www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 21:35:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1909 1910 1911 1912 1913 [1914] 1915 1916 1917 1918 1919 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13331553 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4079 Dátum: 2006 Május 25, 21:28:22 »

jól megerősitették ezt a kis motorszerelő állványt

[melléklet törölve a rendszer által]

matchbox
« Hozzászólás #4078 Dátum: 2006 Május 25, 21:23:41 »

És ugye a diagnózis is helyes volt... :-))))

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4077 Dátum: 2006 Május 25, 21:15:56 »

És ugye a diagnózis is helyes volt... :-))))

Most hivott Merki, hogy mar kesz is van a kocsi: a tolteshianyt a dinamoban elkopott szenkefek okoztak.
Tegnap de. bejelentkezek hibaval (okat nem tudom), du. ott a kocsi, ma este meg mar menetkesz.
KELL-E ENNEL JOBB MARKASZERVIZ?
 Wink
matchbox
« Hozzászólás #4076 Dátum: 2006 Május 25, 20:51:41 »

Matchbox kollégának már telefonon mondtam apám módszerét (ő Műszaki Egyetem Közlekedési Kara előtt megszerezte az autóvillamossági műszerész szakmát).

Lényeg, hogy a dinamós gépemnél ha szarozik a rendszer minden előjel nélkül - töltésjelző égve marad - , akkor ülés alatt a feszszabályzót le kell szikráztatni álló motornál. Most így hirtelen ne kérdezd, melyik két sarut kell rövidre zárni, azt holnap megnézem, aztán leírom, mert azt nekem is látni kell.
Nem tudom, miféle voodoo varázslat ez - ezt faterom magyarázta... - de működik. Wink


Ezek szerint megiscsak jo a feszszabalyzom az ules alatt, mert tultoltesnel az leszikraztatja magat - onmukodoen...
Azert engem is erdekelnenek a reszletek!
 
matchbox
« Hozzászólás #4075 Dátum: 2006 Május 25, 20:47:33 »

TUDOM TUDOM!
Csak sztem már lassan 1 hónapja várok!
Holnap azért felhívom  Smiley

Most hivott Merki, hogy mar kesz is van a kocsi: a tolteshianyt a dinamoban elkopott szenkefek okoztak.
Tegnap de. bejelentkezek hibaval (okat nem tudom), du. ott a kocsi, ma este meg mar menetkesz.
KELL-E ENNEL JOBB MARKASZERVIZ?
 Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4074 Dátum: 2006 Május 25, 20:02:53 »

Ma bontottunk. Sokat. Láttunk gyönyörű házi megoldásokat. Ebből némelyik igen nagyot üt.
A kedvencem a piros háttérrel rendelkező műszercsoport (napiszámlálós kilóméterórával :-)), mellé befaragva egy motométer 5cm-es fordulatszámmérő, körben piros peremmel. Amúgy nem röhögni, tök igényesen nézett ki, csak hát... :-)))))
A másik kedvenc a házi tuning pótféklámpa, a renszámtábla világítás tetejére aplikálva. Annyira jól sikerült, hogy egyesek mindenféle amerikai verziót véltek felfedezni a gépjárműben... :-)
Képeket majd tolok, ha lesz pici időm.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 21:15:20 írta stonemen »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4073 Dátum: 2006 Május 25, 19:46:15 »

másmilyen a 2 fenid süllyesztése, vagy a 2 tengelycsonk másmilyen.
gázolaj, gyufa... próbáld ki ezt a módszert :-)))
nem rossz modszer lehet elgondolkozom h alkalmazlak... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4072 Dátum: 2006 Május 25, 19:40:51 »

Ühüm. Az mondjuk kizárt, hogy az egyik oldalon nagyobb kerék legyen....Én is ebből indultam ki, hogy meg lett zúzva, de a futóműves azt mondta, nem volt, meg a kasznyis is, hogy nemnemdehogy. Szét lett lapátolva az egész, másik gólya ment bele, akkor is ilyen volt. A fél centis szélesítő is gáz? Az már elég lenne...
Ez előtt 30 évig egy tulaja volt, aki a sógorom papája, és nem volt vele balesete soha. Szerintem szólok Szkálinak, meg Murdelnak, mert ez már paranormális jelenség.....
Mind1, akit érdekel, Kanizsán megtekinthető az ufó-bogár..... Grin

másmilyen a 2 fenid süllyesztése, vagy a 2 tengelycsonk másmilyen.
gázolaj, gyufa... próbáld ki ezt a módszert :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4071 Dátum: 2006 Május 25, 19:00:50 »

Ühüm. Az mondjuk kizárt, hogy az egyik oldalon nagyobb kerék legyen....Én is ebből indultam ki, hogy meg lett zúzva, de a futóműves azt mondta, nem volt, meg a kasznyis is, hogy nemnemdehogy. Szét lett lapátolva az egész, másik gólya ment bele, akkor is ilyen volt. A fél centis szélesítő is gáz? Az már elég lenne...
Ez előtt 30 évig egy tulaja volt, aki a sógorom papája, és nem volt vele balesete soha. Szerintem szólok Szkálinak, meg Murdelnak, mert ez már paranormális jelenség.....
Mind1, akit érdekel, Kanizsán megtekinthető az ufó-bogár..... Grin
sok  mindent  nem lehet csinálni lehet rossz a felnid  et je!
pl:petesternek jubival ugyan igy van krom kerékkel semmi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #4070 Dátum: 2006 Május 25, 17:25:38 »

esetleg gyárihibás az egyész és csak egy ilyen van Smiley
De még mindig nem tudjuk melyik fajta. 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4069 Dátum: 2006 Május 25, 17:24:23 »

esetleg gyárihibás az egyész és csak egy ilyen van Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4068 Dátum: 2006 Május 25, 16:28:07 »

Ühüm. Az mondjuk kizárt, hogy az egyik oldalon nagyobb kerék legyen....Én is ebből indultam ki, hogy meg lett zúzva, de a futóműves azt mondta, nem volt, meg a kasznyis is, hogy nemnemdehogy. Szét lett lapátolva az egész, másik gólya ment bele, akkor is ilyen volt. A fél centis szélesítő is gáz? Az már elég lenne...
Ez előtt 30 évig egy tulaja volt, aki a sógorom papája, és nem volt vele balesete soha. Szerintem szólok Szkálinak, meg Murdelnak, mert ez már paranormális jelenség.....
Mind1, akit érdekel, Kanizsán megtekinthető az ufó-bogár..... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 16:32:15 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #4067 Dátum: 2006 Május 25, 16:24:28 »

Hát elég kevés vagyok még a ti tudásotokhoz.....meg nem mondtam volna.  Aszem erre még gyúrnom kell..
A gömb nem ér bele, az alján lévő csavar, meg a menetes rész ér bele. Mi a gondd a nyomtáávszélesítővel? 5mm az egész....

Most akkor melyik tipus is?

Nyomtávszélesítővel nem oldassz meg semmit.Hiba ott marad ahol most van.Nem megoldás.
Olyan mint ha bezsíroznád az összeérő részeket akkor sincs már olyan csúnya hangja. Grin
Szerintem nézesd meg valakivel és ne hagyd hogy lerázzon, olyan nincs hogy minden jó és így áll.
Nem akarom az ördögöt a falra festeni d elehet hogy ami most görbe az repedt is és egyszer csak kifordul a kereked.
A futómű nem játék.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4066 Dátum: 2006 Május 25, 16:21:12 »

Hát elég kevés vagyok még a ti tudásotokhoz.....meg nem mondtam volna.  Aszem erre még gyúrnom kell..
A gömb nem ér bele, az alján lévő csavar, meg a menetes rész ér bele. Mi a gondd a nyomtáávszélesítővel? 5mm az egész....
hát, előszöris ha vlaami beleér a kerékbe, aminek nem kéne, ott csúnya deformálódás van. tehát ez csak olyan, mintha fosáshoz pelenkát vennél fel, ettől még fosni fogsz. meg a futómű sem szélesebb nyomtávra lett kitalálva, erről már volt szó korábban is, hogy nem tesz jót neki. aztán egy szarul kiegyensúlyozott szélesítőtől még rázkódni is fog, stb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4065 Dátum: 2006 Május 25, 16:18:45 »

Ez a 74' utáni futómű(golf tipusú)

<beszúrt kép törölve>




Hát elég kevés vagyok még a ti tudásotokhoz.....meg nem mondtam volna.  Aszem erre még gyúrnom kell..
A gömb nem ér bele, az alján lévő csavar, meg a menetes rész ér bele. Mi a gondd a nyomtáávszélesítővel? 5mm az egész....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #4064 Dátum: 2006 Május 25, 16:16:40 »

http://www.szepes.hu/site/index.php?id=2_KER
No, itt van egy rajz gólylábról.
Sajna a talpas gömbfej....hát nincs előttem.....
Én is csodélkozom, mert logikusan nem lehetne közelebb, mert a méret adott ugye, meg minden.....Azt találtuk ki,. hogy kap két nyomtávszélesítőt, és akkor nem ér majd bele. De ettől még bosszant.
A gömbcsulkó meg nincs egyforma távolságra, mert a csavar sincs egyformára. Kábé úgy néz ki, mintha egyik oldalra szélesebb felnit tennél fel, szélesítő nélkül.
szerintem a nyomtávszélesítő több szempontból sem jó megoldás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #4063 Dátum: 2006 Május 25, 16:16:27 »

A lengőkarok végét egy-egy excenteres csavar tartja, ha elfordítod, elméletileg tudod szabályozni a lengőkart, illetve a kerékdőlést.

Ez így van de attól kint a keréknél szinte semmi nem változik aminek a beleéréshez köze van.
Meg már nem is értem mi is ér bele hová. 
Ha a tengelycsonkod el is görbült volna akkor sem tud beleérni a gömb sehová.

Ja és melyik futóműved is van akkor?
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 16:18:26 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #4062 Dátum: 2006 Május 25, 16:11:54 »

Ez a 74' utáni futómű(golf tipusú)




Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4061 Dátum: 2006 Május 25, 16:09:25 »

Na itt nincs excenter.
Mit terveztél csavargatni?
A lengőkarok végét egy-egy excenteres csavar tartja, ha elfordítod, elméletileg tudod szabályozni a lengőkart, illetve a kerékdőlést.
Egyébként a kilencessel jelzett anya az, ami súrolgatja ja felnimet.Meg a menetes rész, ami káll belüle.
Király ábra vaz!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 16:14:08 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4060 Dátum: 2006 Május 25, 16:07:18 »

A gólyaláb alján a talpas gömbfej van, az hogy lehet közelebb a kerékhez (felni peremhez???) az egyik oldalon jobban? Vagy te a segédirányító karon lévő kormányösszekötő gömbfejre gondolsz?

Nincs most előttem a 03-as futóműve, de a Golf I-est elég jól ismerem.


http://www.szepes.hu/site/index.php?id=2_KER
No, itt van egy rajz gólylábról.
Sajna a talpas gömbfej....hát nincs előttem.....
Én is csodélkozom, mert logikusan nem lehetne közelebb, mert a méret adott ugye, meg minden.....Azt találtuk ki,. hogy kap két nyomtávszélesítőt, és akkor nem ér majd bele. De ettől még bosszant.
A gömbcsulkó meg nincs egyforma távolságra, mert a csavar sincs egyformára. Kábé úgy néz ki, mintha egyik oldalra szélesebb felnit tennél fel, szélesítő nélkül.

 
 

 


" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #4059 Dátum: 2006 Május 25, 15:59:41 »

<beszúrt kép törölve>

Na itt nincs excenter.
Mit terveztél csavargatni?
1303LS
« Hozzászólás #4058 Dátum: 2006 Május 25, 15:58:08 »

1303LS
« Hozzászólás #4057 Dátum: 2006 Május 25, 15:56:01 »

Kicsivel lejjebb leírtam. Az a lényeg, hogy  gólyaláb alján lévő gömbcsukló alján lévő csavar - huh - az egyik kerekemnél közelebb van a felnihez, mint a másik oldalon alapból is,  és erős jobbkanyarnál beleér a felnibe. Erős jobbkanyar amikor fullra alászedem.
Azaz a kis bizbasz karcolja a kerekemet.  Smiley
Bocs félreolvastalak.
Én más bizbaszra godoltam. Sad
Viszont amit írsz abból valami nem OK(mindjárt az első hibaleírásodnál).
Vagy nem áll minden úgy ahogy kell vagy törött volt.Mást nemtudok elképzelni.
A gömcsukló tengelyközepe egyforma távol van a kerék peremétől?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4056 Dátum: 2006 Május 25, 15:51:31 »

Kicsivel lejjebb leírtam. Az a lényeg, hogy  gólyaláb alján lévő gömbcsukló alján lévő csavar - huh - az egyik kerekemnél közelebb van a felnihez, mint a másik oldalon alapból is,  és erős jobbkanyarnál beleér a felnibe. Erős jobbkanyar amikor fullra alászedem.
Azaz a kis bizbasz karcolja a kerekemet.  Smiley

A gólyaláb alján a talpas gömbfej van, az hogy lehet közelebb a kerékhez (felni peremhez???) az egyik oldalon jobban? Vagy te a segédirányító karon lévő kormányösszekötő gömbfejre gondolsz?

Nincs most előttem a 03-as futóműve, de a Golf I-est elég jól ismerem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4055 Dátum: 2006 Május 25, 15:46:31 »

Nem nagyon értettem, hogy mi van mitől kevesebb centire, mert nem túl szabatos a megfogalmazásod, bizbasz, pöcök, vacak...  Smiley

Kicsivel lejjebb leírtam. Az a lényeg, hogy  gólyaláb alján lévő gömbcsukló alján lévő csavar - huh - az egyik kerekemnél közelebb van a felnihez, mint a másik oldalon alapból is,  és erős jobbkanyarnál beleér a felnibe. Erős jobbkanyar amikor fullra alászedem.
Azaz a kis bizbasz karcolja a kerekemet.  Smiley

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4054 Dátum: 2006 Május 25, 15:41:27 »

Hm. Igazság szerint tök egyformát fordult. Az a baj, hogy a bizbasz helyből közelebb van, mint a másik oldalon, és ahogy én láttam, a keréktől való távolságát az befolyásolja, hogy mekkora a lengőkar hossza. Talán az excenteres anya segít rajta.

Nem nagyon értettem, hogy mi van mitől kevesebb centire, mert nem túl szabatos a megfogalmazásod, bizbasz, pöcök, vacak...  Smiley

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4053 Dátum: 2006 Május 25, 15:37:19 »

Hm. Igazság szerint tök egyformát fordult. Az a baj, hogy a bizbasz helyből közelebb van, mint a másik oldalon, és ahogy én láttam, a keréktől való távolságát az befolyásolja, hogy mekkora a lengőkar hossza. Talán az excenteres anya segít rajta. azokat is megnéztem, szerintem forgatok rajta.....nem fogja elb***ni a dolgokat? Mert ránézésre beljebb kellene húznia a bizbaszt.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 15:43:17 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4052 Dátum: 2006 Május 25, 15:33:27 »

Pék? Grin Grin Grin
Neeeeem, hentes.

Szepiék szakértették meg, de akkor kimegyek, megforgatom, és megszámolom.

 Úgy lesz, hogy egyik irányban 3 a másikban meg 5, hanem az egyik irányban 15-20 fokkal kevesebb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4051 Dátum: 2006 Május 25, 15:29:21 »

Pék? Grin Grin Grin
Neeeeem, hentes.

Szepiék szakértették meg, de akkor kimegyek, megforgatom, és megszámolom.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4050 Dátum: 2006 Május 25, 15:26:42 »

csak játszóruhám van  Grin
Kábé három hete volt igenigen nagyjavításon, ahol megosztottam a problémámat a szerelővel is. Aztán nézték alulról, meg felülről, meg mindenhonnan, és nem jöttek rá.
De azért aláfexek eccercsak.

Az szokott lenni, hogy kormányösszekötő cserénél nem nézik meg a kormány középállását, vagy azt hiszik, hogy az a középállás, ahol a kormány egyenesen van és úgy állítják be az öszetartást. Ekkor az van, hogy az egyik irányban a kormány többet tud elfordulni, mint a másikban, hiszen a kormányközép nem ott van, ahol a kerekek előre állnak. Ilyenkor az egyik irányban jobban elfordul a kerék és ha kopott az ütköző, vagy görbe akkor beleér valamibe. Ez van a typ3-asomnál is, az egyik irányban eléri a doblemezt egy picit. (persze a szélesebb felni is belejátszik.)
Milyen szerelőd van, pék?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4049 Dátum: 2006 Május 25, 15:10:49 »

A kormányművön van rajta.
Nem az a fele amit akormánykerékkel csavarsz hanem a másik mozgó dolog.
Na az az egyik állásában a kasztninak ütközik ez határol.Lehetséges hogy ott a lemez elfáradt és az egyik erősebb betekerésnél benyomódott(kilukadt)
Vedd fel szépen a játszóruhád és veküdj a gép alá, bár lehet hogy sok olyat fogsz látni amitől rosszul alszol.
Sajnos ezek a pálcika elejű SUPER kafferek kasztniilag nem egy örök darabok.  Sad
csak játszóruhám van  Grin
Kábé három hete volt igenigen nagyjavításon, ahol megosztottam a problémámat a szerelővel is. Aztán nézték alulról, meg felülről, meg mindenhonnan, és nem jöttek rá.
De azért aláfexek eccercsak.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #4048 Dátum: 2006 Május 25, 14:44:10 »

Kormányhatároló?

A kormányművön van rajta.
Nem az a fele amit akormánykerékkel csavarsz hanem a másik mozgó dolog.
Na az az egyik állásában a kasztninak ütközik ez határol.Lehetséges hogy ott a lemez elfáradt és az egyik erősebb betekerésnél benyomódott(kilukadt)
Vedd fel szépen a játszóruhád és veküdj a gép alá, bár lehet hogy sok olyat fogsz látni amitől rosszul alszol.
Sajnos ezek a pálcika elejű SUPER kafferek kasztniilag nem egy örök darabok.  Sad
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4047 Dátum: 2006 Május 25, 13:51:06 »

söt irok oylat ami mégritkább:golyalábas futomövön nagyon sokszor beleéra kerék a jobb oladlt dolgokba van olyan h  lengökar gömbfej a tláklkazásásnal a gömbfej menetébe...
Jó, jó, de mi a gyászt csinálsz vele?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4046 Dátum: 2006 Május 25, 13:48:22 »

Kormányhatároló? Na az hol van.....Mindegy, akkor majd elmondom a szerelőnek, azt ő már csak tudja, nem?
De a tiédnél is kisebb a távolság a két oldalon? Egyenesben volt a kerék, és nem egyezett, tehát hejből valami miatt közelebb ment az a kütyü. Olyan, mintha a lengőkar hosszabb lenne, de nem. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.

Oké, megvan a megoldás. Két 5 mm-es nyomtávszélesítő bakeliit befigyel mindkét oldalra, oszt akkor majd nem molyol ott nekem. Punktum. Ha meg igen, akkor is punktum.
söt irok oylat ami mégritkább:golyalábas futomövön nagyon sokszor beleéra kerék a jobb oladlt dolgokba van olyan h  lengökar gömbfej a tláklkazásásnal a gömbfej menetébe...

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4045 Dátum: 2006 Május 25, 12:49:39 »

Kormányhatároló? Na az hol van.....Mindegy, akkor majd elmondom a szerelőnek, azt ő már csak tudja, nem?
De a tiédnél is kisebb a távolság a két oldalon? Egyenesben volt a kerék, és nem egyezett, tehát hejből valami miatt közelebb ment az a kütyü. Olyan, mintha a lengőkar hosszabb lenne, de nem. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.

Oké, megvan a megoldás. Két 5 mm-es nyomtávszélesítő bakeliit befigyel mindkét oldalra, oszt akkor majd nem molyol ott nekem. Punktum. Ha meg igen, akkor is punktum.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 13:08:57 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #4044 Dátum: 2006 Május 25, 12:37:01 »

Helóka. Ha erre tudja valaki a választ, Kanizsán igen sok sörre hívom meg majd. Tehát. Gólyalábas első futóműről van szó. A bal első keréknél a felni, és a legalsó anya közötti hézag kábé 5 centi. ( az az anya, ami egy gömbcsuklóval rögzíti az  excenteres anyában végződő merevítőt, vagy mit ) Cserébe a jobb oldalon meg jó, ha 1,5-2 centire van, és ha erősen alászedem, hozzáér a felnimhez, és csúnya hangja van.
Semmi sem görbe, nem volt törött, minden párhuzamos, és úgy áll, ahogy kell. A felniméret megeyezik, látta karosszériás, fuitóműves, Szepes, talán csak a pápa nem látta még, és vállvonogatáson kívül semmi, nem jöttek rá. Nem parás, csak zavar, ettől az autó tök egyenesen fut, csak hát egy jobbos parkolásnál olyan hangja van.....
mi lehet a gebasz, kérdezem én.  Huh Mert már kezdek  ilyeneket csinálni.


na az enyém pont ugyanezt csinálja de pont
nekem a hozzáértő barátaim   Cool  aszonták hogy a kormány határoló vagy mi a nyűg az nincs jól beállítva és túl tudom kormányozni azé ér bele aza valami valahova

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4043 Dátum: 2006 Május 25, 12:14:11 »

Helóka. Ha erre tudja valaki a választ, Kanizsán igen sok sörre hívom meg majd. Tehát. Gólyalábas első futóműről van szó. A bal első keréknél a felni, és a legalsó anya közötti hézag kábé 5 centi. ( az az anya, ami egy gömbcsuklóval rögzíti az  excenteres anyában végződő merevítőt, vagy mit ) Cserébe a jobb oldalon meg jó, ha 1,5-2 centire van, és ha erősen alászedem, hozzáér a felnimhez, és csúnya hangja van.
Semmi sem görbe, nem volt törött, minden párhuzamos, és úgy áll, ahogy kell. A felniméret megeyezik, látta karosszériás, fuitóműves, Szepes, talán csak a pápa nem látta még, és vállvonogatáson kívül semmi, nem jöttek rá. Nem parás, csak zavar, ettől az autó tök egyenesen fut, csak hát egy jobbos parkolásnál olyan hangja van.....
mi lehet a gebasz, kérdezem én.  Huh Mert már kezdek  ilyeneket csinálni.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4042 Dátum: 2006 Május 25, 11:18:46 »

A dupla karbik, vagy progresziv amiket a bogarakra szoktak rakni eredetileg milyen autokon voltak?

Úgy tudom, hogy gyártottak kifejezetten Bogarakra is, de sokaknak például Alfáról, meg hasonlókról származik... ha jól tudom...  Cheesy

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4041 Dátum: 2006 Május 25, 11:16:29 »

A dupla karbik, vagy progresziv amiket a bogarakra szoktak rakni eredetileg milyen autokon voltak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #4040 Dátum: 2006 Május 25, 09:34:06 »

A bringa még Komáromban van, kereket elhozom, Rajkainál duplafalúra csere vagy átalakítás, kereket felviszem, beszerelem, hazatekerek. Smiley

csak arra utaltam, hogy azt mondtad bringát szerelsz, meg Kamillát csiklandozol... közben meg nem győztél beírni.... a kettőt egy helyen nem lehet.. elvileg...  Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Oldalak: 1 ... 1909 1910 1911 1912 1913 [1914] 1915 1916 1917 1918 1919 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.