www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 01, 12:04:07

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1961 1962 1963 1964 1965 [1966] 1967 1968 1969 1970 1971 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13390346 alkalommal)
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #2002 Dátum: 2006 Március 20, 20:51:48 »

pénteken feltöltöttük ulrichban a váltóolajat, erre ma hív a kollega, akinél van a kis dög, hogy a keréknél szépen elfolyt egy pár lityi.
a büdösfaszba, hátsó szimmeringet utálok cserélni.
grrrr......   
A csere tehet róla... Ha már lent volt a kaszni, gondoltam, megnézem a szintet, most könnyű hozzáférni; másnap tócsa...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #2001 Dátum: 2006 Március 20, 20:43:44 »

pénteken feltöltöttük ulrichban a váltóolajat, erre ma hív a kollega, akinél van a kis dög, hogy a keréknél szépen elfolyt egy pár lityi.
a büdösfaszba, hátsó szimmeringet utálok cserélni.
grrrr......   



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #2000 Dátum: 2006 Március 20, 18:34:24 »

Legfeljebb elhúz a féked! Gyakorlatilag ha bármiben eltérés van két oldal között biztos hogy félre fog húzni!

Hoppá, félreértés.
Nem így akarom hagyni, felszabályoztatom csak egyenlőre nem biztos hogy kiadja a gyári max-ot.
Gyakorlatilag a vizsgára biztos, hogy jó lesz.Utána meg kis idő múlva tennék rá tárcsákat, ezért nem szeretnék most új dobokat venni.Most meg azért nem akarok tárcsát mert így egyszerre már kicsit sokallanám a kiadásokat.A sok kicsi k..va sok lesz így is.
Egyébként mindent maximálisan akarok megcsinálni most, ezért is nem sietek vele.
Ha úyg lenne, hogy marad a dobfék biztos hogy vennék már most 4db-ot rá.
A betétek szinte vadi újak, munkahenger folyást sehol nemláttam.
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1999 Dátum: 2006 Március 20, 18:02:49 »

Mai SZMB:

Padlólemez küszöbvonalig lekorongozva, rozsdaátalakító alapozóval lefestve.Ja még csak belülről.
Kasztni a padlólemezhez visszacsavarozva, már ami csavar hiányzott.
Fékek állapotának felmérése.
Kérdés:a 9,822" mennyire szigorú adat?Nem biztos hogy mindegyik fékdobom ki fogja adni.Gyakorlati tappasztalat?


Legfeljebb elhúz a féked! Gyakorlatilag ha bármiben eltérés van két oldal között biztos hogy félre fog húzni!

Lehet szarból várat csinálni!
1303LS
« Hozzászólás #1998 Dátum: 2006 Március 20, 17:22:03 »

Mai SZMB:

Padlólemez küszöbvonalig lekorongozva, rozsdaátalakító alapozóval lefestve.Ja még csak belülről.
Kasztni a padlólemezhez visszacsavarozva, már ami csavar hiányzott.
Fékek állapotának felmérése.
Kérdés:a 9,822" mennyire szigorú adat?Nem biztos hogy mindegyik fékdobom ki fogja adni.Gyakorlati tappasztalat?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #1997 Dátum: 2006 Március 20, 14:31:45 »

sziasztok
.........
előre is köszi a válaszokta

domi

Válaszom, a másik topicban! :-)))

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Sompi
« Hozzászólás #1996 Dátum: 2006 Március 20, 14:27:06 »

sziasztok

viszonlag uj bogaras vagyok, és szerelő kéne mert nem vagyok egy autos szakember:D
a kérdésem az lenne, tudok vmit Szabó Miklósról (Csorbai utca 20)? jót rosszat? mit ne szereltessek nála illetve mit igen (lámpa, elektronika, duda, motor....)

előre is köszi a válaszokta

domi
Szia Domi!
Amennyire én ismerem rendes és megbízható.
Gumibogi pl.nála dolgoztat.
Üdv  Grin
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #1995 Dátum: 2006 Március 20, 14:25:42 »

sziasztok

viszonlag uj bogaras vagyok, és szerelő kéne mert nem vagyok egy autos szakember:D
a kérdésem az lenne, tudok vmit Szabó Miklósról (Csorbai utca 20)? jót rosszat? mit ne szereltessek nála illetve mit igen (lámpa, elektronika, duda, motor....)

előre is köszi a válaszokta

domi

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1994 Dátum: 2006 Március 19, 22:14:18 »

Jó-jó, tudom a tiéd a leghosszabb Smiley

az nem olyan hosszú.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1993 Dátum: 2006 Március 19, 20:49:24 »

a kilincs mélyedését azt nem figyeltem,a belső kilincsek helye meg lehet hogy megvan az1300-on csak nincs kiperforálva,maj tanulmányozom ha ráérek,lesz mit befoldani az autón elég furcsa a fenéklemeze lehet hogy 03-é

a farlemezt ugyis le kell vágnod...mert a 66os tetőhöz más hátfal kell mert nem megy fel különben...meg a lökháríto tartókat is át kell szabni elől...de NGA profi ebben az Ő előző bogara 66osra öregített 73as auto
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1992 Dátum: 2006 Március 19, 20:45:14 »

66os ajton más belül kilincs cucc  de más kivül a kilincs...sztem a mélyedés körülötte is más (nem bizti)...meg nincs belül olyan pöcök az üveg mellet
a kilincs mélyedését azt nem figyeltem,a belső kilincsek helye meg lehet hogy megvan az1300-on csak nincs kiperforálva,maj tanulmányozom ha ráérek,lesz mit befoldani az autón elég furcsa a fenéklemeze lehet hogy 03-é

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1991 Dátum: 2006 Március 19, 20:40:17 »

elmehetnél jósnak Grin az ajtó mér nem ugyanolyan? erre még nem gyüttem rá,vagy arra gondolsz hogy más a belseje

66os ajton más belül kilincs cucc  de más kivül a kilincs...sztem a mélyedés körülötte is más (nem bizti)...meg nincs belül olyan pöcök az üveg mellet
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1990 Dátum: 2006 Március 19, 20:35:27 »

elég jó vételnek néz ki....66os kasztnibol át lesz rakva ajto csomi és motortető homlokfal hátfal...tankajto heggesztve ez a terv?
elmehetnél jósnak Grin az ajtó mér nem ugyanolyan? erre még nem gyüttem rá,vagy arra gondolsz hogy más a belseje

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1989 Dátum: 2006 Március 19, 20:32:41 »

azóta már külön van a test meg a lélek Grin

elég jó vételnek néz ki....66os kasztnibol át lesz rakva ajto csomi és motortető homlokfal hátfal...tankajto heggesztve ez a terv?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1988 Dátum: 2006 Március 19, 20:30:59 »

Rallybogi Smiley
azóta már külön van a test meg a lélek Grin

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1987 Dátum: 2006 Március 19, 20:28:45 »

Na jó, de én nem sprében akarom, hanem simán, és itthon a fényezőpisztoly+leválasztós kompresszor kombinációt kívánom használni.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #1986 Dátum: 2006 Március 19, 20:27:06 »

ilyen magasról már egész jól kifogok látni,sztetek is Grin
Rallybogi Smiley
1303LS
« Hozzászólás #1985 Dátum: 2006 Március 19, 20:21:38 »

én most felnit fújok, rácuppant már 2 flaska alapozó + 1 flaska fekete és most tartok kb a közepén

Egy 400ml-is szprében ha jól tudom vagy 300ml a higító.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1984 Dátum: 2006 Március 19, 20:08:23 »

ilyen magasról már egész jól kifogok látni,sztetek is Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1983 Dátum: 2006 Március 19, 19:53:41 »

Baditz-nak van hosszú áttétele 26 körüli pénzért.

az nem olyan hosszú.
1:3,88-as a leghosszabb 1:3,75-ös lenne



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1982 Dátum: 2006 Március 19, 19:52:46 »

nem akarok hülyeséget mondani, de mikor én csináltam, akkor 1 dobozból még maradt, és abban benne volt a motorháztető is. nem emléxem mekkora kiszerelésben volt, holnap megnézem, ha addig ráér

én most felnit fújok, rácuppant már 2 flaska alapozó + 1 flaska fekete és most tartok kb a közepén



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #1981 Dátum: 2006 Március 19, 19:47:54 »

Baditz-nak van hosszú áttétele 26 körüli pénzért. Ha azt beteteted, még át is nézik a váltódat, és megcsinálják, ha valami nem jó. SZVSZ jobban megéri így kifizetni 50-60-at, mint egy bizonytalan hosszúváltóért.

nekem kellene a Buszba hosszúváltó. Ha rövid, azt nem lesz könnyű eladni... :-)

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1980 Dátum: 2006 Március 19, 19:17:28 »

Nem tudja valaki, hogy 4 sárvédő fényezéséhez kb hány dl festék kell???

max 6 deciliter edzővel eggyütt, 3-4 literrel egy aútót le lehet festeni

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1979 Dátum: 2006 Március 19, 18:38:58 »

Baromira ráér, egy hétig külhonban leledzem. Akár a tavaszt is megvárhatjuk vele... :-)

Holnap, világosban...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1978 Dátum: 2006 Március 19, 18:34:17 »

Köszi! De elég róla egy fotó is... :-)

Holnap, világosban...

Bácsi Győző
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #1977 Dátum: 2006 Március 19, 18:30:43 »

Köszi! De elég róla egy fotó is... :-)

Előásom a kódját.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #1976 Dátum: 2006 Március 19, 18:26:41 »

Nem tudja valaki, hogy 4 sárvédő fényezéséhez kb hány dl festék kell???


nem akarok hülyeséget mondani, de mikor én csináltam, akkor 1 dobozból még maradt, és abban benne volt a motorháztető is. nem emléxem mekkora kiszerelésben volt, holnap megnézem, ha addig ráér

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #1975 Dátum: 2006 Március 19, 18:22:52 »

Nem tudja valaki, hogy 4 sárvédő fényezéséhez kb hány dl festék kell???

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #1974 Dátum: 2006 Március 19, 18:17:12 »

nekem kellene a Buszba hosszúváltó. Ha rövid, azt nem lesz könnyű eladni... :-)

Előásom a kódját.

1969 VW 1300
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1973 Dátum: 2006 Március 19, 18:09:37 »

hát kaposváron néztünk egy bogit amiben még 1000km se volt 1800es typ1 tuning motor és nagyon szar volt, akkorát lógott a főtengely hogy tutti szarul hézagolták ki rajta volt egy széria kipufogo ami meg totál vissza is fogta...egy bantu néger taszári katonáé...elég tré munkát végzet ...akivel voltam ismeri george-t hazafelé be is mentünk hozzá mondta is neki hogy jó szar lett a motor aztán csak hümmögöt....mellesleg olyan körülmnyek között kinn a az udvaron sárban én nem csináltatnék motort

Gyakran elkövetik azt a hibát, hogy az egyes csapágyból (lendkeréknél) nem kérnek -1 vagy -2-es túlméretet (peremtől peremig belül), a motorblokk meg ki van verődve és hiába teszed bele az új csapágyat, egy darabig a fészek fogja, de aztán mivel a csapágy pereme nem ül be szépen a helyére kimozog, kiverődik és a hézagolás ahhoz a csapágyhoz van, akkor lógni kezd, hiába van hézagolva.

Amikor a pontosan hézagolt motor is elkezd lógni, akkor az sem azért van, mert a támaszcsapágy pereme elkopik vagy mert a hézagolók elkopnak, hanem mert kiverődik a csapágy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1972 Dátum: 2006 Március 19, 12:42:58 »

azt a gépműhelyt nagyon szidta egy kaposvári bogár/vw szerelő....mondjuk ugy hogy a csut originál T2b motorja utánnuk a kukába végezte és lehetett kicserélni
...


nekem még nem volt rossz tapasztalatom velük pedig másik autóm cuccai is voltak már ott,és szerelő haverok is járnak oda ők sem panaszkodtak
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1971 Dátum: 2006 Március 19, 12:40:06 »

azt a gépműhelyt nagyon szidta egy kaposvári bogár/vw szerelő....mondjuk ugy hogy a csut originál T2b motorja utánnuk a kukába végezte és lehetett kicserélni
...

Nekem most készül nála a motorom csontra felújítva ,hengerfej Taszáron a Kacsó gépműhelyben megnyomva felújítva minez bent a műhelyben padon összerakva és nagyon tuti a motyó
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1970 Dátum: 2006 Március 19, 12:36:27 »

hát kaposváron néztünk egy bogit amiben még 1000km se volt 1800es typ1 tuning motor és nagyon szar volt, akkorát lógott a főtengely hogy tutti szarul hézagolták ki rajta volt egy széria kipufogo ami meg totál vissza is fogta...egy bantu néger taszári katonáé...elég tré munkát végzet ...akivel voltam ismeri george-t hazafelé be is mentünk hozzá mondta is neki hogy jó szar lett a motor aztán csak hümmögöt....mellesleg olyan körülmnyek között kinn a az udvaron sárban én nem csináltatnék motort

Nekem most készül nála a motorom csontra felújítva ,hengerfej Taszáron a Kacsó gépműhelyben megnyomva felújítva minez bent a műhelyben padon összerakva és nagyon tuti a motyó
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #1969 Dátum: 2006 Március 19, 12:35:02 »

Ma felraktam a ston altal kuldott karbit
Beallitas utan, megneztuk a gyujtast is, hat kicsit log az alaplap igy csere lesz.
Viszont uresben megforogja a 6000-et sebbesegben meg a 4500-at Grin 3-dikban 95-nel fullad ki Grin
Alakulounk Cool

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #1968 Dátum: 2006 Március 19, 12:31:04 »

Én is hozzá járok Dombóvárról T3 és Bogár ügyben.Most rak össze nekem egy 1600-os motort,arra keresek a dellorto karbik és a motor közé dupla szívócsonkot

hát kaposváron néztünk egy bogit amiben még 1000km se volt 1800es typ1 tuning motor és nagyon szar volt, akkorát lógott a főtengely hogy tutti szarul hézagolták ki rajta volt egy széria kipufogo ami meg totál vissza is fogta...egy bantu néger taszári katonáé...elég tré munkát végzet ...akivel voltam ismeri george-t hazafelé be is mentünk hozzá mondta is neki hogy jó szar lett a motor aztán csak hümmögöt....mellesleg olyan körülmnyek között kinn a az udvaron sárban én nem csináltatnék motort
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1967 Dátum: 2006 Március 19, 12:26:07 »

nekem kellene a Buszba hosszúváltó. Ha rövid, azt nem lesz könnyű eladni... :-)


neked is ajánlom GEORGOT 06 84 365124
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1966 Dátum: 2006 Március 19, 12:15:19 »

Én is hozzá járok Dombóvárról T3 és Bogár ügyben.Most rak össze nekem egy 1600-os motort,arra keresek a dellorto karbik és a motor közé dupla szívócsonkot
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1965 Dátum: 2006 Március 19, 11:46:20 »

B.Szántód mellett van egy bogárzseni. George 06 84 365 124 Pusztaszemesen.Fordulj hozzá bizalommal
Köszi!
Beszélek vele!
Ő valamivel közelebb van hozzánk!
 
Nem elérhető gateman
Hozzászólások: 62

« Hozzászólás #1964 Dátum: 2006 Március 19, 11:40:39 »

B.Szántód mellett van egy bogárzseni. George 06 84 365 124 Pusztaszemesen.Fordulj hozzá bizalommal
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #1963 Dátum: 2006 Március 19, 11:40:10 »

A gond a hiannyal volt, amely pedig a fejemben leledzett...

Komolyan:

az auto ment, de rangatott,
piros-lampanal alapjaraton leallt,
nem gyorsult, de cserebe rengetegett evett
telen remalom volt a reggeli elindulas, de nyaron meg tulmelegedett
a kormany berazott, az evtizedes gumikkal sorra kaptam a defekteket,

Soroljam meg?!?

Biztos ajanl neked valaki egy megbizhato, lelkiismeretes bogar-szerelot.
 Wink
Nekem ilyen rángatási gondom meg indítási problémám nincs csak ez a leállás!
Már beszéltem egy szerelővel,aztmondta megnézi!
Nem bogaras de jó szerelő!
Oldalak: 1 ... 1961 1962 1963 1964 1965 [1966] 1967 1968 1969 1970 1971 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.