www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 01, 12:16:18

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1962 1963 1964 1965 1966 [1967] 1968 1969 1970 1971 1972 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13390484 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1962 Dátum: 2006 Március 19, 07:26:58 »

nekem kellene a Buszba hosszúváltó. Ha rövid, azt nem lesz könnyű eladni... :-)

Ahogy kinéz, az egészet fényezni kell. Ugyhogy nem lesz meg rajzásra. De már gyűjtök. Vegyen vki egy T2-váltót, 215-ös kuplungot szerkezettel, önindítót, 1.6-os hengerfejet!! Smiley
matchbox
« Hozzászólás #1961 Dátum: 2006 Március 19, 07:01:37 »

Neked mi volt a gond vele?

A gond a hiannyal volt, amely pedig a fejemben leledzett...

Komolyan:

az auto ment, de rangatott,
piros-lampanal alapjaraton leallt,
nem gyorsult, de cserebe rengetegett evett
telen remalom volt a reggeli elindulas, de nyaron meg tulmelegedett
a kormany berazott, az evtizedes gumikkal sorra kaptam a defekteket,

Soroljam meg?!?

Biztos ajanl neked valaki egy megbizhato, lelkiismeretes bogar-szerelot.
 Wink
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1960 Dátum: 2006 Március 18, 19:01:53 »

Köszi !Örülnék is neki ha meg tudná nézni valaki bogaras szakember csak tőlem Ny íregyháza cirka 500km!

Neked mi volt a gond vele?
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1959 Dátum: 2006 Március 18, 18:59:11 »

Tapolcához közel nem tudtok v.kit?
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1958 Dátum: 2006 Március 18, 18:57:27 »

Nem bantaskeppen irom a kovetkezoket, de 1,5 eve hasonlo problemakkal kuzdottem. A magam kut fejebol, meg a szomszed autoszerelo ladakon meg kamionokon edzodott szeme segitsegevel kb. ilyen allapotban volt a bogaram, mint a Tied most. Mukodni mukodott, de nem volt az igazi, neha-neha megizzasztott egy-egy csuszos ut rangato motorral, stb...

Ezutan elvittem egy bogaras szakihoz (Merki Istvan, Nyiregyhaza - ez a reklam helye), aki par mozdulattal 'csodat muvelt' a gepemmel: rutinosan tudja, milyen jelensegnek mi a hibaja, milyen szintig lehet barkacsolni es mi az, amire sajna kolteni kell es 'bele kell rakni az anyagot'.

Ezt kovetoen ilyen tudassal felvertezve - meg itenziv bogarhatu.hu forumozassal - mar eleg jol elketyeg az oreglany.

Joszivvel ajanlom a fentieket minden ujdonsult bogartulajdonosnak!
 Smiley
Köszi !Örülnék is neki ha meg tudná nézni valaki bogaras szakember csak tőlem Ny íregyháza cirka 500km!
matchbox
« Hozzászólás #1957 Dátum: 2006 Március 18, 18:28:01 »

Most be van úgy állítva, hogy nem áll le, de eddig minden kereszteződésben játszadoznom kellett a gázzal nehogy leálljon, mert utána fél percig
nem indult el.
Szerintem a karbiban nincsen kosz, mert darabokra szedtem.
Akkor hagyjam?
Dobtam be a tankba üzemanyag-rendszer tiszító tablettát is.

Nem bantaskeppen irom a kovetkezoket, de 1,5 eve hasonlo problemakkal kuzdottem. A magam kut fejebol, meg a szomszed autoszerelo ladakon meg kamionokon edzodott szeme segitsegevel kb. ilyen allapotban volt a bogaram, mint a Tied most. Mukodni mukodott, de nem volt az igazi, neha-neha megizzasztott egy-egy csuszos ut rangato motorral, stb...

Ezutan elvittem egy bogaras szakihoz (Merki Istvan, Nyiregyhaza - ez a reklam helye), aki par mozdulattal 'csodat muvelt' a gepemmel: rutinosan tudja, milyen jelensegnek mi a hibaja, milyen szintig lehet barkacsolni es mi az, amire sajna kolteni kell es 'bele kell rakni az anyagot'.

Ezt kovetoen ilyen tudassal felvertezve - meg itenziv bogarhatu.hu forumozassal - mar eleg jol elketyeg az oreglany.

Joszivvel ajanlom a fentieket minden ujdonsult bogartulajdonosnak!
 Smiley
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1956 Dátum: 2006 Március 18, 18:21:26 »

Most be van úgy állítva, hogy nem áll le, de eddig minden kereszteződésben játszadoznom kellett a gázzal nehogy leálljon, mert utána fél percig
nem indult el.
Szerintem a karbiban nincsen kosz, mert darabokra szedtem.
Akkor hagyjam?
Dobtam be a tankba üzemanyag-rendszer tiszító tablettát is.
Márpedig valamiért nem megy az üzemanyag.

1969 VW 1300
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1955 Dátum: 2006 Március 18, 18:20:19 »

Lehet, még mindig van benne vmi piszok... Ne törődj vele, ha tudsz járni. Akár magától is elmúlhat...
Most be van úgy állítva, hogy nem áll le, de eddig minden kereszteződésben játszadoznom kellett a gázzal nehogy leálljon, mert utána fél percig
nem indult el.
Szerintem a karbiban nincsen kosz, mert darabokra szedtem.
Akkor hagyjam?
Dobtam be a tankba üzemanyag-rendszer tiszító tablettát is.
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1954 Dátum: 2006 Március 18, 18:15:23 »

Már nem tudom lassan mindent szétszedek!
A szerelő azt mondta a karbival lehet a gond!
Azon mi tud elromlani?

Lehet, még mindig van benne vmi piszok... Ne törődj vele, ha tudsz járni. Akár magától is elmúlhat...

1969 VW 1300
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1953 Dátum: 2006 Március 18, 18:09:32 »

Karbi talp alatt inkább vagy a szívócső toldások is trükkösek lehetnek mert nem nagyon jól látható.
Már nem tudom lassan mindent szétszedek!
A szerelő azt mondta a karbival lehet a gond!
Azon mi tud elromlani?
1303LS
« Hozzászólás #1952 Dátum: 2006 Március 18, 18:03:23 »

szerinted hol szívhat?
Az állítócsavaroknál úgynéztem jók a gumigyűrűk!
Már belehülyülök!
Karbi talp alatt inkább vagy a szívócső toldások is trükkösek lehetnek mert nem nagyon jól látható.
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1951 Dátum: 2006 Március 18, 18:01:16 »

215-ös kuplungot a Lasso(forumos)keres,mé nem bótoltok 1-et? Cheesy
Kéne neki, csak nincs hozzá lendkereke... Ha lesz, vesz.

1969 VW 1300
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1950 Dátum: 2006 Március 18, 17:59:40 »

Ahogy kinéz, az egészet fényezni kell. Ugyhogy nem lesz meg rajzásra. De már gyűjtök. Vegyen vki egy T2-váltót, 215-ös kuplungot szerkezettel, önindítót, 1.6-os hengerfejet!! Smiley
215-ös kuplungot a Lasso(forumos)keres,mé nem bótoltok 1-et? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1949 Dátum: 2006 Március 18, 17:54:15 »

Ha leemeled a karbi fedelet, akkor alatta van egy nagy darab tomites, amely ellege keskeny es elegge nagy meretu ahhoz, hogy 1-2 szetszereles utan elszakadjon. Mi anno kartonpapirbol vagtunk ki potlast, majd azt ugy ahogy van a Merki Pista batyam kihajitotta  abusba es tett be helyette ide valo gumitomitest: gyujtas-rendszer es karbibeallitas (nameg AC-pumpa felujitas) utan nincs felporges...
az ac szinte új, a tömítésem viszont olyan,mint két a4-es lap
mármint a vastagsága.
Ennyi lenne a gond????
matchbox
« Hozzászólás #1948 Dátum: 2006 Március 18, 17:51:25 »

szerinted hol szívhat?
Az állítócsavaroknál úgynéztem jók a gumigyűrűk!
Már belehülyülök!

Ha leemeled a karbi fedelet, akkor alatta van egy nagy darab tomites, amely ellege keskeny es elegge nagy meretu ahhoz, hogy 1-2 szetszereles utan elszakadjon. Mi anno kartonpapirbol vagtunk ki potlast, majd azt ugy ahogy van a Merki Pista batyam kihajitotta  abusba es tett be helyette ide valo gumitomitest: gyujtas-rendszer es karbibeallitas (nameg AC-pumpa felujitas) utan nincs felporges...
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1947 Dátum: 2006 Március 18, 17:47:22 »

Nekem is volt ilyen: szanaszet volt szakadva a karbi-tomites => fals levegot szivott neha-neha...
szerinted hol szívhat?
Az állítócsavaroknál úgynéztem jók a gumigyűrűk!
Már belehülyülök!
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1946 Dátum: 2006 Március 18, 17:44:36 »

az egész fényezve lesz vagy csak javítva...szvsz talán ha elég a javítás akkor meglehet rajzásra....
Ahogy kinéz, az egészet fényezni kell. Ugyhogy nem lesz meg rajzásra. De már gyűjtök. Vegyen vki egy T2-váltót, 215-ös kuplungot szerkezettel, önindítót, 1.6-os hengerfejet!! Smiley

1969 VW 1300
matchbox
« Hozzászólás #1945 Dátum: 2006 Március 18, 17:43:10 »

Végre megvan a hiba miért állt le az autó!
Tényleg dugulás volt,a karbi is meg az ac!
Most meg az a baj,hogy nem tudom belőni az alapjáratot.
Bemelegszik a gépszerkezet aztán néha felpörög és visszaáll,felpörög visszaáll!
Gyújtást beállítottuk.
Mi lehet még a gond? Huh

Nekem is volt ilyen: szanaszet volt szakadva a karbi-tomites => fals levegot szivott neha-neha...
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1944 Dátum: 2006 Március 18, 17:41:07 »

az egész fényezve lesz vagy csak javítva...szvsz talán ha elég a javítás akkor meglehet rajzásra....
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1943 Dátum: 2006 Március 18, 17:40:50 »


Mi lehet még a gond? Huh
Mondtam, hogy dugulás... Most meg valamiért nem egyenletes a benzin-szállítás. Pl. nem jó a benzin-szint, mert túl korán zár a tűszelep. Ekkor borul a benzin-levegő arány, ezért pörög, aztán visszaáll a rend.

1969 VW 1300
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1942 Dátum: 2006 Március 18, 17:38:06 »

Itt a többi:

Felpróbáltuk az új spoilert is.(nem komolyan venni!!)

Pedig az a spijler nagyon "büntet" Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1941 Dátum: 2006 Március 18, 17:34:35 »

Végre megvan a hiba miért állt le az autó!
Tényleg dugulás volt,a karbi is meg az ac!
Most meg az a baj,hogy nem tudom belőni az alapjáratot.
Bemelegszik a gépszerkezet aztán néha felpörög és visszaáll,felpörög visszaáll!
Gyújtást beállítottuk.
Mi lehet még a gond? Huh
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1940 Dátum: 2006 Március 18, 17:28:30 »

Itt a többi:

Felpróbáltuk az új spoilert is.(nem komolyan venni!!)



1969 VW 1300
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1939 Dátum: 2006 Március 18, 17:25:26 »

"hadd zugjon csak az a dolga"
Kész lesz a Rajzásra? Cheesy
Hát nem valószínű.

1969 VW 1300
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1938 Dátum: 2006 Március 18, 17:21:53 »

Ezt ma csináltam.


« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 18, 17:26:29 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #1937 Dátum: 2006 Március 18, 17:17:19 »

"Zúg a Volga"...<beszúrt kép törölve>
"hadd zugjon csak az a dolga"
Kész lesz a Rajzásra? Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1936 Dátum: 2006 Március 18, 17:11:57 »

"Zúg a Volga"...

1969 VW 1300
1303LS
« Hozzászólás #1935 Dátum: 2006 Március 18, 16:07:14 »

Nekem igenis fontosabb infó lenne egy előgyújtási érték menet közben mint egy fordulatszám.Na Smiley
Különben is onnal indult ki az egész, hogy a szabad agyi kapacitásom egy reggeli tevékenység közbeni -úgyis mondhatom stimulált állapotban-ezt dobta ki. Wink
Szóval lehet nem egészen komolynak venni.
De ha csak elméletben már kitárgyaljuk a dolgot volt értelme.
Különben meg:
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1934 Dátum: 2006 Március 18, 15:07:10 »

És véletlenül keréknyomásellenőrzőt féklámpavisszajelzőlámpa-visszajelzőt nem akarsz fékbetéthőmérsékletmérővel egyben? Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #1933 Dátum: 2006 Március 18, 15:03:23 »

Ezek bent lesznek, ezek mellé lenne jó.


Sőt ha analóg módon kis kerek műszerbe lehetne megcsinálni akkor a fordszámmérőt le is cserélném erre.
Én azt nem tartom annyira fontosnak.
1303LS
« Hozzászólás #1932 Dátum: 2006 Március 18, 15:00:17 »

akkor inkább ami fontos olyat kreálj bele monnyuk, olajnyomásmérö,egy hőfokmérő,meg egy fordszámmérő,ezeket mind lehet kapni,és ráadásul az órák mérete is idepasszol
Ezek bent lesznek, ezek mellé lenne jó.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1931 Dátum: 2006 Március 18, 14:58:55 »

Csak elgondoltam a három kis karika műszert a középkonzolon és felettük egy kis kijelzőn a cucc az egész egy panelban.
Nem hizsem hogy olyan bonyolult lenne.
Ha meg egyszer van lendkerék jeladóm a motorban akkor már valami hasznát is vegyem. Wink

akkor inkább ami fontos olyat kreálj bele monnyuk, olajnyomásmérö,egy hőfokmérő,meg egy fordszámmérő,ezeket mind lehet kapni,és ráadásul az órák mérete is idepasszol

1303LS
« Hozzászólás #1930 Dátum: 2006 Március 18, 14:55:42 »

meg turbo boost Kájt Rájder mintára Grin ne komplikáld túl nincs értelme
Csak elgondoltam a három kis karika műszert a középkonzolon és felettük egy kis kijelzőn a cucc az egész egy panelban.
Nem hizsem hogy olyan bonyolult lenne.
Ha meg egyszer van lendkerék jeladóm a motorban akkor már valami hasznát is vegyem. Wink
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1929 Dátum: 2006 Március 18, 14:53:01 »

Műszernek egy 2 digites akármijen kijelző is megtenné valahogy esztétikusan kivitelezve.
És nem zárásszög hanem előgyújtás.
meg turbo boost Kájt Rájder mintára Grin ne komplikáld túl nincs értelme

1303LS
« Hozzászólás #1928 Dátum: 2006 Március 18, 14:49:56 »

hát nemtom honnan fogsz keríteni műszert,nekem komplett méröszettben van ilyen fordszám meg zárásszögmérö egyben analog a kicsike és elég hülyén nézne ki beépitve,rakjál beléje elektromónikus gyujtáselosztót és már meg is oldottad a zárásszögmérő problémáját

Műszernek egy 2 digites akármijen kijelző is megtenné valahogy esztétikusan kivitelezve.
És nem zárásszög hanem előgyújtás.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1927 Dátum: 2006 Március 18, 14:48:23 »

Anno a #130-as válasznál szívóztam a benzinpumpámmal. Azóta annyi történt hogy elolvadt a hó Smiley be tudtuk húzni a gépet, azóta pöccre indul a kicsike 6 volttal. Kevés volt valószínűleg az ereje hogy szívjon egy kis benzint, de onnan hogy kapott meg se áll. Hálás darab mert két és fél éve nem volt beindítva, szóval nagy a boldogság Smiley.
Matisz nagypapát idézve: e örő e bódottá  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #1926 Dátum: 2006 Március 18, 14:47:37 »

Állítólag nem egy nagy etvasz, egyik haveromnak volt olyanja valamikor. Aszonta, csak rá kellett dugni a csatira, meg testelni kellett, aztán villogott mindenfelé. Aki meg értett hozzá, tudta mia helyzet. Undecided

Én amit elképzeltem az menet közben mutatná az előgyújtást műszeregységek között.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1925 Dátum: 2006 Március 18, 14:46:10 »

Túl bonyolult nem lehet, meg drága sem.
Mi fasznak mia fasz? Miért ne?
hát nemtom honnan fogsz keríteni műszert,nekem komplett méröszettben van ilyen fordszám meg zárásszögmérö egyben analog a kicsike és elég hülyén nézne ki beépitve,rakjál beléje elektromónikus gyujtáselosztót és már meg is oldottad a zárásszögmérő problémáját

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1924 Dátum: 2006 Március 18, 14:43:44 »

Állítólag nem egy nagy etvasz, egyik haveromnak volt olyanja valamikor. Aszonta, csak rá kellett dugni a csatira, meg testelni kellett, aztán villogott mindenfelé. Aki meg értett hozzá, tudta mia helyzet. Undecided

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #1923 Dátum: 2006 Március 18, 14:25:34 »

nem akarlak elkeseríteni, de szerintem senki...
mi a fasznak neked olyan, egyébként is?

Túl bonyolult nem lehet, meg drága sem.
Mi fasznak mia fasz? Miért ne?
Oldalak: 1 ... 1962 1963 1964 1965 1966 [1967] 1968 1969 1970 1971 1972 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.