www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:34:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1910 1911 1912 1913 1914 [1915] 1916 1917 1918 1919 1920 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331542 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4039 Dátum: 2006 Május 25, 09:29:13 »

Most akkor a szobában szereled a bringát, vagy a gépet vitted ki az udvarra?  Grin Evil
A bringa még Komáromban van, kereket elhozom, Rajkainál duplafalúra csere vagy átalakítás, kereket felviszem, beszerelem, hazatekerek. Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4038 Dátum: 2006 Május 25, 09:26:52 »

Hátsón is.... elől nem olyan fárasztó... Grin

Most akkor a szobában szereled a bringát, vagy a gépet vitted ki az udvarra?  Grin Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4037 Dátum: 2006 Május 25, 09:25:25 »

Az 1-esen meg elcsaphatnak... mennyivel jobb???
Hátsón is.... elől nem olyan fárasztó... Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4036 Dátum: 2006 Május 25, 09:20:07 »

Úriember arra nem teker... Smiley

Az 1-esen meg elcsaphatnak... mennyivel jobb???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4035 Dátum: 2006 Május 25, 09:19:05 »

Jahogy a régimet??? Hunnan kellett volna tudnom???
Azért az nem monti bike, úgyhoigy érdekes lesz vele a hátsó út....
Úriember arra nem teker... Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4034 Dátum: 2006 Május 25, 09:11:33 »

Melyiket? A tiedet! Imi letett róla, így a hónom alá veszem, kap valami rendes kereket a 88-as helyére, némi beállítgatás, olajocska, és kezdhetek tekerni! Kiváncsi lennék, hogy megy a Komárom-Tatabánya-Komárom pár év kihagyás után...?

Jahogy a régimet??? Hunnan kellett volna tudnom???
Azért az nem monti bike, úgyhoigy érdekes lesz vele a hátsó út....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4033 Dátum: 2006 Május 25, 09:06:51 »

És mindezt mi pénzért???
Konkrétat még nem tudok, vmikor eljönnek megszemlélni. 100 alatt remélem

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4032 Dátum: 2006 Május 25, 09:06:11 »

Mellik bringát? A sajátod, vagy a Pöcökét?  Grin
Csiszolsz? Most akkor hogy lesz megoldva, vagy csak a sárvédőket dolgozod meg?
Melyiket? A tiedet! Imi letett róla, így a hónom alá veszem, kap valami rendes kereket a 88-as helyére, némi beállítgatás, olajocska, és kezdhetek tekerni! Kiváncsi lennék, hogy megy a Komárom-Tatabánya-Komárom pár év kihagyás után...?

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4031 Dátum: 2006 Május 25, 09:04:25 »

Letettem róla... megegyeztem egy fényezővel, a felesleget lecsiszolom róla, kap alapozást, ahol kell, és a szórókittet már nála fújják rá, aztán mégse olyan lesz, mintha a legelőn csinálták volna, és nem fog annyiba kerülni sem, mntha mindent ők csinálnának. Kis szerencsével /money, money, money/, még a nyáron használhatnám.

És mindezt mi pénzért???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4030 Dátum: 2006 Május 25, 09:02:44 »

Csak nem Te fényezed?
Letettem róla... megegyeztem egy fényezővel, a felesleget lecsiszolom róla, kap alapozást, ahol kell, és a szórókittet már nála fújják rá, aztán mégse olyan lesz, mintha a legelőn csinálták volna, és nem fog annyiba kerülni sem, mntha mindent ők csinálnának. Kis szerencsével /money, money, money/, még a nyáron használhatnám.

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4029 Dátum: 2006 Május 25, 08:57:59 »

Na, kérem, ha már dolgozni nem tudok, legyen valaki, aki on ír ide! Tehát: megyek bringát szerelni, aztán, ha kész bogarat csiszolok! Smiley

Mellik bringát? A sajátod, vagy a Pöcökét?  Grin
Csiszolsz? Most akkor hogy lesz megoldva, vagy csak a sárvédőket dolgozod meg?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #4028 Dátum: 2006 Május 25, 08:56:24 »

Na, kérem, ha már dolgozni nem tudok, legyen valaki, aki on ír ide! Tehát: megyek bringát szerelni, aztán, ha kész bogarat csiszolok! Smiley

Csak nem Te fényezed?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4027 Dátum: 2006 Május 25, 08:49:46 »

Na, kérem, ha már dolgozni nem tudok, legyen valaki, aki on ír ide! Tehát: megyek bringát szerelni, aztán, ha kész bogarat csiszolok! Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4026 Dátum: 2006 Május 24, 23:13:05 »


oké, köszi!

Na, holnap megnézem, leírom...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4025 Dátum: 2006 Május 24, 23:07:04 »

Matchbox kollégának már telefonon mondtam apám módszerét (ő Műszaki Egyetem Közlekedési Kara előtt megszerezte az autóvillamossági műszerész szakmát).

Lényeg, hogy a dinamós gépemnél ha szarozik a rendszer minden előjel nélkül - töltésjelző égve marad - , akkor ülés alatt a feszszabályzót le kell szikráztatni álló motornál. Most így hirtelen ne kérdezd, melyik két sarut kell rövidre zárni, azt holnap megnézem, aztán leírom, mert azt nekem is látni kell.
Nem tudom, miféle voodoo varázslat ez - ezt faterom magyarázta... - de működik. Wink



oké, köszi!

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4024 Dátum: 2006 Május 24, 23:04:30 »

Mostanában nekem is azt csinálja beindítás után,hogy égve marad a töltésjelző lámpa, amíg nem adok egy nagyobb gázfrötssöt ( Smiley ). Akkor kialszik, é snem gyullad ki újra, pedig ugyanaz az alapjárati fordulatszám marad , sőt később lejjebbis  meg yugye, ha abbahagyja a szivatózást. Na ez mitől lehet?

Matchbox kollégának már telefonon mondtam apám módszerét (ő Műszaki Egyetem Közlekedési Kara előtt megszerezte az autóvillamossági műszerész szakmát).

Lényeg, hogy a dinamós gépemnél ha szarozik a rendszer minden előjel nélkül - töltésjelző égve marad - , akkor ülés alatt a feszszabályzót le kell szikráztatni álló motornál. Most így hirtelen ne kérdezd, melyik két sarut kell rövidre zárni, azt holnap megnézem, aztán leírom, mert azt nekem is látni kell.
Nem tudom, miféle voodoo varázslat ez - ezt faterom magyarázta... - de működik. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4023 Dátum: 2006 Május 24, 22:56:52 »

Ma reggel 10 km-re a munkahelymtol pirosan izzott a toltest-jelzo lampa.
A generator ampermeroje beallt nullara.
Az akksi feszultsege 10-12 V kozott allt.
Ettol fuggetlenul csont nelkul beertem (persze az ekszij ott vitir a helyen).
Vajon csak a fesz-szabalyzom sz*rt be, vagy meghalt a dinamom is?
(Az elmult 1 hetben egyre magasabb fordszamon gyult ki a toltesjelzo lampa: legutobb mar 1200 1/min-nel.
Elindluljakvele ma haza (20 km)?
 Huh

Mostanában nekem is azt csinálja beindítás után,hogy égve marad a töltésjelző lámpa, amíg nem adok egy nagyobb gázfrötssöt ( Smiley ). Akkor kialszik, é snem gyullad ki újra, pedig ugyanaz az alapjárati fordulatszám marad , sőt később lejjebbis  meg yugye, ha abbahagyja a szivatózást. Na ez mitől lehet?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4022 Dátum: 2006 Május 24, 22:39:44 »

köszönöm,már bogozom Wink
Esetleg,ha azt is megmondaná valaki igy mesziröl,hogy hol ereszti az olajat...mért csuszik ki az a fránya toloajtonak az also sinjéböl,a görgök,habár kéne egy komlett ajto,de az csak késöbb...addig viszont jo lenne ezt még használni,meg hogy....stb,stb,nahh jo csak vicc,majd kibogozom öket,oszt gyolesz...addigis köszönöm a képet,majd kibogozom Wink

olaj a motorból folyik (jellemzően a szelepdekni alól, de bármelyik illesztésnél tud, ha nagyon nyúzott a motor)
A tolóajtó alsó görgöje meg normál esetben rohadt messze van attól, hogy csak úgy magától kiugorjon. Főleg azért, mert fönt is benne van egy sínben.
Nekem legalábbis tök nehéz volt kiszedni a tolóajtót (bár az AZS ebben a profi. Ő menet közben szokta lekezelni a tolóajtókat Smiley ).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4021 Dátum: 2006 Május 24, 22:34:51 »

köszönöm,már bogozom Wink
Esetleg,ha azt is megmondaná valaki igy mesziröl,hogy hol ereszti az olajat...mért csuszik ki az a fránya toloajtonak az also sinjéböl,a görgök,habár kéne egy komlett ajto,de az csak késöbb...addig viszont jo lenne ezt még használni,meg hogy....stb,stb,nahh jo csak vicc,majd kibogozom öket,oszt gyolesz...addigis köszönöm a képet,majd kibogozom Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4020 Dátum: 2006 Május 24, 22:32:29 »

Apropo,a buszos kolégák közüll valaki nem tudna nekem képet küldeni,hogy "normál"esetben  hogy helyezkedik el a váltokar,és a kézifék kar,vagy hogy meddig kéne felérnie,vagy hogy hogy nem akadnak egymásba,vagy valami ilyesmi...lehet,hogy ez igy egy kicsit érthetetlen,hogy mire is gondolok,de egy fénykép arrol a környékröl segitene Wink
elörre is köszönöm Wink Wink

behúzott kézifékkel nem nagyon tudod 3-ba rakni
új korában lehet, hogy lehetett, de manapság már biztosan nem

ha már rohadtul-rettenetesen szét van kopva a váltókulliszád, akkor kiengedett kézifék mellett is nehézkes lehet a 3-ba kapcsolás
ekkor azért már érdemes megnézni a kulisszát és a szomszédos dolgokat

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4019 Dátum: 2006 Május 24, 22:23:11 »

Apropo,a buszos kolégák közüll valaki nem tudna nekem képet küldeni,hogy "normál"esetben  hogy helyezkedik el a váltokar,és a kézifék kar,vagy hogy meddig kéne felérnie,vagy hogy hogy nem akadnak egymásba,vagy valami ilyesmi...lehet,hogy ez igy egy kicsit érthetetlen,hogy mire is gondolok,de egy fénykép arrol a környékröl segitene Wink
elörre is köszönöm Wink Wink
náalma forumban van képa a munkáim ahogy haladba
http://buggarage.freeblog.hu

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4018 Dátum: 2006 Május 24, 22:20:29 »

Apropo,a buszos kolégák közüll valaki nem tudna nekem képet küldeni,hogy "normál"esetben  hogy helyezkedik el a váltokar,és a kézifék kar,vagy hogy meddig kéne felérnie,vagy hogy hogy nem akadnak egymásba,vagy valami ilyesmi...lehet,hogy ez igy egy kicsit érthetetlen,hogy mire is gondolok,de egy fénykép arrol a környékröl segitene Wink
elörre is köszönöm Wink Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4017 Dátum: 2006 Május 24, 22:15:48 »

ez hihetetlen,amiota megvan a busz,minden nap este 10 ig alatta,benne,fölötte....de egyenlöre élvezem Grin
Meg a rohadt papirok...aluminiumot például eddig sosem "heggesztettem" Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Leon 1303
« Hozzászólás #4016 Dátum: 2006 Május 24, 20:24:05 »

Ha en is belepofakolhatok: hidd el, Merki munkajara erdemes varni!
 Wink
TUDOM TUDOM!
Csak sztem már lassan 1 hónapja várok!
Holnap azért felhívom  Smiley
matchbox
« Hozzászólás #4015 Dátum: 2006 Május 24, 20:20:37 »

Azt tudom, hogy nyakig van melóval, bogárhegyek az udvarán. Még Hortobágyra sem gyött, pedig az nekik csak cirka 70-80 km.
De azt is tudom, hogy ha megígérte neked, nem fog megharagudni, ha néha-néha rákérdezel, hogy mikor mehetsz. Wink

Ha en is belepofakolhatok: hidd el, Merki munkajara erdemes varni!
 Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4014 Dátum: 2006 Május 24, 19:22:14 »

pesze pesze!
Csak ha megy, akkor rákérdezhet!
Nem szeretek úgy felhívni valakit, aki megígérte, hogy majd ő hív, hogy mivanmá ménem hívsz?
éted?
De lehet csak felhívom.

Azt tudom, hogy nyakig van melóval, bogárhegyek az udvarán. Még Hortobágyra sem gyött, pedig az nekik csak cirka 70-80 km.
De azt is tudom, hogy ha megígérte neked, nem fog megharagudni, ha néha-néha rákérdezel, hogy mikor mehetsz. Wink

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Leon 1303
« Hozzászólás #4013 Dátum: 2006 Május 24, 19:16:56 »

nullahat-negyvenkettő-négyhatvan-kettőnegyvenegy.

Szerintem legegyszerűbb módja a Pistával történő egyeztetésnek.
ű
Bocs, hogy beleokoskodtam... Roll Eyes

pesze pesze!
Csak ha megy, akkor rákérdezhet!
Nem szeretek úgy felhívni valakit, aki megígérte, hogy majd ő hív, hogy mivanmá ménem hívsz?
éted?
De lehet csak felhívom.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4012 Dátum: 2006 Május 24, 19:10:38 »

EEE!
Most engem jól elfelejtett a Pista, vagy mivan?
Megadtam telefonszámom, aszonta, hogy hív ha mehetek!
Kérdezz már rá tőle!
Progi karbi beépítés, tudni fogja!
(de úgyse olvasod addig)

nullahat-negyvenkettő-négyhatvan-kettőnegyvenegy.

Szerintem legegyszerűbb módja a Pistával történő egyeztetésnek.
ű
Bocs, hogy beleokoskodtam... Roll Eyes

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4011 Dátum: 2006 Május 24, 18:26:29 »

ez melyik fajta hosszú?
nekem az a tapasztalatom, hogy városban nyűg a hosszú...

kérdeztem erről a megyót...

mondta, hogy neki is volt 1200-es alatt hosszváltó... olyan utólag beépíthetős féle, amit lehet kapni 30 ért...

fogyasztás picit emelkedett, mert jobban kellet kihuzatni...

emelkedőt nem bírta, rögtön vissza kellet váltani... de a hosszú egyenes autópályákon verhetetlen volt 130-al  Grin

emelkedőnél vissza 3, és 70  Undecided

ő azt tapasztalta, hogy csak erős motorhoz érdemes párosítani... vagy csak lefelé, és  síkterepen használni  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4010 Dátum: 2006 Május 24, 18:17:46 »

No, amúgy bekerült nálam a hosszú váltó, hála Maresznak. Egyelőre eléggé nagyon tetszik! , bár még keveset mentem...
ez melyik fajta hosszú?
nekem az a tapasztalatom, hogy városban nyűg a hosszú...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4009 Dátum: 2006 Május 24, 18:10:07 »

No, amúgy bekerült nálam a hosszú váltó, hála Maresznak. Egyelőre eléggé nagyon tetszik! , bár még keveset mentem...

na mesélj !


hogy megy ? gyorsulás, melegedés, fogyasztás ???

pörgetni kell ? bírja az 1200-es ?  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Leon 1303
« Hozzászólás #4008 Dátum: 2006 Május 24, 17:38:29 »

Koszi!
Felhivtam Merki Pistat, os egybol a szekefere gondolt.
Ma elviszem hozza.
Meg egyszer:
EEE!
Most engem jól elfelejtett a Pista, vagy mivan?
Megadtam telefonszámom, aszonta, hogy hív ha mehetek!
Kérdezz már rá tőle!
Progi karbi beépítés, tudni fogja!
(de úgyse olvasod addig)
matchbox
« Hozzászólás #4007 Dátum: 2006 Május 24, 10:54:26 »

Én a busszal töltés nélkül jöttem Szolnokról-Budapestre (lámpa, rádió, erősítő), majd másnap reggel még félig beértem a céghez (lámpa, rádió, erősítő + ablaktörlő). Ekkor merült le.
Tehát lámpahasználat nélkül simán elmegy egy bogár is 100+ km-t szerintem töltés nélkül.

Koszi!
Felhivtam Merki Pistat, os egybol a szekefere gondolt.
Ma elviszem hozza.
Meg egyszer:
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4006 Dátum: 2006 Május 24, 10:28:48 »

Elvileg egy jó akksival állítólag el lehet menni 20-40 km -t!

Én a busszal töltés nélkül jöttem Szolnokról-Budapestre (lámpa, rádió, erősítő), majd másnap reggel még félig beértem a céghez (lámpa, rádió, erősítő + ablaktörlő). Ekkor merült le.
Tehát lámpahasználat nélkül simán elmegy egy bogár is 100+ km-t szerintem töltés nélkül.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4005 Dátum: 2006 Május 24, 10:26:06 »

Vajon csak a fesz-szabalyzom sz*rt be, vagy meghalt a dinamom is?

Én szénkefére gyanakodnék első sorban.
Fogsz egy feszmérőt és megméred szépen, hogy mennyi jön ki a generátor/dinamó -ból. Ha onnan kijön huszonpár Volt, akkor az rendben van. Persze ha belső fesszabos a generátor, akkor ez nem jó módszer.
Ha nem jön ki onnan kellően nagy feszkó, akkor megnézném a szénkeféket.
Ha meg kijön, akkor meg a fesszabot.

Nem hinném, hogy ennél komolyabb a baj.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4004 Dátum: 2006 Május 24, 09:50:55 »

No, amúgy bekerült nálam a hosszú váltó, hála Maresznak. Egyelőre eléggé nagyon tetszik! , bár még keveset mentem...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4003 Dátum: 2006 Május 24, 09:28:13 »

Ma reggel 10 km-re a munkahelymtol pirosan izzott a toltest-jelzo lampa.
A generator ampermeroje beallt nullara.
Az akksi feszultsege 10-12 V kozott allt.
Ettol fuggetlenul csont nelkul beertem (persze az ekszij ott vitir a helyen).
Vajon csak a fesz-szabalyzom sz*rt be, vagy meghalt a dinamom is?
(Az elmult 1 hetben egyre magasabb fordszamon gyult ki a toltesjelzo lampa: legutobb mar 1200 1/min-nel.
Elindluljakvele ma haza (20 km)?
 Huh

Nekem a dinamó gyanús lenne... de majd az okosak megmondják.
Ha kiiktatod a fesszabot, meglátod, hogy van -e töltésed a dinamón. Szerencsés eset, mert van mérőórád!
Elvileg egy jó akksival állítólag el lehet menni 20-40 km -t!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 24, 09:52:19 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4002 Dátum: 2006 Május 24, 08:57:46 »

Ma reggel 10 km-re a munkahelymtol pirosan izzott a toltest-jelzo lampa.
A generator ampermeroje beallt nullara.
Az akksi feszultsege 10-12 V kozott allt.
Ettol fuggetlenul csont nelkul beertem (persze az ekszij ott vitir a helyen).
Vajon csak a fesz-szabalyzom sz*rt be, vagy meghalt a dinamom is?
(Az elmult 1 hetben egyre magasabb fordszamon gyult ki a toltesjelzo lampa: legutobb mar 1200 1/min-nel.
Elindluljakvele ma haza (20 km)?
 Huh
ha beindul, akksi nélkül már elmész vele. ha nagy gáz van, max elektromos tűz lesz Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
matchbox
« Hozzászólás #4001 Dátum: 2006 Május 24, 08:53:16 »

Ma reggel 10 km-re a munkahelymtol pirosan izzott a toltest-jelzo lampa.
A generator ampermeroje beallt nullara.
Az akksi feszultsege 10-12 V kozott allt.
Ettol fuggetlenul csont nelkul beertem (persze az ekszij ott vitir a helyen).
Vajon csak a fesz-szabalyzom sz*rt be, vagy meghalt a dinamom is?
(Az elmult 1 hetben egyre magasabb fordszamon gyult ki a toltesjelzo lampa: legutobb mar 1200 1/min-nel.
Elindluljakvele ma haza (20 km)?
 Huh
matchbox
« Hozzászólás #4000 Dátum: 2006 Május 24, 08:49:32 »

Amennyiben nincs 90 fokkal elfordítva az elosztó. De gyárilag tényleg a kis bevágás jelzi az 1-es hengert.
Srarcok, nagyon halas vagyok a tanacsokert: valoban, "minossze" 90°-kal kellett visszabb elkezdenem az 1-4-3-2-ot: alles super!
 
Oldalak: 1 ... 1910 1911 1912 1913 1914 [1915] 1916 1917 1918 1919 1920 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.