb gátlókat, aztán tali előtt leengedem, ha kész lesz végre... Grin
hahaha jó drágán,én kb a villanyáram árárbol kihoztam Grin

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3932 Dátum: 2006 Május 21, 20:19:55 »

na belefogtam az elsö futómű ültetö projektbe,éss szétvágás nélkül tudok ültetni csapszeges és gömbfejes futómüvet ,a legkönnyebb a csapszegest, minimális átalakitást igényel, és max 10 centivel tudom lejjebb rakni az elejét,
Én se vágtam szét... vettem egy ültethető hídtestet, meg rövidebb gátlókat, aztán tali előtt leengedem, ha kész lesz végre... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3931 Dátum: 2006 Május 21, 20:17:25 »

Jó de Ő az olajbetöltővel kombinált dologról beszélt.
Na az sem kell 1.2es motorra. Grin
miert az 1.2mocinak sem jo ha lebeg benne a kosz Sad

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3930 Dátum: 2006 Május 21, 20:17:09 »

na belefogtam az elsö futómű ültetö projektbe,éss szétvágás nélkül tudok ültetni csapszeges és gömbfejes futómüvet ,a legkönnyebb a csapszegest, minimális átalakitást igényel, és max 10 centivel tudom lejjebb rakni az elejét,

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3929 Dátum: 2006 Május 21, 20:16:45 »

Méééé vót ma ilyen? Grin Grin Grin

Már egész gyakorlott pumpáló a gyerek, következőt egyedül csinálja! De vendégek érkezése a beállítást eltolta holnapra, mondjuk azt egyedül is tudom csinálni...

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #3928 Dátum: 2006 Május 21, 20:14:08 »

Nem off! Valóságshow..! Grin

Méééé vót ma ilyen? Grin Grin Grin
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #3927 Dátum: 2006 Május 21, 20:10:36 »

Nyomi, pumpa, nyomi, pumpa, nyomi,..... bazmegnepumpáldhaaztmondomnyomi!!
 Grin Grin Grin

Jó ugassatok, hogy OFFolok. Embarrassed
Nem off! Valóságshow..! Grin

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #3926 Dátum: 2006 Május 21, 20:04:16 »

Fram filter kit  80 250,-



Jó de Ő az olajbetöltővel kombinált dologról beszélt.
Na az sem kell 1.2es motorra. Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #3925 Dátum: 2006 Május 21, 19:58:04 »

Fram filter kit  80 250,-
Fram olajfilter kit, már rendelhető a FLAT 4-tól, A 30 lóerös motorokhoz, eredeti NOS alkatrész, de nem egyszerű pont ezért a beszerzése sem. Érd. az üzletben.   
http://www.bugparts.hu/index.php?modul_id=9   Itt megtalálod. Olvass át valami egyszerűbb tuninggal foglalkozó könyvet. De, ha átnézed pl. a CSP, vagy a CB Performance honlapjait, sok megoldást kiválogathatsz. De 1200-es motorba nem kell ilyesmi.

Ugy tudom van valami olyan olajbeonto is ami egyben szuro is? Mindgyart nezek kepet Grin
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/22169803#2
ilyesmire gondoltam


1303LS
« Hozzászólás #3924 Dátum: 2006 Május 21, 17:26:23 »

Ugy tudom van valami olyan olajbeonto is ami egyben szuro is? Mindgyart nezek kepet Grin
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/22169803#2
ilyesmire gondoltam


Ööö izé, az nem szűrő az kartergáz -hogyismonnyam- puffertartály a szerepe ugyanaz mint a 16. képen ott a képtáradban annak a készségnek.
Tuning motorokra szokták tenni de én nem sok értelmét látom jó karban lévő motornak egy jó olajjal nincs nagy szüksége rá.
Persze ezt mások máshogy is gondolhatják.
Olajszűrőn a teljes keringetett olajmennyiségnek át kell folynia minimális ellenállással.
Mégegyszer mondom hogy a legegyszerűbb a olajszűrős pumpatest.
Ha csak a fedelet alakítod át és kívül valahol csinálsz szűrőcsonkot vagy szűrőházat az mind sokkal nagyobb munka meg költség.
A legjobb a csövezés nélküli egyszerű megoldás.
Sőt az a plusz kb fél liter olajmennyiség is -ami a szűrőbe megy- jót tesz a motornak.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #3923 Dátum: 2006 Május 21, 15:47:54 »

SZVSZ
Nem az olaj csinálta a sarat, szerintem az csak feloldotta az évek óta lerakódottat és kipucolta a motort.
Utána a többimek talán nem volt már mit annyira kipucolnia.
De ez mind függ az olajtól magától típusilag.

Nemtudom, csak egyszer használtam, aztán olajcserénél alig akart lefolyni. A szerelőm mondta, hogy olajsaras meg mittudomén, és hogy másnak is volt vele gondja. Lips Sealed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #3922 Dátum: 2006 Május 21, 15:03:05 »

Ugy tudom van valami olyan olajbeonto is ami egyben szuro is? Mindgyart nezek kepet Grin
http://kep.tar.hu/makai11/50136198/22169803#2
ilyesmire gondoltam

« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 21, 15:11:53 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
1303LS
« Hozzászólás #3921 Dátum: 2006 Május 21, 15:00:37 »

milyen olaj a legjobb ezekbe a kocsikba + typ 4 be???

???

Ebben stunt a mester én csak a parszti eszemmel felfogható dolgokat jegyzem meg.
Az alap dolog hogy a TYP1 motorok olajszűrő nélkül készülnek ehhez a régen használatos egyszerű olajok voltak a jól amikben nem voltak olyan adalékok amik lebegtetik a dzsuvát.
A mostani fullos olajok már mind ilyen adalékokkal ellátottak ami a typ1 motoroknak SZVSZ nem sok jót tesz mivel nincs olajszűrő ami kiszűrné a lebegő dolgokat.
Ezért is a legokosabb dolog egy szűrőt tenni a motorra és már mehet is bele egy modern olaj.
Persze akkor sem kell a full szintetikus hétnyelven beszélő, de akkor már anyit elértünk hogy kárt nem okozunka motorunk belvilágának.
De mondom ebben a stunt a tudor én csak okoskodok az ismereteim hiányából fakadóan.
1303LS
« Hozzászólás #3920 Dátum: 2006 Május 21, 14:53:25 »

igen de 1200re nem kell nagyszallitasu szuros pumpa Cheesy
igy valami mas megoldast keresek.

Akkor egy ilyen?

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=det&wkid=1072548961&rub1=Engine&rub2=Oil+System&artnr=10053a&pn=0
Oldalak: 1 ... 1912 1913 1914 1915 1916 [1917] 1918 1919 1920 1921 1922 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.