www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 31, 15:06:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921226 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1959 1960 1961 1962 1963 [1964] 1965 1966 1967 1968 1969 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13378822 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #2082 Dátum: 2006 Március 23, 20:13:58 »

csak úgy illik,de ez a haverom gépének alja, full padlólemez,egy kis foltozás,rozsdamaratás, full tömítözés,utánna cinkromátos alapozó 3 rétegben fújva, és most ha jobb idök lesznek kap egy fekete zárófestést,és jöhet a talpraállitás,utánna a kasznival folytatom, és ha mindezzel kész vagyok akkor kezdek neki az enyémnek, ilyen volt a haver gépe a BFK-066

Szegényt jól elintézték. Sad

Leírnád mivel festessz?

Én:
Supralux konvert
Supralux koralkyd
A fedő réteget még nem tudom Te mit mondassz?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2081 Dátum: 2006 Március 23, 20:05:45 »

Értelek.
A saját autódat Te lakatoltad?

csak úgy illik,de ez a haverom gépének alja, full padlólemez,egy kis foltozás,rozsdamaratás, full tömítözés,utánna cinkromátos alapozó 3 rétegben fújva, és most ha jobb idök lesznek kap egy fekete zárófestést,és jöhet a talpraállitás,utánna a kasznival folytatom, és ha mindezzel kész vagyok akkor kezdek neki az enyémnek, ilyen volt a haver gépe a BFK-066

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 23, 20:07:26 írta ESZ »

1303LS
« Hozzászólás #2080 Dátum: 2006 Március 23, 19:54:28 »

ótószerelö a tanult szakmám de dolgoztam kasznisnál is 3 évet oszt beletanultam

Értelek.
A saját autódat Te lakatoltad?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2079 Dátum: 2006 Március 23, 19:50:59 »

Lakatos vagy?
ótószerelö a tanult szakmám de dolgoztam kasznisnál is 3 évet oszt beletanultam

1303LS
« Hozzászólás #2078 Dátum: 2006 Március 23, 19:49:28 »

én nem nagyolom el Grin

Lakatos vagy?
1303LS
« Hozzászólás #2077 Dátum: 2006 Március 23, 19:45:59 »


A padlólemez például egyenesen nevetségesen vékony! szóval én kb 5 évet adok a tizenezres padlólemeznek! Nem többet!!

Ha nem ragasztassz rá szőnyeget meg az alján a kezdődő felületi rozsdát nem takarod el alvázvédő fröccsel többet kell annak bírnia.
Rég rossz ha a lemez vastagsága határozza meg az élettartamát valaminek.
Persze azzal egyetértek, hogy gyalázatosak a javító elemek, ezért kell joban odafigyelni rájuk és nem csak a lakatolás után hanem akár évente is átkefélni, megtisztítani, lukakat kipucolni, lekezelni.
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #2076 Dátum: 2006 Március 23, 19:39:04 »

Az enyém 03-as ezen egy kicsit máshogy van az eleje.
Most kint van a teljes "pálcika" futómű így azért nem olyan zsúfolt.
Nekem csak inkább az alja az ami csúnya, lakatos munka után van az autó.
Neked is ki kéne kapni a futóművet és úgy matatni, sokkal kényelmesebb és alaposabb munkát tudsz csinálni.
Szerintem van értelme.

Ha azon a két évvel ezelőtti lakatoláskor minden kritikus pont (friss folt, varrat, leégett festék) le lett kezelve nem lehet olyan nagy a gáz.
Az én véleményem erről az, hogy az ilyesmiket el szokták nagyolni az emberek, ha egyáltalán foglalkoznak vele.
Sajnos. Egy foltnak két oldala van és ebből rendszerint az egyiket szokták max alapozóval lekenni és kész, amásik fele amit nem is látsz meg rohad szépen a sötétben.
A szabadon hagyott lemez pedig akár hónapok alatt megint ki tud lukadni.
Az üregvédelmet meg sokan elfelejtik, pedig annak nagyobb jelentősége van mint a kivűlről való kenegetésnek.
Persze vannak olyan részek amik elérhetetlenek (pl duplán vezetett lemezek) ott nem sok minden van amit tenni lehet, de az üregvédő ott is segíthet.És itt a lakatolás igényességén is sok múlik, ha a foltokat rendre a rozsdás részre csak úgy ráteszik az nem biztos, hogy könnyen kezelhető lesz.Meg csúnya is meg igénytelen is.

Én most amit tudok megteszek időt és pénz nem kímélve, és remélem néhány vizsgán még át fog menni az autóm.
Aztán meg kasztni le és egy full lakatolás következik.
Nem tudom ki hogy vélekedik de én azt mondom egy full lakatolás(ahol a kasztnit is leveszik és mindent becsülettel kijavítanak) után ha mindent szépen lekezelsz és ezt néhány évente átnézed megismételsz 20 évig nem szabad gondnak lenni vele.Ennyit szerintem megér egy alapos kezelés időnként.
Az enyém sajnos nem lett most szétszedve mert nem volt olyan állapotban hogy le kelljen emelni, ezért néhány éven belül számítok egy küszöböktől induló rohadásra, mivel ott most csak korlátozottan tudom lekenni a lemezkéket.

azért ezzel a full lakatolás után 20 évig nincs gond kijelentéssel vigyázz.Olyan javítóelemek vannak hogy kétségbe fogsz esni!
A padlólemez például egyenesen nevetségesen vékony! szóval én kb 5 évet adok a tizenezres padlólemeznek! Nem többet!!

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2075 Dátum: 2006 Március 23, 19:37:24 »

én nem nagyolom el Grin

[melléklet törölve a rendszer által]

1303LS
« Hozzászólás #2074 Dátum: 2006 Március 23, 19:30:56 »

Rahmenkopf és környékének lekorongozásához mennyire szeded szét az autót, hogy hozzáférj? Sajnos nekem is aktuális lesz nemsokára, éppen ma néztem meg.
Jó két éve lett "kifoltozva" itt, most műsztakin azt mondták hogy 2 év múlva már nem fog átmenni Sad , meg  persze a saját érdekem is hogy rendben legyen a futómű.


Az enyém 03-as ezen egy kicsit máshogy van az eleje.
Most kint van a teljes "pálcika" futómű így azért nem olyan zsúfolt.
Nekem csak inkább az alja az ami csúnya, lakatos munka után van az autó.
Neked is ki kéne kapni a futóművet és úgy matatni, sokkal kényelmesebb és alaposabb munkát tudsz csinálni.
Szerintem van értelme.

Ha azon a két évvel ezelőtti lakatoláskor minden kritikus pont (friss folt, varrat, leégett festék) le lett kezelve nem lehet olyan nagy a gáz.
Az én véleményem erről az, hogy az ilyesmiket el szokták nagyolni az emberek, ha egyáltalán foglalkoznak vele.
Sajnos. Egy foltnak két oldala van és ebből rendszerint az egyiket szokták max alapozóval lekenni és kész, amásik fele amit nem is látsz meg rohad szépen a sötétben.
A szabadon hagyott lemez pedig akár hónapok alatt megint ki tud lukadni.
Az üregvédelmet meg sokan elfelejtik, pedig annak nagyobb jelentősége van mint a kivűlről való kenegetésnek.
Persze vannak olyan részek amik elérhetetlenek (pl duplán vezetett lemezek) ott nem sok minden van amit tenni lehet, de az üregvédő ott is segíthet.És itt a lakatolás igényességén is sok múlik, ha a foltokat rendre a rozsdás részre csak úgy ráteszik az nem biztos, hogy könnyen kezelhető lesz.Meg csúnya is meg igénytelen is.

Én most amit tudok megteszek időt és pénz nem kímélve, és remélem néhány vizsgán még át fog menni az autóm.
Aztán meg kasztni le és egy full lakatolás következik.
Nem tudom ki hogy vélekedik de én azt mondom egy full lakatolás(ahol a kasztnit is leveszik és mindent becsülettel kijavítanak) után ha mindent szépen lekezelsz és ezt néhány évente átnézed megismételsz 20 évig nem szabad gondnak lenni vele.Ennyit szerintem megér egy alapos kezelés időnként.
Az enyém sajnos nem lett most szétszedve mert nem volt olyan állapotban hogy le kelljen emelni, ezért néhány éven belül számítok egy küszöböktől induló rohadásra, mivel ott most csak korlátozottan tudom lekenni a lemezkéket.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #2073 Dátum: 2006 Március 23, 18:55:01 »

Na megvolt a mai SZMB.

Komplett első futómű kiugrott, minden apró biszbaszával együtt.
Tornyok alatti lemez szépen ledrótkorongozva (fél centi alvázvédő) rozsdaátalakítóalapozóval lekenve.
Egyenlőre csak a stabirúd lekorongozva, (szintén fél centi alvázvédő)lekenve.
Nem értem miért kell 8 rétegben fújni mindenre azt az átkozott alvázvédőt.Nagyon útálom.

Holnapi terv:
Többi futőmű pálcikák lekorongozása, lekenése..
Rahmenkopf és környékének lekorongozása, lekenése.
Támgömbök kinyomása.

Rahmenkopf és környékének lekorongozásához mennyire szeded szét az autót, hogy hozzáférj? Sajnos nekem is aktuális lesz nemsokára, éppen ma néztem meg.
Jó két éve lett "kifoltozva" itt, most műsztakin azt mondták hogy 2 év múlva már nem fog átmenni Sad , meg  persze a saját érdekem is hogy rendben legyen a futómű.

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #2072 Dátum: 2006 Március 23, 17:18:41 »

mivé alakítja a rozsdát?
Hát ezt nem tudom, kémiából mindig gyenge voltam.
Viszont ez egy színtelen alapozó így szépen látszik mikor dolgozza a csúf rozsdát.
Valahogy úgy működhet mit az evipass(csak ez alapozó festék), először fehér tejszerű színű lesz majd utána szintelenedik ki és a vöröses rozsda máris szép feketésben pompázik.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2071 Dátum: 2006 Március 23, 16:14:39 »

Tornyok alatti lemez szépen ledrótkorongozva (fél centi alvázvédő) rozsdaátalakítóalapozóval lekenve.

mivé alakítja a rozsdát?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #2070 Dátum: 2006 Március 23, 16:04:23 »

Van rajta jeloles hogy meddig kell tolteni. Olaj meg a legegyszerubb legolcsobb ami csak letezik. szerintem meg az is jo bele amit olajcserenel leengedsz Grin

Köszi!
A jelölésre nem is gondoltam!Megnézem!
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2069 Dátum: 2006 Március 23, 15:53:25 »

1 kérdés:

Az olajos légszűrőben mennyi olajnak kell kb: lenni és milyen? Huh
Van rajta jeloles hogy meddig kell tolteni. Olaj meg a legegyszerubb legolcsobb ami csak letezik. szerintem meg az is jo bele amit olajcserenel leengedsz Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #2068 Dátum: 2006 Március 23, 15:50:34 »

1 kérdés:

Az olajos légszűrőben mennyi olajnak kell kb: lenni és milyennek? Huh
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 23, 15:52:56 írta San7 »
1303LS
« Hozzászólás #2067 Dátum: 2006 Március 23, 15:20:24 »

Na megvolt a mai SZMB.

Komplett első futómű kiugrott, minden apró biszbaszával együtt.
Tornyok alatti lemez szépen ledrótkorongozva (fél centi alvázvédő) rozsdaátalakítóalapozóval lekenve.
Egyenlőre csak a stabirúd lekorongozva, (szintén fél centi alvázvédő)lekenve.
Nem értem miért kell 8 rétegben fújni mindenre azt az átkozott alvázvédőt.Nagyon útálom.

Holnapi terv:
Többi futőmű pálcikák lekorongozása, lekenése..
Rahmenkopf és környékének lekorongozása, lekenése.
Támgömbök kinyomása.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2066 Dátum: 2006 Március 22, 19:00:54 »



jól irtad...! egy faltdach berakása nem olcsó mulatság...

egy középszar komplett faltdach kb 30-60 ezer pénz... körbe flexelik és egy az egybe behegesztik... nem tom mennyi a lakatos és a fényezés, kárpitozás, stb...

szerintem kb min. 100-150 be lenne. Cry   de a fíling és a kabrió hatás szerintem mindenért kárpotol(hat) Cheesy

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #2065 Dátum: 2006 Március 22, 18:45:59 »

sziasztok
megint lenne egy két kérdés, hátha tudtok segíteni (előre  is köszi)

tervezem hogy faltdach (rem jól írtam)-á alakítom a bogarat, ez mi uton módon lehetsées, kinél érdemes csinálni, illetve ha van tapasztalata vkinek az köszönöm ha megosztja (pl kb ktg?)

illetve tudtok esetleg olyan helyet ahol kisebb méretű króm kürtöt (dudát) tudok vásárolni? mert a homasitában bíztam de ott csak kamionra való van:D kb akkorra mint a fél kocsim:D

köszi a segítséget előre is

domi

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2064 Dátum: 2006 Március 22, 18:42:43 »

elmész az elsö futomüveshez és megcsinálja max 2e/db

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #2063 Dátum: 2006 Március 22, 16:26:51 »

Szóval jó vigyázni, mert nekem az egyik lengőkaron a szem elrepedt! És ez a fajta elég ritka darab.

Hátha ferdén kezded el nyomni. Sad
1303LS
« Hozzászólás #2062 Dátum: 2006 Március 22, 16:26:10 »

A Baditznál vettem anno. Állítólag valami német, talán Lamförder, vagy hogy írják... Nekem a Szepes tette be, de nem használtam,  mert ki kellet cserélni a 944 tengelycsonkhoz. U.ilyen ment be, csak 17 mm-es csappal.


Aha akkor már értem miért van két féle a CSP-n
OK fog érdekelni valszeg, ha nincs valami jobb.De úgy rémlik mintha valaki említette volna hogy ezek a jobbik fajták.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2061 Dátum: 2006 Március 22, 15:08:26 »

Szóval jó vigyázni, mert nekem az egyik lengőkaron a szem elrepedt! És ez a fajta elég ritka darab.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2060 Dátum: 2006 Március 22, 15:07:05 »

A Baditznál vettem anno. Állítólag valami német, talán Lamförder, vagy hogy írják... Nekem a Szepes tette be, de nem használtam,  mert ki kellet cserélni a 944 tengelycsonkhoz. U.ilyen ment be, csak 17 mm-es csappal.

Milyen gyártmány?
Mert ezt akartam még megbeszélni a Baditzal, hogy melyik a jó minőség.Ára/érték arány érdekel. Wink
1303LS
« Hozzászólás #2059 Dátum: 2006 Március 22, 14:34:05 »

nem jobb hozzáértőre bízni? talán jobban megcsinálja, de hogy gyorsabban, az biztos..persze drágábban is

Csináltam már ilyet valami japán szaron de lehet hogy olaszon.Az sem volt egyszerű de meg lett. Wink
1303LS
« Hozzászólás #2058 Dátum: 2006 Március 22, 14:32:39 »

Egyébként van két talpas gömbfejem eladó új, 2/3-ad áron.......

Milyen gyártmány?
Mert ezt akartam még megbeszélni a Baditzal, hogy melyik a jó minőség.Ára/érték arány érdekel. Wink
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #2057 Dátum: 2006 Március 22, 14:32:25 »

Úgy értsem akkor, hogy próbáltad és nem ment.
Akkor majd én is próbálom jó nagy satuval meg pogácsákkal, meg melegítve ha kell.

nem jobb hozzáértőre bízni? talán jobban megcsinálja, de hogy gyorsabban, az biztos..persze drágábban is

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #2056 Dátum: 2006 Március 22, 14:31:02 »

Én már csináltam/csináltattam ilyet. Házilag nem ajánlom. A Szepeséknek van hidraulikus présük, meg idomok hozzá. A végén nekem is ők csinálták. (kb. 15 perc)

Úgy értsem akkor, hogy próbáltad és nem ment.
Akkor majd én is próbálom jó nagy satuval meg pogácsákkal, meg melegítve ha kell.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2055 Dátum: 2006 Március 22, 14:13:20 »

Egyébként van két talpas gömbfejem eladó új, 2/3-ad áron.......
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #2054 Dátum: 2006 Március 22, 14:11:33 »

Én már csináltam/csináltattam ilyet. Házilag nem ajánlom. A Szepeséknek van hidraulikus présük, meg idomok hozzá. A végén nekem is ők csinálták. (kb. 15 perc)

Vajon nagyon bele szokott rohadni?
Érzem, hogy küzdeni fogok vele. Undecided
Balage meló
« Hozzászólás #2053 Dátum: 2006 Március 22, 13:51:28 »

Ha csak annyira van benne mint a rendes bogár futóműben, akkor az otthon a büdös életben nem szeded ki!
De ha mégis, akkor nemtudom a másikat hogy fogod belenyomni.

Vajon nagyon bele szokott rohadni?
Érzem, hogy küzdeni fogok vele. Undecided
1303LS
« Hozzászólás #2052 Dátum: 2006 Március 22, 13:46:49 »

Nagyon!
Szerintem ezt préselni kell!
(de lehet hogy nem)


Vajon nagyon bele szokott rohadni?
Érzem, hogy küzdeni fogok vele. Undecided
Balage meló
« Hozzászólás #2051 Dátum: 2006 Március 22, 13:21:52 »

Nagyon!
Szerintem ezt préselni kell!
(de lehet hogy nem)

Valaki aki már csinált ilyet.
Mennyire szopatós az alsótámgömb csre a 74'-es futóművemen?Hogy készüljek lelkileg?
Nem a három csavaros hanem a ricnis csavarnélküli.74'-utáni

Ez:


1303LS
« Hozzászólás #2050 Dátum: 2006 Március 22, 12:17:48 »

Valaki aki már csinált ilyet.
Mennyire szopatós az alsótámgömb csre a 74'-es futóművemen?Hogy készüljek lelkileg?
Nem a három csavaros hanem a ricnis csavarnélküli.74'-utáni

Ez:



[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2049 Dátum: 2006 Március 21, 22:02:32 »

Most, vagy a jövő hét végén küldök hozzád egy nyírmártonfalvai embert, aki T4-re keres 5 ágú felnit.
mennyit kéhetek szted érte ? 4 felgen 3 guma

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #2048 Dátum: 2006 Március 21, 22:00:09 »

ilyen
Most, vagy a jövő hét végén küldök hozzád egy nyírmártonfalvai embert, aki T4-re keres 5 ágú felnit.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2047 Dátum: 2006 Március 21, 21:56:04 »

Nem gyári felni lesz rajta, ezért kell az átalakító.
ilyen

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #2046 Dátum: 2006 Március 21, 21:51:55 »

nekem van eladó 5x112-es
Nem gyári felni lesz rajta, ezért kell az átalakító.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2045 Dátum: 2006 Március 21, 21:44:20 »

Nem 5 x 112 a felnieim osztóköre.
nekem van eladó 5x112-es

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #2044 Dátum: 2006 Március 21, 21:43:33 »

minek kell az osztókörmódosító?
Nem 5 x 112 a felnieim osztóköre.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #2043 Dátum: 2006 Március 21, 21:40:52 »

És mind működik?
Az értékek megmaradnak  Grin

06706223882
jmaresz@t-online.hu

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak: 1 ... 1959 1960 1961 1962 1963 [1964] 1965 1966 1967 1968 1969 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.